Az első mondatod szerintem csak akkor igaz, ha mindig tükörsima úton mész.
(A menetkomfort egy más kérdés.)
	GTPeti2015-09-26 16:39:10 // 71231
	
.......................2015-09-26 16:25:00 // 71230
	Menetbiztonság szempontból maximálisan teljesít a 19 es hisz az a legjobban tapadó legkevésbé kúszásra hajlamos
A felni biztonsága pedig tőlwd függ,
Ismeretlen rossz úton vigyázva okosan kell vele közlekedni
Én simán feltenném Sárvár rosenheim között nincs egy kátyú sem
Pestre már nem,oda lemezfeni való
	
A felni biztonsága pedig tőlwd függ,
Ismeretlen rossz úton vigyázva okosan kell vele közlekedni
Én simán feltenném Sárvár rosenheim között nincs egy kátyú sem
Pestre már nem,oda lemezfeni való
GTPeti2015-09-26 16:12:30 // 71229
	Ez teljesen logikus lépés volt részetekről! Én csak az elvet írtam le. Ugyanazt, amit te is.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-26 14:23:48 // 71228
	Pont olyan mint a 18-as mivel az is 235-ös
	
Szabolcs 1592015-09-26 13:58:27 // 71227
	Azt gondoltam :))) mennyire biztonságos tudja valaki vagy senki se jár 19 es gurulokon télen
	
.......................2015-09-26 13:50:55 // 71226
	Simán eljárnék téli 19el
Ha nem kell szívesen elcserélem veled 18 asra
	
Ha nem kell szívesen elcserélem veled 18 asra
Szabolcs 1592015-09-26 12:53:10 // 71225
	Üdv nagy kérdés mennyire megbizható télen a 19 es ti felni lenne 4 darab ujj continental gumikkal ,lehetőségem nyílt venni de az a gond hogy téli gumival ,
	
Don Gombóc2015-09-26 12:34:49 // 71224
	A 166 nál 4 mm széttartást írt a manuál. Azzal magyarázzák, hogy a nyomaték amikor behúzza egyenesbe, akkor lesz a megfelelő. Aztán mégsem ez történt, mert ette a belsejét. Aztán próbaként kapott 1 mm széttartást, de akkor is látszott a gumi belsején, így maradt a nullás beállítás.
	
.......................2015-09-25 22:48:54 // 71223
	Nem kényes ,
Egyszerűen ahány nyelvű manual annyi összetartás
Kerékdőléstől is függ
De alapvetően a kerékösszetartás befolyásolja a szélén kopást
Ha a belső széle kopik jobban kevés az összetartás
Ha a külső akkor sok
	
Egyszerűen ahány nyelvű manual annyi összetartás
Kerékdőléstől is függ
De alapvetően a kerékösszetartás befolyásolja a szélén kopást
Ha a belső széle kopik jobban kevés az összetartás
Ha a külső akkor sok
GTPeti2015-09-25 22:00:31 // 71222
	Szerintem pedig az inkább széttartás, mert így terheléskor kb nullásra jön ki, mápedig a gumik szempontjából ugye az a legjobb.
	
Martin_852015-09-25 21:46:21 // 71221
	Tisztelt cartarsak!
Tudna Nekem valaki segíteni (ajánlani) egy megbízható és jó szerelőt akihez hosszútávon érdemes lenne hordani szeretett autómat. Cím, telefonszám kéne. :)
Köszönöm előre is!
	
Tudna Nekem valaki segíteni (ajánlani) egy megbízható és jó szerelőt akihez hosszútávon érdemes lenne hordani szeretett autómat. Cím, telefonszám kéne. :)
Köszönöm előre is!
Liquid2015-09-25 21:05:14 // 71220
	ezzel kapcs. az az aggályom, hogy biztosan nem változik meg valami a futóműben, ha belenyúlunk? Gondolom nem véletlen állították ilyenre...Jó lenne valami rendes teszt.
	
Piritu - 1.000.0002015-09-25 19:43:57 // 71217
	Mindjárt jön szosza és megmondja a tutit :-)
	
Liquid2015-09-25 12:39:50 // 71216
	tudtommal a TI alapvetően eszi egy kicsit a belsejét, ez normális
nálam az eldobott gumiknál volt szűk 1 mm különbség, azt mondták az normális
	
nálam az eldobott gumiknál volt szűk 1 mm különbség, azt mondták az normális
denil12015-09-25 12:17:49 // 71215
	Cartársak!
Amennyire jól hallottam és tudom viszonylag ismert jelenség,h a 159 / Brerák hajlamosak lenyalni az első (?) gumik külsejét vagy belsejét.
A kérdésem az lenne, hogy ezt a gyári (manual szerinti) beállítások mentén teszi vagy csak simán kényes a paraméterekre és sokan nem viszik el futóműveshez elég gyakran vagy nem azokat a paramétereket állíttatják be a futóművessel ami a gyári ajánlás?
	
Amennyire jól hallottam és tudom viszonylag ismert jelenség,h a 159 / Brerák hajlamosak lenyalni az első (?) gumik külsejét vagy belsejét.
A kérdésem az lenne, hogy ezt a gyári (manual szerinti) beállítások mentén teszi vagy csak simán kényes a paraméterekre és sokan nem viszik el futóműveshez elég gyakran vagy nem azokat a paramétereket állíttatják be a futóművessel ami a gyári ajánlás?
emGéza2015-09-25 07:12:11 // 71214
	Ha , már nincs rajta a kerék , mert már leszedted :D
1. csavard ki a központosítócsavart ,
2. szedd le a féltengelyről a 36-os fejű csavart (lesz ellenállása és nem árt , ha
valaki tapossa a féket )
3. lazítsd ki a féknyereg 2db csavarját (itt is lesz ellenállás) ,
4. szedd ki a 4 db agyrögzítőcsavart ,
5. szedd ki a 2 db féknyereg rögzítőcsavart és az egész féket kapd le az agyról ,
tedd oldalra ,
6. kalapáld le az agyat .
A művelet kb 1-1,5 óra / oldal , ha van légkulcsod , akkor a fele se ;)
	
1. csavard ki a központosítócsavart ,
2. szedd le a féltengelyről a 36-os fejű csavart (lesz ellenállása és nem árt , ha
valaki tapossa a féket )
3. lazítsd ki a féknyereg 2db csavarját (itt is lesz ellenállás) ,
4. szedd ki a 4 db agyrögzítőcsavart ,
5. szedd ki a 2 db féknyereg rögzítőcsavart és az egész féket kapd le az agyról ,
tedd oldalra ,
6. kalapáld le az agyat .
A művelet kb 1-1,5 óra / oldal , ha van légkulcsod , akkor a fele se ;)
afla1592015-09-24 23:21:01 // 71213
	Hali Urak!
Egy kis segítség kellene (infó)
Első kerékcsapágyat cserélt már valamelyikőtök. A legfontosabb kérdésem az lenne, hogy a cseréhez a féltengelyt ki kell húzni??? Mi a menete ha esetleg valaki már cserélt. Az tiszta hogy a féknyereg, illetve a tárcsa lepöccen...
Előre is köszi.
	
Egy kis segítség kellene (infó)
Első kerékcsapágyat cserélt már valamelyikőtök. A legfontosabb kérdésem az lenne, hogy a cseréhez a féltengelyt ki kell húzni??? Mi a menete ha esetleg valaki már cserélt. Az tiszta hogy a féknyereg, illetve a tárcsa lepöccen...
Előre is köszi.
mzo2015-09-24 22:33:08 // 71212
	Jó kis minitali volt, még ha nem is egy vidám apropó miatt jöttünk össze. :)
Kíváncsian várom én is vajon tényleg a relé lesz-e a ludas?
Remélem gyorsan megoldódik a probléma
	
Kíváncsian várom én is vajon tényleg a relé lesz-e a ludas?
Remélem gyorsan megoldódik a probléma
Pityukoma2015-09-24 22:20:07 // 71211
	Most értem haza. Se vontatás, se megoldás nem lett :-( Közben MZO Cartárs is odaért Tibihez. Mire megérkeztem, már kiszedték a szivattyút a tankból. Csatlakozót összedugva néha elindult, néha nem (de inkább nem). No akkor vontassunk gondoltuk. Fedélke kipattint és már láttuk is hogy az nem fog menni, mert bele van törve a vonószem :-( Így hát eltoltuk egy közeli benzinkútig. Ott az akkuról két darab vezetékkel megtápláltuk a szivattyút ami teljes gázzal működött. Sokáig nem járattuk nehogy leégjen a gázolaj hűtése és kenése nélkül. Kis szünetekkel még 2x lepróbáltuk. Az jó. Multiméter nem volt nálunk, ezért nem tudtuk kimérni a csatin a tápot. Csak gondoljuk hogy a reléje lehet beégve és nem kapcsol rendesen. No de melyik a reléje? Ezt nem tudtuk így ott hagytuk szegényt a kútnál. Zoli hazavitte Tibcsit én pedig a másik irányba kanyarodtam. 
Kíváncsi leszek mi okozza a hibát.
	
Kíváncsi leszek mi okozza a hibát.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-24 21:15:38 // 71210
	Tudom :D
	
Piritu - 1.000.0002015-09-24 20:37:57 // 71209
	Meggyőztél :-)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-24 20:36:18 // 71208
	Pesten passzpiros...
	
SzJanos2015-09-24 20:31:36 // 71207
	A turbo-mra én is ránézetnék, ki az akihez érdemes levinni Pest környékén? Van olyan turbo-specialista, aki akár cserél, vagy javíttat is ha kell?
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-24 20:15:20 // 71206
	beszéljünk...ugyan az van rajta, mint az 1.9-én ahol 5w30 a gyári olaj...hányat cseréltek szerinted eddig 200e km alatt aki normális olajjal megy?
	
Piritu - 1.000.0002015-09-24 20:12:28 // 71205
	Így van, csak nem ezt írták elő és nem ilyet tettek bele...
	
Piritu - 1.000.0002015-09-24 20:11:45 // 71204
	Akkor beszéljünk a motortól távol lévő dpf-ről...
	
Pityukoma2015-09-24 20:03:30 // 71203
	Igen, az kattan. Most beszéltem vele, közben kiszedte az üléslapot. Kocogtatásra el-el indul a szivattyú. Úgyhogy indulok és haza húzom.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-24 19:42:31 // 71202
	hátsó üléssor alatt van igen...relé jó? hallatszik a kattanása?
	
Pityukoma2015-09-24 19:10:47 // 71201
	Sziasztok! SOS segítség kellene Tibcsi166-nak. Útszélén áll, megállt a vas. Hibakód nincs, egy pillanatra beindul, majd leáll. Mondtam neki hogy vegye le a szűrőről a bemenő csövet és nézze hogy gyújtáson jön-e a gázolaj. Nem jön, nem hallani az üzemanyag szivattyú búgását. 
A kérdés az hogy hogy tudjuk ellenőrizni a szivattyú feszültség ellátását? Jól emlékszem hogy a hátsó ülés alatt van egy fedél ami alatt a csatlakozó?
	
A kérdés az hogy hogy tudjuk ellenőrizni a szivattyú feszültség ellátását? Jól emlékszem hogy a hátsó ülés alatt van egy fedél ami alatt a csatlakozó?
akos1592015-09-24 16:47:52 // 71200
	Üdv Cartársak!
Érdeklődnék tud-e valaki 159 hez (2.0 JTDm, 170hp, 2010 évjárat, kombi) bal első ablakemelő szettet (sínek+motor) okosba, elfogadható áron???
Válaszokat előre is köszönöm!
	
Érdeklődnék tud-e valaki 159 hez (2.0 JTDm, 170hp, 2010 évjárat, kombi) bal első ablakemelő szettet (sínek+motor) okosba, elfogadható áron???
Válaszokat előre is köszönöm!
Shadin2015-09-24 16:01:42 // 71199
	Mögmondtam vagy nem mögmondtam
	
GTPeti2015-09-24 12:59:18 // 71198
	A 2.4-es motorba leginkább 5W-40-es olaj való. Ha van DPF is az autóban, akkor DPF-kompatibilis. Sok ilyen olaj létezik.
	
norbi04092015-09-24 11:37:05 // 71197
	Srácok! :) Ha a féltengely járja a végét akkor gyorsításkor oldalirányú "kilengés"...remegés a tünet, igaz? Nekem oldalirányú remegésem nincs, csak szimplán remeg padlós gyorsításnál 2000 giri alatt, de Mankyval beszéltük, hogy a kettőstömegűm nem tudja kezelni a hirtelen sok nyomatékot és kicsit vissza kell venni majd :) Csak magam megnyugtatása miatt vagyok kíváncsi a féltengely hiba tüneteire :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-24 09:16:20 // 71196
	az olaj, nem szerkezeti hiba...sajnos az Alfánál már bevett szokás, hogy nem tudják melyik olajat adják az adott típushoz :))) 
Ezért inkább én döntöm el :D
	
Ezért inkább én döntöm el :D
Greentimus2015-09-24 07:39:39 // 71195
	Rápróbálok,  bár a leírások alapján csak javít a többség. Pár emailt megér a dolog. Köszi!
	
.......................2015-09-24 07:18:03 // 71194
	Próbáld meg Diesel Bosch szerizeknek eladni
Nekik jól jön a bontott
	
Nekik jól jön a bontott
Greentimus2015-09-24 07:05:07 // 71193
	Szerintetek 4 db 1.9 16V-ből kiszedett felújításra tökéletes injektor mennyiért kellhet el?  Hirdetgetem, de eddig nem jelentkeztek értük, viszont nem tudom mennyit mondjak rájuk. Amúgy az autó teljesen jól használható velük, csak az alapjárat ingadozott. A legrosszabb injektor korrekciója +- 2 körül van.
	
Piritu - 1.000.0002015-09-24 01:16:38 // 71192
	Aham, és a rossz olaj a 2,4-nél?
	
norbi04092015-09-24 00:32:08 // 71191
	Az nem hintáztatná az autót jobbra balra? :)
	
bubo352015-09-23 23:37:53 // 71190
	
	
FireAlfa2015-09-23 15:21:26 // 71189
	Köszi az infót. Megrendeltem a komplett tömítést tőcsavarokkal, aztán ha megjön csere. Meg kap friss olajat a motor.
	
denil12015-09-23 14:13:58 // 71188
	159 betegség,h elégnek a tőcsavarok.
Nem drága hozzá szerezni garnitúrában szóval javaslom,h mind cseréltesd kimert előbb vagy utóbb mind elég. Csak nehogy beszakadjon valamelyik ( hajlamos rá ).
	
Nem drága hozzá szerezni garnitúrában szóval javaslom,h mind cseréltesd kimert előbb vagy utóbb mind elég. Csak nehogy beszakadjon valamelyik ( hajlamos rá ).
FireAlfa2015-09-23 12:22:16 // 71187
	Haha nem a turbo a hibás. Lebontottuk a csöveket, turboközép lógása minimális hosszirányba, megszorulva nincsen. Mit ad isten elindítjuk leszedett csövekkel a motort és a kipufogó sor leömlő soránál egy csavar hiányos, ott kifúj és a hülye süvítő hangot ez meg az elégett tömítés maradványa adja. Így a horribilis költségek helyett csak tömítés és egy csavar bánja, meg a munkadíj. Ezért csinálja a turbonyomás mérő padlógáznál, hogy felmegy 1,4-ig majd visszaesik 0,8-ig kb és megint a csúcson. Kifúj a rendszer nem kicsit.
	
Giuntini2015-09-23 12:03:22 // 71186
	Ezt el is hiszem!  Az enyemben 350 ezer  volt mikor eladtam, motornak semmi baja, eredeti kuplung. Ott inkàbb a futóművel volt baj, stab. pàlcàk àllandó cseréje.
	
Giuntini2015-09-23 11:31:59 // 71185
	Turbonyomàs mérő mit csinál?
	
yani🍀2015-09-23 10:30:56 // 71184
	
	
.......................2015-09-23 10:30:30 // 71183
	Szerintem inkább féltengely
	
FireAlfa2015-09-23 09:30:21 // 71182
	Köszi én is így láttam, hogy ennyibe kerül :-(
	
Online tag
0
		Vendég0
373
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 

