
Piritu - 1.000.0002015-12-16 22:23:48 // 74975
Piritu - 1.000.0002015-12-16 22:22:05 // 74974
A kormolás a probléma ott is. A dpf nélküli kocsikban is ott az egr-szívósor páros mint krónikus pont.
A 2*5 mellé elég gyakran megyek többet is, amit városba nem tudsz. Holnap is beugrik még pluszban 2*50 km országút, akkor regenerálhat kedvére.
A 2*5 mellé elég gyakran megyek többet is, amit városba nem tudsz. Holnap is beugrik még pluszban 2*50 km országút, akkor regenerálhat kedvére.
mzo2015-12-16 22:20:13 // 74973
Igazad van, hogy benne van tessék menni autópálya, de mi van ha nem jutsz el az autópályáig és már nyomja megint a regent a lámpánál? az autó nem fogja tudni mikor vagy pályán. Csak azt fogja nézni, hogy a hűtővíz van 80 fok? Igen? Akkor regen. Az hogy lámpánál állsz éppen, az már nem számít neki. Erről beszélek, hogy ezért lenne jó egy kapcsoló, amit csak nem lenne akkora nyűg megnyomni, tudod ahogy az ablaktörlőt, ablakemelőt, navit stb is nyomkodod amikor neked jó, de mindegy már túl van ez ragozva részemről. :)
mzo2015-12-16 22:12:39 // 74972
Az hogy egy Dpf nélküli diesel miért nem való városba nem tudom, de hát legyen.
Ha 2X5 km-ert mész hidegindítással naponta, akkor hogy is van ez a nem való erre a diesel dolog? :)
A nap mint nap ablakmosó nélküli tulajokat kicsit nehéz értelmezni, vagy csak én nem szoktam minden nap erről beszélgetni más autók tulajaival. :)) De érdekes statisztikai alap az tény.
A taxisok meg azért vágatják ki a Dpf-et mert kicsit olcsóbb mint bármilyen nemlétező programozás kitalálása, meg kapcsolók beépítése. Egy Dpf off megvan 30-40-ből. Legalábbis az 59-esnél.
És persze hogy olcsóbb, mint mint a regenek miatt szívni a dugóban. Barcelonát Bp-hez hasonlítani gazdaságilag kb mint Makó Jeruzsálemhez. Japánoknál már Toyota Mirai van, de az meg Japán. Egyébként teszem hozzá nálunk is egyre gyakrabban lehet Leaf-et meg Priust látni taxiként.
De mindettől függetlenül sztem értelmes alternatíva lenne egy menet közben manuálisan indítható regen.
Ha 2X5 km-ert mész hidegindítással naponta, akkor hogy is van ez a nem való erre a diesel dolog? :)
A nap mint nap ablakmosó nélküli tulajokat kicsit nehéz értelmezni, vagy csak én nem szoktam minden nap erről beszélgetni más autók tulajaival. :)) De érdekes statisztikai alap az tény.
A taxisok meg azért vágatják ki a Dpf-et mert kicsit olcsóbb mint bármilyen nemlétező programozás kitalálása, meg kapcsolók beépítése. Egy Dpf off megvan 30-40-ből. Legalábbis az 59-esnél.
És persze hogy olcsóbb, mint mint a regenek miatt szívni a dugóban. Barcelonát Bp-hez hasonlítani gazdaságilag kb mint Makó Jeruzsálemhez. Japánoknál már Toyota Mirai van, de az meg Japán. Egyébként teszem hozzá nálunk is egyre gyakrabban lehet Leaf-et meg Priust látni taxiként.
De mindettől függetlenül sztem értelmes alternatíva lenne egy menet közben manuálisan indítható regen.
Piritu - 1.000.0002015-12-16 21:59:20 // 74971
Piritu - 1.000.0002015-12-16 21:56:51 // 74970
.......................2015-12-16 21:45:59 // 74969
Tökéletesen mükszik pedig a lamdaszondás multijeteknél a regen
Sima autópályán lezavarok 500 km ert ,észre sem veszem mikor mit csinál
Automatikusan elintézi
Ha nem tud bemelegedni a kipufogó ,télen városban pl.
No akkor szól a sárga lámpa
A gépkönyben meg benne van hogy ,tessék menni autópálya
A tököm akar nyomkodni gombokat
Inkább a navi val vagyok elfoglalva
Meg a forgalmi dugók kikerülésével
Elég az is
Sima autópályán lezavarok 500 km ert ,észre sem veszem mikor mit csinál
Automatikusan elintézi
Ha nem tud bemelegedni a kipufogó ,télen városban pl.
No akkor szól a sárga lámpa
A gépkönyben meg benne van hogy ,tessék menni autópálya
A tököm akar nyomkodni gombokat
Inkább a navi val vagyok elfoglalva
Meg a forgalmi dugók kikerülésével
Elég az is
Piritu - 1.000.0002015-12-16 21:24:44 // 74968
Szerintem túl sokat feltételezel a userekről. Én csak a cégnél lévő autók gazdáit hoztam példának. Több ezer km-nyi check engine lámpa után se tűnt fel, hogy világít. (Nemrégiben hallottam, hogy a bömbi tulajok nagy része azt se tudja, hogy hátul hajt-e a kocsi.)
A tulajok nagy része még a használati utasítást se olvassa el. Különbem itt az Amorén se kérdeznének rá alap dolgokra.
Nap mint nap találkozok olyan tulajokkal, akiknek hónapok óta üres az ablakmosó...
Minden nap 2*5 km-t megyek hidegindítással.
Ha bemész venni egy dieselt - mint pl nálam a 156SW esetében volt - az az első, amit egy korrekt kereskedő mond, hogy NEM városi használatra való. Ha arra használod, bármi lehet. Ezért vannak a fórumok is.
"Szted a taxisok miért vágják ki a francba a Dpf-et első cselekedetként..." mert így olcsóbb. Barcelónában pl. nem teszik, csak a Prius - amit erre találtak ki - kicsit drágább.
Ha annyira akarnák, és tényleges igény lenne rá, akkor a dpf kiíratás helyett egy ilyen indító kapcsoló programozása, beszerelése lenne a nagy biznisz :-))
A tulajok nagy része még a használati utasítást se olvassa el. Különbem itt az Amorén se kérdeznének rá alap dolgokra.
Nap mint nap találkozok olyan tulajokkal, akiknek hónapok óta üres az ablakmosó...
Minden nap 2*5 km-t megyek hidegindítással.
Ha bemész venni egy dieselt - mint pl nálam a 156SW esetében volt - az az első, amit egy korrekt kereskedő mond, hogy NEM városi használatra való. Ha arra használod, bármi lehet. Ezért vannak a fórumok is.
"Szted a taxisok miért vágják ki a francba a Dpf-et első cselekedetként..." mert így olcsóbb. Barcelónában pl. nem teszik, csak a Prius - amit erre találtak ki - kicsit drágább.
Ha annyira akarnák, és tényleges igény lenne rá, akkor a dpf kiíratás helyett egy ilyen indító kapcsoló programozása, beszerelése lenne a nagy biznisz :-))
mzo2015-12-16 21:08:57 // 74967
Nah akkor még egyszer. Ez pontosan olyan dolog lenne mint a klíma kapcsoló. Arról is tudják az emberek hogy mire való. Azért nem kell hozzá 150 IQ hogy a vásárló megértse, mire is lenne jó az a kapcsoló. Értem én hogy vannak olyan darwin díjasok, akik a tempomatra azt hiszik hogy az a robotpilóta, majd hátra mennek kávét főzni, de azért a 90% nem ebbe a körbe tartozik hidd el. Ez kb ugyan olyan dolog lehetne mint hogy az ablakmosó folyadék kifogy és erre figyelmeztet egy kis lámpa. Ha azt le tudja reagálni egy átlag user akkor ezt is le tudná. Továbbá mint mondtam ez egy nem egy kizárólagos opció lenne, hiszen ott lenne az automata funkció is. Lehet hogy te leszaladtál 311 regent gond nélkül, de te -amennyire tudható az írásaidból- nagyrészt pályán mentél, hosszú távokat. Viszont látod másnak meg világít a kis lámpa. De mi van azokkal akik gyakran használják városban is az autót? Szted a taxisok miért vágják ki a francba a Dpf-et első cselekedetként amikor taxi üzemmódra teszik az autót? Vagy a futárok? Szted miért van az hogy komplett fórumok vannak azért mert a sok városi használattól jönnek a Dpf problémák, és ezek okozatai, a végtelenségig felhígult motor olaj, a turbó halál ésatöbbi. Na ha pl ők kontrollálni tudnák a tisztítás folyamatát sok kellemetlenségtől megmenekülnének. Látod a lámpa már ott van, miből tartana megnyomni még olyankor egy gombot is amikor neked is jó?
yani🍀2015-12-16 21:08:10 // 74966
Igen tudom, én is kiszámoltam. Ettől függetlenül hibátlanul működik.
Piritu - 1.000.0002015-12-16 21:07:16 // 74965
Biztos csak két-három havonta tankolsz :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-16 21:03:32 // 74964
nem tudom de a 8 év dejzelezés alatt nekem sosem sikerült rossz minőségű nyálat tankolni szerencsém volt ezek szerint :D
Piritu - 1.000.0002015-12-16 20:56:36 // 74963
"Utolsó DPF csere km-száml., km: 153620,00
Regenerálások teljes száma: 1063.0"
Eszerint az átlagos távolság: 144 km / regen
Elég kevésnek tűnik....
Regenerálások teljes száma: 1063.0"
Eszerint az átlagos távolság: 144 km / regen
Elég kevésnek tűnik....
yani🍀2015-12-16 20:46:08 // 74962
Nekem legutóbb 2 megszakított regenerálás jött össze és nem dobott még mellé lámpát.
Olvasott hibák: Injection Diesel Bosch EDC16C39 CF5/EOBD (eng. 1.6/1.9/2.0)
11/12/2015 08:14:52.949
Nincs tárolt hiba az egységben.
Utolsó DPF csere km-száml., km: 153580,00
Km-állás utolsó regenerálás óta, km: 537,70
Regenációk száma az utolsó olajcsere óta: 0
Utolsó regenerálások átl. hőm., Deg.C: 628,46
Átl. táv az utolsó regen. között, km: 226,00
Utolsó regenerálások átl. ideje, sec: 532,00
Elvégzett olajcserék száma (kézi): 6
Utolsó olajcsere, km: 145474.0
Váltóolaj-csere kérelem km-száml., km: 138385.0
Következő olajcsere, km: 26900.0
Olaj elhasználódás foka, %: 76,99
Km-száml. utolsó v. e. cserekor, km: 153588.39
Regenerálások teljes száma: 1062.0
Gyújt. kikapcs. megsz. regen. száma: 2
Világító DPF lámpával megtett km-ek száma: 0
A hétvégén átmentünk Szolnokra, 30 km kellett hozzá, hogy megcsinálja:
Olvasott hibák: Injection Diesel Bosch EDC16C39 CF5/EOBD (eng. 1.6/1.9/2.0)
13/12/2015 09:38:47.881
Nincs tárolt hiba az egységben.
Utolsó DPF csere km-száml., km: 153620,00
Km-állás utolsó regenerálás óta, km: 2,00
Regenációk száma az utolsó olajcsere óta: 0
Utolsó regenerálások átl. hőm., Deg.C: 626,36
Átl. táv az utolsó regen. között, km: 470,00
Utolsó regenerálások átl. ideje, sec: 544,00
Elvégzett olajcserék száma (kézi): 6
Utolsó olajcsere, km: 145474.0
Váltóolaj-csere kérelem km-száml., km: 138385.0
Következő olajcsere, km: 26900.0
Olaj elhasználódás foka, %: 76,99
Km-száml. utolsó v. e. cserekor, km: 153628.3
Regenerálások teljes száma: 1063.0
Gyújt. kikapcs. megsz. regen. száma: 0
Világító DPF lámpával megtett km-ek száma: 0
Olvasott hibák: Injection Diesel Bosch EDC16C39 CF5/EOBD (eng. 1.6/1.9/2.0)
11/12/2015 08:14:52.949
Nincs tárolt hiba az egységben.
Utolsó DPF csere km-száml., km: 153580,00
Km-állás utolsó regenerálás óta, km: 537,70
Regenációk száma az utolsó olajcsere óta: 0
Utolsó regenerálások átl. hőm., Deg.C: 628,46
Átl. táv az utolsó regen. között, km: 226,00
Utolsó regenerálások átl. ideje, sec: 532,00
Elvégzett olajcserék száma (kézi): 6
Utolsó olajcsere, km: 145474.0
Váltóolaj-csere kérelem km-száml., km: 138385.0
Következő olajcsere, km: 26900.0
Olaj elhasználódás foka, %: 76,99
Km-száml. utolsó v. e. cserekor, km: 153588.39
Regenerálások teljes száma: 1062.0
Gyújt. kikapcs. megsz. regen. száma: 2
Világító DPF lámpával megtett km-ek száma: 0
A hétvégén átmentünk Szolnokra, 30 km kellett hozzá, hogy megcsinálja:
Olvasott hibák: Injection Diesel Bosch EDC16C39 CF5/EOBD (eng. 1.6/1.9/2.0)
13/12/2015 09:38:47.881
Nincs tárolt hiba az egységben.
Utolsó DPF csere km-száml., km: 153620,00
Km-állás utolsó regenerálás óta, km: 2,00
Regenációk száma az utolsó olajcsere óta: 0
Utolsó regenerálások átl. hőm., Deg.C: 626,36
Átl. táv az utolsó regen. között, km: 470,00
Utolsó regenerálások átl. ideje, sec: 544,00
Elvégzett olajcserék száma (kézi): 6
Utolsó olajcsere, km: 145474.0
Váltóolaj-csere kérelem km-száml., km: 138385.0
Következő olajcsere, km: 26900.0
Olaj elhasználódás foka, %: 76,99
Km-száml. utolsó v. e. cserekor, km: 153628.3
Regenerálások teljes száma: 1063.0
Gyújt. kikapcs. megsz. regen. száma: 0
Világító DPF lámpával megtett km-ek száma: 0
Giuntini2015-12-16 20:12:36 // 74961
Van különbség a Vépúder és a pancsolt Vépúder között. Már a nyolcvanas években nekem a Shell kimutatta a foga fehérjét az 1500-ös PolskibaH2O-t tankoltam. Aztán igy tovàbb. Engem valamiért utàl a Shell.
Piritu - 1.000.0002015-12-16 20:00:49 // 74960
"bejelez egy kis lámpa a műszerfalon, hogy halló user kellene egy regen. " - a userek 90%-a azt se tudja, hogy van benne dpf. Sokan és sokat mennek világító piros motorlámpával, hibaüzenettel, úgyhogy egy sárga se lenne zavaró nekik.
Tovább megyek, az átlag user egyáltalán nem parázik,hogy mikor van regen. Nekem a 190e km-en egyszer se világított a lámpa, az egész tette a dolgát anélkül, hogy bármit is kellett volna csinálni.
"a rendszer egy bizonyos szint elérése után lefuttatná automatikusan, " - pontosan ezt teszi a rendszer. Nálam 311 regeneráció futott le különösebb tennivaló nélkül. :-DD
(Ami ha jól számolom átlagosan bő 600 km/alkalom)
Tovább megyek, az átlag user egyáltalán nem parázik,hogy mikor van regen. Nekem a 190e km-en egyszer se világított a lámpa, az egész tette a dolgát anélkül, hogy bármit is kellett volna csinálni.
"a rendszer egy bizonyos szint elérése után lefuttatná automatikusan, " - pontosan ezt teszi a rendszer. Nálam 311 regeneráció futott le különösebb tennivaló nélkül. :-DD
(Ami ha jól számolom átlagosan bő 600 km/alkalom)
mzo2015-12-16 19:47:42 // 74959
Én is úgy tudom, hogy a szűrő dugulást csak a 2.0 Jtdmnél jelzi ki, de azoknál is csak akkor ha már kritikus értékre tömítődött el a szűrő. Ha pl sorozatban nem tud lefutni a regen program, vagy ha nem éri el a min. 80 fokot a hűtővíz és ezért nem tud elindulni a regen program. Télen ez gyakori lehet, hiszen pl városi használatban, a motornak kell 5-10-12 km is hogy elérje a regenhez szükséges hőmérsékletet. Vagy több. így persze hogy jön a jelzés. A lámpa is azért sárga mert ez nem súlyos hibát jelez, hanem egyfajta figyelmeztetés, hogy tessék kicsit meghajtani az autót üzem meleg motorral, mert különben baj lesz.
Egyébként ez a regen elbaszott egy találmány, ill a kivitelezése mindenképp.
Mennyivel jobb lett volna ezt manuálisra megcsinálni. Pl bejelez egy kis lámpa a műszerfalon, hogy halló user kellene egy regen. Erre a user amint teheti szakít rá egy kis időt keres egy olyan útszakaszt, ahol le tud zavarni egy regent, majd amikor ott van, akkor megnyom egy kis gombot és elkezdődik a folyamat. Így nem lenne para, hogy mikor csinálja, miért akkor miért most stb stb... Ha meg valaki nem manuálisan indítaná el -mert pl elfelejti vagy szarik rá- akkor a rendszer egy bizonyos szint elérése után lefuttatná automatikusan, kikuszöbölve ezzel a lerobbanás veszélyét.
Egyébként ez a regen elbaszott egy találmány, ill a kivitelezése mindenképp.
Mennyivel jobb lett volna ezt manuálisra megcsinálni. Pl bejelez egy kis lámpa a műszerfalon, hogy halló user kellene egy regen. Erre a user amint teheti szakít rá egy kis időt keres egy olyan útszakaszt, ahol le tud zavarni egy regent, majd amikor ott van, akkor megnyom egy kis gombot és elkezdődik a folyamat. Így nem lenne para, hogy mikor csinálja, miért akkor miért most stb stb... Ha meg valaki nem manuálisan indítaná el -mert pl elfelejti vagy szarik rá- akkor a rendszer egy bizonyos szint elérése után lefuttatná automatikusan, kikuszöbölve ezzel a lerobbanás veszélyét.
Piritu - 1.000.0002015-12-16 19:46:15 // 74958
Nekem átlagban minden második tankolás a kagylós kúton van, random a világban. Minden 3-4. vépúder.
Már írtam, hogy egyszer a vépúder hozta vissza a 156-ba a lovakat, úgyhogy tuti oldja valahogy a lerakódásokat. Azóta tankolom rendszeresen.
Már írtam, hogy egyszer a vépúder hozta vissza a 156-ba a lovakat, úgyhogy tuti oldja valahogy a lerakódásokat. Azóta tankolom rendszeresen.
Piritu - 1.000.0002015-12-16 19:40:47 // 74957
Én még nem :-)
.......................2015-12-16 19:40:22 // 74956
2 ,ugyanaz ,sík úton kb. Felét mutatja konstans 150 né
3 nem megy ki teljesen ,gyári progival 1,5 bar a full gáz
3 nem megy ki teljesen ,gyári progival 1,5 bar a full gáz
Giuntini2015-12-16 18:47:30 // 74955
Kérdés:
1 A turbo milyen fordulatnal kezd el dolgozni? Úgy értem, hogy a műszer nálam olyan 1000 rpm-nél mozdul meg.
2 Olyan 2500-as fordulaton ami nálam 150-nek felel meg mekkora a turbonyomàs? Nalam 0,8 környékén vagy egy kicsivel alatta.
3 Képes felmenni 1,6 bar nyomás környékére? Nàlam meg sohasem ment fel a plafonra a max egy osztàssal alatta, igaz olyan brutâlisan sohasem nyomtam meg.
Csak azért kérdem mert az eltömődés óta jobban figyelem a műszert. Az eltömődésnél visszafogta a turbonyomàst. Egyébként mintha javulna a helyzet, már nem érzem hogy úgy lefogná. Ezenkívül nincs az az égett keserű szag, mintha regeneràlna. Ma tankoltam fullra az Omv-nél. Egy életre letudtam a Shell kútakat. Ezt mindenhol terjeszteni fogom! Ma beszélgettünk erről haverokkal, elképzelhető, hogy a nitro adalék feloldotta a lerakódàsokat, és azt bevitte az üzemanyag ellàtó rendszerbe és eltömítette a dpf-et. Mindennek ellenére óvakodj a Shell-től!
1 A turbo milyen fordulatnal kezd el dolgozni? Úgy értem, hogy a műszer nálam olyan 1000 rpm-nél mozdul meg.
2 Olyan 2500-as fordulaton ami nálam 150-nek felel meg mekkora a turbonyomàs? Nalam 0,8 környékén vagy egy kicsivel alatta.
3 Képes felmenni 1,6 bar nyomás környékére? Nàlam meg sohasem ment fel a plafonra a max egy osztàssal alatta, igaz olyan brutâlisan sohasem nyomtam meg.
Csak azért kérdem mert az eltömődés óta jobban figyelem a műszert. Az eltömődésnél visszafogta a turbonyomàst. Egyébként mintha javulna a helyzet, már nem érzem hogy úgy lefogná. Ezenkívül nincs az az égett keserű szag, mintha regeneràlna. Ma tankoltam fullra az Omv-nél. Egy életre letudtam a Shell kútakat. Ezt mindenhol terjeszteni fogom! Ma beszélgettünk erről haverokkal, elképzelhető, hogy a nitro adalék feloldotta a lerakódàsokat, és azt bevitte az üzemanyag ellàtó rendszerbe és eltömítette a dpf-et. Mindennek ellenére óvakodj a Shell-től!
Giuntini2015-12-16 18:22:22 // 74954
Nekem is egyszer kiírta, mégpedig amikor nem működött a hőmérséklet érzékelő.
.......................2015-12-16 18:00:14 // 74953
Én azt kérdeztem hogy a Shadin 2,0jtdm je is kijelzi ezt?
Az ismert hogy az 1,9 és 2,4 ilyet nem tesz
Az ismert hogy az 1,9 és 2,4 ilyet nem tesz
.......................2015-12-16 17:58:41 // 74952
Az 1,6jtdm minden télen kétszer háromszor ezt kiírja,
Majd ha kimegyek autópályára pár perc múlva már megy is a regen
Aztán elalszik
Majd ha kimegyek autópályára pár perc múlva már megy is a regen
Aztán elalszik
Balazs802015-12-16 17:56:09 // 74951
Bár a könyvben bent van nekem is a műszerfal is tudja mégis motorhibát dobott és abszolút nem ment az autó csak erőlködött (gondolom ez a szerviz mód)
.......................2015-12-16 17:55:21 // 74950
De ettől még a kutas ugyanúgy pancsolhat vele
Vagy csak a tankeresnek van kulcsa a töltőfedélhez?
Nem hiszem
Vagy csak a tankeresnek van kulcsa a töltőfedélhez?
Nem hiszem
Balazs802015-12-16 17:54:47 // 74949
Én nem csak ha MES-el kivillogtatom :) a szervizben azt mondták csak 2009-től jelezi.
.......................2015-12-16 17:52:10 // 74948
.......................2015-12-16 17:43:23 // 74947
Ugyanaz a motorvezérlő mint az 1,6
Abból indultam ki hogy nekem télen többször kiírta hogy Filter Clogged
De ezek szerint mégse
Abból indultam ki hogy nekem télen többször kiírta hogy Filter Clogged
De ezek szerint mégse
Balazs802015-12-16 17:33:04 // 74946
Ja és azt hiszem 2009-től jelez csak ki.
Balazs802015-12-16 17:31:32 // 74945
Hát igen ezzel szívok én is hétvégén 950km-t mentem kb 700 autópálya és nem takarított a 93% tömődöttséggel kezdtem a heti városozást. Most még nem tettem rá a gépet de gondolom lesz vagy egy két perces az utolsó regen. De már január 5-re kaptam időpontot megnézik lehet-e rá tenni újabb SW-t. Az érdekes az, hogy MES-el be tudom kapcsoni a visszajelzést a műszerfalon, de még soha nem jelzett ki. Amikor nem tudott regenerálni akkor motorhibát dobott és nem is ment az autó.Csak az erőltetett reg segített. Remélem ha tudnak rá új SW-t rakni és talán többször regenerál nem csak ha fullba van.
Piritu - 1.000.0002015-12-16 17:29:54 // 74944
El kell hogy keserítselek semmit se ír ki pluszban.
Ha már a 2.0 jelez, akkor az 1,9 is jelez. Semmi sem védi jobban a motort.
Ha már a 2.0 jelez, akkor az 1,9 is jelez. Semmi sem védi jobban a motort.
DKori2015-12-16 17:27:55 // 74943
Szia(sztok)!
Az OMV nyál (egyébként nem feltétlen csak a prémium) kintről jön Schwechátból tankeren Csepelre és onnan terítik. Higyj nekem. ;)
Az OMV nyál (egyébként nem feltétlen csak a prémium) kintről jön Schwechátból tankeren Csepelre és onnan terítik. Higyj nekem. ;)
Piritu - 1.000.0002015-12-16 17:27:23 // 74942
Ugyan úgy működik. Csak akkor ír, ha már gáz van. Nekem sose gyulladt ki eddig.
Piritu - 1.000.0002015-12-16 17:26:04 // 74941
Legyen igazad, csak így nincs összehasonlítási alap. A gyárival nekem sose volt ilyen kicsi a regen táv.
Shadin2015-12-16 16:15:33 // 74940
Azt már akkor gyújtja fel szerintem, ha volt korábbi megszakított regenerálás, mert nekem a normál tisztítást csinálja mindenféle jelzés nélkül...
mzo2015-12-16 16:14:38 // 74939
A W40-es olaj sztem igenis jobb a dieselkehez mint a 30-as olaj. Én is 5W40 C3-as olajat használtam. Sose volt bajom. A motort-turbót meg csak védem vele.
De ha már regen: Nekem az off-os 1.6 Eu5-ös autóm 8-900 km-erenként regenerál. Úgy hogy ebből kb 300 város, 2-12 kmeres távokkal a többi pálya.
De ha már regen: Nekem az off-os 1.6 Eu5-ös autóm 8-900 km-erenként regenerál. Úgy hogy ebből kb 300 város, 2-12 kmeres távokkal a többi pálya.
Don Gombóc2015-12-16 15:45:28 // 74938
Az egérmozi bal alsó sarkában jelenik meg a sárga kipufogó formájú ikon és ki is írja egy rövid időre az ántipollúsöny ganéságát, aztán kb 15-20 perc menet amíg eltűnik a szimbóleum. :-) Nekem január óta nem régen csinálta harmadszor, pedig egy átlag napon megyek 6 kilométert, a hétvégeken kormolom ki egy kicsit.
.......................2015-12-16 14:33:09 // 74937
Igen kiirja hogy mi baja
De ez jó ,mert védi a motort
De ez jó ,mert védi a motort
Shadin2015-12-16 14:16:30 // 74936
DPF szempontjából az olajnak csak a C minősítése a fontos "low ash" vagy mifene, az h 30-as v. 40-es az mindegy nem?
Shadin2015-12-16 14:14:26 // 74935
Ez már kiírja, ha baja van, mert az 1.9 nem tette soha?
.......................2015-12-16 13:54:25 // 74934
simán jó a 5-40 w is
nekem vagy 3 szor az került bele ,és még mindig tökéletesen lemegy 20% körülire ha pucol
nekem vagy 3 szor az került bele ,és még mindig tökéletesen lemegy 20% körülire ha pucol
.......................2015-12-16 13:52:11 // 74933
szerintem nyáron jobb lesz a km átlag
télen a több hidegmenet jobban telíti
nem kell megijedni
az euro 5 ös motorokon ha eldugul a dpf akkor lesz egy kis sárga lámpa
de az se tragédia akkor autopályára ki és kipucolja
télen a több hidegmenet jobban telíti
nem kell megijedni
az euro 5 ös motorokon ha eldugul a dpf akkor lesz egy kis sárga lámpa
de az se tragédia akkor autopályára ki és kipucolja
Shadin2015-12-16 13:23:51 // 74932
Nem gondoltam, hogy itt is a méret a lényeg :-)
Ebben az esetben nem kezdek el aggódni és végigcserélni a fél autót mint az elődnél. Persze teljesen feleslegesen...
Viszont az 1.9-2.4 DPF-je is tartalmaz 1/4 részben elő katalizátort. Közte és a DPF közötti részben van a nyomáskülönbség és a hőfok érzékelő köve.
Ettől még persze kisebb lehet...
Ebben az esetben nem kezdek el aggódni és végigcserélni a fél autót mint az elődnél. Persze teljesen feleslegesen...
Viszont az 1.9-2.4 DPF-je is tartalmaz 1/4 részben elő katalizátort. Közte és a DPF közötti részben van a nyomáskülönbség és a hőfok érzékelő köve.
Ettől még persze kisebb lehet...
Shadin2015-12-16 13:17:42 // 74931
Az olaj (szerintem) nem lehet gond, az 1.9-ben (is) áttértem az 5w-40-re és nőtt az átlag táv, nem csökkent. Másfél hónapig 5W-30-as olaj volt benne és kb. ue. volt a km a regenek között. Az 1.9-em ette a 30-as olajat tb oldalon, ezen javított a 40-es, 2.0-ba meg szintén a tb miatt tettem bele a 40-est, bár itt nem meggyőződésből :-(
Az etap egyébként 2/3 város és 1/3 (ACSKF :-)) pálya.
Az etap egyébként 2/3 város és 1/3 (ACSKF :-)) pálya.
Piritu - 1.000.0002015-12-16 13:03:01 // 74930
A 360 km tényleg kevésnek tűnik. 500 alatt nekem csak télen rövid távon volt, amikor gyakorlatilag be se melegedett a motor.
Elsőre megpróbálnám a bele való olajat... (5W-30 C2)
A 360 - 550 arány viszont simán lehet a dpf méretéből. A 2,0-é sokkal kisebb.
Elsőre megpróbálnám a bele való olajat... (5W-30 C2)
A 360 - 550 arány viszont simán lehet a dpf méretéből. A 2,0-é sokkal kisebb.
'''''2015-12-16 12:44:59 // 74929
Év közepén volt még Pécsen egy kút ahol egész fekete volt a nyál és sok autó meg is állt tőle.Ott bebizonyították,hogy szar volt a kúton az anyag.Nem tudom,mi lett a vége a történetnek.
Haddel2015-12-16 12:13:07 // 74928
Van osztrákban prémium öemfau.😃 Maxmotion azt hiszem.
Kolci2015-12-16 10:56:13 // 74927
ez olyan mint a földgáz, itthon csak a gázművek szakértői véleményét fogadják el, és így aztán érjél el valamit. Ha jelzed, hogy szerinted irreális a fogyasztás akkor tuti, hogy a készüléked a rossz, nem a gáz, osz visz lát. Szerintem az üzianyagnál is detto.
Giuntini2015-12-16 10:37:04 // 74926
Nekem nyáron, itthon 1500km-enként regenezett (OMV prémium), igaz szinte 90%-ban autópálya. Ezért mondom, normál körülmények között képtelenség, hogy egy tökéletesen működő Dpf így eltömődjön. Normálisan regenerált mindig. Nem is tudom, hogy egy ilyen kúttal mit lehetne csinálni. Nincs jogi fórum, ahová lehetne fordulni, semmi bizonyítékom nincs, hogy a pancsolt gázolaj miatt jártam így.