Fogyi esetleg fél literrel lesz kevesebb.Az autó a chippel nem is összehasonlítható a gyári önmagával.Minimálisan indul meg lejjebbről.A gázreakció is érezhetően gyorsabb bár minden program kérdése.
Nekem előtte 166,2.5 v6-os volt.Gyári állapotában a 159 nagyjából egyformát tud azzal csak fele annyi gázolajból.
Nálam ez a tapasztalat.
'''''2014-02-04 20:49:50 // 47256
ALFI1562014-02-04 20:39:20 // 47255
A 2.4 59 az ilyen.Gondolom ég és föld a 166 után.
Liquid2014-02-04 20:29:13 // 47254
DPF-fel nem tudom milyen volt az enyém, de gyári programmal lusta, gondolom DPF-fel még lustább, viszont egy kis okosítással vaddisznó lett :)
mex862014-02-04 20:27:02 // 47253
Urak_Hölgyek, vagytok itt páran akik kiírtottátok a DPF-et a vasból meg fel is húzattátok a 2.4et egyúttal.
Mennyiben változik a karaktere? Mennyivel indul meg korábban, mennyivel lesz jobb a gázreakció és mennyi fogyicsökkenés várható kb azonos használat esetén?
Tudom többváltozós a dolog, de ha többen tudtok válaszolni kialakulhat egy kép.
Gondolok valamire, már egy szimpla regenerálás után zongorázható a különbség nálam, itt valami vagy nem kerek vagy ennyit árt ez a szemét EU4.
Köszi!
Mennyiben változik a karaktere? Mennyivel indul meg korábban, mennyivel lesz jobb a gázreakció és mennyi fogyicsökkenés várható kb azonos használat esetén?
Tudom többváltozós a dolog, de ha többen tudtok válaszolni kialakulhat egy kép.
Gondolok valamire, már egy szimpla regenerálás után zongorázható a különbség nálam, itt valami vagy nem kerek vagy ennyit árt ez a szemét EU4.
Köszi!
Liquid2014-02-04 20:26:34 // 47252
az enyém jóval kevesebbet kajál, pedig ott is van fogyasztás-növelő tényező bőven :)
Piritu - 1.000.0002014-02-04 20:21:10 // 47251
Eggyel több szám lett, csak 6,7 az a 6,75
Liquid2014-02-04 20:20:27 // 47250
háát úgy soknak tűnik akkor
Ákos (dewvil)2014-02-04 20:13:06 // 47249
akkor a 12 nekem sok.....
bár ma beszéltem egy alfa guruval meglátogatom...
az a baj hogy bent hiba van ez a motor váltó opelben mégis más, nem tudok rendesen diag-olni...
Egyébként meg vagy elégedve vele?
bár ma beszéltem egy alfa guruval meglátogatom...
az a baj hogy bent hiba van ez a motor váltó opelben mégis más, nem tudok rendesen diag-olni...
Egyébként meg vagy elégedve vele?
Piritu - 1.000.0002014-02-04 20:02:15 // 47248
:-OO
Nekem 121e km-en 6,75 volt.
Nekem 121e km-en 6,75 volt.
Ákos (dewvil)2014-02-04 19:54:38 // 47247
opsz, bocsi, csak itt a kavalkád.... :)
mzo2014-02-04 19:49:02 // 47246
Fogyit mar irtam kicsit olvass vissza :)
Ákos (dewvil)2014-02-04 19:46:19 // 47245
asszem emlékszem rémlik valami...:)
Persze, hogy félre volt mert már jártam a násztáncot a kicsikével:) akkoriban sok volt, és neked fogyi??? :):):)
Persze, hogy félre volt mert már jártam a násztáncot a kicsikével:) akkoriban sok volt, és neked fogyi??? :):):)
mzo2014-02-04 19:36:10 // 47244
En vettem meg a masik automata 59-est tavaly augusztusban toletek az ezustot. :) Lattam a tiedet is az mar akkor felre volt allitva.
imi1562014-02-04 19:32:04 // 47243
Tegnap simán beraktam az SW-be két darab 80x200-as matracot.Még magam is meglepődtem kicsit,hogy befért:-)))!
Pedig az üzletben fel is ajánlották,hogy segítenek járművet keríteni a hazaszállításhoz...................nem volt rá szükség:-D!
Pedig az üzletben fel is ajánlották,hogy segítenek járművet keríteni a hazaszállításhoz...................nem volt rá szükség:-D!
Ákos (dewvil)2014-02-04 19:27:01 // 47242
Igen a motorkarakterisztika ezeket a fokozatokat kivánja meg, mert ha lentebb váltana lomha maradna és nem huzna alul semmit, két hónapba telt mire megszoktam...
Ákos (dewvil)2014-02-04 19:24:47 // 47241
hmmmm, lebuktam? :)
Ákos (dewvil)2014-02-04 19:24:03 // 47240
Igen nekem is idő kellett ehhez, de már megszoktam. de hogy 130-nál csak 1900et forog az brutál :):):):) Egyszer neki akarom már engedni a lovakat mennyit pörög monfjuk 180nál.....
Ákos (dewvil)2014-02-04 19:22:32 // 47239
De!
Ráadásul én készitem fel őket eladásra :):):)
Ráadásul én készitem fel őket eladásra :):):)
Zsifi sw2014-02-04 19:11:51 // 47238
mzo2014-02-04 18:25:31 // 47237
Csak nem az obudai maxxabo?
mzo2014-02-04 18:23:38 // 47236
A valto az ilyen 4-esbe nem valt fel 65 elott. Ez nekem is furcsa volt eloszor de most mar megszoktam. Annyira azert nem rossz.
David | Centocinquantanove2014-02-04 18:18:53 // 47235
Rövid távokon hideg időben mondjuk ugye eleve többet iszik a jószág valamennyivel, ami normálisnak mondható...
Nálam is hiába van maxra fújt téli gumi, ugyanazon a távon megyek minden nap, egyszerűen néhány decivel mindig többet szürcsöl hidegben, aztán a jóidő beálltával széppen visszakúszik 6.5-re... (1.9 8V)
A váltó meg nem biztos hogy rossz ha később teszi a sebességeket, az én meglátásom is az, hogy 2000-től él az autó, alatta nemigazán harap, az tényleg csak sétakocsikázásra jó, végigkrúzolni a falun... :)
Nálam is hiába van maxra fújt téli gumi, ugyanazon a távon megyek minden nap, egyszerűen néhány decivel mindig többet szürcsöl hidegben, aztán a jóidő beálltával széppen visszakúszik 6.5-re... (1.9 8V)
A váltó meg nem biztos hogy rossz ha később teszi a sebességeket, az én meglátásom is az, hogy 2000-től él az autó, alatta nemigazán harap, az tényleg csak sétakocsikázásra jó, végigkrúzolni a falun... :)
Ákos (dewvil)2014-02-04 18:02:15 // 47234
Mondjuk a bemutatkozó oldalon nem írtam végig le, de egy véletlen és a szerencsém múlt hogy alfám lett.
A cégem tavaly nyár vége felé hozott be 7-8 darabot és az egyikbe aut váltó is volt xenon is szürke is, jó árat is kaptam rá....mondom ez nem is olyan rossz (pedig már ültem ilyenbe sokszor), elvittem egy hétvégére próba rendszámmal és meggyőztem magam, hogy ez nekem jó lesz.
Nah...igy lettem alfás:)
Érdekesség, hogy aq telepünk megint megtelt vagy 7-8 159-essel:):)
A cégem tavaly nyár vége felé hozott be 7-8 darabot és az egyikbe aut váltó is volt xenon is szürke is, jó árat is kaptam rá....mondom ez nem is olyan rossz (pedig már ültem ilyenbe sokszor), elvittem egy hétvégére próba rendszámmal és meggyőztem magam, hogy ez nekem jó lesz.
Nah...igy lettem alfás:)
Érdekesség, hogy aq telepünk megint megtelt vagy 7-8 159-essel:):)
Ákos (dewvil)2014-02-04 17:56:50 // 47233
Na igen,
igaz eddig csak részadataim vannak és igen nem egy fürge váltó de ellenben megbízható. Opel szervizben melózok vectraban signumban is ugyanez a váltó van csak épp saját programokat használ az opel (ott rontották el...:)
De a board szerinti 12 soknak tűnik, vagy csal a kijelző. Bár nem hinném sokat. utolsó tankolásom 21 liter, eddig elmentem 130km et és a sárga lámpa reggel már be is villant...hmmm.
Jó lenne ha 9.5ből nekem is elketyegne. Azt mindenki mondta hogy ez a verzió nem a legjobban eszik, nade ennyit?
Ami még aggodalomra adhat okot hogy kis részterheléses gázadásnál gázelvételkor "lecicceg" a turbo lehet hallani ahogy a nyomást elengedi na az nagyon nem frankó, lehet köze lenne hozzá?
Cooler, csövek valahol kifújnak?
Drukkolhatnátok, hogy megoldodjon :):):):)
igaz eddig csak részadataim vannak és igen nem egy fürge váltó de ellenben megbízható. Opel szervizben melózok vectraban signumban is ugyanez a váltó van csak épp saját programokat használ az opel (ott rontották el...:)
De a board szerinti 12 soknak tűnik, vagy csal a kijelző. Bár nem hinném sokat. utolsó tankolásom 21 liter, eddig elmentem 130km et és a sárga lámpa reggel már be is villant...hmmm.
Jó lenne ha 9.5ből nekem is elketyegne. Azt mindenki mondta hogy ez a verzió nem a legjobban eszik, nade ennyit?
Ami még aggodalomra adhat okot hogy kis részterheléses gázadásnál gázelvételkor "lecicceg" a turbo lehet hallani ahogy a nyomást elengedi na az nagyon nem frankó, lehet köze lenne hozzá?
Cooler, csövek valahol kifújnak?
Drukkolhatnátok, hogy megoldodjon :):):):)
Ákos (dewvil)2014-02-04 17:50:28 // 47232
Igen hát nem sport váltó az tény, nekem elsőre butuskának tűnt, de csak megszokás kérdése.
Először zavaró volt , hogy 60nál nem rakja a 4.et csak 70nél, és kézi módban is csak 65nél tudom elváltani. Mondjuk ezt hangolhatták volna másképp, bár lehet a karakterhez ez illik. mert 70nél 4.ben épp csak 1500 a ford ugye az meg 60nál mégkevesebb lenne a póver.
Autópályázásnál viszont a hosszú áttétel világbajnok!
Először zavaró volt , hogy 60nál nem rakja a 4.et csak 70nél, és kézi módban is csak 65nél tudom elváltani. Mondjuk ezt hangolhatták volna másképp, bár lehet a karakterhez ez illik. mert 70nél 4.ben épp csak 1500 a ford ugye az meg 60nál mégkevesebb lenne a póver.
Autópályázásnál viszont a hosszú áttétel világbajnok!
Ákos (dewvil)2014-02-04 17:46:31 // 47231
legutolsó board nullázás után 25km/h ami nem sok de igazából nagy dugó nem volt benne.
Hogy vezetek hát nem "versenyzek vele finoman nyomom neki, hogy ne zabáljon. de lehet az a baj?
hát vitatkoznék az én forgalmimban 1545 kg van nem kevés tény.
Igaz tele tankos fogy mérést még nem csináltam mert hó végén 70 litert tankolni nem egyszerű,
board szerint 12,... valamennyi vagy az csalna annyit?
rész tankolásom van, 50 liter 650mk-re ebből 360 országút autópálya a többi város.
Hogy vezetek hát nem "versenyzek vele finoman nyomom neki, hogy ne zabáljon. de lehet az a baj?
hát vitatkoznék az én forgalmimban 1545 kg van nem kevés tény.
Igaz tele tankos fogy mérést még nem csináltam mert hó végén 70 litert tankolni nem egyszerű,
board szerint 12,... valamennyi vagy az csalna annyit?
rész tankolásom van, 50 liter 650mk-re ebből 360 országút autópálya a többi város.
Ákos (dewvil)2014-02-04 17:41:47 // 47230
geometria leragad?
Ákos (dewvil)2014-02-04 17:41:02 // 47229
Szia,
Hétköznap városi használat kb 25 km munkába járás.
Hétvégente nagyobb táv, kétheten 300.400 km országút autópálya vegyesen 130-150 és 100 tempóval.
Finomat járok érzéssel nyomom neki mert nem akarom hogy zabáljon.
Hétköznap városi használat kb 25 km munkába járás.
Hétvégente nagyobb táv, kétheten 300.400 km országút autópálya vegyesen 130-150 és 100 tempóval.
Finomat járok érzéssel nyomom neki mert nem akarom hogy zabáljon.
W.2014-02-04 17:39:52 // 47228
Urak! Mi tud olyan tünetet produkálni a vasnál, hogy egyszer csak elfogy az erő és nem gyorsul hiába nyomom neki? Azután áll kicsit és megy, mintha misem történt volna? Hibajel nem volt.
Giuntini2014-02-04 16:07:57 // 47227
Tempomat szerintem, még rá is tesz a fogyasztásra. Ezt emelkedőn lehet észrevenni, hiszen a gép nyomja a gázpedált mint süket az ajtót. Mondjuk ebből a 2.4-nél semmit sem veszel észre, csak annyit, hogy a turbónyomás felmegy a felső tartományba, ezzel egyenes arányban a fogyasztás is. A láb viszont sokkal finomabb, a szem pedig sokkal előrelátóbb a gépnél.
mzo2014-02-04 15:49:50 // 47226
Igen mi is ilyenekre tippeltunk anno, valoszinuleg ezek osszessege miatt lehet a kulonbseg. Meg azt is megneztuk hogy milyen tengerszinthez viszonyitott magassagon van bp es miskolc. Fura de nincs szamottevo kulonbseg.
A turbonyomas nekem se megy fel 1,6-ig max 1,55. Mutato szerint.
A turbonyomas nekem se megy fel 1,6-ig max 1,55. Mutato szerint.
Liquid2014-02-04 15:28:02 // 47225
a magasabb fogyasztás odafele ugyanaz a szitu mint nekem Győr-Bécs között. Valszeg Miskolc fele emelkedik. Győr-Bécs viszonylatban is az emelkedésre fogtuk, illetve az uralkodó széirányra. De tény hogy nekem is és a kolegáknak is többet kajál kifele.
Liquid2014-02-04 15:25:46 // 47224
nekem nem érte el az 1.6-ot, mondjuk kb. 1.4-et mutathatott. Csippelve eléri. Viszont a MES szerint az 1.6 inkább 1.8, ebből következtetve az alap verzió is elérheti az 1.6-ot...
ALFI1562014-02-04 15:10:59 // 47223
Simán hihető városba,rövid etapokon ilyen hideg időbe.
mzo2014-02-04 15:10:38 // 47222
Én leggyakrabban a Bp-Miskolc utvonalon kozlekedem a pályán. Odafelé mindig több a fogyasztás kb fél literrel. Ez szokott olyan 6.8 korül alakulni. Bp felé pedig 6,3-6,4 körül van. Legtöbbször 140 ha lehet tempomattal. Ezt a Miskolc felé magasabb fogyasztást már sokat tárgyaltuk annó a Skodás fórumban, sokan tapasztalták ezt. Végül nem talaltunk ra kielégítő magyarázatot.
Giuntini2014-02-04 14:36:12 // 47221
Köszönöm.
.......................2014-02-04 14:33:27 // 47220
1,5 bar t mutat a müszerfali Turbonyomásmérö(ha nem csippes)
a 2,4 ben teljes gázon
ha csippes akkor 1,55 öt (nekem)
a 2,4 ben teljes gázon
ha csippes akkor 1,55 öt (nekem)
Giuntini2014-02-04 14:30:01 // 47219
A 2.4 automatával télen lazán meg lehet etetni 11-12 litert Budapesten.
Giuntini2014-02-04 14:18:42 // 47218
A normál 2.4 jtdm-nek, (tehát nem chip tuningos) mennyi a maximális turbó nyomása?
Köszi.
Köszi.
Alfonis2014-02-04 13:52:44 // 47217
6.2 - 6.8 az egesz jo. En most vtam frankfurtban. Linz - Frankfurt. 550 km. 7.1 lett a fogyi. 1.9 8v mondjuk a kocsi fullon volt. Ausztriabn 130 al nemeteknel 145 150 el toltam gps szerint. En ott ereztem a hatart h azt meg jol viszi. Nemtom ti hogy vagytok vele de mikor mar 180 at mutat az gps szerint nemtom mennyi volt most pontosan de ott mar azer no a zajszint minden. Egyebkent nem erezni a sebesseget benne az ten stabil marad meg a nem olyan peres gumival is.
DobosHunor2014-02-04 10:03:10 // 47216
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy valaki Sopron vagy környékén nem tud egy jó Alfa szakit? :) köszii!
mzo2014-02-04 09:35:12 // 47215
Szia
1.9 150 le Q-tronic
Nekem városban jellemzően 9 liter környékén fogyaszt. Ez napi 22 km-er angyalföld északi részéről Pest közép-dél részéig értendő, beiktatva egy deák téri megállóval. Reggel és késő délután, nem ritkán araszolva. Most épp 8.9-en áll a mérő. A legdurvabb mért adatom 9.6 l volt városban. A legjobb egy tankra vetítve csak városban 8.7 ha jól emlékszem.
Autópályan 140-150 km/h ig 6,2-6,8 között van, országúton kb ugyanez vagy egy pöttyet kevesebb. Mondjuk volt már nyugisan közlekedve országúton 5,4 is, de ez tényleg nyugis volt.
Sztem nagyjából ez elfogadható egy ilyen nehéz automata autótól, bár ha azt veszem hogya párom nagybácsijának a 2009-es E320 cdi Merci se fogyaszt drasztikusan többet azért az elgondolkodtató. Az nagyjából pályan 7,5-8 város 10 és 220 le V6 diesel.
1.9 150 le Q-tronic
Nekem városban jellemzően 9 liter környékén fogyaszt. Ez napi 22 km-er angyalföld északi részéről Pest közép-dél részéig értendő, beiktatva egy deák téri megállóval. Reggel és késő délután, nem ritkán araszolva. Most épp 8.9-en áll a mérő. A legdurvabb mért adatom 9.6 l volt városban. A legjobb egy tankra vetítve csak városban 8.7 ha jól emlékszem.
Autópályan 140-150 km/h ig 6,2-6,8 között van, országúton kb ugyanez vagy egy pöttyet kevesebb. Mondjuk volt már nyugisan közlekedve országúton 5,4 is, de ez tényleg nyugis volt.
Sztem nagyjából ez elfogadható egy ilyen nehéz automata autótól, bár ha azt veszem hogya párom nagybácsijának a 2009-es E320 cdi Merci se fogyaszt drasztikusan többet azért az elgondolkodtató. Az nagyjából pályan 7,5-8 város 10 és 220 le V6 diesel.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-04 09:08:19 // 47214
az ennyi városban a jó kis aisin váltó...
.......................2014-02-04 08:35:15 // 47213
Mennyi az átlagsebességed?
Hogy vezetsz?
Padlógázon,vagy tojásgázon?
Egyik sem jó,ezek a multijetek közepes ,és nagy terhelésen a lehjobb hatásfokúak
Nem mellesleg majdnem 2 tonna az SW
Hogy vezetsz?
Padlógázon,vagy tojásgázon?
Egyik sem jó,ezek a multijetek közepes ,és nagy terhelésen a lehjobb hatásfokúak
Nem mellesleg majdnem 2 tonna az SW
Liquid2014-02-04 08:16:19 // 47212
hogyan és milyen hosszú utakon használod?
Ákos (dewvil)2014-02-04 08:06:17 // 47211
Üdv Mindenki!
Szeretnék fogyasztási adatokat kérni akinek 150 lovas automatája van. Azt tudtam hogy 9-10 környékén eszik, de riasztóan 11 de most már inkább 12 litert eszik ami rémisztő egy 1.9től. Kérnék szépen tapasztalatokat:)
Szeretnék fogyasztási adatokat kérni akinek 150 lovas automatája van. Azt tudtam hogy 9-10 környékén eszik, de riasztóan 11 de most már inkább 12 litert eszik ami rémisztő egy 1.9től. Kérnék szépen tapasztalatokat:)
Liquid2014-02-04 07:59:42 // 47210
na ez gyönyörű
Svéd2014-02-04 04:41:12 // 47209
Dömpi (il dottore)2014-02-03 22:59:29 // 47208
Ha felvesznek, akkor passzív félévvel kezdek. 1 hónap mire határozatot kapok, de az oktatás már most indul. Ha később csatlakozom, akkor eleve hátrányból indulok az elszalasztott előadások miatt, ezt pedig nem fogom bevállalni.
Alfás vagyok ugyan, de nem alfa :-)
>
Alfás vagyok ugyan, de nem alfa :-)
>
droberto2014-02-03 22:51:02 // 47207
:)
Az a szép benne, hogy a küllő geometriáját több zsivány vonal építi fel, úgy hogy azok optikailag növelik az átmérőt, mivel a vonalak a felni pereméről szinte a belső emblémáig futnak. :)
Az a szép benne, hogy a küllő geometriáját több zsivány vonal építi fel, úgy hogy azok optikailag növelik az átmérőt, mivel a vonalak a felni pereméről szinte a belső emblémáig futnak. :)