denil12016-03-27 17:08:09 // 80959
nem a felni, hanem az ajánlott gumi mérete kéne :)
'''''2016-03-27 16:55:15 // 80958
Már megint mi baja a vasnak??? Már az utolsó csavarig szétszedted és leszinterezve összeraktad. :-)
csAR2016-03-27 16:54:14 // 80957
Ez 17-es,nem 18-as.
denil12016-03-27 16:26:25 // 80955
Sajna nem vagyok vas közelben.
Mi a gyári mérete a 18"-nak 159-re?
Mi a gyári mérete a 18"-nak 159-re?
droberto2016-03-27 16:24:53 // 80954
No, lemegyek a garázsba, megdögönyözöm a vasat, megvigasztalom, hogy ne csüggedjen, meggyógyítom, hamarosan ismét falhatjuk a km-eket. :)
Ricsi 1472016-03-27 16:23:50 // 80953
Jah hat igen, foleg ha mar ott jarunk, jogos. Csak abban remenykedek hogy nem kell szet bontani hozza mindent, hanem igy is megtudjuk oldani ahogy a turbo cseret... De akkor mindenkepp csereljuk a tocsavarokat is.
droberto2016-03-27 16:22:04 // 80951
Nem kell félni a tőcsavar kiszedéstől. Csak egy jó hegesztő kell hozzá :)
droberto2016-03-27 16:19:15 // 80950
Ennyire szétszedett autóért én már pénzt sem adnék! :)
denil12016-03-27 16:18:20 // 80949
bevallom, nekem ez nagyon nem tetszik.
Semmi Alfás szépséget nem látok benne, de ez szubjektív.
Viszont most találtam sok lyukast eladót egészen jó áron :)
Semmi Alfás szépséget nem látok benne, de ez szubjektív.
Viszont most találtam sok lyukast eladót egészen jó áron :)
droberto2016-03-27 16:18:19 // 80948
Ha csak tömítés a gond és még a régi csavarjaid vannak, akkor már melegen ajánlott betenni az újabb tőcsavarokat. Filléres dolog, és csak idő kérdése különben a kár. :)
droberto2016-03-27 16:16:13 // 80947
A 159 M14 x 1,5 - 25 mm, 60°-os kúpszögű,
a Giulietta M12 x 1,25 mm, 60°-os kúpszögű csavarokat "használ". :)
a Giulietta M12 x 1,25 mm, 60°-os kúpszögű csavarokat "használ". :)
droberto2016-03-27 16:11:57 // 80946
Ricsi 1472016-03-27 16:10:19 // 80945
Remelem, hogy nekem is csak ez lesz a gond.
Ricsi 1472016-03-27 16:07:22 // 80944
Aha, tenyleg nem... :) :D
Ricsi 1472016-03-27 16:05:48 // 80943
Igen, nehez tavgyogyitani ezt tudom :) Megprobalkozunk vele, talan szerencsem lesz, bar ahogy magamat ismerem, nem az a tipus vagyok... :D
Egyebkent a te turboddal sokkal jobban lehet hallani a turbo futyuleset, ez tetszik. :D
Egyebkent a te turboddal sokkal jobban lehet hallani a turbo futyuleset, ez tetszik. :D
'''''2016-03-27 16:00:13 // 80941
denil12016-03-27 15:59:31 // 80940
Akkor csak,h okosabb legyek:
Az 5 lyukas az a Giu felnije, a több lukas pedig egy "alap" 159-es felni. (?)
Az 5 lyukas az a Giu felnije, a több lukas pedig egy "alap" 159-es felni. (?)
droberto2016-03-27 15:58:04 // 80939
denil12016-03-27 15:57:30 // 80938
Köszönöm a gyors helpet.
Van valami fantázia neve?
5A6 kóddal keresni nehéz :)
Szeretném lecserélni a Ti 19"-et erre mert igen jó árban mennek most a Ti felnik plusz a 18"-as gumik is olcsóbbak.
Van valami fantázia neve?
