Fórum >> Típusok >> 159

'''''2015-06-17 21:05:17 // 68463
Nem lehet,hogy csak régen mentél a verdával és azért tűnik erősnek? :-)
yani🍀2015-06-17 19:57:48 // 68462
A B&M nyelvét innen letöltve tudod megváltoztatni
SzJanos2015-06-17 18:57:22 // 68461
A kocsi menüje angol nyelvű, az OK. Viszont elállítódott a telefon menüje és az most olasz nyelvű. Arról beszélek, amikor a kormányról indítok hívást, az valamiért olasz lett. hol tudom annak a nyelvét konfigurálni?
Haddel2015-06-17 18:46:24 // 68460
Az ő gépük szerint,minden értékem piros zónában volt,most zöldben van.Aztán majd kiderül,bár azóta nem mentem túl sokat az autóval.
Haddel2015-06-17 18:43:28 // 68459
Én is kíváncsi leszek,remélem beválik.
.......................2015-06-17 16:44:24 // 68458
én innen vettem:
http://www.myday.com.tw/a_myday/category.php?api=usa_ebay&categoryid=1498&seller=prettygoodshopss

de az 2013 ban volt,lehet azóta legagyizták a kis kéket
norbi04092015-06-17 16:14:21 // 68457
Sziasztok! :)

Ebay-en nézegetem az ELM327 diagokat és szinte az összes kínából jönne.
Ezt a típust szeretném...esetleg Bluetooth-os kivitelben, de inkább USB-s felé hajlok.
A minivel megjártam mert selejt...nem csinál semmit. Ezek a típusok megbízhatóbbak? Vagy van olyan hely ahonnan tuti működőképeset tudok beszerezni? :)
Giuntini2015-06-17 16:11:03 // 68456
Ez a motor hengefejes volt. Le volt véve a hf. Valszeg ezt csak eladàsra csinàltàk meg. Nem volt lesíkolva, ehelyett ki volt pasztàzva. 15 ezer kilométert bírt. Szatyi is mondta, ennek következménye volt a motorkàrosodàs. A dugók pl. megúsztàk a hengerek nem. Ha lett volna valami kézzel fogható jele lett volna, akkor levetetem a hf-et és az egészet megúszom 100 ezer ft-ból felső hangon. Utólag az ember lehet okos. Szatyi is mondta sógoréktól nem szabad behozni autót. Én azt láttam amit látni lehetett. Ezt nem lehetett észre venni. Most csak arra tudok gondolni, hogy tényleg van egy szenzàciós autóm. A VTT-n mindenki csak csodàlkozott a hangjàn. Szinte össze lehet téveszteni a benzinessel. Hihetetlen erős lett, érzésre 30le-vel min. többet tud. A motorfék hatàs hihetetlen, minden tökéletesen zár, a kompressziója egy új motoré.
.......................2015-06-17 13:38:02 // 68455
"szemét osztrák szervizmunka miatt."
én erröl lemaradtam,mit csesztek szét benne?
.......................2015-06-17 12:43:30 // 68454
hogy teljes legyen a káosz a Brera 2012 es ben már -1,05mm (-8 perc)
van megadva

ami megint érthetetlen hisz semmit sem változott a Brera futómüve 2007 óta
kerékdölés ,utánfutás marad uyganannyi
(leszámítva hogy alu csonkállványt kapott elöl)
.......................2015-06-17 12:18:08 // 68453
informáljuk a kartársat ,hogy tudja mi az ábra

én nem szé´pítem a 2,4 nagyon fasza motor ,csak rengeteget szopsz DPF EGR Swirl vonalon,míg rájössz ,hogy nem kell az bele
Nivan842015-06-17 12:10:19 // 68452
És teljesen igazad van! mert a 2006. 07-es Brera manual meg +8at ír. Ki érti ezt? :)
Giuntini2015-06-17 12:08:41 // 68451
Viszont abban igazad van, hogy ezek a használt autók-2006-08 évjáratúak- min. 200ezret futottak, és függ attól hogy használták. Az én motorom sem természetes elhasználódás miatt esett szét, hanem a szemét osztrák szervizmunka miatt. Az automatával is ugyanez a helyzet, nem lehet tudni az előéletét. De ne beszéld le a car-társat, mert nagy örömmel lehet autózni vele. Ha a pénztárca bírja a magasabb fogyasztást, akkor lehet nagy öröme benne. A kézi váltós is megpurcanhat, és egy kettős tömegű cseréje kuplugggal megsépekelve ugyanott van. Igenis és ezt kimondom, ez az automata váltó jó, ha normálisan van használva. Nekem ilyen kellett mindenképpen, és jó választás volt.
.......................2015-06-17 12:07:31 // 68450
ez is érdekes
a Brera más összaetartással fut mint a 159 es ?
miért is?
hisz tök ugyanaz a futómü
Nivan842015-06-17 12:04:56 // 68449
Lecsekkoltam Szosza, mert most fogom vinni futómü állításra a sajátomat. 2006. 07. forgalomba helyezésü a 159-em, nem TI hanem sima. Angol, német mind -8-at ír összetartásra, hátsóra meg +13.
.......................2015-06-17 11:56:17 // 68448
nem borúlátó vagyok

pénztárcakímélö

rizikókerülö

hogy mindenkinek ÖRÖME legyen az alfában,

ami a kollégának a GT ben megvan

de a 2,4 autómatával nagy a lutri ,így nem ajánlom

a 2,4 es motort sem ajánlom,kizárólag akkor ,ha nem vagy szégyellös és a DPF et és a kis pillangókat kiiktatod a francba,mert csak úgy lesz üzembiztos
(és nem zavar ,hogy egy Alfából jön néha a korom)
.......................2015-06-17 11:52:37 // 68447
automata élettartama, igencsak használatfüggő
pont ezaz,nem tudni pontosan ,hogy autópályán futott 200ekm ert zömmel 6.ban
vagy városban 2 es és 3 as között váltogatva
bár a selespednél ki lehetett olvasni OBD n keresztül,hogy mannyi üzemórát töltött az egyes fokozatokban
valszeg az Aisin nál is ?
Giuntini2015-06-17 11:43:33 // 68446
Szosza, Te egy kicsit borúlátó vagy a 2.4 automatával kapcsolatban. Pedig én szívtam a fórumon a legnagyobbat a motorral. Nekem most a motorfelújításnál bemérték a z injektorokat, valszeg eredetiek voltak, és tökéletesek. A szívósor több mint 200ezret bírt, azt is most kellett cserélni. Az automata tökéletesen működik, azt nem lehet tudni, hogy cseréltek-e benne valamit. Nekem a motorfelújítás előtt sem füstölt a motor. Az automata élettartama, igencsak használatfüggő. Nagyon sokan kiveszik "N"-be piros lámpánál. Ez az egyik legrosszabb, amit tehetsz az automatával. Annál hosszabb az automata élettartama, minél kevesebbet toszogatjuk az előválasztó kart. A másik, mindig kell várni, "D"-ből "R"-be, vagy "R"-ből "D"-be, hogy sebességbe beakadjon. Ha nem így csinálod, hosszú távon a pénztárcád bánja. Ha jó a váltó, érezhető egy kis finom rántás. A harmadik aranyszabály, hogy nem tesz jót neki, ha lekapjuk a lábunkat a fékről zöld lámpánál, és egyből adjuk a gázt. Ezt úgy lehet kiküszöbölni, hogy zöldre váltás előtt hagyod kúszni. A bolygóműves automata nem szereti a kézi váltást. Igazából nincs is sok értelme, kipróbálni jó, de nem igazán jó használni.
Abban tökéletesen igazat adok neked, hogy a fogyasztás automatával, főleg városban számottevően megnő. A 159 nem második autónak való, mert főleg a 2.4 motorral sportosabb, és jobb futóművű mint egy 1.9 GT. Ez nem takarék autó.
Tehát az automatát is ésszel kell használni, és akkor egy nagyon jó társ, főleg ezzel a motorral. Csak mindennek tudni kell az árnyoldalát, és úgy kell használni. A motort pedig az automata sokkal jobban kíméli. Szerintem semmit nem vesz el a vezetés élvezetéből, sőt! Sport fokozatban, pedig szenzációs amit művel!
.......................2015-06-17 11:17:50 // 68445
az eredeti olasz is + 8 fok

http://aftersales.fiat.com/ELUM/Model.aspx?brand_code=83&id_language=3&id_model=81774d07-2751-45bf-8f22-1bb45da3ea01&market_code=DE&cat=lib&part_number=#1
.......................2015-06-17 11:16:31 // 68444
egyszerüen szarul fordították a Magyar Kezelésiben a kerékösszetartást


az angolban Pl.egyértelmü Toe-in = összatart 8 fokpercet

http://aftersales.fiat.com/ELUM/Model.aspx?brand_code=83&id_language=2&id_model=81774d07-2751-45bf-8f22-1bb45da3ea01&market_code=EN_EU&cat=lib&part_number=#1

ugyanazon kezelési magyarul ,már -8 perc összetarás

http://aftersales.fiat.com/elum/Model.aspx?brand_code=83&id_language=13&id_model=81774d07-2751-45bf-8f22-1bb45da3ea01&market_code=HU&cat=lib&part_number=#1

van baj a Fiat Magyarországnál
.......................2015-06-17 11:07:30 // 68443
ha ezeket összeadom majdnem kijön 1MILLA,
amit elöb utóbb rá kell költeni(mert elöbb utóbb mind túlszalad a 200ekm eren)
.......................2015-06-17 11:05:41 // 68442
a szögek jók ,csak a kerékösszetartás elöjele más
konkrétan a német használatiban + 8 fok oldalanként a brerán(és nem eszi a szélét)
a magyar 159 esekben pedig -8 fok oldalanként a kerékösszetartás(ergo széttartás van)
.......................2015-06-17 11:00:42 // 68441
kiváncsi leszek ,ezekkel az értékekkel mit mutat majd a gumikopás
.......................2015-06-17 10:33:38 // 68440
a GT után nagy csalódás lesz a fogyasztás

én a helyedben nem adnám el a Suzit,
ha meg a GT jó ,akkor használd amig örömöd van benne
.......................2015-06-17 10:32:06 // 68439
9..12 litert eszik elöbbit autópályán ,utóbbit városi dugós

az autómata Aisin és 200e km nél tovább nem bírja,szeleptömb + citrom csere 400efT
A 2,4 inkektorok 150ekm után hajlamosak rosszul porlaszatni= füstölés,
(ami ugye a DPF ben landol,és állandó DPF dugulás lesz ,)
tehát injektor felújítás 300eFt

ha nincs szerencséd kormánymü fogaslég rozsdás,100eFt
hab a tortán egy EGR csere esetleg,
vagy szívósór pillangók tömítetlensége

ezek a 2006..2008 as 2,4 autómatáknál (amik eladók) elöbb utóbb elöjönnek
gpek2015-06-17 09:22:43 // 68438
Ez tényleg szép lehet, majdnem ilyen az enyém is csak újabb és nem bőr (én annyira nem szeretem a bőrt meg ezt a világos belsőt)
Amúgy nagyon nehéz megmondani 59-esről milyen állapotú valójában, mert a karosszéria szinte mindig egyben van és a képekről csak az kivehető jól. Mi kb. 6-ot néztünk meg, és nem a legalsók közül árban. A makulátlan mindenkinek mást jelent sajnos. Enyémen is még bőven van mivel foglalkozni mire makulátlan lesz :) de sosincs vége.
yani🍀2015-06-17 07:48:24 // 68437
Olvass vissza kicsit a fórumban, mert szinte kétnaponta felteszi valaki ugyanezt a kérdést.! Utoljára 10 hozzászólással korábban osztotta meg tapasztalatait egyik fórumtársunk.
morni762015-06-17 07:05:17 // 68436
Sziasztok.
eljött az a pillanat, hogy a GT-m mellé veszek egy egy 159-est is 😄. A tanácsotokat kérném ebben. Egy 2.4 es dízelt szeretnék. Az eladó kocsikat nézve nagyon sok automata van fent, ezek megbízhatóak? Alapvetően nem félek tőle, de a tapasztalaitokra lennék kíváncsi. Mennyit fogyaszt, mire kell figyelni, van e valami típushiba, stb. Esetkeg ha tudtok eladó gépet az is érdekel egy 2006 os swift beszámításával. Segítségeket előre is köszönöm!
Haddel2015-06-16 23:00:52 // 68435
Igen,belső oldal kopott el.Majd holnap meg is nézem,hogy áll.
.......................2015-06-16 22:54:21 // 68433
Belső oldalon ette meg?
.......................2015-06-16 22:28:42 // 68432
Mérés papírja megvan még?
Haddel2015-06-16 22:08:02 // 68431
nekem egy szezon alatt elég durván megette.azért mentem el idén futóművet állítani,de azóta még nem néztem meg mennyit változott a kopás.
.......................2015-06-16 21:41:47 // 68430
Neked eszi a 19gumma belső részét?
Kozi2015-06-16 21:02:36 // 68429
Köszi a gyors választ!
Haddel2015-06-16 20:47:35 // 68428
Amikor voltam futóműállitáson, a szerelő srác is, meg egy másik is elismerően bólogattak,hogy ebben a futóműben van anyag rendesen.😃
ASR162015-06-16 20:36:28 // 68427
csak az ár-kérdéshez egy adalék.. a barnával szemben sokkal előbb venném meg ezt a gyönyörűséget nagyjából a feléért..;)
Giuntini2015-06-16 19:54:05 // 68426
Mostanában megsokszorozódott a 159 automata váltós kérdések. Ha ilyen terved van, csak az érzéseidre tudsz hagyatkozni. Finoman, rángatás nélkül kell kapcsolni, szinte észrevehetetlenül. A gépkönyv nem ír elő olajcserét, de hát ez nem igaz. Hatvanezrenként illene. Szűrőt nem tudsz benne cserélni a váltó kivétele nélkül. Ez azt jelenti, hogy olajcserekor benne marad kvázi 1 l olaj. Ezért is ajánlott az olajcsere. Mechanikailag eléggé megbízható darab, hiszen japán. A 2.4 karakteréhez, jobban passzol mint a kézi váltó, jobban, és egyenletesebben adja le a nyomatékát. Viszont főleg városi használatban magas fogyasztást produkál, ami kb. 1-1.5 literrel több, mint a kézi váltósé. Azt hogy meddig bírja, az elsősorban használat, és karbantartás függő.
GTPeti2015-06-16 19:49:53 // 68425
"a gyárilag rossz adatok miatt eszi meg a gumit" WTF?
Kozi2015-06-16 19:42:53 // 68424
Sziasztok!
159 2.4 jtdm automataváltónál mire lehet számítani? Meddig bírja arra vagyok elsősorban kiváncsi?
Köszi!
Alejandro2015-06-16 18:42:59 // 68423
Így már egyet tudok érteni!
Peace, cartárs! ;)
Shadin2015-06-16 18:32:05 // 68422
küllős FL előtti: 215/55R16: 18.7kg
sok küllős FL előtti: 225/50R17: 22,3kg
TI: 235/40R19: 22,6kg
Giuntini2015-06-16 16:43:33 // 68421
Félreértettél! Én nem azt mondtam, hogy nem lehet olcsón kifogni jobb darabokat. Egyébként a tiéd benzines, és sokkal lejjebb van az ára használtan mint a dízel. Az én autóm sem volt olcsó, mégis előre nem látható dolog történt vele. Én csak azt mondom, hogy ha kinti kereskedő garanciát mer vállalni rá, az valamivel többet jelent (de még ez sem biztos), mint egy török, vagy bolgár. A másik dolog, kint a felszereltség nagyon sokat számít, és állapotot vesznek, nem évjáratot, és futásteljesítményt mint, kis hazánkban. A szóban forgó autóra egyáltalán nem mondtam azt, hogy szép, nekem általában a gyáritól eltérő kiegészítők nem is igazán tetszenek, mert nagyrészt megbontják az autó egyensúlyát.
gpek2015-06-16 12:32:29 // 68420
Ha tudom nem vész... csak akkor... ezt is írtam...
.......................2015-06-16 12:03:06 // 68419
http://mogi.bme.hu/TAMOP/kozuti_jarmurendszerek_szerkezettana/ch04.html#ch-IV.1.2

akit érdekel mélyebben a történet
.......................2015-06-16 11:50:47 // 68418
a TI futómünek is -7 perc a kerékösszetartása oldalanként
a sima ´59 nek pedig -8 ot adnak meg

a gyárilag rossz adatok miatt eszi meg a gumit
Liquid2015-06-16 11:34:54 // 68417
sztem a TI futómű miatt eszi félre
norbi04092015-06-16 10:49:05 // 68415
Nekem is egy kímélőbb garnitúra van fent.... 245/45 :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak