Értem!
Akkor az még vállalható rövid távon :)
Egyébként már edzett vagyok ha gyengeségrôl van szó,az utóbbii 5 évben 500ekm tekertem kicsit on 2,8 hdi/jtdbe ami 130le es 300nm ami nem is lenne kevés csak üresen 3100kg az autó :)
On
Csabi1592016-08-11 20:38:44 // 84953
Shadin2016-08-11 20:12:13 // 84952
Mondjuk úgy, hogy egy fogyasztási rekordkísérlet sikeres lehet. Lehet vele menni, de a legkisebb gondod lesz onnan az EGR zárási ideje meg a turbólyuk ;-)
Csabi1592016-08-11 20:04:57 // 84951
Köszi!
Nagyon gáz lesz?
Vagy azért használható marad csak gyenge lesz?
Szerencsére még nem tapasztaltam meg mióta nálam az autó :)
Nagyon gáz lesz?
Vagy azért használható marad csak gyenge lesz?
Szerencsére még nem tapasztaltam meg mióta nálam az autó :)
Shadin2016-08-11 19:52:27 // 84950
Vészüzem lesz bizony. Nem lesz jó neki a felprogramozott nyomáskülönbség változás ciklus és ki fog bukni rád...
Piritu - 1.000.0002016-08-11 18:28:10 // 84949
Vajon honnan tudhattam? :-DD
Hardy2016-08-11 17:29:16 // 84948
Enyem igen. Gondolom valahol be lehet allitani. Nekem 56 is visszazart.
Csabi1592016-08-11 16:27:15 // 84947
Sziasztok!
Èrdeklôdnék h dpf nélkül amég nincs modosítva a program használható marad az autó?
Gondolom vészüzem várható:(
Èrdeklôdnék h dpf nélkül amég nincs modosítva a program használható marad az autó?
Gondolom vészüzem várható:(
Vermacy2016-08-11 16:13:06 // 84946
Segített, mert ma betonos parkolóban láttam "mintha" turbó tájékán fekete olajfolyást. Hasonlóra gondolok, mert egyébként meg semmi baja... Köszönöm
Talán holnap kiderül!
Talán holnap kiderül!
nick2016-08-11 15:33:48 // 84945
hello,
az általad leírtakkal találkoztam, pár éve sajnos a horvát autópályán...
...lehet, hogy ereszt a rendszer, repedt, elöregedett csövek okozhatnak ilyet, nekem volt pár éve: egyszer volt nyomás, egyszer nem, az intercooler cső a turbó felé nyugdíjba ment.. csere
így laikusként remélem érthető voltam :-)
üdv
z
az általad leírtakkal találkoztam, pár éve sajnos a horvát autópályán...
...lehet, hogy ereszt a rendszer, repedt, elöregedett csövek okozhatnak ilyet, nekem volt pár éve: egyszer volt nyomás, egyszer nem, az intercooler cső a turbó felé nyugdíjba ment.. csere
így laikusként remélem érthető voltam :-)
üdv
z
Erhard 242 (Pure Energy)2016-08-11 14:37:01 // 84944
semmi negatív...tavaly pl egy garis sem volt meg idén sem pedig heti 1-2-őt eladunk minden márkához... a LUK-tól kaptunk pl egy 3 oldalas prospektust fényképekkel, hogy milyen kopás milyen hibára vezethető vissza...szerelési vagy valamit nem cserélnek stb... különben sincs "gyári" lendkerék vagy LUK, Sachs, Valeo vagy Aisin a gyártó...max olyan van, hogy nem adják ki ugy-ben a lendkereket és megveheted a gyárit dupla vagy 3x-os áron...lásd hunyadi40 1.7 delej
forrasr2016-08-11 14:21:04 // 84943
és általánosságban típustól függetlenül mi a tapasztalat az utángyártottként forgalmazott lendkerekekkel?
Vermacy2016-08-11 13:26:14 // 84942
Nekem meg még TI-m sincs :( Persze a krómtükörházak miatt nem is bánom, nekem vhogy nem jön be... :)
Vermacy2016-08-11 13:25:26 // 84941
Igaz! Illetve a bezáráshoz nem feltétlenül kell felhúzni az ablakokat!
Liquid2016-08-11 13:23:58 // 84940
Nagyon nem ajánlom azt a méretet, nem a 159-re való, a fene se tudja mért merült bele a könyvbe. 215/60R16 vagy 225/55R16 inkább megfelelő.
A lényeg hogy ne legyen jelentősen kisebb átmérőben a 225/50R17-nél.
Az előttem szóló CarTárshoz hasonlóan nekem is túlméretesek vannak fent , mert pl. a TI minimális ültetése már erős kompromisszumokat követel már a 225/50R17-tel is.
A lényeg hogy ne legyen jelentősen kisebb átmérőben a 225/50R17-nél.
Az előttem szóló CarTárshoz hasonlóan nekem is túlméretesek vannak fent , mert pl. a TI minimális ültetése már erős kompromisszumokat követel már a 225/50R17-tel is.
Vermacy2016-08-11 13:22:50 // 84939
:(
1 hónap után beülök a verdába (ez idő alatt asszony használta néhányszor) és "Check Engine". Na elmegyek pár km-ert és megnézem, ez micsoda. Megy, gyorsul, előzök, majd be kell állni forgalom miatt egy teherautó mögé, ahol is már nem gyorsul, nem veszi fel a tempót. Pár perc múlva újra erőre kap, 140-150, teherautó miatt ismét gázelvétel és ismét ugyanaz a hiba. Itt már tempomat hagyom 110-nél, de nem gyorsul 100 fölé. Pár perc és ismét van ereje, de ekkor már megnéztem, a turbónyomás el sem mozdult 4,5 barról (amíg gyengélkedett, után 1,4-ig is kipörgött).
Nem találkoztam ilyennel. Nem gondolnám, hogy turbó mechanikus hiba lenne, mivel feléledt. Talán túlmelegszik vmi (mert a hőfokmérő nem hiszem, hogy megbízható ilyen esetben) vagy az olajnyomás esik vissza, ha nincs terhelés?
Péntek délután számítógép, hátha látszik vmi. Addig is vki találkozott már ilyennel?
1 hónap után beülök a verdába (ez idő alatt asszony használta néhányszor) és "Check Engine". Na elmegyek pár km-ert és megnézem, ez micsoda. Megy, gyorsul, előzök, majd be kell állni forgalom miatt egy teherautó mögé, ahol is már nem gyorsul, nem veszi fel a tempót. Pár perc múlva újra erőre kap, 140-150, teherautó miatt ismét gázelvétel és ismét ugyanaz a hiba. Itt már tempomat hagyom 110-nél, de nem gyorsul 100 fölé. Pár perc és ismét van ereje, de ekkor már megnéztem, a turbónyomás el sem mozdult 4,5 barról (amíg gyengélkedett, után 1,4-ig is kipörgött).
Nem találkoztam ilyennel. Nem gondolnám, hogy turbó mechanikus hiba lenne, mivel feléledt. Talán túlmelegszik vmi (mert a hőfokmérő nem hiszem, hogy megbízható ilyen esetben) vagy az olajnyomás esik vissza, ha nincs terhelés?
Péntek délután számítógép, hátha látszik vmi. Addig is vki találkozott már ilyennel?
Vermacy2016-08-11 13:17:04 // 84938
Hali!
Nekem 225/55 R17-es Pirelliejim vannak télire. A plusz /5 a dunaújvárosi fekvőrendőrök miatt van, de nyáriban is 235/50 R18-ast vettem a gyári /45-ös helyett.
Egy szezont volt fent nekem R16-os, de sztem kicsi a kocsi súlyához, Nekem nagyon imbolygósnak tűnt. Javaslom, hogy télre (télre is) R17-est vegyél akár úgy, hogy a nyári átmérőt 1-2 mérettel nagyobbra veszed, akár R19-ig. Döntés előtt azért nézd meg a gumiárakat is, mert pár hónapig kerestem, amíg Pirelliben találtam 33-ért téli R17-est és Uniroyalban nyári R18-ast ugyanennyiért. Egyébként 50 körül vannak a prémium abroncsok R17-ben...
Nekem 225/55 R17-es Pirelliejim vannak télire. A plusz /5 a dunaújvárosi fekvőrendőrök miatt van, de nyáriban is 235/50 R18-ast vettem a gyári /45-ös helyett.
Egy szezont volt fent nekem R16-os, de sztem kicsi a kocsi súlyához, Nekem nagyon imbolygósnak tűnt. Javaslom, hogy télre (télre is) R17-est vegyél akár úgy, hogy a nyári átmérőt 1-2 mérettel nagyobbra veszed, akár R19-ig. Döntés előtt azért nézd meg a gumiárakat is, mert pár hónapig kerestem, amíg Pirelliben találtam 33-ért téli R17-est és Uniroyalban nyári R18-ast ugyanennyiért. Egyébként 50 körül vannak a prémium abroncsok R17-ben...
Shadin2016-08-11 13:09:33 // 84937
Érdekes, az enyém nem zár vissza :-(
Deo2016-08-11 12:46:18 // 84936
Sziasztok!
Amatőr kérdésem a következő:
A kocsin (AR159 1.9 JTDM16V 150le) 225/50/R17 - gumik vannak - a használatiban látom hogy elvileg 7Jx16 acél felni 205/55 R16 méretű gumival is mehetne - szóval a kérdés az az hogy téli kerék gyanánt milyen méretű felni kell (azt vágom hogy 16-os ) de milyen osztókörű stb adatot kell néznem hozzá ?
Meg egy kérdés extrákhoz :
Van e valakinek TPMS a kocsijában? illetve ha vennék érzékelőket a felnikhez "magától" észrevenné e a kocsi vagy kell hozzá valami varázslat? vagy honnan lehet tudni hogy a kocsitudná e kezelni e vagy nem ? (progression felszereltség)
Amatőr kérdésem a következő:
A kocsin (AR159 1.9 JTDM16V 150le) 225/50/R17 - gumik vannak - a használatiban látom hogy elvileg 7Jx16 acél felni 205/55 R16 méretű gumival is mehetne - szóval a kérdés az az hogy téli kerék gyanánt milyen méretű felni kell (azt vágom hogy 16-os ) de milyen osztókörű stb adatot kell néznem hozzá ?
Meg egy kérdés extrákhoz :
Van e valakinek TPMS a kocsijában? illetve ha vennék érzékelőket a felnikhez "magától" észrevenné e a kocsi vagy kell hozzá valami varázslat? vagy honnan lehet tudni hogy a kocsitudná e kezelni e vagy nem ? (progression felszereltség)
Piritu - 1.000.0002016-08-11 11:27:03 // 84935
Ha kinyitod a kocsit, de ajtónyitás nincs, akkor egy üdő után automatikusan visszazárja az ajtókat. Így lehuzott ablakkal is be lehet zárva.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-08-11 10:04:45 // 84934
és mit újítanak fel, ha nem kell leadni semmit? :))) Eddig nem igazán volt probléma pl 59-es lendkerékkel pedig már 7 éve viszik...
forrasr2016-08-11 09:48:53 // 84933
Sok helyről hallani, hogy alapból sz@rok az új utángyártott lendkerekek, van hogy újnak adják el de felújított.
Shadin2016-08-11 09:36:01 // 84932
Ha véletlenül lehet a nyitó gombot addig nyomni h lehúzódjon az ablak, akkor a zárógombot is meg lehet nyomni egy pillanatra h bezárjon lehúzott ablakkal :-D
Shadin2016-08-11 09:20:12 // 84931
Minél szarabb a lendkerék az idő múlásával és minél nagyobb a nyomaték, annál valószínűbb, h remeg.
RomeoOne2016-08-11 09:07:37 // 84930
A nyitógombbal valóban lehúzza az ablakokat, ha lenyomva tartom, eddig nem is tudtam :) De természetesen a kocsi nyitva lesz, szóval nem teljesen értem még, hogy mi történhetett reggel
RomeoOne2016-08-11 09:03:48 // 84929
Nem tudom, de akkor le kéne húznia az összes ablakot és bezárnia a kocsit? Na mindegy, mindjárt túrom kicsit a manual-t meg próbálgatom kicsit.
Liquid2016-08-11 08:26:58 // 84928
nem nyomódott emg hosszan a nyitógomb a zsebedben? :)
RomeoOne2016-08-11 08:24:26 // 84927
Sziasztok!
Az autóm produkált egy furcsát. Bejöttem vele a munkahelyre, leparkoltam, de nem zártam be csak otthagytam. Jön erre a kollégám, hogy látta, hogy villan kettőt az elakadásjelző. Mondom jól van, ki tudja, lehet lezárja valamiért magát vagy nálam nyomódott meg a kulcs. Bár azért nem annyira erős a jel, hogy a falakon keresztül is zárja. Jön egy 10 perc múlva megint a kolléga, hogy csutkára le van húzva az összes ablaka a kocsinak. Kimentem erre és tényleg mind a 4 ablak csutkára lehúzva és a kocsi bezárva.
Most ezt mitől csinálta? Nem rendesen lett becsukva egy ajtó? Vagy valami érintkezési hiba? Nyitva hagytam a kocsit felhúzott ablakokkal, erre bezárta magát és lehúzta az összes ablakot. Még eddig nem csinált ilyet.
Az autóm produkált egy furcsát. Bejöttem vele a munkahelyre, leparkoltam, de nem zártam be csak otthagytam. Jön erre a kollégám, hogy látta, hogy villan kettőt az elakadásjelző. Mondom jól van, ki tudja, lehet lezárja valamiért magát vagy nálam nyomódott meg a kulcs. Bár azért nem annyira erős a jel, hogy a falakon keresztül is zárja. Jön egy 10 perc múlva megint a kolléga, hogy csutkára le van húzva az összes ablaka a kocsinak. Kimentem erre és tényleg mind a 4 ablak csutkára lehúzva és a kocsi bezárva.
Most ezt mitől csinálta? Nem rendesen lett becsukva egy ajtó? Vagy valami érintkezési hiba? Nyitva hagytam a kocsit felhúzott ablakokkal, erre bezárta magát és lehúzta az összes ablakot. Még eddig nem csinált ilyet.
Zolibácsi2016-08-10 22:57:55 // 84926
Szóval lehet a lendkerék nem bírja a túltolt chippet? és azért remeg? -költői kérdés...
Mint írtam nálunk is ez volt 155.000 km volt a lendkerékben és teligázon főleg 4. remegett. lendkerék csere és lám a remegés megszűnt viszont ez gyári programmal volt. Anyám nem szólt még hogy kéne valami többlet erő a multiplába....
Mint írtam nálunk is ez volt 155.000 km volt a lendkerékben és teligázon főleg 4. remegett. lendkerék csere és lám a remegés megszűnt viszont ez gyári programmal volt. Anyám nem szólt még hogy kéne valami többlet erő a multiplába....
Shadin2016-08-10 19:29:47 // 84924
Az a baj ezzel, hogy ha a rángatást a nyomatékcsúcson a limiter okozza akkor az autó csak remeg és nem megy jobban mintha vissza lenne véve a nyomatékból.
Az meg egy tévhit h a ezeknek az autóknak a nyomatékcsúcsa 1800-nál van., mert feldobod az autót padra és egyből kiderül h pont ott van ahol beremeg :-(
Pont ezért van nekem is visszavéve 2250-nél, mellesleg ahol rázott.
Ezért gratulálok annak a szakembernek aki csak fel és letölti a Kínában gyártott sw-t.
Így én már milliomos lennék :-) Ezek a sw.-k fillérekbe kerülnek és tökmindegy h olasz német vagy izraeli a forrás. Ilyenek már vannak a MHHAUTO-n is meg az ECUFILES-en is. Ott van kreditem is egy sw-re, meg van kábelem is ám!
Fel is teszem bárkinek aki kéri és ha elég drágán teszem azt, akkor q jó szaki leszek tőle :-D
Tehát remegés egyenlő eszetlen tuning vagy féltengely probléma.
Az meg egy tévhit h a ezeknek az autóknak a nyomatékcsúcsa 1800-nál van., mert feldobod az autót padra és egyből kiderül h pont ott van ahol beremeg :-(
Pont ezért van nekem is visszavéve 2250-nél, mellesleg ahol rázott.
Ezért gratulálok annak a szakembernek aki csak fel és letölti a Kínában gyártott sw-t.
Így én már milliomos lennék :-) Ezek a sw.-k fillérekbe kerülnek és tökmindegy h olasz német vagy izraeli a forrás. Ilyenek már vannak a MHHAUTO-n is meg az ECUFILES-en is. Ott van kreditem is egy sw-re, meg van kábelem is ám!
Fel is teszem bárkinek aki kéri és ha elég drágán teszem azt, akkor q jó szaki leszek tőle :-D
Tehát remegés egyenlő eszetlen tuning vagy féltengely probléma.
mex862016-08-10 18:21:17 // 84923
egyetértek.
én offnál 4évig együttéltem a dologgal semmi gondja nem volt tőle az autónak, se féltengely se kéttömegű se kuplung.
gyárilag 110 lovas autó volt 170-180 le környékén (persze nem csak chiptől) és eléggé buta chip volt rajta nem a hajtást kímélő
viszont 159eseken a hirhedten széthullós váltókkal nem tudom mennyire tesz jót az ilyen remegés....
a 166osom is remegett 5-6ban, az is elég keményre volt írva, jobban ment mint a 159esem ami volt utána pedig az papíron jóval erősebb volt.
meg a mostani autóm ami szintén írt 101ről 130le környékére, ez is remeg valamennyire de ezen sztem a kéttömegű meg a kuplung sem az igazi, igaz 430e km-nél ez nem akkora csoda. menni megy szépen.
én offnál 4évig együttéltem a dologgal semmi gondja nem volt tőle az autónak, se féltengely se kéttömegű se kuplung.
gyárilag 110 lovas autó volt 170-180 le környékén (persze nem csak chiptől) és eléggé buta chip volt rajta nem a hajtást kímélő
viszont 159eseken a hirhedten széthullós váltókkal nem tudom mennyire tesz jót az ilyen remegés....
a 166osom is remegett 5-6ban, az is elég keményre volt írva, jobban ment mint a 159esem ami volt utána pedig az papíron jóval erősebb volt.
meg a mostani autóm ami szintén írt 101ről 130le környékére, ez is remeg valamennyire de ezen sztem a kéttömegű meg a kuplung sem az igazi, igaz 430e km-nél ez nem akkora csoda. menni megy szépen.
mex862016-08-10 18:17:07 // 84922
durván chippelt offos autóm és alfám és a jelenlegi autóm is csinálja magas fokozatban a rángást.
széria sosem...
széria sosem...
Bull882016-08-10 15:35:44 // 84921
Sziasztok !
1,5 Hónapja szakaszosan C1131 Fékhibám van , nyomásszenzort írja , sajnos néztem és csak a VDC kockát találtam , azon kívül semmi olyat ami elektronikusan hozzá kapcsolódna a csövekhez . Cserés lesz a kocka ????
Üdv : Pistihttp://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1470836105-9081-49666-forum.jpg
1,5 Hónapja szakaszosan C1131 Fékhibám van , nyomásszenzort írja , sajnos néztem és csak a VDC kockát találtam , azon kívül semmi olyat ami elektronikusan hozzá kapcsolódna a csövekhez . Cserés lesz a kocka ????
Üdv : Pistihttp://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1470836105-9081-49666-forum.jpg
b00772016-08-10 14:52:51 // 84920
Hát nekem sajnos több eltérés volt a mérésben... Regeneráláskor én csak annyit vettem észre régebben, hogy felugrott a fogyasztás drasztikusan (ahol korábban a pillanatnyi fogyasztás 5l volt akkor 9-10l alá nem ment).
Én egy szlovákiai szakival csináltattam akit sokan ajánlottak és teljesen megbízható, ő ezt a típust speciel csak kiolvassa és egy olasz céggel csináltatja (azonnal vissszaküldték a módosított ecu programot, még akkor is tudtam volna változtatni ha nem tetszik valami teszt után) . Nem hiszem, hogy a chippeléssel baj lenne. Mindenesetre elkértem az eredeti és a módosított programot is.
Én egy szlovákiai szakival csináltattam akit sokan ajánlottak és teljesen megbízható, ő ezt a típust speciel csak kiolvassa és egy olasz céggel csináltatja (azonnal vissszaküldték a módosított ecu programot, még akkor is tudtam volna változtatni ha nem tetszik valami teszt után) . Nem hiszem, hogy a chippeléssel baj lenne. Mindenesetre elkértem az eredeti és a módosított programot is.
RomeoOne2016-08-10 12:57:37 // 84919
Greentimus2016-08-10 12:10:08 // 84918
Beszéltem a chipes emberrel. Ki kell tapasztalnom mikor, milyen gázadásra és fordulatra remeg az autó. Aztán felhívom újra.
Azaz érdekes, hogy haver 1.9 8V-ben ugyanilyen féltengely van és a felújítása sem oldotta meg a problémát. És csere után is rázott egyből... Ja és az csak 140 lóra van felhúzva, tehát a féltengely még annyit sem kap nála, mint nálam a gyári 150 lovas programmal. Fura az egész.
Azaz érdekes, hogy haver 1.9 8V-ben ugyanilyen féltengely van és a felújítása sem oldotta meg a problémát. És csere után is rázott egyből... Ja és az csak 140 lóra van felhúzva, tehát a féltengely még annyit sem kap nála, mint nálam a gyári 150 lovas programmal. Fura az egész.
yani🍀2016-08-10 11:49:22 // 84917
Már számtalanszor javasoltuk, hogy ebben a témában Manky a szakértő, őt keressétek! Néhány hete az egyik cartárs motorjában komoly károsodás történt. Akkor az írta a helytelen "optimatizálás' lehet az oka.
Deo2016-08-10 11:25:13 // 84916
friss tulajként első teletenktól tele tankig mérés esetén 6,29 volt a számolt és 6,1 - et mutatott a fedélzeti nálam - ennyi az eltérés
Hol optimalizáltattál? csak azért érdeklődöm mert tervben van nekem is jövö héten a Rigotech (Szekszárd)
Én nem rendelkezem regenerálásos tapasztalatokkal - pedig mentem már a 3 hete történt vásárlás óta szerintem 1500 km - t biztosan... mit kéne látnom ? fordulat vagy turbó nyomás változást? vagy csak a pillanatnyi fogyasztás adatokban ?
Hol optimalizáltattál? csak azért érdeklődöm mert tervben van nekem is jövö héten a Rigotech (Szekszárd)
Én nem rendelkezem regenerálásos tapasztalatokkal - pedig mentem már a 3 hete történt vásárlás óta szerintem 1500 km - t biztosan... mit kéne látnom ? fordulat vagy turbó nyomás változást? vagy csak a pillanatnyi fogyasztás adatokban ?
b00772016-08-10 09:45:51 // 84915
Sziaasztok,
A 159-es fedélzetije mennyire megbízható? Elkezdtem fogyasztást mérni tankoláskor a megszokott módon, sajnos az jött ki, hogy a tényleges fogyasztás vagy 1l-el több mint a komputer által kiírt.
A másik jelenség amit észrevettem, hogy motoroptimalizálás előtt (ecu program írás, dpf maradt) regeneráláskor láthatóan felugrott a pillanatnyi fogyasztásom 10l körülire, amikor befejezte visszaugrott a megszokott 5-6ra, most optimalizálás után nem látok ilyen kiugrásokat. Regenerálni gondolom regenerál, mert már több 1000km-t mentem azóta és nem láttam arra utaló jelet hogy eltömődött volna. Tapasztalt valaki hasonlókat?
Előre is köszi
A 159-es fedélzetije mennyire megbízható? Elkezdtem fogyasztást mérni tankoláskor a megszokott módon, sajnos az jött ki, hogy a tényleges fogyasztás vagy 1l-el több mint a komputer által kiírt.
A másik jelenség amit észrevettem, hogy motoroptimalizálás előtt (ecu program írás, dpf maradt) regeneráláskor láthatóan felugrott a pillanatnyi fogyasztásom 10l körülire, amikor befejezte visszaugrott a megszokott 5-6ra, most optimalizálás után nem látok ilyen kiugrásokat. Regenerálni gondolom regenerál, mert már több 1000km-t mentem azóta és nem láttam arra utaló jelet hogy eltömődött volna. Tapasztalt valaki hasonlókat?
Előre is köszi
Erhard 242 (Pure Energy)2016-08-10 09:07:52 // 84914
csak a 8v 1.9 ben nincs
Roland1592016-08-10 08:07:55 // 84913
Greentimus!Nekem is 159 1.9 16v jtd-m van és nekem is beráz nagy terhelésnél,de ahogy nő a fordulat úgy abba is marad.A gumik miatt ilyet nem tud csinálni az autó....Amikor én elösször észrevettem ezt a berázós dolgot akkor még megvolt a dpf em és nem volt megírva az autó!5 be csak nagyon kicsit rázott be és 6 ba sem volt olyan vészes.Viszont megirta Manky és már 3.tól elkezdett darálni,kicsit viszább vette most így tudok vele autózni normálisan,5-6 ba odafigyelek rá....viszont nekem a féltengely csillagok vannak elkopva,ezért ráz be!nem érdemes gyárira megcsináltatni mert 1 hét múlva ugyan úgy fog rázni....meg kell erősítetni és megszűnik ez a berázás!
FireAlfa2016-08-10 07:29:55 // 84912
Hello. Én amikor voltam Mankynál chippeltetni, pont azt nézte a program megírásánál, hogy az említett fordulaton 5.-ben és 6.-ban padlónál berázza e a kocsit. Szerintem sz@rul van megírva a programod, azt nézesd át.
ProdyG2016-08-10 07:21:13 // 84911
"a szívósor ki lett pucolva és a lapátok le lettek kötve"
- az igaz, hogy ezek a "lapátok" csak a facelift előtti kocsikban voltak? Igaz, hogy az én 2010-es 2.4-esemben nincs már ilyen?
köszi!
- az igaz, hogy ezek a "lapátok" csak a facelift előtti kocsikban voltak? Igaz, hogy az én 2010-es 2.4-esemben nincs már ilyen?
köszi!
Zolibácsi2016-08-10 06:34:20 // 84910
Jah motortarto gumibakok? Foleg ami atetejen van kutyacsont alakú? Észre sem veszed de annak a bele el tud fáradni
Zolibácsi2016-08-10 06:32:27 // 84909
Anyám multiplajan volt ilyen 2000-3000 között 3-4-5 sebességi fokozatban teli gazon rázott a kocsi eleje és a műszerfal is remeget. Nem apró rezonancia volt hanem amit a lendkerék produkált. Bar írtad hogy volt cserélve én meg is azt jelölném meg.
Greentimus2016-08-09 23:05:51 // 84908
Sziasztok!
Remélem az alábbi problémámról már olvasott valaki vagy ne adj Isten tapasztalta is.
Adott volt 1 hete még: 1.9 Jtdm, 150 lovas 159-es. Elől új nyári kerekekkel, hátul használt nyári kerekekkel. A felnik mérete 18-as. A hibajelenség nem állt fent.
Múlt héten EGR/DPF off lett, a szívósor ki lett pucolva és a lapátok le lettek kötve. Kapott okosított programot is, mellyel kb +20-25 LE lett és +55-60 Nm nyomaték, és még 1-1.5 L-rel kevesebbet is fogyaszt a verda. Kipróbáltuk a kocsit és 2000-3000 fordulat között (vélhetően nyomatékcsúcsnál) beráz valami elől. Pedig ezt a programot teszik fel minden 150 lovas 159-re és nem szokott lenni panasz. A váltó tavaly lett felújítva, kuplung tiptop (kb 40.000 km lehet benne, Valeo), kettőstömegű (Valeo) egy hónapja lett cserélve. Tehát elvileg minden okés. Mi lehet a ludas? Holnap fogok kerekeket cserélni. 2 új első megy hátra, 2 hátsó előre.
Haver, aki kipróbálta a kocsit ugyanezt tapasztalta tavaly ősszel 16-os téligumikkal a sajátján 1700-1800 fordulat környékén főleg hegynek felfele már 3/4-es gáznál, amúgy padlógázzal sík terepen is. Neki 2000 fordulat felett nincs rázás, a nyomatékcsúcs pont 1700-1800 között lehet a kocsiján. Neki 3 éve lett chipelve a kocsi (120 LE-ről 140 LE-re, neki 1.9 8 V van), tehát nem a chipelés után lett probléma. EGR/DPF off neki is. A berázás után ezeket cserélte: féltengelyek, motortartók, kuplung+lendkerék. Illetve volt centrírozás, görgőzés és futóműállítás is. És a rázás nem szűnt meg. Ebből kifolyólag nem kezdek bele alkatrész cserélésre. Csak lengéscsillapítót nem cserélt:) Viszont amint felrakta a 17-es nyári gumikat, megszűnt a probléma. Ő akkor a téli gumikra fogta a probléma forrását a vasárnapi teszt körig, amit a mi autónkon csinált. Most már ő is elbizonytalanodott. Mi lehet a gond? A chipes ember száma holnap meglesz, visszább tud venni a programból, de nem bánnám ha inkább kiderülne a valós probléma, mert nem tűnik agyonhúzott programnak, amely rajta van... Köszi!
Remélem az alábbi problémámról már olvasott valaki vagy ne adj Isten tapasztalta is.
Adott volt 1 hete még: 1.9 Jtdm, 150 lovas 159-es. Elől új nyári kerekekkel, hátul használt nyári kerekekkel. A felnik mérete 18-as. A hibajelenség nem állt fent.
Múlt héten EGR/DPF off lett, a szívósor ki lett pucolva és a lapátok le lettek kötve. Kapott okosított programot is, mellyel kb +20-25 LE lett és +55-60 Nm nyomaték, és még 1-1.5 L-rel kevesebbet is fogyaszt a verda. Kipróbáltuk a kocsit és 2000-3000 fordulat között (vélhetően nyomatékcsúcsnál) beráz valami elől. Pedig ezt a programot teszik fel minden 150 lovas 159-re és nem szokott lenni panasz. A váltó tavaly lett felújítva, kuplung tiptop (kb 40.000 km lehet benne, Valeo), kettőstömegű (Valeo) egy hónapja lett cserélve. Tehát elvileg minden okés. Mi lehet a ludas? Holnap fogok kerekeket cserélni. 2 új első megy hátra, 2 hátsó előre.
Haver, aki kipróbálta a kocsit ugyanezt tapasztalta tavaly ősszel 16-os téligumikkal a sajátján 1700-1800 fordulat környékén főleg hegynek felfele már 3/4-es gáznál, amúgy padlógázzal sík terepen is. Neki 2000 fordulat felett nincs rázás, a nyomatékcsúcs pont 1700-1800 között lehet a kocsiján. Neki 3 éve lett chipelve a kocsi (120 LE-ről 140 LE-re, neki 1.9 8 V van), tehát nem a chipelés után lett probléma. EGR/DPF off neki is. A berázás után ezeket cserélte: féltengelyek, motortartók, kuplung+lendkerék. Illetve volt centrírozás, görgőzés és futóműállítás is. És a rázás nem szűnt meg. Ebből kifolyólag nem kezdek bele alkatrész cserélésre. Csak lengéscsillapítót nem cserélt:) Viszont amint felrakta a 17-es nyári gumikat, megszűnt a probléma. Ő akkor a téli gumikra fogta a probléma forrását a vasárnapi teszt körig, amit a mi autónkon csinált. Most már ő is elbizonytalanodott. Mi lehet a gond? A chipes ember száma holnap meglesz, visszább tud venni a programból, de nem bánnám ha inkább kiderülne a valós probléma, mert nem tűnik agyonhúzott programnak, amely rajta van... Köszi!
mezoba2016-08-09 21:34:21 // 84907
az szééép :D akkor lesz egy ilyen mutatványom majd :) köszönöm a segítséget. :)
Hardy2016-08-09 18:13:26 // 84906
Könnyű kicserélni mert a gumi elott a kasznin van a csatlakozó. Ott szét tudod húzni. De a cél itt tényleg a szoptatás volt. Vagy be voltak szivva az tuti. 3-vagy négy mar nem emlékszem test megy be a kaszni oldalon es egy jön ki a csomagtér oldalon. A gumiba fonták össze őket. Miért nem lehetett a csomagtér oldalon nem értem. Akkor kevesebb vezetek menne at. Kisebb a hiba lehetőség.
Ahogy azt se értem hogy az első ülés minden elektromos dolgát a hátsó csomagtérben levő biztosítékoktól hozzak ismét vissza előre. Nem lett volna egyszerűbb elöről oda vinni.
Ahogy azt se értem hogy az első ülés minden elektromos dolgát a hátsó csomagtérben levő biztosítékoktól hozzak ismét vissza előre. Nem lett volna egyszerűbb elöről oda vinni.
Imszi862016-08-09 18:09:56 // 84905
Köszi! :)
Azért rakok bele ENI-t, mert ismerősöm ingyen tudja adni, kaptam is 2 litert az előbb. Szerencsére nem én csinálom a cserét, abból sok jó nem lenne. :D
Lövésem sincs, hogy volt-e már cserélve, de most mindent szeretnék rajta megnézni, amit csak lehet. De valószínűleg nem nagyon cserélték.:/
Azért rakok bele ENI-t, mert ismerősöm ingyen tudja adni, kaptam is 2 litert az előbb. Szerencsére nem én csinálom a cserét, abból sok jó nem lenne. :D
Lövésem sincs, hogy volt-e már cserélve, de most mindent szeretnék rajta megnézni, amit csak lehet. De valószínűleg nem nagyon cserélték.:/
mizooo2016-08-09 17:21:21 // 84904
Szia, ahogyan látom FL-nél már a medium-ban nincs benne semmi plusz kábel.
Nekem az ECU-tól kellett kábeleznem egészen a kormányig.
Nekem az ECU-tól kellett kábeleznem egészen a kormányig.