Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-03 22:02:00 // 72814
remélem :) zsír új az autó szinte
Giuntini2015-11-03 22:01:12 // 72813
Péntekre meg lesz a vas?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-03 21:59:47 // 72812
remélem ma Pityukomának okoztam egy kis örömöt :D
Piritu - 1.000.0002015-11-03 21:29:33 // 72811
Fél litert simán el tudok képzelni nagy melegben, főleg, ha naponta többször kell visszahűteni az autó belsejét.
Giuntini2015-11-03 21:16:48 // 72810
Ha hűtesz rendesen, nagy melegben simán rádob fél litert. Ezen a nyáron rendesen volt rá példa.
Csabi2015-11-03 21:07:04 // 72809
Nekem fél liter körül dob rá a klíma... Viszont ez csak nagy melegben, ahol a legnagyobb a kompresszor teljesítmény felvétele.... Télen lényegesen kevesebbet vesz fel=> sokkal kisebb a nyomás a rendszerben...akkor valószínű cask 1-2decit számítana, ha használnám...
Piritu - 1.000.0002015-11-03 20:52:11 // 72808
Egyszer - valamelyik tavasszal - rádobtam egy oda-vissza német utat, hogy próbáljak kimutatni különbséget klímával és anélkül. Sokkal több van a szélirányban, tempóban, gyorsítások módjában.
Nagy melegben úgy 3 decit tudtam kimutatni.
Piritu - 1.000.0002015-11-03 20:48:59 // 72807
Hmmm.
7 feletti fogyihoz nagyon kell nyomnom, itt lemértem a tartós tempót tartva a pályán.
Liquid2015-11-03 20:42:32 // 72806
ja igen, a klímát csak igen ritkán kapcsolgatom, bár szerintem az se jelent sokat egy 210++ lovas motorra akasztva
Giuntini2015-11-03 20:41:09 // 72805
Én mostanában elégedett vagyok a budapesti fogyival. Ugye az enyém Q-tronic, és 2.4, a gyári városi adat 11.8l. Ezt gyönyörűen teljesítette is. Amióta Szatyi újjá varázsolta (jobban mondva, hogy bejáródott a motor), városban dugózva, rakpartozva, de viszonylag jól tempózva is, összességében nem megy 10,5-11l fölé. Gondolom ebbe belejátszik az új szívósor, és egyéb dolgok az új motoron kívül. Érdekes, hogy autópályán viszont nincs különbség a felújítás előtti állapothoz viszonyítva.
Liquid2015-11-03 20:40:39 // 72804
én nem figyeltem meg ilyet, pedig volt több méret átmérőben és szélességben.
Részletezve: (szezonátlagok, nagyjából, mivel nem emléxem pontosan mikor csereberéltem)
235/40R19 Conti SP5 - 9,30; 9,32; 9,74
225/50R17 Vredestein WinTrac Xtreme - 8,93; 9;51
225/55R17 Hankook iCept Evo - 9,68
245/40R19 Uniroyal RainSport3 - 9,67
Mivel én nem megyek mindig ugyanott, ugyanúgy, ezért inkább az a különbség, hogy mikor mennyit városoztam meg eszetlenkedtem, a normál szokásos utak között.
Shadin2015-11-03 20:33:17 // 72803
Hát pont ez a problémám, hogy 6.66-ot látok az oldaladon, az exem 4 éves átlaga 7.8 volt.
Shadin2015-11-03 20:31:21 // 72802
Ma hazafelé szabálytisztelő üzemmódba 6.6 a fedkomp szerint, még nem tudom mennyit csal, "normál" ütemben 7.8 volt ue. etap befelé.
Giuntini2015-11-03 20:27:36 // 72801
Bocs kompresszor.
Piritu - 1.000.0002015-11-03 20:24:46 // 72800
Nekem mindig megy a klíma.
Giuntini2015-11-03 20:18:30 // 72799
Akkor nem értem. Tempomattal a Primacyval autópályán 150-es tempóval valamivel 9 fölött fogyasztott. Mondjuk klíma is állandóan jár nyáron. Az Alpinokkal 8.5l. Ez nem egyszeri megállapítás, hanem már többször mentem oda-vissza a téliekkel a Balatonra.
Piritu - 1.000.0002015-11-03 20:15:35 // 72798
Erre szokták mondani, hogy nem itt kell hinni :-))
Nem véletlenül publikálom folyamatosan a fogyasztás adatokat.
Piritu - 1.000.0002015-11-03 20:13:55 // 72797
Nálam nincs észlelhető különbség. Volt Primacy (gyárilag szerelt és utólag vett komoly különbséggel a kopásban), Conti nyári és téli. Mind 225/50*17, én nem látok ingadozást a fogyasztás adataiban tél és nyár szerint.
Giuntini2015-11-03 20:13:35 // 72796
Miért, mennyit eszik?
Shadin2015-11-03 20:13:26 // 72795
Help!

Az új RadioNAV navigációs hangutasítása kikapcsolható? Mert q idegesítő és nem sikerül :-(
Shadin2015-11-03 20:11:29 // 72794
Persze, csak hát azt hittem :) hogy a 2.0 kevesebbet eszik. De nem az én lábam alatt.
Piritu - 1.000.0002015-11-03 20:07:50 // 72793
Szerintem természetes. Más méret, más tapadás, más tömeg, más átmérő (ami más nyomatékigényt és más 1 fordulatra megtett utat jelent).
Piritu - 1.000.0002015-11-03 20:04:57 // 72792
Pedig egyszerű.
Az átlag user nagy ívben tojik a hűtővíz szintjére (azt se tudja, hogy van-e a kocsiban). Ha meg megáll megy a szerelőhöz. Ellenben ha nem mos az ablakmosó kell neki a figyelmeztetés, hogy figyelj ember, neked kell valamit csinálnod, mert nem fogsz látni!

Mindössze páran vagyunk, akiket zavar az ilyesmi, mi meg megoldjuk...

Itt az Amorén is éveken keresztül kopiztam az autó használati utasításából a fórumokban feltett kérdésekre a választ. Még a rajongói táborban se olvassa el a többség, mit izgatná őket a légtelenítő csavar....
Giuntini2015-11-03 19:41:02 // 72791
Lehet, hogy nem hiszitek el, de a téli, és nyári kerekek között is van fogyasztás eltérés, pedig a méret megegyező, és a márka is (Michelin). A Primacy hihetetlenül tapad, és az összetétel miatt zajosabb is mint vártam, és legalább fél lityóval többet eszik mint a téli. Az Alpinok nagyon csendesek, és közel sem tapad úgy mint a nyári. Minél jobban tapad a gumi, annál több üzemanyagot emészt fel.
Haddel2015-11-03 19:34:16 // 72790
Nekem fél literrel eszik többet a nagy kerékkel.
.......................2015-11-03 18:57:16 // 72789
Szélesség 20 mm emelése 0,5...1 liter fogyasztás növekedést hoz!
.......................2015-11-03 18:48:25 // 72788
Erhardot keresd rugó ügyben
Shadin2015-11-03 17:58:06 // 72787
Akartam venni térkép frissítést a Navteq-nél, ami már HERE, na mindegy, és nem lehet regisztrálni a radionav-omat. Írtam a Navteq-nek, hogy WTF, válaszoltak, hogy nekik a 11 karakteres "System serial number" kell és nem jó nekik az amit a nav kidob :-( Azt írják menjek a dealer-hez információért.

Van valakinek infója ezzel kapcsolatban?

Köszi!

Shadin2015-11-03 17:31:31 // 72786
Tök furi, hogy azt mondjátok, h a különböző méretű kerék/gumi kombinációk között nincs látható fogyasztás különbség. Nálam a 17-es az etalon, a 16-os téli átmérője 14mm-rel kisebb, míg a 19-es 14mm-rel nagyobb. A fogyasztások is arányosan követik ezeket a különbségeket.

gery1472015-11-03 17:21:08 // 72785
Sziasztok!

Megemeltük ma a 2,4-et és az egyik hátsó rugóm sajnos elfáradt, a helyzetet egyszerűsíti, hogy ültetőrugók vannak alatta :)

Nincs valakinek véletlenül egy feleslegessé vált hátsó pár ültetőrugója, vagy ha ekkora mázlim nincs egy szett is jó lenne, legreménytelenebb helyzet esetén pedig 4 gyári rugó érdekelne!

Kicsit más, olaj, szűrők és vezérlés cseréje előtt is állunk. Ki milyen olajra, szűrőre és vezérlésre tenné le a voksát?

Segítséget előre is köszönöm!
Gergő
Csabi2015-11-03 14:33:42 // 72784
Igen, ez szörnyű, h ilyet engedtek használni...
A kedvencem pedig az, h az ablakmosó tartályba tesznek szintérzékelőt, a kiegyenlítő tartályba pedig nem...ki érti ezt :))
Csabi2015-11-03 14:31:05 // 72783
Tudom, de semmi nem történik, ha nem légteleníted.
.......................2015-11-03 14:12:55 // 72782
Na ez a szar konstrukciók versenyén aranyérmet nyerne ám
Egyszer használatos légtelenítő csavar ,milyenmár?
.......................2015-11-03 14:09:32 // 72781
Nem erre gondoltam,
hanem ami a hűtőn van
Liquid2015-11-03 13:53:17 // 72780
majd Csöri megoldja :)
Csabi2015-11-03 13:52:16 // 72779
Ajánlom figyelmedbe a légtelenítő csavar problémáját.
Csabi2015-11-03 13:50:16 // 72778
A hűtő alján levő csőnél szépen meglehet bontani a rendszert-bilincset- egyben az a rendszer legalsó pontja, szóval gond nélkül le lehet engdeni. Persze a blokkban így is bent marad 2-2,5liter víz de azzal sok mindent nem tudsz csinálni.
Leengedés után feltöltöd, légteleníted a blokk elött, a bent maradt levegőt mjad kidolgozza. Nem kell az Ecu-t piszkálni, semmi macera nincs vele...
Sanyi2015-11-03 13:13:44 // 72777
Kellett nekem a kettőnéégy :D
Köszi ;)
.......................2015-11-03 13:12:58 // 72776
Az 1,9 nél egyszerű

A 2,4 nél nem egyszerű ,
odatették pont a leeresztőcsavar elé az olajhütő csöveit,így nem férsz hozzá
Külön móka majd a hűtő légtelenítés
Mert ahhoz sem férsz hozzá,csak ha leszereled az ecu t,
De ahhoz ki kell venni az akkut is
Elbaszott egy konstrukció

Vidd el szervízbe inkább
Sanyi2015-11-03 12:39:56 // 72775
Sziasztok,

hűtőfolyadék cserének hogy álljak neki? Pontosabban hol engedjem le a rendszerből ami most éppen benne van.

2,4-ről van szó :)
Shadin2015-11-03 10:45:09 // 72774
Ez így van, de tudtommal a saválló anyag könnyebb ráadásul...
Ami jön az "gyári ekvivalens". Meglátjuk. Phon 25-öt mondott a használtra ami szintén nem a rozsdamentes.
Giuntini2015-11-03 10:11:05 // 72773
Éppen most beszéltem Pityukomával telefonon, és erről a kipufogóról is említést tettünk. Ő azt mondta, a régiken ez nem fordult elő, csak a 2.0 dízeleken. Biztos, hogy más anyagot használtak. Azért a súlycsökkentés őrületnek is van hátulütője. Ezt a típust megalkották úgy, amilyen súllyal kijött először. Szerintem utólag nem lehet büntetlenül súlyt csökkenteni, mert az anyagminőség rovására megy, ezzel együtt a megbízhatóság is csorbát szenved. Annak idején akartak csinálni egy "német megbízhatóságú" Alfát. Utána meg mindenki elkezdett hisztizni a nagy súly miatt. Egyszerre nehéz mindennek megfelelni.
Shadin2015-11-03 09:38:40 // 72772
Megrendeltem tőlük a csövet és a dobot is 2 napos szállítással 30 ezer Forintért. Jelzem, ha megjött és h frankó-e.
David | Centocinquantanove2015-11-03 08:32:35 // 72771
Valami meg tudná mondani, hogy a gyertyákat milyen ciklusban kell cserélni?
Előre is köszi!
Shadin2015-11-02 22:10:30 // 72769
Tehát ugyanúgy beállíthatom a falon mint a simát.
Shadin2015-11-02 22:09:17 // 72768
Köszi, figyelmetlen voltam.
.......................2015-11-02 21:47:09 // 72767
Nem,akkor feljebb fog világítani
Csak az első és hátsó tengelyek helyzetét nézi
Ha beraksz a csomiba 5mázsa kruplit és lemegy a hátuja ,
No azt automatikusan kiszintezi,mert a kaszni hátulja lement,így fentebb világítana ,de ezt érzékeli ,és lentebb állít
yani🍀2015-11-02 21:47:06 // 72766
Nem. zsoltika cartárs 71912 hozzászólása
Shadin2015-11-02 21:30:51 // 72765
Szerintetek ha a lámpatest csavarjain állítok kicsit feljebb akkor is vissza szintezi magát a xenon?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak