ProdyG2017-02-07 20:43:18 // 91188
Nem egyszerűen csak a rádió bekapcsoló gombját kell hosszan nyomva tartani?
Liquid2017-02-07 20:39:15 // 91187
viszont akkor "gyújtásra" teszi a gépet, ez engem is zavar, de mindezidáig lusta voltam orvosolni... :)
Zselé2017-02-07 20:37:47 // 91186
Sziasztok,
A véleményeteket szeretném kikérni egy problémával és annak összefüggésével kapcsolatban:
Amikor az autómmal még a vétel előtt próbakörre mentünk, kb. 1 év kereskedésben állás után, a második saroknál ordenáré pattogó-ropogó hang kíséretébe kilukadt/leszakadt a kipufogó és dőlt a füst az autó hátuljából. A kereskedő mondta, hogy természetesen ezt a problémát megoldja. Meg is oldotta, én pedig azóta olvastam, hogy a 2.0-nál ez típushiba, hogy 3-4 év egy hátsó dob élettartama. No, kb. 100 km problémamentes használat után kimentem autópályára, ahol néhány kigyorsításnál éreztem a dob "berezonálását", és nagyobb fordulaton gázelvételnél néhány visszadurrogást, morgást időközönként.
Hívtam a kereskedőt, mondta hogy csak javítás volt (valami hővédő lemezt emlegetett), de megegyeztünk, hogy visszaviszem, és kicserélik a dobot (még időpontra várok).
Ez eddig jó is, lesz egy új dobom. Viszont van egy ezzel párhuzamos probléma, ami 130 felett jelentkezik, gázadásra jobban, gázelvételre kevésbé, üresben/kuplungolásra meg kvázi eltűnik. Ez pedig egy tompa, talán picit erősődő rezonancia. Kb. olyan, mintha enyhén szálszakadt lenne a gumi, de látom az üres anyósülésen, érzem a hátsóm alatt és a fékpedálon is adott esetben, hogy van egy jól kivehető rezonancia magasabb fordulatszám tartományban.
A kérdés: szerintetek ez a két dolog összefügg? Először gondoltam szálszakadásra, motortartó vagy váltótartó bakra, stb. De lehet, hogy egy újra kilukadt/elszabadult dob okoz ilyen remegést?
A véleményeteket szeretném kikérni egy problémával és annak összefüggésével kapcsolatban:
Amikor az autómmal még a vétel előtt próbakörre mentünk, kb. 1 év kereskedésben állás után, a második saroknál ordenáré pattogó-ropogó hang kíséretébe kilukadt/leszakadt a kipufogó és dőlt a füst az autó hátuljából. A kereskedő mondta, hogy természetesen ezt a problémát megoldja. Meg is oldotta, én pedig azóta olvastam, hogy a 2.0-nál ez típushiba, hogy 3-4 év egy hátsó dob élettartama. No, kb. 100 km problémamentes használat után kimentem autópályára, ahol néhány kigyorsításnál éreztem a dob "berezonálását", és nagyobb fordulaton gázelvételnél néhány visszadurrogást, morgást időközönként.
Hívtam a kereskedőt, mondta hogy csak javítás volt (valami hővédő lemezt emlegetett), de megegyeztünk, hogy visszaviszem, és kicserélik a dobot (még időpontra várok).
Ez eddig jó is, lesz egy új dobom. Viszont van egy ezzel párhuzamos probléma, ami 130 felett jelentkezik, gázadásra jobban, gázelvételre kevésbé, üresben/kuplungolásra meg kvázi eltűnik. Ez pedig egy tompa, talán picit erősődő rezonancia. Kb. olyan, mintha enyhén szálszakadt lenne a gumi, de látom az üres anyósülésen, érzem a hátsóm alatt és a fékpedálon is adott esetben, hogy van egy jól kivehető rezonancia magasabb fordulatszám tartományban.
A kérdés: szerintetek ez a két dolog összefügg? Először gondoltam szálszakadásra, motortartó vagy váltótartó bakra, stb. De lehet, hogy egy újra kilukadt/elszabadult dob okoz ilyen remegést?
yani🍀2017-02-07 20:34:21 // 91185
Elég, ha csak simán megnyomod a start gombot.
tirex2017-02-07 20:14:50 // 91184
Én 20-ast veszek nyárinak. Majd teszek fel képet. Remélem el bír vele indulni az 1.9 8v. )))
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-07 20:12:25 // 91183
Egy kérdés. Ha leállítom a motort, hogy tudok zenét hallgatni? Ki kell húzni, visszadugni a kulcsot, vagy van valami egyszerűbb, ami a Park állásnak megfelel? Tehát nem kapcsol világítást és nem inicializálja az ECU-t indításhoz.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-07 20:09:35 // 91182
láttam már :)
Hardy2017-02-07 19:47:14 // 91181
Vissza is kaptam az autót. Mint írtam a vakumcso jó volt a nívó már izzadt a váltó kapott új olajat meg xado t. A generátor se volt még a halálán. Nem értette a szerviz miért akarom felújítatni. De ha akarom megcsinálja. Bár volt olyan része amit nem cserélt ki mert azt mondta hogy ez még mindig jobb mint bármi amit bele tudna rakni.
szv782017-02-07 19:11:28 // 91180
Sziasztok!
A navigációmmal szenvedek elég erősen! Most kaptam egy olyan térkép cd-t ami tuti működik, de nálam nem csinál semmit. Lehet címet keresni, a map ikon is aktív lesz amikor beteszem, de nem találja meg magát sehogy. A kis satelit ikon nem vált zöldre, nem tudom, hogy annak kell e módosulni. (Stiloban zöld amikor működik)
Szeretném a nyelvet is állítani, mert jelenleg olaszul "beszélgetünk", amikor véletlenül megnyomom a gombot, az ugyan úgy gyújtáson kell a setup cd-t beletenni?
A navigációmmal szenvedek elég erősen! Most kaptam egy olyan térkép cd-t ami tuti működik, de nálam nem csinál semmit. Lehet címet keresni, a map ikon is aktív lesz amikor beteszem, de nem találja meg magát sehogy. A kis satelit ikon nem vált zöldre, nem tudom, hogy annak kell e módosulni. (Stiloban zöld amikor működik)
Szeretném a nyelvet is állítani, mert jelenleg olaszul "beszélgetünk", amikor véletlenül megnyomom a gombot, az ugyan úgy gyújtáson kell a setup cd-t beletenni?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-02-07 18:36:08 // 91179
Ha már ennyire TI akkor legyen 19" TI felni :)
Shadin2017-02-07 17:52:27 // 91178
Fehérvári. Erhard nem ismered? :-)
Bettesp2017-02-07 17:44:29 // 91177
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_16v_ti_bor_blueandme_navi_19coll-10894426
Itt van esetleg a tulaj?
Itt van esetleg a tulaj?
Hardy2017-02-07 15:31:41 // 91175
A 18 as kerek az utolsó csepp. Ha már van elől hátul oldalt spolier meg sportbelso meg TI pedálok meg TI kormány akkor már legyen Ti magasság is. Lassan már csak ülések kellenek és teljesen TI lesz. Tükrök is vannak csak ebbe a hidegben nem merem felrakni.
Hardy2017-02-07 15:27:11 // 91174
Shadin2017-02-07 15:19:22 // 91173
de jóóó :-D
Liquid2017-02-07 14:23:34 // 91172
az már egy másik kérdés :) Ha már nagykerék akkor hadd szóljon és legyen "nineteen meen" :D
RomeoOne2017-02-07 14:15:41 // 91171
A mi kocsijaink eléggé szinkronban vannak, múltkor is pár nap eltéréssel vittük Csörihez. A te kéréseid alapján csinált meg még pár dolgot az enyémen is :D
RomeoOne2017-02-07 14:14:39 // 91170
Azt értem, csak azt nem, hogy miért a 18-as kerék az ültetésre az indok. Mindegy is, Hardy értse, az a lényeg :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-07 13:33:04 // 91169
az a sport :)))
ProdyG2017-02-07 13:15:44 // 91168
Nekem kb. 1 hónapja, amikor halálán volt az akksi, akkor kezdett el váltóproblémát jelezni a kocsi. Friss akksival se oldódott meg a probléma, így véletlennek tartottam az egybeesést, de most te is hasonlót írsz... még csak pár napja sikerült a kocsit beadnom a szervizbe, még nem szóltak h mizu, de egy proxi rendezést kellett volna csinálnom, mielőtt beadom, ezt sajnálom, hogy nem tettem meg (nem mintha lenne felszerelésem hozzá).
Majd számolj be, hogy egy ilyen rendezés művelet neked segített-e.
Amikor korábban írtam erről az automata váltó problémámról, valamelyikőtök írta, hogy nála akkor őrült meg az elektronika, amikor az üzemanyaszint-jelző ment tönkre. Na nekem is mozog/villog az üzemanyag-szintjelzőm is (tartalék-jelző néha felvillan egy időre tele tank mellett stb...). De hogy egy ilyen szint jelzőnek mi köze lehet pl a váltóhoz... max arra gondolhatok, hogy egy bizonyos elektronikai probléma meghülyíti az egész kocsit, nem tudom ez mennyire lehet igaz...
Majd számolj be, hogy egy ilyen rendezés művelet neked segített-e.
Amikor korábban írtam erről az automata váltó problémámról, valamelyikőtök írta, hogy nála akkor őrült meg az elektronika, amikor az üzemanyaszint-jelző ment tönkre. Na nekem is mozog/villog az üzemanyag-szintjelzőm is (tartalék-jelző néha felvillan egy időre tele tank mellett stb...). De hogy egy ilyen szint jelzőnek mi köze lehet pl a váltóhoz... max arra gondolhatok, hogy egy bizonyos elektronikai probléma meghülyíti az egész kocsit, nem tudom ez mennyire lehet igaz...
Hardy2017-02-07 13:12:14 // 91167
Nem baj, elég ha én értem. :-) Amúgy nem kell túl komplikalni. B@ssza a szemem az összhatás. :-) Amúgy Novitec vagy Eibach vagy TI rugokra gondoltam meg valami jó csillapitora. Kendacsolni meg nem én fogok hanem Csöri.
Liquid2017-02-07 12:52:30 // 91166
szerintem Ő a 17-ről akar 18-ra váltani, és leültetni TI szintre
Shadin2017-02-07 12:40:18 // 91165
Nincs külön bizti, lehet h proxy rendezés megoldja. Mondanám h 10 perc akku saru leszedés is, dehát az okozta :-)
Shadin2017-02-07 12:38:40 // 91164
Sárga Bilstein? ;-)
David | Centocinquantanove2017-02-07 12:31:10 // 91163
RomeoOne2017-02-07 12:25:56 // 91162
Nem teljesen értem. Kisebb felnivel miért jó? Azért akarsz ültetni, mert a 18-as felnire a 235/45-ös gumi emeli a kocsit? Mert az csak 6 mm, nem hiszem, hogy ahhoz egy 2 cm-es ültetés kéne. A nagyobb kerék meg egyébként is jobban kitölti a kerékjáratot, szóval jobban néz ki, mint kisebb felnivel. Így nem teljesen értem, hogy miért lenne rosszabb nagyobb felnivel mint az eddigivel. Amúgy ha 235/40R18-at teszel fel, akkor csökkenni fog a hasmagasság, olcsóbb méret is, mint a /45 és a futóművel sem kell kendácsolni :)
Sanyi2017-02-07 12:10:04 // 91161
Sziasztok!
Mikor automata módba kapcsolom az ablaktörlőt, egy idő után hibaüzenetet kapok, hogy nem elérhető a rendszer, és elkezd normál módban működni. Ilyenkor mi lehet a hiba? Érzékelő ? Hozzá tartozik a történethez, hogy kb akkor kezdődött mikor akku haldoklása, azóta kapott új akksit. Viszont a hiba megmaradt. Biztosíték van ennek a rendszernek külön?
Mikor automata módba kapcsolom az ablaktörlőt, egy idő után hibaüzenetet kapok, hogy nem elérhető a rendszer, és elkezd normál módban működni. Ilyenkor mi lehet a hiba? Érzékelő ? Hozzá tartozik a történethez, hogy kb akkor kezdődött mikor akku haldoklása, azóta kapott új akksit. Viszont a hiba megmaradt. Biztosíték van ennek a rendszernek külön?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-07 11:52:29 // 91160
a gyári sport gátló eléggé felejthető tempósabb kanyaroknál :( egy jó kis Bilstein vagy Koni sport jobb választás
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-07 11:49:45 // 91159
az a rugó fogalmát kielégíti :))
Hardy2017-02-07 11:29:37 // 91158
Szedjük ki alóla a futóművet? :-) Nekem egy kicsi ültetés kene mert szeretnek 18 as felniket. És a nagyobb felnikkel meg ezekkel a spolierekel és a sima magassággal eléggé érdekes. A Ti magasság pont jó
Liquid2017-02-07 11:21:40 // 91157
van egy eladó TI :)
Shadin2017-02-07 10:53:34 // 91154
:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-07 10:26:29 // 91153
jah annyi
Hardy2017-02-07 10:21:57 // 91152
Mi a különbség a TI meg a sima között? Csak rugó és lengéscsillapító?
Shadin2017-02-07 10:16:15 // 91151
Én először tartottam a Ti futóművétől, de pozitívan csalódtam. Jobb rajta mint a 17-es kerék. Jól van hangolva. Pontos, nem billeg.
RomeoOne2017-02-07 09:56:24 // 91150
Cartársak, gokartozni nem akartok jönni márc. 11-én?
SanyiJTD2017-02-07 09:56:20 // 91149
Most néztem meg az enyémet, már valaki kicseréltem fém csavarra. Végre valami, amit nem nekem kell megcsinálnom... Frankó :)
_Ata_2017-02-07 09:33:36 // 91148
Hmm, köszi, az volt a másik gyanú, mert előző tulaj csak fékbetéteket cseréltetett rajta és már igen kopottas.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-07 09:24:23 // 91147
féktárcsa...
Giuntini2017-02-07 09:22:56 // 91146
Ez teccik!!!! Jó duma! Nesze neked egyterű!
_Ata_2017-02-07 09:15:27 // 91145
Autópályán vettem észre, hogy 150-es sebesség után ha egy rövidet fékezek akkor pár másodpercig mintha nagyon finoman rázna az autó, kb mintha ilyen recés úton mennék, majd gázadásra megszűnik. Többször előjött egymást után, ez szerintetek lehet motortartó bak?
Liquid2017-02-07 08:56:21 // 91144
Még a TI futóművét sem mondanám rázósnak, mondjuk lehet hogy másnak nem ez lenne a véleménye, de szerintem teljesen vállalható, főleg autópályán. A "normál" futómű pedig komfortosabb.
Robosztus, nem sérülékeny, nem olcsók a lengők, de nem kell cserélgetni :)
Amit kanyarban tud, az meg szédületes.
Robosztus, nem sérülékeny, nem olcsók a lengők, de nem kell cserélgetni :)
Amit kanyarban tud, az meg szédületes.
Kócosw2017-02-07 08:53:06 // 91143
hat szerintem itt a sz..oroller kerekatmeröje eleg nagy :P :)
yani🍀2017-02-07 08:48:45 // 91142
Valóban. Nekem ugyan nem volt még soha letörve, de a LED-es izzó csere sem kisebb szívás, ha kihúzódik a foglalatból.:(
BigBratyó2017-02-07 08:48:12 // 91141
Helyzetjelző "kihúzó-visszadugó", mindigletörő, utánamindiganyázós ki-be szerelést okozó biszbasz.. Nekem is van ilyen állapotban, ha kell valakinek szóljon... :D
Smith2017-02-07 08:35:35 // 91140
Napi 150-200 km??? Az nem kevés. Én még a napi 60 km-re is sajnálom, túlzásnak érzem, fölösleges luxus :) De ennyi kényeztetés kell, minden nap az a 2x fél óra élvezet jár nekem.
Én is féltem a Ti-től mert ültetett, de még a 19-es kerékkel is használhatónak tűnik, nagyon patent a futómű. Ahogy a kollégám szokott basztatni, nem ráz ez a szekérkerék??? Hát nem :) Mondjuk az övéhez képest biztos ráz, cénégy pikasszó... szoktam mondani neki, szereljen a plafonra gombot, hogy az utasok tudjanak jelezni ha le akarnak szállni :D
Én is féltem a Ti-től mert ültetett, de még a 19-es kerékkel is használhatónak tűnik, nagyon patent a futómű. Ahogy a kollégám szokott basztatni, nem ráz ez a szekérkerék??? Hát nem :) Mondjuk az övéhez képest biztos ráz, cénégy pikasszó... szoktam mondani neki, szereljen a plafonra gombot, hogy az utasok tudjanak jelezni ha le akarnak szállni :D
David | Centocinquantanove2017-02-07 08:33:55 // 91139
Online tag
1
Vendég1
612