Süti1592016-12-31 22:17:35 // 89306
Boldog Új Évet kívánok mindenkinek!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-31 21:36:19 // 89305
BÚÉK minden kedves és kedvtelen, Alfás és Alfátlan Alfás sorstársnak :)))
Gyapi Ɨ|ѯ2016-12-31 20:41:21 // 89304
Boldog Új Évet Cartársak! :)
Chianti2016-12-31 20:31:54 // 89303
Minden kedves Alfa tulajnak örömteli km-ekben gazdag, boldog új esztendőt kívánok! Jó volt idén is itt lenni, jövőre veletek, ugyanitt... Ciao :o)
Shadin2016-12-31 19:30:10 // 89302
Giuntini2016-12-31 19:27:13 // 89301
Ma Bp-n két Giuliát láttam, mind a kettőt olasz redszámmal.
Boldog új évet mindenkinek!!!
Boldog új évet mindenkinek!!!
Kócosw2016-12-31 19:10:27 // 89300
Há Manky nekem sem az első progit karmolta iden a cápára. Érzi a srác :)
Liquid2016-12-31 19:06:36 // 89299
sajna nem egyezik meg, csak külsőre
Liquid2016-12-31 19:05:40 // 89298
sokkal élénkebb tud lenni egy értelmes programmal, keresd Manky-t nem fogod megbánni :)
Don Vito2016-12-31 18:38:48 // 89297
Nem tudom, de azért erősen feltételezem, hogy a Pappas azért nem kínai gagyit tesz fel...
konigla2016-12-31 18:16:05 // 89296
Te vagy az angyalka a bal vállamon (bár ittam picit, remélem nem volt buzis) és hallgatok rád (azért is kérdezek, mert érdekel a véleményetek) Azért, hogy a váltót pont 350-re méretezték azért elég szarul hangzik.
Shadin2016-12-31 17:50:40 // 89295
Kollár Szabi, Ricsi és Manky is nyúlt az autómhoz és ki tudom jelenteni, hogy ha arra kerül sor akkor Manky az embered! De elég az a 170 ló az utolsó szériás 2.0-ba, pláne ha a C635-ös váltó dolgozik benne aminek a max nyomatékbírása 350Nm.
MiszöszFőnök2016-12-31 16:21:00 // 89294
Lehet, hogy ez csak a munkadíj.
Poló2016-12-31 16:16:12 // 89293
Gyári új embléma vagy valami gagyi kínai? Gondolom megegyezik a 156 és a 159 emblémája.
konigla2016-12-31 15:49:22 // 89292
Szuper, pedig elég profinak tűntek...Kíváncsi leszek a Novitec box-ra.
redbulz2016-12-31 15:24:50 // 89291
Mármint fog érinteni, csak nehezen beszélni magyart.
redbulz2016-12-31 15:24:12 // 89290
Engem fog hamarosan, köszi az infót! :)
Kolci2016-12-31 15:13:55 // 89289
Csak nem Nagymaros? Mármint a látkép Visegrád :)
Hardy2016-12-31 14:59:10 // 89288
Most nyitva volt és én voltam az első. Aztán jöttek sorba más elvetemultek is megnézni a napfelkeltet.
Hardy2016-12-31 14:56:08 // 89287
Valaki járt. Motorcsere lett a vége.
Don Vito2016-12-31 14:51:06 // 89286
Hátha valakinél aktuális: a Pappas Autónál 1500-3000 Ft közötti összegért cserélik az első emblémát.
konigla2016-12-31 14:11:32 // 89285
ja és köszi a tanácsot!
konigla2016-12-31 14:11:06 // 89284
Még nem érzem elkerülhetetlennek, de furcsa így a turbó benzines után. A chiptuning-tól meg mindíg ódzkodtam, de meglátjuk mikor megy el az eszem. Sajnos szinte biztosra veszem, hogy el fog ;-)
Shadin2016-12-31 13:35:49 // 89283
Ha elkerülhetetlen, Manky-t keresd itt a fórumon.
emGéza2016-12-31 13:31:10 // 89282
Sajnos nem nyert ! 😉
A helyes válasz : az autó mellett. 😁
B.Ú.É.K !
A helyes válasz : az autó mellett. 😁
B.Ú.É.K !
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-31 13:25:00 // 89281
A fa előtt :)))
konigla2016-12-31 13:07:43 // 89280
Folyamatosan tudósíts légyszi a novitec box-al kapcsolatban, kíváncsi vagyok a tapasztalataidra. A magam részéről kicsit tartok tőle, függetlenül attól, hogy a novitec olasz specialista. Rigotech-nél járt valaki?
emGéza2016-12-31 13:05:49 // 89279
vexdecore2016-12-31 12:25:01 // 89276
Köszönöm.
A légzsáknak nem lesz baja? Vissza lehet simán tenni? Nem lesz hibakód?
A légzsáknak nem lesz baja? Vissza lehet simán tenni? Nem lesz hibakód?
Pappy2016-12-31 12:15:31 // 89275
Sziasztok,
Szekesfehervar kornyeken nem tudna valaki segiteni nekem hibakod torlesben?
Elore is koszi!
Szekesfehervar kornyeken nem tudna valaki segiteni nekem hibakod torlesben?
Elore is koszi!
Piritu - 1.000.0002016-12-31 11:54:34 // 89274
yani🍀2016-12-31 11:52:07 // 89273
Le kell venni a kormányoszlop burkolatát, majd hátulról a kormányon találsz két furatot. Egy lapos csavarhúzóval be tudsz nyúlni és azt elfordítva ki tudod pattintani a légzsákot. Ez után tudod szintén hátulról 3 csavarral levenni a burkolatot.
Mielőtt a légzsák csatiját széthúzod érdemes az akku sarut levenni!
Mielőtt a légzsák csatiját széthúzod érdemes az akku sarut levenni!
vexdecore2016-12-31 11:34:29 // 89272
Sziasztok.
Van valami mód a kormányon kinyitni az ezüstszínű panelt? A rádió vezérlő kontaktos, ha kicsit megfeszítem a panelt fölfelé akkor rendbe jön, aztán megint elrázódik. Nagyon idegesítő.
Van valami mód a kormányon kinyitni az ezüstszínű panelt? A rádió vezérlő kontaktos, ha kicsit megfeszítem a panelt fölfelé akkor rendbe jön, aztán megint elrázódik. Nagyon idegesítő.
Hardy2016-12-31 11:26:39 // 89270
forrasr2016-12-31 09:14:22 // 89268
Ez így van ahogy írod, valamiért itt még talán a szoci autók minőségéből eredeztethetően azt szeretik ha 100e alatt mutat a km óra, megnyugtatja őket vagy nem tudom. Szerintem felesleges is ezen az óra témán pörögni vásárlói szempontból, mert ahogy a példa mutatja a trükk megmarad csak a módszer fog változni. (bocs az off-témáért)
forrasr2016-12-31 09:01:35 // 89267
Nem tudom,hogy még megy-e ez így de egy időben EU adószámmal megvették kint számlára nettóban, aztán itthon meg számla nélkül adták tovább, így nem volt áfa befizetésük utána, azt nem tudom navval miként küzdöttek meg, meg hány hónap után döntötték be a cégeket.
Kunyho2016-12-31 06:23:30 // 89266
Már egy hónapja ez a terv, meg is van a kiszemelt, de nem akarják elvinni a CX 7-et. Talán az új év szerencsét hoz.
Marseus2016-12-30 22:47:02 // 89265
Azért ez nem olcsó..főleg,h bármi történhet...vagy nem?
Hardy2016-12-30 20:50:49 // 89264
Köszi közbe megtalaltam én is. Amugy mit keresel erre? Csak nem veszel egy ilyent :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-30 19:36:37 // 89263
az lesz...
Kunyho2016-12-30 19:34:12 // 89262
Itt írnak róla:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-145-146/Motor-Sportluftfilter/Novitec-Powerrail-5::3416.html
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-145-146/Motor-Sportluftfilter/Novitec-Powerrail-5::3416.html
Tom_1562016-12-30 19:30:43 // 89261
Urak továbbra is küszködök az alábbi problémával: kb 80 km/h-nál ráz az autó, illetve sebességben, olyan 80 km/h felett kattog vmi, de csak gázadásra, motorfékkel gurulok akkor nincs semmi, illetve ha sebességben, menet közben jobbra balra szlalonozok, amikor balra húzom az autot jobbról kopog vmi, vagy kattog, hátra menetben jobbra kitekert kormánynál, jobb oldalrol kattan vmi. Ezek alapján nekem ez féltengelynek tűnik.
Jól gondolom szerintetek?
Jól gondolom szerintetek?
yani🍀2016-12-30 18:39:57 // 89260
2009 után már csak a 2.0 motorral szerelték, így csak véletlen találhatsz valamiért beragadt 1.9 8V motorost. a 2.0-ban volt 136 és 170 lovas is, de mindkettő 16 szelepes. Amúgy a 2.0 is jó konstrukció, itt már a DPF közvetlenül a leömlő után került elhelyezésre így kevésbé problémás mint az 1.9-nél. Az EGR hűtő szivárgása típushibának nevezhető ennél a motornál. Mindettől függetlenül a Hahun több olyan példány is volt már, amiben 300K volt a bevallott méter.
Zselé2016-12-30 17:42:14 // 89259
Sziasztok, az a helyzet hogy januárban eladom az OFF-os autómat, és venni szeretnék egy 159-es kombit, valamilyen diesel motorral. 2010 utánit szeretnék, és azt láttam, hogy 120 ill. 150 LE-s 1.9-esek, valamint 2.4-esek elszórtan fordulnak elő, inkább a 2.0 170 LE-s változatok jelennek meg a keresésekben.
Korábban volt egy 1.9 8V-s (115LE-s) 156-osom, és imádtam azt a motort mind teljesítményében mind megbízhatóságában. Viszont az egy jóval könnyebb autó volt, teljesen más váltóval. Azt tudom, hogy a 120LE-s 1.9-es még mindig 8V, és egy legendásan megbízható motor (haverom opel taxijában is az van, és 474000 Km-nél egy csepp olaj nem fogy...). Viszont kacérkodom a 170 lovasokkal is, mert az azért mégis csak fickósabb menetteljesítményeket ígér...
Mik a tapasztalatok a 2.0 170 LE-s motorral? vannak már tanulságok sok százezret futott példányokkal? Én legalább 5 évre szeretném megvenni a szerzeményemet, és a munkámból kifolyólag havi 2500-3000 km autópálya bele fog szaladni, tehát ha találok egy valóban 150.000 km körüli futásút, egyéb utazásaimat is bele véve 350-400 ezer km lesz benne ennyi idő alatt.
Korábban volt egy 1.9 8V-s (115LE-s) 156-osom, és imádtam azt a motort mind teljesítményében mind megbízhatóságában. Viszont az egy jóval könnyebb autó volt, teljesen más váltóval. Azt tudom, hogy a 120LE-s 1.9-es még mindig 8V, és egy legendásan megbízható motor (haverom opel taxijában is az van, és 474000 Km-nél egy csepp olaj nem fogy...). Viszont kacérkodom a 170 lovasokkal is, mert az azért mégis csak fickósabb menetteljesítményeket ígér...
Mik a tapasztalatok a 2.0 170 LE-s motorral? vannak már tanulságok sok százezret futott példányokkal? Én legalább 5 évre szeretném megvenni a szerzeményemet, és a munkámból kifolyólag havi 2500-3000 km autópálya bele fog szaladni, tehát ha találok egy valóban 150.000 km körüli futásút, egyéb utazásaimat is bele véve 350-400 ezer km lesz benne ennyi idő alatt.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-30 15:35:54 // 89258
Na igen ha itt is lenne az átlag kereset havi 1 milla nem okozna gondot az új Gyula... itt még a 3-4 millás autó is luxus :(
RomeoOne2016-12-30 14:57:51 // 89257
Én már kipróbáltam mindent, de sehogy sem működik. Visszaküldöm az eladónak és talán veszek egy kábeleset. Az már majdcsak jó lesz.