Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-05 22:23:20 // 58153
ez nagyon hosszú és most fáradt vagyok, egyszer elolvasom :)
Dömpi (il dottore)2014-09-05 21:42:45 // 58152
mizooo2014-09-05 21:41:46 // 58151
Ma elmentünk megnézni Érden egy ezüst gépet, a pechszéria folytatódott. Mikor kiszálltunk akkor vitték próbakörre. Egy órát vártunk de el is vitték :)
Ezt néztük még meg, egész szép. Klíma nem működik és kopog a jobb oldala. Ki is olvastam, az odometer 0-t ír :) az órában 140 000 körül van. Motor gyönyörűen jár, kuplung is szuper. Új gumik vannak rajta és elöl a fék is új. Az árból nem nagyon akartak engedni pedig fapados a gép.
Ami érdekes a particle filter last replacement menünél is 140 000 Km-t ír?! Az mit jelent?
159
Ezt néztük még meg, egész szép. Klíma nem működik és kopog a jobb oldala. Ki is olvastam, az odometer 0-t ír :) az órában 140 000 körül van. Motor gyönyörűen jár, kuplung is szuper. Új gumik vannak rajta és elöl a fék is új. Az árból nem nagyon akartak engedni pedig fapados a gép.
Ami érdekes a particle filter last replacement menünél is 140 000 Km-t ír?! Az mit jelent?
159
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-05 21:38:32 // 58150
azt vétek lenni kihagyni
Liquid2014-09-05 20:33:48 // 58149
David | Centocinquantanove2014-09-05 19:27:51 // 58148
Meg fogja hálálni az autó...
Giuntini2014-09-05 19:09:56 // 58147
Én mostantól bérelek, mert nem csinálom ezt tovább. Egyszerűen frászban vagyok, amikor Budapesten az utcán áll a kocsi. 12500 Ft/hó a teremgarázs bérleti díja, és csak az utca túlsó oldalára kell átmennem.
'''''2014-09-05 19:02:30 // 58146
Én a nőkkel vagyok így! :-)))
Pityukoma2014-09-05 18:35:14 // 58144
Shadin2014-09-05 18:09:57 // 58143
Ahogy kell :-)
vargadre2014-09-05 17:52:07 // 58142
Sziasztok!
A 159-emen most 225/40 R18-as gumi van, viszont már csere érett. Kérdésem annyi lenne, hogy mik a gyári váltói, illetőleg milyen gumik mennek fel rá, továbbá mik a tapasztalatitok velük.
Válaszotok előre is köszönöm! :)
A 159-emen most 225/40 R18-as gumi van, viszont már csere érett. Kérdésem annyi lenne, hogy mik a gyári váltói, illetőleg milyen gumik mennek fel rá, továbbá mik a tapasztalatitok velük.
Válaszotok előre is köszönöm! :)
tdemeter2014-09-05 17:12:13 // 58141
Dömpi (il dottore)2014-09-05 16:28:56 // 58140
Mi is kifestettünk Rékával és apóssal, igaz előtte festővel ki lett gletteltetve.
A laminátot magam raktam, és szép lett.
A legújabb ténykedésem pedig majd elvileg vasárnap meglátjátok.
Szóval vannak dolgok amiket bevállalok, hasonló megfontolásból, mint Shadin, de ahol a családom élete a tét, ott inkább szakemberre voksolok. Mondjuk én jó helyzetben vagyok, ismerem a szerelőmet, gyerekkor barátom, tűzbe tenném érte a kezem.
A laminátot magam raktam, és szép lett.
A legújabb ténykedésem pedig majd elvileg vasárnap meglátjátok.
Szóval vannak dolgok amiket bevállalok, hasonló megfontolásból, mint Shadin, de ahol a családom élete a tét, ott inkább szakemberre voksolok. Mondjuk én jó helyzetben vagyok, ismerem a szerelőmet, gyerekkor barátom, tűzbe tenném érte a kezem.
Dömpi (il dottore)2014-09-05 16:23:48 // 58139
Nálam is rögzítette Csabi, majd feljelölte. Mikor pedig készen volt a csere, kézzel 3x átfordította, ellenőrizvén, hogy a jelölések a helyükre kerülnek-e.
Szerintem ez rutin + tudás egyben!
Szerintem ez rutin + tudás egyben!
Csabi2014-09-05 15:29:06 // 58138
A felújított generátorod azért bírni fogja...
Shadin2014-09-05 15:24:53 // 58137
Srácok, bocsi, a rokonaim elől is menekülök. Ez az átka annak, ha qurva jó vagy valamiben :-DDDD
magento2014-09-05 15:22:52 // 58136
Azt hiszem óvatosabban bánok mostantól a max-def-el, bár páramentesíteni induláskor jó... plusz egy érv a fedett beálló/garázs mellett. El is kezdek gyűjteni rá.
tdemeter2014-09-05 15:17:49 // 58135
Shadin! Hozzank is jonnod kene ! Epp a furdoszobat kene kicsi atalakitani:)
Vermacy2014-09-05 15:06:11 // 58134
Shadin2014-09-05 14:58:39 // 58133
Magam festek csempézek kátrányozok stb. Ott sincs kompromisszum. Meg lehet nézni az én burkolásom meg a rutinos "szakemberét". Ha meg van a szerszámozottság, bármiben jobb munkát csinálok, igaz lassabban...
Csabi2014-09-05 14:47:37 // 58132
Oké, akkor egyre gondoltunk...
Simán lehetett ettől, klíma+szélvédőfűtés, esetleg világítás elég nagy terhelés...100A körüli, a generátor meg tudott új korában 120at
Simán lehetett ettől, klíma+szélvédőfűtés, esetleg világítás elég nagy terhelés...100A körüli, a generátor meg tudott új korában 120at
magento2014-09-05 14:16:45 // 58131
Csak egy elképzelés... előtte nem észleltem hibát, ezért gondoltam, hogy a hirtelen nagy terhelés tehette. De az is lehet, hogy csak az utolsó lökés volt.
Csabi2014-09-05 14:05:46 // 58130
Ezzel most mit akartál mondani? A "MAX-DEF" funkció nyírta ki a generátorod, a nagy terhelés miatt?
tdemeter2014-09-05 14:02:23 // 58129
Azt lehet valahonnan tudni, hogy a kocsiban milyen szoftver fut? Ha beirom az eperbe az alvazszamat akkor nekem 2 kocsit is kidob. Egy 120 lovast es egy gyengitettet is.
vagyis van ra esely, hogy nekem le van kicsit gyengitve a kinti jogszabalyok miatt!?
Esetleg lehet valahogy ezt lekerdezni? Szoftver verzio, akarmi?
vagyis van ra esely, hogy nekem le van kicsit gyengitve a kinti jogszabalyok miatt!?
Esetleg lehet valahogy ezt lekerdezni? Szoftver verzio, akarmi?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-05 14:02:13 // 58128
tudom, a 2.4-nél ki kell venni a komplett blokkot az is le van írva :P
cefet mi? pííísssz-t :P
cefet mi? pííísssz-t :P
tdemeter2014-09-05 13:53:56 // 58127
Sajnos az elozokkel kell egyetertenem: neki nem allnek ilyennek egyedul.
Es oszinten nem ertem, hogy miert jobb ezt magadnak csinalni?
Mibol gondolod, hogy az majd jobb lesz, mint mas csinalja? Enis festettem mar lakast, falat, femet, de ettol meg szep nem lesz, olyan sohase lesz mintha festo csinalta volna.
Es oszinten nem ertem, hogy miert jobb ezt magadnak csinalni?
Mibol gondolod, hogy az majd jobb lesz, mint mas csinalja? Enis festettem mar lakast, falat, femet, de ettol meg szep nem lesz, olyan sohase lesz mintha festo csinalta volna.
Shadin2014-09-05 13:52:32 // 58126
De hát JTD-hez kell :-( Le van írva...
pííísz
pííísz
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-05 13:43:51 // 58125
hívj fel egy szerelőt, én nem vagyok az :) de ha érdekel az 1.2 puntohoz sem kellett, az mjet-hez viszont igen, a HDI-hez sem kellett.... soroljam még? :D
Shadin2014-09-05 13:38:14 // 58124
de oda miért?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-05 13:16:59 // 58123
az más, oda tényleg kell...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-05 13:16:26 // 58122
nekem mindegyik alfámon lefogató nélkül cserélték a vezérlést emlékeim szerint :)
Giuntini2014-09-05 13:15:12 // 58121
Lehet vinni szakszervizbe, csak kellenek a nagyon régi kapcsolatok egyébként a gatyàdat is kifizeted.
Shadin2014-09-05 13:10:38 // 58120
És kétfajta rutinos szerelő létezik, az egyiknél van rutin a másik meg csak azt hiszi. A leírás pontos, lehet rutinból is csinálni nem betartva az előírást és felerőszakolni a régi helyre, hogy majd a feszítő megoldja, nem lényeg pár tized szög elfordulás. Ezért csinálom inkább én...
Shadin2014-09-05 13:06:52 // 58119
Erhard. Nem lehet elég a jelölés, ha a vezérműtengely tárcsa rögzítő csavarja oldása után a tengelyen szabadon elforog az, amit pedig a tech. leírás alapján oldani kell és csak akkor fixálod, ha már a feszítő rá van eresztve. Mindenkinek aki jelölés alapján teszi a dolgát, tisztában kell lennie azzal, hogy simán elbarmolhatja a vezérlést, mert nem győződött meg róla, hogy a korábbi beállítás ill. vezérlés csere rendben történt-e meg. Nekem legközelebb nem lesz orosz rulett, mert én tudom, hogy az enyémnél nem csak a bizonytalan, kontrollnak szánt jelölések vannak a helyükön, hanem a főtengely és a vezérmű tengely is.
Liquid2014-09-05 12:55:31 // 58118
a TS-hez se kell?
Piritu - 1.000.0002014-09-05 12:38:53 // 58117
Céges "buli" volt, többen voltunk. Majd a legközelebb!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-05 12:28:20 // 58116
nekem mutogathatod, hidd el a rutinos szerelő az 1.9-hez de még a 2,4-hez sem használ lefogatót ...ez max neked orosz rulett, mert életedben cseréltél 1-2 vezérlést ők ennél egy kicsit többet ...és ezzel nem téged akarlak lekicsinyíteni
Vermacy2014-09-05 11:59:52 // 58115
Ách so! Ezt így hívják :o)
Vermacy2014-09-05 11:54:39 // 58113
Mi az a "MAX-DEF" ?
magento2014-09-05 11:48:33 // 58112
Töltés hiánnyal kapcsolatban, hátha volt hasonló másnak: egy párás reggelen indítás után bekapcsoltam a MAX-DEF funkciót, valószínűleg ekkor adta meg magát a rendszer. Utánaolvastam a doksiban:
"A MAX-DEF funkció álló motor esetén
is bekapcsolható. A bekapcsolt állapo-tot a nyomógomb körüli fénydióda ki-gyulladása jelzi."
... pár mondattal később:
"FIGYELMEZTETÉS Ne kapcsoljuk be
a MAX-DEF funkciót álló motornál, hogy
elkerüljük az akkumulátor lemerülését."
Szóval bekapcsolható saját felelősségre, ha baj van ne lepődj meg :)
"A MAX-DEF funkció álló motor esetén
is bekapcsolható. A bekapcsolt állapo-tot a nyomógomb körüli fénydióda ki-gyulladása jelzi."
... pár mondattal később:
"FIGYELMEZTETÉS Ne kapcsoljuk be
a MAX-DEF funkciót álló motornál, hogy
elkerüljük az akkumulátor lemerülését."
Szóval bekapcsolható saját felelősségre, ha baj van ne lepődj meg :)
magento2014-09-05 11:44:27 // 58111
Azért okos gép ez, csak érdeklődtem, hátha... egyébként a konfigurálható multi kijelzőről van szó nálam, tehát nem még újabb lámpa kellene, csak más üzenet.
Alacsony töltésnél nem csak a légzsák, de az összes egyéb elektronikus vezérlő hibát adott.
Egyébként egyetértek, nem is vagyok az otthon barkácsolós típus - akku csere nem segített, irány a szerelő...
Alacsony töltésnél nem csak a légzsák, de az összes egyéb elektronikus vezérlő hibát adott.
Egyébként egyetértek, nem is vagyok az otthon barkácsolós típus - akku csere nem segített, irány a szerelő...
Shadin2014-09-05 11:43:24 // 58110
Tök lényegtelen hány vezértengely van, csak egy tárcsát kell állítani
Shadin2014-09-05 11:35:14 // 58109
Kötekednem kell, nem csak egy foggal tudod elrakni, hanem miután a vezér tárcsa "szabadonfutó", egy féllel is mint nálam amit tök jól kompenzál a kompjúter, de attól még nem jó és nem is csattog :-( A szíj jelölése akkor mérvadó csak, ha a tényleges felső holtpont is meg van, és a qrva pontosan becsattanó vez. rögzítő is a helyén, plusz a korábbi szerelő nem jelölte át hibásan a vezérlés tárcsán a rossz beállításait.
Ennyi volt az eltérés a régi szíjjal, rögzített, pozicionált vezérműtengellyel és nem felső holtponton,tehát a jelölések után feltenni új vezérlést, na azt hívják oroszrulettnek.
Ennyi volt az eltérés a régi szíjjal, rögzített, pozicionált vezérműtengellyel és nem felső holtponton,tehát a jelölések után feltenni új vezérlést, na azt hívják oroszrulettnek.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2014-09-05 11:34:41 // 58108
Elnézést , koszos :(
Egyebbkent karcmentes .
Egyebbkent karcmentes .
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-05 11:31:26 // 58107
a vezérlése pedig pont ugyan az a 8V-nek, mint a 145 1.9 alfának ...vagy a 2,4-nek, mint az 56-nak....
Dömpi (il dottore)2014-09-05 11:28:49 // 58106
Ez most csak koszos, vagy karcos?
Dömpi (il dottore)2014-09-05 11:28:00 // 58105
In Ordnung!
Amúgy én csak attól félek, nehogy ez a topic is a 166 sorsára jusson. Szegény Andy-Totti-Grando lassan már bele se mer olvasni, mert a hajuk szála égnek áll.
(Tesco-s festékspry-el lefújja a paraszt otthon a kocsit meg stb.)
Szóval én inkább arra sarkallok mindenkit, hogy vigye a 159-et megbízható szerelőhöz.
Nem szakszervízbe, hanem megbízható szerelőhöz!
Amúgy én csak attól félek, nehogy ez a topic is a 166 sorsára jusson. Szegény Andy-Totti-Grando lassan már bele se mer olvasni, mert a hajuk szála égnek áll.
(Tesco-s festékspry-el lefújja a paraszt otthon a kocsit meg stb.)
Szóval én inkább arra sarkallok mindenkit, hogy vigye a 159-et megbízható szerelőhöz.
Nem szakszervízbe, hanem megbízható szerelőhöz!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2014-09-05 11:27:51 // 58104