Hardy2016-11-06 18:16:48 // 86954
Nezd meg az enyemet. Blogokban is van kep.
tirex2016-11-06 18:07:54 // 86953
Ja bocs,én a navis fejegységre gondoltam.
Haddel2016-11-06 17:46:24 // 86952
Hehe megvolt ma az elsö havas téligumi teszt ,természetesen nagy parkolóban való kézifékes csúszkálással egyetemben😃 Jó móka volt,viszont miután kikapcsoltam a menetstabilizátort ,egy idő után sípolt vmi és a müszerfalon is égve maradt az ikonja. Ujrainditás után eltünt ,és ha be volt kapcsolva akkor se volt baja. Viszont a vacsi új conti gumikkal se tudtam feljönni a parkolomba,csak tolatva ,és úgy is csak harmadik nekifutásra. A szomszédom meg a szakadt 4 motion sharannal vígan nyargalt felfele...
Az már tuti ,hogy q4 Giuliát kell majd vennem 😃😃
Az már tuti ,hogy q4 Giuliát kell majd vennem 😃😃
Dömpi (il dottore)2016-11-06 17:44:13 // 86951
Sokban nincs, de hátsó kurblis ablak...szerintem Mo-n az enyém az egyetlen 😜
Haddel2016-11-06 17:35:08 // 86950
HGabor2016-11-06 17:34:29 // 86949
Feldobtam a NAVI linkeket a blogomba, kis útmutatóval. Majd aki először próbálja, az pls jelezze, hogy sikerült-e.
Dömpi (il dottore)2016-11-06 17:34:08 // 86948
Srácok, milyen izzó kell bal hátra a féklámpába és a hátsó tompítottba?
Chianti2016-11-06 17:20:34 // 86947
tirex2016-11-06 17:06:53 // 86945
Osztrak an szokott lenni. 200-240 euró szokott lenni
tirex2016-11-06 17:05:36 // 86944
Kollégám nemrég vett egy 2.4 sw-t, alami hasonló rendszáma van. Este megyek melózni, megnézem.
Tomi Stark2016-11-06 17:03:30 // 86943
Mondjuk a navi az engem is érdekelne.
HGabor2016-11-06 16:57:37 // 86942
Ahh, elfelejtettem feltolteni. Mindjart intezem.
Jani72122016-11-06 16:44:18 // 86941
sziasztok! Lenne pár kérdésem :)
-Tudnátok segíteni, hogy honnan tudnék egy a 159-hez való navi cd-t szerezni?
-van valakinek olyan sedanja aminek a csomagtér ajtón van spoilere?
Kaptam az autohoz 2 db-ot frissen rendelte de nem szerelte fel (egy nagyobb és egy kisebb is van) szeretném megnézni egy olyan auton amin már van, mert tetszik, de nem tudom melyik lenne a szebb. Jó lenne látni pár verziot :)
Köszi a válaszokat!
Üdv mindenkinek!
Nivan842016-11-06 16:19:35 // 86940
Nekem multi kormanyom sincs 😂😂😂 en nyertem!
Rolee462016-11-06 15:35:35 // 86939
LWW-191 vagy181.Fekete159 Sw ismeros valakinek!?
Liquid2016-11-06 14:26:07 // 86937
Tökéletesen jól mondja Dömpi!
A találkozó nem arról szól hogy kinek nagyobb...:)
Mindenkit nagyon szivesen látunk.
A találkozó nem arról szól hogy kinek nagyobb...:)
Mindenkit nagyon szivesen látunk.
Dömpi (il dottore)2016-11-06 14:13:11 // 86936
Tomi!
Az én vasam a legkevésbé felszerelt (pl. Hátul kézi tekerős az ablak, manuális a klíma) mégis elfogadott tagja vagyok a közösségnek! Nyugodtan gyere talikra, itt nem az számít amire gondolsz!
Az én vasam a legkevésbé felszerelt (pl. Hátul kézi tekerős az ablak, manuális a klíma) mégis elfogadott tagja vagyok a közösségnek! Nyugodtan gyere talikra, itt nem az számít amire gondolsz!
Dömpi (il dottore)2016-11-06 14:04:53 // 86935
Oké, akkor ezt megdumáltuk.
Haddel2016-11-06 13:51:15 // 86934
kisradics2016-11-06 13:23:24 // 86933
Csabi2016-11-06 13:06:57 // 86932
Nekem is fenn van a szoftverfrissítés így 400, viszont előtte 1000volt...nagyobb a tartalék így.
Tomi Stark2016-11-06 13:02:09 // 86931
Ezt, inkább személyesen, mondjuk egy találkozón.
Mondjuk az, hogy az emberek szemében a 'gyári " minőségibb terméket jelent, egy kisiparos termékekkel szemben, hát hogy is mondjam...furcsa!
Mondjuk az, hogy az emberek szemében a 'gyári " minőségibb terméket jelent, egy kisiparos termékekkel szemben, hát hogy is mondjam...furcsa!
Giuntini2016-11-06 12:54:52 // 86930
Ha én autópályázom akkor 600 km kábé. Igaz benne van azEGR és a 2011-es szoftver módosítas van rajta. Ezzel a programmal 80 valahány szazalékos tömődöségnél indítja regent.
Csabi2016-11-06 12:10:40 // 86929
A fehér füst általában az el nem égetett gázolaj miatt van,rosszabb injektoroknál, vagy regen közbeni padlógáznál előfordul...Viszont a 2500km-es regenek közötti különbségre fogadni mernék, hogy nem annyi..:)
Csabi2016-11-06 12:06:29 // 86928
A regenek közötti távolság erősen használat függő, a legjobban a hideg-üzemben megtett kilométerek befolyásolják , rövidítik le. Nálam ~400km-ként regenerál szinte mindig, az én használati szokásaim mellett. (70%ban 20km-es etapok a többi város) . Viszont egy hosszabb út során volt amikor 950km után regenerált...
Egyébként nálam is rendszerint akkor regenerál amikor a parkolóhoz érek, régebben én is plusz köröket mentem, mostanra viszont már átértékeltem a dolgokat....Nagyjából 10 perc a regen, ha sok van vissza akkor leállítom, viszont rögtön vissza is indítom, hogy vissza tudjon hűlni minden, járatom fél-egy percet és akkor állítom le végleg.
A nem teljes regen miatt ilyenkor csak 70%-ra ugrik vissza a tömődöttségi érték ami miatt lényegesen hamarabb fog regenerálni ismét( 30-100km használatfüggő)
Egyébként nálam is rendszerint akkor regenerál amikor a parkolóhoz érek, régebben én is plusz köröket mentem, mostanra viszont már átértékeltem a dolgokat....Nagyjából 10 perc a regen, ha sok van vissza akkor leállítom, viszont rögtön vissza is indítom, hogy vissza tudjon hűlni minden, járatom fél-egy percet és akkor állítom le végleg.
A nem teljes regen miatt ilyenkor csak 70%-ra ugrik vissza a tömődöttségi érték ami miatt lényegesen hamarabb fog regenerálni ismét( 30-100km használatfüggő)
Tomi Stark2016-11-06 11:38:21 // 86926
Ilyet nekem csak hidegen (2-6)km-en csinál. Nyilván olyankor nem erőltetem a nyomatékot, meg legalább tiszta az égés, a légfelesleg miatt. Melegen olyat csinál, hogy 1,6bar-rol visszapattan 1,3-ra, majd újra tölt 1,5ig, persze ezt komolyabb gáz adásra.
Nagyon nem zavar, indul, megy mint a veszedelem, 7 liter a fogyasztás, ha valami letérdel akkor hiba ok feltár, csere, oszt' megyünk tovább.
Őszinte leszek : minden nap rengeteg motor gyártását van szerencsém végigkövetni, hogy egy termék mennyire lesz tartós, nem csak a konstrukción múlik. Még a robotok világában sem...
Nagyon nem zavar, indul, megy mint a veszedelem, 7 liter a fogyasztás, ha valami letérdel akkor hiba ok feltár, csere, oszt' megyünk tovább.
Őszinte leszek : minden nap rengeteg motor gyártását van szerencsém végigkövetni, hogy egy termék mennyire lesz tartós, nem csak a konstrukción múlik. Még a robotok világában sem...
Giuntini2016-11-06 11:07:58 // 86925
Semmi gond nincs, csak itt olyan emberek vannak, akik imadják az autóikat. A DPF kiiktatás más kérdés. Vannak olyanok, aliknek tönkrement a Dpf és nincs kedvük 3 kilót fizetni egy újért és rengeteget használják a városban a verdát. Nekem is volt gond vele meg sokunknak, de kitisztítattam, mert szeretem a gyári állapotot. Én sokat autópályázom, meg tudod a zuzmók.... Amit te mondasz az autó roncsolásával jár. Nyugodtan csinald amit jónak látsz, csak akkor ne kérj tanácsot, mert ez egy Alfas rajongói oldal!
Giuntini2016-11-06 11:00:25 // 86924
Érik egy újabb Sz...a effektus, csak más megközelítéssel.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-11-06 10:57:33 // 86923
Én a sajátomat mindig észre veszem. Haver us mert folyamatosan mutatja a kocsi a pillanatnyi fogyit. Nem azt mondom hogy az egr off miatt regenezik neki 2500km után de nála ennyi. És nála köd van regennél , nálam semmi. Dehát Alfa az nem opel :)
Liquid2016-11-06 10:51:56 // 86922
már homályba vész, olyan rég volt :)
emGéza2016-11-06 10:22:24 // 86921
Dobd fel ezt az esős napot! Meséljél nekünk valamit ! 😁
ZoliNix2016-11-06 10:03:59 // 86920
Van egy másik történet. Ha finoman gyorsítok, a turbónyomás nem esik vissza hanem felmegy 1,5 körülre és nem húz.
Intenzívebb gyorsításkor szépen visszamegy 0.8-1 bárra, és megy rendesen. (tudom, nem kell tötymörögni)
Az egész ki lett takarítva tavasszal, nem szorult, nem akadt.
Van ötletetek?
Intenzívebb gyorsításkor szépen visszamegy 0.8-1 bárra, és megy rendesen. (tudom, nem kell tötymörögni)
Az egész ki lett takarítva tavasszal, nem szorult, nem akadt.
Van ötletetek?
Tomi Stark2016-11-06 09:51:02 // 86919
Hehe, legközelebb eljátszom, mondjuk akkor olyan lennék mint a sok TDI-k. Egyébként vétel után az első regen, az elég rémisztő volt, égett szag, füst..., na mondom ennek sanyi. Aztán olvastam itt, hogy ez normális.
Kolci2016-11-06 09:43:35 // 86918
Én a helyedben maradnék a parkolóban 2000-es fordulattal kifüstölnék mindenkit :D
Tomi Stark2016-11-06 09:38:11 // 86917
Nekem van, és vétel után 450 km körül regenerált, 18000 km-el később 670 km után kezdi. Gondolom ez nem baj, csak fura. Mondjuk én nem a comp-ból olvasom, hanem figyelem a turbónyomást, és nullázom a trip-et. Már többször késtem reggel a melóból, mert akkor kezdi mikor beérek a pakolóba. Akkor mehetek még egy kört :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-06 09:34:45 // 86916
hát egyenlőre több van, mint kéne :)
Csabi2016-11-06 09:32:48 // 86915
Lassan 159-ed sem lesz :D
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-06 09:21:57 // 86914
nekem +1 nincs :DDD
Csabi2016-11-06 09:21:08 // 86913
a vakbeles eset az EGR-re tökéletesen igaz :)
Csabi2016-11-06 09:20:33 // 86912
A %-ot csak a 159 re értettem, tény hogy vannak olyan más típusok ahol tényleg problémás a DPF és szinte mindegyikkel a gond van. De ez szerencsére nálunk nem igaz...
Kár hogy nem lehet itt a fórumon szavazást indítani kinek van és kinek nincs DPF-je...
Kár hogy nem lehet itt a fórumon szavazást indítani kinek van és kinek nincs DPF-je...
Csabi2016-11-06 09:14:16 // 86911
Ez belátható. A baj az, hogy az ECU nem végez kipufogógáz elemzést. Számolt érték alapján indítja a regenerációt, egy sor paramétert figyel amiből csak számolja a DPF tömődöttségét...Az EGR kikapcsolás miatti változások ebben nincsenek benne... MInt mondtam én monitoroztam a regenek közötti megtett utat EGR előtt, és után az eredmény nulla változás lett....
Don Gombóc2016-11-06 09:13:01 // 86910
Köszike, megnézem. A szélvédő kárfelmérés szerint fűthető. :-) Akkor ha van akkor miért is ne?
droberto2016-11-06 09:09:56 // 86909
droberto2016-11-06 09:04:44 // 86908
Biztos azt meg sárral kentétek be. :)
Egy egy rétegű festék bevonat fújva max 0,06 mm.
Szerintem ezt most jobb ha elengeded. :)
Egy egy rétegű festék bevonat fújva max 0,06 mm.
Szerintem ezt most jobb ha elengeded. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-06 09:04:13 // 86907
szerintem rosszak a %-os összehasonlításaid, nekem más a rálátásom mivel ugye nem csak Alfákkal foglalkozunk alkatrész ügyben, viszik mindenhez márkától függetlenül és bizony a csak csere megoldja a problémákat... persze van olyan is aki előtte cseréli a fél autót (nekünk külön öröm) és nem javul a helyzet és van olyan is akinek tényleg nem DPF hibája van és van olyan aki az elejét veszi az egésznek ...
ZoliNix2016-11-06 09:00:24 // 86906
Nálam okosabb, tapasztaltabb ember azt mondta, kevesebb korom képződik egr nélkül mert mindig tiszta levegőt kap. Ezt én is gondolnám.
sutyi702016-11-06 08:59:29 // 86905
Egy 150es csiszolópapírral oldottam meg a dolgot, lényegében a felszerelt kerék, elforgott, csak leszedte a gyári piros színt egy kb 1 forintos méretű terüeten, a csiszolással csak annyit nyertem hogy az új festékréteget amivel lekentem, nem szedi le a felni.