Fórum >> Típusok >> 159

Lexlutor2015-06-23 14:10:35 // 68753
Gyújtás van. Kulccsal , immoval nem hiszem hogy gond lenne, mert ha rábikázok azonnal indul. Kulcsot mindig felismeri.
.......................2015-06-23 14:06:05 // 68752
akkor kellene mérni ,és odb vel kiolvasni hogy az immo müködik e ? amikor nem indul
Lexlutor2015-06-23 14:04:04 // 68751
Meleghez elvileg semmi köze, mert nekem hidegen és melegen is csinálja össze vissza...Nem tudom mivel összekapcsolni a dolgot. Én is gondoltam önindító hibára, de a szerelőm azt mondta látatlanban szerinte nem az a baj. Azért szétszedetem vele.
.......................2015-06-23 14:02:20 // 68750
amikor bedugod a kulcsot van gyújtás?

az immot kikapcsolja vajon ?

másik kulcsal próbáltad már?
.......................2015-06-23 14:00:41 // 68749
no itt egy kicsit más
van egy nagy dög fekete doboz amibe bedugod a kulcsot
abban van benne az immo antenna
(a 159 kulcs toll nélküli )
Lexlutor2015-06-23 14:00:10 // 68748
Egy éve volt hibakód olvasáson amikor csinálta ,de semmi hibát nem írt. Csütörtökön viszem szerelőmhöz és megint kiolvassa hátha ír valamit. Átnézi hátha talál valamit. Műszerfal semmi hibát nem ír ki. Egy éve ezt már eljátszottam akkor nem találtak semmit.
GTPeti2015-06-23 13:58:53 // 68747
A 156-nál az immo antennája (vagyis annak kontakthibája) szokta okozni. Szerintem nálad is a kulcsnyílás környékén van.
bubo352015-06-23 13:55:05 // 68746
Ugyanezzel a hibával vittem ma szervizbe én is a vasat. Annyi különbséggel, hogy az enyém 2-3 próbálkozásra beindul, aztán hetekig semmi probléma vele. Semmi hibakód nincs a jelenségnél. Amit én megfigyeltem: ha hosszabb útra megyek, mondjuk egy száz kilométert... kb. egy óra pihenő után, kinyit, beül, indít... és csak kattanás. Az akksi itt is alig féléves. És ha jól emlékszem vissza, tavaly is nyáron történt, talán kétszer ilyen. Lehet, hogy a meleggel van összefüggésben?
.......................2015-06-23 12:07:01 // 68745
ez valami kontakthiba lesz
ha jól értelmezem gyújtás van?

azt meg tudod nézni a OBD n keresztül ,hogy az immo engedélyezi az indítást amikor a gyújtás rajta van

van egy immo mezö ahol enabled nek kell álnia

egyet tudok javasolni ,hogy szét kell bontani a müszerfalat,önindítót,kábeleket,testteléseket ,mindent ami villamos és indításssal kapcsolatos
.......................2015-06-23 12:02:34 // 68744
hibakódot olvastál?
ahogy írta az önindító sem forog?
de a relé kattan

akkor beszart az önindítód ,vagy az oda vezetö kábel


írt ki már olyat hogy "schlüssel nicht erkennbar"?


megértem a problémát,mert ha nem csinálja mindíg akkor nehéz megtaláli mi a gond
vzolee2015-06-23 11:19:13 // 68743
Az ablak felhúzását már leírták, sajnos nem lehet, csak ha kiveszed a kulcsot a távirányítóval és elfordítod a zárban. A tükrök behajtását pedig, ha jól emlékszem, csak a motoros ülésekkel szerelt autók tudják.
Lexlutor2015-06-23 11:10:32 // 68742

Helló!
Egy kis segítségre lenne szükségem. A kocsim néha nem indul. Ráadom a gyújtást megnyomom a gombot ,hallom hogy kattan a relé ,de nem történik semmi. Ezt össze vissza csinálja kiszámíthatatlan időközönként. Néha egy két naponta vagy csak egy hét után. Semmivel nem tudtam összefüggésbe hozni. Csak akkor tudom újra indítani ha bebikázom a kocsit. Utána azonnal leállíthatom és utána pöcre indul, mintha mi sem történt volna. Egy éve is ezzel szórakoztam. Nem talált a villanyász semmi hibát rajta. Sokszor otthagyott. Mérgemben vettem új aksit és egy évig nem volt gond. Akkor egy egyéves aksi volt benne ami hibátlan volt. Egy hónapja megint vettem bele új aksit emiatt. Szintén a hibátlan egyéves aksim helyére. De most egy hónap után elkezdett szórakozni. Nem merek már elindulni lassan vele mert nem tudom mikor nem indul be. Persze a benzinúton,isten háta mögött és egyéb kellemes helyeken csinálja ezt... én meg itt dicsérgetem milyen megbízható autó...
Norbi1592015-06-22 22:32:15 // 68741
Nah bakker. 😕 De legalább nem én vagyok a balfék!

Köszi.
Piritu - 1.000.0002015-06-22 21:28:00 // 68740
Az előbbi az érvényben lévő előírások szerint nem fog menni (nem tudhatja 2007-óta), utóbbi meg csak akkor, ha anno megvették extraként.

(Reménykedem, hogy nincs igazam.)
Liquid2015-06-22 21:27:19 // 68739
sztem sehogy :) 2007 nemtom melyik hete után gyártott egyedek már nem tudják záráskor felhúzni az ablakot. Egyébként ugyanúgy működött mint a nyitáskor leengedés, vagyik a gombot hosszan nyomva tartva. A tükrük behajtása is gombnyomásra megy tudtommal.
Norbi1592015-06-22 21:20:07 // 68738
SOS!

Valaki magyarázza el nekem szájbarágósan, hogyan tudom beprogramozni a kulcsot, hogy záráskor felhúzza az ablakokat ill. behajtsa a tükröket mert nekem nem működik!
2010es 2.0 manuális ülésekkel.

Köszi!
Piritu - 1.000.0002015-06-22 20:59:17 // 68737
A kéntől ilyen szép sárgászöld lesz a kipufogó

(Anno Szerbiában sikerült pár liter kénes gázolajat tankolnom.)
.......................2015-06-22 13:42:34 // 68736
lehet félreérthetö voltam:

ma már nincs egy deka kén sema gázolajban,ehelyett adalékolják a dieselt

a tankot teljesen kiüríteni azért nem érdemes mert túlzottan felmelegedhet a gázolaj benne
és a túl meleg gázolajnak nem jó a kenöképessége
(a résolaj vagy 90fokos és az visszafolyik a tankba)
Giuntini2015-06-22 12:53:23 // 68735
'Mi lenne a megoldàs? Egy tank prémium, egy tank normál és csak 2/3-ig hagyni lefogyni? Így mindig marad kén a naftàban, es a nagynyomàsú is jól jár.
GTPeti2015-06-22 12:04:06 // 68734
Pedig "kén az kéne bele". :)
.......................2015-06-22 11:30:33 // 68733
az igazság az hogy a kénvegyület ami kent a régi gázolajban
mivonták ,hogy ne legyen levegöszennyezzés
aztán meg most pótolni kell

amit sokan elfelejtenek ,hogy a gázolaj is egy olaj,ami ha megmelegíted rohamosan elveszti a viszkozitását,így a kenöképességét is

szóval amiben nincs gázolajhütö
45 fokos kánikulában padlógázon klimával nem ajánlott

0 fokon 17 fokos a bereában a gázolaj a tankban,ha 80..90 kével mész
45 fokos kánikulában padlógázon akár 90 fokos is lehet

egy TIPP ,sosem hagyd kifogyni a tankban az üzemanyagot 1/4 alá
GTPeti2015-06-22 11:22:16 // 68732
Bár van akik szerint ezeknek a naftáknak a kenőképessége még alacsonyabb a szintetikus összetevőknek köszönhetően. Nem tudom mi az igazság.
Giuntini2015-06-22 10:44:22 // 68731
Én csakis az OMV Max Motion Diesel-t használom. Kizárólag! Amellett, hogy prémium üzemanyag, egyenesen az osztrákoktól jön. Finoman jár a motor, és szerintem a magasnyomású élettartamát növeli. Csak reménykedni tudok benne, hogy itthon nem merik pancsolni, jó magyar szokás szerint.
norbi04092015-06-22 10:15:26 // 68730
Okés, Mégegyszer köszi! :)
Nivan842015-06-22 10:07:02 // 68729
Én is, bár szerintem ez nem kifejezetten a regenerálódási ciklusra lehet kihegyezve. Passz. Mászkálok én vidékre, ha meg épp nem, akkor egy 20kmes szakaszon meghajtom a város körül heti egyszer, de egy próbát megérhet.
Liquid2015-06-22 09:54:18 // 68728
nehezen tudom elképzelni, hogy egy a gázolajba töltött elenyésző mennyiségű valami úgy tudjon hatni célzottan a DPF regenrálásakor, hogy semmi más ne lássa kárat, és akkor hasson amikor kell, tökmindegy hogy kinek a logója van a flakonon.
Liquid2015-06-22 09:46:51 // 68727
75mm-es volt amit rendeltem, az első és hatsó emblémát is felújítottam
norbi04092015-06-22 09:38:27 // 68726
Még annyi hogy... 74 mm-es embléma kell a cseréhez igaz? :)
norbi04092015-06-22 09:31:55 // 68725
Köszönöm az infót! :)
Nivan842015-06-22 09:31:09 // 68724
Iiiiigen. Mivel városban használom azért rövid távokon is, ezért jo lehetne valami hasonló. Liqui Mollysat nem találok itt Szegeden es nem szívesen rendelek webshopokbol.
Liquid2015-06-21 23:09:10 // 68723
ez is olyan gázolajba töltendő csodaszer?
Nivan842015-06-21 22:40:09 // 68722
Srácok!

Valakinek van tapasztalata ezzel a termékkel?

https://alkatreszek.hu/pro_tec_reszecskeszuro_tisztito_dpf_375ml/pro_tec_6171

Illetve ki használ adalékolt prémium dieselt, melyik kút, és mik a tapasztalatok?

Köszi!
Liquid2015-06-21 22:37:46 // 68721
ez tényleg érdekes dolog
Piritu - 1.000.0002015-06-21 22:28:52 // 68720
A dolog csak azért érdekes, mert bármelyik oldal igazát tudná bizonyítani.
Ha a mérés azt mutatja, hogy érdemben csökken, vagy megszűnik a korom mennyisége, az a pdf gyártókét.
Ha meg nem, az az ellentáborét.
DE! Egyik sem tesz be az általad is belinkelt cikkekhez egy mérési eredményt. De még a témában rendezett konferenciák beszámolójába se...
Ismerve a német laborok lehetőségeit pár ezer euróból megoldható lenne.
Piritu - 1.000.0002015-06-21 22:09:05 // 68719
Most is rádobtam egy kis időt, hogy a német nyelvterületet végigbogarásszam,de semmi mérési eredményt sem találtam arról, hogy a bemenő koromból (méretenként) mennyit enged át a dpf :-(
Liquid2015-06-21 20:06:07 // 68718
Én is felújítottam a gyárit egy hasonló plakettel, tartalékba került mert biztos ami biztos vettem egy gyári újat. Én megfúrtam a közepét és ott megkezdve le lehet hámozni úgy hogy a króm ne sérüljön. De olyat is hallottam, hogy hőlégfúvóval is meg lehet oldani a ragasztást.
Piritu - 1.000.0002015-06-21 19:56:29 // 68717
Még anno 2010-ben is, amikor a 159 vétele előtt mindenhol próbáltam utána járni a dolognak.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-21 19:49:50 // 68716
a 2.0-nál a leömlő után van, eleve a turbó is izzik rendesen meg még a DPF is rendesen melegíti a motorteret...a 2.4-nek is elöl van az előtét kati gondolom a plusz üzemanyag plusz egy viszonylag eltömődött DPF miatt alig menő autó kapja a fojtást rendesen ez nem egy normális dolog....
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-21 19:45:44 // 68715
szerintem már cserélték a DPF szűrőt... a 2,4-nél amúgy sem volt jó az olaj ajánlás :(
Giuntini2015-06-21 19:34:30 // 68714
Nekem egyszer dugult el, ez is a motorgenerál után történt, hibát dobott ki, a hőérzékelő jeladó nem működött. Ki lett cserélve, elindultam, majd pár kilométer után a 6-os úton eltűnt a hibaüzenet, és elindította a regent. Examiner szerint 16%-ra viszi le a az eltömítettséget a regen után, ami nagyon jó érték.
Alejandro2015-06-21 19:17:39 // 68713
én is ilyet tettem fel, és nagyon jól néz ki, semmivel sem rosszabb minőség, mint amit levettem a gépről! nyugodtan vágj bele!
Ja igen, és nekem van mindkét típusból ha érdekel..:)
W.2015-06-21 19:11:42 // 68712
Bizony, bizony! Orvosilag alátámasztva! Ezért mondom én is, hogy nagy parasztvakítás az egész euro4-5-6 szabvány! Kizárólag üzleti érdekek állnak mögötte, nem a környezet védelme!
mzo2015-06-21 19:04:50 // 68711
Azért végig olvastad?
mzo2015-06-21 19:01:47 // 68710
Hát jó. :)
Piritu - 1.000.0002015-06-21 19:00:38 // 68709
Ilyen cikkek tucatjával vannak. Mérési eredményt csak azt találtam.
mzo2015-06-21 18:55:52 // 68708
Pedig a nanorészecskéket pont hogy nem fogja meg a DPF. Már évek óta azon agyalnak, hogy ezzel a problémával mit tudnának kezdeni. És lassan már oda jutnak, hogy jobb lenne a régi diesel motork által kipufogott cucc, mert az egyrészt sokkal szűrhetőbb lenne, másrészt -bármilyen fura is- de talán kevésbbé káros mint az új korszerű dieselek által kipufogott dolgok. De ITT egy cikk a témáról.
Chianti2015-06-21 18:51:36 // 68707
Mekkora élmény lehet 1 ilyet élőben látni! Hát még vezetni!!! :o)
Balazs802015-06-21 18:18:51 // 68706
Én is az utóbbi időben elég sokat városoztam és bizony 250km-es átlag jött ki regenerálások között,viszon reg. utána is kb. 47% volt a tömődöttség . Utána két hétvégén is volt 800-800km autópálya ahol pont hazaérkezés elött volt a reg. 60km-el és a tömődöttség csak 10% volt. Nézegettem pár adalékot egyet rendeltem is, de még nem próbáltam, azt írja kimondottan városi is kis távolságú használatra ajánlják.

http://www.autoadalek.hu/liqui-moly-dizel-adalek-reszecskeszuro-vedo-tisztito-250ml-t283848
Piritu - 1.000.0002015-06-21 18:15:24 // 68705
Erre mondjuk nem gondoltam, hogy a forró kipufogott gáz is begyújthatja. Innentől a szelepégés is érthető.
Csabi2015-06-21 18:12:58 // 68704
Attól van , h a kipuff ütemben megkapja a plussz gázolajat és egy része már akkor elkezd égni,(200°C körül van a Dizel gyulladási hőmérséklete, a kipuffgázok kicsit melegebbek) és maga a folyamat a DPF-ben teljesedik ki...
Nem véletlen van regenerációhoz kötve a hűtőventilátorok üzeme regenkor.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak