Lehet, igazad van. Tegnapelőtt bazi nagy szél volt, és lehet, hogy szemből féloldalt kapta. Annyira nem figyeltem.
Majd szélcsendes időben megnézem újra.
Amúgy az a f@sza, hogy a 205/55 R16-tól a 235/40 ZR-ig minden GYÁRI méret. De akkor melyikhez van belőve az óra pontossága?
Dömpi (il dottore)2014-04-17 18:12:41 // 51954
Piritu - 1.000.0002014-04-17 18:12:31 // 51953
A kárpit leszerelése: klatty
_ÁRPÁD_2014-04-17 18:05:56 // 51952
Sziasztok! Valaki esetleg tudja fejből van esetleg még csavar amit ki kell szednem a hátsó-ajtó kárpit leszedéséhez? Ami kint van:
-alul 3db
-belső kilincsnél 1db
-és a "fogantyú" alatt 2db
Csak a patentok fogják vagy a hangszóróknál is található csavar?
-alul 3db
-belső kilincsnél 1db
-és a "fogantyú" alatt 2db
Csak a patentok fogják vagy a hangszóróknál is található csavar?
Graben&Zsu2014-04-17 17:51:25 // 51951
Szééép!
A beszerelésre figyelj oda,stekkerek nagyon törékenyek!
Grat.
Nagyon kényelmes és jó a fogása! :D
A beszerelésre figyelj oda,stekkerek nagyon törékenyek!
Grat.
Nagyon kényelmes és jó a fogása! :D
zoltankublik2014-04-17 17:46:19 // 51950
Graben&Zsu2014-04-17 17:32:47 // 51949
Tele tanktól tele tankig -2dl-el többet mutat a computer!
Igy 6,7-el számoltam / 100km
Én maximálisan elégedett vagyok vele!
Igy 6,7-el számoltam / 100km
Én maximálisan elégedett vagyok vele!
Graben&Zsu2014-04-17 17:30:53 // 51948
Gumi ügyben szeretnék segítséget nyújtani az érintett cartársaknak!
Dilemában voltam,de maximális elégedettséggel kell kijelentenem hogy pozitív csalódás ért!
Paraméterek: 235/35 ZR19 91Y XL Infinity EcoMAX
Infinity EcoMax
-Komfort 95% (nagyon jó)
-Tapadás 95% (nagyon jó)
-Takarékosság 100% (kiváló)
- Zaj 100% (kiváló)
- Fékezési jellemzők 95% (200-ról dinamikus fékezésnél is kiválóan tartja a nyomvonalat,nem nyúlik,rángat,mászik)
-Oldalfal 100% (brutálisan tart)
- Gumikopás 95%
Dilemában voltam,de maximális elégedettséggel kell kijelentenem hogy pozitív csalódás ért!
Paraméterek: 235/35 ZR19 91Y XL Infinity EcoMAX
Infinity EcoMax
-Komfort 95% (nagyon jó)
-Tapadás 95% (nagyon jó)
-Takarékosság 100% (kiváló)
- Zaj 100% (kiváló)
- Fékezési jellemzők 95% (200-ról dinamikus fékezésnél is kiválóan tartja a nyomvonalat,nem nyúlik,rángat,mászik)
-Oldalfal 100% (brutálisan tart)
- Gumikopás 95%
Giuntini2014-04-17 17:24:00 // 51947
Ez valódi átlag? Úgy értem kiszámoltad tele tanknál vagy a computer szerint? Nekem kevésnek tűnik, mindegyikünknek akinek 2.4 van többet eszik. Nekem még az automata rádob de a kézi váltósoknál is ennél többet fogyaszt. Nekem is a comp szerint kevesebbet mutat a valódi értéknél, mert rajta van a 2011-es frissítés.
vzolee2014-04-17 17:21:38 // 51946
Graben&Zsu2014-04-17 17:19:15 // 51945
19" (235/35 ZR19) 2fő és pár kölyök kutya...... :D
Autópálya 95%-ban
- full general (MOTOR ki,szívósor takarítva,DPF off,ledugózva,optimalizált szoftware,új kuplung,friss olajcsere,)
-35/35-ös ültetés,nyári kerekek fel.
-westfalia horog fel.
Nagy projekten esett át,de megérdemli!
Anya átlag 5,8liter/100km-el jár vele(80-100km között)
:)
Autópálya 95%-ban
- full general (MOTOR ki,szívósor takarítva,DPF off,ledugózva,optimalizált szoftware,új kuplung,friss olajcsere,)
-35/35-ös ültetés,nyári kerekek fel.
-westfalia horog fel.
Nagy projekten esett át,de megérdemli!
Anya átlag 5,8liter/100km-el jár vele(80-100km között)
:)
Giuntini2014-04-17 17:16:02 // 51944
Szerintem kevés hely van Európában, ahol bunkóbb a vezetési stílus mint Magyarhonban.
Akinek drága terepjárója van azért, akinek olcsó autója van azért, akinek hót átlagautója van az meg azért. Semmiféle partnerség együttélés a forgalomban nincs. Én nagyon sokat voltam Rómában, mindenhová autóval jártam, kívülről szemlélve sokszor kaotikusnak tűnik, de belülről egész más, csak meg kell szokni, és alkalmazkodni kell hozzá. Nem nehéz átsorolni egy másik sávba csak határozottnak kell lenni. És nincs tötymörgés ha zöldre vált a lámpa akkor rögtön indulás van. A karcok és a meghúzások azért vannak az autókon, mert a legkisebb rést is megtalálják, néha nem sikerül. Viszont olyan durva balesetek a városban nincsenek mint Budapesten. Itt viszont ha beáll egy Octavia vagy Focus (Dömpi kedvencei), az már rögtön sandít a szeme sarkából az Alfára hogy majd ő megmutatja. Engem meg ki kéne tüntetni, és megadom nekik az örömet. Szerintem égés lenne leállni velük, meg kinőttem rég abból a korosztályból. Régen amikor nagy Polskim volt, imádtam a Ladásokat szívatni, de az rég volt.
Akinek drága terepjárója van azért, akinek olcsó autója van azért, akinek hót átlagautója van az meg azért. Semmiféle partnerség együttélés a forgalomban nincs. Én nagyon sokat voltam Rómában, mindenhová autóval jártam, kívülről szemlélve sokszor kaotikusnak tűnik, de belülről egész más, csak meg kell szokni, és alkalmazkodni kell hozzá. Nem nehéz átsorolni egy másik sávba csak határozottnak kell lenni. És nincs tötymörgés ha zöldre vált a lámpa akkor rögtön indulás van. A karcok és a meghúzások azért vannak az autókon, mert a legkisebb rést is megtalálják, néha nem sikerül. Viszont olyan durva balesetek a városban nincsenek mint Budapesten. Itt viszont ha beáll egy Octavia vagy Focus (Dömpi kedvencei), az már rögtön sandít a szeme sarkából az Alfára hogy majd ő megmutatja. Engem meg ki kéne tüntetni, és megadom nekik az örömet. Szerintem égés lenne leállni velük, meg kinőttem rég abból a korosztályból. Régen amikor nagy Polskim volt, imádtam a Ladásokat szívatni, de az rég volt.
mizooo2014-04-17 17:03:07 // 51943
HM :) nekem is ennyi szokott lenni az átlagom tizedre :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-17 16:14:07 // 51941
kb olyan nehéz mint az 59 tehát családias
Graben&Zsu2014-04-17 16:02:34 // 51940
Liquid2014-04-17 15:09:06 // 51938
hát az valszeg ezután is fog :(
Shadin2014-04-17 14:56:24 // 51937
Az Insignia melyik kategória? Mert nehezebb. Nem?
Shadin2014-04-17 14:51:06 // 51936
Engem folyamatosan szopatott egy Leon FR :-( Mióta meg van írva az Alfa, nem találkoztam vele még.
Shadin2014-04-17 14:44:26 // 51935
Furi, mert 2000 fordulat környékén magasabb sebesség fokozatban csinálja padlógáznál, és azt érzem, hogy ilyenkor elkezdi rázni a kasztnit. Lehet hogy nem kuplung, mert a fordulatszám nem száll el. droberto cartárs is érez hasonlót a Novitek dobozzal.
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 14:31:07 // 51934
Igen, itt is elég komolyan rendet tesznek. Ráadásul ott van nekik a mobil iroda (pl Tornyosnémeti után közvetlenül) a Sprinterbe berendezve, a kész jegyzőkönyvet is kinyomtatják. Én eddig csak hallomásból tudom, meg láttam két alkalommal is, hogy hogy zajlik az ilyen, de nem szeretném átélni.
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 14:28:43 // 51933
Nem azt mondom, hanem, hogy ha én egy ilyet meglátnék a tükörben, rögtön pánikba esnék :)))
GTPeti2014-04-17 14:15:20 // 51932
Egy fekete autónál még el is hiszik, hogy teki-katona vagy. B)
Liquid2014-04-17 14:12:00 // 51931
ez nagyonzsír :) rendelek egyet
vzolee2014-04-17 14:05:36 // 51930
Gyakorlatilag csak a leállósáv használható 120-130 körüli tempónál...
David | Centocinquantanove2014-04-17 13:57:29 // 51929
Igen, igazad van, én is a magamét elsősorban a pályára értettem.
Zsolt1552014-04-17 13:21:05 // 51927
Mondjuk Pozsony és Prága között elég rossz állapotú a külsősáv. Egyszerűen szétrázza az autót.
GTPeti2014-04-17 12:51:37 // 51926
A németeknél két dolog zavar a közlekedésben. Ez a pályás elsőbbség-nemmegadás volt az egyik, a másik hasonló csak városban. Jössz 50+ -szal az utcában, látnak, de simán kikanyarodnak eléd pl. a Lidl-parkolóból. Nem érdekli őket, hogy utánad nem jön senki. Ez tök bevett dolog. Ugyanígy, bekanyarodik eléd a 40-nel poroszkáló tata, nem zavarja, hogy épp egy sportautó elé vágott be, aki gyorsabban haladna. Ez pl. Mo-n legtöbbször nem így van, bár összességében azért rosszabb a morál.
David | Centocinquantanove2014-04-17 12:47:07 // 51925
Talán a németeknél a legjobb a helyzet ilyen szempontból, talán ott tudják a legjobban, hogy hogy kell közlekedni.
Számomra az a borzasztó, hogy pl az osztrák pályarendőr is azért bírságol, mert előzés után ha visszamész a szélsőbe nem indexelsz jobbra, amíg a sok bárgyú 80-90-el evickél bent, közben meg majszolja a szendvicsét és az nem büntetendő szerintük.
Számomra az a borzasztó, hogy pl az osztrák pályarendőr is azért bírságol, mert előzés után ha visszamész a szélsőbe nem indexelsz jobbra, amíg a sok bárgyú 80-90-el evickél bent, közben meg majszolja a szendvicsét és az nem büntetendő szerintük.
GTPeti2014-04-17 12:41:01 // 51924
Én még ilyet sosem láttam, pedig megtettem kb. 50ekm-et a német pályán. Olyat viszont ezret, hogy a botorkáló vadbarmok kijönnek eléd a belsőbe.
David | Centocinquantanove2014-04-17 12:35:17 // 51923
Németeknél sem viccelnek túl sokat ezzel. Follow me táblácska hátra kitesz, mehetsz utána. A múltkor a szemem előtt hajtogatták rá a csávót (nem németajkú volt) a saját motorháztetőjére a pihenőben 2 civilruhás fegyveres pályarendőr. Tiszta kobra 11 volt a két csávó.
Hogy mi volt a bűne azt nem tudtuk, de valszeg nem tudott viselkedni a pályán. :)
Hogy mi volt a bűne azt nem tudtuk, de valszeg nem tudott viselkedni a pályán. :)
GTPeti2014-04-17 12:11:39 // 51922
Az, hogy 190-nel tolja vagy, hogy 2mp-re bekapcsolsz egy oldalról szinte nem látható lámpát, az nem ugyanaz. Abban igazad van, hogy rizikó (mint minden a 130-on kívül). Én nem élek ilyenekkel, de a kérdés nem is ez volt. Hanem, hogy mivel lehet sávváltásra bírni egy bennragadt autót.
Liquid2014-04-17 11:58:57 // 51920
neba'... :) ezt hol lehet kapni? kell :)
vzolee2014-04-17 11:49:23 // 51919
A cseh autópályán a leállósávban mentünk, mert ott nem rázott annyira.
mex862014-04-17 11:47:53 // 51918
cseheknél rendszeresen kivülröl elözünk...
nem tudsz velük mit kezdeni, birkäk...
ma is lesz részünk benne, megyünk haza, juhuuuu
nem tudsz velük mit kezdeni, birkäk...
ma is lesz részünk benne, megyünk haza, juhuuuu
vzolee2014-04-17 11:46:42 // 51917
A kapaszkodó sávra meg azt hiszik, hogy csak és kizárólag a kamionok használhatják...
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 11:39:38 // 51916
Khm... :D Sokat járok Szlovéniában, ne vicceljünk ilyesmivel :D Legfrissebb eset: Lincoln Town Car tolja végig a sort Ljubljana és Maribor között valahol, végig villog, 190 alá nem nagyon megy, egyszer csak elindul utána a szürke Passat...
Én már sejtettem, mi következik, ő szerintem nem :) Police-Follow me...
1500 Eurorol indulnak kint az ilyen büntetések...
Én már sejtettem, mi következik, ő szerintem nem :) Police-Follow me...
1500 Eurorol indulnak kint az ilyen büntetések...
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 11:37:46 // 51915
Az M3-mason akkor sem húzódnak ki a transporterrel-vitoval, ha épp nagyongyorsan jössz. Egyszerűen nem és kész.
A legjobb az, amikor utána megpróbálja tolni utánad. A vitonak. Oké, megy az teherautó mércével...
A legjobb az, amikor utána megpróbálja tolni utánad. A vitonak. Oké, megy az teherautó mércével...
GTPeti2014-04-17 11:28:07 // 51914
20 euróért egy kis kék villogó a műszerfalra. Ilyen esetben két mp-re bekapcsolni, már le is ment. :))
Én nem így szoktam, én csak árulom a szabadalmat. :))
Én nem így szoktam, én csak árulom a szabadalmat. :))
David | Centocinquantanove2014-04-17 11:24:42 // 51913
Ez inteligencia kérdése, semmi más.
Az M3-as az tényleg demoralizáló ilyen szempontból, szerintem azért mert sok a keletről gyütt külföldi, akik még nincsenek felnőve ehez a közlekedési kultúráltsági szinthez.
Az M3-as az tényleg demoralizáló ilyen szempontból, szerintem azért mert sok a keletről gyütt külföldi, akik még nincsenek felnőve ehez a közlekedési kultúráltsági szinthez.
Ricsi 1472014-04-17 11:14:31 // 51912
Igen, lehet, hogy ez a gond :)! Multkor Győrből Várpalota felé mentem ott is 2 savon mentunk, megy elottem a belso savban egy feher octavia elotte meg egy passat, villogtattam neki, belementem a seggebe, mar mindent csinaltam... a passat mar kiment a kulsobe ez meg csak nem, dudalok erre mutatja h menjek ki en a kulsobe... Most ezzel mit lehet kezdeni? :D
vzolee2014-04-17 10:55:34 // 51911
Sajnos én is ezt tapasztalom, főleg az M3-ason... :/ Lehet, hogy nem vezetünk túl agresszívan? :)
vzolee2014-04-17 10:54:44 // 51910
Az nem túl jó szerintem. Én mentem az enyémmel 5.ben óra szerint 200at, 205/55R16 gumikkal. Nagyjából 10-et csal vele az óra, de akkor is 180-190 környéke és ment volna még, főleg ha felrakom 6.ba. Nem tudtam megnézni, hogy mi a vége, mert kijöttek elém :/ és az enyém nincs chip-elve, sőt ECO 1,9 8v, ami csak 116LE.
Ricsi 1472014-04-17 10:19:40 // 51909
Bar en is tapasztalhatnam ezt, hogy ha megjelenek a visszapillanto tukorben akkor huznak ki a kulsobe, mifelenk a belso savba bevannak betonozva az emberek, hiaba villogok, dudalok b*sznak ram... Melleerek az embernek mondom neki hogy huzzon ki a kulsobe, erre elkezdi nekem hogy 50-el kell menni, ha rendort akarok magamnak akkor csak szaguldozzak nyugodtan, csak az a baj, hogy szegenyem nincs kepben a kresszel, kotelezo jobbra tartas van es ot fogjak megvagni egy 10-el mivel a belsoben autozgat... :D
David | Centocinquantanove2014-04-17 10:01:27 // 51908
Szembeszél? Hátszél? Nyilván nem hajolsz ki egy szélkakassal, hogy megmérd, de sokat számíthat.
Nekem is egy kicsit kevésnem tűnik, mert én a 215/55/R16 lemezfelnis kerekeimmel mentem 170-es és gurult volna még tovább valamennyit, csak elfogyott az egyenes út... :) Óra szerint mondom most ezt, ez valjójában 160 környékének felelne meg.
És ugyanezt tudja a 205/55/R16 téligummán is, szintén lemezfelnin, 2 személlyel.
Ja és még a sztorihoz annyit, hogy a párom folyton hüpákol ha gyorsan megyek, nem azért mert fél, hanem mert nem akar büntit fizetni. Aztán mígnem egyszercsak belemélázott a tájba, 170-nél már kérdeztem tőle, hogy nem baj hogy gyorsan megyünk? Máskor már szirénázni szoktál...! :) Észre sem vette, hogy száguldunk, annyira szépen fogja az utat az autó, menetzaj alig, kényelem a maximumon. :D
Pedig "csak" 1.9 8V. Még mindig nem egy versenygép, gyorsulásban meg pláne, de tudja azt az iramot és kényelmet, amit én személy szerint igényleg tőle a mindennapokban...
És tényleg igaz, hogy tökmindegy milyen moci van benne, ha feltűnik a tükörben, akkor húzódnak lefele. :)
Nekem is egy kicsit kevésnem tűnik, mert én a 215/55/R16 lemezfelnis kerekeimmel mentem 170-es és gurult volna még tovább valamennyit, csak elfogyott az egyenes út... :) Óra szerint mondom most ezt, ez valjójában 160 környékének felelne meg.
És ugyanezt tudja a 205/55/R16 téligummán is, szintén lemezfelnin, 2 személlyel.
Ja és még a sztorihoz annyit, hogy a párom folyton hüpákol ha gyorsan megyek, nem azért mert fél, hanem mert nem akar büntit fizetni. Aztán mígnem egyszercsak belemélázott a tájba, 170-nél már kérdeztem tőle, hogy nem baj hogy gyorsan megyünk? Máskor már szirénázni szoktál...! :) Észre sem vette, hogy száguldunk, annyira szépen fogja az utat az autó, menetzaj alig, kényelem a maximumon. :D
Pedig "csak" 1.9 8V. Még mindig nem egy versenygép, gyorsulásban meg pláne, de tudja azt az iramot és kényelmet, amit én személy szerint igényleg tőle a mindennapokban...
És tényleg igaz, hogy tökmindegy milyen moci van benne, ha feltűnik a tükörben, akkor húzódnak lefele. :)
Liquid2014-04-17 10:01:22 // 51907
lefele ne is, én is inkább 1 mérettel nagyobbat vettem télire
Giuntini2014-04-17 09:42:54 // 51906
Ezért is nem akartam eltérni a gyári mérettől a nyári gumi vásárlásánál. A fő szempont azonban a hasmagasság volt. 235/45R17-el majdnem 1cm-el alacsonyabb lett volna, és az nagyon sok. Így is alacsony.
ValeRossi462014-04-17 09:31:18 // 51905
Holnap mérek egyet Pécs fele GPS-el 235/45 18 as kerekekkel,elvileg gyári méret :D