Fórum >> Típusok >> 159

droberto2016-02-13 08:18:27 // 78359
11-től indul az obrák szakkör! :)
Remélem esni fog, ha már úgyis össze kell b@szni az vas oldalát.
droberto2016-02-13 08:05:23 // 78358
Én is az elején többször félbeszakítottam, mert azt hittem, hogy a regent sárga lámpa fénye jelzi. Utána nekem nem produkált füstöt. Még kényszerített regenkor se nagyon füstöl. A szagát is később vettem észre. Viszont ha városban regenezel a hangja picit más lesz, elindul a venti is és érzed is, hogy most tisztít.
Dömpi (il dottore)2016-02-13 00:16:22 // 78356
holnap ugye lesz valakinél laptop és MES? ekem nem műkszik újabban (olajcserét kellene kiütni)
Dömpi (il dottore)2016-02-13 00:14:08 // 78355
holnap nekem is lécciiii
Dömpi (il dottore)2016-02-13 00:13:13 // 78354
kész a ködlámpa+nappali menetfény projekt😀
blog hamarosan, de most fáradt vagyok, most jöttem a műhelyből.
Pityukoma2016-02-12 23:41:15 // 78353
akarom mondani: /100km :-)
Pityukoma2016-02-12 23:35:29 // 78352
Az átlag távolságnál beleszámolja a sikertelen (elkezdett, de be nem fejezett) regeneket is. Valószínű hogy leállítással megszakítottál párat így drasztikusan csökkent az átlag táv. Mihelyt van rá módja újrakezdi. Ez megmagyarázza a jelentős füstöt is amit láttál. Amikor először láttam az enyémen ilyet azt hittem itt a vég. Úgy füstölt mintha felgyújtották volna. Nagyon megijedtem hogy baja lett. De mint később rájöttem ez csak a megszakított regen eredménye. Normál (első próbálkozás) regenkor nem láttam soha füstöt. Aztán kipróbáltam hogy direkt nem hagytam befejezni neki. Másnap ismét elkezdte, de akkor már füsttel járt. Egyszer kipróbáltam hogy két egymást követő alkalommal nem hagytam neki. Nos ezt követő 3.-nál jött ismét elő a gyárkémény szerű füst gomolyag. Ahogy írod 10/10km+rohangálni való, én pont ugyanígy használom mint te. Nekem mindig akkor kezdett regenerálni mikor megálltam a kapuba, vagy előtte pár száz méterrel. Ilyenkor már hajlamos az ember kevésbé figyelni az elkezdett regen apró jeleit. Nálam az első jele a furcsa égett szag volt mindig, ekkor kapcsoltam a pill. fogyira, ami olyan ~15és30l/10km közé ugrott fel. Ha meg álltam akkor a turbó nyomás mérő nem "0"-át mutatott hanem némi kis nyomást alapjáraton is. Van akinél érezni ezt az égett szagot, van akinél nem. -nálam mindig volt- szóval NO para. Kapcsold be állandóra a pill fogyi kijelzést és szép lassan megszokod, megismered, megtanulod az apró jelekből a regenerálást és nem fogod leállítani közben.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-12 20:14:59 // 78351
én sem egyedül voltam, nagy bevásárlás után kiscsajjal, aki élvezte a gyorsulást :D
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-12 20:13:49 // 78350
4-ben indulva nem kell váltani, 3-ból indulva 140-nél kell egyet...
Shadin2016-02-12 20:11:58 // 78349
Az jó eredmény. Egyet v. kettőt váltottál? Nekem nem sikerült azóta egyedül ülnöm az autóban :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-12 20:10:18 // 78348
ismét mértem, most 4-ből indulva 80-80-ig 13mp, 3-ból indulva repülőrajttal 12,78mp járok
Shadin2016-02-12 20:10:14 // 78347
Becenevem MacGyver :-)
droberto2016-02-12 19:33:44 // 78346
Zoli! Biz' Isten, hogy én egy életre megfogadtam a Tipo után, hogy többet nem hajlítgatok se ablaktörlő lapátot, se ablaktörlő kart! De komolyan, mondom, holnap szanaszét foglak ölelgetni, mert úgy néz ki, hogy most már nem pattog a lapát felfele menet. :)
Élég volt annyira megcsavarni a karokat, hogy a lapát tengelye párhuzamos legyen a szélvédővel. :)
Lehet, mégsem az Aerotwin volt a hunyó és nem kell új lapátot vennem. :)))
Kolci2016-02-12 19:28:22 // 78345
Igen igen, ha csak az AF van bekapcsolva, akkor csak ugyanabból az erősebbet keresi meg.
emGéza2016-02-12 18:16:49 // 78344
Szia!
Én csak az AF-et kapcsolóm be , a többit (TA ,TP , REG ...) kikapcsolom .
Nálad a TA vagy a TP lehet bekapcsolva és , ha a rádió adó nem TP akkor keres .
Az AF is keress , de ugyanazt az adót .
Ezek általános beállítások , nem fejegység függő .
gery1472016-02-12 17:56:03 // 78343
Sziasztok!

Navis fejegységnél van arra lehetőség, hogy kikapcsoljam az automata állomáskeresést? Van, hogy jól szól az adó ő mégis úgy gondolja hogy keres nekem jobbat, amivel már kezd nagyon kiakasztani :D

Köszi szépen !
Haddel2016-02-12 17:36:57 // 78342
Jól bele nyúltál.😃 De igy a jó ,ha megkapja a törődést az autó.
David | Centocinquantanove2016-02-12 14:43:03 // 78341
Ja igen, ez igaz, de most erről nem szólt a fáma... :)
Piritu - 1.000.0002016-02-12 13:27:42 // 78340
Nem az 5W40-el van a gond, hanem azzal, ha nem C2/C3 minősítésű.
thePupill2016-02-12 12:19:47 // 78339
Már tegnap meg gyógyult a verda, csak az Egr szelep volt a gond elég durván elvolt tömődve.
Nivan842016-02-12 10:58:15 // 78338
Visszakaptam az autómat! :D
Pici karbantartás
Liquid2016-02-12 10:37:03 // 78337
a 106 azért elég karcsú szerintem, ott valami nem kerek
Zolibácsi2016-02-12 10:32:10 // 78336
tegnap amikor a gépet rádugtam azt mondta hogy átlagosan 106 kilométerenként regenerál átlag 460 s.
pár hónappal ezelőtt még 160 km-ént.
Anyám multiplája 480 kilométerenként regenerál.
Nekem napi munkába járás 10km oda +10km vissza (külváros egyenletes 80-120 km/h)+ minden napra jut még valami rohangálni való.
multipla munkába járás 20-25 km oda ugyanennyi vissza (külváros egyenletes 80-120 km/h)+ egyéb rohangálás.
Érdekes hogy ekkora különbség van.
David | Centocinquantanove2016-02-12 10:14:03 // 78335
Én a motornál lévő nagy ventilátorból szoktam érezni (vibrációba kezd, amit álló helyzetben érezni), valamint enyhe gázolajszag.
Nekem regen alatt sem füstöl semmitse. Vagy ha füstöl is, akkor is csak olyan kevéskét, hogy a menetszél egyből szétcsapja, és a tükörben semmit nem látni belőle.

Egyébként a legtutibb jele a tubo óra.

