Piritu - 1.000.0002014-03-09 12:09:42 // 49830
	Indítani se tudod?
	
Piritu - 1.000.0002014-03-09 12:09:09 // 49829
	Kimerült benne az elem. Húzd ki a tollat belőle és azzal zárd be.
	
ValeRossi462014-03-09 12:08:19 // 49828
	Segítség!!! nem ismeri fel a kulcsot a kocsi,semmire nem reagál,bezárni sem tudom. ilyenkor mi van?
	
Csabi2014-03-09 11:14:11 // 49827
	Hali! 
Érdekes, h javasol valaki valamit, de nem tudja mi az, és hol van...
-a szívósorban van egy hőmérséklet érzékelő(MAP szenzorban)
-termosztátban
-légmennyiségmérőben
-visszapillantóban(külső levegő hőm érzékelő)
-klímához is tartozik 2érzékelő
Ha valamit kihagytam akkor a többiek leírják :)
	
Érdekes, h javasol valaki valamit, de nem tudja mi az, és hol van...
-a szívósorban van egy hőmérséklet érzékelő(MAP szenzorban)
-termosztátban
-légmennyiségmérőben
-visszapillantóban(külső levegő hőm érzékelő)
-klímához is tartozik 2érzékelő
Ha valamit kihagytam akkor a többiek leírják :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-09 11:08:22 // 49826
	arra ott a xenon :P
	
Zsolt1552014-03-09 10:56:42 // 49825
	Mindenki maga dönti el, hogy mikor cseréli.
	
Alfa GT-Csaba2014-03-09 10:42:08 // 49824
	Már több mint 2 hete nyárival járok,elég volt a pocsék vasfelniből.
	
Zsolt1552014-03-09 10:34:29 // 49823
	Én még várnák vele, mert még csak a tavasz eleje van és változékony az idő.
	
mizooo2014-03-09 10:31:28 // 49822
	Na lepróbáltam ma a nyári kerekeket :) szépen viszi a nyomvájú. Amúgy meg néha kicsit olyan érzésem volt, mintha behúzva hagytam volna a kézit :S túl sokat jártam a kisebb téliekkel. Nem baj, egy remap és úgy fog menni mint a téliekkel :D
	
Giuntini2014-03-09 10:27:02 // 49821
	Szívem szerint 235/45 gumit tennék rá, sőt anyagilag is jobb lenne, de az a kvázi 1 cm különbség irdatlanul sok. Tegnap a Balatonon alánéztem, a bejáró magas, az (ELMÜ még rontott rajta két éve), pokolian alacsonyan van a motor alatti borítás. Bárhol nagyon könnyű odaverni. Budapesten is iszonyú nehéz parkolni vele, a járdára nem igazán tanácsos vele felállni. Mindenhol a város tele van rakva fekvő rendőrökkel, csak lépésben, és sok helyen féloldalazva lehet átmenni.
	
Alfonis2014-03-09 10:16:12 // 49820
	énmár lecseréltettem... ittt már nem lesz gond :P
	
Zsolt1552014-03-09 10:03:45 // 49819
	Akkor megérte várni rá. Biztos sokkal szebb lett. :-))) Gartulálok hozzá. :-)))
Én még várnék vele egy-két hetet. De ha így folytatódik a felmelegedés, akkor áprilisban szerintem már le lehet cserélni.
	
Én még várnék vele egy-két hetet. De ha így folytatódik a felmelegedés, akkor áprilisban szerintem már le lehet cserélni.
Alfonis2014-03-09 09:20:37 // 49817
	szerintem is jól világít. bár ködben még én sem használtam csak esőben full sötétben. jól kivilágít oldalra jobban látni a széleket :P
	
Piritu - 1.000.0002014-03-09 08:50:16 // 49816
	Szerintem az eddigi Alfáim (és OFF-jaim) közül a 159 ködlámpája a legjobban használható. Látni vele.
	
Ákos (dewvil)2014-03-09 08:39:37 // 49815
	eeees johet a jol megerdemelt pihenes, irany genf:-)  remeles sok szep alfa lesz kint:-) :-) :-)
	
Norby2014-03-09 07:52:10 // 49814
	Hello mindenki!
Van ez a nemindulás problémám 50 Cfokos vízzel.(2.4) Azt javasolták,hogy a motorban van valami homérséklet érzékelo,azt kellene megnézni. Van ilyen?Ha van,akkor hol?
Koszi a segítséget!
	
Van ez a nemindulás problémám 50 Cfokos vízzel.(2.4) Azt javasolták,hogy a motorban van valami homérséklet érzékelo,azt kellene megnézni. Van ilyen?Ha van,akkor hol?
Koszi a segítséget!
Dömpi (il dottore)2014-03-08 23:58:22 // 49813
	Ez tetszik!
Erre lecserélném a fényfüzérem!
	
Erre lecserélném a fényfüzérem!
mzo2014-03-08 23:08:20 // 49812
	Jól néz ki, de azért nehéz lehet kimagyarázni a rendőrnél hogy nem a ködlámpa az ami világít.
	
Pityukoma2014-03-08 23:01:22 // 49811
	
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-08 22:59:28 // 49810
	bakker én sem száguldok mindig, főleg nem ködben :) a hátsót viszont használom a mögöttem jövőnek segítség ... ma száguldoztam igaz a 100 lovas dejzel  puntesszal egész jól viszi a 1,1t-t
	
Liquid2014-03-08 22:58:51 // 49809
	a 205 nem ekkora méretű /súlyú gépre való ez tény, még akkor se ha történetesen (véletlenül) szerepel a gépkönyvben. Ez egy olcsó méret ezért van benne, de nem jó.
	
Alfonis2014-03-08 22:56:25 // 49808
	ne fikázd már. még mindig full rá való :D aki autópályán megy 99 % banmint én meg faszagányos utakon és nem kutykurikunban lakik vagy pesten :D annak igenis jó a 205/55 r16 :P Télinek :D nyárinak magasabb kell az tény mert kitudja hova vet a sors :P
	
Pityukoma2014-03-08 22:52:20 // 49807
	Dögös:-)
	
Pityukoma2014-03-08 22:50:50 // 49806
	:-) Én az elsőt szoktam használni. A hátsót viszont nem, csak igazán kivételesen nagy ködben, de ahogy utolér valaki akkor lekapcsolom.
Na ezt nem kellett volna írnom :-) főleg neked nem :-) egy ALFA-t utolérni? :-DDD
	
Na ezt nem kellett volna írnom :-) főleg neked nem :-) egy ALFA-t utolérni? :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-08 22:48:25 // 49805
	
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-08 22:45:27 // 49804
	sosem használok első ködlámpát, ha köd van rosszabb vele, mint nélküle..nem is értem minek találták ki tán félködre, vagy kincskereső kisködömre ...
	
Pityukoma2014-03-08 22:41:09 // 49803
	Ezt nem tudtam. De az a "helyett" az nem jó. Nem akarom a ködlámpát megszüntetni. Trumpf (NagyVad) cartárs a 166-ban megoldotta. Ő mondta hogy létezik 159-be való is.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-08 22:35:20 // 49802
	a TI-ben a ködlámpa helyett ledes nappali menetfény lakik
	
Liquid2014-03-08 22:26:36 // 49801
	nem jártam arra 2 hete :)
	
Pityukoma2014-03-08 22:21:18 // 49800
	Sziasztok:-) 
Valami ilyenen agyalok:DRL 7V 5W ködlámpa/nappali fény kombón agyalok. Van valakinek tapasztalata erről? Esetleg link? Nem találok 159 specifikus kivitelt, pedig állítólag létezik. A gyönyörű formát semmiképpen nem akarom csorbítani ilyen-olyan befaragott utólagos nappali fénnyel. Ez az egyetlen opció ami nálam szóba jöhet. Így "két legyet egycsapásra" efekt lenne:-)
	
Valami ilyenen agyalok:DRL 7V 5W ködlámpa/nappali fény kombón agyalok. Van valakinek tapasztalata erről? Esetleg link? Nem találok 159 specifikus kivitelt, pedig állítólag létezik. A gyönyörű formát semmiképpen nem akarom csorbítani ilyen-olyan befaragott utólagos nappali fénnyel. Ez az egyetlen opció ami nálam szóba jöhet. Így "két legyet egycsapásra" efekt lenne:-)
Pityukoma2014-03-08 22:02:47 // 49799
	Örülök neki nagyon:-)
	
Dömpi (il dottore)2014-03-08 22:00:41 // 49798
	Nem is értem miért nem nálad kezdett a szerelő helyett :-)
	
Liquid2014-03-08 21:58:38 // 49797
	Ma ismét vontattam, ezúttal Sógor 147-ese volt a szenvedő alany.
Egész jól gyorsul a gép úgy is hogy lóg rajta egy 1200 kilós másik autó :)
A tavalyi hűtő cserénél valszeg rosszul rakta össze a szerelő a hútőre felül csatlakozó csövet, és 2 hete lenyomta neki, elfolyt a víz. Öszerakták valahogy aztán go ismét szerelő, mondták neki nézze meg, azt mondta jó az. Na ma ismét elélvezett. Hazavontattam és összeraktuk rendesen. Nem volt egyszerű, de szerintem most már jó lesz.
	
Egész jól gyorsul a gép úgy is hogy lóg rajta egy 1200 kilós másik autó :)
A tavalyi hűtő cserénél valszeg rosszul rakta össze a szerelő a hútőre felül csatlakozó csövet, és 2 hete lenyomta neki, elfolyt a víz. Öszerakták valahogy aztán go ismét szerelő, mondták neki nézze meg, azt mondta jó az. Na ma ismét elélvezett. Hazavontattam és összeraktuk rendesen. Nem volt egyszerű, de szerintem most már jó lesz.
Pityukoma2014-03-08 21:47:14 // 49796
	A kipufogó gáz nyomását figyeli. Abból következtet a DPF tömődés fokára. Nem a hőfok emelkedés indítja el a folyamatot.
	
Pityukoma2014-03-08 21:44:14 // 49795
	Szerintem a 2453 a 1205 következménye.
Próbáltam alvázszám alapján keresni az eperben, évjárat és tip. alapján is, de mindkét esetben ide lyukadtam ki:

Pedig az enyém egycsöves szenzorral van szerelve. Lehet hogy a grafika nem követi a valóságot, de attól még a cikkszám jó? Nem vágom a kérdést, elakadtam a témában. (a 2-es számú szenzor és a 10-es számú cső)
Ezt az Eper-ben keresést erőteljesen gyakorolnom kell még:-)
	
Próbáltam alvázszám alapján keresni az eperben, évjárat és tip. alapján is, de mindkét esetben ide lyukadtam ki:

Pedig az enyém egycsöves szenzorral van szerelve. Lehet hogy a grafika nem követi a valóságot, de attól még a cikkszám jó? Nem vágom a kérdést, elakadtam a témában. (a 2-es számú szenzor és a 10-es számú cső)
Ezt az Eper-ben keresést erőteljesen gyakorolnom kell még:-)
Giuntini2014-03-08 21:42:32 // 49794
	Ma visszafelé az autópályán kezdte el a regenerálást. Szerintem az érdi emelkedőn bp. felé 300 km-es út után indult el. De megint a lejtőn, utána a közös bevezetőn, ahol nagy a forgalom, és nem lehet egyenletesen nyomni. De most nagyon hosszan, vagy 15-20 percig csinálta. Mitől indítja be a folyamatot? Érdi emelkedőn felfelé 150-el mentem. Elérte azt a hőfokot, hogy beindult a korom égetése?
	
Pityukoma2014-03-08 21:14:52 // 49793
	Én sem vettem észre hasonlót.
	
Pityukoma2014-03-08 21:14:21 // 49792
	Nem látom, mert kicsi a kép. Nem tudom felnagyítani:-( biztos én bénázok:-D de nem vagyok egy computer mágus:-D
	
'''''2014-03-08 21:13:09 // 49791
	Nálam hál istennek még ilyet nem csinált!
	
Dömpi (il dottore)2014-03-08 21:00:05 // 49790
	Srácok!
Valaki találkozott m-r ilyen jelenséggel? ld. alábbi HSZ. Nagyon érdekelne a véleményetek!
Megint kezdi!!!
Az van, hogy ismét produkálta az Arkangyal azt a jelenséget, amit a váltóolajcsere óta nem. Azt hittem meg is szűnt.
A jelenség, hogy 2-ből felváltok 3-ba. Mikor felengedem a lábam a kuplungról és párhuzamosan kezdem nyomni a gázt, akkor nyekken egyet. Ha ilyenkor a forgalmi helyzet miatt nem tudok tovább gyorsítani 3-ban, majd váltani fel 4-be, hanem visszább kell engednem a gázt még 3-ban (lassítok, kisebb erővel nyomom), akkor hirtelen olyan hangot ad, mint mikor az ember 1x megköszörüli a torkát és ránt is egyet. Rendszerint alig érezhető, de ma elég nagyot rántott.
Mitől van ez?
Valamit én bénáznék a kuplungkezelés során? Csak mert akárki próbálta a vasam (szerelőm, droberto, Pityukoma) senkinek nem sikerült előhoznia ezt az effektust.
	
Valaki találkozott m-r ilyen jelenséggel? ld. alábbi HSZ. Nagyon érdekelne a véleményetek!
Megint kezdi!!!
Az van, hogy ismét produkálta az Arkangyal azt a jelenséget, amit a váltóolajcsere óta nem. Azt hittem meg is szűnt.
A jelenség, hogy 2-ből felváltok 3-ba. Mikor felengedem a lábam a kuplungról és párhuzamosan kezdem nyomni a gázt, akkor nyekken egyet. Ha ilyenkor a forgalmi helyzet miatt nem tudok tovább gyorsítani 3-ban, majd váltani fel 4-be, hanem visszább kell engednem a gázt még 3-ban (lassítok, kisebb erővel nyomom), akkor hirtelen olyan hangot ad, mint mikor az ember 1x megköszörüli a torkát és ránt is egyet. Rendszerint alig érezhető, de ma elég nagyot rántott.
Mitől van ez?
Valamit én bénáznék a kuplungkezelés során? Csak mert akárki próbálta a vasam (szerelőm, droberto, Pityukoma) senkinek nem sikerült előhoznia ezt az effektust.
Piritu - 1.000.0002014-03-08 20:47:32 // 49789
	Igazából most találtam és csak az érdekelt, hogy adott esetben tényleg működik az oldal. (Olyan hátsó ablakot találtam a Spiderbe itt is, amit a Cartárs kérdezett.)
Ezek szerint működik.
	
Ezek szerint működik.
.......................2014-03-08 20:47:23 // 49788
	Ne keverjük a 4 hengeres jtdm et az 5 hengeressel,
Hisz az 5 ik henger nek nincs párja
Így nincs értelme összehasonlítani
	
Hisz az 5 ik henger nek nincs párja
Így nincs értelme összehasonlítani
Shadin2014-03-08 20:34:11 // 49787
	Nem értem. Beraktad a lemezt és csak holnap próbálod? :-D
	
pettinke2014-03-08 20:30:48 // 49786
	én igen, rendeltem már tőlük veterán cuccot többször.
mit szeretnél tudni?
	
mit szeretnél tudni?
David | Centocinquantanove2014-03-08 20:20:23 // 49785
	Shadin közben sikerült beraknom a szűkítő lemezkét, a 8-as furatokkal az M8-as csavaroknak csisszre épp jó lett, pont passzentos. Tényleg egy D10-es furat a két szélre kívánkozott volna.
Mindenesetre próbaút holnap, megpróbálok rángatást provokálni. Azért az imbuszkulcs készletet bedobtam, hátha mégis ki kell venni. :)
Ja és mégegyszer nagy köszönet a segítségedért!
	
Mindenesetre próbaút holnap, megpróbálok rángatást provokálni. Azért az imbuszkulcs készletet bedobtam, hátha mégis ki kell venni. :)
Ja és mégegyszer nagy köszönet a segítségedért!
Piritu - 1.000.0002014-03-08 20:19:21 // 49784
	Skacok! Ismeri valaki ezt a boltot?
	
Giuntini2014-03-08 20:09:14 // 49783
	Kíváncsi vagyok a tapasztalatotokra. Autópályán az M7-esen150 végig tempomattal,  lehet hogy csak most tűnt fel, de csak egyszer csinálta. Szóval rápillantok a turbónyomás mérőre, 1.2-1.4-en van, adok gázt és visszamegy 0.8-1 közé. Ez máskor nem tűnt fel.
	
Piritu - 1.000.0002014-03-08 20:01:50 // 49782
	"mert az lesz jobb" = mert az sem lesz jobb
	
Piritu - 1.000.0002014-03-08 20:01:00 // 49781
	Van egy német cég, amelyik minden nyitott kocsihoz gyárt tetőt. Az Alfs árlistájuk itt van: klatty
Van olcsóbb megoldás is. Maga az ablak pár csavar és cipzár tartja a helyén. Ha sikerült kiszedni már csak egy ponyvást kell találni, aki a kamionok átlátszó ponyváját bevarrja a régi helyére. Nekem is ilyen van már pár éve.
Használtat szerintem nem célszerű venni, mert az lesz jobb. Idővel elöregszik az anyaga.
	
Van olcsóbb megoldás is. Maga az ablak pár csavar és cipzár tartja a helyén. Ha sikerült kiszedni már csak egy ponyvást kell találni, aki a kamionok átlátszó ponyváját bevarrja a régi helyére. Nekem is ilyen van már pár éve.
Használtat szerintem nem célszerű venni, mert az lesz jobb. Idővel elöregszik az anyaga.
Online tag
4
		Vendég4
440

