Liquid2015-11-18 09:56:33 // 73420
nekem megvan a gyári fejegységem, ha Győrben jársz... :)
yani🍀2015-11-18 09:53:42 // 73419
Ha lejössz érte Ceglédre, szívesen odaadom.
norbi04092015-11-18 09:41:01 // 73418
Derűs reggelt mindenkinek! :)
Páran már tudjátok, hogy rádió vételi gyengeséggel kűzdök elég régóta. Shadinnal próbálkoztunk is felderíteni a problémát, de sajnos még nem találtuk meg a hiba forrását. Viszont már csak a fejegység jöhet szóba, meg esetleg még az antenna kábelének megtörése valahol a tetőkárpit alatt, de ennek elég kicsi az esélye. Szóval a fejegység kiszűrése érdekében estleg lenne valakinek próba erejéig, pár napra egy gyári mp3-as fejegysége? Megmondom őszintén addig nem vennék míg ki nem derül hogy ő a kakukktojás. :)
Páran már tudjátok, hogy rádió vételi gyengeséggel kűzdök elég régóta. Shadinnal próbálkoztunk is felderíteni a problémát, de sajnos még nem találtuk meg a hiba forrását. Viszont már csak a fejegység jöhet szóba, meg esetleg még az antenna kábelének megtörése valahol a tetőkárpit alatt, de ennek elég kicsi az esélye. Szóval a fejegység kiszűrése érdekében estleg lenne valakinek próba erejéig, pár napra egy gyári mp3-as fejegysége? Megmondom őszintén addig nem vennék míg ki nem derül hogy ő a kakukktojás. :)
Shadin2015-11-17 22:35:36 // 73417
GLS hozza a kipufogót. Second chance :-) 17K
Piritu - 1.000.0002015-11-17 21:54:25 // 73416
Shadin2015-11-17 21:03:19 // 73415
Szerintem fals az az érték. Holnap csinálok grafikont.
Haddel2015-11-17 21:02:44 // 73414
Nekem 7-800 km körül.
Piritu - 1.000.0002015-11-17 20:51:40 // 73413
Vagy lehet, hogy az nem is %, csak a FES teszi hozzá?
Piritu - 1.000.0002015-11-17 20:50:21 // 73412
Itt meg 155%-ig megy :-O
Piritu - 1.000.0002015-11-17 20:47:33 // 73411
Az enyém nagy valószínűséggel gólya volt :-DD
Piritu - 1.000.0002015-11-17 20:46:55 // 73410
nincs kiiktatva?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-17 20:46:48 // 73409
jó ár...csak kb olyan, mint a miszter autó, ha gáz van semmit nem csinálnak...
Shadin2015-11-17 20:44:56 // 73408
Pl. Kuplung, tárcsa, kinyomó 100K
Shadin2015-11-17 20:43:37 // 73407
Jónak tűnnek az árak.
yani🍀2015-11-17 20:32:22 // 73406
Csere érett vagy csak jó az ára?
Shadin2015-11-17 20:14:05 // 73405
Ezt az oldalt ismeri valaki?
Nem mintha újabb tízezreket szeretnék kidobni az ablakon :-(
http://www.autoalkatreszonline24.hu/ate/957776
Nem mintha újabb tízezreket szeretnék kidobni az ablakon :-(
http://www.autoalkatreszonline24.hu/ate/957776
Shadin2015-11-17 20:12:38 // 73404
Nem, de holnap befelé diagolom :-)
Giuntini2015-11-17 20:02:13 // 73403
Azt megnézted már, hogy az EGR mekkora fordulatnál zár be teljesen?
Giuntini2015-11-17 20:00:37 // 73402
Csak keményen, mint egy Mustanggal!
Shadin2015-11-17 20:00:26 // 73401
Szánalmas. Bajort biztos nem fosnak le :-(
Shadin2015-11-17 19:59:50 // 73400
Giuntini2015-11-17 19:59:16 // 73399
Ezek germán sasok voltak, más fegyverük nincsen.
Shadin2015-11-17 19:58:12 // 73398
Ez az autó még nem szokott meg. Majd betöröm...
