Pont ezt mondja Erhard, a 159-ben ülve nem érzed, hogy megy. Egy tank. Sose felejtem el, amikor először vitt a pirossal. Majdnem megkérdeztem, hogy csak ennyi? Aztán ránéztem az órára és láttam hogy más dimenziókban mozgunk, mint a 156-al.
Kanyarba is bedöngethetsz, semmi. Van egy tesztkanyarom Sümegen (Tapolca felé), ott a Spiderrel 60-al megvan a hűűűűűűűűhaaa érzés, a 159-es 80-al sincs.
	Piritu - 1.000.0002014-04-26 17:42:30 // 52381
	
Alfa GT-Csaba2014-04-26 17:31:03 // 52380
	Nem szoktam padlózni,még nem birja a szerencsétlen kuplungom :-)
	
Liquid2014-04-26 17:26:26 // 52379
	én nem ültem GT-ben de az enyém durván megindul ha lepadlózom
	
Alfa GT-Csaba2014-04-26 17:10:34 // 52378
	Ültem már 159 2,4 be és taposásnál sem éreztem azt a megindulást mint a gt-be
	
ALFI1562014-04-26 17:03:34 // 52376
	Egy jól megírt Gt veri az 59 2.4-et.Emlékezz kaposon mikor te jöttél a gt-vel amibe csak egy box volt.Akkor én a kék 56-al voltam a 2.4m-jetel ami lazán verte az 59-eket.A GT a boxal ott volt a nyomomba.De a 156 16V egy novitec boxal is veri az 59 2.4m-jetet.
	
KollerT2014-04-26 15:53:28 // 52375
	De ez az új szar skoda RS mindet veri nem? :D Vagy ez hülye kérdés? :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-26 15:09:55 // 52374
	azért csalóka az 59 ha benne ülsz mivel tank feeling...a sima 2,4-et nem veri főleg 140-től sokkal nagyobb a nyomaték az 5 henger miatt ...tapasztalat :)
	
Alfa GT-Csaba2014-04-26 14:01:32 // 52373
	nyomta neki ,nem lassult vissza ,de szerintem egy chippelt gt simán ver egy 159 1,9et ,de lehet hogy egy 2,4-es 200 lovast is ami gyári
	
mzo2014-04-26 13:42:55 // 52371
	Pont ez jutott nekembe ez is, hogy ezeknél a lenyomásos eseteknél ki tudja mit csinál a másik fél.... :)
	
Piritu - 1.000.0002014-04-26 13:37:21 // 52370
	" elhalt a tudomány" - ezen mit értesz? 130-ról visszalassult 100-ra? Vagy már nem gyorsult tovább? Biztos vagy abban hogy versenyezni akart?
Személy szerint imádom azokat a közlekedőket, akik hatalmas vigyorral "nyomnak" le miután felvettem az utazó sebességet és rányomtam a tempomatot.
	
Személy szerint imádom azokat a közlekedőket, akik hatalmas vigyorral "nyomnak" le miután felvettem az utazó sebességet és rányomtam a tempomatot.
Piritu - 1.000.0002014-04-26 13:26:52 // 52369
	Alaphelyzetben van zárva. Egy rugó húzza vissza a zárólemezt. Ezért is lehet egyszerűen az elektromágnes leszedésével hatástalanítani.
	
Alfa GT-Csaba2014-04-26 13:24:57 // 52368
	a múltkor budaörsnél egy 1,9 159 levillogott az egyenesbe hogy takarodjak előle,köszönni nem köszönt,de a hosszú érdi emelkedőnek fölfelé kb a 3/4 részénél elhalt a tudomány ,Gt -vel simán vertem
	
mzo2014-04-26 13:22:16 // 52367
	Persze komfortra minőségre, menetkényelemre nézve jobb az 59, mint az 56. Viszont azonos motorral szerelve fogyasztást és dinamikát tekintve elmarad tőle. De ez nem katasztrófa, ez inkább kortünet. :)
	
mzo2014-04-26 13:18:50 // 52366
	No ezt nem tudom, 8v ben nem ültem sajna. Gondolom biztos igyekeztek kompenzalni a váltóáttételekkel. Viszont mikor kerestem az 59-emet kipróbáltam pár 2,4-est is de városban nem éreztem számottevő külonbséget az 1,9 16v es a 2,4 között. Pályán nagy tempóról gyorsítva biztos jobban érezhető az erőfölény, de végül nekem elég a 16v is.
	
Shadin2014-04-26 13:15:38 // 52365
	Nem kell degradálni a 159 érdemeit, én is Novitec-es 156-ból ültem át ami alapból a 116 lovas és ugyan lomhább volt a 136 lovas 159, de egy teljesen más dimenzió. Elnézést, de mintha igazi autóba ültél volna át... A 156-tal nem mentem 200-at a Novitec-kel sem az alap 136 lovas 159-cel viszont igen. Én milyen csöndben. Nincs nyekergés, nyüszögés, pattogás stb.
	
Alfa GT-Csaba2014-04-26 13:15:15 // 52364
	Falazni :-)
	
Alfa GT-Csaba2014-04-26 13:14:33 // 52363
	Én úgy  tudom hogy az egr alapjáraton 100% ba átenged és csak fordulaton zár le,szóval le kell felezni,mert hiába iratod ki ha belefüstöl  a szívósorba.
	
mzo2014-04-26 13:10:45 // 52362
	Ha csak Egr- Dpf et akarsz kiíratni akkor jók amit belinkeltem. Viszont ha többet akarsz pl tuning akkor ahogy előttem is írták Rigotech a nyerő.
	
Shadin2014-04-26 13:08:15 // 52361
	Nem kell falazni, csak javasolják, hátha alapból átenged az EGR.
	
Alfa GT-Csaba2014-04-26 13:00:30 // 52360
	Ha a 2,4es 159 ilyen akkor az 1,9 159 milyen ??Főleg a 8v?
	
mex862014-04-26 12:58:57 // 52359
	ez már régi nóta
	
mex862014-04-26 12:56:40 // 52358
	ahogy írtam én 166 2.4jtd 150lovasból ültem át, ami fel is volt húzva. az az autó 1500kg alatt volt papír szerint.
ugyanezt éreztem...
most már kezdem megszokni de durva volt a különbség eleinte, sajnos nem jó értelemben.
	
ugyanezt éreztem...
most már kezdem megszokni de durva volt a különbség eleinte, sajnos nem jó értelemben.
KollerT2014-04-26 12:54:46 // 52357
	Itt sokat olvasgattam és végül mintha az lett volna a következtetés, hogy ha chiptuning, akkor Rigotech. :)
Ott az EGR-t talán úgy is kiírják, hogy falazni sem kell.
	
Ott az EGR-t talán úgy is kiírják, hogy falazni sem kell.
bizsó1592014-04-26 12:35:49 // 52356
	ok köszi majd a jövőhéten felhívom őket esetleg valamit érdemes még csinálni ha már ott vagyok?
	
tdemeter2014-04-26 12:34:50 // 52355
	https://www.youtube.com/watch?v=loDDoXaShIw&feature=youtu.be
talan csak nekem uj:)
	
talan csak nekem uj:)
KollerT2014-04-26 12:20:37 // 52354
	Írtam még régebben, hogy szerintem hátul kéne hajtson egy autó. De valahogy most tegnap vezetve teljesen úgy éreztem, hogy ennek az Alfának teljesen jól áll az első kerék meghajtás, elvégre ott van az a hosszú, durva orr... :)
Viszont a Budapesti utakat egyszerűen utálom. :( Kb a napom fele anyázás.
	
Viszont a Budapesti utakat egyszerűen utálom. :( Kb a napom fele anyázás.
mzo2014-04-26 11:55:51 // 52353
	Egyébként a héten téma volt a súly le arany. Pár hete beszeltem egy 156 TI tulajjal 1,9 150 le. Mesélte hogy egyszer kipróbált egy 2,4 59-es-est és bár tetszett neki, de menetdinamikára olyan volt mintha 5 személyel csomagokkal telepakolt sajat autóját vezette volna. Állítása szerint nagyon nem érződött rajta a +50 le. Egyébként most hogy volt a héten a tc-is egy teszt amiben lemérték az autók súlyát és elég megdöbbentő eredmények születtek. Astra pl több mint 1600 kg! És persze közük nem volt az adatoknak a forgalmiban szereplő számokhoz. Ezek után szívesen lemérném az 59-est hogy mennyi is a valós súlya
	
mzo2014-04-26 11:40:14 // 52352
	Nekem mást is csinált nem csak Egr-t, Dpf-et is. Én úgy saccolom az Egr-t talán 20 e körül írhatja ki, de hívd fel beszéld meg vele, aztán ha esetleg nem tetszik akkor kereshetsz mást. Anno én is sok embert végig hívtam mire megtaláltam a nekem megfelelőt.
	
bizsó1592014-04-26 11:31:38 // 52351
	és mibe fájt? valaki itt közülünk nem ért hozzá?
	
mzo2014-04-26 11:24:11 // 52350
	
	
bizsó1592014-04-26 11:18:06 // 52349
	sziasztok segítségre lenne szükségem ha tudtok valakit aki ért és ki bírja írni az egr-t meg  hasonló jó tanácsokkal tudna szolgálni a masinával kapcsolatban azt megköszönném
	
Shadin2014-04-26 09:49:42 // 52348
	Ha találtok jobb gumit/porvédőt, osszátok meg lsz., bár az enyém második éve kifogástalan.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-26 09:05:10 // 52346
	engem nem zavarnak csak tényleg furcsa hogy kapnak engedélyt....
	
Shadin2014-04-26 08:17:30 // 52345
	Kérdezd meg Droberto cartársat, lehet,  hogy van neki egy tarcsi.
	
Zsolt1552014-04-26 07:02:34 // 52344
	Igazából nincs kitétel a műszaki vizsgán, hogy melyik oldalon van a kormány. De láttam már autómentőt és 20fős buszt is magyar rendszámmal és fuvarozó engedéllyel.
	
Giuntini2014-04-25 23:27:49 // 52343
	Egyre több van. Hétfőn egy jobbkormányos Porsche megelőzött az autópályán magyar rendszámmal, és elgondolkoztam, hogy a fenébe tudják ezeket kis hazánkban levizsgáztatni mert ezek bizony életveszélyesek.
	
Dömpi (il dottore)2014-04-25 22:53:55 // 52342
	OFF
Ami újabban kezd zavarni:
Találékony honfitársaink rájöttek, hogy Angliából elég olcsón be lehet hozni kocsit.
Nos, amíg a Vauxhall-okat (Opel) a kopott opeljeik felújításához alkatrésznek hozták be, nem érdekelt, csak feltűnt az egyre több Vauxhall emblémás/hűtőrácsos opel.
Most viszont egyre több a jobbkormányos - eddig 5-évente láttam egyet, most már havonta találkozom legalább eggyel.
Ami elborzaszt, hogy belföldi forgalomba is lehet helyezni!
Bakker, mennyi baleset lesz itt!
ON
	
Ami újabban kezd zavarni:
Találékony honfitársaink rájöttek, hogy Angliából elég olcsón be lehet hozni kocsit.
Nos, amíg a Vauxhall-okat (Opel) a kopott opeljeik felújításához alkatrésznek hozták be, nem érdekelt, csak feltűnt az egyre több Vauxhall emblémás/hűtőrácsos opel.
Most viszont egyre több a jobbkormányos - eddig 5-évente láttam egyet, most már havonta találkozom legalább eggyel.
Ami elborzaszt, hogy belföldi forgalomba is lehet helyezni!
Bakker, mennyi baleset lesz itt!
ON
Giuntini2014-04-25 22:49:52 // 52341
	Azért kíváncsi lennék a súly-lóerő arány alakulására a mindennapi használat során. Az enyém 1710kg jóllehet 200LE de azért majdnem 200kg különbség az nem kevés.
	
Dömpi (il dottore)2014-04-25 22:48:17 // 52340
	:)
A statisztika tanáromnak neonzöld skoda rapidja van fehér tetővel és fehér (!) alufelnikkel.
A múltkor meg láttam egy fekete bömbit rózsaszín felnikkel...a hányinger kerülgetett.
	
A statisztika tanáromnak neonzöld skoda rapidja van fehér tetővel és fehér (!) alufelnikkel.
A múltkor meg láttam egy fekete bömbit rózsaszín felnikkel...a hányinger kerülgetett.
forrasr2014-04-25 22:44:35 // 52339
	A kábel okozta a bajt amit szintén cseréltek. annak a hibájából túlterhelten ment a generatorod,ezert csuszott meg a szij is sztem
	
Lexlutor2014-04-25 22:43:18 // 52338
	Shadin159 érdeme a megoldás.
	
Lexlutor2014-04-25 22:41:48 // 52337
	Tök mindegy hány kiló ez nem F1. Jó vezetni és kész. A többit kit érdekel.
	
Dömpi (il dottore)2014-04-25 22:41:28 // 52336
	Nekem is tervben van a nyárra.
	
Lexlutor2014-04-25 22:37:06 // 52335
	Egy két előző kocsimon is alkalmaztam már alkoholos filcet... :-)
	
Dömpi (il dottore)2014-04-25 22:36:50 // 52334
	Ja, én SW-ben gondolkodtam. Az enyémnek a könyvében (FL-es) 1530 kg van, én meg pont 100 kg vagyok.
Amiben tévedtem, hogy én úgy emlékeztem, ez üres tankkal van, de tényleg írja, hogy 90 %-ig töltve.
	
Amiben tévedtem, hogy én úgy emlékeztem, ez üres tankkal van, de tényleg írja, hogy 90 %-ig töltve.
Lexlutor2014-04-25 22:35:22 // 52333
	Enyém is picit gumi szagú volt, de nem volt vészes. Én csak beraktam de nem volt különösebben erős szaga.
	
Lexlutor2014-04-25 22:32:22 // 52332
	Bár azóta működik, de úgy érzem néha nem 100%-os. De hiba sehol nincs.
	
Online tag
2
		Vendég2
374
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05