Tegnap bemérettem az akksit (mivel ÖAMTC tag vagyok, így nem került semmibe) így a tél előtt, mert nem szeretnék kellemetlen meglepetéseket a hideg téli reggeleken.
Azt mondta a szerelő srác, alapvetően semmi gond az akksival - pedig már három éves - de azért időnként egy töltés ráférne. Már csak azért is, mert csillaggarázsom van nekem is. Már régóta tervezem egy töltő vásárlását, azt hiszem itt az ideje. Én egy CTEK-re gondoltam...
Chianti2016-11-10 15:26:50 // 87115
Invisible2016-11-10 15:11:01 // 87114
Nekem ma hozta a futár, remélem nálam is beválik! :)
Chianti2016-11-10 15:07:58 // 87113
Ha valaki ablaktörlő cserében gondolkodik és épp nem elérhető a gyári, bátran merem ajánlani ezt:
Tegnap vettem, ma teszteltem, így talán nem túl meggyőző az eredmény, de azt tudom mondani, hogy csont száraz ablakon se nyikorog, vagy pattog, és természetesen szépen töröl, nem csíkoz. Előtte azt hiszem Champion volt fenn, de már új korában sem tetszett, nem illeszkedett rendesen az üvegre, mostanra meg már elviselhetetlen volt. Ha kevés víz volt a szélvédőn elviselhetetlenül pattogott, nyikorgott és foltosan törölt. Még jó hogy nem kezdtem el csavargatni az ablaktörlő szárait, mert így tökéletes ahogy van. Szóval nekem bevált egyelőre, a többit majd egy év múlva.
Tegnap vettem, ma teszteltem, így talán nem túl meggyőző az eredmény, de azt tudom mondani, hogy csont száraz ablakon se nyikorog, vagy pattog, és természetesen szépen töröl, nem csíkoz. Előtte azt hiszem Champion volt fenn, de már új korában sem tetszett, nem illeszkedett rendesen az üvegre, mostanra meg már elviselhetetlen volt. Ha kevés víz volt a szélvédőn elviselhetetlenül pattogott, nyikorgott és foltosan törölt. Még jó hogy nem kezdtem el csavargatni az ablaktörlő szárait, mert így tökéletes ahogy van. Szóval nekem bevált egyelőre, a többit majd egy év múlva.
Tocke2016-11-10 15:02:24 // 87112
Nagyon hízelgőnek tűnik, de egy 5 éves Tibi 38.000 km-el 3 misiért...., hát sztem mese kategória. Ott vmi nem kerek.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 15:00:02 // 87111
Hang = Busso v6
A többi mindegy, csak halk legyen :-)
A többi mindegy, csak halk legyen :-)
Martin Kovacs2016-11-10 14:45:01 // 87110
haveromnak van qv giulietta.. Hangban tényleg semmi az 1750.... a 2.4 nek kifejezetten jó hangja van szerintem :)
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 13:53:44 // 87109
Pl egy ilyenre megdobban..dobb..
De az olaszokban se bízok kilóméterileg, és ismerősöm sincs arra :-)
Erre azt mondanám, hogy ha a kilométer valós, akkor ide nekem most azonnal.
De az olaszokban se bízok kilóméterileg, és ismerősöm sincs arra :-)
Erre azt mondanám, hogy ha a kilométer valós, akkor ide nekem most azonnal.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 13:47:02 // 87108
A tankolás nem sarkallatos kérdés, azt ki tudom optimalizálni :-) Valahogy az értékvesztés az amire az agyam erős tiltakozással reagál.
Egyébként szép nagyon az autód, annyiért jól vetted. :-)
Én vagyok a nagyon hülye, mert volt fenn egy berlina Ti jó árban egy darabig, csak akkor még jól elvoltam én a 146-ommal, halogatam ahogy szoktam. Mert hülye érzelmes módon ha egyszer beleülök, elfog a senkineksohaelnemadomdejóeznekem érzés. Aztán 1 hónapra rá most ott áll a kasznisnál és várja a döntést.
És persze most nulla darab olyan hirdetés van ami "kell" érzést vált ki. Sajnos.
Egyébként szép nagyon az autód, annyiért jól vetted. :-)
Én vagyok a nagyon hülye, mert volt fenn egy berlina Ti jó árban egy darabig, csak akkor még jól elvoltam én a 146-ommal, halogatam ahogy szoktam. Mert hülye érzelmes módon ha egyszer beleülök, elfog a senkineksohaelnemadomdejóeznekem érzés. Aztán 1 hónapra rá most ott áll a kasznisnál és várja a döntést.
És persze most nulla darab olyan hirdetés van ami "kell" érzést vált ki. Sajnos.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-10 12:45:03 // 87107
na igen én már azt sem tudom merre van a OBD csatim így 1,5 év Tibizés után már ez megér egy kis többletfogyasztást ... egyébként egy írt 2,4 és a TBi között nem látok nagy különbséget menetteljesítményre jó azaz 5 henger
yani🍀2016-11-10 12:39:07 // 87106
Nekem volt 2.0 Manky által írt progival. Élményben az átírás után közelítette meg a TBi vezetési élményét. Mondjuk ez az én hibám, de amíg a dieselem volt állandóan nézegettem mikor regenerált és mikorra várhatom a következőt. A TBi-re csak a szervizintervallum nullázásához csatlakozom a comphoz. Már sokszor volt téma mi a pro és kontra egyik vagy másik mellett. Én is azt mondom, hogy ez olcsóbban fenntartható.
Ha ugyanolyan lenne a költsége mint egy dieselé, akkor sem egyszerre fogod kiadni a pénzt, hanem apránként a tankoláskor. Ez is csak a 1,9-2.0-ra igaz, mert a 2.4 azért hasonlóan fogyaszt, mint a TBi.
Nekem 2,9-ben állt meg névre írva és nagyon örülök, hogy összejött.
Ha ugyanolyan lenne a költsége mint egy dieselé, akkor sem egyszerre fogod kiadni a pénzt, hanem apránként a tankoláskor. Ez is csak a 1,9-2.0-ra igaz, mert a 2.4 azért hasonlóan fogyaszt, mint a TBi.
Nekem 2,9-ben állt meg névre írva és nagyon örülök, hogy összejött.
Giuntini2016-11-10 12:16:28 // 87105
A dízelnél a fázasra van megoldás. Az enyémben gyárilag van kieg fűtés, hidegben indìtás után már jön a meleg, ami 70 fokos vìzhőmérsékletnél lekapcsol. Egy áldas.
Én is mentem Tbi-vel, a VTT-n Yaniét próbaltam ki. 200 lovas az is, de másképp megy. Nagyon finom, és könnyedebben mozog. A 2,4 viszont már 1500-ról iszonyú vehemenciaval gyorsul, a Tbi másképp, az viszont 3000 -nél él igazan. Mégis a karakterisztikaja miatt szerintem jobban autózható mint a hasonló benzinesek. Amit nagyon hianyolok a Tbi-nél az a hang. Semmi sportos igazi benzines Alfas hangja nincs. Pityukoma mikor vezette az én 2,4-emet, elismerte hogy hangban sportosabb mint a benzines.
Én is mentem Tbi-vel, a VTT-n Yaniét próbaltam ki. 200 lovas az is, de másképp megy. Nagyon finom, és könnyedebben mozog. A 2,4 viszont már 1500-ról iszonyú vehemenciaval gyorsul, a Tbi másképp, az viszont 3000 -nél él igazan. Mégis a karakterisztikaja miatt szerintem jobban autózható mint a hasonló benzinesek. Amit nagyon hianyolok a Tbi-nél az a hang. Semmi sportos igazi benzines Alfas hangja nincs. Pityukoma mikor vezette az én 2,4-emet, elismerte hogy hangban sportosabb mint a benzines.
Martin Kovacs2016-11-10 11:55:50 // 87104
Nekem is 2.4 van automatával ! Bármennyire imádom is és nálam a megbízhatósággal sincs probléma (holott sokat városoztam/városozok vele....) Azonban ahogy téged is a szívem engem is a TBI-hez húz nagyon. Volt szerencsém ülni egy TBI ti-ben Parádon kerültünk vele egyet. Jól megy a 2.4 is, de a TBI az ami a kocsihoz igazán passzol. Továbbá TBI 1450 kg max míg az enyém 1775..... Akárhogy nézem az 325 kg pluszt jelent... Rengeteg. Ahogy Giuntini is írta a futóműve komolyan mondom az 1775 kg-t megszégyenítve tart, nem libeg az úton és kanyarban is élvezetes vele az autózás.. Nyilván ettől még nem lesz sportkocsi de sportosnak mindenképpen mondható !
A döntés rajtad áll, mennyi pénzed van rá, mi éri meg neked jobban :) Egy biztos kár hogy nincs 5 henger benya a palettán :DDD
A döntés rajtad áll, mennyi pénzed van rá, mi éri meg neked jobban :) Egy biztos kár hogy nincs 5 henger benya a palettán :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 11:47:10 // 87103
Mindkettő mellet van érv bőven. Szívem szerint benzinest vennék, több okból is. Egyrészt baromi fázós vagyok és hát a dízelek mire befűtenek. Nem is beszélve a jég leolvasztásról. Másrészt 99% biztos vagyok benne, hogy vezetési élményben, könnyedségben a TBi az amit keresek. Nem hiszem, hogy ne érződne az a gyenge 200 kiló különbség :-)
Ám drágák, és nincs választék. Viszont autóvételi kényszerben vagyok kb. Pont abban a szituban amit nem szeretek, mert belehajt a hülyeségbe/kompromisszumba amit aztán lehet megbánok.
Ezt még bonyolítja a céges használat. Neki kellene ülnöm higgadtan és kiszámolni normálisan. Nem egyértelmű ám az, hogy a 2.4 éri meg. Cégre veszem, menetlevelezek, mennyi a nav norma stb. Sok tényezős, meglepő különbségekkel a végeredményben.
Dízel van annyiért, jónak tűnő állapotban amennyit első körben autóra szánnék. Lehet hülye vagyok, hogy mindig számolom hogy mi mibe kerül, de ez van. Közben a szívem szakad meg az autómért és a vezetési élményért.
A kecskeméti Tbi ha nem ott árulnák ahol egyszer már (pórul) jártam, tetszene. Árba is azt mondom, hogy ennyit még megér. Egy nagyon tip top berlina TI (mondjuk fehér) még feljebb tolná az ingerküszöbömet, de nem addig, ahol most tart az áruk.
Itt van Ez is, elvileg TI, tök más kerékkel mint a TI-k,összevissza álló sárvédővel, színeltéréses lökhárítóval. Kedvem sincs megnézni.
Ám drágák, és nincs választék. Viszont autóvételi kényszerben vagyok kb. Pont abban a szituban amit nem szeretek, mert belehajt a hülyeségbe/kompromisszumba amit aztán lehet megbánok.
Ezt még bonyolítja a céges használat. Neki kellene ülnöm higgadtan és kiszámolni normálisan. Nem egyértelmű ám az, hogy a 2.4 éri meg. Cégre veszem, menetlevelezek, mennyi a nav norma stb. Sok tényezős, meglepő különbségekkel a végeredményben.
Dízel van annyiért, jónak tűnő állapotban amennyit első körben autóra szánnék. Lehet hülye vagyok, hogy mindig számolom hogy mi mibe kerül, de ez van. Közben a szívem szakad meg az autómért és a vezetési élményért.
A kecskeméti Tbi ha nem ott árulnák ahol egyszer már (pórul) jártam, tetszene. Árba is azt mondom, hogy ennyit még megér. Egy nagyon tip top berlina TI (mondjuk fehér) még feljebb tolná az ingerküszöbömet, de nem addig, ahol most tart az áruk.
Itt van Ez is, elvileg TI, tök más kerékkel mint a TI-k,összevissza álló sárvédővel, színeltéréses lökhárítóval. Kedvem sincs megnézni.
Kolci2016-11-10 11:22:24 // 87102
Be kell tenni egy szintjelzőt a tágulási tartályba, s akkor időbe észreveszed a vízvesztést.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-10 11:22:07 // 87101
városon belül ilyen időben ingadozik a hőmérséklet... meg hol van fűtés, hol nincs...
RomeoOne2016-11-10 11:19:26 // 87100
És nincs semmi olyan előjel, amit észlelve még időben le lehet állítani?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-10 11:13:31 // 87099
gőzölög, a hőfokmérő kiakad akkor már vége sajnos
RomeoOne2016-11-10 11:06:34 // 87098
Ha elpattan egy hűtővíz cső, azt hogy lehet észrevenni, mielőtt beállna a motor? Gőz csap fel a motortérből vagy elkezd a hűtővíz hőfok mutató felfelé mászni?
Shadin2016-11-10 11:03:24 // 87097
Szépséges
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-10 11:01:20 // 87096
összköltséget számolva a 2,4-hez képest szerintem meg nem...
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 10:44:00 // 87095
Nincs kínálat sajna.
Giuntini2016-11-10 10:40:10 // 87094
Ez valóban jól néz ki! Te döntsed el, mire van szükséged benyara vagy dízelre. Ha hosszú távra használod főleg, akkor a dízel még mindig verhetetlen.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-10 10:28:13 // 87093
hát na igen, ha már egy árban van hasonló felszereltséggel a 2,4 és a Tibi akkor nem sokat gondolkodnék így, hogy mind a kettőt nyúztam tartósan
yani🍀2016-11-10 10:14:57 // 87092
Szép, de akkor már vehetnél Tibit is.
Liquid2016-11-10 09:59:54 // 87091
ez jól néz ki, ráadásul valóban ritkaság
Liquid2016-11-10 09:50:26 // 87090
Magasabb fogyasztás, pár alkatrész más/drágább/ritkább, szerintem kb. ennyi, nem tapasztaltam hátrányt eddig.
Giuntini2016-11-10 09:48:55 // 87089
Liquidnek igaza van, nem varosi autó, még automataval sem. Nekem automatam van, de imádni való. Igazi utazóautó. Az automata többletfogyasztasával is megéri. Kézzel is lehet váltani, de hamar elfelejted. Ha igazán élvezkedni akarsz, beteszed sport állasba. Az orrtolasra én sem tudok mit mondani, de mivel a 159 futóműve lényegesen jobb mint a 156-é, szerintem ez amit mondasz nem tapasztalható. Én hihetetlen kanyarsebességet érek el vele. A 159 ezekkel a motorokkal volt kapható kezdetektől fogva, és a futóművet is a nagy motorok köré tervezték.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 09:48:01 // 87088
Aha... akkor felkerült a listámra EZ is. :-)
Q4-nek van bármi hátránya? Zaj, meghibásodás, ilyesmi.
Q4-nek van bármi hátránya? Zaj, meghibásodás, ilyesmi.
Liquid2016-11-10 09:07:26 // 87087
Szerintem normál futóművel is megvan a vigyor bőven, ezt az orrtolós dolgot nem tudom se megerősíteni se cáfolni :)
A Q4 nem tolja az orrát, mást meg nem vezettem annyit hogy rálátásom legyen.
A Q4 nem tolja az orrát, mást meg nem vezettem annyit hogy rálátásom legyen.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 09:04:33 // 87086
A finom gáz megoldás felejtős :-) Nem városi autónak kell, hanem inkább mindenesnek. Városi autónk van, az 100%-osan bevált a célra.
A TI futómű mennyire feltétele az élménynek? Én még csak azzal vezettem 159-et. Szerpentinen állat volt nagyon, azt nagyon élveztem, csak az ülésbe nyomódás maradt el a kanyar kijáratnál. A sima futómű mennyivel "butább" ?
Illetve 1.9-cel vezettem, ami egész jó balanszban volt, nem tolta az orrát, szépen mozgott a fara. Ami meglepett, egy akkora dög kombitól nem vártam ilyen finom far csusszantásokat :-)
Namost 156-nál a 2.4 nagyon felejtős volt az ornehézsége miatt. Azt megfogadtam, hogy soha...
A 159-nél nincs ugyanez? Hogy az 1.9 jó balanszú, a 2.4 meg csak túrja az út jobb szélét és küzd nagyon.
A TI futómű mennyire feltétele az élménynek? Én még csak azzal vezettem 159-et. Szerpentinen állat volt nagyon, azt nagyon élveztem, csak az ülésbe nyomódás maradt el a kanyar kijáratnál. A sima futómű mennyivel "butább" ?
Illetve 1.9-cel vezettem, ami egész jó balanszban volt, nem tolta az orrát, szépen mozgott a fara. Ami meglepett, egy akkora dög kombitól nem vártam ilyen finom far csusszantásokat :-)
Namost 156-nál a 2.4 nagyon felejtős volt az ornehézsége miatt. Azt megfogadtam, hogy soha...
A 159-nél nincs ugyanez? Hogy az 1.9 jó balanszú, a 2.4 meg csak túrja az út jobb szélét és küzd nagyon.
Liquid2016-11-10 08:18:29 // 87085
A 159 nagyon nem városi cikázásra való, a 2.4 főleg nem. Alapvetően 2 féle közlekedésre alkalmas városban:
- finom gáz nem tölt a turbo, nem megy, te leszel az utolsó a lámpánál
- pörgeted, tolod neki, akkor meg durván leugrasz mindenkit
Nincs gond a tankságával, igencsak meg lehet szeretni, viszont szerintem az élvezethez a TI mellett kell 200 ló is.
Városban viszont jó társ tud lenni az automata, többet fogyaszt nyilvánvalóan, de kellemesebb.
- finom gáz nem tölt a turbo, nem megy, te leszel az utolsó a lámpánál
- pörgeted, tolod neki, akkor meg durván leugrasz mindenkit
Nincs gond a tankságával, igencsak meg lehet szeretni, viszont szerintem az élvezethez a TI mellett kell 200 ló is.
Városban viszont jó társ tud lenni az automata, többet fogyaszt nyilvánvalóan, de kellemesebb.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-10 08:12:19 // 87084
akkor ne vegyél 59-et, teljesen más, mint a 46/56... ezt meg kell szeretni ami idő utána viszont nehezen száll ki belőle az ember :)))
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 08:09:42 // 87083
Kicsit félek tőle, pont a tanksága miatt. Vezettem vagy 100km- en anno egy SW-t. 1.9 volt. Állandóan lefulladtam vele, kín volt kereszteződésből kikanyarodni. Nem is ment igazán. A kanyarban jól feküdt amúgy, a futómű nagyon tetszett (TI volt).
De valahogy rettegek attól, hogy elvesztem azt a hirtelen közvetlen reakciót amit a 146 tud. Semmi se idegesít jobban, mint ha át akarom lőni a szomszéd sávba és nem jön a nyomaték, kelletlenül indul.
Ésszel tudom, hogy cserélni kell, most pl 1 hónapra le kellene tennem a 146-ot (lásd blog). De olyan nehezen megy.. Nekem annyira telitalálat a 146 hogy nehéz lesz magam rávenni valamire ami nem olyan :-) Francba pedig muszáj lesz.
De valahogy rettegek attól, hogy elvesztem azt a hirtelen közvetlen reakciót amit a 146 tud. Semmi se idegesít jobban, mint ha át akarom lőni a szomszéd sávba és nem jön a nyomaték, kelletlenül indul.
Ésszel tudom, hogy cserélni kell, most pl 1 hónapra le kellene tennem a 146-ot (lásd blog). De olyan nehezen megy.. Nekem annyira telitalálat a 146 hogy nehéz lesz magam rávenni valamire ami nem olyan :-) Francba pedig muszáj lesz.
fazek2016-11-09 23:14:40 // 87082
Én a 196 cm magasságommal kényelmesen elférek elöl,és még magam mögé is betudok ülni, igaz hogy ott nem szivesen utaznék több 100 km-t.
Szerintem nem kicsi a beltér.
Szerintem nem kicsi a beltér.
Csabi2016-11-09 22:42:36 // 87081
A utolsó projektben cserélte a turbót a Tomi, előtte végig a gyárit nyúzta.
Kevered, a generátor a macera, az önindító az egyszerűbb :)
Kevered, a generátor a macera, az önindító az egyszerűbb :)
Csabi2016-11-09 22:17:01 // 87080
Az 59 azért nagyobb, hátul ugyan tényleg nincs sok hely, viszont kényelmesen el lehet férni, nem érzem ezt problémának...Nyaralni is elmegyünk babakocsistól, ami meg nem fér be az nem is kell:)
Todorriskov2016-11-09 22:15:02 // 87079
:) Jól hangzik!
Egy próbàt mindenképpen megér.
Hajnalban mikor vezetek mindig félek, hogy kiugrik egy őz elém és szétcsapja az elejét! Ha éritőre venném lehet helyre is raknà a lököst...
(nagyobb àllat pl. : Szarvas, 🐗, T-rex esetén viszont sajnos màr túltolnà a patentot!)
Egy próbàt mindenképpen megér.
Hajnalban mikor vezetek mindig félek, hogy kiugrik egy őz elém és szétcsapja az elejét! Ha éritőre venném lehet helyre is raknà a lököst...
(nagyobb àllat pl. : Szarvas, 🐗, T-rex esetén viszont sajnos màr túltolnà a patentot!)
Giuntini2016-11-09 22:13:01 // 87078
Nekem sem magával a turbóval volt gondom, hanem a VGT membránszelencével. A turbó valójában szorgalmi feladat miatt lett szétszedve, mindegyiknek már 200 ezer km környékén van lógása. Tomién viszont nem gyári turbó volt, nagyobb turbó. Még így is a 2,4 KKK turbója egy megbízható darab a turbós szerint, a Passatok turbója sokkal hamarább hal meg. Igen, a generátort nem akartam odaírni, az véletlenül volt, az önindító kiszerelése egy nagy macera. Azért került be a generátor is, mert mikor a motor kint volt, azt is felújították. Semmivel sem rosszabb motor a 2,4 mint hasonló kategóriájú németek sőt... Én azért írtam ezt, mert nehéz kifogni keveset futottat (200 ezer kilométerrel vagy alattit), valós óraállással. Ami viszont a lehetséges megvétel tárgyát képezi, az elég jó darabnak néz ki.
Liquid2016-11-09 22:04:28 // 87077
de ha kibírod a következő találkozásunkig, akkor igen szívesen elviszlek egy körre és a kormányt is átadom tapasztalatszerzési célzattal :)
Liquid2016-11-09 22:03:25 // 87076
Szerintem nem kisebb mint a 156 , a csomagtartó nagyobb pl. A kolegák a fejtérre panaszkodnak, a berinában. Az SW úgy tudom jobb etéren (is). A 156 egy könnyed szépség, a 159 pedig egy tank. Viszont megfelelő motorral a tank nehézkessége abszolut eltűnik és csak a biztonságosság, "fölényes" sérthetetlenség marad, megMankyzva pedig ehhez hozzá jön a fölényes erő is - elnézést az ömlengős kifejezésekért :)
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-09 21:42:49 // 87075
Egyébként neked is és még sokaknak volt előtte 156. Kíváncsi lennék, hogy méretben, használhatóságban van e lényegi különbség. A média azt nyomta, hogy kicsi. Nagyon klausztrofób élményeim nincsenek, pedig ültem hátul 159-ben. Azt tudom, hogy a 146 elviselhető méret hátul, a térdnek van hely, csak olyan bak feeling. A 156 szűkebbnek tűnik.
A biztonságon kívül van pláne egy 159-ben egy utolsó évjáratú 156-tal (az csakis 1.9) szemben?
A biztonságon kívül van pláne egy 159-ben egy utolsó évjáratú 156-tal (az csakis 1.9) szemben?
droberto2016-11-09 21:33:35 // 87074
A lámpa alatti patentot nem pattintják a helyére. 6-7-es kép. :)
A tompított alatt nyomd nagyon erősen a térdeddel a lököst. Esetleg nyomás közben üssed is meg kézzel. Ez meg fogja oldani a problémát. :)
A tompított alatt nyomd nagyon erősen a térdeddel a lököst. Esetleg nyomás közben üssed is meg kézzel. Ez meg fogja oldani a problémát. :)
Csabi2016-11-09 21:14:19 // 87073
Azért én óvatosabban fogalmaznék, mert annyira nem vészes a helyzet 2,4 terén... A turbóhalál szerencsére elég ritka, jól sikerült darab szerintem, pedig nem egy 2,4 van az egekig húzva és mégsem perecelnek a turbók... Jó példa erre Tomi (ALfa159) 2,4.e na az kapott az élettől, tuning terén, és ha jól tudom a turbó bírta...
A generátor csere egy 1,9-hez képest tényleg nehezebb dolog, 4 óra leszerelés és 4-5 vissza, de azért ez sem a világ vége főleg egy olyan embernek aki már látott ilyet...Az önindítót nem is értem miért írtad...1 óra alatt megvan a cseréje, a három csavarból az egyiket nehezen lehet visszacsavarni, de ennyi.
Osztom a véleményed, h a 2,4 egy nagyon jó motor, szóval csak ajánlani tudom mindenkinek, így 6év ~120k km után is.
A generátor csere egy 1,9-hez képest tényleg nehezebb dolog, 4 óra leszerelés és 4-5 vissza, de azért ez sem a világ vége főleg egy olyan embernek aki már látott ilyet...Az önindítót nem is értem miért írtad...1 óra alatt megvan a cseréje, a három csavarból az egyiket nehezen lehet visszacsavarni, de ennyi.
Osztom a véleményed, h a 2,4 egy nagyon jó motor, szóval csak ajánlani tudom mindenkinek, így 6év ~120k km után is.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-09 21:02:39 // 87072
nálam a 2.0-nál pucolásnál emelte meg az alapjáratot
Hardy2016-11-09 19:54:03 // 87071
Valakinek ötlete miért rosszalkodik.
Hardy2016-11-09 19:47:52 // 87070
Azt úgy hívják hogy elhaladás. Az szabályos.
Hardy2016-11-09 19:42:58 // 87069
Ha tempomat működik akkor a biztosíték jó. Illetve világít a MIL lámpa is mert nincs legmennyisegmero se. Ha ezek jók nézz rá a csatlakozora a csomagtér ajtó előtt van e ott áram.
Todorriskov2016-11-09 19:30:57 // 87068
Üdv!
Az én lökhàrítómat is levették még a nyàron klíma miatt. Azt mondtàk csak úgy férnek hozzà... Persze, hogy rosszul raktàk fel, majdnem annyira szarul mint nàlad az első képen.
Kérdeztem is hogy ez mi? Azt mondtàk ezt csak így lehet felrakni.
Mondtam ok, de ez nem ilyen volt mikor idehoztam...
Szóval macera visszaigazítani?
Le kell venni, vagy elég csak a felfogató csavarokon engedni kicsit hogy mozgatható legyen pàr mm-ert?
Az én lökhàrítómat is levették még a nyàron klíma miatt. Azt mondtàk csak úgy férnek hozzà... Persze, hogy rosszul raktàk fel, majdnem annyira szarul mint nàlad az első képen.
Kérdeztem is hogy ez mi? Azt mondtàk ezt csak így lehet felrakni.
Mondtam ok, de ez nem ilyen volt mikor idehoztam...
Szóval macera visszaigazítani?
Le kell venni, vagy elég csak a felfogató csavarokon engedni kicsit hogy mozgatható legyen pàr mm-ert?
Giuntini2016-11-09 16:49:01 // 87067
A turbó nekem 220 ezernél halt meg, a vákum membrán a geometriánál. Fel lett újítva is, mert volt egy lógása és nem akartam 40-50 ezer km múlva kivetetni. Az én motorom sajnos szemétség miatt ment gajra, le volt véve a hengerfeje az előző tulajnál és nem síkolták le. Szívósor Egr, Dpf probléma kisebb volumenű és a Dpf magától nem tömődik el. Annak akkor mas gondja van.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-09 15:15:26 // 87066
Az lesz.