Kész lett a TÚRÓM ! :-) Már csak kedv kellene a beszereléshez.
Don Gombóc2016-06-12 11:19:08 // 83755
Don Gombóc2016-06-12 11:14:48 // 83754
Persze hiszen eccerű fizika. :-)
Az erőkar az erőkar oda is és vissza is. Abban meg a cikknek igaza van, hogy akinek nagy és széles a kereke, könnyen beleesik tévhitekbe, és jobban próbálkozik a határok feszegetésével, mert általában azt hiszi hogy nincsenek határok.
Az erőkar az erőkar oda is és vissza is. Abban meg a cikknek igaza van, hogy akinek nagy és széles a kereke, könnyen beleesik tévhitekbe, és jobban próbálkozik a határok feszegetésével, mert általában azt hiszi hogy nincsenek határok.
mizooo2016-06-12 07:29:07 // 83753
Ez furcsa én megéreztem a 16V-nél... Nem is kicsit.
Piritu - 1.000.0002016-06-11 23:18:32 // 83752
Egyszer majd mérjél egy 0-100-as sprintet mind a két kerékkel.
Piritu - 1.000.0002016-06-11 23:18:00 // 83751
ezért írtam, hogy általában :-)
Dömpi (il dottore)2016-06-11 22:06:15 // 83750
egy fenét, a 19"-os tök jól kitölti!
Liquid2016-06-11 22:03:59 // 83749
Ez úgy általában igaz, de vannak kivételek :)
Pl. a 159 gyári sokküllős felnije 225/55R17-tel szerelve majdnem 1 kilóval nehezebb mint a szintén gyári 19-es TI felni 245/40R19-cel.
Pl. a 159 gyári sokküllős felnije 225/55R17-tel szerelve majdnem 1 kilóval nehezebb mint a szintén gyári 19-es TI felni 245/40R19-cel.
Dömpi (il dottore)2016-06-11 22:03:39 // 83748
én semmit sem veszek észre, pedig 8v, a nyárim 19, a télim 16
Piritu - 1.000.0002016-06-11 22:00:14 // 83747
Gumidoktor a témában...
Piritu - 1.000.0002016-06-11 21:56:26 // 83746
Anno a 156 1,6TS-nél jól mérhető és érezhető volt a 15" és a 17" közti különbség. A nagyobbal nehezebben gyorsult és valamivel többet is fogyasztott. A nagyobb kerék általában nehezebb, nehezebb felpörgetni.
Piritu - 1.000.0002016-06-11 21:50:07 // 83745
A 225/45x17 a Giulietta mérete. Furcsa is a 159 után, hogy csal az óra rendesen. A hajtáslánc ugyan az...
Liquid2016-06-11 21:38:54 // 83744
Valóban nagy, még a gyári 19-es méretnél is nagyobb, de nem okoz gondot, elfér.
Nem a felni mérete a fő tényező, hanem a gumi szélessége. Nem figyeltem meg komoly változást se fogyasztásban se agilitásban, de el tudom képzelni, hogy pl. egy 1.9 8V-nél észrevehető. Majd Dömpi megmondja :)
Nem a felni mérete a fő tényező, hanem a gumi szélessége. Nem figyeltem meg komoly változást se fogyasztásban se agilitásban, de el tudom képzelni, hogy pl. egy 1.9 8V-nél észrevehető. Majd Dömpi megmondja :)
Don Gombóc2016-06-11 21:35:51 // 83743
Végig néztem Velencén élőben, hát nem vagyok elájulva, bár nem sok kocsinál stimmel amúgy sem, inkább a csúcs sportkocsiknál, kivétel a Porsche. :-)
RomeoOne2016-06-11 21:33:56 // 83742
Az viszont meg már nem túl nagy átmérő különbség? Egyébként a nagyobb felninek így a tapasztalataitok szerint mennyire érezhető a teljesítmény visszafogó hatása? Sok helyen hallottam, hogy lomhább a nagyobb felnikkel az autó. Amikor visszaváltanak akisebb felnire (jellemzően a télire), akkor érződik, hogy sokkal agilisebb lesz az autó.
Liquid2016-06-11 21:31:40 // 83741
Liquid2016-06-11 21:24:45 // 83740
Az jó méret csak drága :) Legalábbis téliben jelentősen drágább volt 2 éve mikor cseréltem, így lett 225/55R17.
Don Gombóc2016-06-11 21:22:24 // 83739
Az a kerékjárati sárvédő ív kitöltése érdekes módon mindegyik felni és gumi méretnél eléggé szarul néz ki. Valamit elbasztak hogy erre nem figyeltek, itt a futómű alváz és kaszni összhanggal van a hiba. Még a 18-as TI felni sem adja ki a tökéletes összhangot.
RomeoOne2016-06-11 21:16:40 // 83738
Én mondjuk pont 235/50 R17-en gondolkoztam. Azzal még kevesebbet (ha egyáltalán) csalna az óra, meg picit magasabb is lenne. Plusz jobban is passzolna majd a 8 széles felnire. Bár most vettem új nyári gumikat, úgyhogy nem tudom miért gondolkozok ezen. De lehet, hogy elkap a gépszíj és befizetek 18-as felnire, akkor mindenképp új gumi kell. Nem tudom mennyire lenne kereslet az egy szezonos nyári gumira.
Liquid2016-06-11 20:53:12 // 83737
Nem véletlenül írtam bele a középső sort :)
Nekem TI-m van, az -20mm. Használtam 225/50R17-es így kb. egy magasságban lehetett mint a sima futómű a 225/45R17-tel vagy épp 205/55R16-tal, tán csak kicsit volt alacsonyabb.
Finoman szólva kompromisszumokat követelt. Pl. kétszer akadt el (másodszorra gyakorlatilag letört) a motor mögött a keresztmerevítő, a haspáncél szinte minden nagyobb mukkanónál leért, és nem tudtam beállni a garázsomba.
Pedig nem sokkal alacsonyabb mint egy kopott 235/40R19, mégis sokat számít az az 5-10mm.
Nem vitatom, hogy lehet vele közlekedni, és olcsóbb méret, de úgy gondolom jobb ha az árnyoldalakról is tájékoztatjuk a Cartársat.
Nekem TI-m van, az -20mm. Használtam 225/50R17-es így kb. egy magasságban lehetett mint a sima futómű a 225/45R17-tel vagy épp 205/55R16-tal, tán csak kicsit volt alacsonyabb.
Finoman szólva kompromisszumokat követelt. Pl. kétszer akadt el (másodszorra gyakorlatilag letört) a motor mögött a keresztmerevítő, a haspáncél szinte minden nagyobb mukkanónál leért, és nem tudtam beállni a garázsomba.
Pedig nem sokkal alacsonyabb mint egy kopott 235/40R19, mégis sokat számít az az 5-10mm.
Nem vitatom, hogy lehet vele közlekedni, és olcsóbb méret, de úgy gondolom jobb ha az árnyoldalakról is tájékoztatjuk a Cartársat.
emGéza2016-06-11 20:51:44 // 83736
Csak sz@rul néz ki, mert nem tölteni ki kerékjárat.
Nekem csak ennyi bajom vele és ez több mint sok(k) .
Nekem csak ennyi bajom vele és ez több mint sok(k) .
Laca622016-06-11 20:35:22 // 83735
Ezt vitatom ! Semmi bajom ezzel a mérettel.
Liquid2016-06-11 20:17:09 // 83734
nagyon nem jó, az a 156 mérete...
Igen tudom, hogy nem kisebb a fene tudja hogyan bekerült 205/55R16-nál, de ettől még nagyon alacsony lesz vele az autó.
Igen tudom, hogy nem kisebb a fene tudja hogyan bekerült 205/55R16-nál, de ettől még nagyon alacsony lesz vele az autó.
Dömpi (il dottore)2016-06-11 19:36:25 // 83733
Giuntini2016-06-11 19:19:58 // 83732
Csak ezzel még alacdonyabb lesz. Így is mindenhol kell vele nagyon vigyázni. Megértem hogy olcsóbb méret, csak egy garázsbejárónál vagy feljárónál fél centi is számít.
Laca622016-06-11 18:13:21 // 83731
Nyugodtan ! Én is és sokan mások is ezzel a mérettel gurulnak.
Pizza172016-06-11 17:43:49 // 83730
Helló! 225/50/r17 helyett tehetek fel pl.: 225/45/r17 gumikat? (ALFA ROMEO 159)
Giuntini2016-06-10 23:08:16 // 83729
Én imádom a 2,4 automatát de városba csak úgy jó ha hetente kiviszed a pályára és meghajtod mint Singer a varrógépet. A Q- tronic nagyon jó kombináció a 2,4-el, de.... Fogyasztas aránytalanul sok a városban, és egyebek. De a hangja csodálatos!
Liquid2016-06-10 22:50:15 // 83728
Jók az automaták, én ugyan csak 2.4-est vezettem automatával, de nagyon pozitív volt.
A fogyasztás nem minden, csak egy összetevő s okból. A rövid utakon használt dízel bőven ki fogja kompenzálni a benzines 1.5-2-szeres fogyasztástöbbletét, ami egy TBI esetében nem is biztos hogy megvan.
Pl. az enyém télen -10-ben a bő 2km-es úton 15-20 közötti vagy afeletti átlagot produkál.
A fogyasztás nem minden, csak egy összetevő s okból. A rövid utakon használt dízel bőven ki fogja kompenzálni a benzines 1.5-2-szeres fogyasztástöbbletét, ami egy TBI esetében nem is biztos hogy megvan.
Pl. az enyém télen -10-ben a bő 2km-es úton 15-20 közötti vagy afeletti átlagot produkál.
NGC2016-06-10 22:37:09 // 83727
156 semmiképp, épp most hullik ki alólam. hosszabb táv is előfordul, nem csak város.
NGC2016-06-10 22:33:26 // 83726
mindenképp dízelt szeretnék, pont a fogyasztás miatt. az automatától kissé tartok. amiket nézek, 2005-2006-os évjáratúak. ezüst. :)
Zolibácsi2016-06-10 22:29:20 // 83725
A 2.4 városban nem lesz jó. Max ha a dpf és egr-t kiiktatod. Nekem is most van folyamatban ez, mert a regenerálás 100 km volt. Munkaba jártam 10 oda 10 km vissza plusz napi rohangálás. Van egy 1.9 jtd 156 is páromnak sima 8v ezerszer jobb varosba, 6 liter alatt elvan. Szóval 1.9 8v 120 lovas az én voksom
Dömpi (il dottore)2016-06-10 22:21:14 // 83724
1750 tbi
Liquid2016-06-10 22:17:06 // 83723
Ha város, akkor ne 2.4. Nem oda való, hidegen hidegben qurva sokat eszik, nem melegszik be, nem araszolásra termett. Igazából ez bármelyik dízelre igaz, de a 2.4-re a leginkább. Automatával szerintem élhettőbb városban, ha mindenképp dízelt akarsz, de én elgondolkodnék valamelyik benzinesen inkább.
Zolibácsi2016-06-10 22:01:06 // 83720
Basszus jókor szólsz.....😁
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-10 21:54:07 // 83719
autóúton... terepre elég gáz :P
Zolibácsi2016-06-10 21:48:08 // 83718
Hol akarod használni?
Mattee892016-06-10 21:27:54 // 83717
Sziasztok, egy olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek az normális dolog, hogy a turbó vezérlő vákuum szelep meglehetősen melegszik? (Ami a hűtők felett van felcsavarozva) Indítás után nem sokkal már teljesen forró.
Liquid2016-06-10 21:03:33 // 83716
Ha árban belefér akkor az 1.9-et cseréld ki a 2.0-ra újabb konstrukció, jobb DPF-ügyileg, erősebb is.
Liquid2016-06-10 20:57:35 // 83714
Nem bántólag írtam, csak mivel 2 hetente feldobja valaki ugyanezt a kérdést ezért ha keresel kicsit, bőven találsz érveket.
Amúgy meg alapvetően papírforma:
az 1.9 keveset eszik de nem megy (annyira), egyszerűbb/olcsóbb a fenntartása, a 2.4 erős, többet kajol, drágább....
Amúgy meg alapvetően papírforma:
az 1.9 keveset eszik de nem megy (annyira), egyszerűbb/olcsóbb a fenntartása, a 2.4 erős, többet kajol, drágább....
Liquid2016-06-10 20:43:04 // 83712
olvass vissza van kilóra mindkettőből
NGC2016-06-10 20:26:23 // 83711
Üdv!
Érveket és ellenérveket szeretnék 1.9 illetve 2.4-gyel kapcsolatban.
Érveket és ellenérveket szeretnék 1.9 illetve 2.4-gyel kapcsolatban.
muszkarin2016-06-10 18:03:28 // 83710
Nálad mi volt végül a probléma?
Giuntini2016-06-10 17:56:08 // 83709
Igen. Nekem is ez volt. Sok minden lehet.
muszkarin2016-06-10 16:29:43 // 83707
2016.06.08-án kitakarították a részecskeszűrőt, azóta mentem vele 100 km-t és megint kidobta a hibaüzenetet, az autó nem úgy húz ahogy kellene.
Előfordulhat, hogy nem a szűrővel van a gond?
Előfordulhat, hogy nem a szűrővel van a gond?
Hardy2016-06-10 15:19:00 // 83706
Hétfőn kiderül. Ha csak a kinyomócsapágy és a kuplungnak semmi baja akkor nem cserélem. De Csöri azt mondta szerinte a kuplungszerkezet hullott szét.