Nem tudom a váltóra létezik e ujabb rugalmasabb program.
Jo ez az automata szeretem, de igen egy kis tupirozas elferne ra.
Egy jobb valtoprogram tenyleg csodakra lenne kepes.
Valtora is irnak vajon cuccost?
Ákos (dewvil)2014-12-31 16:41:26 // 62854
Chianti2014-12-31 16:22:55 // 62853
Gabesz012014-12-31 16:18:24 // 62852
Akkor nem érdemes vele bajlódni.... jövőre cserélnék 1.8TBi-re, vagy 2.0JTDm-re... neten van pár, amin ott van a sín. Gondoltam simán le lehet venni, de akkor tévedtem. :(
droberto2014-12-31 15:45:33 // 62851
Hát akkor ennek az évnek is vége! :)
Minden kedves CarTársHölgynek és Úrnak sok boldog, amolyan igazi ALFA-ás km-eket kívánok. :)
Jövőre remélem legalább ennyit és így találkozunk, mint idén. :)
Minden kedves CarTársHölgynek és Úrnak sok boldog, amolyan igazi ALFA-ás km-eket kívánok. :)
Jövőre remélem legalább ennyit és így találkozunk, mint idén. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-31 15:02:47 // 62850
lehet egy szoftver írással megkefélném a gyári automata progit szerintem csodákra lenne képes...
Marcox2014-12-31 13:55:12 // 62849
Én azért kihasználtam, főleg mikor kivilágítatlan keskeny hídra kanyarodom be. De ezen nem fogunk összeveszni :)
Stekker: jobb oldalon láttam, a lökhárítóba van belerakva, gyorskötözve
Stekker: jobb oldalon láttam, a lökhárítóba van belerakva, gyorskötözve
Ákos (dewvil)2014-12-31 13:42:16 // 62848
Vicces tényleg😃 Sok értelmét én sem látom. Max ami a lámpába van építve az még talán.
Olyan mintha megbolondult volna a kocsi 😃
Olyan mintha megbolondult volna a kocsi 😃
Ákos (dewvil)2014-12-31 13:38:07 // 62847
Igen, automata. Dehat ezt mar regota tudjuk. Ez ennyi. Van amikor a 10et is eléri ha nem találok parkolóhelyet és körözök. Meg néha egy kis dugó. De a gyári könyv városi adata ebben az esetben nem hazudik 😃 a lim 9.9 a kombi 10.
Bevallották a helyes adatot 😃
Bevallották a helyes adatot 😃
Competizione2014-12-31 13:17:34 // 62846
BUÉK2015,kellemes Alfázást Mindenkinek.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-31 13:09:02 // 62845
max akkor van előnye ha full sötét utcába kanyarodsz be ...amúgy semmi :D
droberto2014-12-31 12:52:46 // 62844
Szerintem ködlámpavillogtatós kanyarkövető inkább vicces, mint hasznos. Imádom a körforgóba nézni őket, ahogy kacsintgatnak. :)
A stekker lehet sok minden, attól függ, hogy melyik részen láttad.
Nálad talán parkoló radar, vagy ablakmosó tartály szintjelző. :)
A stekker lehet sok minden, attól függ, hogy melyik részen láttad.
Nálad talán parkoló radar, vagy ablakmosó tartály szintjelző. :)
droberto2014-12-31 12:49:31 // 62843
Ilyet sajnos nem találsz sehol.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-31 12:36:13 // 62842
neked automata nem? azok annyit esznek még 10-et is, az 1.9-ek...nekem a 2,4 manuál DPF-fel 9-10L nélküle meg írással 7,6...az 1.9-es nyáron 6,4-et evett normál használat mellett, a 2.0 Bravo hajtósan, nem kímélve 6,4 de az csak 1350kg, az EVO 1.3-as meg 4.9 vegyesben (sosem fog 3.6-ot enni), télen 5.8....a többinél nem nagyon van, volt különbség a téli-nyári fogyiban....sőt az 56-os 1.9jtd 8V télen kevesebbet evett, mint nyáron ...annak 5,9 volt az átlaga a 16V-nek fél literrel több, a legrosszabb az 1.4TS volt a maga 9-10l-es fogyijával :)
☻SKULL☻2014-12-31 12:13:30 // 62841
Nekem is 9,3 de van 1 + hengerem ...
Ákos (dewvil)2014-12-31 11:05:17 // 62840
Nekem is annyi szokott lenni...
KollerT2014-12-31 10:54:28 // 62839
B.U.É.K mindenkinek, szerencsére tegnap hazajutottam. Az akku volt lemerülve.
Marcox2014-12-31 10:53:40 // 62838
2x használtam a Bravom-ban unalmamban , 159-ben még sosem :) Itt is mindig újra kell "aktiválni" nem jegyzi meg, a kikapcsolás arra szolgál ha meggondoltad magad, és rájössz, hogy részegen is betalálok nem, hogy józanul :D :D :D Én ezt 1:1-ben bemásoltam a pdf-ből. Ez az a funkció ami sosem érdekelt :)
Viszont egy kanyarkövető funkciónak azért jobban örülnék :)
Am. most jut eszembe, találtam egy szabadon lógó csatlakozót a lökősbe hajtogatva, fogatva... az mire jó?! esetleg vkinek vmi tippje?
Viszont egy kanyarkövető funkciónak azért jobban örülnék :)
Am. most jut eszembe, találtam egy szabadon lógó csatlakozót a lökősbe hajtogatva, fogatva... az mire jó?! esetleg vkinek vmi tippje?
Alejandro2014-12-31 10:41:44 // 62837
2005-2006-os AR 159-eshez magyar nyelvű karbantartási útmutatója nincs valakinek elektronikus formában?
ami nekem van, és ami letölthető az aftersales.fiat.com-ról nem mindenben jó a régebbi AR 159-eshez.
ami nekem van, és ami letölthető az aftersales.fiat.com-ról nem mindenben jó a régebbi AR 159-eshez.
panza2014-12-31 10:39:27 // 62836
Alejandro2014-12-31 10:34:09 // 62835
köszönöm a segítségedet!
Alejandro2014-12-31 10:29:16 // 62834
az én autómnál a follow me home funkciót minden egyes motorleállításnál kell a kar hátrahúzásával beállítani, ha szeretném aktiválni. tehát nem jegyzi meg, így kikapcsolni sem kell nálam.
nálatok másképp működik?
nálatok másképp működik?
Marcox2014-12-31 01:39:54 // 62833
Igazán nincs mit! :)
gpek2014-12-30 23:38:45 // 62832
áh pedig ezt olvastam is, de nem rajta össze az agyam hogy ez az. ki fogom próbálni. Köszönöm szépen
Marcox2014-12-30 23:33:39 // 62831
“FOLLOW ME HOME” FUNKCIÓ
Ez a funkció lehetővé teszi a gépkocsi előtti tér megvilágítását egy beállítható időtartamra.
Bekapcsolás:
A motor leállítása utáni 2 percen belül húzzuk hátra, a kormánykerék felé a kapcsolókart. A kar minden egyes hátrahúzása 30 másodperccel, maximum 3,5 perces időtartamra meghosszabbítja a tompított fényszórók bekapcsolási idejét, amelynek végén automatikusan kikapcsolnak a fényszórók. A kapcsolókar minden működtetésekor a műszercsoport 3 visszajelző lámpája kigyullad, együtt a kijelzőn megjelenő üzenettel (ld. a “Figyelmeztető lámpák és üzenetek” című fejezetben).
Kikapcsolás:
Legalább 2 másodpercig tartsuk a kormánykerék felé hátrahúzva a kapcsolókart.
Ez a funkció lehetővé teszi a gépkocsi előtti tér megvilágítását egy beállítható időtartamra.
Bekapcsolás:
A motor leállítása utáni 2 percen belül húzzuk hátra, a kormánykerék felé a kapcsolókart. A kar minden egyes hátrahúzása 30 másodperccel, maximum 3,5 perces időtartamra meghosszabbítja a tompított fényszórók bekapcsolási idejét, amelynek végén automatikusan kikapcsolnak a fényszórók. A kapcsolókar minden működtetésekor a műszercsoport 3 visszajelző lámpája kigyullad, együtt a kijelzőn megjelenő üzenettel (ld. a “Figyelmeztető lámpák és üzenetek” című fejezetben).
Kikapcsolás:
Legalább 2 másodpercig tartsuk a kormánykerék felé hátrahúzva a kapcsolókart.
Zsoltikj ૐ2014-12-30 23:26:31 // 62830
gpek2014-12-30 23:10:12 // 62829
Cartársak, haza kísérő fényt lehet aktiválni v. bekapcsolni? Esetleg az irány fényt lehet?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-30 21:59:50 // 62828
akkunak KO
KollerT2014-12-30 21:48:28 // 62826
Itt láthatjátok miket ír ki:
A klíma pedig mindig elindul, ha kikapcsolom, akkr fura hangokat ad.
Parkoló lámpa be volt kapcsolva egész nap. Lehet hogy lemerült az akksi?
A klíma pedig mindig elindul, ha kikapcsolom, akkr fura hangokat ad.
Parkoló lámpa be volt kapcsolva egész nap. Lehet hogy lemerült az akksi?
KollerT2014-12-30 21:41:55 // 62825
Kattog az autó és nem indul, mindenre failuret ír. Nem tudjátok mi lehet? Itt vagyok az Aréna Plázában. :(((
VICI2014-12-30 19:23:32 // 62824
köszi, akkor beruházok egy olyanra is :)
Liquid2014-12-30 19:19:39 // 62823
a 159-hez inkább ELM327 kell, a KKL kábel csak a motorvezérlőzöz jó, viszont a motor hibatárolóját eléred vele. Tölts le egy MES-t, majd a beállításoknál állítsd be a kábel típust és COM-portot, hajrá.
Csabi2014-12-30 18:26:35 // 62822
eLearn pl a 401-es hibakódra, amikor kikapcsolja az EGR-t ezt írja:
As a result, the exhaust gas recirculation valve is switched off and the supercharging pressure can longer be controlled and the quantity of fuel injected is reduced.
-nő a turbónyomás, csökken a fogyasztás...
a tapasztalat pedig szintén hozza ezt...a fogyi határeset, de azért enyhén csökken:)
As a result, the exhaust gas recirculation valve is switched off and the supercharging pressure can longer be controlled and the quantity of fuel injected is reduced.
-nő a turbónyomás, csökken a fogyasztás...
a tapasztalat pedig szintén hozza ezt...a fogyi határeset, de azért enyhén csökken:)
droberto2014-12-30 18:13:36 // 62821
A MES oldalán látod, hogy mit mivel tudsz olvasni.
droberto2014-12-30 18:10:51 // 62820
Hmmm..Érdekes. A szakirodalom szerint dízelnél nem növeli az EGR a fogyasztást.
droberto2014-12-30 18:06:37 // 62819
Le lehet venni, de ott marad a luk. :)
droberto2014-12-30 18:05:24 // 62818
A 7,5 az inkább vegyes fogyi 1.9 159-nél. A város pedig nagyon relatív.
Városban kiskerékkel nem tudom 8 alá bevinni, se Pakson, se Pesten.
Nagykerékkel ez inkább 9,5.
Városban kiskerékkel nem tudom 8 alá bevinni, se Pakson, se Pesten.
Nagykerékkel ez inkább 9,5.
droberto2014-12-30 18:00:36 // 62817
A kerék méret-tömeg nagyban befolyásolja a városi fogyasztást.
VICI2014-12-30 17:56:33 // 62816
sziasztok!
hibakódót hogy tudnék olvasni laptoppal, már a program és a VAGKKL kábel is megvan.
hibakódót hogy tudnék olvasni laptoppal, már a program és a VAGKKL kábel is megvan.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-30 16:35:25 // 62815
megmértem egészen pontosan -5 fokban 8 km kell, hogy bemelegedjen az 1.3-as....
tdemeter2014-12-30 16:31:16 // 62814
Az elobb lementem a gepet beinditani, mert 20.-a ota nem ultem benne.
Kicsit erzodott, hogy az akku gyengebb, de osszesegeben poccre indult.
Elmentem kerulni vele 1 kort es mire visszajottem lattam, hogy a kocsi alatt egy olaj folt van:(
Beleneztem es a jobb elso feltengely gumijanal olyan...
Ez jo vagy rossz? Azzal mi varhato ha mar folyik az olaj belole?
Kicsit erzodott, hogy az akku gyengebb, de osszesegeben poccre indult.
Elmentem kerulni vele 1 kort es mire visszajottem lattam, hogy a kocsi alatt egy olaj folt van:(
Beleneztem es a jobb elso feltengely gumijanal olyan...
Ez jo vagy rossz? Azzal mi varhato ha mar folyik az olaj belole?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-30 14:19:21 // 62813
gondolom azért teljesen más egy programból kiírt vagy egyszerűen csak lefalazott EGR-s motorvezérlés vagy egy EGR nélküli motorvezérlés...így mondják a 10-12%-os különbséget
Gabesz012014-12-30 14:19:10 // 62812
Sziasztok!
A 159 tetején levő síneket le lehet venni, v gyárilag rá van " öntve"? :)
A 159 tetején levő síneket le lehet venni, v gyárilag rá van " öntve"? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-30 14:17:02 // 62811
teljesen más a rendszer, más a porlasztó, az egr, a turbó stb, stb...a láncszett pl ugyan az de más a lefogató szerszámkészlet is pl...
szerintem típus és típus között a melegedési különbség a vízhűtő méretében kerestetik, amelyiknek nagy a felülete lassabban melegszik...az EVO-nak eléggé kicsike a vízhűtője az biztos
szerintem típus és típus között a melegedési különbség a vízhűtő méretében kerestetik, amelyiknek nagy a felülete lassabban melegszik...az EVO-nak eléggé kicsike a vízhűtője az biztos
mzo2014-12-30 14:11:21 // 62810
De kivancsi lennek telen mennyi lehet ez a kulonbseg?
Csabi2014-12-30 14:02:40 // 62808
159esetében biztos kamu a 10-12%... Talán merem azt mondani, h csökkent a fogyi pár decit, mondjuk 3-5%-ot...De ennyi lehet a lábamban, és sok mindenben, pedig elég monoton használom a kocsit.
mzo2014-12-30 13:51:52 // 62807
Na nekem meg ez a furi, mert van egy kollegam akinek Fiat Pandaja van szinten 1.3 mjet es o is panaszkodott mar hogy telen nem melegszik be az neki sem a viz soha.
Es hogy hogy teljesen mas a fiat 1,3 mjet mint az opel cdti? Nem csak elektronika teren van elteres? Egyebkent ma megneztem a Vectra motorteret, es ranezesre a motor tok ugyanaz. Egyedul a sallangoknal talatam elterest, csovek tartalyik, kabelek, ilyesmik.
Es hogy hogy teljesen mas a fiat 1,3 mjet mint az opel cdti? Nem csak elektronika teren van elteres? Egyebkent ma megneztem a Vectra motorteret, es ranezesre a motor tok ugyanaz. Egyedul a sallangoknal talatam elterest, csovek tartalyik, kabelek, ilyesmik.
mzo2014-12-30 13:37:22 // 62806
Na most attol fugg mit ertunk varoson. Mert ha valamelyik videki kisvarost erted akkor lehet realis a 7,5 de Bp-en sztem mar ez nem allna meg a helyet.
Egyebkent regen sokat volt tema a fogyi nagy atlagban a Bp-iek 8,5-10,5 kozotti ertekeket irtak. Nekem nagy atlagban 9-10 korul van varosban 6-7 kozott palyan. Nagyjabol ezek a realis ertekek az 59-estol sztem.
Egyebkent regen sokat volt tema a fogyi nagy atlagban a Bp-iek 8,5-10,5 kozotti ertekeket irtak. Nekem nagy atlagban 9-10 korul van varosban 6-7 kozott palyan. Nagyjabol ezek a realis ertekek az 59-estol sztem.
David | Centocinquantanove2014-12-30 13:09:09 // 62805
A 9 lityi akkor is sok, ha én megyek a városban huzamosabb ideig, akkorse megy 7.5 fölé.
Vegyesben is 6.5-6.6-al járok az 1.9-cel, igaz nekem 8V ha ez számít.
Vegyesben is 6.5-6.6-al járok az 1.9-cel, igaz nekem 8V ha ez számít.