Fórum >> Típusok >> 159

Wasco2014-10-13 10:39:42 // 59890
Az enyém most öt és fél évesen 'mutat' 199.900-at és félelmeim ellenére nekem is csak a DPF okoz gondot... Az EGR-t félévente jómagam tisztítom a MAP szenzorral (utoljára egy hete és olyan mintha azóta picit rosszabbul menne, pedig kivételekor elég kormos volt, a MAP szenzor pedig olyan mocskos mindig, hogy el se tudom képzelni miképpen tudott mérni). Persze raktak már föl itt képet ezekről...hát tényleg olyan.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-13 10:18:15 // 59889
ennyi, én 80e-rel vettem 185e-rel adtam el a DPF-en kívül nem igazán volt gond
Giuntini2014-10-13 10:12:59 // 59888
Ezért kell hasznâlni dpf olajat.
Giuntini2014-10-13 10:10:29 // 59887
Ebben tök igazad van most is azt mondom fantasztikus gép. Az én esetem egyedi sajnos pont velem történt.
Csabi2014-10-13 09:53:59 // 59886
Ne aggódj, lassan 4éve használom szintén napi használatban probléma mentesen, úgy hogy szinte az első darabokhoz tartozik(egy kis túlzással ) 2006/01...kilométer valós 160e...DPFel semmi gondom...
Wasco2014-10-13 09:47:54 // 59885
Egyet kell értenem ezzel...Azt nem írtam de amire mindig kitüntetett figyelmet kell fordítani az a DPF (ahogy ezt már itt tudják is, főleg ennyi km. után ugye és még eredeti). Az bosszant a legtöbbször, mindig nézem programból,( hetente egyszer ) mikor regenerált, mekkora a dugulás %-ban stb.
Valóban felmerült bennem hogy ki kellene iktatni...de hát ugye annyiszor volt itt már szó erről mi is lehet a jó megoldás. Egyébként egy kérdés, hogy kiiktatás esetén a műszaki vizsgán hogyan megy át az autó?? Ezt miképpen oldják meg akiknek ki van iktatva és kiírva ?
Wasco2014-10-13 09:33:58 // 59884
Azért ez megnyugtat picit. Itthon mikor megvettem olyan 2,5 évesen a 2.4-et alaposan megpróbáltam átnézetni, a márkakereskedő aki egy lízing cégtől vette az autót meglepő módon meg is engedte hogy elvigyem bevizsgáltatni. Egyet nem tudtunk igazán kideríteni, hogy átírták e a km. órát. Felmerült a gyanú de akkor meggyőzött hogy 2,5 évesen 110e körül volt benne és akkor már 3 hónapja árulták. Azért ez nem kevés ha évi 50 ezret mennek vele. Azóta persze nekem is van progi és OBD amivel már néztem, van ugye a programban hogy írások száma stb amiből viszonylag azért lehet következtetni. Persze arra jutottam hogy még ezt is átírták szerintem. Ezt az autót Bielsko Biala-ban gyártották, legalábbis onnan hozták egyedi megrendelésre, még megvan az "Útlevele" is.
És mégis, a sok információ ellenére, az összes papírja birtokában, a vezetett szervizkönyv mellett.... szerintem a valós km-ert nem tudom. Ez azért idegesít!!
.......................2014-10-13 09:08:48 // 59883
szerintem a 2,4 motorkárok a dpf re vezetvetők vissza,amikor regenerál egyszerűen elégeti a motort is,
A multkor tök üres autópályán próbálgattam a Dpf hőmérséklet 550 fokot ért el csak maximum,
Ugye a regem meg 650 fokon megy ,
Szerintem ezt nem bírja
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-13 08:56:07 // 59882
szerintem a 2,4-es 59-es konstrukció nem rossz, sajnos a Te eseted egyedi, mivel nem tudhatjuk mi történt előtte, lehet kicsit megfőzték eladás előtt utolérte a tulajt a vízpumpa tipikus esete, vagy a légtelenítő csavar meghibásodása, azért a kinti használt autó piacon bőven van 300e km-et futott példányok....
Wasco2014-10-13 08:23:01 // 59881
Kezdek aggódni! Nekem is 2.4 van, lassan 3 éve, ezt használom munkára (ennyi idő alatt kb. 90.000 km-ert mentem vele) most értem el a 200.000 km-ert. Mióta olvastam a történetedet (mindig olvasom az oldalt, visszamenőleg is, bár ritkán írok) a "kis ÖRDÖG" állandóan itt motoszkál bennem. Nem tudom lehet mást kellene keresnem munkára???
Mivel azonban évek óta ez a kedvenc típusom nem szívesen válnék meg tőle.
Giuntini2014-10-12 23:03:05 // 59880
Most ahogy olvasom a véleményeket a mai modern autóknál egy megadott futásteljesítmény után irdatlan pénzt lehet költeni az autókra. a dízeleknél ez 200ezer kilométer, a 2.4-re hatványozottan igaz. Ezért van, hogy a csodálatos autók amik vissza vannak tekerve hihetetlenül el tudnak romlani. kint a 200ezer kilométer fölött futott autók, amik fel vannak újítva, és garanciát vállalnak rá, annak tényleg van ára. Nálunk az a lényeg, hogy kilométer számláló minél kevesebbet mutasson.
Piritu - 1.000.0002014-10-12 22:33:45 // 59879
Én innen töltöttem le mindet :-)
Sajnos egyesével kell :-(
Chianti2014-10-12 22:15:45 // 59878
Légy üdvözölve... és további boldog Alfázást! :o)
Liquid2014-10-12 21:14:06 // 59876
Isten hozott! Gratula! :)
Jupiter1552014-10-12 21:05:41 // 59875
Sziasztok!

Végre helyet foglalhatok köztetek :)

Régi álmom vált valóra: sikerült átülnöm egy 159-esbe. Hogy milyen érzés? Leírhatatlan :)
ValeRossi462014-10-12 19:51:49 // 59874
Ertem,de eddig nem tunt fel. Ez parosulhat turbonyomas esessel?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-12 19:51:11 // 59873
inkább vett volna tényleg 3.0-át az egy jó konstrukció
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-12 19:49:02 // 59872
sajnos bekövetkezik :( elkopnak a veztengelyek ...
quasimoto2014-10-12 19:46:19 // 59871
Szevasz Erhard,

Ez mennyire biztosan következik be? Egy kedves ismerősöm most vett egy JTS - t, én próbáltam megdumálni, hogy 12V 3.0 - t vegyen ( persze, nem 159 - es ) de mindenképpen fiatalt és ülésfűtésest ( ne röhögjetek ) akart = egy full laikus. Nagyon szomorú lesz, ha ez tényleg tutira ilyen hamar előjön...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-12 19:40:46 // 59870
ez így van ahogy mondod...a TS-ek pl azért nem annyira rosszak csak tényleg oda kell figyelni a 10e km-kénti olajcserére, lehetőség szerint gyári olajat tegyenek bele és akkor elmegy 3 kilóig is nagyobb gond nélkül, sajnos a CF3-as TS és a JTS a fillérb@aszó mérnökök újítása a spúrkodjunk az anyagon című előadás, mind a persely, mind a gyűrűkészlet valamint a vezérműtengely egy gyatra, szar ötvözet 100e km-nél fossá kopik az egész :(((
droberto2014-10-12 19:32:51 // 59869
OFF
Tudtok olyan helyet, ahol egyben le lehet tölteni a TC Égéstér beszélgetéseket?
Köszi! :)
ON
dev1662014-10-12 19:24:03 // 59868
sztem az olajpára lesz, ami kartergáz látható része. Teljesen normális jelenség, mindaddig míg nem párosul hozzá magas nyomás (ezt JTD-kre értem, más konstrukciókban az erős kifújás sem feltétlenül utal erős kartergázra, mert vákuumszivattyú is belepumpál motorszellőztető rendszerbe).
afla1592014-10-12 19:20:08 // 59867
Akkor Te már elől és hátul is eregeted a kormodat??? :D :D Nem ér...én is szeretném!!!!
norbi04092014-10-12 19:15:25 // 59866
Rendben. Hogy érsz rá?
Piritu - 1.000.0002014-10-12 19:01:52 // 59865
Azért egy angol biztosító tényleg autentikus információ forrás :-DD
ValeRossi462014-10-12 19:01:34 // 59864
Pityukoma :) megneztem rendesen a fustoles helyet..
az egyik cso tove mozog abban a kartergaz "mittudom en"
mibe. Onnan jon a fust. De a jo oldalat nezem,van fustgepem :D
Piritu - 1.000.0002014-10-12 18:59:27 // 59863
Aztán beraktam a mélynyomót, és máris értelmetlen a munkájuk :-)
Vermacy2014-10-12 18:54:19 // 59862
Ma eltörtem a 16-os gyertyakulcsot, hogy döglene éhen az ilyen szerelő...
tdemeter2014-10-12 18:46:21 // 59861
A linkelt cikkhez itt egy ellentetes cikk, bar regi mar kicsit, de hasonlo eredmenyeket irnak mint amit a totalcaros cikk is idez.
Origo
tdemeter2014-10-12 18:43:17 // 59860
Azt gondolom, hogy nem lesz olyan nap ami mindannyiunknak megfelelo lesz.
Lehet, hogy azt csinaljuk, hogy a heten eljuttatom hozzatok a cuccot, egyeztetunk 1-1 idopontot aztan lesz majd valami
norbi04092014-10-12 18:38:21 // 59859
Egyszer csak összehozzuk ;)
Jövő héten pénteken-szombaton érek rá majd egész nap.
Amúgy csak délelőttönként sajna...
Liquid2014-10-12 18:11:28 // 59857
a fészliftnél faragtak vagy 100kg-ot
Haddel2014-10-12 18:08:20 // 59856
Hogy jártam ma?! Tesómékkal menni akartunk kirándulni,az aksim meg teljesen le volt merülve. Nem értem ,hogy lehet.Létezik ,hogy tönkre ment volna? Felraktam tölteni,kiváncsi vagyok mit mutat majd.
Shadin2014-10-12 18:06:25 // 59855
Akkor benéztem a súlykülönbséget...
Az enyém 1660Kg forgalmi szerint.
Pityukoma2014-10-12 18:06:13 // 59854
Nem, persze hogy pörgött a kerék. De az a Q4 az brutálisan jó dolog.
Pityukoma2014-10-12 18:03:12 // 59853
Az enyém forgalmi szerint 1680kg Gyári136Le + chip ~166Le. Mérve nem volt egyik sem.
tdemeter2014-10-12 18:02:03 // 59852
Bakker, jo nektek.
Kb soha az eletben nem jutunk el oda, hogy odaadjam nektek az odb olvasokat.
Jovoheten?
'''''2014-10-12 17:00:23 // 59851
Az enyém 1680kg.Lemérettem.A q4 biztos több.
Liquid2014-10-12 16:05:51 // 59850
Nem tudom Pityukomáé mennyire van feltekerve.
Liquid2014-10-12 16:02:32 // 59849
1635 a forgalmi szerint
Shadin2014-10-12 15:53:36 // 59848
Jelentős persze, de szerintem a hajtás is nagyon sokat segít. Mennyivel nehezebb a Tiéd mint Pistié? Egy LE-re jutó tömeget nézve nincs 60-70 LE-nyi különbség.Fejben számolva, Neked 7,5Kg/1LE, Pistinek 9,5. Kb. Brutál jó az a Q4...
vargadre2014-10-12 15:42:22 // 59847
Sajnos melózom plusz autószerelés is van. (Igaz nem az Alfát) Azért köszönöm az ajánlatot.
ValeRossi462014-10-12 14:08:56 // 59846
Voltam ma Pityukomanal,meglatogattam Norbi fekszerelese kozben
Utana raneztunk az enyemre is,a ciceges forrast kerrsve,es akkor Norbi vette eszre,h kis fust szall fel a motor hatso reszenel.kartergaz szeru szaga van. Mellekelek kepeket.hatha valakinek van tippe :)

Liquid2014-10-12 14:05:45 // 59845
60-70 lóerő azért jelentős különbség.
De persze a megfelelő rajt még fontosabb, illetve a kipörgésgátló is vissza tudja fogni.
Vermacy2014-10-12 12:24:43 // 59844
Meghiúsult! Család "rendet" rakott a szerszámosban és nincs meg egyetlen szerszámom/eszközöm sem és eltört a gyertyakulcsom...
Shadin2014-10-12 12:04:39 // 59843
Nem lehet ennyivel erősebb a 2.4 :-(
Tudtál rendesen indulni, vagy elcsúszott a kerék? Én azt vettem észre, hogy amit az én autómban kipörgésgátlónak hívnak, na az nem tudom, hogy mi. Nem hogy csak simán kipörög, még el is pattog az útról...
Giuntini2014-10-12 11:34:25 // 59842
Egyetértek. Én a fő problémának a hosszú olajcsere periodust látom. Nincs kenés, és ez egy idő után meglátszik a hengerek falán. Kíváncsi lennék, hogy a tökéletesnek tartott motorokon, milyen bemaródások lehetnek a hengerek falain.
.......................2014-10-12 11:22:21 // 59841
Ja ,egy pár 2,4 es kikönyökölt e miatt
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak