Urak! Felnifelújítás előtt állok.
Sajna olyan felnim van ami kívül tükrős, belül meg festett. A tükrös részt a gyárban eredetileg egy esztergagép húzza le, de ezt kb senki se vállalja el így felújítani...
Ha meg szeretném tartani ezt a tükrősségét, akkor az egyetlen opció a telibepolírozás lenne. Az viszont nem festhető, ezért kb hetente újra kéne waxolni, hogy ne egye meg a rozsda.
Már 15 helyen végigérdeklődtem, de úgy látom, hogy ez nem fog így összejönni.
Így eljutottam oda, hogy akkor inkább fessük le.
Az a kérdés, hogy szerintetek a vezuv hamu szürke autohoz illik-e egy világosabb antricit szürke felni? Ott legalább kicsit kijön ez a világos-sötét hatás.
Más ötletem nincs, bármire festem, ott az nem lesz ilyen hatású.
Valakinek vmi ötlet, javaslat?
tdemeter2017-03-24 10:29:07 // 93054
Dömpi (il dottore)2017-03-24 10:22:15 // 93053
igaz, elfelejtettem, hogy akkor nekem éppen a csáposon volt a kocsi
RomeoOne2017-03-24 10:19:51 // 93052
Hát jó, de ha nem tudod felemeltetni a kocsit, akkor nem triviális, hogy melyikkel van több kínlódás.
Dömpi (il dottore)2017-03-24 09:54:17 // 93051
Dömpi (il dottore)2017-03-24 09:48:15 // 93050
RomeoOne2017-03-24 09:40:37 // 93049
Leveszed a lököst és 3-4 csavar fogja. De ha beázik, akkor ez nem hiszem, hogy megoldja a problémát. Maga a ködlámpa egy egységet képez a búrával, ha rosszul rakják fel, akkor nem beázik csak eláll a kerettől.
BigBratyó2017-03-24 09:28:30 // 93048
Minden reggel ezzel indul a nap, hogy elolvasom az összes hozzászólást :P Az csak a lökhárító leszedés, de nem volt evidens nekem hogy le kell szedni :) de ezek szerint le kell. illetve a lökös leszedése utáni kép sem ártana, hogy miként néz ki belülről.
yani🍀2017-03-24 09:24:49 // 93047
Kb 20 hozzászólást kell visszaolvasnod :-(
BigBratyó2017-03-24 09:16:18 // 93046
Sziasztok! Első ködfényszórók kiszereléséről van valakinek blogja? Úgy néz ki rosszul rakták össze a lökhárító fényezésekor anno, mert beázik...
Köszönöm
Köszönöm
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-24 08:49:13 // 93045
Köszi :-) Kicsit megkönnyebbültem, hogy ennyi volt a baj. Két napom azért rendesen ráment és két dolgot elhatároztam.
Bár végig rángattam az összes injektor vezetékét, a box túl sok plusz hibalehetőség nekem így. Az kikerül majd, ha lesz időm foglalkozni vele és kap egy rendes remapot.
A másik: lőttem használt egy win tabletet. A laptopot úgyse hurcolom, de az világos, hogy akkor lesz lelki nyugalmam, ha ott van mindig valami kiolvasó eszköz.
Bár végig rángattam az összes injektor vezetékét, a box túl sok plusz hibalehetőség nekem így. Az kikerül majd, ha lesz időm foglalkozni vele és kap egy rendes remapot.
A másik: lőttem használt egy win tabletet. A laptopot úgyse hurcolom, de az világos, hogy akkor lesz lelki nyugalmam, ha ott van mindig valami kiolvasó eszköz.
RomeoOne2017-03-24 08:13:14 // 93044
Nem te vagy az első, aki így járt és azóta sem derült ki, hogy mitől jön elő.
Liquid2017-03-24 07:54:51 // 93043
Pontosan úgy van ahogy Zolibácsi írta :)
Általában azok is nála kötnek ki, akik máshol kezdik...
Általában azok is nála kötnek ki, akik máshol kezdik...
Zolibácsi2017-03-24 07:43:06 // 93042
Minden masodik dizel 159-et Magyarorszagon Manky irt...
Chris1592017-03-24 07:40:51 // 93041
sziasztok!
Chiptuninggal kapcsolatosan érdeklődök.
159 esetében melyik vált be, sokan csinálnak már ahogy nézegettem.
AET, Kollár, Rigotech...stb
Ahogy visszaolvastam sokan dicséritek a Manky féle chipet,156-os alfáknak minden porcikáját ismeri de mi a helyzet a 159-el véleményetek róla?
Chiptuninggal kapcsolatosan érdeklődök.
159 esetében melyik vált be, sokan csinálnak már ahogy nézegettem.
AET, Kollár, Rigotech...stb
Ahogy visszaolvastam sokan dicséritek a Manky féle chipet,156-os alfáknak minden porcikáját ismeri de mi a helyzet a 159-el véleményetek róla?
ott22172017-03-23 20:40:55 // 93040
Gratula !! Most már megsimogathatod a vasat ,hogy ne vegye a szívére a sok átkot amit rászórtál ! :)
A rángatás meg valószínűleg a rendszerbe került levgő miatt lehetett . Aztán ha van időd és kedved meg lehet nézni a többit is ,hogy megelőzd a bajt.
A rángatás meg valószínűleg a rendszerbe került levgő miatt lehetett . Aztán ha van időd és kedved meg lehet nézni a többit is ,hogy megelőzd a bajt.
Haddel2017-03-23 20:25:07 // 93039
Liquid2017-03-23 19:58:18 // 93038
így van az automaták 200 lovasak, csak a manuális váltós lett 210ló
Bushmaster2017-03-23 19:55:11 // 93037
Main-dark gomb aztán a jobb alsó menü utána a bal alsó első második gomb és ott kivalasztod a nyelvet utána már menni fog .
De csak járó motornál bírod beallitani.
De csak járó motornál bírod beallitani.
Zselé2017-03-23 19:45:05 // 93036
Sziasztok, ma egy érdekes dolog történt. Magára hagytam az autót egy kollégámmal, egy parkolóba, míg el kellett intéznem valamit. A kulcsot kivettem, de ott hagytam nála. Állítólag az történt, hogy egyszer csak kattant valami, és a két első ablakot teljesen, a hátsót meg résnyire lehúzta magától az autó. Ez mi a fene lehetett? :D
slimer2017-03-23 19:41:57 // 93035
Köszönöm, akkor arra felé fogom keresgetni.
SanyiJTD2017-03-23 19:16:09 // 93034
Pedig bizony a navin kell beállítani.
Morfiusz Cédula2017-03-23 19:01:35 // 93033
Ja, valóban. Pont ezért is különösen megrázó volt ezt a legutóbbi kalandodat olvasni.
De ügyesen megtaláltad és megoldottad, gratula!
De ügyesen megtaláltad és megoldottad, gratula!
Morfiusz Cédula2017-03-23 18:56:56 // 93032
Én még nem csináltam, de hasonló előtt állok, mivel eltört az egyik fényszóróm rögzítő fülecskéje. Egyelőre Shadin kollega által feltöltött e Learning anyagban nézegettem, ha jól értem, eszerint le kell szerelni az alsó motortakarót is. Ezeket találtam hozzá ebben az anyagban egyébként:
Lámpa ki- , beszerelés
Motortakaró
Lökhárító le- és felszerelés
Lámpa ki- , beszerelés
Motortakaró
Lökhárító le- és felszerelés
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 18:36:22 // 93031
Mint a Tied :-) A mi autóink elég tesók, hasonló az előéletük.
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 18:34:35 // 93030
Hogy hogy ilyen szép, nem tudom, lehet volt polírozva. Bár ha nagyon megnézem, látszanak körkörös hajszálkarcok, gondolom egyszer-kétszer látott gépi mosót. Egy két láthatóbb karc van rajta, de azok sem vészesek, azok miatt még políroztatni sem viszem.
Én azt mondom, hogy jó gazdijai voltak, vigyáztak rá :-)
Az eredetvizsgán szép homogén rétegvastagságot mértek. Megkértem, hogy alaposan nézzük át, sehol nincs fényezésre utaló nyom, 99% hogy soha semmilyen sérülése nem volt. Még a féknyergek sincsenek kifakulva...
Nem akartam én 2.4- automatát, de ez volt az egyetlen az akkori kínálatban amiről biztos lehettem, hogy nem tekert és nem volt törve. Plusz azonnal beleszerelmesedtem a belső terébe. Áá az nagyon szép :-)
Mostanra meg ráfüggtem az 5 henger könyörtelen hangjára is egy kicsit :-)
Én azt mondom, hogy jó gazdijai voltak, vigyáztak rá :-)
Az eredetvizsgán szép homogén rétegvastagságot mértek. Megkértem, hogy alaposan nézzük át, sehol nincs fényezésre utaló nyom, 99% hogy soha semmilyen sérülése nem volt. Még a féknyergek sincsenek kifakulva...
Nem akartam én 2.4- automatát, de ez volt az egyetlen az akkori kínálatban amiről biztos lehettem, hogy nem tekert és nem volt törve. Plusz azonnal beleszerelmesedtem a belső terébe. Áá az nagyon szép :-)
Mostanra meg ráfüggtem az 5 henger könyörtelen hangjára is egy kicsit :-)
slimer2017-03-23 18:26:57 // 93029
Sziasztok! Egy apró, de roppant idegesítő problémám volna. Most vásárolt 159-esen (2007. 12. hó) képtelen vagyok az órát és a dátumot beállítani. A bal oldali bajuszkapcsolón lévő "MENU" gombot megnyomva mindössze az alábbi menüpontokat adja ki:
-Lim. Velocita
-Autom. Anabb.
-Uscita menu
Óra, dátum sehol. Megőrülök. Ha valakinek volna valami ötlete, megmentene egy agyvérzéstől.
Amúgy az autó navis-nagy kijelzős, de ott sem találtam a beállításoknál semmit.
A használati útmutatót is hiába bújtam, mintha egy másik autóról írnának benne.
Ha emellett a nyelv átállítására is (angolra) tudná valaki a megoldást, belőlem egy lényegesen boldogabb embert csinálna.
-Lim. Velocita
-Autom. Anabb.
-Uscita menu
Óra, dátum sehol. Megőrülök. Ha valakinek volna valami ötlete, megmentene egy agyvérzéstől.
Amúgy az autó navis-nagy kijelzős, de ott sem találtam a beállításoknál semmit.
A használati útmutatót is hiába bújtam, mintha egy másik autóról írnának benne.
Ha emellett a nyelv átállítására is (angolra) tudná valaki a megoldást, belőlem egy lényegesen boldogabb embert csinálna.
Morfiusz Cédula2017-03-23 18:22:11 // 93028
Mert a tied is automata.
Morfiusz Cédula2017-03-23 18:19:34 // 93027
Nagyon jól néz ki, tényleg hibátlan!
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 18:15:48 // 93026
De tervben van :-) Az én autóm mindig a mostohagyerek, az udvar elhanyagolt szeglete jut neki. A telek két utcára nyílik, a túloldalt van egy betonozott polikarbonát tetős csitti-fitti kis beálló. A 146 lakik ott :-)
Most a ház szigetelés van folyamatban, ha azon túl vagyunk, a következő projekt a hátsó bejárat felőli térkő, és valami fedett beálló a szörnynek. Nem kéne elrohasztani alulról, tudom...
Most a ház szigetelés van folyamatban, ha azon túl vagyunk, a következő projekt a hátsó bejárat felőli térkő, és valami fedett beálló a szörnynek. Nem kéne elrohasztani alulról, tudom...
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 18:12:41 // 93025
Köszi, igyekszem. Elvittem tankolni. Az első 500m-en nagyon fura volt, előtöltés hiányosnak tűnt, kicsit fehéresen füstölt, aztán abbahagyta. Mintha minden öntanuló cucc (box, váltó) meglepetten dolgozna, hogy most mi a pék van.
Egy km múlva már minden normális lett. 66l-t toltam bele, szegényben nem sok volt :-)
Aztán kis kerülővel jöttem haza, a 6km-ből csináltam 16-ot :-)
Hogy a 20 fok miatt, vagy a kábel gyógyítástól azt nem tudom, de finomabb lett a hangja.
Hogy az elején még mit hülyéskedett, azt nem tudom. Itt az udvaron 4 hengerezett álltában egy keveset, mire feltérképeztem az összes kábelgondot. Lehet az megzavart valamit? Vagy tényleg nem szereti ha 5l van a tankban..
A boxot viszont ki fogom iktatni belőle, mert nem tetszik a kábelezés minősége. Úgyhogy lesz ezen helyette egy rendes remap.
Egy km múlva már minden normális lett. 66l-t toltam bele, szegényben nem sok volt :-)
Aztán kis kerülővel jöttem haza, a 6km-ből csináltam 16-ot :-)
Hogy a 20 fok miatt, vagy a kábel gyógyítástól azt nem tudom, de finomabb lett a hangja.
Hogy az elején még mit hülyéskedett, azt nem tudom. Itt az udvaron 4 hengerezett álltában egy keveset, mire feltérképeztem az összes kábelgondot. Lehet az megzavart valamit? Vagy tényleg nem szereti ha 5l van a tankban..
A boxot viszont ki fogom iktatni belőle, mert nem tetszik a kábelezés minősége. Úgyhogy lesz ezen helyette egy rendes remap.
Norby2017-03-23 18:04:09 // 93024
Az enyém facelift Ti,de 200 hp.
Viszont nincs benne sem EGR sem DPF és minden happy.
Viszont nincs benne sem EGR sem DPF és minden happy.
ProdyG2017-03-23 17:50:15 // 93023
Első lökhárító leszerelése (főleg a lámpák kiszedése céljából, meg amúgy is) bonyolult meló? Van róla valami jó kis blog és ha igen, az alapján nekivághatok hétvégén?
Nem csináltam még soha hasonlót sem... ezért kérdezem.
Nem csináltam még soha hasonlót sem... ezért kérdezem.
RomeoOne2017-03-23 17:26:34 // 93022
De ennek hogy ilyen hibátlan a fényezése?
RomeoOne2017-03-23 17:25:47 // 93021
Nem tervezed lebetonozni a bejárót? :D
Zolibácsi2017-03-23 17:12:50 // 93020
Minden kezdet nehez, ez utan jon csak megerdemelt pihenes es gondtalan hasznalat. Kitartast!!!!!
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 16:52:25 // 93019
Shadin2017-03-23 16:48:25 // 93018
Benyással is van ám szopás...
Nekem P0365 hibám van folyamatosan, ami a szívó oldali vezérmű helyzet érzékelőjének hibája. De nem ám akárhogy, amire a motor beindul, a hiba már nem áll fent, csak az indítás közben jelentkezik. Jeladó cserélve...
Nekem P0365 hibám van folyamatosan, ami a szívó oldali vezérmű helyzet érzékelőjének hibája. De nem ám akárhogy, amire a motor beindul, a hiba már nem áll fent, csak az indítás közben jelentkezik. Jeladó cserélve...
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 16:06:27 // 93017
Egyébként mi a tapasztalat, a forrasztás bírja hosszútávon a motortérben? Végül vagy 5 helyen kellett beleforrasztani.
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 16:04:38 // 93016
Ez orbitális szívás kategória volt... remélem csak volt. Ha lenyugodtam, majd írok blogot róla. Totál át kellett kábelezni az 5-ös henger injektorát. Több helyen volt bizonytalan a csatlakozás. Vicces, mert a gyári csati tövében is, a box csatlakozójából pedig konkrétan kiesett a jel kábel amikor picit meghúzogattam.
A gyári injektor csatlakozót még szét tudtam műteni két kis gombostű és egy mini csavarhúzó segítségével, aztán gravírgéppel kiszedtem a gyári kábelt, forrasztottam fel újat..
A box csatija bonthatatlan, tehát irány a bontó, ami innen 200m. Nyilván volt nekik, elhoztam, felforrasztottam. És ugyan már járt az 5. henger, de még nem stabilan. Úgyhogy ahol értem lecseréltem a kábelt.
Most mondjuk hogy jó. Nincs hibakód, nincs négyhengerezés, de még egy métert se mentem vele, csak itt az udvaron járattam.
Beindításkor én még éreztem pár pici rántást (már a legkisebb rezzenésre is ki lettem hegyezve), de aztán kisimult és bármit mozgattam, jónak tűnt. Ma 4 órám lazán ráment... És itt Debrecenben nem nagyon lett volna aki ezt normálisan megcsinálja...
Műtét után:
A gyári injektor csatlakozót még szét tudtam műteni két kis gombostű és egy mini csavarhúzó segítségével, aztán gravírgéppel kiszedtem a gyári kábelt, forrasztottam fel újat..
A box csatija bonthatatlan, tehát irány a bontó, ami innen 200m. Nyilván volt nekik, elhoztam, felforrasztottam. És ugyan már járt az 5. henger, de még nem stabilan. Úgyhogy ahol értem lecseréltem a kábelt.
Most mondjuk hogy jó. Nincs hibakód, nincs négyhengerezés, de még egy métert se mentem vele, csak itt az udvaron járattam.
Beindításkor én még éreztem pár pici rántást (már a legkisebb rezzenésre is ki lettem hegyezve), de aztán kisimult és bármit mozgattam, jónak tűnt. Ma 4 órám lazán ráment... És itt Debrecenben nem nagyon lett volna aki ezt normálisan megcsinálja...
Műtét után:
b00772017-03-23 13:06:08 // 93014
Sziasztok,
A 159-es ketékcsapágya préselős vagy csak csavarok fogják? Nem tudom, hogy ki tudom-e cserélni magamnak vagy szerelőhöz vigyem. Ha préselni kell akkor mindenképp szerelő.
A 159-es ketékcsapágya préselős vagy csak csavarok fogják? Nem tudom, hogy ki tudom-e cserélni magamnak vagy szerelőhöz vigyem. Ha préselni kell akkor mindenképp szerelő.
antonov2017-03-23 09:43:56 // 93013
Itt csak projektor csere történt? Vagy fényforrás is? Amúgy szép.
Dömpi (il dottore)2017-03-23 08:58:09 // 93012
És az egész (1 db THULE VeloCompact 927 hátra, 2 db THULE FreeRide 532 a tetőre) kijött 160k alatt kicsivel.
Majd írok blogot.
Majd írok blogot.
mex862017-03-23 08:19:20 // 93011
profi a cucc
droberto2017-03-23 07:42:17 // 93010
Szuper lett. :)
Nivan842017-03-22 23:37:01 // 93009
Nyilván a Tied gyári xenonos, szóval Te azért látsz a sötétben ;)
Egyébként abban jobb, hogy olyan vetítési képe van, mint amit vonalzóval rajzoltak volna.
Az enyém majd májusban lesz atepitve mert rugótörést szenvedtem, ugyhogy elso hatso futomu general lesz most.
De itt egy a legutolso atepitesrol:
Egyébként abban jobb, hogy olyan vetítési képe van, mint amit vonalzóval rajzoltak volna.
Az enyém majd májusban lesz atepitve mert rugótörést szenvedtem, ugyhogy elso hatso futomu general lesz most.
De itt egy a legutolso atepitesrol:
Liquid2017-03-22 22:40:25 // 93008
az enyém ugyanilyen, ez jó ár, ha rendben van
Dömpi (il dottore)2017-03-22 22:25:05 // 93007
emGéza2017-03-22 22:21:27 // 93006
Ez már majdnem az enyém! Holnap megyek érte. :-D
Liquid2017-03-22 21:25:41 // 93005
Nekem DPF már nem volt, a lapátokat kikötöttem, az EGR pedig a legutolsó Manky-zás előtt lett kiiktatva. Soha semmi ilyen gondom nem volt, igaz volt helyette más :)