Fórum >> Típusok >> 159

mzo2014-07-27 22:16:29 // 56304
Nekem is max 1,55 a max, de oda is csak kilendül, tartósan nem marad ott soha.
Géb2014-07-27 20:23:18 // 56303
kormánymű csere után dobta ki ezt a szimbólumot!mi lehet a hiba oka?
'''''2014-07-27 20:16:14 // 56302
mizooo,találtam neked valamit a fényképeim között! :-) Gondolkodom ezeken a kipuffvégeken.
Shadin2014-07-27 19:51:26 // 56301
Olyan mint a vízhőfok mérő :-D
'''''2014-07-27 19:05:51 // 56300
Beszéltünk róla itt a fórumon is,hogy kinek-meddig megy fel a turbónyomás órája.Nekem még mindig nem megy fel 1.6-ra pedig jóval felette jártunk a hétvégén is.Olyan 1.55-ön áll max nyomáson is.
GTPeti2014-07-27 18:22:35 // 56299
Az idézett mondat, azonban nem tőlük származik, hanem Göbölyös úrtól.

Ellenpéldának felhoznám a TÜV-engedélyes chiptuningokat, amire szép számmal van példa No-ban. Márpedig itt a Dekra, stb. embereinek nagyrésze igencsak kompetens. (Nem összehasonlítható az NKH-s "haverok" nagyrészével. T. a kivételnek, akit a szakmaszeret vitt oda.)
droberto2014-07-27 15:46:35 // 56298
Pontosan ezek miatt (is) kell általánosítani a gyártónak.
Sajnos a miféle, autóikat féltő műszakik vagyunk kisebbségben. Ha gyár oldalán állnék én is hasonlóan tennék.
Gondolj csak a sok sportkocsi tűzesetre. Ugye itt a gyárak többet "adnak" a technikából és nagy pénzeket tennék rá, hogy a probléma itt is az antitalentumokkal van.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-27 13:55:33 // 56297
pedig mindenki azt hiszi ezek a gyenge pontok.... pedig amik nem bírják inkább a váltó, a kuplung, lendkerék, féltengelyek ...
GTPeti2014-07-27 13:46:06 // 56296
"A chiptuning a gyárból nézve nem más, mint orosz rulett"
Ez így általánosítva nettó hülyeség szerintem. A gyárból nézve egy nem hozzáértő által elkövetett chiptuning, na az orosz rulett. Lásd gyárközeli tuningcégek, illetve ésszel készített remap, ésszel vezetett autó esetén. A gyárban valószínűleg kénytelenek antitalentumok számára is valamennyire biztonságossá (hosszúéletűvé) tenni a technikát.
Manky9562014-07-27 09:39:33 // 56295
Persze nálatok is bőven nem kell bántani a gyári üzemanyag kalibrációs táblát.
Okés várom :)
Shadin2014-07-27 09:35:23 // 56294
Hi Manky! Ha jól emlékszem nálam sem kellett babrálni a gyári limitereken, azon belül is volt/van elég mozgástér?! Lassan írok egy kis összefoglalót, már van elég tapasztalat...
Manky9562014-07-27 09:22:38 // 56293
Utána járok milyen kell bele , és akkor már esetleg kaposon is tudunk vele foglalkozni.
Manky9562014-07-27 09:21:57 // 56292
A chiptuning a gyárból nézve nem más, mint orosz rulett" - by GK

Véleményem szerint ez csak akkor igaz ha azt sem tudják mit állítanak, ha ésszel van csinálva valami akkor ott nem lehet hiba. Sok autót csináltam nem csak Alfázok , egy motorhiba még nem volt, hajtáslánccal akadnak csak problémák azok is nagyon ritkán.
Első írt autóm Fateromé , 70ezerrel vettük most van benne 320ezer . Motornak ,turbónak semmi baja.
159 (2,4) gyári progija 500nm ig van megírva :) csak limiterekkel van fogva.
'''''2014-07-27 09:18:02 // 56291
Addig szerzek egy másik map szenzort! :-)
droberto2014-07-27 09:05:18 // 56290
"A gyárban miért nem lövik feljebb?" - Mert nekik nem a teljesítmény a fő cél. A motortervezés során folyamatosan kompromisszumot kell kötni megannyi dologban. Csak a legfontosabbak: Élettartam, teljesítmény, fogyasztás, emisszió.... Az eltérő üzemeltetési paraméterekről nem is beszélve.
Témába vágó TC cikk, és a másik Göbölyös Úrtól.

"A chiptuning a gyárból nézve nem más, mint orosz rulett" - by GK
Shadin2014-07-27 08:25:27 // 56289
De telhetetlen valaki :-D
mizooo2014-07-27 07:26:38 // 56288
Ha padlógázon jársz egy húzott motorral, nagyobb az igénybevétel mint amire hosszú távon tervezve van. De ha nem folyamatosan használod ki a többlet teljesítményt, hanem csak néha-néha akkor nem hinném, hogy észreveszed mert a motor normál üzemben nincs nagyobb igénybevételnek kitéve.
Dömpi (il dottore)2014-07-27 00:05:36 // 56287
Ez mennyire jó a motornak? Úgy értem, ez okoz valami kárt hosszú távon?
Ha nem, akkor miért tud kevesebbet a gyári progi?
A gyárban miért nem lövik feljebb?

Nem kekeckedem - az enyém is írott - csak egyszerűen kíváncsi vagyok.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-26 21:22:10 // 56286
nekem még csak a gyári progi van csak nálam a súly a nyerő...1350kg az autó
Manky9562014-07-26 21:15:51 // 56285
Halihó, turbó tud többet , csak be kell nevezni egy nagyobb map sensorra. Utána mehetünk feljebb , most vagy 2baron , ennek a turbónak tudni kell a 2,5 bart.
100-180 spritbe 13mp (nitro nélkül). Most kap az autód 100mm3 és 1720Baros rail nyomást, minden teljesül , szerintem 270 le megvan. sajnos egyelőre füsttel ,de közel nem annyival amennyi volt és a hullámzás is elmúlt. Igaz mikor elindultál és végig forgatva azért volt füst, de mikor simán gyorsítasz ki 3800ig alig van , nitróval nincs is füst. Majd kaposon meglátjuk sebességbe meddig fogsz felmenni.
'''''2014-07-26 21:11:31 // 56284
Még növelnem kéne a levegőt valahogy mert az anyagot még tudná növelni.4000-től kéne még oxigén.A nagyobb coolert annyira nem érzem.Hullámzó gyorsulás elmúlt.Talán kicsit jobban gyorsul 100-ig de az felett tuti,hogy sokkal rugalmasabb most.
Persze még mindig nem elég. :-)
'''''2014-07-26 21:03:11 // 56283
Ma engem is többször bekóstoltak.Volkswagen fekete napot tartottam. :-)
Shadin2014-07-26 20:58:58 // 56282
Nekem előtte nem ment 200 fölé, most telepakolva is simán és 140-160 környékén is tök fickósan meg tud lódulni :-D És most Manky szoftosabb sw-je van rajt, előtte kértem tőle egy brutált, de attól nagyon izgága volt alacsonyabb fordulaton, túl soknak tartottam. Manky is azt mondta, hogy az már káros lehet DPF-re meg a gyengécske fl előtti kuplungra, ezért gyengítettünk rajta. Annyit még, hogy Drobertó boxát és Manky progiját egymás után teszteltük Robival, és hát szerinte is erősebb volt az progi mint a box. Abba pedig nem mentünk bele, hogy melyiktől lesz vagy nem a motor hosszabb életű...
Shadin2014-07-26 20:51:07 // 56281
Ezen felbuzdulva le is töltöttem a friss 2.0R2-őt.
Shadin2014-07-26 20:49:55 // 56280
Yani, akár bolgár is lehet. És mindenki köpködhet, de ez a program 50 Euróért lókuki, nekem ugyan olyan tartozék mint a pótkerék. Ja nincs is :-D Két hibatörlés ára. Az olajcseréket meg a szervizeket sem ütögetik ki az esetek 80 százalékában...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-26 20:37:40 // 56279
zsír, ma versenyzős napom volt az 59 sokkal provokatívabb az elől menekültek, ez elől nem ...mind1, egy TT próbálkozott 90-től 170-ig 4-ben sima ügy volt pl :)
majd én is megyek hozzá :DDD
'''''2014-07-26 20:29:22 // 56278
Ma voltam Mankynál.Jobb lett a program megint de még vannak ötleteim.:-)
Érdekes,hogy 160-nál még elég nagyot tól.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-26 19:48:49 // 56277
nálam olyat csinált hogy semmit nem csinált, nem is világított a kijelző sem....
Piritu - 1.000.0002014-07-26 19:38:55 // 56276
Próbáltam én is, nem segített :-(
mizooo2014-07-26 19:37:08 // 56275
Nekem is volt ilyen, klímavezérlőt ki-be kapcsoltam és hűtött megint.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-26 19:32:51 // 56274
a klímavezérlő hülyül meg....
Piritu - 1.000.0002014-07-26 18:59:40 // 56273
A Párduc ma megint igazi olasz hisztérika volt.
34 fok, napsütés. Győrtől Pápáig kényelmesen 24 fokban üldögélve élveztük a nyugalmat. Aztán megálltunk az Aldinál. Hazafelé indulva csak nem akart hűvös lenni. Minden arra mutatott, hogy nem indult el a klíma kopresszor. Egyszer már jártam így Bp-en. Kétszer is leállítottam a motort, vártam egy percet, majd újra indít, de semmi. Klíma ki/be kapcsolgatás, kompresszor ki/be, semmi.
Aztán megálltunk az utca végén a fagyisnál. Kétszer két gombócot vettünk, indítva minden oké. Hűt, ahogy kell.
Most akkor mi van? :-OO
Liquid2014-07-26 15:29:12 // 56272
hm az jó
Dani262014-07-26 14:20:42 // 56271
Helo Cartársak. segítségeteket szeretném kérni tempomat utolagos beszerelésről.ha valaki csinált már ilyet az kérem írjon már.Köszi
GTPeti2014-07-26 12:57:55 // 56270
Én úgy emlékszem bolgár. És nagyon egyetértek. 50 euró egy ilyen remek programért nem sok. Cserébe nem kapsz beépített trójaikat, ami tört programok közös jellemzője 2014-ben...
Shadin2014-07-26 11:30:23 // 56269
Aminek némiképp ellent mond hogy 4 éve vettem és folyamatosan frissít hivatalosan.
Shadin2014-07-26 11:29:13 // 56268
Támogassuk már szegény orosz barátunkat ennyivel. Megérdemli. Fél tank nyál...
Shadin2014-07-26 11:26:39 // 56267
Biztos tud, Ő is füst ellenes :-D
Shadin2014-07-26 11:25:56 // 56266
Pityukomának az egy kipufogós rendszer is dobta, nem hiszem, h bármi köze van hozzá. Nálam meg minden gyári + csipp. Amikor megvettem is már dobott pamacsot padlógáznál, paraméterek megegyeznek a Tiéddel. ~17%-ra megy le és ue. km...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-26 08:35:06 // 56265
oksa, viszem 200 lovasítani a paripát meg kap egy nagyobb coolert :))) kapsz egy autónyi előnyt :P
Géb2014-07-26 08:29:41 // 56264
leszedtem ncore-ról mind a 3 programot de nem jött össze a crakelés!nem rossz ez a kis demo se de azért még is jobb lenne 4 dolognál többet monitorozni egyszerre!
.......................2014-07-26 08:24:29 // 56263
Van email support is a MES hez,vasárnap is!
Liquid2014-07-26 00:05:01 // 56262
A demoval az extra dolgokat nem tudod elérni mint pl. ABS, légzsák, Xenon stb.
A motorvezérlő elérhető, 20 per után kilép, illetve max. 4 dolgot tudsz egyszerre monitorozni, más most nem jut eszembe hirtelen.
A licensz 1 éves frissítést tartalmaz, illetve 10-szer tudod újratelepíteni. Az 1 év letelte után is használhatod a programot, csak újabb verzióra nem tudsz váltani.
Géb2014-07-25 23:57:08 // 56261
letöltöm aztán megpróbálkozok vele :)demo verziónál is lehet hibakódot törölni?
ha egyszer megvetted a teljes verziót akkor nem kell újra fizetni érte ha esetleg újra telepíted a gépet és vele együtt a programot!?
Liquid2014-07-25 23:45:24 // 56260
nekem mindig problémáim voltak a tört verziókkal, fagytak, kiléptek stb. aztán megvettem
Liquid2014-07-25 23:44:31 // 56259
nemigazán, ncore-on ha rákeresel arra hogy Multi ecu scan, van 2 találat, az nelsőnél kapásból le van írva hogy mit kell tenni, de hogy működik-e azt nem tudom, mindenesetre nem egyszerű, a FES viszont simán megtalálható, és jóval egyszerűbb a törtet használni.
Géb2014-07-25 23:35:23 // 56258
ncore-on is csak a demo van fent!
teljes progihoz mindenképpen fizetni kell igaz?
Liquid2014-07-25 23:27:53 // 56257
az attól függ akarsz-e érte fizetni? :)
ha igen akkor innen (50EUR)
ha nem akkor pl. ncore...
Géb2014-07-25 23:13:04 // 56256
Tudna valaki segíteni abban hogy honnan tudom letölteni a Multiecuscan teljes progit?
Liquid2014-07-25 22:56:17 // 56255
az a helyzet hogy igencsak tetszik az erő, mivel tényleg sokkal jobb mint a gyári szoftver (amennyiben valóban a gyári volt az amivel próbáltuk), viszont az üzemanyag neve benzin, tehát gáz ha füstöl valami :) Így hogy megy korrektül, és ha ésszel használom nem kormol, így tudok együtt élni vele, de azért nem tetszik. Megfordult a fejemben hogy veszek bele DPF-et, de mivel el van baltázva az egész konstrukció ezért nem igazán látom értelmét, max. a legvégső esetben. Számottevően kevesebb erőt se szeretnék, szóval majd meglátjuk. Első körben rendeltem egy megfelelő kábelt, ha megjött letöltöm a programot, elküldöm neki, aztán kiderül mit lehet tenni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak