droberto2015-12-11 18:54:02 // 74690
Addig 2 az míg motorfék van. Ha már viszi a 750-es alapjárat akkor válts vissza. :)
droberto2015-12-11 18:50:49 // 74689
Kijön az könnyen. Gázolajat fecskendezz a menetre. Mindig hajts picit vissza, mintha menetet vágnál. Próbáld hideg, majd meleg motornál. :)
Shadin2015-12-11 18:33:38 // 74688
Nem jellemző, hogy JTD-be beletörik, a porlasztócsúcsot sem úgy kell kibarmolni mint egy népautó származékból. Nézd, ha ki kell szedni akkor ki kell szedni :-( Elég hosszú a menet nem hiszem, hogy kitépné, de hát a franc sem tudja :-( Én vettem rá csőkulcsot T szárral oszt szépen oda- vissza forgatva kitekertem.
Nyilván nem akarlak rábeszélni, mindenki a saját fa...val verje a csalánt....
Nyilván nem akarlak rábeszélni, mindenki a saját fa...val verje a csalánt....
Haddel2015-12-11 18:31:19 // 74687
Szerintem csak motorféknél kéne 2.0 litert mutatnia.A kerekek hajtják a motort ,el van zárva az üzemanyagszállítás. Alapjáraton kinyomott kuplungnál van fogyasztás.Ha járó motorral áll az ember pl a parkolóban ,akkor is fogyaszt az autó üzemanyagot.
David | Centocinquantanove2015-12-11 18:19:19 // 74686
Nem biztos hogy idióta volt, mert megindult mind a 4 csak aztán megakad megint. Egyébként már én is ott tartok hogy veszek csavarlazitot meg fékolajat és nekiállok magam.
Szerintem is apránként ki lehetne játszani, csak ugye ilyen munkára nincs hajlandóság minden szervizben...
Bementem egy másik szervizbe, mondtam mi a sztori, erre mindjárt az volt a válasz, hogy az úgyis bele fog törni, ha még nem törte bele az előző próbálkozó....
Szerintem is apránként ki lehetne játszani, csak ugye ilyen munkára nincs hajlandóság minden szervizben...
Bementem egy másik szervizbe, mondtam mi a sztori, erre mindjárt az volt a válasz, hogy az úgyis bele fog törni, ha még nem törte bele az előző próbálkozó....
tdemeter2015-12-11 18:12:08 // 74685
En mindig csak azt tankolok evek ota de siman bekaphattal balamilye gagyi uzemanyagot
tdemeter2015-12-11 18:10:54 // 74684
A hang mikor hallatszik nalad ?
Laci822015-12-11 18:02:38 // 74683
8000-ig már nem ér el a.fordulatmérő mutatója....Azért Figyelembe kell venni,hogy ez dízel.... 😃 😃 😁
Shadin2015-12-11 17:15:49 // 74682
Dehát 8000 a vége! :-)
mzo2015-12-11 17:12:24 // 74681
Apam Peug Partnerebol en magam szedtem ki, miutan a szervizben vazoltak hogy hajajj ez mekkora procedura lesz mert 13 eves auto eredeti izzito gyertyak keszuljunk fel hogy sokba is kerulhet. Na ezek utan ugy voltam vele ha mar lud legyen kover, gondoltam kiszedem oket en otthon. Ha beleszakad akkor a szervizben is beleszakad, de ott meg fizetni is kell erte, hogy beleszakitsak. Jo alaposan letakaritottam fektisztitoval es siman kitekertem utana a gyertyakat. Kicsit nyekeregtek, de vegulis egesz konnyen ki lehetett hajtani oket. 13 ev utan!
Shadin2015-12-11 17:05:00 // 74680
Mert az az idióta, aki korábban beletette, figyelmen kívül hagyta a meghúzási nyomatékot :-(
Ilyen esetben azt mondják, lazíts rajta, majd lögybölj oda csavarlazítót vagy fékolajat, nem kicsit. Nekem is kijött rendesen utána, kicsit nyúlós, de kijött. Viszont alig kell meghúzni az újakat.
Ilyen esetben azt mondják, lazíts rajta, majd lögybölj oda csavarlazítót vagy fékolajat, nem kicsit. Nekem is kijött rendesen utána, kicsit nyúlós, de kijött. Viszont alig kell meghúzni az újakat.
Dömpi (il dottore)2015-12-11 16:24:52 // 74679
szasztok
újabban arra lettem figyelmes, hogy ha kirakom üresbe és gurulok, először a pillatnyi fogyasztás leugrik 2.0-ra (ahogy kell), de rögtön el is indul felfele: 2.5 -> 3,5 -> 4.0 -> egészen 5,5-ig
Ezt eddig csak akkor csinálta, ha regenerált. Innen tudtam, hogy regen vagy. De most szinte mindig ezt csinálja, pedig nem regenerál. Az ECU szerint az utolsó 5 regen átlagtávolsága 450 km. Szóval rendben kell lennie.
Az a furcsa, hogy ha viszont az utolsó pillanatig motorfékkel megyek, és szinte csak a megálláskor nyomom ki a kuplungot és rakom üresbe, akkor nem csinálja ezt, hanem tartja a 2,0-ás fogyasztást.
Kérdés: okozhatja-e
- hogy a váltóm szórakozik (jan 4-én lesz szétszedve és csapágyazva)
- esetleg gázpedál mikrokapcsoló?
- porlasztócsúcs?
- valami érzékelő a DPF-nél?
Amúgy tudjátok mi a baja az M32-es váltómnak? Elmondom, csok hogy tudja mindenki mire számíthat: a csodálatos GM elb*szta a konstrukciót, a rudazat két hátsó támasztócsapágyának NINCS olajozása!!! Ennyit a sokszor emlegetett germán minőségről!
A youtube teli van csapágyhangos opel merivákkal és vectra-kal. Ugyanaz a GM M32 váltó van bennük, mint a 159 1.9 16V-ben és 8V-ben. F*sza, mi?
Kíváncsi leszek mibe fog fájni az akcó.
A szerelőm azt mondta, majd az alkatrészrendeléskor azt mondjuk opelhez lesz, mert ha alfát mondanánk tutira drágábban adják a cuccot :)
újabban arra lettem figyelmes, hogy ha kirakom üresbe és gurulok, először a pillatnyi fogyasztás leugrik 2.0-ra (ahogy kell), de rögtön el is indul felfele: 2.5 -> 3,5 -> 4.0 -> egészen 5,5-ig
Ezt eddig csak akkor csinálta, ha regenerált. Innen tudtam, hogy regen vagy. De most szinte mindig ezt csinálja, pedig nem regenerál. Az ECU szerint az utolsó 5 regen átlagtávolsága 450 km. Szóval rendben kell lennie.
Az a furcsa, hogy ha viszont az utolsó pillanatig motorfékkel megyek, és szinte csak a megálláskor nyomom ki a kuplungot és rakom üresbe, akkor nem csinálja ezt, hanem tartja a 2,0-ás fogyasztást.
Kérdés: okozhatja-e
- hogy a váltóm szórakozik (jan 4-én lesz szétszedve és csapágyazva)
- esetleg gázpedál mikrokapcsoló?
- porlasztócsúcs?
- valami érzékelő a DPF-nél?
Amúgy tudjátok mi a baja az M32-es váltómnak? Elmondom, csok hogy tudja mindenki mire számíthat: a csodálatos GM elb*szta a konstrukciót, a rudazat két hátsó támasztócsapágyának NINCS olajozása!!! Ennyit a sokszor emlegetett germán minőségről!
A youtube teli van csapágyhangos opel merivákkal és vectra-kal. Ugyanaz a GM M32 váltó van bennük, mint a 159 1.9 16V-ben és 8V-ben. F*sza, mi?
Kíváncsi leszek mibe fog fájni az akcó.
A szerelőm azt mondta, majd az alkatrészrendeléskor azt mondjuk opelhez lesz, mert ha alfát mondanánk tutira drágábban adják a cuccot :)
Csabi2015-12-11 15:34:13 // 74678
"60%-ot mutatott, és eldugult."
A 60%-ot értem, de az "eldugult"-at nem. Mit jelent, h eldugult, miből tudod, vagy honnan?
A 60%-ot értem, de az "eldugult"-at nem. Mit jelent, h eldugult, miből tudod, vagy honnan?
Laci822015-12-11 15:04:17 // 74677
Fiúk!Beszéltek itt arról,hogy a dízeleket nem lehet 4000 fölé pörgetni...... Nálam akár 7500-ra is oda ver a fordulatmérő... :-D :-D :-)
Giuntini2015-12-11 14:40:53 // 74676
Hőmérséklet érzékelő új, nyomàskülönbség érzékelő cső is cserélve volt. Tegnap kivittem Békásról az M0-ra, Nagytarcsàig regeneràlt. Utàna ismét Szatyi megnézte 60%-ot mutatott, és eldugult. Semmi bajanem volt addig amíg a Vpower Nitrot nem tankoltam be. Biztos hogy van összefüggés.
Haddel2015-12-11 14:18:19 // 74675
Csabi2015-12-11 13:47:56 // 74674
Nyomásszenzor is akár...
Csabi2015-12-11 13:46:43 // 74673
Azért az csak feltételezés, h nem pucol rendesen...
A DPF hőmérő sanszos, de ez is egyszerűen kideríthető, nézni kell regen közben mit mutat...
A DPF hőmérő sanszos, de ez is egyszerűen kideríthető, nézni kell regen közben mit mutat...
Csabi2015-12-11 13:39:01 // 74672
.......................2015-12-11 13:37:31 // 74671
Ezek franko infók ,
De mi az oka hogy nem pucol rendesen?
Inkább azt kellene kideríteni
Dpf hőmérő mér e rendesen?
Nyomásszenzor jó e?
GumiCsövek nem repedtek?
De mi az oka hogy nem pucol rendesen?
Inkább azt kellene kideríteni
Dpf hőmérő mér e rendesen?
Nyomásszenzor jó e?
GumiCsövek nem repedtek?
David | Centocinquantanove2015-12-11 13:35:16 // 74670
Van egy tippem, hogy ezek még az első gyertyák benne, és nem akarnék meglepetést egy hidegebb reggelen...
.......................2015-12-11 13:33:38 // 74669
Hagyd benne
Majd nyáron kicseréled mikor jól kikormolódott
Majd nyáron kicseréled mikor jól kikormolódott
Csabi2015-12-11 13:23:32 // 74668
Az eltömődöttség nem mért, hanem számolt érték. Ettől kezdve, ha kiveszed a DPF-et a helyéről akkor is fog felfelé gyalogolni a "tömődöttség"...Ezért kell szoftveresen is kiírni, ha például valaki megszünteti.
Szóval hiába pucolják akármivel ettől nem lesz jobb a tömődöttség értéke, max pár ezressel leszel rövidebb...
Egyébként ott van a nyomáskülönbség mérés,amit akár MES-el , examinerrel is lehet monitorozni, amiből egyértelműen lehet következtetni a szűrő tényleges tömődöttségére, ellenállására.
Példaként: egy normál eldugulásnál regeneráció elött, 3500 fordulatos emelt alapjáraton a nyomáskülönbség 130mbar körül mozog.
regeneráció után visszaesik 50mbarra ugyanezen a 3500as fordulaton.
Ezek az én DPF-em értékei, amit akár ellenőrizhettek a Te autódon is. Ha a Te értékeid is ebben a tartományban vannak, akkor biztos lehetsz, h semmi bajod nincs a DPF-eddel, mármint a szűrő telítettségével.
Robi eldugult DPF-je 800-as fordulaton mutatott 116 mbar-t...
.
Szóval hiába pucolják akármivel ettől nem lesz jobb a tömődöttség értéke, max pár ezressel leszel rövidebb...
Egyébként ott van a nyomáskülönbség mérés,amit akár MES-el , examinerrel is lehet monitorozni, amiből egyértelműen lehet következtetni a szűrő tényleges tömődöttségére, ellenállására.
Példaként: egy normál eldugulásnál regeneráció elött, 3500 fordulatos emelt alapjáraton a nyomáskülönbség 130mbar körül mozog.
regeneráció után visszaesik 50mbarra ugyanezen a 3500as fordulaton.
Ezek az én DPF-em értékei, amit akár ellenőrizhettek a Te autódon is. Ha a Te értékeid is ebben a tartományban vannak, akkor biztos lehetsz, h semmi bajod nincs a DPF-eddel, mármint a szűrő telítettségével.
Robi eldugult DPF-je 800-as fordulaton mutatott 116 mbar-t...
.
David | Centocinquantanove2015-12-11 13:23:12 // 74667
Második szerviz próbálkozik csavarlazítóval, a harmadik szerint szart se ér.
Mind a négy gyertya elindul aztán megszorul.
A harmadik szerviz rá se akar nézni az autóra, mikor elmondtam mi a problémám...
Mind a négy gyertya elindul aztán megszorul.
A harmadik szerviz rá se akar nézni az autóra, mikor elmondtam mi a problémám...
.......................2015-12-11 13:10:15 // 74666
ProdyG2015-12-11 12:49:11 // 74665
2.4-es, automata váltós kocsiban egy váltóolaj csere esetében milyen költségre lehet számítani? Mennyi olaj kell bele? Mennyi a munkadíj? köszi!
Giuntini2015-12-11 11:57:31 // 74664
Bemérték az injektorokat, és a nagynyomásút is. Minden rendben volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-11 11:35:27 // 74663
elég sok 2,4-nél cseréltek 20-25e km-nél már dpf-et gariban...
David | Centocinquantanove2015-12-11 11:29:25 // 74662
Most hívtak a szervizből...
Nem bírják kivenni a gyertyákat, félnek, hogy beletörik, ezért inkább nem csinálják, nehogy le kelljen venni a hengerfejet "így karácsony előtt"...
Chh....
Nem bírják kivenni a gyertyákat, félnek, hogy beletörik, ezért inkább nem csinálják, nehogy le kelljen venni a hengerfejet "így karácsony előtt"...
Chh....
.......................2015-12-11 11:25:47 // 74661
Bemérték Bosch padon az injektorokat?
A motorfelújításkor?
A motorfelújításkor?
.......................2015-12-11 11:22:43 // 74660
A dpf túlzott dugulása csak okozat
Először az OKot kellene megkeresni
járogathatsz Szatyihoz minden 7en ,amíg nincs meg a hiba valódi forrása
Először az OKot kellene megkeresni
járogathatsz Szatyihoz minden 7en ,amíg nincs meg a hiba valódi forrása
Giuntini2015-12-11 10:58:53 // 74659
Tudom, de ő kifújta. Én elviszem Szatyihoz, ő kiveszi, és valami spec folyadékkal kimossa.
Liquid2015-12-11 10:15:33 // 74658
Robi csinált ilyet ha jól emlékszem
Giuntini2015-12-11 09:49:37 // 74657
Sziasztok Urak!
Valaki közületek már tisztítatta a DPF-jét? Mennyire lehet ilyenkor levinni az eltömítettséget? Gondolom azért a 0% az csak a mesében van.
Valaki közületek már tisztítatta a DPF-jét? Mennyire lehet ilyenkor levinni az eltömítettséget? Gondolom azért a 0% az csak a mesében van.
Nivan842015-12-10 23:29:29 // 74656
Mégis akkora motort bele pakoltak, hogy ha a befutott üzletember megkattan, akkor lehet vadállatba átmenni.
Jupiter1552015-12-10 23:24:28 // 74655
Az enyém is össze-vissza töröl, ha csak szemerkél az eső. Viszont észrevettem, hogy ha lassan megyek, jól töröl a lapát, ha gyorsabban (80-100 km/h), akkor már recseg és pattog... Ez mitől lehet?
Piritu - 1.000.0002015-12-10 22:20:49 // 74654
Piritu - 1.000.0002015-12-10 22:11:17 // 74653
Még az amcsi filmek is ezt sugallják. A megállapodott, befutott úriemberek járnak vele, nem a versenyző típusok :-)
Liquid2015-12-10 21:59:11 // 74652
előbb jut eszembe róla a kimértség, biztonság, 50-es úriember, tötymörgés, mint a V8,,,
de biztosan bennem van a hiba :)
de biztosan bennem van a hiba :)
Pityukoma2015-12-10 21:54:56 // 74651
Nekem az ex-ben volt, most nincs. Na ez nem hiányzik. Amit megfigyeltem anno, hogy kristálytiszta üvegnél jól működik. Pucold meg kívülről is (mondjuk Clin Citrussal) Sajna rövid ideig tart, mert hamar újrakoszolódik. Hidd el ez használ neki csak :-)
.......................2015-12-10 21:34:30 // 74650
Olyan lebecsmérlően hangzott hogy nagypapás
Liquid2015-12-10 21:22:38 // 74649
ki beszélt itt erről?? sor5-ös dízelről volt nagyba-szó
hagyjál már :)
az autóskártyából én is tudok mindig nagyobbat mondani, meg az én apukám úgyis erősebb
hagyjál már :)
az autóskártyából én is tudok mindig nagyobbat mondani, meg az én apukám úgyis erősebb
.......................2015-12-10 21:21:22 // 74648
Meg plug in diesel hibrid a V60 ban
Ami 6sec alatt 100on
Bár csődbe is ment a cég
Ami 6sec alatt 100on
Bár csődbe is ment a cég
.......................2015-12-10 21:14:50 // 74647
A nagypapás volvoban volt keresztben szívó V8 312lóval 441Nm el
Meg keresztben soros 6hengeres turbó benyás 300lóval 440Nm el
Erről csak álmodtunk mi alfások
Meg keresztben soros 6hengeres turbó benyás 300lóval 440Nm el
Erről csak álmodtunk mi alfások
mzo2015-12-10 21:14:39 // 74646
Az Alfaban nekem se volt mindig a helyzet magaslatan, de pl a new carban egesz jo. Amit tudok tanacsolni azt sztem ugyis tudod. :) csillivilli tisztasagu szelvedo, a szenzor elott es jol torlo lapat. Ha ezek megvannak akkor nagyjabol oke a rendszer.
enká2015-12-10 21:10:57 // 74645
yoyo, milyen ablaktörlő lapátot javasoltok a 159-hez, kollégák?
Az előző nagyon gyorsan megadta magát... De most ki nem megyek a garázsba megnézni a fajtáját :)
Az előző nagyon gyorsan megadta magát... De most ki nem megyek a garázsba megnézni a fajtáját :)
Liquid2015-12-10 21:05:29 // 74644
meg különbenis, a Volvo egy nagypapás autó a tiéd meg egy állat :D
Liquid2015-12-10 21:04:38 // 74643
kis tudatlan :) homályosítsd fel, hogy a keresztben 5 henger az összes közös vonás.
Se a köbcenti, se a furat/löket, se teljesítmény, se nyomaték, szóval semmi se azonos :)
Se a köbcenti, se a furat/löket, se teljesítmény, se nyomaték, szóval semmi se azonos :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-10 21:00:32 // 74642
semmi köze egymáshoz....
'''''2015-12-10 20:41:55 // 74641
Állítja,hogy tök ugyan az mindkettő. Én még nem hallottam,hogy az alfa és volvó motorban közösködne.