Giuntini2015-11-17 19:41:45 // 73396
Igaz nekem 2.4-em van, de a regenben biztos, hogy nem lehetnek nagy eltérések. A mostani időszakban, amikor autópályázom, városozom, időnként dugózom, 5-600 km körül regenerál. Ez úgy jön ki, hogy fele pálya, fele város. Az sem mindegy, hogy sokkal több önindítózás, és hideg motor. Amióta fent vannak a téliek, lassabban megyek, 140 környékén, mert nem akarom ebben a melegben túlzottan koptatni a télieket. Nyáron viszont szinte kizárólag pályázom, átlagban 150-160 körül vitorlázom, ha a forgalom megengedi, elmegyek két regen között 1300-1500 km-t. Az is az igazsághoz tartozik, hogy OMV Maxx Motion üzemanyaggal.
Shadin2015-11-17 19:20:39 // 73394
Rohadt sasok...
Shadin2015-11-17 19:19:58 // 73393
Na az is érdekes. Az első képen járt a motor, a másik kettőn pedig nem...
Piritu - 1.000.0002015-11-17 19:06:29 // 73392
Piritu - 1.000.0002015-11-17 18:56:40 // 73391
A 128%-ra nyitott egr inkább érdekes. Az meg hogy?
Shadin2015-11-17 18:50:12 // 73390
Kb. igen. A feszültséget adod neki, az áramot ő veszi el :-)
Shadin2015-11-17 18:48:47 // 73389
Alfonis2015-11-17 18:37:19 // 73387
abszolút nem ide vágó kérdésem van de mivel itt sok ügyes ember van ezért tudom, hogy a kérdést ti meg tudjátok válaszolni :)
Tehát.. kiegészítő féklámpát (ledes) motorra bekötni csak annyi, hogy leszedem a már amúgy is féklámpáról az áramot és kész nem?
Tehát.. kiegészítő féklámpát (ledes) motorra bekötni csak annyi, hogy leszedem a már amúgy is féklámpáról az áramot és kész nem?
Piritu - 1.000.0002015-11-17 15:30:40 // 73386
Autopalyan 900-10000
Orszagut es varossal lement 700 ala.
Orszagut es varossal lement 700 ala.
Shadin2015-11-17 14:42:11 // 73385
Nekem az 1.9 is 5-600Km között művelte, meg ez is.
yani🍀2015-11-17 14:20:54 // 73384
Ha többet mennék vele pályán, biztosan több is lenne. Piritu írt korábban 900Km feletti távolságról is. Nekem tavaly tavasszal volt olyan hogy 200Km körül volt az átlag.
Shadin2015-11-17 14:16:32 // 73383
Nekem is annyi kb. de azt hittem több km lesz köztük.
Viszont ez nem emeli a tb nyomást, csak az alapjáratot regen alatt. Vagy csak a mutató nem mutatja, pedig a kidörrenőből jön rendesen a lég....
Viszont ez nem emeli a tb nyomást, csak az alapjáratot regen alatt. Vagy csak a mutató nem mutatja, pedig a kidörrenőből jön rendesen a lég....
yani🍀2015-11-17 14:04:03 // 73382
12-én olvastam ki, akkor 524Km volt az átlagos távolság. Ebben mondjuk sok volt a város és a rövid menetek száma is. Nyáron a több autópálya miatt 695Km volt az átlagos távolság két regen. között
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-17 13:59:01 // 73381
denincs...
Shadin2015-11-17 13:41:25 // 73380
Jelenleg nincs fent kidörrenő :-)
Jobb a reakció 2000 alatt, dörmögős úgy általában.
Regen alatt viszont elég durva a moraj.
2.0-ások! Hány KM-enként regenerál az autótok?
Jobb a reakció 2000 alatt, dörmögős úgy általában.
Regen alatt viszont elég durva a moraj.
2.0-ások! Hány KM-enként regenerál az autótok?
.......................2015-11-17 13:32:47 // 73379
A miton is a Tjet benzines dobja van fent,bontott
Mivel égen földön nincs utángyártott 1,6jtdm hez
Plug and play az összes füle,csak az bemenő átmérő 5mm el nagyobb
Mivel égen földön nincs utángyártott 1,6jtdm hez
Plug and play az összes füle,csak az bemenő átmérő 5mm el nagyobb
.......................2015-11-17 13:30:09 // 73378
Valahol láttam Lizarte márkák is felújított ban
.......................2015-11-17 13:28:39 // 73377
Tök mindegy ,kipufogó,hátul legyen lyukas
Le merem fogadni hogy a bele ugyanaz az összes hátsó dobnak
Le merem fogadni hogy a bele ugyanaz az összes hátsó dobnak
Shadin2015-11-17 13:19:53 // 73376
Dehát a 2.0-nak más kell :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-17 13:15:17 // 73375
melyik az olcsó spanyol? én nem látok hozzá már mint kormányműből...olcsó spanyol bor viszont van :DDD
Teljesen mind1 ki újítja fel TRW vagy GR, Lauber, ZF...egyik sem ma kezdte a szakmát
Teljesen mind1 ki újítja fel TRW vagy GR, Lauber, ZF...egyik sem ma kezdte a szakmát
.......................2015-11-17 13:09:53 // 73374
Bakker a 2,4 jtdm é saválló
Azt kell csak feldobni ,aztán örök lesz
Max egy bővítő kell ha nem passzol a átmérő
Gondolom a bontó Tele van vele,mivel nem rohad le
Azt kell csak feldobni ,aztán örök lesz
Max egy bővítő kell ha nem passzol a átmérő
Gondolom a bontó Tele van vele,mivel nem rohad le
GTPeti2015-11-17 12:48:09 // 73373
Lehet példákat kiragadni (pl. lendkerék), de attól még a felújító cégek bezárhatnák a kaput ha használhatatlan vackokat adnának ki a kezükből. (Lásd. Fer-Vill, akik generátorokat és önindítókat újítanak fel. Még talán ISO minősítésük is van időközben...) Világos, hogy hiba mindenhol becsúszhat, sőt egyik-másik cég sem biztos, hogy szakmailag a csúcson van. Általánosságban leírni őket viszont eléggé túlzás...
Ha utángyártott alkatrészekről beszélünk, akkor szerintem itt és most már senki nem az LPR-kategóriára, hanem a TRW, Lemförder, Jurid, stb. kategóriára gondol...
Pont a minap konstatáltam, hogy a JTS vezérlésszettjének tartalma szinte 1:1-ben megegyezik az anno szakszervízben beszerelt gyári alkatrészekkel. (Valószínűleg szabadalmi okokból a Litens az egyetlen gyártó aki ezt a fajta feszítőt gyárthatja.)
Ha nem nagy az árkülönbözet, gyárit érdemes venni, az a biztos. Ebben szerintem senki sem kételkedik. Azzal továbbra sem értek egyet, hogy egy bontott alkatrész nagy általánosságban a legjobb alternatíva. Főleg az általában ismeretlen előélet miatt. És mi van akkor, ha az adott alkatrész már cserélve volt és nem is gyári?...
(Karosszériaelemekből én is bontottat veszek, de az egy speciális kategória, ugye.)
Ha utángyártott alkatrészekről beszélünk, akkor szerintem itt és most már senki nem az LPR-kategóriára, hanem a TRW, Lemförder, Jurid, stb. kategóriára gondol...
Pont a minap konstatáltam, hogy a JTS vezérlésszettjének tartalma szinte 1:1-ben megegyezik az anno szakszervízben beszerelt gyári alkatrészekkel. (Valószínűleg szabadalmi okokból a Litens az egyetlen gyártó aki ezt a fajta feszítőt gyárthatja.)
Ha nem nagy az árkülönbözet, gyárit érdemes venni, az a biztos. Ebben szerintem senki sem kételkedik. Azzal továbbra sem értek egyet, hogy egy bontott alkatrész nagy általánosságban a legjobb alternatíva. Főleg az általában ismeretlen előélet miatt. És mi van akkor, ha az adott alkatrész már cserélve volt és nem is gyári?...
(Karosszériaelemekből én is bontottat veszek, de az egy speciális kategória, ugye.)
yani🍀2015-11-17 11:53:47 // 73372
Én is azt tettem fel. Saválló, karbon véggel. 45K volt, egy helyi kipufogó készítő csinálta. Van rá garancia, bármikor visszamehetek hozzá. Nekem már motorra is készített több kipufogót is. Ugyan nincs ISO minősítése, de első osztályú minőség.
Shadin2015-11-17 11:48:10 // 73371
Kész termék drágább, Proex valószínűleg legyártaná, ez is opció, de nem ismerem az árat. Sima dobot 18K-ért ír, saválló drágább valamivel.
Online tag
1
Vendég1
644