Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-29 11:56:43 // 67914
most szopatsz minket? :)
Mi a hatékony vezetés városon kívül? Az hogy 20-ról felgyorsulsz 80-ra 2 perc alatt? Esőben nem megyünk meg szélben sem, a visszapillantót meg behúzzuk...végl is az sem mindegy 4 személy esetén hogy reggel sz@rtak e vagy nem mert az is pár kg...de ez azért viccnek is rossz ...hatékony vezetés :DDDD
.......................2015-05-29 11:54:46 // 67913
ezt mondom én is ,
nem valós az NEDC
Liquid2015-05-29 11:48:34 // 67912
ne légy már demagóg :)
hol valós az hogy szobahőmérsékletről indulnak, 4s alatt gyorsulnak 15-re, meg 32-re 12s alatt és nincs benne 130-se csak 120 20s-ig?
.......................2015-05-29 11:45:30 // 67911
német területen pl. szinte mindenki nyomja még a gázt amikor 300.500 méterre már látni ,hogy piros a lámpa,
aztán meg a lámpánál nagyot fékeznek

vagy ha megy elöttük valaki akkor rátapadnak ,és "tolják"
de ha szabad elöttük a pálya akkor meg nem mennek ..

vagy a 80 as táblánál 90 röl fékeznek ,ahelyett ,hogy kigurulni hagynák
mert fosni kell a traffitól
.......................2015-05-29 11:39:07 // 67910
inkább fogalmazzunk úgy ,hogy a mérési eljárás köszönöviszonyban sincs a soförök valós vezetési szokásaival

ettöl még nem hazudik senki,max nem hatékonyan vezetnek az emberek
Liquid2015-05-29 11:17:42 // 67909
hát nekem nem igen sikerült, ráadásul a computer csal is, de ez csak egy dolog, mert azoknál az autóknál amik nem a NEDC-re lettek kitenyésztve, még lehet produkálni gyárihoz hasonló adatokat, de az újabbaknál már igencsak nehéz, mondjuk úgy hogy csak laboratóriumban.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-29 11:11:30 // 67908
lóf@szt valósak a gyári fogyasztási adatok...
a 2,4 Gyári mivoltában a városon kívüli fogyasztás 5,4L, a TBi 6L
nyühehheeeeeeeeeeee
a 2,4 nálam DPF nélkül sem és sosem evett 7L alatt...a TBi meg 8.5-9L alatt, a TBi vegyes fogyasztása ami papíron 8.5 pont 10,5-11L, a 2,4-é papíron 6.9 ami a valóságban 9,5..
nem kicsit hazudnak, ha nem 30%-ot, ez olyan mint ha kérnék egy korsó sört de csak 3dl-et kapnék
denil12015-05-29 10:57:09 // 67907
Így másodjára már csak megértem..
Ami=USA

így már világos :D
.......................2015-05-29 10:54:04 // 67906
amiban van úgy a pirossal
európában pont fordítva,a pirosat általában sportos vagány autónak tartják
denil12015-05-29 10:51:20 // 67905
Szerintem gyönyörű kívülről!
A belseje meg még demo ahogy írták is. Alakul az még. A tükör külön jó pont, bár ez úgyis megy a kukába.
Aki meg azt mondja,h a piros az női autó az nézze meg az enyémet. Nem hinném,h Alfában pl a piros az női. Ahogy ebben a KIA-ban sem az...A piros szín nagyon kevés autónak áll jól de aki meg meri venni és a forma is olyan, azt sokan meg fogják nézni.

A nők is :))
.......................2015-05-29 10:39:35 // 67904
nem lehet hogy a User ben van a hiba?
simán tudok olyan sebességgel menni ,hogy a Mito 4 liter fogyasztást ír ki
a Brerával meg 5,5 et is ,és ez 80..100 km / óra sebességgel
Liquid2015-05-29 10:31:37 // 67903
azért hazudnak, mert az autók 95%-a nem tudja a valós életben még megközelíteni sem a fogyasztási katalógusadatokat, de végül is nem hazudnak mert a méri eljáráson megfelel, maga a mérési eljárás rossz
Liquid2015-05-29 10:26:19 // 67902
mert azok az autók még nem ez alapján lettek mérve
.......................2015-05-29 10:19:14 // 67901
azért aki nagyvárosban kénytelen élni nagyon is örül hogy EURO 5..6 lesz
.......................2015-05-29 10:16:59 // 67900
nekem pont annyit eszik városban mindkét autóm ami a könyvben megvan adva

nem értem mi ez a "hazudnak az autógyártók"?
.......................2015-05-29 10:13:00 // 67899
azért mert az újságírók azt mondják ?
a müszaki szabványokat be kell tartani ,és a zöldkártyán át kell menni
ha az EURO 6 ot kell betartani akkor azt
nincs pardon a TÜV nél
Liquid2015-05-29 10:11:12 // 67898
mondjuk ez nem a dízel vagy a benzines technika kudarca, hanem azt szemlélteti kiválóan, hogy mennyire eszetlenek és teljesíthetetlenek az elvárások, amiket a buzgár és dilettáns világmegmentőként tetszelgő eus politikusok erőltetnek, és ebben jó társ a valóságot hírből se ismerő fogyasztásméréi szabvány. Majd erre a két stabil alapra építik az adózási rendszert.
.......................2015-05-29 10:10:36 // 67897
nagy tévhit hogy német nyelvterületen durván drága a diselt fenttartani

euro4 es ek
egy benzinesre 150.200 euró az adó
egy diesere 300.400
éves szinten
ez a külöbség tulajdonképpen semmi ahhoz képest ha évi 30ezer km ert mész kb. 1 millát vagyis 4000 eurót elköltesz üzemanyagra

a kötelezö meg nem az üzemanyag szerint van besorolva
a casco sem

az euro 2 es dieselekre már 1000 euro nagyságrendü az adó,ott mar nem éri meg
de manapság már egy 10 éves autó is euro4 es
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-29 10:03:35 // 67895
a korlátozások max a vendégmunkásokra igaz a németnek van pénze eur5-ös 6-os dejzelre...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-29 10:01:59 // 67894
ma megnéztem mit bír az Infiniti 3.0-ás dejzele..hát elmentem neki :)
Liquid2015-05-29 10:01:07 // 67893
nem pont erre gondoltam, hanem arra, hogy durván magasabbak az adók, sarcok a dízelekre nyugaton, meg úgy néz ki Mo-on is így lesz. Azonkívül vannak korlátozások behajtásra stb.
.......................2015-05-29 09:58:18 // 67892
http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/05/28/a_dizeleke_a_jovo/
.......................2015-05-29 09:41:26 // 67891
csak magyaro on baszogatják a dieseleket
németországban a
gázolaj 1,2 euro
benzin 1,5 euro

és + a diesel 30% al kevesebbet eszik,szóval sokkal kevesebb károsanyag jut a környezetbe
.......................2015-05-29 09:34:19 // 67890
akkor miért diesel minden Taxi még Német nyelvterületen?
a diesel marad ,mert rengeteg alkat´reszböl áll ,és a német iparnak szüksége van gyártáni valóra
Liquid2015-05-29 09:29:54 // 67889
a hibrid egy zsákutca szerintem, a dízeleket meg egyre jobban baxogatják europaszerte, nemhiszem hogy ez lenne a jövő
Liquid2015-05-29 09:28:59 // 67888
nekem is nagyon tetszik, valami ilyet kellet volna már rég csinálni Alfáéknak nem Mito-t, meg Juliskát
.......................2015-05-29 09:25:55 // 67887
sok rajta az ajtó,és a kombi forma nem elegáns,
piros = nöi autó(mellesleg amiban a piros színü autó gáz)
a forma jó,de semmi átütö ,az ajtókárpit király,de a müszerfal már unalmas
a diesel hybrid meg az Alfánál is megfontolandó lenne,az nagyon nagy ötlet
.......................2015-05-29 09:13:38 // 67886
kell kettö M4 es menetse szár ugy 200 mm hosszú
az elejék kihegyezed flexel
a végére meg kell egy nagy alátét meg két anya

ezzel ki tudod szedni a nagy navit
panza2015-05-29 09:06:29 // 67885
Ha szabad úgy fogalmazni (bár ez a megjegyzés hízelgő is lehet) egy aránytalan 159 sportvagon koppintás!
yani🍀2015-05-29 08:17:39 // 67884
Ugyan OFF-os tipus, de formailag nekem nagyon bejön.
Liquid2015-05-28 21:28:55 // 67882
pedig van hasonlóság a két motor között :)
Sanyi2015-05-28 21:24:09 // 67881
Halló! :)

Navit mivel tudom kiműteni a helyéről ha nincs meg a kiszedő hozzá?
Vagy esetleg honnan tudok szerezni kiszedő "pálcát"?

Köszi
Szabolcs 1592015-05-28 20:49:05 // 67880
Map sensorod jó mert például nekem 1.9 jtdm 16 v nél ki akartak velem cserèltetni mindent ,és a map sensor volt a hiba ,senki se gondolta hogy az a rossz mert hiba kod nem volt vettem ujjat Ki cseréltem és azóta nincs torpanäs húz minden fokozatban
mizooo2015-05-28 20:07:18 // 67879
Srácok, ma mellettem beindította a kollégám a Vectra 1.9 CDTI-t, basszus nem hallottam a saját motoromat a csörömpöléstől :D
Greentimus2015-05-28 19:56:32 // 67878
Én is láttam már Pesten. Végre nem tucat taxi.
Pityukoma2015-05-28 19:51:10 // 67877
Mit nem láttam ma? Citromsárga 159 taxit:
.......................2015-05-28 18:26:59 // 67876
témához kapcsolódik
http://www.motor-talk.de/blogs/-tbmod/bordcomputer-mid-im-astra-g-nachruesten-t2089293.html
Pityukoma2015-05-28 17:31:43 // 67875
közben találtam: Klatty ide (Ducato)
Pityukoma2015-05-28 17:18:18 // 67874
Az nem jó,mert a tartályban lévő nyomás 100% hogy kitolja. Úgy ahogy Szosza is írta. Én inkább keresnék egy bajonett záras Fiat szintadót.
Már nem emlékszem melyik kocsimban volt (Uno,Croma,Tipo,Punto1). Most keresgettem a neten, de ha megfeszülök akkor sem találom :-(
Marky Mark2015-05-28 17:17:04 // 67873
Végignéztünk mindent. Nem volt hiba. Sem kontakt, sem EGR, sem fals levegő. Ezért cseréltük. Most már azt is tudom, hogy alkatrész ügyben ki az illetékes. Köszi! :-)
.......................2015-05-28 16:46:17 // 67872
ember ,Erhard tól vegyél alkatrészt
gondolom féléért is tudott volna neked lambdaszondát
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-28 16:33:26 // 67871
mondtam hogy szedjétek ki az EGR-t és nézzétek meg van e ott hűtővíz...egyébként ha lambdaszonda hiba lenne, akkor nem pillanatnyi hibának írná be ha nem állandónak...ha neked is a p13100-ás hibát meg a p3100-át dobja be az pedig a lambda alacsony feszültség...
Marky Mark2015-05-28 16:10:42 // 67870
Kicseréltük. Továbbra is fenn áll a probléma. Én is nehezen hiszem, hogy okkal adtam ki 70 e Ft-ot erre a cserére.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-28 16:01:29 // 67869
én nehezen hiszem de hát majd mondod hogy az e a baj vagy kicserélitek és továbbra is fenn áll
Marky Mark2015-05-28 15:40:05 // 67868
Megtorpanós ügyem folytatása:
Végignéztem mindent, amit javasoltatok. Semmi hiba. Nincs mit tenni, irány a Duna Autó... Hibakód: lambda szonda (amit ugye tudtunk, de konkrét okként kizártuk), ezért lambda szonda csere indul. Persze utána is produkálja a hibát a kocsi. A szerviz azonnal közölte, hogy a lambda szonda amúgy pedig rossz volt és nyugodjak meg, mert ki kellett cserélni hetvenezerért. Úgyhogy most nyugodt vagyok.
.......................2015-05-28 15:19:25 // 67867
az a legjobb,de nehéz lesz rögzíteni ,
félö hogy a nyomás egyszerüen kitolja
(ablakmosóban nincs nyomás,így csak be van dugva)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-28 15:16:41 // 67866
ez egy nagyon jó ötlet főleg a 2.0-ba kötelező...
Shadin2015-05-28 14:27:17 // 67865
Én meg úgy értettem, hogy aZ ablak mosó folyadék érzékelőt teszem a hűtővíz tartályba...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak