mzo2015-12-25 15:46:09 // 75290
Nekem a Q-tronic 1.9 16v 140-nel forgott kerek 2000 hatodikban.
Liquid2015-12-25 15:15:02 // 75289
na megnéztem mit mutat 6-ban. Óra szerint, ami az enyémnél gyakorlatilag teljesen pontos. A fordulatmérőt néztem, a szemem pontossága bejátszhat :)
60 - 1100
100 - 1800
120 - 2250
150 - 2800
60 - 1100
100 - 1800
120 - 2250
150 - 2800
Invisible2015-12-25 14:36:12 // 75288
Ezúton szeretnék mindenkinek Békés Boldog Karácsonyt kívánni! :)
Hardy2015-12-25 12:45:38 // 75287
A Blue&Me meg a Navi az két különböző dolog nem? Nekem pl nincsen navim de van Blue&Me. Ahogy olvastam lehet frissíteni csak az utóbbit is.
Alfonis2015-12-25 12:08:17 // 75286
viszont tesóm 147 ese teljesen elnyerte tetszésem. Nagyon jó kis autó. 1.6 Ts 105 Le motorral.... vezetési élmény, belső csend, benti esti fények, minden....
Alfonis2015-12-25 12:00:22 // 75285
a "mi autónk" és igénytelen :D
AdiArsenal2015-12-25 11:38:02 // 75284
Szép az sx4 ;-)
droberto2015-12-25 09:52:25 // 75283
Kellemes Karácsonyt Minden Alfás Barátnak! :)
Alfonis2015-12-24 21:35:27 // 75282
Balazs802015-12-24 19:44:40 // 75281
Minden Kedves fórumos cartársnak és családjának békés boldog karácsonyt !
Marcox2015-12-24 19:09:27 // 75280
Békés, meghitt ünnepeket kívánok mindenkinek! Buon natale!
LaciR2015-12-24 17:49:36 // 75279
Martin Kovacs2015-12-24 17:00:43 // 75278
Boldog karácsonyt minden kedves 159-es tulajnak !!
Köszönöm a gyors segítséget bármikor kérdeztem bármit pár percen belül jött a válasz !
Vigyázzatok magatokra !
Köszönöm a gyors segítséget bármikor kérdeztem bármit pár percen belül jött a válasz !
Vigyázzatok magatokra !
Kolci2015-12-24 15:37:55 // 75277
159 Indigo Gray 2.4 Monster2015-12-24 15:18:06 // 75276
Competizione2015-12-24 14:14:13 // 75275
Minden kedves Alfásnak Áldott Karácsonyt kívánok....................Forza Alfa.
Laci822015-12-24 13:43:33 // 75274
@kos.....igen én már frissitettem Blue&Me-t azóta nem működik... sajnos netröl nem lehet frissiteni. meg kell venni az eredeti programot. utánna érdeklődtem,hogy mennyi is lenne,hogy működjön a navi de 66 eurótól indul.egész európa térképe meg már 150 euró felett van. Esetleg egy profi programozót kellene megkérdezni vagy aki ért az ilyen dolgokhoz.
Ildiko2015-12-24 13:19:23 // 75273
Grega4042015-12-24 13:09:38 // 75272
Minden kedves Alfásnak boldog, békés karácsonyt kívánok!
Todorriskov2015-12-24 12:29:32 // 75271
Remek ötlet és úgy gondolom tartós is!Ünnepek között én is nekiugrok azt hiszem. Köszönöm a segítséget! ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-24 10:37:20 // 75270
a champion elég gyenge minőség sajnos ablaktörlőben...
norbi04092015-12-24 09:41:35 // 75269
Sziasztok! :) Járt már úgy valaki, hogy a vadi új albalktörlő lapát ott, ahol rá kell akasztani a karra, egy 2-3 cm-es sávban nem töröl? Konkrétan nem ér hozzá ott az ablakhoz a gumi, vagy csak épphogy. Most próbáltam kicsit meghajtogatni a lapátot valamivel jobb...de akkoris...egy új lapátról van szó, ráadásul nem az olcsó kategória :D
Hardy2015-12-24 09:40:08 // 75268
.......................2015-12-24 08:50:17 // 75267
Valszeg a riasztó sziréna kábelhez nem férsz hozzá
Zsolt1552015-12-24 06:17:39 // 75266
Első lépésként én is a kontakt hibákat nézném meg. Ha nem sikerül, akkor a gyári riasztót az Alfánál a "body computer" vezérli, abba pedig csak géppel tudsz majd belenyúlni.
Pityukoma2015-12-24 01:24:27 // 75265
Én a helyedben először kipróbálnám úgy hogy a belsőtér érzékelés és az emelés érzékelés ki van kapcsolva. Ha úgy nem szólal meg, akkor a kettő közül valamelyikkel lesz a bibi.
Ha ez nem segít (ideiglenesen) akkor a riasztó élesítése nélkül zárnám be.
Mindkét opciót magad is, szerszám nélkül meg tudod oldani. Aztán ha hazajössz akkor irány a szerviz. valószínűnek tartom hogy FES/MES páros valamelyikével lehet olvasni a riasztórendszert is. A leggyakoribb riasztó hiba a motortér nyitás érzékelő kontakt ill. beállítási hibája. (Mivel az van a szarolasznál a legritkábban nyitogatva).
Csak egy ötlet, hátha :-)
Ha ez nem segít (ideiglenesen) akkor a riasztó élesítése nélkül zárnám be.
Mindkét opciót magad is, szerszám nélkül meg tudod oldani. Aztán ha hazajössz akkor irány a szerviz. valószínűnek tartom hogy FES/MES páros valamelyikével lehet olvasni a riasztórendszert is. A leggyakoribb riasztó hiba a motortér nyitás érzékelő kontakt ill. beállítási hibája. (Mivel az van a szarolasznál a legritkábban nyitogatva).
Csak egy ötlet, hátha :-)
Chianti2015-12-24 00:13:26 // 75264
Ennyire egyszerű lenne? Nem fog nekem még nagyobb galibát okozni?
.......................2015-12-24 00:02:10 // 75263
Vágd el a sziréna kábelét,
Akkor nem visít
Akkor nem visít
Chianti2015-12-23 23:33:23 // 75262
Az olasz barátnőm elkezdte a hisztit. Eddig nem volt elektromos hibám, most viszont a gyári riasztó szarakodik. Miután lezárom az ajtókat, kattan a központi zár, villannak az indexek, aztán pár másodperc múlva még halkan pittyen egyet, jelezve, hogy élesítve van a rendszer. Ilyet 2 év alatt egyszer sem csinált, nem is tudtam róla hogy van benne riasztó, ill. hogy működik. Ez idáig rendben is volna, de ezután bármikor magától megszólal a riasztó szirénája és fél percig visít, aztán elhallgat, majd megint kezdi és így tovább. Na most ez nemcsak hogy idegesítő, de az akksinak sem tesz jót, ha mondjuk otthagyom valahol a kocsit, és szirénázik nekem pár órán keresztül. A kézikönyv szerint úgy lehet kikapcsolni a riasztót, hogy széthúzod a kulcsot és úgy nyitod ki az ajtókat. Kipróbáltam, semmi nem változott. Csak akkor nem kapcsol be a riasztó, ha nem zárom le az autót, így most ez van. Na most itt Tirolban ez nem probléma, mert senki nem nyúl más autójához, de engem azért zavar ha nincs lezárva, mert ilyen a magyar. Viszont ha hazautazom, otthon azért ezt nem merném eljátszani, még akkor sem, ha a "szarolasz" nem vezeti a lopási statisztikákat. Nem tudom mi lehet vele, valszeg valami kontakthiba, majd megmutatom egy villamos embernek, ha hazamegyek.
Shadin2015-12-23 21:56:56 // 75261
Nem éreztem különbséget, de kocka vagyok, ezért frissítettem :-)
@kos2015-12-23 20:36:21 // 75260
És mivel tud többet, érdemes megcsinálni?
Todorriskov2015-12-23 18:45:04 // 75259
Megnézem én is, aztán vagy jobb lesz vagy nem. :)
De így egy kicsit zavaró!
De így egy kicsit zavaró!
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-23 18:04:52 // 75258
biztos rövidebb, egyébként lehetne akár egy hetedik sebesség is...vagy egy 8 gangos automatával lenne király akkor lenne a fogyasztása 9L...majd a Giulia-ban :D
Kíváncsi vagyok az árakra majd, mi lesz mennyiért, ha jó áron dobják a dupla turbós 2.0-át akkor lehet az lesz a 3.0 delej helyett....
Kíváncsi vagyok az árakra majd, mi lesz mennyiért, ha jó áron dobják a dupla turbós 2.0-át akkor lehet az lesz a 3.0 delej helyett....
TáDé2015-12-23 17:45:48 // 75257
Giuntini: Nekem dpf nélkül is hol rendesen megy hol gyengélkedik, nagyon agyalok, hogy az EGR vagy megy messzire, vagy le lesz szűkítve ...
Shadin2015-12-23 17:11:28 // 75256
Nem is csak kábelköteg, hanem egy konzolon egy valag stekker amiket ki tudja miért, Luigi kívülről pattintott be, pedig belülről kellett volna :-)
Todorriskov2015-12-23 16:18:41 // 75255
:) Megpròbàlom úgy kiszedni, hogy ne törjön el a patent aztán meglàtom mit lehet tenni. Megy mögötte egy pàr vastagabb kàbelköteg, az is eltartja kicsit.
Lehet azokat kellene megigazgatni.
Lehet azokat kellene megigazgatni.
Shadin2015-12-23 15:32:15 // 75254
Gyakran előfordul, elvégre Digó autó :-)
Szedd ki a patentot és a szőnyeg alatt a "taposó" felé tömd ki valamivel :-(
Szedd ki a patentot és a szőnyeg alatt a "taposó" felé tömd ki valamivel :-(
Piritu - 1.000.0002015-12-23 15:32:07 // 75253
Csak Shell meg MOL kúton tankolok, úgyhogy OMV-s tapasztalatom nincs :-(
Ezek szerint mások az adalékok az OMV-nél.
Ezek szerint mások az adalékok az OMV-nél.
Shadin2015-12-23 15:29:56 // 75252
Igen. 5.5 utána 5.6 utána nyelv.
norbi04092015-12-23 15:29:07 // 75251
Bizony...ezt alá tudom támasztani. De prémium és prémium között is van különbség. Pl itt nálunk a kondorosi úton lévő OMV maxx motion dízelével kerregősebb hangja van a motornak. A Galvani és a Budafoki út sarkán lévő Shell Nitro+ dízelével viszont sokkal simább/halkabb a motor járása, kevesebbet kér belőle és rugalmasabb is. DPF regen mindkét nyál esetén 600 km-enként, 50% város 50% autóút aránynál.
Piritu - 1.000.0002015-12-23 15:22:41 // 75250
Gyanúm, hogy igen. Egy sportos kocsinál semmi se indokolja a túl hosszú utolsó fokozatot, mint anno az Opelekben,
Todorriskov2015-12-23 15:01:15 // 75249
@kos2015-12-23 14:58:16 // 75248
Sziasztok! Valaki frissítette már a Blue&Me-t?
'''''2015-12-23 14:30:58 // 75247
Azért írtam,hogy nem kell a 6. mert majdnem lefullad de már sebességhatár felett van. :-)
.......................2015-12-23 13:53:08 // 75246
Csak nem biztos ,
Nem biztos hogy a végsebesség ,a max fordulatra esik
Nem biztos hogy a végsebesség ,a max fordulatra esik
.......................2015-12-23 13:51:00 // 75245
Most vette tavaly,és mindíg ilyet szeretett vona
Miért adja el?
Eladja mert költeni kelle rá
Miért adja el?
Eladja mert költeni kelle rá
Piritu - 1.000.0002015-12-23 13:50:34 // 75244
A végáttételt lehet számolni a max fordulat és a végsebesség adatokból.
.......................2015-12-23 13:48:55 // 75243
Szerintem a váltó rövidebb Tbi ben
Bár jó lenne tudni váltó adatokat ,de a végáttétel sehol nincs
Csak az egyes fokozatok (az meg magában semmit nem mond)
Bár jó lenne tudni váltó adatokat ,de a végáttétel sehol nincs
Csak az egyes fokozatok (az meg magában semmit nem mond)
Shadin2015-12-23 13:48:28 // 75242
Oksa!
Az egyiket az öt henger és a hang (!) miatt szeretjük, a másikat a benzin és a hang (!) miatt, a harmadik meg keveset fogyaszt, kiforrott* és a racionális választás :-D
*kontra 1.9/2.4
Az egyiket az öt henger és a hang (!) miatt szeretjük, a másikat a benzin és a hang (!) miatt, a harmadik meg keveset fogyaszt, kiforrott* és a racionális választás :-D
*kontra 1.9/2.4