OFF
Én 2001 óta NEM vettem magamnak telefont. Az van, amit ad a cég. (és persze majdnem ingyen beszélek)
Egy szinttel felettem már Iphone-okat adnak, nekem még Nokia E52 van.
Ha majd adnak Iphone-t lesz okostelóm.
Ha nem, akkor a feleségem idén karácsonyra úgyis akar egy újat (2-évente rájön, hogy neki új teló kell), és akkor esetleg - mondom, ESETLEG - rászánom magam, és átveszem az ő levetett telóját (Samsung Galaxy III).
Igazság szerint tökre örülök, hogy így nincs kényszerem egyfolytában - még társaságban is - azt a k*rva telefont b@sztatni.
Rohadtul lenézem pl. azokat a kedves apukákat, akik velem együtt viszik fociedzésre a kisfiukat, de ahelyett, hogy azt figyelnék, milyen ügyes a gyerek, a faszbúkon csevegnek.
Hát én rohadtul nem akarok ilyen lenni! Nekem ez nem hiányzik!
ON
Dömpi (il dottore)2015-02-10 18:48:51 // 64504
Pityukoma2015-02-10 18:34:36 // 64503
ja - a helyes beállítás után minden faxa lett ismét :-)
Pityukoma2015-02-10 18:09:36 // 64502
Fagyasztó spray. Használtam már, de izzítógyertyához még nem.
Talán a többieknek van tapasztalatuk vele.
Talán a többieknek van tapasztalatuk vele.
Pityukoma2015-02-10 18:00:41 // 64501
Szia :-) Váltózár van benne? Csak egy ötlet: húgom offos hondájában a váltózár szerelése után nem sokkal jött szórol-szóra ugyan így ez a hibasor. A szerelés közben állítottak a mechanikán, hogy jó legyen a váltózár. Nem azonnal produkálta hanem egy hétre rá kezdte.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-10 16:18:34 // 64500
eddig én is így voltam ezzel...viszont a mostani teflon méretű "okos" fosok egészen jók már....
David | Centocinquantanove2015-02-10 15:00:07 // 64499
Ez is egy felfogás, nem vitatom, de ahogy írták is, a világ és a technika jelenlegi fejlődése nem ennek az eszmének kedvez.
Lassan már nem is lehet szinte csak úgynevezett okostelefonokat kapni, amik mármár nem is feltétlenül drágábbak a "nemokos" társaiknál, az okos funkciókat meg nem kötelező kihasználni.
Ma szerintem 10 emberből több mint 9-nek olyan telefon lapul a zsebében (még magyarországon is), amely a telefonáláson kívül sokminden másra is használható, például zenelejátszásra, ezért mertem ajánlani ezt a megoldást.
Lassan már nem is lehet szinte csak úgynevezett okostelefonokat kapni, amik mármár nem is feltétlenül drágábbak a "nemokos" társaiknál, az okos funkciókat meg nem kötelező kihasználni.
Ma szerintem 10 emberből több mint 9-nek olyan telefon lapul a zsebében (még magyarországon is), amely a telefonáláson kívül sokminden másra is használható, például zenelejátszásra, ezért mertem ajánlani ezt a megoldást.
.......................2015-02-10 13:31:54 // 64498
pont hogy városban lenne a Tüdönk védelme érdekében bennehagyni a DPF et..
ha mükszik
ha mükszik
KollerT2015-02-10 13:26:37 // 64497
Én anno végigolvastam a fórumot, más helyeken is utánanéztem, végül kiszedtem a DPF-et és nem bántam meg, sőt! De ha környeetvédő vagy, akkor hagyd benne!
Én városban is relatíve sokat használom, úgyhogy nem nagyon volt más opció.
Egr szelepnél pedig az a szűkítős megoldás tűnt a legjobbnak, TALÁN Shadin tud segíteni. (Ezt még nem csináltam meg én sem.)
Én városban is relatíve sokat használom, úgyhogy nem nagyon volt más opció.
Egr szelepnél pedig az a szűkítős megoldás tűnt a legjobbnak, TALÁN Shadin tud segíteni. (Ezt még nem csináltam meg én sem.)
KollerT2015-02-10 13:18:46 // 64496
Szia! Nem tudom a blogomban le van e írva, de nekem egy Jack dugó jön ki a műszerfal mellől és azt tényleg mindenre rá tudom kötni!:) Este csinálok fotót is,ha kell. (Autóhifis boltba bemész, 2000Ft ért megcsinálják Neked, 5 perc.)
droberto2015-02-10 12:42:17 // 64495
1. Akksi saru levétel.
2. Hibakódkiolvasás, majd hiba elhárítás.
3. Kontakt tisztítás.
4. Hasonló problémák kutatása barátunknál, angol nyelven.
.
.
.
Több ötletem nincs. :)
2. Hibakódkiolvasás, majd hiba elhárítás.
3. Kontakt tisztítás.
4. Hasonló problémák kutatása barátunknál, angol nyelven.
.
.
.
Több ötletem nincs. :)
droberto2015-02-10 12:39:24 // 64494
Ebben igazad van, de a világ sajnos nem erre halad. Általános igény, hogy bárki, bármit, bárhogy meg tudjon oldani. Lehetőleg azonnal. A minőség persze általában nem számít. :(
Konkrétabban, jútúbparti akarsz az autóban. :)
Persze tudom, hogy te az okostelefonokat sem kedveled. :)
Konkrétabban, jútúbparti akarsz az autóban. :)
Persze tudom, hogy te az okostelefonokat sem kedveled. :)
droberto2015-02-10 12:35:27 // 64493
Gratula.
Köszönjük a blogot. :)
Köszönjük a blogot. :)
droberto2015-02-10 12:34:41 // 64492
Gratula a vashoz.
Kérdéseddel kapcsolatban pedig: keress vissza itt a topicban, mert az elmúlt években 4-5x kiveséztük a témát. :)
Kérdéseddel kapcsolatban pedig: keress vissza itt a topicban, mert az elmúlt években 4-5x kiveséztük a témát. :)
droberto2015-02-10 12:32:35 // 64491
Így van. Pont Pityukomával beszéltük ezt. Reccsen egyet, azt már jön is. :)
Mirko862015-02-10 12:14:18 // 64490
Sziasztok!
Olyan probléma van a gépemmel (159 2.4 20v 200LE), hogy az automata váltó tiptronic funkciója egyáltalán nem üzemel, valamint ha P-be rakom a váltókart akkor a műszerfalon jelzi, hogy P-ben van, a váltó is helyesen működik, de leállítás után csipogva "kéri", hogy rakjam P-be és ezzel egyidejűleg nem engedi kivenni a kulcsot. Csak manuálisan oldva tudom kivenni a kulcstestet a helyéről.
A legfrissebb jelenség, hogy induláskor ha D-be rakom a váltókart akkor esetenként a műszerfalon 1-es fokozatot jelez és ennek megfelelően is működik a váltó viszont a tiptronic "hiánya" miatt nem tudok váltani és normál gyorsításkor pörgetné az egekbe a fordulatszámot, de nem nyomom neki, hanem várok egy kicsit és magától megtalálja a D-t. Utána tökéletes! A tiptronic hiányától eltekintve.
Az egyik szerelőm azt mondta lehet, hogy elég csak megtisztítani a mikrokapcsolókat.
A véleményétől függetlenül hogy tudom levenni a váltókar körül lévő műanyag keretet?
Valaki tudna segíteni, hogy mi lehet a probléma forrása, és adott esetben mi lehet a megoldás?
Előre is köszönöm!
Olyan probléma van a gépemmel (159 2.4 20v 200LE), hogy az automata váltó tiptronic funkciója egyáltalán nem üzemel, valamint ha P-be rakom a váltókart akkor a műszerfalon jelzi, hogy P-ben van, a váltó is helyesen működik, de leállítás után csipogva "kéri", hogy rakjam P-be és ezzel egyidejűleg nem engedi kivenni a kulcsot. Csak manuálisan oldva tudom kivenni a kulcstestet a helyéről.
A legfrissebb jelenség, hogy induláskor ha D-be rakom a váltókart akkor esetenként a műszerfalon 1-es fokozatot jelez és ennek megfelelően is működik a váltó viszont a tiptronic "hiánya" miatt nem tudok váltani és normál gyorsításkor pörgetné az egekbe a fordulatszámot, de nem nyomom neki, hanem várok egy kicsit és magától megtalálja a D-t. Utána tökéletes! A tiptronic hiányától eltekintve.
Az egyik szerelőm azt mondta lehet, hogy elég csak megtisztítani a mikrokapcsolókat.
A véleményétől függetlenül hogy tudom levenni a váltókar körül lévő műanyag keretet?
Valaki tudna segíteni, hogy mi lehet a probléma forrása, és adott esetben mi lehet a megoldás?
Előre is köszönöm!
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-10 11:59:17 // 64489
amíg nincs baja addig maradjon
Dömpi (il dottore)2015-02-10 11:55:51 // 64488
nekem pl. nincs, és nem is biztos, hogy akarok
(nekem a telefon telefonálásra, a TV tévézésre, a mosógép mosásra stb. való)
(nekem a telefon telefonálásra, a TV tévézésre, a mosógép mosásra stb. való)
Dömpi (il dottore)2015-02-10 11:54:18 // 64487
Ha 2.4-ed lenne, megérné, 1.9 esetében feleslegesnek tartom...de lesznek majd akik ennek az ellenkezőjét fogják javasolni.
.......................2015-02-10 11:27:14 // 64486
ha eröböl nem jön ki akkor ott valami más lesz mint koksz
a jtdm eknél nem szokott ezzel gond lenni
a jtdm eknél nem szokott ezzel gond lenni
.......................2015-02-10 11:24:51 // 64485
javaslom elöször szerezz be egy ELM 327 ot
és egy Multiecuscan progit
és vagy laptopról vagy androidos okostelefonról (Alfa ODB Google playból letölthetö)
akár menet közben is monitorozható az EGR és a DPF mülödése is
ha lemeg a DPF dugulás regen után 20..30 % ra akkor jó
ott szokott a gond lenni ,hogy nem megy le csak 90% ra regen után,így állandóan utóbefecskendez amivel próbálja felizzítani a DPF et 650 fokra
ez szerencsétlen esetben akár szelepszakadáshoz vezet,de az olajat biztos hígítja
és egy Multiecuscan progit
és vagy laptopról vagy androidos okostelefonról (Alfa ODB Google playból letölthetö)
akár menet közben is monitorozható az EGR és a DPF mülödése is
ha lemeg a DPF dugulás regen után 20..30 % ra akkor jó
ott szokott a gond lenni ,hogy nem megy le csak 90% ra regen után,így állandóan utóbefecskendez amivel próbálja felizzítani a DPF et 650 fokra
ez szerencsétlen esetben akár szelepszakadáshoz vezet,de az olajat biztos hígítja
St.Tomi2015-02-10 10:27:42 // 64484
Sziasztok!
Van-e valakinek ötlete,hogy lehet kiszedni az izzítógyertyát egyben?
Valószínű le van kokszolódva-a menet már kint van-folyamatosan nyomjuk bele a kokszoldót,de nem jön!
Próbáltuk hidegen/melegen-semmi!
Nem szeretném ha szét kéne szedni ez miatt az egészet!
Köszi
Tomi
Van-e valakinek ötlete,hogy lehet kiszedni az izzítógyertyát egyben?
Valószínű le van kokszolódva-a menet már kint van-folyamatosan nyomjuk bele a kokszoldót,de nem jön!
Próbáltuk hidegen/melegen-semmi!
Nem szeretném ha szét kéne szedni ez miatt az egészet!
Köszi
Tomi
David | Centocinquantanove2015-02-10 09:13:25 // 64483
Ha nincs vele baj én hagynám ott ahol van, mindkettőt.
Max ha javításra szorul valamelyik, akkor elgondolkodsz újra, hogy melyikkel jársz jobban, de amíg tényleg nem okoz semmit addig szerintem kár piszkálni.
Max ha javításra szorul valamelyik, akkor elgondolkodsz újra, hogy melyikkel jársz jobban, de amíg tényleg nem okoz semmit addig szerintem kár piszkálni.
David | Centocinquantanove2015-02-10 09:11:29 // 64482
Ja közbe már látom, hogy droberto már belinkelte az AUX kábelt.
Tényleg nem nagy mutatvány, 10 perc alatt megoldható.
A rádió hátuljába bedugod az egyik véget, szépen kivezeted a kábelt az anyósülés felőli oldaon egy 20 centis darabon, a 4.5 jack véget meg a telcsibe és arról szól az MP3.
És még MP3 képes fejegység sem kell hozzá, csak egy valamirevaló zenelejátszó applikáció a telefonon.
Nekem annyi szépséghibája van, amit észrevettem, hogy a balanszra fordítva reagál, tehát a jobb oldal az autóban a bal oldalon szól és fordítva, de ez tényleg nem oszt nem szoroz. Lehet, hogy a mini-isoban megcserélném a két eret akkor jó lenne, de annyit nem ér... :)
Tényleg nem nagy mutatvány, 10 perc alatt megoldható.
A rádió hátuljába bedugod az egyik véget, szépen kivezeted a kábelt az anyósülés felőli oldaon egy 20 centis darabon, a 4.5 jack véget meg a telcsibe és arról szól az MP3.
És még MP3 képes fejegység sem kell hozzá, csak egy valamirevaló zenelejátszó applikáció a telefonon.
Nekem annyi szépséghibája van, amit észrevettem, hogy a balanszra fordítva reagál, tehát a jobb oldal az autóban a bal oldalon szól és fordítva, de ez tényleg nem oszt nem szoroz. Lehet, hogy a mini-isoban megcserélném a két eret akkor jó lenne, de annyit nem ér... :)
David | Centocinquantanove2015-02-10 09:00:21 // 64481
Loudlinknél van jóval olcsóbb és jó megoldás is, ami nálam teljesen jól működik.
Egy mini-iso/4.5 jack AUX kábelre van csak szükség (ebayen kb 1500Ft) és egy okostelefonra (ez gondolom ma már szinte mindenkinek van).
Ha érdekel akkor mesélek még :)
Egy mini-iso/4.5 jack AUX kábelre van csak szükség (ebayen kb 1500Ft) és egy okostelefonra (ez gondolom ma már szinte mindenkinek van).
Ha érdekel akkor mesélek még :)
yani🍀2015-02-10 08:57:26 // 64480
Készen lettem a fejegység cseréjével.a fantomtáp beépítése megoldott a vételi problémákat is. (köszönöm Shadin )
Aki gondolkodik a gyári egység cseréjén, annak esetleg segítség lehet:
Blog
Aki gondolkodik a gyári egység cseréjén, annak esetleg segítség lehet:
Blog
atika2015-02-10 08:42:58 // 64479
Sziasztok!
02.03-túl hivatalosan is 159 tulaj lettem. 1.9JTD SW 150LE. Hamarosan lesznek képek is. Egy kis tapasztalati dolog érdekelne. Mi a véleményetek a DPF és EGR kiírásáról? Tudom a lényegüket, csak arra lennék kíváncsi,hogy megér -e 45ezret ezek eltüntetése, vagy annyira nem számottevő a fogyasztásban működésben.
02.03-túl hivatalosan is 159 tulaj lettem. 1.9JTD SW 150LE. Hamarosan lesznek képek is. Egy kis tapasztalati dolog érdekelne. Mi a véleményetek a DPF és EGR kiírásáról? Tudom a lényegüket, csak arra lennék kíváncsi,hogy megér -e 45ezret ezek eltüntetése, vagy annyira nem számottevő a fogyasztásban működésben.
ValeRossi462015-02-10 07:58:08 // 64478
droberto2015-02-10 07:56:09 // 64477
Sajnos az 1.6-é is eldurran. :(
droberto2015-02-10 07:56:06 // 64476
Gyanítom, hogy nálad sem a bőr van kiülve, hanem a szivacs van összetörve a bal combtámasznál. Ha ki lenne "sámfázva" kisimulna újra. :)
droberto2015-02-10 07:20:01 // 64474
Haddel2015-02-10 05:50:45 // 64473
Nekem le volt szedve a lökhárító, úgy kb 2 perc.Előrefelé kiszedni, nem tudom.Biztosan megoldható.
tdemeter2015-02-09 23:22:51 // 64472
Beszerelni nagy melo?
yani🍀2015-02-09 21:25:51 // 64471
Ez is jó neked?
yatour-yt-m06-fa-cd-tar-emulator-alfa-fiat-lancia
yatour-yt-m06-fa-cd-tar-emulator-alfa-fiat-lancia
Angelo Bianco2015-02-09 21:22:29 // 64470
Szuper, köszönöm! Ennek nagyon örülök!!! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-09 21:04:37 // 64468
amivel voltam tavaly 2,4 abban volt ledes ködlámpa...faxa is
Haddel2015-02-09 21:01:14 // 64467
Én bontottat vettem ,de nem teljesen 159 kompatibilis. A második képen látszik a különbség.
Angelo Bianco2015-02-09 21:00:44 // 64466
Sajnos nem vagyok jártas az ilyen elektronikai kütyükbe. Egy kicsit részleteznéd, hogy hogyan működik egy ilyen?! Hogy tudom összekötni?
Dömpi (il dottore)2015-02-09 20:54:36 // 64465
Én ha cserélnék, valószínűleg mindkettőt cserélném erre.
A barátom, aki szervízeli a kocsim, kért egy mintadaravot és összenézte a 159 gyári ködlámpájával, 1 az 1-ben egyezik minden méret és a felfogatáspontok is.
Én is tervezem a cserét nyárra.
A barátom, aki szervízeli a kocsim, kért egy mintadaravot és összenézte a 159 gyári ködlámpájával, 1 az 1-ben egyezik minden méret és a felfogatáspontok is.
Én is tervezem a cserét nyárra.
ASR162015-02-09 20:40:57 // 64464
Angelo Bianco2015-02-09 20:13:32 // 64463
tdemeter2015-02-09 19:10:01 // 64462
Hella!
Ma ugy jartam, hogy mikor hazaertem akkor vettem eszre, hogy a balelso kodlampam betort...:( nemtom mi tortenhetett, valszeg felpattant valami ra..
Csak egy izzo van benne meg egy rakas uvegszilank.
Felhivtam Ofit es ajanlott egy utangyartottat. Igy latatlanban megrendeltem, nemtom jol tettem-e?
utangyartott vs eredeti kodlampa kerdesben van valakinek tapasztalata?
Ma ugy jartam, hogy mikor hazaertem akkor vettem eszre, hogy a balelso kodlampam betort...:( nemtom mi tortenhetett, valszeg felpattant valami ra..
Csak egy izzo van benne meg egy rakas uvegszilank.
Felhivtam Ofit es ajanlott egy utangyartottat. Igy latatlanban megrendeltem, nemtom jol tettem-e?
utangyartott vs eredeti kodlampa kerdesben van valakinek tapasztalata?
Haddel2015-02-09 18:48:37 // 64461
Jól áll neki a hó :)
Tegnap voltam az egyik nagy üres parkolóban csúszkálni,de rá jöttem ,jövő télre kell egy hátsó kerekes alfa a 159 mellé..
Tegnap voltam az egyik nagy üres parkolóban csúszkálni,de rá jöttem ,jövő télre kell egy hátsó kerekes alfa a 159 mellé..
David | Centocinquantanove2015-02-09 17:50:23 // 64460
A sarat holnap fogjuk, mikor tökig gázolunk a 15 centi dzsetvás latyakban.
David | Centocinquantanove2015-02-09 17:46:46 // 64459
GTPeti2015-02-09 15:20:09 // 64458
"hogy ne legyen szégyenkeznivalóm" Ha egy belülről rozsdásodó kopóalkatrészen kívül is egy szem rozsdát találunk, akkor dühbe jövünk. :D
droberto2015-02-09 07:46:28 // 64457
Már csak nyolcat kell aludni. :)
droberto2015-02-09 07:45:28 // 64456
Nem híres az, hanem már hírhedt. :)))
Ákos (dewvil)2015-02-09 07:28:36 // 64455
Már csak a hires rendszám kell. Akkor áll helyre 😃