Ákos (dewvil)2014-02-06 19:04:34 // 47455
Nálunk lesz pár darab eladó, mind kombi ha érdekel...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-06 16:34:05 // 47454
ahová kényelmesebb :P
Nicola Romeo2014-02-06 16:06:17 // 47453
Hali!
Én annyit tudok róla, hogy mikor tavaly szeptemberbe nézegettem 159-et, ez már akkor is hírdetve volt :) Segít vagy sem... :D :P
Én annyit tudok róla, hogy mikor tavaly szeptemberbe nézegettem 159-et, ez már akkor is hírdetve volt :) Segít vagy sem... :D :P
Chianti2014-02-06 15:58:25 // 47452
Erhard Cartárs! Lenne pár kérdésem alkatrész ügyben. Hová írjak, az üzenőfaladra, vagy az e-mail címedre?
vzolee2014-02-06 14:55:23 // 47451
Az reális, mi nyáron 2 személlyel, csomagokkal görögországba 5,9-el mentünk le. Az egész, 3000 km utazás 6,1 lett, amiben volt szerpentines hegymenet is. 1,9 8v, DPF, EGR szintén megvan.
David | Centocinquantanove2014-02-06 14:33:34 // 47450
Az volt a korai T.P.M.S ...
Liquid2014-02-06 14:08:44 // 47449
igen ott volt a műszerfalon, de hogy minek? :)
Vermacy2014-02-06 13:52:08 // 47448
Nem a szabadidőm sok, hanem néha a telefonkonferencia :o) Ekkor van időm "hasznos" dolgokkal foglalkozni ;-)
Most éppen nem volt előttem kézikönyv.
Most éppen nem volt előttem kézikönyv.
Vermacy2014-02-06 13:50:59 // 47447
Sőt, Nekem még a műszerfalon is volt egy piktogram, hogy 1,9 bar kell bele...
Vermacy2014-02-06 13:50:33 // 47446
Az úgy volt jó! :o)
dev1662014-02-06 13:35:12 // 47445
Sziasztok! Ismeri valaki? http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_16v_distinctive-7435366
Egyébként tudtok eladó dízel 59-esről itt a fórumon, aminek ismert a története?
Egyébként tudtok eladó dízel 59-esről itt a fórumon, aminek ismert a története?
Piritu - 1.000.0002014-02-06 12:52:29 // 47444
Most komolyan irigyellek a szabad időd miatt! :-))
felesleges ennyit nyálazni a netet, a válasz a kocsihoz adott könyvben benne van a 260. oldalon:
"Felmelegedett gumiabroncsok esetén a légnyomás 0,3 bar értékkel nagyobb lehet az előírt értéknél. A pontos beállítása érdekében hideg abroncsoknál ismételjük meg a mérést. A téli gumiabroncsok légnyomás értékének +0,2 bar-ral nagyobbnak kell lennie a standard gumiabroncsokra előírt értéknél.
Folyamatos 160 km/h feletti haladásnál a gumiabroncs légnyomásokat a teljes terhelésre megadott értékekre kell beállítani."
felesleges ennyit nyálazni a netet, a válasz a kocsihoz adott könyvben benne van a 260. oldalon:
"Felmelegedett gumiabroncsok esetén a légnyomás 0,3 bar értékkel nagyobb lehet az előírt értéknél. A pontos beállítása érdekében hideg abroncsoknál ismételjük meg a mérést. A téli gumiabroncsok légnyomás értékének +0,2 bar-ral nagyobbnak kell lennie a standard gumiabroncsokra előírt értéknél.
Folyamatos 160 km/h feletti haladásnál a gumiabroncs légnyomásokat a teljes terhelésre megadott értékekre kell beállítani."
Liquid2014-02-06 11:16:42 // 47443
én is 2.2-körülre fújtam az UNO kerekeit
Liquid2014-02-06 11:15:01 // 47442
Erre sajna nem tudok választ adni, mert már így vettem. Most átírt programmal (jóval erősebb) Győr-Bécs túlfele-Győr 4 személy cuccok 8 L-es átlag tankoláskor mérve. Ebben benne vana Q4 +1-1.5 literes többlete
Vermacy2014-02-06 10:50:37 // 47441
http://www.michelin.hu/autogumi/hasznos-informaciok/hasznalati-tanacsok/az-abroncs-ellenorzes-gyakorisaga - hidegen ellenőrzés
http://www.lukoil.hu/Produkty-a-sluzby/Sluzby-motoristum/Tyre-pressure-control.aspx - hidegen ellenőzés
http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/nehany_perc_az_abroncsnyomas_ellenorzese-4999 - nincs hőmérséklet
http://www.nyarigumiszerviz.hu/nyari-gumi-uzemeltetesi-es-szerviz-tippek/hogyan-ellenorizzuk-a-gumiabroncs-nyomast/ - hidegen ellenőrzés
http://www.motorsokk.hu/EGYeB/Guminyomas_ellenorzese_azonnal.html - hidegen ellenőrzés
"Ha az abroncsokat meleg állapotban ellenőrzik, a javasolt nyomáshoz hozzá kell adni 0,3 bart"
http://www.kleber.hu/KleberHU/front/affich.jsp?&codePage=KLEBER_PAG_conseilsecur&codeRubrique=8032005184630 - hidegen ellenőrzés
Így nem feltétlenül káros a "meleg gumi" teljes terhelésre történő beállítása :o)
Világbéke!
http://www.lukoil.hu/Produkty-a-sluzby/Sluzby-motoristum/Tyre-pressure-control.aspx - hidegen ellenőzés
http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/nehany_perc_az_abroncsnyomas_ellenorzese-4999 - nincs hőmérséklet
http://www.nyarigumiszerviz.hu/nyari-gumi-uzemeltetesi-es-szerviz-tippek/hogyan-ellenorizzuk-a-gumiabroncs-nyomast/ - hidegen ellenőrzés
http://www.motorsokk.hu/EGYeB/Guminyomas_ellenorzese_azonnal.html - hidegen ellenőrzés
"Ha az abroncsokat meleg állapotban ellenőrzik, a javasolt nyomáshoz hozzá kell adni 0,3 bart"
http://www.kleber.hu/KleberHU/front/affich.jsp?&codePage=KLEBER_PAG_conseilsecur&codeRubrique=8032005184630 - hidegen ellenőrzés
Így nem feltétlenül káros a "meleg gumi" teljes terhelésre történő beállítása :o)
Világbéke!
Vermacy2014-02-06 10:36:13 // 47440
Ez a beszéd :o)
Vermacy2014-02-06 10:31:44 // 47439
...tempomat... A pénztárca legjobb barátja :o)
Vermacy2014-02-06 10:30:32 // 47438
Most nem néztem átlagot, de 68,41 liter fért bele kattanásig...
Vermacy2014-02-06 10:30:01 // 47437
A második mondatod kiválóan hiánypótló szerepet töltött be ÉLETemben...
Vermacy2014-02-06 10:27:56 // 47436
Nézegettem mostanában MiTo-t és eszembe jutott, hogy a matrica rendszám felférhet-e lökösre...
Vermacy2014-02-06 10:22:52 // 47435
Sztem ez megszokás kérdése. A céges autókon "alulfújják" a gumikat és az Nekem egy kicsit imbolygós. Én szeretem a "németesen túlfújt" kerekeket...
Vermacy2014-02-06 10:21:53 // 47434
Zsír! Majd találkozunk a Lidl-nél egyszercsak...
Vermacy2014-02-06 10:19:52 // 47433
Oks! Vmikor Februárban biztosan. Talán a 23-ai hétvégén...
Dömpi (il dottore)2014-02-06 10:17:06 // 47432
Pont, hogy hidegen kell a nyomást ellenőrizni.
De mind1, nem fogok veled vitatkozni. Felőlem mindenki úgy teszi tönkre a dolgait, ahogy akarja.
De mind1, nem fogok veled vitatkozni. Felőlem mindenki úgy teszi tönkre a dolgait, ahogy akarja.
Vermacy2014-02-06 10:09:01 // 47431
Ezt kiegészítve - Uno gyári értéke 1,9 bar volt. Lapos. 2,1 és 2,3 között használtam és kiválóan látszott az egyenletes kopás.
Vermacy2014-02-06 10:07:37 // 47430
Az zsír! Milyen gumit ajánlasz? Miért?
Vermacy2014-02-06 10:06:25 // 47429
Mindig melegen fújom, sosem reggel.
Sajna, mostanában nem nagyon megyk olyan helyen, ahol tartósan 90-100 felett lehetne haladni...
Sajna, mostanában nem nagyon megyk olyan helyen, ahol tartósan 90-100 felett lehetne haladni...
Vermacy2014-02-06 10:04:45 // 47428
Nem vettem észre. most meg már csupán évi 10 ezer körül megyek, így tart...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-06 09:44:53 // 47427
mondjuk 7.4-et vegyesben DPF nélkül
David | Centocinquantanove2014-02-06 09:44:23 // 47426
Igen, már készültek vizsgálatok a benzinesek ügyében is, és kiderült, hogy a modern benzines autók károsanyag kibocsájtása is magas, jóval magasabb mint a gyári E4 E5 dízeleké, csak az EU még erre nem hozott szabályozást. Nem ugyanazok a károsanyagok mint a dízelek esetében, hanem mások de ugyanúgy veszélyesek.
Hamarosan ha erre is sort kerítenek a fejesek, akkor a benzinesek is megkapják az ilyenolyan szűrőket.
Hamarosan ha erre is sort kerítenek a fejesek, akkor a benzinesek is megkapják az ilyenolyan szűrőket.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-06 09:42:53 // 47425
még sincs füstje egy dpf-es 59-nek ellenben egy 56-nak igen szóval megfogja az rendesen a cuccost...
Korom, a nagyobb teljesítményhez több üa kell ott meg több lesz a korom is
Korom, a nagyobb teljesítményhez több üa kell ott meg több lesz a korom is
Giuntini2014-02-06 09:40:30 // 47424
Nekem tökéletesen működik a DPF lekopogom, de érdekelne mivel neked is 2.4 van, kb. mennyivel eszik kevesebbet a gép a koromszűrő eltávolítása után?
Laosz1562014-02-06 09:39:50 // 47423
Tegnapi 700 km-es túra,3 személlyel,csomagokkal...melyben 70% autópálya,többi lakott terület,pályán 140-150 tempomattal...átlagfogyi kereken 6 liter. DPF,EGR megvan. 1.9 JTDm 8v
droberto2014-02-06 09:35:21 // 47422
"azzal együtt hogy általában erősítenek is rajta" - Pont itt van a kutya elásva. Ha az enyémből kiszerelném a szűrőt más változtatás eszközlése nélkül nem enne kevesebbet. De komolyan mondom VTT-re gyártok egy paszdarabot aztán megyünk egyet szűrővel és nélküle. Bár tök más, de anno a Tipo se evett kevesebbet, mert kidobtam belőle a dobokat és nyitott rendszer csináltam belőle. Sőt, még többet evett.
A szűrést meg már ezerszer megbeszéltük. A kis fúvóka keresztmetszetből adódó magasabb nyomás kisebb részecskéket eredményezett a kétezres évek elejére. Gyakorlatilag a gyári dízelek nem füstöltek. Legalábbis láthatóan nem. Később rájöttek, hogy a kis részecskék mennyire károsak (nem ülepszenek le, illetve nagyobb felületükre több rákkeltő vegyület tapad) és bevezették a részecske szűrőt.
Nem szeretnék most megint ilyen linkelgetésbe belemenni, mert anno megtettem, de fogok róla egy blogot írni.
Egyébként személyes véleményem az, hogy a részecskeszűrés a belső égésű motorok legnagyobb problémája. A magas befecskendezési nyomás és a közvetlen befecskendezés miatt rövidesen a benzinesekre is fel fog kerülni a szűrő. Bár ott más problémák is vannak.
A szűrést meg már ezerszer megbeszéltük. A kis fúvóka keresztmetszetből adódó magasabb nyomás kisebb részecskéket eredményezett a kétezres évek elejére. Gyakorlatilag a gyári dízelek nem füstöltek. Legalábbis láthatóan nem. Később rájöttek, hogy a kis részecskék mennyire károsak (nem ülepszenek le, illetve nagyobb felületükre több rákkeltő vegyület tapad) és bevezették a részecske szűrőt.
Nem szeretnék most megint ilyen linkelgetésbe belemenni, mert anno megtettem, de fogok róla egy blogot írni.
Egyébként személyes véleményem az, hogy a részecskeszűrés a belső égésű motorok legnagyobb problémája. A magas befecskendezési nyomás és a közvetlen befecskendezés miatt rövidesen a benzinesekre is fel fog kerülni a szűrő. Bár ott más problémák is vannak.
Liquid2014-02-06 09:06:15 // 47421
Mégis kevesebbet eszik mindenkinek a DPF kivétele után, azzal együtt hogy általában erősítenek is rajta.
A korom pedig: a DPF mechanikai szűrő, tehát van egy részecske méret amit ki tud szűrni, a kisebbeket nem, ergo a láthatót kiszűri. Viszont a modern dízelek elég sok olyat is a levegőbe pöfögnek aminek sokkal kisebb a mérete, így a DPF nem szűri ki...
A korom pedig: a DPF mechanikai szűrő, tehát van egy részecske méret amit ki tud szűrni, a kisebbeket nem, ergo a láthatót kiszűri. Viszont a modern dízelek elég sok olyat is a levegőbe pöfögnek aminek sokkal kisebb a mérete, így a DPF nem szűri ki...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-02-06 09:01:24 // 47420
Ausztriában is így működik.
.......................2014-02-06 08:49:21 // 47419
miért svájcban van olyan,hogy egy rendszámot,egy biztosítást fizetsz,
és két autód van,
egyszerűen átrakod a rendszámot
és két autód van,
egyszerűen átrakod a rendszámot
droberto2014-02-06 08:39:05 // 47418
Ez tök jó, ha vesztek vonóhorgos bringaszállítót, akkor már tehetitek is rá a harmadik rendszámot. :)
Merthogy a németeknél így működik, nálunk vsz. ezért büntit is osztanának. :(
Merthogy a németeknél így működik, nálunk vsz. ezért büntit is osztanának. :(
direttore2014-02-06 08:12:45 // 47417
Nekem is három van, senki nem kérte vissza a fémet :)
Ákos (dewvil)2014-02-06 07:20:54 // 47416
na az szep baleset:-) hiba volt a rendszerben:-)
droberto2014-02-05 23:14:00 // 47415
Fogyasztás - Miért enne többet?
Korom- Ez a chipmesterek bugyuta szövege.
A szűrőt a káros 5µm alatti részecskéket miatt építeték be. Ezt már többször kifejtettem itt.
Korom- Ez a chipmesterek bugyuta szövege.
A szűrőt a káros 5µm alatti részecskéket miatt építeték be. Ezt már többször kifejtettem itt.
Liquid2014-02-05 22:55:50 // 47414
az a fél deci, inkább min. 1 liter...
a szennyezésbe meg ne menjünk bele, elég annyi, hogy nem kormol láthatóan :)
a szennyezésbe meg ne menjünk bele, elég annyi, hogy nem kormol láthatóan :)
droberto2014-02-05 22:52:05 // 47413
Én azt a 0,5 decit nem sajnálom tőle. Legalább nem szennyezem a környezetem, meg nem füstölök.
Dömpi (il dottore)2014-02-05 22:38:15 // 47412
Én ezért vettem le a keretet és hajítottam jó messzire. A rendszámot pedig meghajlítottam, hogy kövesse a lökös ívét, majd egy bazi erős kétoldalú ragasztóval felraktam. Pontosabban Viktor rakta fel.
A lényegt, hogy fenn van 2 éve, és szerintem csak a lökössel együtt szedhető le :-)
A lényegt, hogy fenn van 2 éve, és szerintem csak a lökössel együtt szedhető le :-)
Liquid2014-02-05 22:36:22 // 47411
nem a csippeléstől eszik kevesebbet, hanem a DPF eltávolításától
Shadin2014-02-05 22:35:06 // 47410
Nem eszik kevesebbet.
Dömpi (il dottore)2014-02-05 22:32:34 // 47409
Én pont így vagyok, mint te. Hidd el az igényeid nem túl nagyok...legalább is néhány itteni "vájtfülűhöz" viszonyítva (nem megsértődni srácok, abszolút pozitív értelemben gondolom).
Amúgy erre nekem is rá kellett jönnöm.
Amúgy erre nekem is rá kellett jönnöm.
Dömpi (il dottore)2014-02-05 22:27:10 // 47408
Nos, nem lepődünk meg :-( a DVD-t ugyanis nem olvassa ... miért is reménykedtem?
Már 3 órája válogatom a jobbnál jobb, GT-barátunktól kapott kemény rock zenéket, hogy melyikeket írjam ki. Egyenlőre azokra fókuszáltam, amik nekem olyan igazi autós zenék. Amiknél az ember elképzel amcsi filmjelenetet amint egy Western-csizmás kemény zsaru éppen üldözi a delikvenst és ez a zene megy alatta. Vagy elképzeli magát magát az ember egy Harly-n koszos farmerban és bőrszerkóban.
Remélem holnap nem lőnek le a zsaruk trafival 180-al, mert ezekre a zenékre nehéz lesz bírni a lábammal :-)
Már 3 órája válogatom a jobbnál jobb, GT-barátunktól kapott kemény rock zenéket, hogy melyikeket írjam ki. Egyenlőre azokra fókuszáltam, amik nekem olyan igazi autós zenék. Amiknél az ember elképzel amcsi filmjelenetet amint egy Western-csizmás kemény zsaru éppen üldözi a delikvenst és ez a zene megy alatta. Vagy elképzeli magát magát az ember egy Harly-n koszos farmerban és bőrszerkóban.
Remélem holnap nem lőnek le a zsaruk trafival 180-al, mert ezekre a zenékre nehéz lesz bírni a lábammal :-)
Szabolcs 1592014-02-05 22:25:12 // 47407
Rosenheim. Be sikerült itt nèmetbe ,Ott van a 4 c a hangja brutäl Volt
Zsifi sw2014-02-05 22:19:38 // 47406
Na igen, nem a tötyögésre van kitalálva. :) De még mindig jobb lett, mint amit ír a computere. Eleinte kezdtem megijedni, mert 11,5 és 12 között mutatott.