Shadin2017-01-03 11:06:24 // 89388
RomeoOne2017-01-03 10:40:44 // 89387
Remélem most már gondolják :)
Hardy2017-01-03 10:37:13 // 89386
A MOL az egyik évbe azt mondta miután leállt egy csomó autó hogy bocs nem gondoltuk hogy ennyire hideg lesz.
RomeoOne2017-01-03 10:32:43 // 89385
Közben sikerült megszerelni a bluetooth-os ELM327-et. Párosításnál mindig kérte a kódot, de én csak továbbnyomtam. A laptop így is azt írta ki, hogy párosítva, de a MES nem tudott csatlakozni. Aztán droberto, aki látott már ilyet, párosításnál beírta, hogy 1234 és csodák csodája, minden tökéletesen működött utána. De ez sehol nem volt leírva, úgyhogy kösz, BUDA-VILL....
RomeoOne2017-01-03 10:30:34 // 89384
Hétvégén -10 és -20 fok közötti hőmérsékletek várhatók, szóval dízelesek, akik nem prémiumot használnak, adalékolják az üzemanyagot még most, ha el akarnak majd indulni (és oda is akarnak érni).
RomeoOne2017-01-03 10:29:31 // 89383
Ez mi a minek a függvényében? Nem tudom így dekódolni :D
Hardy2017-01-03 09:57:41 // 89382
Mi Hengst szülőket használunk a beteteseknel a teherautokba pl. Több helyen javasolták egymástól függetlenül. Viszont van olyan autónk ami csak MAN szűrővel megy. A többivel világít a kis sárga tengeralattjáró. Tehát valami különbség azért van. De mire megtaláltuk azt az embert aki tudta mi a gond az első olajcsere után.... na az nem volt egyszerű. Ráadásul hülyének nézték. De úgy voltam vele egy próbát megér. És igaza lett.
SanyiJTD2017-01-03 09:42:48 // 89381
Srácok ha az asszony vezet akkor 7.6 a fogyi, /vegyes/ azt hiszem ezentúl ő lesz a sofőr :D
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-03 09:23:40 // 89380
11.3l volt legutóbb, mikor tisztán várost tudtam mérni. A múltkori Budapest dugót viszont érdekes lett volna lemérni. 1 órahosszat araszoltam az M7 bevezetőtől az M3 kivezetőig és nem dobta meg olyan durván a fogyasztást. 9-ig ment fel az átlag (pillanatnyit nem nézek :-)). Hazáig ez még 8.7-re lekúszott úgy, hogy bazi nagy forgalom volt a pályán. Vagyis nem tudtam 150-re beállni sokáig, rengeteg gyorsítás lassítás volt benne.
Azóta még 100km hidegindításos, rövid szakaszos város került bele, most megint 9 az átlag amit mutat. Eddig a comp kijelzése pontosnak bizonyult.
Ha jól számolom, ez utóbbi 100km alulról súrolja a 11-et. Szóval mondhatni 11 a város.
Azóta még 100km hidegindításos, rövid szakaszos város került bele, most megint 9 az átlag amit mutat. Eddig a comp kijelzése pontosnak bizonyult.
Ha jól számolom, ez utóbbi 100km alulról súrolja a 11-et. Szóval mondhatni 11 a város.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-01-03 09:09:02 // 89379
szűrők tesztje gyári VS ugy...mert ugye gyári nincs :D
klikk...
klikk...
Giuntini2017-01-03 08:50:44 // 89378
Egyébként hogy alakul neked a városi fogyasztás?
Giuntini2017-01-03 08:37:02 // 89377
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-03 07:42:54 // 89376
Nekem érzetre is más mikor a karral teszem N-be. Ha felengedem a féket, érezni ahogy sebességbe teszi és elkezd gurulni, mégis más a hangja is ha karral teszem üresbe. Nem tudom mi a különbség.
Az lehet, hogy a fogyasztás más miatt változott, pl lassan megtanulom vezetni :-) Nem óriási a különbség, de észlelhető, hogy városban nem rohan felfele az átlagfogyasztás annyira.
Az lehet, hogy a fogyasztás más miatt változott, pl lassan megtanulom vezetni :-) Nem óriási a különbség, de észlelhető, hogy városban nem rohan felfele az átlagfogyasztás annyira.
Giuntini2017-01-02 23:00:23 // 89375
Elvileg nem zabálhat többet, mert üresbe rakja automatikusan ha állsz a lámpánál, és akkor teszi "D"-be, mikor lelépsz a fékről.
Martin Kovacs2017-01-02 22:30:58 // 89374
Ezt egyébként én is észrevettem, hogy kb 75-77 fok körül a legjobb !
Martin Kovacs2017-01-02 22:28:53 // 89373
Én is mindig kirakom n-be ! Nem másabb ez mint egy manuál váltó fizikai működését és károsodását tekintve sem... A manualt sem hagyom percekig sebességben ráengedett kuplunggal.. Tudom az automata máshogy, működik és elvileg ilyenkor ha tartod ez is "szétkapcsol" de jobb a békesség :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-02 22:24:10 // 89372
Talán picit még észrevétlenebb. Inkább azt vettem észre, hogy igaza lesz a szerelő srácnak, a hűtést át kell alakítani. Akkor a legjobb, ha már meleg, de még nincs átforrósodva. Szerinte 75 fok körül lehet ilyenkor. Simán lehet.
Amit még észleltem, hogy kevesebbet zabál városban ha kirakosgatom lámpánál N-be. Kényelmesebb is így.
Amit még észleltem, hogy kevesebbet zabál városban ha kirakosgatom lámpánál N-be. Kényelmesebb is így.
Liquid2017-01-02 22:11:32 // 89371
A furatok helye nincs meg, de úgy tudom nincs extra merevítés, fúrni kell neki lyukat.
Liquid2017-01-02 22:10:19 // 89370
A tetősínt elvben utólag fel lehet szerelni, Skull CarTársunk csinált már ilyet.
Amúgy meg a gyári tetőcsomagtartónak is megvan a helye, ha kinyitod az ajtót, a felső részen találsz a karosszérián 2 bemélyedést, azok közé kell rögzíteni. Gondolom alapvetően megegyezik etéren a berlina és az SW
Az enyém így néz ki.
A lényeg hogy tetőcsomagtartóból nem csak aftermarket létezik, sőt a gyári nagyságrendekklel olcsóbb mint mondjuk a Thule.
Amúgy meg a gyári tetőcsomagtartónak is megvan a helye, ha kinyitod az ajtót, a felső részen találsz a karosszérián 2 bemélyedést, azok közé kell rögzíteni. Gondolom alapvetően megegyezik etéren a berlina és az SW
Az enyém így néz ki.
A lényeg hogy tetőcsomagtartóból nem csak aftermarket létezik, sőt a gyári nagyságrendekklel olcsóbb mint mondjuk a Thule.
Martin Kovacs2017-01-02 22:02:52 // 89369
Köszönöm a segítséget cartars !
Egyébként neked jobb lett tőle a váltó ? Éreztél némi különbséget ?
Egyébként neked jobb lett tőle a váltó ? Éreztél némi különbséget ?
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-02 21:59:57 // 89368
Szia! Én is nem rég okosodtam ki. Javasolt az átmosásos csere 60e-nként. Ezt kb 12l-ből meg tudja oldani egy ügyes szerelő. Nekem 84e volt munkadíjjal. Olcsóbb olajjal lenyegeset tudsz spórolni . Elfelejtettem a márkát amit a szerelő említett, de azt mondja csak a flakon más, az olaj ugyanaz mint a Tutela.
A szűrő egy komolytalan fém szivacs szerű valami. Nem érdemes foglalkozni vele, főleg hogy szét kell szedni a váltót hozzá . Pont a lényeget nem szűri ki az olajból, ezért kell cserélni az olajat.
A szűrő egy komolytalan fém szivacs szerű valami. Nem érdemes foglalkozni vele, főleg hogy szét kell szedni a váltót hozzá . Pont a lényeget nem szűri ki az olajból, ezért kell cserélni az olajat.
Martin Kovacs2017-01-02 21:54:27 // 89367
Amin gyárilag nincs tetősín arra csak aftermarket cuccot tudsz tenni amit az ajtók és a tető széléhez fogatsz ! Amin gyárilag nincs tetősín arról hiányoznak a furatok így a gyárit utólag nem tudod felrakni.
Javítsatok ki ha tévedek
Javítsatok ki ha tévedek
Martin Kovacs2017-01-02 21:52:11 // 89366
Cartarsak !
Akinek 2.4 van és q-tronic (Giuntini téged tudlak, hogy neked az van), nem jön le az összes 8 liter a váltóból igaz ? KB mennyi liter olajat kellene vegyek hozzá. Angol fórumon néztem ott 4-5 litert írtak ugye marad a citromban is. Tutela Gi/Vi az olaj amit írnak állítólag hozzá, de ezt már Giuntini cartassal vitattuk régebben.
Továbbá a szűrő a váltóház belsejében van ugye, na most ti azt minden 60.000 km-nél cserélitek ??? Ahhoz elvileg le kellene szedni a váltót.....
Ez kb milyen összegre rúg az olajat leszámítva ?? (Tudom szerviz és szerelő függő de egy sacc összegnek örülnék )

Köszönöm a segítséget előre is
Akinek 2.4 van és q-tronic (Giuntini téged tudlak, hogy neked az van), nem jön le az összes 8 liter a váltóból igaz ? KB mennyi liter olajat kellene vegyek hozzá. Angol fórumon néztem ott 4-5 litert írtak ugye marad a citromban is. Tutela Gi/Vi az olaj amit írnak állítólag hozzá, de ezt már Giuntini cartassal vitattuk régebben.
Továbbá a szűrő a váltóház belsejében van ugye, na most ti azt minden 60.000 km-nél cserélitek ??? Ahhoz elvileg le kellene szedni a váltót.....
Ez kb milyen összegre rúg az olajat leszámítva ?? (Tudom szerviz és szerelő függő de egy sacc összegnek örülnék )

Köszönöm a segítséget előre is
yani🍀2017-01-02 20:51:05 // 89365
Néhány hete keresett valaki a csomagtérajtó burkolatát rögzítő patentet:

Itt elfogadható áron található, a 69-107-es cikkszámon tudtok rendelni

Itt elfogadható áron található, a 69-107-es cikkszámon tudtok rendelni
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-02 20:41:48 // 89364
Akkor lett frissen összerakva a kuplungod. Lehet akkor még volt tapadás a frissen megmunkált felületek között. Ahogy kopott egy picit kiadta, hogy a szorító erő nincs meg. A felújított lendkerék nagy baja, hogy levesznek a felületéből. A LUK konkrétan tiltja a felület felújítását, gyárilag az is biztosan spéci.
Beleolvasva a blogodba... hát az a szerviz az gáz. Lehet nem lennék ilyen toleráns :-) Sanyi a szerelőm egy pici lomos garázsban mindig olyan munkát ad ki a kezéből ami kifogástalan. Nem kell izgulnom eltört csatlakozók, felcserélt alkatrészek, kihagyott csavarok miatt. Sőt szól, ha valamit talál, és kérdez mielőtt cselekszik :-)
Beleolvasva a blogodba... hát az a szerviz az gáz. Lehet nem lennék ilyen toleráns :-) Sanyi a szerelőm egy pici lomos garázsban mindig olyan munkát ad ki a kezéből ami kifogástalan. Nem kell izgulnom eltört csatlakozók, felcserélt alkatrészek, kihagyott csavarok miatt. Sőt szól, ha valamit talál, és kérdez mielőtt cselekszik :-)
Zselé2017-01-02 20:38:14 // 89363
Sziasztok, kérdésem, hogy azokon az SW-ken, amiken nincs tetősín, hogy van megoldva a tetőcsomagtartó rögzítése? Ma megnéztem egy kiszemeltet, amin nem volt sín, és azt gondoltam, majd találok oldalanként 2 csavarhelyet/fület/ akármit. De csak egy egyben lévő, hosszú gumi szigetelőcsík futott végig mindkét oldalon.
Másik kérdésem, hogy mi a véleményetek a 2.0 Mjet 136 lóerős változatáról? A 170 lovasról érdeklődtem, meg úgy látom, az az elterjedtebb, de ma ez is felmerült, mint lehetőség. Azon kívül hogy nyilván gyengébb, van valamilyen hátulütője az erősebbikhez képest?
Másik kérdésem, hogy mi a véleményetek a 2.0 Mjet 136 lóerős változatáról? A 170 lovasról érdeklődtem, meg úgy látom, az az elterjedtebb, de ma ez is felmerült, mint lehetőség. Azon kívül hogy nyilván gyengébb, van valamilyen hátulütője az erősebbikhez képest?
Piritu - 1.000.0002017-01-02 20:35:37 // 89362
Piritu - 1.000.0002017-01-02 20:32:14 // 89361
Gratula!!
Anno modellvasútnak álltam neki, de nem volt elég türelmem hozzá. Úgyhogy gratula a türelmedhez is! :-)
Anno modellvasútnak álltam neki, de nem volt elég türelmem hozzá. Úgyhogy gratula a türelmedhez is! :-)
Shadin2017-01-02 20:23:19 // 89360
Ami azért furcsa, mert a kettessel voltam KUL-on a nyári gumin gyorsulgatni és rohadtul nem rázott be. Ezt fejtse meg valaki :-(
Shadin2017-01-02 19:05:47 // 89359
Csak az 5-ös nem ráz :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2017-01-02 18:57:17 // 89358
ügyik vagytok :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-02 17:54:17 // 89357
Ja, hogy az úgy még okés. Most látom, hogy a 3. led a feszültség növelése fázis.
Dömpi (il dottore)2017-01-02 17:46:08 // 89356
Köszi, sok munkánk van benne.
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-02 17:42:49 // 89355
A C-Tek el se indítja a töltést. A piros karika előtti ledek végig mennek és meg is áll ott a harmadiknál. 1 órát hagytam úgy, nem lépett tovább a töltés fázisra.
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-02 16:55:14 // 89354
Na majd rámérek a töltésre, de egyelőre nem gyanús. Ha egyszer mentem vele, már tünetmentes akkor is, ha 3 perc múlva megállok és újra indítok. Most a várom, hogy a C-Tek töltés végigfut e, vagy megáll valahol.
Szerintem vagy akksi hiba, vagy valami leszívja álló helyben.
Annak viszont örülök, hogy még úgy is beindult, hogy lényegében egy utolsót rúgott az önindtító. Már tényleg az a szint volt, hogy a kulcsot (ha kulcsos) már engedtem volna el, mert tök reménytelen. Most csak ültem, ha na ebből mi lesz.. :-) még egy hangyányit erőltette és szinte lehetett hallani ahogy hengerenként pöccen be szegény motor. Valahogy beindította magát. Ezek után szerintem egy ceruzaelemről is menne neki :-)
Szerintem vagy akksi hiba, vagy valami leszívja álló helyben.
Annak viszont örülök, hogy még úgy is beindult, hogy lényegében egy utolsót rúgott az önindtító. Már tényleg az a szint volt, hogy a kulcsot (ha kulcsos) már engedtem volna el, mert tök reménytelen. Most csak ültem, ha na ebből mi lesz.. :-) még egy hangyányit erőltette és szinte lehetett hallani ahogy hengerenként pöccen be szegény motor. Valahogy beindította magát. Ezek után szerintem egy ceruzaelemről is menne neki :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-02 16:47:33 // 89353
A 4-es szimpatikus :-) De gondolom nem bírta, ha még visszább kellett alul venni.
Shadin2017-01-02 16:20:57 // 89352
Én aggódom, nekem még a gyári MM van benne és a CTEK szerint nem tölthető fel teljesen. Folyadék szint rendben. Hamarosan kampó, de az előző autónál is állandóan akku problémákkal küzdöttem és ott a töltés volt a hunyó pl. Max 13,8V volt, és az nem bizonyult elégnek, pláne ha a diódasor szórakozásából fakadóan a töltés nem is volt teljesen egyenirányított :-(
Haddel2017-01-02 15:57:04 // 89350
Szerintem baromi jó lett! Tetszik.
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-02 15:53:37 // 89349
Hiszek annak aki mondta :-) Nomeg a számlát is adta hozzá. 5 hónapos akksi. Autoparts Galaxy Gold 82Ah-s akksi. Nekem úgy tűnik, hogy le van csökkenve a kapacitása. 30 perc C-Tekezés után minden tökéletesen működik, mintha fullra lenne töltve. Az 5 éves Vartát ezért vettem ki a 146-ból pár hónapja. Ugyanezt csinálta, az autóelektromos csak azt tudta kimérni, hogy tökéletes állapotú az akkumulátor, megvan az indítóárama. Ezt a nullára merülés után 30 perc C-Tek töltés után.
Kísért a múlt. Így akar az autó "bevágódni" nálam, hogy a 146 összes múltbeli apróságát reprodukálja nekem 1-2 hónap alatt :-)
Kísért a múlt. Így akar az autó "bevágódni" nálam, hogy a 146 összes múltbeli apróságát reprodukálja nekem 1-2 hónap alatt :-)
Martin Kovacs2017-01-02 13:37:29 // 89348
A kárpitot viszont úgy szedd alul van három kis csavar azt kitekered, aztán van 1 a kilincsnél kis takaró alatt, aztán van egy a behúzónál (ablakvezérlő panelnél) a gumi alatt, aztán kiveszed az ablakemelő modult ott lesz még kettő szemben. Aztán oldalról óvatosan alányúlsz valamivel de lehetőleg az összetétel alatt mert ott könnyen el tudod törni, majd finoman elkezded húzni kifelé hallod ahogy engedni fogja a bolha, amikor kb mind a 10 bolhát kiakasztottad fölfelé irányuló mozdulattal kell leemelni a porvédő gumiról ami az ablak pereménél van. A leemelésnél figyelj mert van rajta két csatlakozó összedugva azokat akaszd szét különben eltéped... Továbbá a kilincset finoman ki lehet bújtatni a lyukon így a kárpit teljesen eltávolítható.
Remélem segítettem ! peace !
Remélem segítettem ! peace !
Dömpi (il dottore)2017-01-02 13:36:06 // 89347
OFF
Fiammal alkottunk kicsit téli szünetben (főképp ezért is voltam eltűnve a fórumról): alfás gyerkőcök topic, HSZ 4946
ON
Fiammal alkottunk kicsit téli szünetben (főképp ezért is voltam eltűnve a fórumról): alfás gyerkőcök topic, HSZ 4946
ON
Martin Kovacs2017-01-02 13:33:28 // 89346
Nekem ugyan ez volt ! Simán felcseréled a két vezetéket és tökéletesen fog működni !
Valószínűleg nem a megfelelő odlali motor lett rárakva akkor szokta ezt csinálni.
Kb 10 perces mutatvány
Valószínűleg nem a megfelelő odlali motor lett rárakva akkor szokta ezt csinálni.
Kb 10 perces mutatvány
Revitox2017-01-02 12:28:45 // 89345
Ha már ablakemelőknél járunk.
Nekem az egyik hátsó ablakom fordítva müxik. :)
Valami nagyon nem jól lett ott csinálva. Most el lett kötve valami amit nem tudok elképzelni vagy javítás során a spirál bovdent húzták rosszul?
Az első ablakom csak kattog de nem mozdul. Azt megkukkolnám, de még nem szedtem le az ajtó kárpitot. Van annak türkje illetve valami sorrendje, hogy ne törjem a bolhákat?
Nekem az egyik hátsó ablakom fordítva müxik. :)
Valami nagyon nem jól lett ott csinálva. Most el lett kötve valami amit nem tudok elképzelni vagy javítás során a spirál bovdent húzták rosszul?
Az első ablakom csak kattog de nem mozdul. Azt megkukkolnám, de még nem szedtem le az ajtó kárpitot. Van annak türkje illetve valami sorrendje, hogy ne törjem a bolhákat?
Revitox2017-01-02 12:24:56 // 89344
Sya!
Haaaa használt az akkud akkor relatíve igen normális ilyen hidegben.
Az enyém is vacakol, de nekem a gyári értékű van benne és nem mai darab. Megrendeltem már a pöppet nagyobb Ah-at.
Haaaa használt az akkud akkor relatíve igen normális ilyen hidegben.
Az enyém is vacakol, de nekem a gyári értékű van benne és nem mai darab. Megrendeltem már a pöppet nagyobb Ah-at.
RB 832017-01-02 11:44:05 // 89343
Még nem tudom mi lehet vele.... de ami furcsa hogy én tegnap nem használtam majd egyszer csak féloldalasan áll... hogy??? Néztem ezt a motort hozzá... meglátjuk... anno mikor ablaktörlö gumit cseréltem , meg sem mozdult a lapát ugy rá volt gyogyulva.... a rozsda fogja gondolom az anya még lejött de utána semmi nem feszegettem inkább vettem hozzá gumit méretre vágtam ... jo is volt tegnapig...
Haddel2017-01-02 11:35:52 // 89342
Szerintem nem normális. Nekem két hét állás után is beindult legutóbb ,igaz akkor kicsit nehezebben. Egyszer volt ,hogy 3 hétig állt a kocsi ,és akkor lemerült . Enyémben még a gyári ,6 éves aksi van.
Haddel2017-01-02 11:31:55 // 89341
Ebay-en van motor olcsóért ,ha az ment tönkre. Én is ezt fogom megvenni ,nekem is megállt tavaly. Szét is szedtem ,de nem igazán javítható a cucc. Bontóban 15ezer forintért akarták adni ,úgyhogy inkább ezt veszem meg.
Liquid2017-01-02 11:17:10 // 89340
Az elvileg mennyire fedi a valóságot? Nem kellene lemerülnie.
Az enyém akkor csinálta ezt, mikor döglődött az aksi, csepptöltőn elvolt, de anélkül 2-3 nap és vége. Ha nem vagy biztos az aksiban, akkor próbáld meg másikkal.
Az enyém akkor csinálta ezt, mikor döglődött az aksi, csepptöltőn elvolt, de anélkül 2-3 nap és vége. Ha nem vagy biztos az aksiban, akkor próbáld meg másikkal.
Giuntini2017-01-02 11:15:25 // 89339
Új akksi is besz@rhat. Ki kell mérni. Ha jó, akkor kell továbbmenni...
Online tag
1
Vendég1
571