Szerintem meg nem igaz, az a kijelentés, hogy az 5W-40 direkt szétb*szná a részecskeszűrőt. az enyém közel 80k km óta tutira 5W-40 olajjal megy, ráadásul a régi szoftver miatt csak 800-1000 km ciklusban regenerál és az égvilágon semmi baja a még gyári DPF-nek.
Shadin2016-02-12 09:58:17 // 78334
Így f@sza egy autó életútja :-D
Shadin2016-02-12 09:57:48 // 78333
A hideg érték nekem is stimmel...
Melegen meg valami(ke)t kompenzál
Hardy2016-02-12 09:35:15 // 78332
Most 0.1-0.3 között van melegen.
Piritu - 1.000.0002016-02-12 09:25:25 // 78331
Tél, hidegindítás.
Shadin2016-02-12 08:37:52 // 78330
Ekkor volt a kocsidban ~160k. Az első képen akadt meg a szemem, a korr. milyen kondíciók mellett volt ilyen?
Hardy2016-02-12 07:22:24 // 78329
Hát ez a tükörfűtés érdekel. Legközelebb ha elkapom rámérek vagy ideiglenesen rakok rá egy kis lámpát. Ha tényleg csinálja meg állandósítom.
Piritu - 1.000.0002016-02-12 07:04:22 // 78328
A 2,0 kicsit másképp teszi. A jelek kevésbé feltűnőek...
mzo2016-02-12 06:35:14 // 78327
Azért kapcsolja be a tükör és ablak fűtést, hogy nagyobb terhelés érje a motort. Egyébként a turbónyomáson és a pill fogyasztáson is jól nyomon követhető. Nekem is volt már hogy 60 fokos víznél elkezdte a regent, pont most 1 hónapja, de akkor 3-om hétig csak városban használtam az autót.
Zolibácsi2016-02-11 23:00:53 // 78326
megnyugtató, hogy nem csak én vagyok szerencsétlen.... :-)
Hardy2016-02-11 22:39:05 // 78325
Akkor nem vagyok egyedül. A lámpa aljába szokott beleesni. Ha leveszed a távolsági kupakját is könnyű kihalászni a maradványt. Még azokat is megtaláltam amit Piritu ejtett bele. Múltkor belejtettem a drót, majd a másikat is amivel ki akartam szedni a drótot, azt meg a motorvédő lemezre, amivel azt akartam kiszedni meg beleakadt valami csőbe. A végén már sírtam kínomba, de kiszedtem az izzót.
Hardy2016-02-11 22:26:22 // 78324
Ez meg mire jó hogy bekapcsol a tükörfűtés? Mondjuk valami visszajelző tényleg jó lenne. Mondjuk egy zöld fa felgyulladna a műszerfalon :-)
Elvileg 70 fokon már csinálhatja. Én onnan veszem észre, hogy morog az autó alja ha megállok. Mindig meghallgatom és ha csinálja megyek még egy kört.
Lexlutor2016-02-11 22:24:52 // 78323
Én ezt hányszor eljátszottam.....
Laci822016-02-11 20:46:01 // 78322
Székesfehérvári cartársak!!! Tud valaki valami panziót ajánlani egy éjszakára? Mert szeretnék menni a szombati alfás talira,de lehet éjszaka nem vezetnék vissza 400 kilométert és ott éjszakáznánk valahol...... 😊
'''''2016-02-11 19:31:54 // 78321
Csinálok én is egy normális mérést majd,vidivel.Sajna holnap már esőt mondanak.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-11 19:09:41 // 78320
majd szombaton megnézem a pályán :D
'''''2016-02-11 17:55:58 // 78319
Mértem ma egy 80-180-as sprintet.12-13mp lett úgy,hogy 80-ról tartva indultam.Ha folyamatosan gyorsultam,pl 60-ról akkor simán hoz egy másodpercet.
A nagyobb turbóm miatt 200,220-ig is simán ugyan azt a gyorsulást tudja.
Közúton,autópályán lehetne igazán kihasználni amit tud.
mzo2016-02-11 17:14:53 // 78318
Offos autóknál (pl az enyémnél is) bekapcsolja a tükörfűtést regen alatt. Én pl beépítettem egy kis piros ledet a tükörházba, rákötöttem a tükrlap fűtés csatlakozóira és kész. Ha piros fényárban úszik a tükörlap mögötti rész akkor tudom hogy regenerál. Meg a morgó hangról is persze, de így egyértelműbb. Sztem ez a megoldás Alfánál is működik.
Giuntini2016-02-11 17:06:09 // 78317
Csakis 5W30 PE. Más olaj tönkreteszi a részecskeszűrőt.
Chianti2016-02-11 16:33:11 // 78316
Ha nem lennék Amore tag, sose tudtam volna mi az a regen, és mik a jelei. Mondjuk nálam mindig fehér füsttel indul a műsor, így nagyon könnyű kiszúrni. Amikor látom a tükörben a füstjelet, csak nyomok 1 pillanatnyi fogyasztást, és addig megyek vele, amíg vissza nem áll normál értékre. Véletlenül pont ma délután takarított a drága, elég sokáig csinálja - olyan 10-15 km-en keresztül - és brutális fogyasztási adatokat produkál. Amióta rövid etapokat megyek, tutira hamarabb eltömődik a DPF, így jóval sűrűbben - olyan 500 km-enként regenerál. Teljesen logikus és intelligens ahogy viselkedik, mindig csak akkor kezdi el, amikor ideálisak a körülmények. Ha még lenne 1 visszajelző piktogram a műszerfalon, az maga lenne a tökély!
Zolibácsi2016-02-11 16:29:06 // 78315
Valószínű akkor nekem is az volt....csak füst még nem jött ilyenkor belőle...
Roben52016-02-11 16:23:35 // 78314
Nekem már többször is volt hogy 50 fokos víz hőmérsékletnél is el kezdte..
Chianti2016-02-11 15:59:16 // 78313
Most vettem csak észre a reklámtáblát a kedvenc gépi mosóm mellett... :o)

Miután megszépült a drága, akkor tűntek csak elő a tél áldásos nyomai. Merő karc az egész hátulja. A csomagtartó fedél, a lámpabúrák, lökhárító felső része. Ja, meg az asszony múltkor nekitolatott egy bokornak, amiről azt hitte csak bokor, aztán nagyot koppant. Eddig a mocsoktól nem látszott semmi, de mostmár tudjuk, hogy az ágak között ott rejtőzött 1 vas oszlop. Szóval gyűlnek a plezúrok rendesen nálunk is, lesz mit polírozni tavasszal.
NGéza2016-02-11 15:46:06 // 78312
Nekem mióta megvan a gép kb. 3-szor regenerált, de sem hangot sem füstöt nem láttam. Csak a megemelkedett pillanatnyi fogyasztásból vettem észre.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-11 15:14:28 // 78311
selenia wr pe gondolsz? a benyásba k power kell....
Haddel2016-02-11 15:13:04 // 78310
Én az M5 melletti tesco parkolojában csináltattam. Az öreg ügyesen megcsinálta ,ráadásul cartárs,egy Gt-je van.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak