.......................2014-12-21 22:18:01 // 62554
Kamionokban mennyi a csereintervallum manapság?
Haddel2014-12-21 22:06:34 // 62553
Milyen anyagokat használtál az alváz-,és üregvédelemre?
.......................2014-12-21 21:47:06 // 62552
Nekem is megcsinálod ?
persze nem ingyen
persze nem ingyen
Pityukoma2014-12-21 21:30:07 // 62551
GTPeti2014-12-21 20:59:30 // 62550
Like.
Ha elkészültél, mehet is az autó az Alfa-múzeumba. :)
Ha elkészültél, mehet is az autó az Alfa-múzeumba. :)
droberto2014-12-21 20:55:33 // 62549
GTPeti2014-12-21 20:16:15 // 62548
Én is kb. ezt az iskolát követem, de nem ítélem el aki nem.
(Csak azt, aki 20e-nél többet teker bele. :PP)
(Csak azt, aki 20e-nél többet teker bele. :PP)
'''''2014-12-21 19:21:05 // 62547
A turbóban lévő kerekeket viszont tudná tuningra cserélni vagy nagyobbra,ha a házat is hozzá maratná.
mzo2014-12-21 19:10:45 // 62545
Nekem is az 1.9 twin turbo urged be ha már turbó okosítás
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-21 18:49:03 // 62544
ebben a formában ez sem igaz...ha tényleg megveszed 0 km-en és cseréled az olajat 15-20e-ként meg oda figyelsz rá simán elmegy 3-400e km-et gond nélkül
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-21 18:47:01 // 62543
mindent lehet...kell egy közbetét
.......................2014-12-21 18:29:51 // 62542
.......................2014-12-21 18:27:18 // 62541
Nem tud ,mert az 1,9 nek egyben van a leömlő a turboval
A 2,4 nek meg nincs egyben
Max a 2.0jtdm turbot lehetne,azon meg van egy geom jeladó amit nem tudsz hova dugni
A 2,4 nek meg nincs egyben
Max a 2.0jtdm turbot lehetne,azon meg van egy geom jeladó amit nem tudsz hova dugni
Haddel2014-12-21 16:26:50 // 62540
Én két ünnep között fogom cserélni az olajat, idén már harmadjára:-) Tízezrenként.
'''''2014-12-21 16:18:50 // 62539
Tegyél rá mindjárt egy nagyobb turbót!Nem tudom,hogy pl a 2.4-é jó-e rá.
.......................2014-12-21 16:07:06 // 62538
A Selenia 20K arra lett kifejlesztve , h 20ekm ert birjon
Azt az ex Bravonál betartottam,és 210ezernél nem volt számottevő olajfogy vagy kartergáz
Azt az ex Bravonál betartottam,és 210ezernél nem volt számottevő olajfogy vagy kartergáz
ValeRossi462014-12-21 15:51:45 // 62537
Igazabol nem tudom. Egy par honapja talan.
GTPeti2014-12-21 15:27:47 // 62536
Szerintem a 20ekm sok. Egy lízingelt autónál nem számít...
tdemeter2014-12-21 14:54:06 // 62535
Neked miota sipolt a turbod?
Emlexem mikor itt voltal beszeltuk, hogy a tied is hangos.
Emlexem mikor itt voltal beszeltuk, hogy a tied is hangos.
.......................2014-12-21 13:29:36 // 62534
Ha megveszed új korában,és 20ekm erenként cserélsz olajat,simán elmennek gond nélkül a mai dieselek 300ekm ert
Nem egy kollégámnak aki németben dolgozik így van,
A használt autóktól ne várd ugyanezt...
Nem egy kollégámnak aki németben dolgozik így van,
A használt autóktól ne várd ugyanezt...
Giuntini2014-12-21 12:23:34 // 62533
Én sajnos a régi dízeleimből indultam ki, abból hogy ezek a nagy gépek, a világból kimennek, ahogy régen a Croma TD. Sajnos ezekre ez már nem igaz. Amikor annak idején a Croma TD-ben kint Olaszországban a Garda-tónál elkezdett szivárogni az egyik vízcső és bevittem az ottani márkaszervizbe, az én közel 400ezres futásteljesítményemet megmosolyogták. A cégnek volt egy ugyanolyan vasa mint az enyém, 600ezer km-el, motorprobléma nélkül. Ma már nem az a cél, hogy olyan autót gyártsanak ami nem igényel beavatkozást.
ValeRossi462014-12-21 11:33:01 // 62532
Az uj hirek h a turbo elhalalozott. Elvileg ennyi.az olaj nem tunt el teljesen,amint vontatin volt es egyeneabe allt
fel alatt volt egy kicsivel a nivon. Most viszik felujitasra. Remelm iden meglesz meg.
fel alatt volt egy kicsivel a nivon. Most viszik felujitasra. Remelm iden meglesz meg.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-21 10:12:22 // 62531
pontosítanék...nem ismert "hanyag" előélet az időzített bomba...sajnos rengetegen főleg a cégek szarnak rá az autó állapotára, megveszed a pár éves tutinak tűnő vételt és nem tudsz semmit csak, mint az emberek többsége keresi a szervizkönyvet és már meg is nyugszik áhh mindenhol ott a pecsét ezt rendesen szervizelték...csak mint pl a mi grande evo-nál kérdem én milyen szerviz az olyan aki le sem szedi a motortakarót és vagy nem veszi észre hogy az 1-es 2-es porlasztó kifúj kb 1 éve a dzsuva meg 1cm vastagon áll a porlasztók között?
GTPeti2014-12-20 23:47:01 // 62530
Most már legalább tudjuk, hogy milyen zászlót tűznél ki, ha eljutnál a Holdra. :)
Chianti2014-12-20 23:17:55 // 62529
Gratulálok, irigylésre méltó a fanatizmusod! Egyedi és stílusos módja a figyelemfelkeltésnek az egyszer biztos! Szigorú a póz! :o)
Giuntini2014-12-20 21:53:35 // 62528
Hát ez a probléma. Megvesszük a vasakat közel 200 ezres futásteljesítménnyel, és időzített bombán ülünk.
Shadin2014-12-20 21:47:06 // 62527
Mikor feltettem nem rázott. Kerekekben ~20 gramm volt, de nem tudom annak mi köze a fékhez.
Shadin2014-12-20 21:42:59 // 62526
Motoron használtam, ott qrva jó volt.
droberto2014-12-20 21:15:42 // 62525
Hallod. Pont tudok ilyeneket lefestett alig használtakat. Ha gondolod leszervezem a cserét. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-20 20:49:34 // 62524
igen letette a névjegyét de a motoros berkekben ott istenkirály...érdekes hogy pl a Ferodo meg az autós berkekben nagyon jó motoros felhasználásban meg gyenge...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-20 20:41:20 // 62523
azt írta nagy füst és eltűnt az olaj, alapjárton megy ...átugrásnál nincs ilyen ott max csörömpöl a motor meg hülyén jár mivel rossz az ütem...
Csabi2014-12-20 20:38:17 // 62522
Azért az EBC nem egy sufnituning műhely, kétlem h a hőtől deformálódna...Szerintem más lesz a hiba forrása...gumik rendben(futásuk)? Off-os kategóriában jártam úgy, h egy kátyú után kezdett rázni fékezéskor....
forrasr2014-12-20 20:30:49 // 62521
ha nincs helyen a vezérlés de képes még járni a motor azért nem szokott olyan jó lenni az égés hogy ne füstölne. Persze tény,nem jellemző menet közben kisebb eltolódás, vagy jó vagy szakad.
Ha turbó megy tönkre és nem szívta ki az olajat a motorból, akkor át kellene forduljon a motor. Cooleren keresztül nem hiszem, hogy túl nagy darabok jutottak volna az égéstérbe. Ha kikapta az olajat akkor simán "besülhetett" és nem fordul át
Ha turbó megy tönkre és nem szívta ki az olajat a motorból, akkor át kellene forduljon a motor. Cooleren keresztül nem hiszem, hogy túl nagy darabok jutottak volna az égéstérbe. Ha kikapta az olajat akkor simán "besülhetett" és nem fordul át
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-20 20:24:44 // 62520
az ára van túlmisztifikálva sajnos akkor inkább ATE és azt kimaratni ...vagy akár Ferodo
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-20 20:23:06 // 62519
elugrott vezérlésnél nincs füst...
forrasr2014-12-20 20:14:45 // 62518
a leírt tünetek alapján még egy elugrott vezérlés sem zárható ki
Haddel2014-12-20 20:09:59 // 62517
Én azt hittem brutál a cucc: (
Shadin2014-12-20 20:05:49 // 62516
Én nem érzem. 8-as van benne. Hőterhelés? :-(
Egyetlen előnye, hogy tényleg nem lesz tőle tiszta mocsok az alufelni.
Egyetlen előnye, hogy tényleg nem lesz tőle tiszta mocsok az alufelni.
Csabi2014-12-20 20:04:10 // 62515
Melegen sem? Azért ezeknél hangsúlyozva is van , h hidegen úgy fognak mint a mezei betétek...pár száz foknál kezdenek harapni, vagy ez csak vetítés? :)
Csabi2014-12-20 20:00:19 // 62514
Hát eddig egy turbóhalálról sem tudunk itt a topicban (asszem)....talán Rossié az, de azért még nem száz...várjuk ki...
Haddel2014-12-20 19:50:08 // 62513
Kemény vagy druszám :-)
Shadin2014-12-20 19:48:45 // 62512
Ja és lefo.od a bokád amikor "szól" a groove tárcsa. Ez olyan mint a hangos kipufogó esete és a sebesség érzés :-D
Shadin2014-12-20 19:47:26 // 62511
Egy biztos, szerintem(!) túl van misztifikálva az EBC. Semmivel nem fog jobban mint a korábbi LPR és Remsa (gagyi) betétek a Textar tárcsákkal.
Pityukoma2014-12-20 19:41:12 // 62510
Haddel2014-12-20 18:10:14 // 62509
Most ez hogy van? Én is akartam Ebc féket venni.Tényleg ütnek? Nekem a Brembo is üt, azért is akarom lecserélni,pedig a vastagsága még teljesen jó.
GTPeti2014-12-20 17:27:04 // 62508
Engem az érdekelne, hogy akinek meghalt a turbója, milyen olajat használt?
(Kiváncsi lennék a statisztikára, hogy hányban volt 5W30.)
(Kiváncsi lennék a statisztikára, hogy hányban volt 5W30.)
tdemeter2014-12-20 17:00:20 // 62507
Az en turbom is futyul de csak hidegen kb 2-3 percig.
Elegge lehangolo, hogy mostanaban egyre tobb itt az ilyen halalozas....
Reszvetem.:(
Elegge lehangolo, hogy mostanaban egyre tobb itt az ilyen halalozas....
Reszvetem.:(
SilentSound2014-12-20 14:54:36 // 62506
Köszönöm a tanácsot! :)
mizooo2014-12-20 14:07:52 // 62505
Sziasztok :) mobilrol megy csak az amore. Otthonrol egyik geprol sem :(. Sajnalattal hallom a turbo problemarol. Az enyem is futyulget hidegen, lassan megvan a 230000 km . Jovore lerakom egy turbo felujitasra amig nem lesz nagy baj. Amugy teljesen hibamentes a gep imadom. A manky program teszi a dolgat 320d-k es 2.0tdi-k szepen maradnak le :)