Pl.: http://totalcar.hu/tesztek/2016/12/27/az_adocsalok_donald_trumpja/
"Mire végzek, az amperás épp kiszáll, és köszön. Kik is szoktak köszöngetni-integetni? Hát a sorstársak. Alfások, zaporozsecesek, akiket ver az élet."
Inkabb nem mondom, hogy mit verjen neki az elet...
Ricsi 1472016-12-27 15:42:17 // 89140
SanyiJTD2016-12-27 15:26:53 // 89139
Szerintem nincs már meg, legalábbis elég régen már néztek is egy lexust helyette (azt nem vette meg)
Peeeti852016-12-27 15:01:43 // 89138
Winkler meg ott rúg az alfába és az olasz autókba ahol tud.
Gyapi Ɨ|ѯ2016-12-27 14:16:48 // 89137
a 2.2 JTS nekem 10.5-11-et eszik.
reggeli dugó és esti sportos átlaga
Pestre bevezető út és Pesten
reggeli dugó és esti sportos átlaga
Pestre bevezető út és Pesten
Haddel2016-12-27 14:16:06 // 89136
Csikósnak meg 33-as😃
konigla2016-12-27 14:12:39 // 89135
Karottának 159-e van...
Peeeti852016-12-27 12:36:50 // 89134
szia.
Én is láttam azt a szar Totalcaros cikkel azokkal az elfogult japánbérencekkel :(
Nálam az autó az utóbbi fél évet kizárólag Berlin belvárosában töltötte, hát mit mondjak..evett szépen.. :) 11.5-12 l-el jártam... sokszor 4-5 km-es szakaszokat szinte mindig hideg motorral..
..ez van, ez ennyit eszik. pályán 130-140el járogatok úgy eszik 8.8-at.. (1.9JTS) kombi. Ennek ellenére szeretem és soha nem kellene diesel. Másfél éve van meg az autó. 40.000km-t raktam bele és csak kötelező szervizre hordom.
üdv.
Én is láttam azt a szar Totalcaros cikkel azokkal az elfogult japánbérencekkel :(
Nálam az autó az utóbbi fél évet kizárólag Berlin belvárosában töltötte, hát mit mondjak..evett szépen.. :) 11.5-12 l-el jártam... sokszor 4-5 km-es szakaszokat szinte mindig hideg motorral..
..ez van, ez ennyit eszik. pályán 130-140el járogatok úgy eszik 8.8-at.. (1.9JTS) kombi. Ennek ellenére szeretem és soha nem kellene diesel. Másfél éve van meg az autó. 40.000km-t raktam bele és csak kötelező szervizre hordom.
üdv.
Giuntini2016-12-27 11:43:10 // 89133
Nálam a hiba abból adódott, hogy senki nem láthatott bele az autó motorjába. A hengerfej le volt véve, és nem volt lesíkolva. Ezért történt a motorkár. Ha ez nekem megmondják, akkor megcsináltatom (bár akkor nem vettem volna meg), max. 100 ezer forintból, és tökéletesen ment volna. Szerintem is a 2,4-es motor nagyszerű, és az én esetem kirívó volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-27 11:00:42 // 89132
Azért nagy átlagba elmennek 200e-et probléma mentesen a dezsök is, vannak kompromisszumok amikhez hozzá kell szokni .. az 59 az az Alfa amihez szinte csak kopo forgo alkatrészeket visznek
Shadin2016-12-27 10:28:36 // 89131
Azért én ebben a témában nem jó példa vagyok :-(
Én magamnak keresem a szopást, és ha nem találok, akkor generálok magamnak hibát.
Ki tudom jelenteni, hogy sem ez, sem pedig a korábbi kormos 159 nem volt hulladék, szerves hibájuk nem volt. Ezen sem kellett volna kuplungot cserélnem, ha 360Nm-rel használtam volna 420 helyett. Továbbá amik még hibák voltak az mind a hozzá nem értő qpecér szerelők műve és nem az autó hibája.
Előző autón kizárólag egy tényleges hiba volt, mégpedig az alacsony fordulaton finom gázadásra történő rángatás, A jelenlegin meg a korán szétrohadt kipufogó és az átszakadt EGR hűtő ház.
Én magamnak keresem a szopást, és ha nem találok, akkor generálok magamnak hibát.
Ki tudom jelenteni, hogy sem ez, sem pedig a korábbi kormos 159 nem volt hulladék, szerves hibájuk nem volt. Ezen sem kellett volna kuplungot cserélnem, ha 360Nm-rel használtam volna 420 helyett. Továbbá amik még hibák voltak az mind a hozzá nem értő qpecér szerelők műve és nem az autó hibája.
Előző autón kizárólag egy tényleges hiba volt, mégpedig az alacsony fordulaton finom gázadásra történő rángatás, A jelenlegin meg a korán szétrohadt kipufogó és az átszakadt EGR hűtő ház.
ProdyG2016-12-27 09:22:57 // 89130
2.4-es motorolaj cseréjénél a szerelő 5,5 liter új olajat használt fel. Én úgy tudtam 6 és fél körül kell bele. Ilyenkor valamennyi benne marad a régiből?
Illetve próbáltam szétszedni a hátsó, harmadik fékláma sort belülről (mert izzót kéne cserélnem), de nem akart sehogy sem kijönni onnan. A bekötött kábelt kellene valahogy lehúznom a sorról gondolom, de annyira rövid a kábel, hogy nem férek hozzá a csatlakozóhoz. A csomagtérben is kéne valamit csinálnom (látok egy csavart pont a féklámpa alatt). Nem akarok eltörni semmit...
köszi!
Illetve próbáltam szétszedni a hátsó, harmadik fékláma sort belülről (mert izzót kéne cserélnem), de nem akart sehogy sem kijönni onnan. A bekötött kábelt kellene valahogy lehúznom a sorról gondolom, de annyira rövid a kábel, hogy nem férek hozzá a csatlakozóhoz. A csomagtérben is kéne valamit csinálnom (látok egy csavart pont a féklámpa alatt). Nem akarok eltörni semmit...
köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-27 08:43:33 // 89129
a legtöbb ideig és km-ig a 2,4 59-em volt meg 100e km-et toltam bele 3 év alatt, a kezdeti szopófaktor DPF kiiktatása után semmi nem ment rajta tönkre...
avvocato2016-12-27 07:48:11 // 89128
Nekem volt 2.2 jts, 10 literből ki lehetett vele jönni, 13-at sose fogyasztott, sok baja nem volt, pedig nápolyi autó volt, ki tudja mennyi volt benne. Ha a lánc le van cserélve, sok gondja nem lehet.Ráadásul jó áron meg is lehet venni, az 1.9 jts-nél jobb, mert azt tényleg hajtani kell, hogy menjen.
Marseus2016-12-27 00:38:20 // 89127
Jóéjt szevasztok.
Marseus2016-12-27 00:31:57 // 89126
csak még nem találtam meg.
Giuntini2016-12-27 00:28:34 // 89124
Várj, ilyet hogy mondhat egy szerelő, hogy a lendkerék van lelazulva, és elmegy. A lendkerék, ha lelazul, és hosszirányban lenne betéve a motor, az utastérben landolna. Ne haragudj, de ez nem szerelő. Olyanhoz kéne elvinned, aki ért az Alfákhoz. A 159-esnél nem lehet próbálkozni, mert minden egyes próbálkozás min. 60000 huf.
Liquid2016-12-27 00:28:25 // 89123
Attól függ mennyire tiporják neki, hogy milyen hosszú utakon használják satöbbi, azon felül meg az se mindegy mennyi ló küzd a kilókkal, egy nagyobb motor könnyebben viszi a bódét. A 156-nál is csak minimális a különbség a az 1.6-1.8-2.0 fogyasztása között.
Marseus2016-12-27 00:26:48 // 89122
viszont a 2.4 irgalmatlan jól megy,szal megérte:-)
Marseus2016-12-27 00:19:41 // 89121
1.9 jts totálkár teszt,átlag 14 liter volt és az még nem 2.2.
Liquid2016-12-27 00:16:40 // 89120
nemtudom sajna :(
a sprintmonitor szerint simán
a sprintmonitor szerint simán
Marseus2016-12-27 00:10:48 // 89119
mármint a 2.2jts- vel
Marseus2016-12-27 00:09:47 // 89118
szerinted sporttal 13 -ból ki lehet jönni?
Liquid2016-12-27 00:06:49 // 89117
az 1.9JTS a 160 lovas a 2.2-es 185, amúgy annyira nem nagy étvágyúak azok se
Marseus2016-12-27 00:02:57 // 89116
Nem bántam meg de a vétel után 4 hétre kezdődött ez a problémája pedig kifogástalan esztétikai állapotú és minden tapasztalatom latba vetve egy nagyon jó műszaki állapotú vasat vettem egy szerintem tisztességes szintén alfa tag eladótól,de kissé hamar utólérrt a baj.
Marseus2016-12-26 23:39:51 // 89115
Akkor teljesen őszinte leszek: a dizel parámat innen szereztem az amore-ról. Amit tudtam, az az volt,h mennyi van a zsebemben és,h mindenáron akarok a 156-os után egy 159-et, és nem jővőre meg azután,hanem most.Hónapokon át olvastam róla,hirdetésekre jártam, stb,stb..viszont az látszott,h a benzines egy állat amennyit zabál, mondom ezt úgy, hogy 2.0 TS-em volt ami nem a kis étvágyáról híres.A 10 liter kölül már jó lett volna a fogyasztás viszont a 2.2 jts nem kis étvágyú,főleg úgy,hogy kissé nehéz a lábam...szal nekem az legalább 13-14-et evett volna és ezért csak 160 LE-t kapok.Akkor nem maradt más mint a kormos.De akkor menjen is és hát így lett a 2.4.
Liquid2016-12-26 23:24:47 // 89114
Talán egyszer rendbe kéne rakni és tudnál aludni :)
Amúgy meg nem gondoltam volna 6 éve hogy ezt fogom mondani, de lehet sportolni a dízellel, csak erő kell bele, de ezt egy 2.4-es tulajnak hadd ne kelljen már magyarázni :)
Én állandóan sportolok, sőt ha esik végre hó olyat fogok sportolni, hogy ihaj :D
Amúgy meg nem gondoltam volna 6 éve hogy ezt fogom mondani, de lehet sportolni a dízellel, csak erő kell bele, de ezt egy 2.4-es tulajnak hadd ne kelljen már magyarázni :)
Én állandóan sportolok, sőt ha esik végre hó olyat fogok sportolni, hogy ihaj :D
Marseus2016-12-26 23:21:58 // 89113
Kéne hozzá találnom valakit a közelemben aki autószerelő nem pedig alkatrész csereberélő mert azokkal tele van a tudatom már..
Liquid2016-12-26 23:20:58 // 89112
Nálam szűk 4.5 éve van a 2.4, és nem jöttek bajok csőstül, még egyesével se nagyon.
Shadin nem jó alany, mert Ő hobbiból is szétborítja az autót. Giuntini kivételével senkinél se volt komoly probléma, még talán Pityukoma esete volt necces, de Ő egyszerűbben kijött belőle.
Kezd dejavu-m lenni, 5-6 éve mindenki a TS-ekre volt rágerjedve negatív értelemben, most meg hogy jöttek a dízelbotrányok, hirtelen az addig istenített kormosok hirtelen fekete bárányok lesznek? Ez hülyeség, akkor is az volt, most is az.
Az hogy a topikot olvasgatva ez jön le sajna igen szomorú dolog, de nyilván van alapja, viszont ennyire nem sötét a helyzet. Ha az lenne akkor nem járna a tagok 90%-a dízellel.
Shadin nem jó alany, mert Ő hobbiból is szétborítja az autót. Giuntini kivételével senkinél se volt komoly probléma, még talán Pityukoma esete volt necces, de Ő egyszerűbben kijött belőle.
Kezd dejavu-m lenni, 5-6 éve mindenki a TS-ekre volt rágerjedve negatív értelemben, most meg hogy jöttek a dízelbotrányok, hirtelen az addig istenített kormosok hirtelen fekete bárányok lesznek? Ez hülyeség, akkor is az volt, most is az.
Az hogy a topikot olvasgatva ez jön le sajna igen szomorú dolog, de nyilván van alapja, viszont ennyire nem sötét a helyzet. Ha az lenne akkor nem járna a tagok 90%-a dízellel.
Marseus2016-12-26 23:20:27 // 89111
Bocs,ez elég negatívnak sikerült,de ettől az ALFÁK még mindig a legszebb,legstílusosabb, és legkülönlegesebb verdák a széria palettán de nagyon kell őket szeretni ami nagyon nem nehéz és ha egyszer beleülsz,"véged van"többé nem ereszt,de legyen lé a zsebben, és egy guru a közeledben, hogy ne valami kontárhoz keljen hordani.
Csabi2016-12-26 23:17:59 // 89110
miért használod így? Miért nem nézeted meg, mi a baj? Így tényleg nem nagy öröm a használata...
Marseus2016-12-26 23:10:00 // 89109
Én 2.4-en ülök,de nem volt más esélyem mivel nem bírtam a tibi árával,de sztem nem fér kétség a benyáshoz. Aki sportolni akar néha az tbi. A dizel az lutri,és tényleg nincs alapos választás,viszont ha gáz van akkor tényleg gáz van. A benzinesnél van időd az élvezetre a dizelnél marad a para. Amióta megvan,azóta nem volt nyugodt éjszakám. Most épp a kuplunggal szívok vagy lendkerék, v a tököm tudja mi van vele de kuplung holtponton olyan surlodó csapágyszerű hangot ad,h majd be fosok,h mi fog szétmenni. Szerelő azt mondja,h a lendkerék van lelazulva de még ettől sokat el megy. Hát ,hogy a picsba lehet,h le van lazulva de ettől még sokat elmegy. Most vagy és vok a hülye v a szerelő de ha le van lazulva valami akkor -mivel fojtatja a tendenciát- tovább lazul,ergo bármelyik pillanatban nyekk..jo jo tudom,h kettős tömegű a tbi-nél is van.
Csabi2016-12-26 23:08:02 // 89108
Mint minden autónak a dízeleknek is vannak típushibái, gyakrabban előforduló problémái...a JTS-eknél is vannak, és a TBi-k sem örökélettel jöttek a gyárból...Dízelekből lényegesen több fut, több a hiba, nem mondom, h nincsenek problémák...mint ahogy az enyém sem 6éve hibátlan...de ettől még nem tartom problémás autónak...
Most ha mondok én is két tagot aki még nem szívott az autójával akkor egálban vagyunk? :)
Sajnos rossz szokásunk, hogy a rossz dolgok jobban megmaradnak bennünk... Egyébként a következő Alfám benzines lesz, de nem a sz@r dízelek miatt..:)
Most ha mondok én is két tagot aki még nem szívott az autójával akkor egálban vagyunk? :)
Sajnos rossz szokásunk, hogy a rossz dolgok jobban megmaradnak bennünk... Egyébként a következő Alfám benzines lesz, de nem a sz@r dízelek miatt..:)
AR1592016-12-26 22:50:46 // 89107
A generátor témához senki, semmit????????
avvocato2016-12-26 22:33:59 // 89106
Azért egy 2.4-es dízelnél vannak rizikófaktorok rendesen, de az összes dízelnél is lényegesen több a hibalehetőség. Nem vitatom,hogy főleg a 2.4-el nagyon jókat lehet nyomatékból autózni és vannak olyan példányok, mint a tiéd, hogy hat éve használod és semmi baja nincsen. Én csak a fórumot olvasom, meg a blogbejegyzéseket-pl Giuntini, Shadin stb-hát azért költöttek rendesen az autóra.De ezen felesleges vitatkozni, kinek a dízel, kinek a benzines tetszik jobban, a lényeg, hogy Alfa legyen.
emGéza2016-12-26 22:24:17 // 89105
1.8 MPI . Örök darab...
Csabi2016-12-26 22:00:40 // 89104
"Olvasd a fórumon a dízeles kálváriákat, még a legprecízebben leszervízelt dízeleknél is csőstül jön a baj."
Ne haragudj, de ez egy hatalmas nagy baromság... ha így lenne , ki a bánat venne dízelt, és tartaná meg huzamosabb ideig, pedig elég sokan vagyunk akiknek nem 1éve van kormosuk... Hatodik éve hajtom minden nap a dízelt és soha nem jött csőstül a baj, valamint a közvetlen környezetemben ismert 159 tulajok is hasonló véleményen vannak. Nyilván vannak akik kifogtak egy leharcolt, agyonhajtott, kevésbé szervizelt darabot és nagyot szívtak vele...de ezt nem lehet általánosítani...
Ne haragudj, de ez egy hatalmas nagy baromság... ha így lenne , ki a bánat venne dízelt, és tartaná meg huzamosabb ideig, pedig elég sokan vagyunk akiknek nem 1éve van kormosuk... Hatodik éve hajtom minden nap a dízelt és soha nem jött csőstül a baj, valamint a közvetlen környezetemben ismert 159 tulajok is hasonló véleményen vannak. Nyilván vannak akik kifogtak egy leharcolt, agyonhajtott, kevésbé szervizelt darabot és nagyot szívtak vele...de ezt nem lehet általánosítani...
avvocato2016-12-26 21:40:57 // 89103
Amúgy a tbi sem városba való, de szerintem a 159 egyáltalán nem a városba való. Én egy 146-ost nyúzok a városban, nem kell jobb, erre a célra tökéletes.
Giuntini2016-12-26 21:40:40 // 89102
Még azt is hozzáteszem, a dízelek a TBI kivételével sokkal jobban autózhatók. A 3,2 más tészta, annak a fogyasztása miatt nem lehet konkurencia mondjuk a 2,4-el szemben.
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-26 21:40:35 // 89101
Az automata meg tényleg tud. Nem hiányzott a szerpentinen a kapcsolgatás, ami nagy szó. Mondjuk nem gyengén kipörgette (4500-ig), de ment is, és okosan dobálta vissza kanyar előtti fékezéskor. Legközelebb kipróbálom fülecskékkel manuálban, szerintem az se lesz rossz :-)
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-26 21:33:11 // 89100
Így is van, árnyaljuk azért. Pályán 150-nél a 2400-at forgó dízelnél megnyugtatóbb nem sok van. :-) Mindenes autónak csak TBi, ha változna nálunk is a helyzet és újra napi szinten kellene városoznom is, biztosan cserélnék. Így, hogy várost nem lát a 159, csak épp annyit, hogy ne kapja meg a felületi rozsda a féktárcsát, így nem biztos hogy cserélnék. Az elmúlt 2k km meggyőzött. Szerpentinen sem éreztem orrnehéznek, pályán meg álom.
Az ülést meg majd valahogy beállítom... :-)
Aztán csak remélem, hogy a sárga tengeralattjáró elkerül sokáig :-)
Az ülést meg majd valahogy beállítom... :-)
Aztán csak remélem, hogy a sárga tengeralattjáró elkerül sokáig :-)
Giuntini2016-12-26 21:33:02 // 89099
Én még mindig dízel párti vagyok. De a negatívumok:
1, a folyamatos városi használat megöli őket
2, a szervizelése többletkiadást jelent.
3, a környezetvédelem miatt, meg vannak a hárombetűs kulcsszavak. Egr, Dpf. A 2,0-nál az Egr hűtő.
Előnyei:
1,Autópályás fogyasztásaval a benzinesek nem tudnak konkurálni, még a 2,4-el sem.
2,A dízelek sajat motorok és nem GM termékek (TBI természetesen Alfa)
3, Normális, hangsúlyozom normális karbantartással kimennek a vilagból.
4, Ha valaki hagyomanyos automatával keresi, csak a dízelek közül tud választani (a 3,2 kivételével)
Igaz, hogy állapotot kell vásarolni, de egy használt autónál senkinek nincs röntgenszeme.
1, a folyamatos városi használat megöli őket
2, a szervizelése többletkiadást jelent.
3, a környezetvédelem miatt, meg vannak a hárombetűs kulcsszavak. Egr, Dpf. A 2,0-nál az Egr hűtő.
Előnyei:
1,Autópályás fogyasztásaval a benzinesek nem tudnak konkurálni, még a 2,4-el sem.
2,A dízelek sajat motorok és nem GM termékek (TBI természetesen Alfa)
3, Normális, hangsúlyozom normális karbantartással kimennek a vilagból.
4, Ha valaki hagyomanyos automatával keresi, csak a dízelek közül tud választani (a 3,2 kivételével)
Igaz, hogy állapotot kell vásarolni, de egy használt autónál senkinek nincs röntgenszeme.
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-26 21:22:40 // 89098
Sok ilyen szép hátteret még :-)
Liquid2016-12-26 21:20:38 // 89097
azért 10-11-ből még elő lehet kaparni 2.0-t de mást is, csak nem kell betojni a km-től
avvocato2016-12-26 21:05:11 // 89096
Ha nem mész vele évi 20e-nél többet és van rá pénzed tbi-t vegyél! Olvasd a fórumon a dízeles kálváriákat, még a legprecízebben leszervízelt dízeleknél is csőstül jön a baj.Megkímélt kevés km-es 159-est egyre nehezebb kifogni.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-26 20:48:38 // 89095
Attól hogy valamiben sok a méter még lehet szervizelt... jó a Tibi, de pl 2 milla környékén nincs, ha valaki napiasan ingázik 60+ km és nem a városban akkor tényleg kijön -2l fogyival...na ezt egy benyás soaem fogja tudni.. amig meg ki kell jönni havi x-böl, hiába beszélgetünk az x+y-ról nem fog menni
Liquid2016-12-26 20:47:43 // 89094
nem a km hanem az állapot a fontos :)
Meg lehet találni a megfelelőt, nem kell olyan sötétre festeni a képet :)
Meg lehet találni a megfelelőt, nem kell olyan sötétre festeni a képet :)
Haddel2016-12-26 20:47:37 // 89093
Köszi szépen😃 Igen ,vetített háttér😃😃
Giuntini2016-12-26 20:29:51 // 89091
Az a baj, hogy nem lehet nagyon találni viszonylag kevés métert futott dízelt. Ha meg keveset futott, vagy nagyon jó állapotban van az nem ócsó. Arra meg azt mondják, hogy miért adjak 2,5 - 3 mihályt, ha azt 1,8-ért is meg lehet venni. Abba senki nem akar belegondolni, hogy hany százezret lehet rákölteni egy dízelre.