Szivatsz? Németül kézen állva?
:-DDD
Shadin2015-04-03 20:33:01 // 66306
Szabolcs 1592015-04-03 20:31:46 // 66305
Shadin2015-04-03 20:31:35 // 66304
Subsystem:
P0108 - (ASE)
Powertrain
Fuel and Air Metering
DTC Description: Manifold Absolute Pressure (MAP) / Barometric Pressure (BARO) Circuit High
End of Range - Circuit Higher Than Expected
Ez nekem légtömeg mérőnek hangzik, ami a vastag csőben van a légszűrő után :-D Van egy a polcon, teszt...
P0108 - (ASE)
Powertrain
Fuel and Air Metering
DTC Description: Manifold Absolute Pressure (MAP) / Barometric Pressure (BARO) Circuit High
End of Range - Circuit Higher Than Expected
Ez nekem légtömeg mérőnek hangzik, ami a vastag csőben van a légszűrő után :-D Van egy a polcon, teszt...
Shadin2015-04-03 20:24:18 // 66303
yani🍀2015-04-03 20:18:33 // 66302
Az alján van egy nyomógomb. Ha be van kapcsolva, akkor a tükör alatt világít egy zöld led.
Haddel2015-04-03 20:10:49 // 66301
Viszont kipróbáltam amit Zsifi cartárs ajánlott. Beszéltem már róla,hogy a pendrájvról való zenehallgatás katasztrófális. Állandóan megáll. Javasolta a cartárs,hogy formatáljam meg az adathordozót,és rakjam fel újra a zenéket. Bevált, ma a 7 órás utamon megállás nélkül szólt a zene usbről.
'''''2015-04-03 20:07:15 // 66300
Srácok,haveromnak az 1.9jtdm 16v bedobta a verda a P0108 hibakódot.Valami üzemanyag elosztó vezeték hőmérséklet érzékelő.
Mi ez és hol kéne javítani?
Mi ez és hol kéne javítani?
Haddel2015-04-03 20:05:19 // 66299
Enyém nem,de itt sokaknak az. Én a visszapillantón se találtam kapcsolót a sötétítős funkcióhoz: (
David | Centocinquantanove2015-04-03 19:07:41 // 66298
How to remove centre console... saját blog szerintem elég részletes leírással, de ha valami nem kerek, keress bátran: >> KLIKK
Shadin2015-04-03 18:07:35 // 66297
Miért? Kihúzható?
Shadin2015-04-03 18:06:49 // 66296
Azért srácok ez jelent valamit...
mzo2015-04-03 16:20:12 // 66294
En most csinaltam par hete, nezd meg a blogomban a leirast.
Marcox2015-04-03 15:49:16 // 66293
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy how to -ja van e valakinek középső konzul rész eltávolítására? a légbeömlőkről találtam már youtube videót, viszont a többiről nem, szétbarmolni meg nem akarom, ha lehet. Köszi előre is a segítséget!
Chianti2015-04-03 15:29:56 // 66292
Én is gratulálok, gyönyörű szép ebben a csoki barna színben! Nem valószínű hogy sok ilyen fog rád villantani. És igen, kérnénk szépen pár fotót a beltérről is, pláne ha az is hasonlóan egyedi színvilág... :o)
.......................2015-04-03 15:20:24 // 66291
Szerintetek a 30 százalékos lengéscsillapító csereérett?
mzo2015-04-03 15:06:20 // 66290
Lehet hogy a Ti es a Distinctive felszereltseghez nem jart ez? Vagy esetleg egy rendelheto extrarol van szo? Nem tudom..
panza2015-04-03 14:47:10 // 66289
Az enyém 2008. júniusi és mozog!
mzo2015-04-03 14:34:19 // 66287
Nekem 2008.05 havi tehat mar faceliftes es nem mozog a konyoklo. :)
David | Centocinquantanove2015-04-03 14:12:29 // 66286
szerintem kb kezdetektől. Nekem facelift előtti 2007/10-es a járgány és mozog a könyöklő.
A felhajtós részt tudod mozgatni pár centit előre hátra, ennyi az egész :)
A felhajtós részt tudod mozgatni pár centit előre hátra, ennyi az egész :)
Bilux2015-04-03 13:42:55 // 66285
Köszi
Balazs802015-04-03 13:28:05 // 66284
Mozgatható könyöklő? Ez nekem is új. Melyik évjárattól van? hogy működik?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-04-03 12:01:27 // 66283
60ekm ...amit érdemes megfelezni
Bilux2015-04-03 11:06:31 // 66282
Gázolajszűrő cserének mi a gyári előírása?
.......................2015-04-03 09:24:43 // 66281
Sajnos nem volt brera automata diesel
Pedig legszívesebben azt vettem volna
Tuti a következő automata lesz
Pedig legszívesebben azt vettem volna
Tuti a következő automata lesz
FireAlfa2015-04-03 09:06:16 // 66280
Haddel2015-04-03 08:43:48 // 66279
David | Centocinquantanove2015-04-03 08:38:18 // 66278
Én így voltam a tampomattal is például.
Alkalomszerűen jártam korábban 1-2 autóval amibe volt, barátkoztam is vele de nem tudtam megszokni. Nem éreztem magam biztonságban, mert "valaki más" nyomja helyettem a gázt... Nagyon fura volt elsőre. Amikor még viszonylag magányosan krúzoltam a pályán akkor még hagyján volt, de ha valakire felzárkóztam, vagy megelőztek és visszasoroltak elém, mindig volt egy kis pánik, hogy na most fogok nekimenni hátulról...
Aztán mostmeg már a sajátomban is amikor csak lehet és érdemes mindig bekapcsolom, valahogy megszűnt az ezzel kapcsolatos korábbi veszélyérzetem.
Az automata váltóról is azt gondoltam hogy hülyeség, mert nem tudja visszaadni azt az érzést, amikor visszapakolok 2-3 sebességet és usgyi, azt a feelinget, pedig dehogynem tudja! Az enyém még manuál, ezt is szeretem, de jó esély van rá, hogy a kövi autóm (remélhetőleg egy Alfa) már automata lesz...
Alkalomszerűen jártam korábban 1-2 autóval amibe volt, barátkoztam is vele de nem tudtam megszokni. Nem éreztem magam biztonságban, mert "valaki más" nyomja helyettem a gázt... Nagyon fura volt elsőre. Amikor még viszonylag magányosan krúzoltam a pályán akkor még hagyján volt, de ha valakire felzárkóztam, vagy megelőztek és visszasoroltak elém, mindig volt egy kis pánik, hogy na most fogok nekimenni hátulról...
Aztán mostmeg már a sajátomban is amikor csak lehet és érdemes mindig bekapcsolom, valahogy megszűnt az ezzel kapcsolatos korábbi veszélyérzetem.
Az automata váltóról is azt gondoltam hogy hülyeség, mert nem tudja visszaadni azt az érzést, amikor visszapakolok 2-3 sebességet és usgyi, azt a feelinget, pedig dehogynem tudja! Az enyém még manuál, ezt is szeretem, de jó esély van rá, hogy a kövi autóm (remélhetőleg egy Alfa) már automata lesz...
Sanyi2015-04-03 07:51:06 // 66277
Köszi! :)
De igen, teszek majd fel, csak most állandóan csak hajtom, meg nyomkodom, ismerkedem vele. :D Hétvégén sor kerül arra is. :)
De igen, teszek majd fel, csak most állandóan csak hajtom, meg nyomkodom, ismerkedem vele. :D Hétvégén sor kerül arra is. :)
Piritu - 1.000.0002015-04-03 07:03:33 // 66276
Olyan kütyü nincs a kamionokban, ami a gyök kettővel történő előzésnél figyelmezteti őket? :-))
A kamion egy munkahely (nagyon is veszélyes munkahely), mint a gyárban ott se árt a "munkavédelem", jól jön bármi, ami a biztonságot növeli.
Magamat hobbiautósnak tartom és szeretem minden percét élvezni az utazásnak. Lehet, hogy hülyén hangzik, de még az 1000 km-es 8-9 óra alatt lefutott utak után is úgy szállok ki, hogy milyen jót kocsikáztam és indulnák is tovább.
A kamion egy munkahely (nagyon is veszélyes munkahely), mint a gyárban ott se árt a "munkavédelem", jól jön bármi, ami a biztonságot növeli.
Magamat hobbiautósnak tartom és szeretem minden percét élvezni az utazásnak. Lehet, hogy hülyén hangzik, de még az 1000 km-es 8-9 óra alatt lefutott utak után is úgy szállok ki, hogy milyen jót kocsikáztam és indulnák is tovább.
Pityukoma2015-04-02 23:10:07 // 66275
Gyönyörű vas, gratulálok hozzá :-) Ez egy igazán ritka szín, még egyedibbé teszi. A beltérről nem teszel fel fotókat?
Sanyi2015-04-02 23:05:59 // 66274
Hétvégén lesz időm és a-z megnézek mindent. Még nagyon új. Ki kell ismernem. :)
Pityukoma2015-04-02 23:02:58 // 66273
Igazán nincs mit :-)
Nekem nincs parkradar, de a többiek elmondása alapján vagy kontakt hiba vagy valamelyik érzékelő krepált be. FES/MES hibakiolvasás után többet tudsz majd :-)
Nekem nincs parkradar, de a többiek elmondása alapján vagy kontakt hiba vagy valamelyik érzékelő krepált be. FES/MES hibakiolvasás után többet tudsz majd :-)
Pityukoma2015-04-02 22:57:07 // 66272
Ez így van. Mikor kerestem a 159-et nem volt feltétel a fényre sötétedő tükör. Pont egy olyat fogtam ki amibe van. Nagyon megszerettem, szerintem egy biztonságot növelő okos találmány. A sávelhagyás figyelő is egy ilyen találmány. Attól hogy figyelmeztet, még nem a gép irányít, de lehet hogy a bebóbiskoló kamionost felébreszti aki épp szembe jön veled. Ezeket mind ki lehet kapcsolni ha valakit zavar.
A gázt szállító kamionokban (nem mindben, csak bizonyos társaságoknak fuvarozó cégeknél -nem írom melyiknél-) még a sofőr szívverését figyelő kütyü is van a mellényzsebben ami természetesen vezeték nélkül kommunikál a motor ECU-val. Ha baj van működteti a vészvillogót, majd az elektronikus motorféket aztán a tartós féket végül az üzemi fékkel megállítja a járművet. A pupilla figyelőt nem is mondom :-) Ezek mind évek óta a valósághoz tartoznak és véleményem szerint roppant hasznos dolgok.
A gázt szállító kamionokban (nem mindben, csak bizonyos társaságoknak fuvarozó cégeknél -nem írom melyiknél-) még a sofőr szívverését figyelő kütyü is van a mellényzsebben ami természetesen vezeték nélkül kommunikál a motor ECU-val. Ha baj van működteti a vészvillogót, majd az elektronikus motorféket aztán a tartós féket végül az üzemi fékkel megállítja a járművet. A pupilla figyelőt nem is mondom :-) Ezek mind évek óta a valósághoz tartoznak és véleményem szerint roppant hasznos dolgok.
Sanyi2015-04-02 22:50:14 // 66271
Köszöntem Uram! :)
Ha már itt vagyok.... Ezt vajon miért írja ki nekem?
parking help not available....
Kapott mosást, de nem segített. Halottak lennének a szenzorok? :/
Ha már itt vagyok.... Ezt vajon miért írja ki nekem?
parking help not available....
Kapott mosást, de nem segített. Halottak lennének a szenzorok? :/
mzo2015-04-02 22:38:36 // 66270
Az esoerzekelot en is megkedveltem, bar az elejen utaltam. Meg 2007-ben mikor a kis Corsankat vettuk abban ugye mar van, na akkor meg elatkoztam. Aztan rajottem hogy ket dolog kell hozza hogy jol mukodjon: tiszta, szennyezodes mentes szelvedo az erzekelo elott, valamint jo ablaktorlo lapat. Ha ezek megvannak, akkor altalaban jol funkcional a cucc. Az automata vilagitas sajna az Alfanal nem igazan tokeletes, mert ha automatan van akkor gyujtas raadasnal -sotetben- egybol felnyomja a tompitottat, es ez telen par nap allas utan mar konnyen tulterhelheti az akksit. Mas autonal, csak a helyzetjelzot kapcsolja fel gyujtasra, es csak ha mar jar a motor akkor kapcsolja a tompitottat is.
Giuntini2015-04-02 22:36:56 // 66269
Ezzel én is így voltam, addig, amíg nem jöttem haza Madridból egy 400le-s Jaguar XJ Supercharged-el, és akkor megfogadtam, hogy a következő autóm csakis automata lesz, és a Mareázás után ismét visszatérek a nagyobb motorhoz. Kézzel is lehet váltani, de abszolút nem használom. A Ferrari-t is nagyobb élmény vezetni a soros F1 váltóval mint a kézivel.
Pityukoma2015-04-02 22:36:03 // 66268
Nyisd meg a gmail fiókodat, ott találsz.:-)
Giuntini2015-04-02 22:30:25 // 66267
De kár, hogy ezen nem tudtam részt venni. Valahogy átérzem ezt az egészet. Én is szinte elvesztettem az autómat, hihetetlen érzés volt visszakapni, és lekopogom, jobb mint valaha. Nagyon nagy kiadásom volt, de egész más úgy vezetni, hogy tudom, egy lényegében vadiúj motor dübörög benne, és nem egy bontóból beszerzett motor, amit nem tudod mikor fog elhalálozni.
Piritu - 1.000.0002015-04-02 22:26:59 // 66266
A kérdés mindig az, hogy ki hol húzza meg a határt.
Személy szerint nem tudnám elképzelni magamat automata váltós kocsiban.
Ettől az még lehet jó. Mint tudjuk: Kinek a pap, kinek a.....
Személy szerint nem tudnám elképzelni magamat automata váltós kocsiban.
Ettől az még lehet jó. Mint tudjuk: Kinek a pap, kinek a.....
Giuntini2015-04-02 22:21:08 // 66265
Ebbe tökéletesen igazad van, rengeteg olyan extrával rakják tele az autót, aminek semmi értelme. A sávelhagyás, és egyéb dolgoknak én sem látom sok értelmét. Nálam az esőérzékelős ablaktörlő kimondottan jól működik, az automata tompított felkapcsolása nagyon kényelmes. A parkolósegéd, és egyéb dolgok már túlzás. Tényleg, a mai autók jó részét a hülyéknek gyártják. Az automata váltó más tészta. Annyira jól összehangolt a 2.4 motorral, hogy a kézit élmény szempontjából is lemossa. Frenetikusan jön elő a motorból a nyomaték.
Piritu - 1.000.0002015-04-02 22:09:35 // 66264
Pont emiatt ellenzem. Nem akarom megszokni, hogy nem én vezetek, hogy automaták teszik mindezt.
A múltkor már írtam, hogy volt szerencsém egy fullos mergával utazni. A tulaja se tudta megmondani, hogy éppen miért csipog, villog, hogy mire és miért akar figyelmeztetni. A sávkövetést meg rögtön kiíratta, miután nem hagyta neki, hogy ne a nyomvályúban menjen.
Az meg megint más dolog, hogy egy kevésbé automatába átülve komoly meglepetések érhetik az embert.
A múltkor már írtam, hogy volt szerencsém egy fullos mergával utazni. A tulaja se tudta megmondani, hogy éppen miért csipog, villog, hogy mire és miért akar figyelmeztetni. A sávkövetést meg rögtön kiíratta, miután nem hagyta neki, hogy ne a nyomvályúban menjen.
Az meg megint más dolog, hogy egy kevésbé automatába átülve komoly meglepetések érhetik az embert.
Haddel2015-04-02 22:04:36 // 66263
Köszi,holnap megnézem. Mindig tartogat meglepetéseket ez az autó. Első volt a mozgatható könyöklő ,aztán a kihúzható szélvédőmosó nyilás ,most ez :D
Giuntini2015-04-02 21:50:31 // 66262
A sötétedős tükröt én már nagyon megszoktam, én már állandóan bekapcsolva használom.
mzo2015-04-02 21:44:42 // 66261
A tukor aljan van egy kis nyomo gomb. Valamint egy kis zold led is be van epitve az is vilagit, ha be van kapcsolva.
Holnap csinalok rola fotot ha kell. ;)
Holnap csinalok rola fotot ha kell. ;)
Sanyi2015-04-02 21:35:41 // 66260
Sziasztok!!
Navi CD-t be lehet valahol szerezni valami online módon?
Mondjuk ingyen pénzért? :P :)
Navi CD-t be lehet valahol szerezni valami online módon?
Mondjuk ingyen pénzért? :P :)
droberto2015-04-02 21:17:46 // 66258
Tudom, hogy nem ez a topicja, de valahogy mégsem áll kézre a kijelölt Balesetek topic, szóval:
Tomi autójának átadása a Duna TV Családbarát magazin műsorában.
:)
Tomi autójának átadása a Duna TV Családbarát magazin műsorában.
:)
Jupiter1552015-04-02 20:56:58 // 66257
Majdnem: újpesti :)
De szívesen összefutok :)
De szívesen összefutok :)