Pityukoma2016-04-29 16:01:13 // 82359
Nekem mikor az exnél először éreztem hogy megcsúszik onnantól még 15ezret mentem vele és azóta az új gazdánál is teszi még a dolgát. Úgyhogy no para, van időd rákészülni.
David | Centocinquantanove2016-04-29 14:59:46 // 82358
Az enyémek szinte pont ilyenek lettek, csak nincs rajta csillogós szemcsés cucc. :)
Nekem tetszik!
Nekem tetszik!
tirex2016-04-29 12:03:29 // 82357
Nekem a pözsón 8 éve csúszkál. Sokat kibír ha nem ütödvágod
Haddel2016-04-29 12:01:25 // 82356
Nekem 5-6. fokozatban csúszkált,5000 km-t mentem igy vele.
FireAlfa2016-04-29 10:12:02 // 82355
Üdv Cartársak!
Elkezdett egy kicsit megcsúszni a kuplungom 4.-be 2000-2400 között. Óvatos használat mellett kibír még egy 1 hónapot szerintetek?
Elkezdett egy kicsit megcsúszni a kuplungom 4.-be 2000-2400 között. Óvatos használat mellett kibír még egy 1 hónapot szerintetek?
Invisible2016-04-29 08:27:33 // 82354
Csak az üzenőfal van, de elvileg mindenkinek az adatlapján kell lennie e-mail címnek. Azon tudsz zaklatni bárkit csendben :)
RomeoOne2016-04-29 08:10:19 // 82353
Egyébként itt privátban nem lehet ráírnbi emberekre, csak az üzenőfalon keresztül?
Hardy2016-04-29 06:19:43 // 82352
Bontó. Érd Tata Bp-n Phon. Ez még nem az a tipus mint az 56-47 hogy világ-világtalan bontja.
Gyulus2016-04-29 00:28:15 // 82351
Sziasztok. Bont valaki 1.9 jts-t? Főtengely szijtárcsára kéne, de nagyon.
Liquid2016-04-28 22:36:14 // 82349
Igen ez valóban jó dolog, mert mi Alfások olyan állatfaj vagyunk akik nem csak dokumentálják mi történik az autóval, de később visszanézzük.
Ennek csak egy hátránya van: ha mondjuk 2 év múlva visszanézed a teljes költséget, akkor kapsz egy gyenge szívrohamot :D Mert együtt látva mindig elrettentő.
Ennek csak egy hátránya van: ha mondjuk 2 év múlva visszanézed a teljes költséget, akkor kapsz egy gyenge szívrohamot :D Mert együtt látva mindig elrettentő.
RomeoOne2016-04-28 21:40:28 // 82348
Egyre jobban tetszik ez az oldal. Most kezdtem el beírogatni a költségeket, aztán láttam, hogy a szervízdíjakat csak blogbejegyzés írásával tudom hozzáadni. Akkor már írtam a nyári gumik vételéről és cseréjéről, meg ha már lendületben voltam, az autópálya matricák levakarásáról is.
Nyomon tudom majd itt követni a kocsival kapcsolatos dolgokat :D
Nyomon tudom majd itt követni a kocsival kapcsolatos dolgokat :D
Peeeti852016-04-28 21:25:10 // 82347
köszönöm.
szerintem szakemberre bízom, bontóból kaptam jó árat ;)
szerintem szakemberre bízom, bontóból kaptam jó árat ;)
Liquid2016-04-28 12:15:02 // 82346
Persze előfordulnak ilyen esetek, de azért nem jellemző, ha nem volt valami behatás.
Nekem nem volt gondom sose, egyik autóval sem.
Nekem nem volt gondom sose, egyik autóval sem.
Invisible2016-04-28 11:29:10 // 82345
yani blogját tudom ajánlani a középkonzol szétszedéséhez! :)
RomeoOne2016-04-28 11:25:55 // 82344
Pedig kellene. Eleve a használat alatt elmászik kicsit a súlypont. Évente egyszer érdemes ezt visszaállítani minden keréknél. Régi kocsival jártam úgy, hogy egyszer csak azt vettem észre, hogy 110-nél ráz a kerék. Először le sem esett, hogy nem az úttal van a baj. Aztán egyre erősebb lett. Egy hét alatt pedig olyan erős lett, hogy nem mertem 90 fölé menni. Nézettem futóművet, kerékcsapágyat, mindent, de semmitől nem javult meg. A végén derült ki, hogy egy egyszerű centrírozás kell neki.
Norby2016-04-28 11:19:11 // 82343
Nem bonyolult.
Váltó szoknya le, burkolatot fel pattint. Rádió ki, szellőztetők ki. Fent a levegőztetőknél 2 csavar, lent a klímánál is 2 csavar.
A rádióhoz spec kulcs kell, a szellőztetőhöz is. Mindkettő megoldható házilag is.
Váltó szoknya le, burkolatot fel pattint. Rádió ki, szellőztetők ki. Fent a levegőztetőknél 2 csavar, lent a klímánál is 2 csavar.
A rádióhoz spec kulcs kell, a szellőztetőhöz is. Mindkettő megoldható házilag is.
Liquid2016-04-28 11:00:39 // 82342
háát én soha nem szoktam csak úgy külön centíroztatni, simán átszerelem otthon, max. ha volt valami behatás, vagy érzek valamit.
Peeeti852016-04-28 10:55:15 // 82341
hello.
bontott már ki valaki közületek műszerfalat ?
olyan gondom van, hogy a műszercsoport középső órája ami a vízhőfokot jelzi, egy ideje megakadt, kb 70-80 fok környékén. Akkor se esik vissza vissza a mutató ha leállítom az autót.
Gondoltam szétszedem, megnézem mi a típusszáma, aztán bontóba nézek egyet hozzá..
bonyolult szétszedni ?
bontott már ki valaki közületek műszerfalat ?
olyan gondom van, hogy a műszercsoport középső órája ami a vízhőfokot jelzi, egy ideje megakadt, kb 70-80 fok környékén. Akkor se esik vissza vissza a mutató ha leállítom az autót.
Gondoltam szétszedem, megnézem mi a típusszáma, aztán bontóba nézek egyet hozzá..
bonyolult szétszedni ?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-04-28 10:40:14 // 82340
Igaz nem alfa, de havernak van r 18-ba teljesen elégedett vele
RomeoOne2016-04-28 10:38:06 // 82339
Minden kerékcserénél centrírozni kell a kerekeket. Mindig a felrakás előtt kell a felniszetteket centrírozni, nyári meg téli váltásnál. Ha egy felnire szoktad áthúzni a gumikat, értelemszerűen ugyanígy.
ProdyG2016-04-28 10:27:03 // 82338
Ez a gumis is, csak most a gyereke besegített neki, mert tavaszi szünet volt és úgy tűnik hiba került a gépezetbe :)
Amúgy azon gondolkozom, hogy én csinálom innentől (sima kulccsal, majd 50 km után újra meghúzom).
Centíroztatni amúgy minden évben érdemes, vagy ti hogy szoktátok? Megtett km függvénye?
Amúgy azon gondolkozom, hogy én csinálom innentől (sima kulccsal, majd 50 km után újra meghúzom).
Centíroztatni amúgy minden évben érdemes, vagy ti hogy szoktátok? Megtett km függvénye?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-28 10:01:28 // 82337
valaki vett nexen gumát? tapasztalat? kíváncsian várom :)
Dömpi (il dottore)2016-04-27 22:27:23 // 82336
az én gumisom nyomatékkulccsal mindig áthúzza a csavarokat
H.Zoli2016-04-27 22:21:17 // 82335
Sziasztok!Van e valakinek felesleges közèp+vàltókar konzolja?Szine mindegy,mert fóliàzni szeretnèm!A mostanin sajnos repedès van!Köszönöm!
RomeoOne2016-04-27 22:15:01 // 82334
Na írtam egy rövid bejegyzést a Blue&Me beüzemeléséről, hátha valakinek hasznos lesz :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-27 22:11:33 // 82333
no ma mentem egy 2.0 136 lovassal, nem tudom mennyire valós ez a lóerő úgy biztos megy, mint a 150 lovas 1.9-es...kivi lennék ez mennyire szól az adónak és mennyi a valós le...
végül is aki szeretne egy uccsó kiadású 2.0 Ti-t az keressen, kemény 131e km lakik benne, jól felszerelt, 2012.3. havi....stb
végül is aki szeretne egy uccsó kiadású 2.0 Ti-t az keressen, kemény 131e km lakik benne, jól felszerelt, 2012.3. havi....stb
Invisible2016-04-27 20:32:00 // 82332
Én se nagyon láttam 200 alatt hirdetve.
Csabi2016-04-27 20:19:26 // 82331
Alapból kérnék értük ennyit gumi nélkül..mivel elég keresett és ritka is...
Csabi2016-04-27 20:17:02 // 82330
Eladó függő...pár éve 43ezer/db ért vettem(gumival együtt). Egészen véletlenül pont ilyen gumikkal mint ami a linkelt képeden van...
Liquid2016-04-27 19:59:55 // 82329
télinek elfogadnám, mit kérsz érte? :D
Invisible2016-04-27 19:32:43 // 82328
Megnézem, mert más is mondta, hogy ott voltak neki a vezetékek. Talán szerencsém lesz :-)
Shadin2016-04-27 19:28:07 // 82327
Kevésbé ezüstös inkább szürkés, ha fent lesz jobban kijön a színe, kivi leszek.
Haddel2016-04-27 19:17:20 // 82326
Jó ledz az hidd el!😃ha meg nem akkor oda kerül a zongora😃
Don Gombóc2016-04-27 19:16:32 // 82325
Hát nem is tudom, mert tényleg szép, de a szín majd ha felkerül akkor adja ki magát. Oszt lássuk he ! :-)
Don Gombóc2016-04-27 19:15:12 // 82324
Jobban szeretem én feltenni a kerekeket gumis után, pont ezért.
Én az emelőn lévő kereket is amennyire tudom meghúzom hogy teljesen felfeküdjön a felni az agyra, aztán leengedve meghúzom nyomaték kulccsal 130 newton méterre, így olyan még nem volt hogy meglazuljon. Így még az 50 kilométer utáni ellenőrzés és után húzás is felejtős. Persze amit kihagytam, hogy ilyenkor a a felni és a kerékagy felfekvő felületeit is megtisztítom, illetve megdrótkefézem, hogy még véletlenül sem maradjon ott mocsok ami miatt vissza lazulhasson, a csavarokat is megdrótkefézem, és egy nagyon kicsi teflonos hőálló zsírral is bekenem. Így nyugodt vagyok utána.
Én az emelőn lévő kereket is amennyire tudom meghúzom hogy teljesen felfeküdjön a felni az agyra, aztán leengedve meghúzom nyomaték kulccsal 130 newton méterre, így olyan még nem volt hogy meglazuljon. Így még az 50 kilométer utáni ellenőrzés és után húzás is felejtős. Persze amit kihagytam, hogy ilyenkor a a felni és a kerékagy felfekvő felületeit is megtisztítom, illetve megdrótkefézem, hogy még véletlenül sem maradjon ott mocsok ami miatt vissza lazulhasson, a csavarokat is megdrótkefézem, és egy nagyon kicsi teflonos hőálló zsírral is bekenem. Így nyugodt vagyok utána.
Haddel2016-04-27 19:08:50 // 82322
Én ilyet akarok télinek.Mennyiért adod?
Don Gombóc2016-04-27 18:58:44 // 82321
Ez csak esőben csinálja de azt is csak most tette másodszor, pedig volt nagyobb eső is amikor nem. Majd átbogarászom a visszajelzők kábeleit, mert lehet hogy valahol meg van törve, vagy csak a szigetelés nyitott, így az esőben bejelez. Majd látom.
Pizza172016-04-27 18:58:09 // 82320
Kimentem kajaszünetben,a jobb elsön mind az 5 keréken tudtam húzni egy keveset.(ott hallottam a kutyorgó hangot is) A bal elsön meg 3 csavar teljesen laza volt. Mielött megvettem akkor tették fel a nyàri szettet alufelnivel és hàt nem húztak utàna. Most megszünt a hang.. Remélem csak ez volt! Köszönöm a vàlaszokat,a segítségeteket!
Don Gombóc2016-04-27 18:55:25 // 82319
Elsősorban Shadinnak. :-)
Százhalombattán megcsináltattam a felnik festését, bár nem volt olyan ezüstjük mint a gyári, ez egy kicsit szürkésebb lett, de fémszemcsés szórást kapott mindenhol, aztán szinterezést ráégetéssel, és lakkozást. Minden négyzet milliméterét megcsinálták, a padkás hibák is eltűntek, illetve ami mélyebb volt az egy kicsit látszik de nagyon közelről, mert a szórás nagyon kisimította a dolgokat. A munka az nagyon szép lett, a színre talán nem erre vágytam de most már ez lesz. :-)
'''''2016-04-27 18:49:09 // 82318
Nekem a 166-nál csinálta.El volt szakadva a vezeték és időnként bejelzett.Szívatós. :-)
Don Gombóc2016-04-27 18:45:57 // 82317
Hahó !
Kinek jelzett már ki a fékbetét kopásjelző esőben? Már másodszor csinálja, pedig a betétek vastagok, és eddig mindig esőben csinálta.
Hol a francban ázhat be a kopás jeladó?
Valakinek volt már vagy ötlete van?
Bár megállás után egy cukrászdai süti evés után már nem gyulladt ki, de amikor elkezdett az eső erősen esni akkor megint kidobta a jelet az egérmozi bal alsó sarkába. Tehát valószínűleg a kerékagy közelében lehet a bibi.
Kinek jelzett már ki a fékbetét kopásjelző esőben? Már másodszor csinálja, pedig a betétek vastagok, és eddig mindig esőben csinálta.
Hol a francban ázhat be a kopás jeladó?
Valakinek volt már vagy ötlete van?
Bár megállás után egy cukrászdai süti evés után már nem gyulladt ki, de amikor elkezdett az eső erősen esni akkor megint kidobta a jelet az egérmozi bal alsó sarkába. Tehát valószínűleg a kerékagy közelében lehet a bibi.
Dömpi (il dottore)2016-04-27 17:35:19 // 82316
féltengely?
ProdyG2016-04-27 17:34:14 // 82315
Én is így jártam pár hete, amikor felkerültek a nyári kerekek, a bal első kerék csavarjai nem voltak rendesen meghúzva (mint utólag kiderült), és kotyogó hangot hallottam folyamatosan. azt hittem nagy baj lesz...
A baj csak az, hogy gumis szerelte át a kerekeket, nem én, oda se megyek többet...
A baj csak az, hogy gumis szerelte át a kerekeket, nem én, oda se megyek többet...
András1592016-04-27 17:24:14 // 82314
Szia.
Szerintem nézd meg van e a kormányban vezeték. Mondjuk az enyémben (Ti) volt.
Ha nincs akkor bizony venned kell egy kormány belső vezetéket.(amivel a gombokat lehet összekötni az átvezető gyűrűvel. Az alsó burkolatot, ha leveszed, akkor a légzsákátvezető gyűrű csatlakozását meg tudod nézni, hogy hány vezeték van. Ha belül megvan a 12db "tüske" akkor multis a légzsákátvezetőd, ha nincs azt is venned kell. Ezután már "csak" a hiányzó 3 kábelt ( can +, - ,táp) részt kell összekötni. Ehhez a legegyszerübb, ha veszel egy müszerfal kábelköteget :) És már csak egy ügyes szerelő kell, aki beköti.
Szerintem nézd meg van e a kormányban vezeték. Mondjuk az enyémben (Ti) volt.
Ha nincs akkor bizony venned kell egy kormány belső vezetéket.(amivel a gombokat lehet összekötni az átvezető gyűrűvel. Az alsó burkolatot, ha leveszed, akkor a légzsákátvezető gyűrű csatlakozását meg tudod nézni, hogy hány vezeték van. Ha belül megvan a 12db "tüske" akkor multis a légzsákátvezetőd, ha nincs azt is venned kell. Ezután már "csak" a hiányzó 3 kábelt ( can +, - ,táp) részt kell összekötni. Ehhez a legegyszerübb, ha veszel egy müszerfal kábelköteget :) És már csak egy ügyes szerelő kell, aki beköti.
Shadin2016-04-27 17:16:30 // 82313
Gyorsításnál ill. motorfékes lassításnál vettem észre jobb elölről kattogó hangot. Ha lassabban és egyenletesen mentem vele akkor nem volt gond. Többször álltam le menet közbe vizslatni, hogy mi a fene lehet, gondoltam szétment a féltengelycsukló :-( Lábbal rugdosva a kereket, nem lehetett észrevenni, hogy lógnak a csavarok, meg kerékkulcs sem volt nálam, hála a purhabos kompresszornak. Hazajöttem és meghúztam a csavarokat és megjavult a féltengely :-) Brutális hangja volt. Nyaralni mentünk full felpakolva, lefelé semmi, hazafelé csattog...
Előtte cseréltem kereket és nem húztam meg azt a kereket.:-(
Előtte cseréltem kereket és nem húztam meg azt a kereket.:-(
Pizza172016-04-27 17:08:19 // 82312
Mit vettél észre? Le tudod írni kb? Hàtha segítesz vele..! Köszi
Shadin2016-04-27 17:05:42 // 82311
Ilyet már én is beszo.tam Hajdúszoboszlóról hazafelé :-)
András1592016-04-27 17:04:36 // 82310