5A6 kóddal keresni nehéz :)
Szeretném lecserélni a Ti 19"-et erre mert igen jó árban mennek most a Ti felnik plusz a 18"-as gumik is olcsóbbak.
Ricsi 1472016-03-27 15:57:20 // 80937
Köszi ez aztan a tartalmas hsz :) coolby blogjat kozben megtalaltam, meg az ezzel kapcsolatos hsz-t is, ott azt irja, hogy 300 ft volt volt asszem a csavar anyaval egyutt, ami anyagaban ugyanaz mint a gyari, azert az szimpatikusabb sokkal. :D Igazabol, mi most aknabol szereltunk es nem vettunk le hutot meg semmit ugy csereltuk le a turbot, ha megoldhato es hozza ferunk, elmeletileg talan hozza fogunk igy is ferni, akkor ezen a vonalon mennek tovabb, foleg h most lecsereltuk ugye olajat is meg szuroket, szoval a friss olajat nem szivesen engednem le... :( 4 ora volt a le es felrakasa a turbonak, igy hogy eloszor csinaltuk. Ha a szerelom raer a heten akkor vele megnezetem ha nem akkor mi megnezzuk szombaton, jobb oldalt kormos a leomlo kivul, viszont a csavar rajt van, meg nem is lotyog, szoval nem tudom. Jo lenne ha csak a tomites lenne a gond.
'''''2016-03-27 15:57:18 // 80936
A Giu felni 7.5x18-as és picit rá kell fúrni a csavarokra,hogy jó legyen a 159-re. 200.000Ft körül kezdődik az ára.Most adtam el az enyémeket.
droberto2016-03-27 15:56:17 // 80935
droberto2016-03-27 15:54:36 // 80934
Illetve volt ez gyárilag, 159-re is, 5A6 opciókóddal.
droberto2016-03-27 15:53:36 // 80933
Ez a 7 lyukas sima 159-es felni.
Nem a neted volt, az AA szervere b@szakodott.
Nem a neted volt, az AA szervere b@szakodott.
droberto2016-03-27 15:50:49 // 80932
denil12016-03-27 15:48:58 // 80931
droberto2016-03-27 15:42:23 // 80930
denil12016-03-27 15:25:31 // 80929
Sziasztok!
Tud esetleg valaki ilyen felnit 18"-ban?
Esetleg lenne cserébe egy 19"-es Ti felnim eladó de természetesen csak ráfizetéssel.
Tudja valaki ennek a felninek a nevét?
Ez van a Giulia QV-n és a 8C-n(?).
Tud esetleg valaki ilyen felnit 18"-ban?
Esetleg lenne cserébe egy 19"-es Ti felnim eladó de természetesen csak ráfizetéssel.
Tudja valaki ennek a felninek a nevét?
Ez van a Giulia QV-n és a 8C-n(?).
droberto2016-03-27 14:28:13 // 80928
droberto2016-03-27 14:19:36 // 80927
Ez egy perverz állat! :)
Kozi2016-03-27 14:18:47 // 80926
Sziasztok!
159 Q-tronic vàltógombot hogy lehet leszedni?
Köszi!
159 Q-tronic vàltógombot hogy lehet leszedni?
Köszi!
bbzoli2016-03-27 14:18:45 // 80925
Az enyémnek pont ilyen hangja volt. Nem a csavarok törtek, hanem a tömítés tűnt el.
droberto2016-03-27 14:17:56 // 80924
Ja, és FireAlfa. :)
droberto2016-03-27 14:16:55 // 80923
Akik túl vannak rajta: 137, Ekin, Csabi, Szosza (volt blogja is, csak bannoltatta magát), ALFA159, Coolby (blog),
Coolby hangja.; zoltankublik
("Megjött az ajánlat a Fiat márkakereskedésből a 8db tőcsavar+alátét+anyára
Az Ön által keresett alkatrészekre az alábbi árajánlatot tudom adni.
55207112 8178.-
55210138 14366.-
55206854 4089.-
Az árak bruttó árak és a 8 darabra értendők!")
Szosza:
"HF nem hajlik el,bár nem árt lecsekkolni
A bontott leömlők ig görbék csak 0,5 mm szokott benne lenni,tehát síkolni kell
Nem muszály köszörülni,marás felületminősége is megfelel
Igen a csavar általában a HF síkja alatt törik,ott ahol a menet végetér
No a 2,4 jtdm ben van gyári hosszabb töcsavar+10mm magas speckó alátét
hosszabb töcsavar 55207112
+10mm magas alátét 55210138
+anya 55206854
A síklapúságot bárki lecsekkolja ,csak egy rendes fémvonalzó kell,ráteszed fény felé fordítod aztán látszik hogy görbe úgyis
Lökös,ütköző,lámpák,zárhíd,klimagáz le ,olaj le,víz le,szervoolaj le
Turbo ,vízcső kollektor,szervoszivatty,generátor ki,
na itt van egy bazi hosszu csavar amit csak akkor tudsz kivenni ha leengeded egy kicsit a motort
Nos ekkor hozzáférsz a leönlö összes csavarjához,
Belefúrsz keményfém fúróval a töcsavarba,és töcs kihajtóval kijön,ha nem hegeszteni kell rá egy anyát valahogy
Ha van még türelem innen lehet összerakni
Hab a tortán a stesch szíj felrakás ami a generátort hajtja
És tuti roszdás a segédvázkeret ,hamár szétszedted azt is illik lefesteni
Összerakod,és még deszertnek beállítod a fényszórókat ,motorháztetőt
Nem véletlen hogy nem szívesen vállalja egyik autószerelő sem
Ha sietsz és minden klappol akkor is van vagy 8..10óra meló
Magad csinálod egy 7is rámegy"
Ha ez a baj, javaslom a leömlőt síkoltatni, és a törött csavart anya felhegesztésével (nem kifúrással) kiszedni.
Coolby hangja.; zoltankublik
("Megjött az ajánlat a Fiat márkakereskedésből a 8db tőcsavar+alátét+anyára
Az Ön által keresett alkatrészekre az alábbi árajánlatot tudom adni.
55207112 8178.-
55210138 14366.-
55206854 4089.-
Az árak bruttó árak és a 8 darabra értendők!")
Szosza:
"HF nem hajlik el,bár nem árt lecsekkolni
A bontott leömlők ig görbék csak 0,5 mm szokott benne lenni,tehát síkolni kell
Nem muszály köszörülni,marás felületminősége is megfelel
Igen a csavar általában a HF síkja alatt törik,ott ahol a menet végetér
No a 2,4 jtdm ben van gyári hosszabb töcsavar+10mm magas speckó alátét
hosszabb töcsavar 55207112
+10mm magas alátét 55210138
+anya 55206854
A síklapúságot bárki lecsekkolja ,csak egy rendes fémvonalzó kell,ráteszed fény felé fordítod aztán látszik hogy görbe úgyis
Lökös,ütköző,lámpák,zárhíd,klimagáz le ,olaj le,víz le,szervoolaj le
Turbo ,vízcső kollektor,szervoszivatty,generátor ki,
na itt van egy bazi hosszu csavar amit csak akkor tudsz kivenni ha leengeded egy kicsit a motort
Nos ekkor hozzáférsz a leönlö összes csavarjához,
Belefúrsz keményfém fúróval a töcsavarba,és töcs kihajtóval kijön,ha nem hegeszteni kell rá egy anyát valahogy
Ha van még türelem innen lehet összerakni
Hab a tortán a stesch szíj felrakás ami a generátort hajtja
És tuti roszdás a segédvázkeret ,hamár szétszedted azt is illik lefesteni
Összerakod,és még deszertnek beállítod a fényszórókat ,motorháztetőt
Nem véletlen hogy nem szívesen vállalja egyik autószerelő sem
Ha sietsz és minden klappol akkor is van vagy 8..10óra meló
Magad csinálod egy 7is rámegy"
Ha ez a baj, javaslom a leömlőt síkoltatni, és a törött csavart anya felhegesztésével (nem kifúrással) kiszedni.
'''''2016-03-27 13:51:54 // 80922
'''''2016-03-27 13:48:18 // 80921
Nehéz vidi alapján megmondani.Az a baj,ha beletört a csavar,mindent le kell szedjetek előtte,hogy hozzáférjetek.Nálam is beletört,lel kellett szedni a lököst,hűtőket ...
Valahogy szűrjétek ki,kifúj-e a kipuffnál.
Valahogy szűrjétek ki,kifúj-e a kipuffnál.
Shadin2016-03-27 13:27:21 // 80920
Nekem a fák tetejét világították és nem szinteztek semmit, amikor a hátsó rúd szét volt esve.
Ricsi 1472016-03-27 13:14:30 // 80919
Lehetseges, olvastam mar errol valakinel, de most nem talalom meg. Nem olyan nagy melo kicserelni gondolom?! Azt leszamitva hogy le kell szedni megint egy csomo cuccot, hogy hozzaferjunk... Lehet ilyen csavart rendelni db-ra is ugye, meg akkor mar a tomitest is cserelem?!
droberto2016-03-27 12:40:50 // 80918
Boldogabbat. :(
droberto2016-03-27 12:39:52 // 80917
Akkor az egyik leömlő tőcsavar tört el.
2.4 típushiba.
2.4 típushiba.
Ricsi 1472016-03-27 11:55:12 // 80916
Boldog nyulat mindenkinek!!
Linkelek be egy videot, ha van egy fel percetek nezzetek meg, hatha valakinek ismeros lesz az a siro hang. Mi a turbora gyanakodtunk, tegnap kicsereltuk de megmaradt a siro hang... Arra gyanakszunk, hogy a kipufogo sornal fuj ki, mert elegge kormos volt kivulrol az egyik. Viszont nem tudom, hogy akkor motorfeknel is lehetne hallani, pl ha 4 bol 3 ba vissza valtok akkor is fel sir?! :D
https://vimeo.com/160505754
Linkelek be egy videot, ha van egy fel percetek nezzetek meg, hatha valakinek ismeros lesz az a siro hang. Mi a turbora gyanakodtunk, tegnap kicsereltuk de megmaradt a siro hang... Arra gyanakszunk, hogy a kipufogo sornal fuj ki, mert elegge kormos volt kivulrol az egyik. Viszont nem tudom, hogy akkor motorfeknel is lehetne hallani, pl ha 4 bol 3 ba vissza valtok akkor is fel sir?! :D
https://vimeo.com/160505754
b00772016-03-27 11:21:45 // 80915
Szia,
Valahogy nem akar ez összejönni... amikor neked rossz volt a xenon menet közben láttál mozgást, esetleg már szenzor javítás után de kalibrálás előtt? Nekem az a fura hogy nem csak kalibrálni nem tudom de menet közben se változik a fényszóró magassága, pedig a szenzor karok egyben vannak ahogy láttam.
Valahogy nem akar ez összejönni... amikor neked rossz volt a xenon menet közben láttál mozgást, esetleg már szenzor javítás után de kalibrálás előtt? Nekem az a fura hogy nem csak kalibrálni nem tudom de menet közben se változik a fényszóró magassága, pedig a szenzor karok egyben vannak ahogy láttam.
Kolci2016-03-27 10:46:07 // 80913
Boldog Húsvétot és jó pihenést mindenkinek
droberto2016-03-27 10:43:27 // 80912
Tényleg!
Mindenkinek boldog Nyulat és finom sonkát! A lányoknak sok locsolót, a fiúknak sok piros tojást! :)
Mindenkinek boldog Nyulat és finom sonkát! A lányoknak sok locsolót, a fiúknak sok piros tojást! :)
Giuntini2016-03-27 10:15:13 // 80911
Boldog Húsvétot mindenkinek!
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-03-27 09:03:33 // 80910
Én is arra tippeltem, köszönet