Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002014-09-02 22:00:37 // 58003
Egy ilyen bonyolult vasnál millió ok lehet. Kellene egy hibaolvasás/élőadat elemzést csinálni, abból több minden kiderülne.
Piritu - 1.000.0002014-09-02 21:58:59 // 58002
"Nincs a fedcompnak külön hibaüzenete generátor hibára, csak az aksi ikon a kijelzőn?" :-O
Mi kellene még? Az üzi így is, úgy is GOTO szerviz-t jelent. A részleteket ott már tudják. (Már a Trabinál is megvolt ez a lámpa.)
Általában a légzsák vezérlő dob magának egy akkufeszültség alacsony hibaüzenetet, ha merül az akku, de az nem biztos, hogy lámpát gyújt.
Dömpi (il dottore)2014-09-02 21:57:16 // 58001
amúgy a pontosság attól is függ mekkora a kereked

Nekem pl. a sebességmérőm a 235/40 ZR19-el pontos (amúgy sokaknak itt), akkor pontos a fogyasztás is.
Kisebb kerékkel pontatlan a sebesség, ergo a valós megtett km több a kocsi által mértnél (camping vs 28-as bringa esete), ezáltal a fogyasztás sem valós, amit kiír a fedcomp.
Dömpi (il dottore)2014-09-02 21:53:45 // 58000
eddig benéztem a nickneved :)
folyamatosan magneto-nak olvastam (X-men), de most látom, hogy magento

diszlekszia
Dömpi (il dottore)2014-09-02 21:50:23 // 57999
az enyém nagy átlaga 8.0

és akkor mi van?

most komolyan, mennyibe fáj évi 20 k km esetén 1l plussz tankolásonként?

...bakker, ha jól számolok 90k HUF...hmmm
Dömpi (il dottore)2014-09-02 21:44:44 // 57997
én meg portyázó magyar vagyok :)
Piros Madaaar2014-09-02 21:44:01 // 57996
Az enyem 7alatt nem eszik...
Piritu - 1.000.0002014-09-02 21:42:22 // 57995
Gratula a k-hoz! :-))
Piros Madaaar2014-09-02 21:41:33 // 57994
Menyiert a nagy kerdes:-)
mizooo2014-09-02 20:59:40 // 57993
Basszus elvitték az autót amit haverral kinéztünk :(:(:(:(:(:(........... Tuti jó gép volt kíváncs vagyok regel e ide. Ha valaki lát valami épkézláb 2008 körüli 1.9 16V-t szóljon :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-02 20:36:08 // 57992
áhh neked ólomlábad van :) nekem mindig ugyan annyit eszik a gép nincs változás
bizsó1592014-09-02 20:20:51 // 57991
aha mindig ugyanúgy járok reggelente 25km és nem városban ezért fura, talán a dpf szűrő nem lehet eldugulva és ezért eszik többet?
Shadin2014-09-02 20:13:27 // 57990
Ma reggel 8,8 este meg 6.5 (kb. +0,4 mindegyikhez a valós)
tdemeter2014-09-02 20:11:04 // 57989
Szia!
Az enyem legutobb 8.5-ot evett, de volt mar 6.4-es fogyasztasom is.
Siman ossze lehet hozni ha csak varosban nyomod, rovideket mesz, nem varod meg h meleg legyen, stb...
Shadin2014-09-02 20:00:43 // 57988
Hát mer' iskolakezdés van :-D
bizsó1592014-09-02 19:48:39 // 57987
sziasztok valaki segítsen kitalálni mért eszik az autó az átlag 6,5l helyett 7,5 körül??? 1.9 jtdm 8v.
Vermacy2014-09-02 15:53:13 // 57986
Neeee....
Idén már nem szeretnék többet költeni karbantartásra! Még kell vennem téli gumit, meg Puntóra új tetőt...
Vermacy2014-09-02 15:51:35 // 57985
Ebben az olvasatban lehet! Miért? Érdekelne?

... labda lecsapva és nincs harag :o)
Csabi2014-09-02 15:47:13 // 57984
Sajna nem ennyire intelligens a rendszer...A generátoron túl azért lehet, csak egy testkábeled lazult le...nézzék át azért a kábelezést is, nehogy potyára vegyél generátort is.
magento2014-09-02 15:35:00 // 57983
OK, holnap többet tudok. A generátor-cserén átestem a 146-ossal is egyszer régen..

Nincs a fedcompnak külön hibaüzenete generátor hibára, csak az aksi ikon a kijelzőn?
Csabi2014-09-02 15:16:41 // 57982
Nem ismeretlen dolog a generátor halála....Itt is már elég sokan átestek rajta, és az 1.9eknél jellemzőbb...
magento2014-09-02 14:50:28 // 57981
Meg is jött az új aksi, be van szerelve, a "felesleges" hibaüzenetek el is tűntek indításnál.... viszont 1 perc alapjárat után megint alacsony töltést írt. Szoktak generátor problémák lenni a típussal?
Végül is megy holnap szerelőhöz, a hétre volt tervezve vezéműszíj csere - a töltés probléma csak épp közben jött...
David | Centocinquantanove2014-09-02 14:46:26 // 57980
Külföldre járóktől kérdezném, hogy ismeri valaki a mellékelt képen lévő pecséthez tartozó szervizt? Vajon tudnak az autóról visszamenőleg infóval szolgálni?
David | Centocinquantanove2014-09-02 14:39:50 // 57979
Lehet, hogy nem vagy 100%-ig hetero?! :)) Bocs a személyeskedő poénért, de magas volt a labda.
Vermacy2014-09-02 14:35:19 // 57978
Végig olvastam. Durva. Még jó, hogy Nekem nincs pótkerekem az Alfában! Puntóban van, de gyorsan rendelek oda egy nyári és egy téli gumit külön felnin... Vazze! Most belémb*szták az ideget, de ha nem kamu a cikk (miért is lenne az?), akkor a családban az összes kocsira tolom a pótkerékre az "új" gumit. Márkásat...
Vermacy2014-09-02 14:22:56 // 57977
"A tempomat remek opció. Tudom, hogy a heteroszexuális férfiak mindennél jobban érzik és szeretik a vezetést, szinte egybeolvadnak a vassal, mint portyázó magyarok a lovukkal, de nekem a kétszázadik kilométer autópálya után bizony jól jön, hogy robotpilótára kapcsolok - még ha csak a gázpedál szintjén, akkor is."

:o) Ezt mondom Én is! Már városban is bekapcsolom a tempomatot, ha tehetem ;-)
Vermacy2014-09-02 14:09:57 // 57976
Hát ezaz! Szoktam "trollkodni" a vezess.hu hozzászólásaiban és ezt nem volt hajlandó megérteni/felfogni egy S-Cross fun! Mármint, hogy egy "sedan" hiába kevesebb csillagos, mint egy SUV, Én akkor is a sedanban ülnék :o)
Vermacy2014-09-02 14:08:04 // 57975
:o) Sajnos, manapság csak jogok vannak, kötelezettségek meg nincsenek...
DE! Én lehet, ezért is kedvelem a '80-as évek autótermését. Azok még őszinte járgányok voltak mindenféle sallangtól mentesek...
vzsiros2014-09-02 13:42:42 // 57974
Így igaz. Mert lehet, hogy a ajudi q7 csak 3 csillagot kapott anno a töréstesztre, a honda jazz meg 5-öt, attól még egy ütközésnél kicsit egyenlőtlen lesz a helyzet... Ebben nem áll rosszul a 159!
David | Centocinquantanove2014-09-02 13:34:59 // 57973
Attól még jogod van hülyének lenni... :)
David | Centocinquantanove2014-09-02 13:34:38 // 57972
Ááá nem csak, ahogy Alfa-GT Csaba cartárs is mondta, lehet hogy le akartak húzni, és lehet nem tetszett, hogy célirányosan kértem a dolgot.
Vermacy2014-09-02 13:32:54 // 57971
Mert a gép és a mérnök "dolga", hogy túlélj és megvedd a következő modellt is... :o)
Vermacy2014-09-02 13:32:12 // 57970
DE! Legalább a japán nem romlik el és keveset eszik. Bár itt az Audis volt a "bűnös", ahogyan végigfutottam a cikket, de pont ezért nézegettem Én is másfél tonna feletti verdákat. A fizikával lehet szórakozni, de ütközésnél a súly sokat számít!
Vermacy2014-09-02 13:28:44 // 57969
Sztem üzemanyag lehet a ludas. Nekem alapjáraton volt ingadozás Madaras Tesco kút után. Gyorsan nyomtam is bele prémium dízelt...
David | Centocinquantanove2014-09-02 13:27:26 // 57968
Amit továbbra sem értek... Ha azt akarod, hogy ne avatkozzon be (pl. pályanapokon egy zárt pályán ahol lehet randalírozni, stb), akkor mégis miért avatkozik be?
Vermacy2014-09-02 13:23:47 // 57967
"Közben nézett rám furcsán és ferdeszemmel :)"

Kínai szervizesnél voltál?-)
Vermacy2014-09-02 13:21:38 // 57966
Pl. Ferrariban van oly opció, hogy kikapcsolod a "felügyeleti szervet", de vészhelyzet "végén" bekapcsol. Nem saját Ferrari sajnos, hanem még pár éve olvastam neten...
Vermacy2014-09-02 13:20:04 // 57965
2. Elvileg EGR tömődik...
Vermacy2014-09-02 13:19:01 // 57964
:o) Nagyszülőknél szabad a vásár, ott nem Én altatok... >:-)
David | Centocinquantanove2014-09-02 12:56:52 // 57963
Én eleve felelőtlenségnek tartom, azt hogy szeptemberben téligumival járkálnak az emberek, pláne azt, hogy 3 téli + 1 nyári kombinációval.
Persze lehet menni, de akkor ne tessék csodálkozni semmin...
vzsiros2014-09-02 12:42:57 // 57962
uff, hogy a Civic-ből semmisesoksenem maradt... Basszus. Tragédia.
totalcar cikk a balesetről...

Az viszont tény, hogy a 159 nem adta volna meg magát ilyen könnyen, mint a Civic.
Norby2014-09-02 12:06:20 // 57961
Ilyet nekem is csinál a regenerálás bizonyos szakaszában.
De csak a 159 találkozó óta :(
Liquid2014-09-02 10:57:32 // 57960
az ülőlapot fel tudod emelni, már nem emlékezem pontosan mi hogy tartja, de nekem is alatta van.
Piros Madaaar2014-09-02 10:47:01 // 57959
Koszi sracok..ehhez gondolom kikell valahogy szedni az ulest.mert amugy nincs:-)
vzsiros2014-09-02 10:30:11 // 57958
igen? vigyem el manuális takaríttatásra, vagy a DPF égetést csinálta, kicsit csúnyán?

megvan a kocsi 9000 km-e, és még egyszer sem csinált ilyet, hogy az erő eltűnt volna, és a fordulatszám meg ingadozik...

De mondjuk egy ideje nézem, hogy mikor látok már DPF kiégetést, és amiket írtatok, hogy hogy lehet észrevenni, nekem még nem jött... Pedig főleg országút / autópályán használom a gépet (a városban biciklivel járok, főleg...)
norbi04092014-09-02 10:18:36 // 57957
Vasárnap este munkából hazafelé a szakadó esőben végre tapasztaltam DPF regent...ha minden igaz. :) (Biztos volt már több is, csak nem vettem észre :D)
Munkatársamat vittem haza, menet közben nem éreztem/láttam semmi erre utaló jelet. Aztán amikor megérkeztünk hozzá akkor vettem észre hogy alapjárat megemelkedett kicsit, plusz a turbónyomás sem a nullán volt alapjáratnál. A 2. piros lámpás várakozásnál már az alapjárat és a turbónyomás is a megszokott volt.
Ez az lehetett? :)
vzsiros2014-09-02 09:56:11 // 57954
Nektek volt már ilyen? Van valakinek ötlete mi a frász volt ez?

Megyek tempomattal a pályán, 140-el, 1800-1900 fordulaton. Egyszer csak elkezd a fordulat fel és alá szánkázni, olyan 1200-2200 közt ugrált. Elkezdte veszíteni a sebességet. Egyszer csak kiírta, "cruise control off" (tempomatnak annyi ;-) ). Ekkor már ideges voltam, hogy mi a frász lehetett. Hibaüzenet, check engine semmi. Gondoltam, kitisztítom a rencert, nyomtam neki egy kövéret, felkúsztunk 3500-4000 fordulatig - itt kisimult a rángatás. Visszaengedtem 140-re, be a tempomatot - és mint ha semmi sem történt volna, mentünk tovább.
(1.9 JTDm 150 harcipaci, Q-tronic)

Vajon mi lehetett? (életében előszöt kényszerből lukoil-nál tankoltam - üzemanyag minőség - ez lehet ok?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak