'''''2014-08-02 07:58:45 // 56504
Azt hittem,már végeztél!
Dömpi (il dottore)2014-08-02 00:10:53 // 56503
Suli :(
Dömpi (il dottore)2014-08-02 00:10:39 // 56502
Köszi Robi! Nagyon tuti lett a képes beszámoló!
droberto2014-08-02 00:08:33 // 56501
Kár! :(
droberto2014-08-02 00:07:45 // 56500
Biztos lenne rá igény! :)
Említettem már a pizzázást, amit még lehet leszervezek. Sőt az talán szeptember közepén egy szombaton, amikor már mindenki hazatér nyaralásból még jobb is lehet, mint az augusztus.
Én egyébként a KUL-t nagyon várom. No, az még hasonlóan családias, mint a 159VTT. Nekem a fözős pl. nagyon olyan volt.
Illetve a tavalyi pécsi tali is ezek közé sorolható, gokartos versengéssel kiegészítve. Ez szerintem idén elmarad. :(
Említettem már a pizzázást, amit még lehet leszervezek. Sőt az talán szeptember közepén egy szombaton, amikor már mindenki hazatér nyaralásból még jobb is lehet, mint az augusztus.
Én egyébként a KUL-t nagyon várom. No, az még hasonlóan családias, mint a 159VTT. Nekem a fözős pl. nagyon olyan volt.
Illetve a tavalyi pécsi tali is ezek közé sorolható, gokartos versengéssel kiegészítve. Ez szerintem idén elmarad. :(
droberto2014-08-01 23:59:25 // 56499
Tegnap voltunk Pesten. Hátul jobb oldalt ült a Dalmának egy barátnője. Az első kanyarnál, kajak rendesen átcsúszott mögém. :)
Lett is egy lila folt a fenekén a bizti öv dugasztól. :)
Lett is egy lila folt a fenekén a bizti öv dugasztól. :)
droberto2014-08-01 23:59:12 // 56498
Jut eszembe... A bal egybe minek is van kapaszkodó?
Tegnap vettem észre...
Tegnap vettem észre...
droberto2014-08-01 23:59:08 // 56497
Ezer köszi még egyszer. Sajnos ezek a fiúk, szeretnek fotózni. :)
droberto2014-08-01 23:58:55 // 56496
Sajnos szűrni kellet az anyagot, így is elég terjedelmes lett.
Bazi sok jó kép született.
Egyébként cefet jó ez a kép. ;)
Bazi sok jó kép született.
Egyébként cefet jó ez a kép. ;)
droberto2014-08-01 23:58:11 // 56495
Tudod... hozott anyag. :)
droberto2014-08-01 23:58:07 // 56494
Szerintem is jobb, de sokan kevésbé sportosnak, agilisnak mondják mint a felmenőkét. Gondolom a nagy tömeg és kevésbé direkt kormány miatt.
droberto2014-08-01 23:58:01 // 56493
Már a kispolákkal is sok embert leptem meg a városban. :)
A 159 a nagy Bridgestone-nal felfoghatatlanul irdatlanul tapad. Annyira, hogy hegyi szerpentines úton nem éred el a határokat. Pontosabban a nagy sebesség miatt, nehéz belőni, hol megy el a tapadás. Ha meg egyszer elmegy pont a sebesség miatt már nem lesz tér korrigálni.
Csak nehogy egyszer ne adja ki...
A 159 a nagy Bridgestone-nal felfoghatatlanul irdatlanul tapad. Annyira, hogy hegyi szerpentines úton nem éred el a határokat. Pontosabban a nagy sebesség miatt, nehéz belőni, hol megy el a tapadás. Ha meg egyszer elmegy pont a sebesség miatt már nem lesz tér korrigálni.
Csak nehogy egyszer ne adja ki...
droberto2014-08-01 23:57:55 // 56492
A szalonokba sok minden nem is tudnak (vagy csak nem akarnak) megoldani. :(
Dömpi (il dottore)2014-08-01 23:35:11 // 56490
Nem, és idén sem fogok tudni menni :(
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-01 22:15:26 // 56489
hát igen ütök, vágok :p
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-01 22:14:49 // 56488
jó is volt a tali, lehetne rendezni még egyet ősszel
Liquid2014-08-01 22:11:50 // 56487
Robi király vagy! :) Nagyon jó lett ismét a beszámoló!
Liquid2014-08-01 22:11:14 // 56486
ez a kép üt-vág! :D
Piritu - 1.000.0002014-08-01 21:52:48 // 56485
Halesz2014-08-01 21:32:08 // 56484
Haddel2014-08-01 21:27:35 // 56483
Ezen az úton járok szinte minden reggel dolgozni Céges autóval is király ,de az Alfával baromi jó .Egyszer vittem egyik kollegámat ,kapaszkodott a kanyarokban ,de azt mondta élvezetes út volt :)
Shadin2014-08-01 20:18:19 // 56482
M6 érdi dombtető lehajtó utáni elsőn be elsőn ki kanyar 70 körül 3-asban mindig riadalmat kelt a környéken, mert ezt kb. padlógázas kigyorsítással teszem és a jobb kerék határon nyikorog, még nem fogja meg a fake Q2, a két hátsó meg az első a külső íven csikorog a csúszástól oldalirányban, és ezek után mikor pont kiérek a forgóból, még rántok egyet a kormányon jobbra és akkor már tényleg k. jól érzem magam. Asszem gumikat kell cserélnem, amit jövőre terveztem, de 2015.05.19-én lejár a hitel :-DDDDDD
Nem a legjobb a tavasz az autó vásárlásra...
Nem a legjobb a tavasz az autó vásárlásra...
Shadin2014-08-01 20:09:53 // 56481
Ez így van. Olyan autókat hagyok ott kanyarban akik szarrá vernének egyébként, de a kanyart csak kiegyenesítve tudják bevenni azt is csak lassan. Szánalom. Hozzátenném, hogy nem járatom az autót a határon...
Norby2014-08-01 19:59:04 // 56480
ehhez én is csatlakozom, még megnyikkantani sem tudom a gumikat. Előbb lépek a fékbe :D
Norby2014-08-01 19:54:51 // 56479
Az én alőzőm is 120 le volt, igaz doboz van benne, de azóta sincs semmi gondja a jelenlegi tulajnak. 5 éve van benne a doboz.
Piritu - 1.000.0002014-08-01 19:43:28 // 56478
"évek teltével...természetes módon csökken(het) a lóerők száma" - Több 100e km-es tartós tesztet olvastam már, ott általában a végén jobb a gyorsulási adat. pl. itt is a 2,4 tesztben.
David | Centocinquantanove2014-08-01 19:13:20 // 56477
Ezt mondom én is, lehet félreértelmezhetõ voltam. 120 hp-t én sem húznám 150 fölé, szóval a 148at teljesen jónak mondanám.
'''''2014-08-01 18:53:35 // 56476
Dömpi,te voltál tavaly?
Haddel2014-08-01 18:16:19 // 56475
Igy igaz! Pályán én se állok le oktáviásokkal versenyezgetni ,úgy vagyok vele ,a sas nem kapkod legyeket :-) A szerpentineket imádom .
Haddel2014-08-01 18:03:21 // 56474
Ez jó buli lehet ,de én inkább kanyargós pályát szeretnék.Lehet majd a következő Tc pályanapra benevezek .Ha addigra meglesz a remap meg az EBC fék.
Giuntini2014-08-01 16:17:05 // 56473
Én a mai napig elképedek, hogy mit tud az autóm. Az autópálya nem mérvadó (a magyarországiakról beszélek ahol nincsenek igazi emelkedők és kanyarok), ott a mai autók 90%-a képes 150-el menni. Bár az is kérdés, hogy milyen annál a tempónál az utazás minősége, és meg tud-e állni. Viszont a futóműve ennek az autónak a legjobb (kategóriájában) a világon. Simán veri a 3-as BMW-t. Igazából ez a futómű alapból tökéletes, és ehhez csak plusz a menetstabilizáló elektronika. A többi autó hókuszpók nélkül a kanyarokban elszállna mint a győzelmi zászló. Sokszor látom a kanyarokban a visszapillantó tükörben, hogy megpróbálnak követni, és jó esetben átsodródik a másik sávba. Vannak 200le-s autók, vannak amik így tudnak gyorsulni, vagy még nagyobb a végsebességük, de olyan amelyik így tud kanyarodni, olyan nincs. Ez ott tud menni, ahol a többiek már visszavesznek magukból. Egyszerűen elképesztő autó.
Giuntini2014-08-01 16:01:09 // 56472
Akkor a következő váltóolajcserénél ennek utánanézünk.
Shadin2014-08-01 15:51:14 // 56471
Dömpié több... vagy az enyém kevesebb :-( 711-es Kenese kerülőn rendesen ment.
Dömpi (il dottore)2014-08-01 15:44:54 // 56470
me' mé'?
Alapból 120 (feltéve, hogy nem balga belga), akkor az csak +23%!
U.a. a váltója, mint a 16V-nek, ergo a nagyobb nyomatékot bírnia kell.
A turbót nem tom...
...khm, Erhard! Lehet, hogy u.a. (méretileg) a turbója a 8V-nek, mint a 16V-nek? Erre kíváncsi lennék.
Alapból 120 (feltéve, hogy nem balga belga), akkor az csak +23%!
U.a. a váltója, mint a 16V-nek, ergo a nagyobb nyomatékot bírnia kell.
A turbót nem tom...
...khm, Erhard! Lehet, hogy u.a. (méretileg) a turbója a 8V-nek, mint a 16V-nek? Erre kíváncsi lennék.
Haddel2014-08-01 15:13:06 // 56468
Egyszer én is kiváncsi lennék ,hogy egy profi sofőrrel mit tud a verdám. :-) Vagy egyszer valami pályanapra kivinni.
Liquid2014-08-01 13:48:57 // 56467
igen erre melékszem, elcsesztem a lépést hogy nem figyeltem, pedig mentem volna veletek :)
David | Centocinquantanove2014-08-01 13:15:21 // 56466
8V-ből 148 csikót kivarázsolni az baráti :D
Kiváncsi lennék, hogy enyém a papírhoz képest mennyi lóerős. A napokban pont olvastam, hogy a évek teltével a lerakódások és egyéb belső kopások miatt természetes módon csökken(het) a lóerők száma...
Kiváncsi lennék, hogy enyém a papírhoz képest mennyi lóerős. A napokban pont olvastam, hogy a évek teltével a lerakódások és egyéb belső kopások miatt természetes módon csökken(het) a lóerők száma...
Dömpi (il dottore)2014-08-01 13:06:03 // 56465
Robinak nem...gyíkok vagyunk :)
Télen a bowlingozáskor kipróbálta az Arkangyal-t, komolyan kapaszkodnom kellett az anyósülésen, és csak lestem, hogy jééé, a kocsim ilyet is tud?
Télen a bowlingozáskor kipróbálta az Arkangyal-t, komolyan kapaszkodnom kellett az anyósülésen, és csak lestem, hogy jééé, a kocsim ilyet is tud?
Liquid2014-08-01 12:46:50 // 56464
így van, nekem is előbb fogy el a bátorságom :)
Haddel2014-08-01 12:20:53 // 56463
Én elég sokat megyek szerpentines úton ,és még mai napig elképedek ,mekkorákat lehet kanyarodni a 159-el.Pláne a TI kerekekkel.Komolyan mondom érződik ,hogy tudna még nagyobb kanyarsebességet ,csak én nem merem már.
Dömpi (il dottore)2014-08-01 09:30:39 // 56462
kétlem, nekem csak 148 paci vágtázik odabent
Liquid2014-08-01 09:22:01 // 56461
az durva :) kell még bele póver :)
'''''2014-08-01 09:14:07 // 56460
Akkor te is lehagysz a kanyarban! :-)
Dömpi (il dottore)2014-07-31 22:19:36 // 56459
Robinak ugyanaz van, mint nekem: Bridgestone Potenza ER050A 235/40 ZR19 méretben
Piritu - 1.000.0002014-07-31 21:23:50 // 56458
Így van,a gumi sokat számít, de tényleg sokkal jobba többinél (146/147/156/156SW/Spider) a 159 futóműve.
Liquid2014-07-31 21:20:46 // 56457
így van valóban fontos a gumi, de tényleg egy nagyságrenddel hülyebiztosabb, stabilabb a 159 mint mondjuk a 156. Mivel most is nagyjából ugyanazokon az utakon közlekedek mint előtte így van összehasonlítási alapom. Mindkettőn hasonlóan jó gumi volt/van mégis nagy a különbség.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-31 19:42:19 // 56456
én adtam el egy jó párat már...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-31 19:41:29 // 56455
fogantyúnál van egy tartó az kiveszed, a alatta van két csavar, alul 4 vagy 5 csavar ezeket kicsavarozod a kis műanyag sarkot az ablak végén kipattintod, egy erős rántással megrántod a komplett borítást, a kis hangszórót lekötöd, utána már hozzá férsz a mechanikához...