alapvetően nincs baja, csak ez a méret nem igazán a 159-re való. Az egy dolog hogy SZVSZ költségmegtakarítás miatt beraktak egy ilyen olcsónak számító méretet a nagykönyvbe.
Ha beírod egy méretváltóba a 225/50R17-et és a 205/55R16-ot, látni fogod hogy 25mm átmérőbeli különbség van (4%) ami azért nem kevés. A méretváltók általában 2,5-3%-nál nagyobb eltérést már nem javasolnak. Szóval ezért :)
Ezt már kiveséztük párszor. Nem lesz elvben semmi gondod egy ilyen mérettel, de az olcsóságán kívül semmi nem indokolja. Olyan mint a Panda 155/80R13-as virslijei :)
Liquid2014-09-28 20:30:16 // 59255
David | Centocinquantanove2014-09-28 20:24:09 // 59254
Az még hagyján de anno a 205 és a 215 r16 gumma között minimum 10 k a különbség árban, ami kicsit vicces. Csak azért mert utóbbi nem kommersz méret... Nekem a nyári is 215/55 r16 és teljesen jól elvagyok, dehát kinek mi... Ha 17es kerekem lenne akkorsem mennék rá a gödrökre, és nem közölném meg a bakhátat, hanem kikerülném ahol csak lehet...
Rivers2014-09-28 19:33:48 // 59252
Háát ma délután megállt a bal hátsó ablakemelőm :( motor zúg de se fel se le. Valakinek valami blogja rá,ötlet egyszerű javításra?
köszönöm előre.
köszönöm előre.
Csabi2014-09-28 17:38:42 // 59251
Az a gond, h a 17-es dupla annyiba kerül mint a 16-os,...rablóbanda :P
Shadin2014-09-28 14:45:27 // 59250
Mindent meg lehet magyarázni, de a 16-os alacsony, nem elég széles és ha nem alacsony akkor taknyolódik, kúszik. Ha most vesz valaki és teheti minimum 17-es.
Haddel2014-09-28 13:54:17 // 59249
Én a téli gumikkal, r16 205/55 ,a saját kapubeállomban lesúroltam párszor a kocsi alját.Nagyon alacsony.
mizooo2014-09-28 12:11:37 // 59248
Nekem sincs bajom a 205/55/16-al télen én is ilyennel járok, vidéken lakom és nem ér le ha odafigyelek. Ha nem figyelek akkor a 17" is leér egyes helyeken :).
mzo2014-09-28 11:21:43 // 59247
Nekem a teli tavaly 205/55R16 volt. Sajnos ilyen felnit kaptam es mivel egesz jo gumi volt rajta hat gondoltam jo lesz. Eleg sokkolo volt a nyari 225/50R17 utan. Mig a nyari R17-tel meg nem volt olyan hogy leerjen az alja, a telivel konkretan mindenhol leert. Nyomvaju, fekvorendor, kapubeallo, a ceges melygarazst el is felejthettem vele, de hogy konkret peldat mondjak ami a 205-tel halal volt Bp-en a teljesseg igenye nelkul: Astoria keresztezodes, Hungaria nyomvajuk bukkanok, egy csatornafedel ujpesten, amit mindig kozre vettem egesz a 205-os gumiig. Mert ott jott a kreeecs. Komolyan kicsit olyan erzes volt vele kozlekedni mintha egy szlalompalyan mentem volna annyira kerulgettem minden kis uthibat. Visszaraktam tavasszal a nyari 17-es garniturat azota oke minden. Ezert is irtam hogy a teligarniturat lecserelem 215/60R16-ra ha mar anno 16-os felnit vettem telire. Ezzel a gumival elvileg ugyanolyan magas lesz az auto mint a nyari 17-essel.
En csak arra tudok gondolni hogy nem volt meg bajod a R16-ttal hogy vagy tukor aszfalton jarsz vele, vagy magasabb az autod mint az enyem. :)
En csak arra tudok gondolni hogy nem volt meg bajod a R16-ttal hogy vagy tukor aszfalton jarsz vele, vagy magasabb az autod mint az enyem. :)
David | Centocinquantanove2014-09-28 11:09:44 // 59246
nem tudom mi ez a sok vészmadárkodás a 205/55/R16 téligumi kapcsán...
Nekem ez lesz a harmadik tél ilyen gumin és az égvilágon semmi sem ért le, és igazság szerint nem is érzek különbséget a 215/55/R16-os nyári közt...
Ezeknél nagyobb gumi még nem volt az autón, ezért azokat nem tudom milyen, de ezeknek a méreteknek sincs semmi baja...
Nekem ez lesz a harmadik tél ilyen gumin és az égvilágon semmi sem ért le, és igazság szerint nem is érzek különbséget a 215/55/R16-os nyári közt...
Ezeknél nagyobb gumi még nem volt az autón, ezért azokat nem tudom milyen, de ezeknek a méreteknek sincs semmi baja...
Shadin2014-09-28 10:13:09 // 59245
Váltóméret számoló.
És ne tévesszen meg senkit a nettó átmérő különbség, a 16-os sokkal "magasabb/puhább" ami akkor jó, ha el kell nyelni valamit felni felé, de az autó jobban behasal...
És ne tévesszen meg senkit a nettó átmérő különbség, a 16-os sokkal "magasabb/puhább" ami akkor jó, ha el kell nyelni valamit felni felé, de az autó jobban behasal...
Shadin2014-09-28 10:08:40 // 59244
Így van. Fékezésnél, kanyarnál, már ha csinál ilyeneket valaki, erre az autóra 225 a min. A (szerintem) gyári méretű 215/55R16 is pont annyival van lejjebb ill. annyival ballonosabb a 22/50R17-hez képest, hogy a "téli üzemmód" mellett is folyamatosan karistolja az alját egy sima fekvőrendőrön, vagy akár egy kisebb kátyún is, ami azért olyankor akad.
Shadin2014-09-28 10:00:32 // 59243
Évről évre kevesebb az az időjárás ami miatt téli gumit kell venni. Amikor tényleg szükséged van rá, az max. egy hónap.
Lottószámok: 1;2;3;4;5
Lottószámok: 1;2;3;4;5
Szabolcs 1592014-09-28 08:32:11 // 59242
Szabolcs 1592014-09-28 08:30:57 // 59241
GTPeti2014-09-27 22:27:23 // 59240
Így van! Ez a 205-ös (156) megfelelője. Mint ahogy a 17" (159) is a 16" (156) megfelelője. Szerintem.
mzo2014-09-27 22:24:05 // 59239
nem is a szélességgel van a baj a 205-nél hanem a magasságával.
Liquid2014-09-27 22:10:22 // 59238
szerintem is inkább a 225 tekinthető elégséges minimumnak.
.......................2014-09-27 22:06:15 // 59237
205 széles gumma nagyon kevés egy 1,7tonnás kocsira
A gt k en volt ez alapméret
A gt k en volt ez alapméret
mzo2014-09-27 21:11:37 // 59236
Igaza van Shadinnak, ha teheted 17-est vegyél, vagy ha ragaszkodsz a 16-os hoz akkor 215/55R16 alá ne add semmikép. 205/55R16 felejtős.
Vegyük alapméretnek a 225/50R17-et ez 657 mm
A 205/55R16 632 mm Ez 2,5 centi különbség! (bár így nem sok de a gyakorlatban nagyon észrevenni)
A 215/55R16 643 mm itt már csak 1,4 cm van ez már nagyjából oké.
Amit én választok az a 215/60R16 664 mm ennél már + 8 mm a különbség a 225/50R17-hez képest. Télen nem egy hátrány. Bár picit talán bután néz ki a gumi a R17-eshez képest. De evvan ez ilyen.:)
Vegyük alapméretnek a 225/50R17-et ez 657 mm
A 205/55R16 632 mm Ez 2,5 centi különbség! (bár így nem sok de a gyakorlatban nagyon észrevenni)
A 215/55R16 643 mm itt már csak 1,4 cm van ez már nagyjából oké.
Amit én választok az a 215/60R16 664 mm ennél már + 8 mm a különbség a 225/50R17-hez képest. Télen nem egy hátrány. Bár picit talán bután néz ki a gumi a R17-eshez képest. De evvan ez ilyen.:)
tdemeter2014-09-27 20:57:06 // 59235
A 16-os miert er le?
Nem ugyanakkora a kerek ugy?
Nem ugyanakkora a kerek ugy?
tdemeter2014-09-27 20:56:46 // 59234
Ez biztos?:)
A jovo heti lottoszamokat nem tudod veletlen?:)
A jovo heti lottoszamokat nem tudod veletlen?:)
Shadin2014-09-27 20:48:19 // 59233
Kevés lesz idén a hó, 17-est vegyél ha megteheted, szebb és nem ér le a kocsi hasa.
