A múltkor nézegettem a kiskunlacházi mérési eredményeket, ami elvileg hiteles.
1/8-ad mérföldnél mértek 102 km/órát. A hozzá tartozó idő viszont 11,11 sec. Oké, hogy ebből lejön még a 0,831-es reakcióidő is, de akkor is 10 feletti 0-100 jön ki a Pókra. Hol van ez a gyári 8,5-től? :-O
Végülis ha grafikonra rakjuk a sebességet nulláról padlógázzal 100 fölé gyorsulva utólag meg lehet nézni a gyors. kezdete és a 100kmh eléréséig eltelt időt.
a DPF már el volt rendezve, úgy vettem. Kívülről úgy néz ki kibelezték. Van egy hegesztés az oldalán, de maga a "dob" a helyén van.
Karaj lett :) Bár még nem teszteltem rendesen. Ma fogunk menni egy kört és megnézem mit füstöl. Érzetre nagyon megy, a gyárinál nagyságrendekkel jobban, a réginél meg egy kicsit jobban. Ez mind csak érzet, majd a MES-sel nézek egy gyorsulást.
Én azt remélem, hogy olyan ****szunk a világra autó lesz mint a 159. Nekem bejön ez a teljesen radikális, meghökkentő dizájn. Mindenki olyan autóval jár aminek "plexi" van a lámpatest előtt stb...., ha az enyémet meglátod a tükörben azonnal dobd a jobbra indexet. Milyen autó ez??? Igen ez egy Alfa Romeo :) Sajnos a MiTo, Giu nem annyira lett ilyen, bár szépek.
Ja,volt egy corolla 2.0d ami nagyon tartós volt,
Isuzu motorral
A most a toyotába kerülő Bmw diesel is csak egy Blokk lesz Bmw,az injektor ,turbó stb mind saját toyota
(A Bmw is csak akksit kapott ,így a Toy is csak a felét)
A barátomnak van egy B2200 pickupja. Jó kis szívódízel masina. Pöcc-röff, pedig nem mai darab. Olyan "ki megy a világból" kategória. OK, annak semmi köze egy kifinomult CR dízelhez.
"The Mazda CX-5 with SKYACTIV-D engines were reported to have oil levels risen earlier than expected, which requires owners to check the vehicle's engine oil every 1000 kilometres or every month, but vehicles were reported to be returned to dealerships every 2000 km to prevent potential engine damage."
köszi szépen, bár én mozgóképes tesztre gondoltam, de ezt az automatás írást még nem olvastam...pedig az elején volt tervben 1.9 automata, mert láttunk pár ígéretes (bőr belsős) darabot a használtautón, aztán amikor elolvasgattam az automatás teszteket, véleményeket, egyedül a fogyasztás volt a legnagyobb visszatartó erő...jut eszembe...volt 1 fekete 1.9 8V SW - ami azért marad kedves, mert életem első 159-ese volt amit vezethettem - amitől a gazdája azért akart megválni, mert 1 automatát szeretett volna...sajnos nem emlékszem a tulaj Amorés nevére, pedig mondta hogy ő is fenn van itt...ha esetleg magadra ismersz, érdekelne hogy sikerült-e a projekt?
germánt nem szívesen vennék...a mazda 6 vonalvezetése kicsit - ismétlem kicsit - asszociál a 159-re talán...de aztán lehet, hogy másik 159 lesz, vagy egy régi 166...nem tudom, 5 év még bazi hosszú idő.
Jajjcsak mazdát ne ,sose fognak tudni diesel motort gyártani
mutass egy 15 éves diesel mazdát ,nincs ,mert egy sem indul be
Nehogy bevedd a maszlagot a Skyactive baromságról,az csak marketing
Vegyél egy Bmw t az autó
Jó-jó igazad van :-) Tudom csak pont az AMORE felé fordultam és a Kriszti nem ismerte fel a Spider-t. Mire odakaptam a fejem már nem mutatták. A tegnap esti adásban egy Giulietta Spider volt, sajna csak villanásokra.
Azért ezen továbbra is jót tudok derülni:
"Kraftstoffverbr. komb.:
ca. 5,4 l/100 km
Kraftstoffverbr. außerorts:
ca. 4,4 l/100 km "
Bár a 4,4-et tényleg tudja: sík úton, 70-el 6-odikban, tempomattal. Csak így még nem nagyon mentem. Főleg több 100 km-t nem
Jó ízlésed van :-) Mindkettő igazi csemege. Mivel nagyon úgy néz ki hogy mire a mostani vas kiöregszik alólam 2-3 év körüli alternatíva még nem lesz az ALFA használt kínálatában úgyhogy valami ilyen nálam is a jövőkép.