orbanzsolti2016-12-24 12:30:33 // 88990
Boldog karácsonyi ünnepeket kívánok az Alfás közösségnek!
yani🍀2016-12-24 11:57:08 // 88989
Békés, boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!
redbulz2016-12-24 11:33:41 // 88988
Boldog és hibamentes karácsonyt mindenkinek! :)
Shadin2016-12-24 10:50:01 // 88987
Jégvirág költözzön mindegyik ablakba,
Gőzölgő kalácsból jusson az asztalra.
Legyen sok ajándék szívemből kívánom,
S hogy gazdagon, örömökben teljen a Karácsony!
Gőzölgő kalácsból jusson az asztalra.
Legyen sok ajándék szívemből kívánom,
S hogy gazdagon, örömökben teljen a Karácsony!
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-24 10:27:20 // 88986
Boldog Karácsonyt Cartársak! :-)
wk 1662016-12-24 10:21:04 // 88985
Boldog karácsonyt mindenkinek !!!
emGéza2016-12-24 09:58:41 // 88984
Boooldog karácsonyt !
A kormosok(K)nak : a DPF legyen veletek !
A JTS-eseknek : mittudom én !
A TBi-seknek : a legjobb !
...kéne má' 1 turbó ! A kicsimbe ! ;-)
:-D
A kormosok(K)nak : a DPF legyen veletek !
A JTS-eseknek : mittudom én !
A TBi-seknek : a legjobb !
...kéne má' 1 turbó ! A kicsimbe ! ;-)
:-D
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-12-24 09:57:40 // 88983
Békés,boldog karácsonyt mindenkinek!!
Giuntini2016-12-24 09:43:28 // 88982
Boldog Karácsonyt mindenkinek! (És ne feledkezzünk meg szeretett Alfáinkról)
gpek2016-12-24 09:38:37 // 88981
Boldog Karácsonyt minden Márkatársnak!
Chianti2016-12-24 09:00:35 // 88980
Minden kedves Cartársnak Boldog karácsonyt kívánok...
konigla2016-12-24 08:57:01 // 88979
Azt nem írja ki a műszerfalon, csak kitalálja az ember, hogy épp regenerál? Az tény hogy már meleg volt a motor, de erre nem gondoltam
Hardy2016-12-24 08:43:14 // 88978
Lehet regenelalt szegény.
konigla2016-12-24 08:31:02 // 88977
Boldog karácsonyt mindenkinek! Az enyém indulhatott volna jobban is. Reggel még elugrottunk valahova és már hazafelé tartottunk, amikor gyorsításkor nyers, szokatlan hangra lettem figyelmes az autó hátulja felől. Az alapjárat fel-fel ugrik 1000-re, a kipufogó pedig puffogó hangot hallat. Szerintetek ez egyértelműen a kipufogó rendszer hibája vagy lehet más is? Mivel a napokban nem, de attól tartok két ünnep között sem fogok tudni szerelőt leakasztani, szerintetek káros így közlekedni vele?
Tomi Stark2016-12-24 07:20:26 // 88976
Még véletlenül sem akartalak megbántani...
Kérdezték, én meg válaszoltam, igaz soha nem foglalkoztam váltókkal, tehát nem is értek hozzá.
Az biztos, hogy nekem is tönkrement , meg másnak is. Kinek garancia időtartamon belül, nekem 220e km-nél.
Engem érdekel miért megy tönkre, ha valaki tudja az kérem mondja el miért.
Áldott, békés karácsonyt mindenkinek!
Kérdezték, én meg válaszoltam, igaz soha nem foglalkoztam váltókkal, tehát nem is értek hozzá.
Az biztos, hogy nekem is tönkrement , meg másnak is. Kinek garancia időtartamon belül, nekem 220e km-nél.
Engem érdekel miért megy tönkre, ha valaki tudja az kérem mondja el miért.
Áldott, békés karácsonyt mindenkinek!
Kolci2016-12-23 20:47:54 // 88975
Jaaj most nézem, hogy én az 1.9-ről beszélek, ti meg a 2.4 ről. Ja és az M-es 2,3 lityó, azF-es pedig 1,9-2 lityó olajat fogad
Haddel2016-12-23 20:42:59 // 88974
Igazsághoz hozzá tartozik ,hogy elötte céges bulin voltam hajnalig,de undorító voltam ,mert semmi alkoholos italt nem ittam ,csak almalevet,de azt hordó számra😃
F@szbúkon már én is kiléptem pár alfás csoportból,de néha a többiben is vannak kiakasztó dolgok😃
F@szbúkon már én is kiléptem pár alfás csoportból,de néha a többiben is vannak kiakasztó dolgok😃
Kolci2016-12-23 20:36:45 // 88973
Nem tudom, de már kétszer cseréltem olajat a váltóban, és kettő jön le, és annyit is tudok beletölteni. Egy bizti, hogy nem az M-es szériából való, mert nem úgy néz ki, de az F-t álítólag csak a 2.0-ba rakták, és csak az opelokban az 1.9-be.
Ja és a doksik is ennyit írnak.
Ja és a doksik is ennyit írnak.
Martin Kovacs2016-12-23 20:18:32 // 88972
Lexlutor2016-12-23 20:14:34 // 88971
Igen olyanom van. Akkor rá kell ragasztani a régire ezek szerint. Még nem próbáltam rá. Csak nem tudom nem fog úgy nagyon kiállni. Azt se akarom hogy hülyén nézzen ki.
Don Gombóc2016-12-23 20:14:23 // 88970
Nekem mondod? :-) WHITESHARK MAJD SEGÍT !!!!!!!!
700 km alatt 3-szor? Az gáz de javítható. Robi majd megmondja! :-)
Vagy sok volt a sör. :-)
Amúgy sem hergelem magam de a cimborák sok mindent elhisznek sok szar komment következménye miatt. A Faszbúkos szakértőktől meg borsódzik a hátam, hát az meg egy külön világ.
Pont az a lényeg, hogy itt ne legyünk ilyen agy mosottak, és segítsük egymást.
Ha valaki én mindig segítőkész voltam, és védtem a tagokat és márkatársakat.
Megmondom őszintén, nekem Szosza is hiányzik, mert voltak jó hozzászólásai is, amik építő jellegűek voltak.
Persze ehhez egy kicsit Buddhistának is kell lennie az embernek. :-)
700 km alatt 3-szor? Az gáz de javítható. Robi majd megmondja! :-)
Vagy sok volt a sör. :-)
Amúgy sem hergelem magam de a cimborák sok mindent elhisznek sok szar komment következménye miatt. A Faszbúkos szakértőktől meg borsódzik a hátam, hát az meg egy külön világ.
Pont az a lényeg, hogy itt ne legyünk ilyen agy mosottak, és segítsük egymást.
Ha valaki én mindig segítőkész voltam, és védtem a tagokat és márkatársakat.
Megmondom őszintén, nekem Szosza is hiányzik, mert voltak jó hozzászólásai is, amik építő jellegűek voltak.
Persze ehhez egy kicsit Buddhistának is kell lennie az embernek. :-)
Don Gombóc2016-12-23 20:04:59 // 88969
Okés ! :-) Nem is gondoltam komolyan, azért mert nem ismernek, azért már 7 éves korom óta kellet autót javítanom a faterom mellett, a kormányt meg márciusban lesz 40 éve hogy tekergetem. Ebből két éven át volt némi kis autóversenyzés közben.
Haddel2016-12-23 19:57:05 // 88968
Ne hergeld magad Gombi papa!!😃
Bakker ,én tegnap a 700 km alatt 3szor megálltam ,kurva prosztataproblémák...😃😃
Bakker ,én tegnap a 700 km alatt 3szor megálltam ,kurva prosztataproblémák...😃😃
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-23 19:54:06 // 88967
azért ki ne regisztrálj :))) Mi lenne Don nélkül, majd januárban nyalunk egy pisztáciás-csokisat addig meg nyugi, vegyél be egy xanaxot meg dobj rá egy pálinkát vagy kettőt :P
Egy seggel az 1000km már húzós a nyolcszáz belefért jópárszor :P
Egy seggel az 1000km már húzós a nyolcszáz belefért jópárszor :P
Don Gombóc2016-12-23 19:42:08 // 88966
Lassan azon gondolkodom, hogy soha többet nem írok kommentet, és ki is regisztrálok, amikor ennyi faszságot olvasok. Persze a tovább adott dolgok nem biztos hogy a te hibádból adódnak.
Ez tényleg nem ellened szól hanem talán a tapasztalatlanságod ellen, bár azt sem vitatom hogy értesz hozzá mérnök létedre.
Ne haragudj de ez a váltós cég aki évi több tízezer váltót javít az már nem javító cég, hanem maga a gyár.
Az említett furatot sem értem,hogy mire gondolt az ember, amikor az egész kupleráj egy házban forog, és a difi is akkora átömlő ház résszel rendelkezik, hogy ott a kényszerolajozással nem lehet baj akár oda akár vissza. Szerinted megmutatták neki a nyeles tengelyen vagy a csoport tengelyen lévő furatokat? Már ha van ilyen csőtengelyes szarság.
Más. Azért egy átlagember egy 1000 km-es utat nem tesz meg egy seggel. Talán cigizik, üdítőzik, ( ha nincs pohártartója) :-) Tankol, vagy a tököm tudja mit csinál. Én levezettem 4 milla kilométert, de azért én is megállok néha pihenőre.
Ez tényleg nem ellened szól hanem talán a tapasztalatlanságod ellen, bár azt sem vitatom hogy értesz hozzá mérnök létedre.
Ne haragudj de ez a váltós cég aki évi több tízezer váltót javít az már nem javító cég, hanem maga a gyár.
Az említett furatot sem értem,hogy mire gondolt az ember, amikor az egész kupleráj egy házban forog, és a difi is akkora átömlő ház résszel rendelkezik, hogy ott a kényszerolajozással nem lehet baj akár oda akár vissza. Szerinted megmutatták neki a nyeles tengelyen vagy a csoport tengelyen lévő furatokat? Már ha van ilyen csőtengelyes szarság.
Más. Azért egy átlagember egy 1000 km-es utat nem tesz meg egy seggel. Talán cigizik, üdítőzik, ( ha nincs pohártartója) :-) Tankol, vagy a tököm tudja mit csinál. Én levezettem 4 milla kilométert, de azért én is megállok néha pihenőre.
yani🍀2016-12-23 19:41:20 // 88965
Az utángyártott ragasztott
Lexlutor2016-12-23 18:43:26 // 88964
Meglátom. Valamit kitalálok.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-23 18:41:30 // 88963
karmos körbe a jel... szerintem nem lehet cserélni
Zolibácsi2016-12-23 18:39:44 // 88962
Nekem sokkal kissebb az inger küszöböm, kb a 2. Kigyorsitasnal már jobbról előzőm az ilyet. Tudom szabálytalan de sokkal kissebb rizikó faktor mintha követném még egy darabig. És hát nem sok autó van aki ilyenkor ellenfél.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-23 18:23:06 // 88961
hát nem tudom én már mentem sokat sokszor hatodikban egyhuzamban semmi baja nem volt a váltónak de egyébként meg az opel váltókban 60e-ként kell olajat cserélni és nem lesz semmi baja
Lexlutor2016-12-23 18:18:40 // 88960
Mármint légzsák..
Lexlutor2016-12-23 18:18:01 // 88959
yani🍀2016-12-23 17:02:40 // 88958
A napokban volt téma a TBi gyorsulása. Találtam egy linket ahol van némi adat.
Tomi Stark2016-12-23 16:41:53 // 88957
Nem tudom mennyi olaj az ajánlás, és mennyi fér bele, és pont nem azt mondtam, hogy nem hordja fel 6.ban, hanem azt, hogy mindet felveri, és alul nem marad. Illetve kevés marad, meg úgy általában túlmelegszik az olaj. Pontosan ezekért a félreértések miatt nem akartam ezt leírni, mert mindent amit láttam, hallottam nem akarom, és nem is tudom leírni. Egyébként meg csak évi pár 10ezer váltót javítanak...
Az egész onnan indult, hogy valaki írta az elégtelen kenést, meg azt hogy nincs odavezetve az olaj, másvalaki azt írta, hogy látta a furatott, mikor szétszedték a vàltójàt.
Nekem mérnökként furcsa lenne ekkora blama, de azt már el tudom képzelni, hogy 500 km nem pörgették 6.ban a váltót (egyhuzamban) a teszt időszak alatt (többször) .
És nem az a gyári ajánlás, hogy ne használd, hanem az hogy 1000 km-t ne használd egyhuzamban, (én nyáron megtettem és Torino körül lettem figyelmes hogy mintha hangosabb lenne a váltó) !
Az egész onnan indult, hogy valaki írta az elégtelen kenést, meg azt hogy nincs odavezetve az olaj, másvalaki azt írta, hogy látta a furatott, mikor szétszedték a vàltójàt.
Nekem mérnökként furcsa lenne ekkora blama, de azt már el tudom képzelni, hogy 500 km nem pörgették 6.ban a váltót (egyhuzamban) a teszt időszak alatt (többször) .
És nem az a gyári ajánlás, hogy ne használd, hanem az hogy 1000 km-t ne használd egyhuzamban, (én nyáron megtettem és Torino körül lettem figyelmes hogy mintha hangosabb lenne a váltó) !
redbulz2016-12-23 16:16:51 // 88956
Tehát a gyári ajánlás szerint ne használjam a 6. fokozatot, ha hosszú életet akarok a váltónak? Az igen :O
Shadin2016-12-23 16:10:11 // 88955
A C635-be kell 1,65L olaj, a többibe ~2,8L
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-12-23 15:10:45 // 88954
Szerintem Csőri tudja hol kell bele tölteni. Az insignia az 2.0 az én kis patkányom meg 1.9 lehet ez az oka.
Kolci2016-12-23 14:04:27 // 88953
mert a tök üres váltóba csak 1,9-2 lityót tudsz önteni. a betöltő nyillás ennyire van kalibrálva. Lehet, hogy nem ott töltöttétek be ahol kell
Piritu - 1.000.0002016-12-23 13:22:38 // 88952
Akkor csak simán szivatta sort :-DD
Piritu - 1.000.0002016-12-23 13:21:20 // 88951
...engem mondjuk a csomagtér nyitásos kézkoszolásnál sokkal jobban zavar, amikor bepakoláskor a ruhájával az ember letörli a kocsi hátulját. Nem kell használni, oszt kész :-)
Liquid2016-12-23 13:00:07 // 88950
úgy valóban nehéz, pont erre írtam a vezérkos mögötti első birkát :)
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-23 12:57:34 // 88949
Még volt előttem egy autó, ezért volt végképp nehéz mit kezdeni a dologgal.
Liquid2016-12-23 12:49:30 // 88948
Minden kamionnál fékezett? Ez hülye :)
Ménem villogtad le
Ménem villogtad le
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-23 12:41:59 // 88947
Szerdán a totál agyhalál az volt, amikor egy VW egyterű tartott fel az előttem haladni próbálóval együtt. 140-150 körül ment, ami okés, megyek az ilyen mögött bármeddig. DE. Minden szájbalökött kamion és teherautó előtt lefékezett 100-110-re. 10km- t biztos szívtunk mögötte. Végül úgy tudtam megelőzni, hogy a külsőbe kisoroltam, és amikor megláttam a következő kamiont, beleálltam a gázba. Szokás szerint lefékezett 100-ra, én meg beugrottam elé. Nem szoktam ilyet, de nem találtam más megoldást. :-S
Shadin2016-12-23 12:33:14 // 88946
Nálunk is, pl. az érdi emelkedőn az M6-on a sűrű szaggatottnál a jobb szélsőben. Az ugyanis nem része a párhuzamos közlekedésnek. És hát a háromból a bal szélső van tele és qurva lassan mennek. A megengedetthez képest is...
berobbantam2016-12-23 11:39:06 // 88945
Ebben is van igazság.Én mondjuk boxerral is levillogom azt aki a belsőben tötymörög.Érdekes hogy zömében nem húzódik ki olyankor senki,de lendületet vesz.Másik kedvencem mikor pályán a fix trafinál 100-ra satuznak.Tényleg meg kéne tanulnunk közlekedni
Smith2016-12-23 11:16:54 // 88944
Valakiknek szép a karácsonyuk, tegnap elkelt a Keszthelyi, és a BP-i TBi is. Sajna egyik se nálam landolt :(
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-23 11:10:48 // 88943
hát jah egy motoros csomitér nyitást rakhattak volna extrának...vagy legalább, mint más típusnál a nyitásnál fellökődik, zárni meg kézzel kell...
egyébként amelyikben nem lehet dönteni az ülést ott gyárilag teljesen jó pozícióban van az ülés :)
egyébként amelyikben nem lehet dönteni az ülést ott gyárilag teljesen jó pozícióban van az ülés :)
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-23 11:07:04 // 88942
Ebben sok igazság van :-) Maga az autó úgy jó, ahogy van. A belső kütyük, állító szirszarok 90%-át meg ki kellene hajítani belőle. Egy rendes ülés, egy normálisan működő 1 zónás manuális klíma/fűtés, a plafonon 2db gomb a lámpáknak és jóccakát :-) A parkradar pl őrületbe kerget, és nem lehet kikapcsolni örökre. Folyton basztat valamiért. Nekem AZ Autó nem ez a sok szemfényvesztés... Hanem kevesebb, de korrekt módon működő berendezés. És egy csomagtartó amit sáros időben is ki lehet nyitni gumikesztyű nélkül..
A 146-nál sincs kilincs rajta, de soha ilyen retkes nem lettem tőle... Amúgy meg szeretem ezt a dögöt, de tényleg :-)
A 146-nál sincs kilincs rajta, de soha ilyen retkes nem lettem tőle... Amúgy meg szeretem ezt a dögöt, de tényleg :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-23 10:55:41 // 88941
hát ez kb olyan, mikor bemész a fagyizóban és van vagy 100 fajta, féle... nehéz a választás, mert a pisztácia elfogyott, csokoládé meg nem is volt :)))
Néha a túl soknál jobb a kevés :P már mint állítási szinten
Néha a túl soknál jobb a kevés :P már mint állítási szinten