Nem feltétlen akarok bele kanyarkövetést, csak ez tudja. Az a baj, hogy az osramnak a ködlámpába rakható menetfénye vagy ez vagy egy butább és szerintem csúnyább is ez az.. Nem sokkal olcsóbb mint a másik típus.
Az osram megbízható 5 év garival azért néztem azokat inkább.
b00772016-04-11 11:57:26 // 81640
Liquid2016-04-11 11:54:01 // 81639
A 159-ben tudtommal csak bixenon van (a xenon vált tompított és távolsági között, tehát refinél mindkettő világít), de menetfény sztem max. a legutolsó kiadásokban. Nem tudom mikortól volt kötelező.
Dömpi (il dottore)2016-04-11 11:52:20 // 81638
ja, hát ha neked ilyen extrák is kellenek, akkor fizess érte
nekem elég volt a sima mezei DRL 30k-ért
a kanyarkövetős amúgy annyi, hogy ha éjjel fel van kapcsolva a tompított/refi, kanyarodáskor felkapcsolja az azoldali ködlámpát, amerre kanyarodsz
ugyanez a gagyi megoldás van a skodák és a VW-k alapmodelljeiben
ezért kár +pénzt fizetni...szerintem
nekem elég volt a sima mezei DRL 30k-ért
a kanyarkövetős amúgy annyi, hogy ha éjjel fel van kapcsolva a tompított/refi, kanyarodáskor felkapcsolja az azoldali ködlámpát, amerre kanyarodsz
ugyanez a gagyi megoldás van a skodák és a VW-k alapmodelljeiben
ezért kár +pénzt fizetni...szerintem
b00772016-04-11 11:50:58 // 81637
Elvileg ez bi-xenon (távolságinak is használja a xenont, csak valami mechanikusan átállítódik benne hallhatóan amikor távolságit kapcsolok) Viszont menetfényt nem találtam benne gyárilag.
Hardy2016-04-11 11:45:56 // 81636
Akkor kösd ra a kodlAmpara vagy arra amelyik nem xenon. Ha meg bixenon akkor azokon van nappali menetfeny gyárilag.
b00772016-04-11 11:43:48 // 81635
Hát itthon most 70e, ha akciós akkor csak 60 :) Próbáltam keresni külföldi oldalakon de ott sem olcsóbb sajnos ez az eredeti Osram. A többi meg nem tud ennyi mindent, kanyarkövetés extraként pl.
b00772016-04-11 11:42:08 // 81634
Igen, én is azért gondoltam, hogy így még értelme is lenne az automata kapcsolónak, ha már van benne :)
Dömpi (il dottore)2016-04-11 11:20:07 // 81633
húzós? amit én vettem, nem annyira húzós...amúgy meg mind egy helyről jön : CE (=Chinese Export)
Shadin2016-04-11 11:18:30 // 81632
Ha van automata kapcsolód a xenonhoz, akkor ez a megoldás jó 5let.
b00772016-04-11 10:52:07 // 81631
Nekem xenon van benne, annak nem tudom mennyire tenne jót egy ilyen elektronika. A ködlámpába rakható pont azért tetszik mert nem igényel különösebb fúrás faragást, csak az ára húzósabb picit. De lehet hogy más csak a xenon élettartalma miatt is megérné.
b00772016-04-11 10:50:28 // 81630
Ez a megoldás is jónak tűnik, a menetfény gyújtás ráadásakor kapcsolódik vagy a helyzetjelző kapcsolásakor?
Dömpi (il dottore)2016-04-11 09:17:25 // 81629
Vagy az alsó, vagy a felső lengőkar gömbfej, esetleg a szilent.
Én úgy jártam, hogy kicseréltem elször külön a szilentet, utána 6 hónapra rá megadta magát a gömbfej, ergo lengőkart kellett cserélni (gömbfej külön nem cserélhető). Viszont a lengőkarral együtt adják a szilentet is.
Szóval, ha szilent, lehet célszerűbb egyből komplett lengőkart cserélni, de persze nem biztos.
Alsó lengőkar (TRV) 52-54eFt, felső 18-22eFt.
Ja, és nem szükséges párban cserélni.
Nekem a jobb oldal 1,5 - 2 éve lett cserélve, először alul, majd fél évre rá felül, a bal oldal pedig még csak most kezdett nyöszörögni novemberben, csere pedig most lesz. Szóval el lehet húzni a dolgokat, persze közben nem árt olajozgatni, hogy tünetmentes legyen (ciki, ha egy ilyen autó nyikorog).
Én úgy jártam, hogy kicseréltem elször külön a szilentet, utána 6 hónapra rá megadta magát a gömbfej, ergo lengőkart kellett cserélni (gömbfej külön nem cserélhető). Viszont a lengőkarral együtt adják a szilentet is.
Szóval, ha szilent, lehet célszerűbb egyből komplett lengőkart cserélni, de persze nem biztos.
Alsó lengőkar (TRV) 52-54eFt, felső 18-22eFt.
Ja, és nem szükséges párban cserélni.
Nekem a jobb oldal 1,5 - 2 éve lett cserélve, először alul, majd fél évre rá felül, a bal oldal pedig még csak most kezdett nyöszörögni novemberben, csere pedig most lesz. Szóval el lehet húzni a dolgokat, persze közben nem árt olajozgatni, hogy tünetmentes legyen (ciki, ha egy ilyen autó nyikorog).
mizooo2016-04-10 22:07:19 // 81628
Sziasztok, tél vége óta alászedésnél nyekereg valami bal oldalon.
159-nél mi szokott nyekeregni, mi fog tönkremenni? :D (156-nál felső lengőkar szilent volt)
Dömpi-nél olvastam, hogy nála gömbfej volt.
A 3 év alatt 0Ft -ot kellett a futóműre költenem, ideje lesz készülnöm :)
159-nél mi szokott nyekeregni, mi fog tönkremenni? :D (156-nál felső lengőkar szilent volt)
Dömpi-nél olvastam, hogy nála gömbfej volt.
A 3 év alatt 0Ft -ot kellett a futóműre költenem, ideje lesz készülnöm :)
Nivan842016-04-10 21:57:58 // 81627
Hellobello :)
Giuntini2016-04-10 21:26:59 // 81626
Én még valami mást is megvettem hozzá, egy ebész banánültetvényt. Nem az üzemanyagra értem.
Haddel2016-04-10 20:52:19 // 81625
Üdv közöttünk!😃
Itáliai üveges2016-04-10 20:45:53 // 81624
Szeretnék üdvözölni mindenkit a blogban.
2006-ban kezdtem olvasni az oldalt napi rendszereséggel.
1993-ban vásároltam az első Alfám, rohan az idő, de kitartó vagyok.
Ha olyan a téma amiben van tapasztalatom, vagy találkoztam a problémával nem fogom
titokban tartani.
Sziasztok!
2006-ban kezdtem olvasni az oldalt napi rendszereséggel.
1993-ban vásároltam az első Alfám, rohan az idő, de kitartó vagyok.
Ha olyan a téma amiben van tapasztalatom, vagy találkoztam a problémával nem fogom
titokban tartani.
Sziasztok!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-10 20:42:41 // 81623
városban, dugóban minden autó zabál csodák nincsenek ..viszont ma végre egy jobb kategória próbálta a lépést tartani egy 2,5-ös mazda 6 sport...
Liquid2016-04-10 20:34:35 // 81622
A város fogyasztásilag nagyon nem egzakt dolog. Nem mindegy mekkora távokon használja, mennyit dugózik ésatöbbi. Pl. a Panda 2-5 kmeken használva 8-14 között eszik hidegtől és a távtól függően. A 159-em pedig télen épp lemegy 17-18-ra mire a munkahelyemre érek (2,2km).
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-10 20:26:45 // 81621
ismerem ezt az autót...
Pityukoma2016-04-10 20:01:35 // 81620
Tényleg elég ritka. Mondhatom én még nem is láttam 2.2JTS Ti-t. Egyébként teccetős amit belinkeltél. Te nem attól a kereskedéstől vetted a tiédet?
Shadin2016-04-10 19:49:10 // 81619
Csak azért linkeltem, mert a ritka autóról beszéltünk a múltkor :-)
2.2JTS Ti
2.2JTS Ti
Shadin2016-04-10 19:46:58 // 81618
Simán lehet ennyi. Városi fogyasztás és városi fogyasztás között is van különbség. Mondjuk úgy, ha Zalaegerszeg utcáin vezetek dugóban, akkor ~7,5 a fogyasztás, ha meg Budapesten pl. du. 17 órakor a belvárosban, akkor pedig ~8,5. Tudom, hogy ennél mindenki autója kevesebbet eszik, hajrá zuzmók, de az enyém ilyen falánk. Bár, ha a kollégám vezeti/vezetné, 6,5-tel is beérné :-)
Kócosw2016-04-10 19:23:37 // 81617
Csipeget a 2.4 qtronic al de azért meneget is :) dehát ez ilyen ,aki majmot vesz vegye meg neki a banánt is :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-10 14:35:10 // 81616
Na elkészült?
Giuntini2016-04-10 13:50:23 // 81615
A 2,4 Q-tronic a legjobb, mert a gyári városi fogyija 11,6 l. Ennél csak a 3,2 jobb potom 16,5 l-es városi fogyasztással.
Hardy2016-04-10 13:01:45 // 81613
Az első értelem szeruen a 8 fejes vezérlő egysége. Innen pedig Te meg a Google megoldjatok. Kb egy rakás képet dob fel ahol a kert adatokat elolvashatod. De mind egyforma. 01 ,08,03
Hardy2016-04-10 12:55:24 // 81612
60693882elso
50504760 hátsó
50504760 hátsó
Roben52016-04-10 12:36:14 // 81611
Én is ilyet keresek!!!Ha lenne valahol jelentkeznék egyre!!!
Roben52016-04-10 12:34:45 // 81610
Sziasztok!
Egy kéréssel fordulnék azon cartarsakhoz akiknek van első park radarjuk!A vezérlő számai kellenének a csomiból!
Ha valaki le olvasná róla az adatokat(HW...SW..CODE...) azt meg köszönném!
Köszi ha segít valaki!Üdv...
Egy kéréssel fordulnék azon cartarsakhoz akiknek van első park radarjuk!A vezérlő számai kellenének a csomiból!
Ha valaki le olvasná róla az adatokat(HW...SW..CODE...) azt meg köszönném!
Köszi ha segít valaki!Üdv...
Todorriskov2016-04-10 12:32:45 // 81609
Pityukoma2016-04-10 12:18:28 // 81608
Pityukoma2016-04-10 11:57:46 // 81607
Laosz1562016-04-10 10:48:55 // 81606
hat en sajnos sehogy sem ferek hozza,akarhogy kombinaltam minden eszkoz nagy...
Shadin2016-04-10 07:21:05 // 81605
Dömpi (il dottore)2016-04-10 00:03:37 // 81604
a 8V-nél is simán kijön az EGR leszedése nélkül
Hardy2016-04-09 21:18:19 // 81602
Vagy lecsavarozod a lapátot es beragasztod a szárát mint a dogót.
emGéza2016-04-09 21:05:44 // 81601
Határozottan !
Igaz egy hete pumpáltam rá valami waxot ...
Legközelebb kipróbálom a sampon&wax kombót , maradva e márkánál .
Jókat írnak arról is .
Igaz egy hete pumpáltam rá valami waxot ...
Legközelebb kipróbálom a sampon&wax kombót , maradva e márkánál .
Jókat írnak arról is .
Invisible2016-04-09 20:56:41 // 81600
Ez akkor jobban bevált, mint a K2 ultra? :)
emGéza2016-04-09 20:38:22 // 81599
'''''2016-04-09 20:08:44 // 81598
Most vagy visszateszed a két csavarral a lapátot vagy ledugózod. Lapát nélkül kiesik.Simán ki tudod húzni felfelé.
Hardy2016-04-09 18:27:28 // 81596
Leszedte.
Viszont ha az tartja benn a tengelyt akkor az értelem szeruen ki fog esni.
Viszont ha az tartja benn a tengelyt akkor az értelem szeruen ki fog esni.
Laca622016-04-09 18:12:45 // 81594
Köszi ! Előbb utóbb kezdem megérteni a diesel lelkét !
Laca622016-04-09 18:09:19 // 81593
Köszi a választ ! És az miért van,hogy ha tempomattal haladok,változik a nyomás ha pedig a lábammal tartom a tempót akkor meg stabil ?
Shadin2016-04-09 18:06:19 // 81592
Tök normális, a tb nyomás nem sebességfüggő, hanem kikért teljesítmény/nyomaték kérdése, ami arányos a töltőlevegő mennyiségével, azaz a tb nyomással. Asszem kb.