'''''2014-09-27 20:31:58 // 59232
Mi bajod lehet? :-) Én ha nem feccöltem volna ennyit az autóba akkor lehet már váltottam volna. Persze még sosem mentem 1.8tibivel.
mzo2014-09-27 19:58:22 // 59231
Én is most veszek télit 215/60R16-os lesz Matador MP92 Sibir Snow.
Azért /60 mert ezzel pár mm-errel még magasabb is lesz mint a nyári 17-essel.
Tavaly végig szenvedtem a telet a 205/55R16-tal. Egy nagyobb nyomvályún már leért az alja.
Azért /60 mert ezzel pár mm-errel még magasabb is lesz mint a nyári 17-essel.
Tavaly végig szenvedtem a telet a 205/55R16-tal. Egy nagyobb nyomvályún már leért az alja.
tdemeter2014-09-27 19:37:19 // 59230
En teligumi vasarlas elott allok.
Kene 4 felni es ra valami gumi.
16-ost gondoltam, bar most 17 van. Annak mi a pontos merete?
Kene 4 felni es ra valami gumi.
16-ost gondoltam, bar most 17 van. Annak mi a pontos merete?
tdemeter2014-09-27 19:34:54 // 59229
Nem kotozkodesbol irtam, de szerintem kb semmit se jelent ez.
Elotte megneztem egy csomot, amelyet ugy arultak, hogy makulatlan allapotu es fenyevekkel szarabb volt, meg ha torve sem volt akkoris.
Sajnos tenyleg olyan ez, hogy autot venni hasznalta mind1 mit veszel, ugysem tudod, hogy meddig megy majd vagy mi romlik el, barmilyen okos lehet az ember akkorsem.
Elotte megneztem egy csomot, amelyet ugy arultak, hogy makulatlan allapotu es fenyevekkel szarabb volt, meg ha torve sem volt akkoris.
Sajnos tenyleg olyan ez, hogy autot venni hasznalta mind1 mit veszel, ugysem tudod, hogy meddig megy majd vagy mi romlik el, barmilyen okos lehet az ember akkorsem.
Shadin2014-09-27 19:32:30 // 59228
Ismeretlen autó esetén felmerülő megnézendő gyanús dolgokat soroltunk fel :-D Nyilván nem a logón múlik...
Azonnal cseréltem pedig tök jó állapotban voltak, ill. vannak is tarcsiba a szekrényben...
Azonnal cseréltem pedig tök jó állapotban voltak, ill. vannak is tarcsiba a szekrényben...
tdemeter2014-09-27 19:28:22 // 59227
Az enyem elejen szep uj logo van, hatul meg regi, kopottabb, mar a vetel elott tudtam, hogy valszeg torve volt.
A szervizben is megerositettek ezt, megsem mondanam, hogy rossz vetel volt.
Persze enis szivesebben vettem volna olyat ami nem volt torve, de kivalo allapotu, hiba nelkul nyomtam le vele eddig 15e km-ert.
Csak annyit akartam mondani ezzel, hogy neha jobb olyat venni amelyrol tudod, hogy torott volt, mint olyat amirol max talalgatni lehet, hogy mi lehetett vele.
A szervizben is megerositettek ezt, megsem mondanam, hogy rossz vetel volt.
Persze enis szivesebben vettem volna olyat ami nem volt torve, de kivalo allapotu, hiba nelkul nyomtam le vele eddig 15e km-ert.
Csak annyit akartam mondani ezzel, hogy neha jobb olyat venni amelyrol tudod, hogy torott volt, mint olyat amirol max talalgatni lehet, hogy mi lehetett vele.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-27 17:45:29 // 59226
miért fúrnak? nincs külön persely? akkor elég lenne a normál dugó is azaz csak kettő kéne ami lógott...a többi meg kapna új gyűrűt és ennyi...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-27 17:43:16 // 59225
ez a ZS+U-nál van az ő védjegyük, de ott vagyunk mi is :P
Shadin2014-09-27 17:20:50 // 59223
Elnézést a minőségért, csak telóval készült. Kívánságra, nagy felbontású képeket is készítek :-D Ja és be is megyek a boltba...
Giuntini2014-09-27 16:59:29 // 59222
Nézd, ráköltöttem csomó pénzt, vettem rá új nyári gumikat, nekem ez a fekete autó volt piros belsővel a vágyam. Így max. másfél millióért lehetne eladni. Az egész színtiszta bukás lenne. Így lesz egy 0 kilométeres motorom, amit én járatok be, én fogok vigyázni rá, ha ez történt, igyekszem a legjobban kijönni belőle. Mellesleg, mivel fúrt motor lesz, nagyobb dugókkal, elvileg még erősebb lesz.
Giuntini2014-09-27 16:51:42 // 59221
Nem, de mivel tökéletesen működött a motor, megnyugodtam azzal amit a szerelőm mondott, hogy valszeg ennek átugrott valamikor a vezérlése, és azt tökéletesen meg lehetett csinálni, és emiatt ne nyugtalankodjak. egy évig úgy is ment mint az álom.
Chianti2014-09-27 16:45:05 // 59220
Tényleg őszintén sajnálom ami veled ill. az imádott autóddal történt, ugyanakkor tisztelem becsülöm benned, hogy meg sem fordult a fejedben, hogy megválj tőle, még akkor sem ha nem kevés pénzt, időt és energiát kell is belefektetned, hogy újra olyan, vagy még jobb legyen mint ahogy megvetted. Egyébként abszolút egyetértek, nincs olyan hogy maximálisan leinformálható és megbízható használt autó. Ezt csak szeretjük elhinni és megnyugtatni magunkat, hogy mi aztán kifogtuk a tutit. Egyébként már többször gondoltam rá, hogy el kéne vinni az autót egy komolyabb motordiagnosztikára, még akkor is, ha momentán tünetmentes. Már csak a vélhetően valós 150 000-en túli futás miatt is. Én konkrétan rájuk gondoltam...
A tervezett motor optimalizálás helyett én inkább erre költenék...
A tervezett motor optimalizálás helyett én inkább erre költenék...
mzo2014-09-27 16:30:59 // 59219
Hm... erdekes hogy mar volt leszedve a hengerfej. Akkor valami elozmenye lehetett ennek a motor halalnak. Inj korrekciot mertel valaha?
Chianti2014-09-27 16:30:39 // 59218
Ez baromi jól néz ki, a fiam biztos elfogadná a gyerekszobába... Erhard ez tényleg nálatok van?
Giuntini2014-09-27 15:54:37 // 59217
Sziasztok!
Azért ehhez a kérdéshez egy kicsit hozzászólnék. Nem akartam mindennap ecsetelni az én kálváriámat a motorom körül, de most egy-két dologra fény derült. A hengerfejet Gábor elvitte nyomáspróbára, remélem hétfőn pozitív választ kapok rá. De alatta nagy bajok vannak, a dugók lógnak, különösen két hengerben. A motoron mindenféleképpen nagyjavítást kell végezni. Hengereket fúrni, dugókat cserélni stb. Megkérdeztem, hogyha a a hengerfejnek nem lenne baja, és visszaraknánk, új tömítésekkel akkor mi lenne. Ő korrektul megmondta, hogy rövid időn belül a két henger között, ahol legjobban lógnak a dugók, ismét átfújna. Egyébként, ami a gyanúm volt, a vezérlést valószínűleg cserélték, de vízpumpa nélkül. Most már nekiálltunk a nagyjavításnak, és ezt végigcsináljuk, én nem akarom ezek után a motort szétszedetni, tehát egy tökéletes motort akarok, és nem olyat amiről 20-30ezer kilométer múlva szét kell szedni. Ezt a bontott motorra értem, amit még annyira sem lehet kipróbálni mint egy használt autót. Tudjátok mi az érdekes? Amikor trélerrel átvittük Szatmári műhelyéhez az autót, a tréleres is azt mondta milyen finoman jár ez a motor. Csak egy kis idő múlva elkezdett füstölni, hiszen az olaj keveredett a vízzel. Nem igaz, hogy én tettem tönkre, azzal amikor saját lábán kivittem a szervizbe. Szatmári mondta, hogy ez régebbi probléma, ennek a hengerfeje már le volt véve, mindenhol ott volt a paszta. Az igaz, hogy amíg jó az autó, senki nem lát bele a motorba, hogy valójában milyen állapotban van. Ez a hiba úgy jött, mint derült égből a villámcsapás. Nem rángatott, tökéletesen ment, halk volt, olyan volt mint egy álom. Legalábbis azt hittem. Tehát ha valaki használt autót vesz lehetetlen tanácsot adni, hiszen egy nagy lutri. Körbemértem, nem volt törve, jól ment, az automata tökéletesen kapcsolgatott, mindent megnéztem amit lehetett. Igaz, hogy felső lengőkarokat, agycsapágyat cserélnem kellett de ezek apróságok. A motorba senki sem lát bele. A enyém egy csöpp olajat nem fogyasztott, nem füstölt, mégis a dugók lógása valószínűleg természetes kopásból adódik. A valódi szervizkönyv se jelent semmit. Az enyémen meg voltak a 30000-es szervizek (a könyv szerint), de ki tudja, hogy az eredeti tulaj hogy használta. Bejáratás helyett pl lehet hogy rögtön elment Salzburgból Stuttgartba 230-al, ezt nem tudhatjuk meg. És hiába, egy autó ha autópályán volt használva, ha állandóan szinte ki volt használva a max. teljesítménye, a 30ezres szerviz egy röhej. Ezért mondom leinformálható autó nincs, ezzel csak kábítanak a kereskedők, és minden használt autó vétele lutri. Erről egyébként a gyártók tehetnek, ma már a karosszériával, futóművel nem igazán tudnak avultatni. A mai dízel autók minden szempontból jobbak mint a régiek, hiszen csendesek, kvázi jobban mennek mint a hasonló benzinesek, de meddig? Aki újonnan megveszi, az gond nélkül beletesz 150ezer kilométert, kihajtja a belét, hiszen ezt reklámozzák, majd utána lehet rákölteni egy valag pénzt.
Azért ehhez a kérdéshez egy kicsit hozzászólnék. Nem akartam mindennap ecsetelni az én kálváriámat a motorom körül, de most egy-két dologra fény derült. A hengerfejet Gábor elvitte nyomáspróbára, remélem hétfőn pozitív választ kapok rá. De alatta nagy bajok vannak, a dugók lógnak, különösen két hengerben. A motoron mindenféleképpen nagyjavítást kell végezni. Hengereket fúrni, dugókat cserélni stb. Megkérdeztem, hogyha a a hengerfejnek nem lenne baja, és visszaraknánk, új tömítésekkel akkor mi lenne. Ő korrektul megmondta, hogy rövid időn belül a két henger között, ahol legjobban lógnak a dugók, ismét átfújna. Egyébként, ami a gyanúm volt, a vezérlést valószínűleg cserélték, de vízpumpa nélkül. Most már nekiálltunk a nagyjavításnak, és ezt végigcsináljuk, én nem akarom ezek után a motort szétszedetni, tehát egy tökéletes motort akarok, és nem olyat amiről 20-30ezer kilométer múlva szét kell szedni. Ezt a bontott motorra értem, amit még annyira sem lehet kipróbálni mint egy használt autót. Tudjátok mi az érdekes? Amikor trélerrel átvittük Szatmári műhelyéhez az autót, a tréleres is azt mondta milyen finoman jár ez a motor. Csak egy kis idő múlva elkezdett füstölni, hiszen az olaj keveredett a vízzel. Nem igaz, hogy én tettem tönkre, azzal amikor saját lábán kivittem a szervizbe. Szatmári mondta, hogy ez régebbi probléma, ennek a hengerfeje már le volt véve, mindenhol ott volt a paszta. Az igaz, hogy amíg jó az autó, senki nem lát bele a motorba, hogy valójában milyen állapotban van. Ez a hiba úgy jött, mint derült égből a villámcsapás. Nem rángatott, tökéletesen ment, halk volt, olyan volt mint egy álom. Legalábbis azt hittem. Tehát ha valaki használt autót vesz lehetetlen tanácsot adni, hiszen egy nagy lutri. Körbemértem, nem volt törve, jól ment, az automata tökéletesen kapcsolgatott, mindent megnéztem amit lehetett. Igaz, hogy felső lengőkarokat, agycsapágyat cserélnem kellett de ezek apróságok. A motorba senki sem lát bele. A enyém egy csöpp olajat nem fogyasztott, nem füstölt, mégis a dugók lógása valószínűleg természetes kopásból adódik. A valódi szervizkönyv se jelent semmit. Az enyémen meg voltak a 30000-es szervizek (a könyv szerint), de ki tudja, hogy az eredeti tulaj hogy használta. Bejáratás helyett pl lehet hogy rögtön elment Salzburgból Stuttgartba 230-al, ezt nem tudhatjuk meg. És hiába, egy autó ha autópályán volt használva, ha állandóan szinte ki volt használva a max. teljesítménye, a 30ezres szerviz egy röhej. Ezért mondom leinformálható autó nincs, ezzel csak kábítanak a kereskedők, és minden használt autó vétele lutri. Erről egyébként a gyártók tehetnek, ma már a karosszériával, futóművel nem igazán tudnak avultatni. A mai dízel autók minden szempontból jobbak mint a régiek, hiszen csendesek, kvázi jobban mennek mint a hasonló benzinesek, de meddig? Aki újonnan megveszi, az gond nélkül beletesz 150ezer kilométert, kihajtja a belét, hiszen ezt reklámozzák, majd utána lehet rákölteni egy valag pénzt.
Pityukoma2014-09-27 14:37:51 // 59216
Á, ezt a transformerst említetted :-) Állati jó! Ha járok Erhard felé akkor megcsodálom.
'''''2014-09-27 13:18:54 // 59215
Fekete sw.Az árát majd megkérdezem.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-27 12:28:19 // 59213
de ösmerős :D
ValeRossi462014-09-27 11:53:35 // 59212
Ez nagyon komoly :) mindeg elbambulok rajta es elemzem h mi mibol van :)))
'''''2014-09-27 11:29:29 // 59211
Az 1.8tbi amit mondtam neked,hogy itt van nálunk egy kereskedésben,abban csak 2500km van.Igaz,az oldal sérült volt.Alfát beszámolnak! :-)
dev1662014-09-27 11:18:38 // 59210
ja és hátsó rugótörés is jellemző
dev1662014-09-27 11:16:24 // 59209
a lentieken kívül még ezek jutottak eszembe:
törött tőcsavarok a leömlőnél (2.4, 1.9)
rohadó első segédalváz
az 5w-30 olaj miatt én néznék kartergázt is (2.4, 1.9)
törött tőcsavarok a leömlőnél (2.4, 1.9)
rohadó első segédalváz
az 5w-30 olaj miatt én néznék kartergázt is (2.4, 1.9)
Shadin2014-09-27 11:13:44 // 59208
Kavicsvédő matricák ill. a Mester matricáinak megléte, valamint az emblémák állapota is tanúskodik az előéletéről...
meg a szokásos, ablakok évjárata ill. Alfa-Pilkington feliratok, ha a motorháztető eleje nem kavicsfelverődéses kicsit sem az gyanúsan újrafestett,
meg a szokásos satöbbik...
meg a szokásos, ablakok évjárata ill. Alfa-Pilkington feliratok, ha a motorháztető eleje nem kavicsfelverődéses kicsit sem az gyanúsan újrafestett,
meg a szokásos satöbbik...
mzo2014-09-27 11:12:35 // 59207
Ha a futomu jo az mar jopont, bar ha pici koppanas van az se nagy tetel. Amiket erdemes kiprobalni, ill megnezni: kormany ill kormanymű, rangatas, ill remeges mentes legyen a kormanykerek hasznalat kozben. Ha kezivaltos akkor beinditaskor leallitaskor ne legyen csorgo koppano hang a kuplung felol a lendkerek miatt. A klimat is prbald ki, morgas mentesen kell mukodnie. Esetleg a gumik allapotat is lehet ellenorizni mert egy nagyobb meretu garnitura eleg huzos lehet. Ez is kepezheti minimalis alku targyat. Nezd meg a pedalok valtogomb ules kormany allapotat is ezek adhatnak kepet a futas teljesitmenyrol, bar csak hozzavetolgesen. Ket kulcs legyen meg az autohoz. A letezo osszes elektromos kutyut amit tudsz probalj ki. Az auto menrt kozben ne rangasson ne remegjen, egyenletes legyen a teljesitmenye. Nezd vegig a csavarok allapotat ill festeset a karosszerian ahol tudod, ha mar serult rajtuk a festek akkor valszeg azt az elemet javitottak. Amit meg szamits bele a koltsegekbe az egy olaj es vezerles csere plusz egy szervo olaj csere. Meg ami meg lehet az esetleges alapotukbol fakadoan, fek gumi stb...
Shadin2014-09-27 11:10:18 // 59206
Szia! Amennyiben kormolós, szabályos alapjárat hidegen-melegen, indításkor no füst, se fehér se kék :-D leállításkor csattogás kéttömegű felől, vízhőfog melegen 90. (télen-nyáron :-D) + érdemes feldugni diagra, hiba előzmények, km állás, utolsó szervíz, esetleg korrekciók.
Ha meg feszülök sem jut eszembe más. Hibátlanok ezek az autók :-D
Ha meg feszülök sem jut eszembe más. Hibátlanok ezek az autók :-D