Fórum >> Típusok >> 159

droberto2017-04-16 20:35:56 // 93840
Az se felejtsétek el, hogy nagy terhelésnél és forszírozott tempónál, valamint téli üzemnél, hozzá kell adni 0,2 - 0,3 bar-t.

Pont ezért járok a nyárival 3.0 bar nyomással (Bridgestone Potenza RE050A 235/40 ZR19).
Smith2017-04-16 17:10:58 // 93839
Köszi! Mindjárt meg is próbálom. Élesben csak holnap, nincs kedvem kinyitni a kaput, hogy menjek egy kört :D Érdekes a magyar fordítás, a bekapcsolt biztonságiöv figyelmeztetője... :) Inkább a kikapcsolté, de a fene tudja. Ez is félreérthető, mint a dpf csere magyarázó szövege :)
Zselé2017-04-16 16:41:48 // 93838
Sziasztok, ma feltűnt, hogy a kipufogóvégem alsó karimáján egy pici, kb. 2cm széles kormosodás van. Nekem bent van a DPF, és eddig nem is láttam sose kormot a környéken. Ez mennyire normálos?
Piritu - 1.000.0002017-04-16 16:15:17 // 93837
Szerintem itt tudod kikapcsolni:
Smith2017-04-16 16:03:09 // 93836
A biztonsági öv sipolóját ki lehet iktatni valahogy MES-sel, hogy ne ugasson? Nem a visszajelzés, és a figyelmeztetés zavar, hanem a prüttyögés. Mindig bekötöm, de bevallom a sarkon lévő kisboltig nem szoktam...
Smith2017-04-16 12:33:10 // 93835
Hmm. Én életemben nem fújtam a hátsót másra mint az elsőt... De most majd megnézem, és befújom az előírtra :) Ha már itt ennyire ajánlgatjátok :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-16 09:54:59 // 93834
Nekem eddig alatta volt, ahova a gumis beállította (2.5-2.4). Olvasva itt a hozzászólásokat, gyorsan kinéztem a kezelésiből hogy 2.7-2.5 kell. Belőttem oda, és szerintem jobb is lett érzetre is.
Shadin2017-04-16 09:40:47 // 93832
Csak a 2.0-nál van ilyen.
Morfiusz Cédula2017-04-16 09:15:28 // 93831
Visszaolvasgattam a fórumot, de nem egészen világos. A 2,4-esnél is problémás az EGR hűtő fedél?
Morfiusz Cédula2017-04-16 08:52:55 // 93830
Én is 2,7 és 2,5- re szoktam fújni. Érdekes, nem tudom kisebb kerékkel miért ugyanannyi, nem gondolkoztam meg rajta.
Trogerr2017-04-16 08:31:42 // 93829
Na ez a gondom pont, 86 ezerrel vettem meg, lehet, hogy már cserélték. Mindegy jobb a békesség cserélem én is. Mondjuk, ha nem lenne ez a fórum akkor sose jutna eszembe!:)
forrasr2017-04-16 08:19:37 // 93828
Azért gyanús, hogy ha el akarod adni, akkor piaci értéken kell hirdetned. Ha csak hirdetni akarod mehet fel azon az értéken amit neked ér. Ezt a manipulált értéket nem értem én, sokszor volt már itt téma.(vagy ha az amire gondolok, akkor ez nem újkeletű dolog nálunk, felteszem legtöbbünk már a vásárláskor tudta, hogy alul értékelik az alfákat) Az tény, ha sok lepattant darab felkerül egy típusból az sajnos lehúzza a szépen tartott darabok árát is, de ez így van minden márkánál. Olasz autó az különösen speciális téma kis hazánkban, de ezt ha nem újonnan vetted akkor már vásárláskor is nyomott árat eredményezett így kedvezőbb helyzetben voltál a konkurensekhez képest, ha eladod nagyságrendileg (%-ban az aktuális értéhez) kifejezve hasonló a különbözet. Más márkákhoz meg nem is nagyon érdemes hasonlítani, mert aki német/japán autót vesz az ritkán keres rá az alfákra, esetleg néhány francia autós maradva a latin vonalon-francián már úgy is gyakorolt nagyobb szívás az olasszal sem lehet alapon. A sok lerúgott darabhoz meg kell a tulajoknak is egy jelentős hányada(nemzettől függetlenül-tekintettel a sok import darabra-de ez kis hazánkra is ugyanúgy jellemző-alapvetően a nyugatról hozott 8+ éves autókkal jobb a tapasztalat, átlagosan itthon jobban szeretnek az öreg autón spórolni), aki ha már eladásra készül a közeljövőben az autóval annak nagyon fáj ha valamit kell rá költeni, így kezdi elhanyagolni, nem költ rá, vagy csak ha muszáj, márpedig azért az tudjuk, hogy használt autónál 150-200ekm< azért kell rá költeni. Itt van Smith esete is a légszűrővel, biztos bazi drága lett volna bele egy ugy szűrő (mondjuk egy jobb minőségű 4000-5000Ft) de sikerült megspórolni...
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-15 22:28:30 // 93827
Automatával irtó király. Amikor rájöttem a pláza parkolóban felfelé menet, hogy ilyet is tud, kb 3 méterenként megálltam kipróbálni. :-) Megállok a tök meredek rámpán, aztán felengedem a féket és úgy marad. Kényelmesebb vele emelkedőn állni mint vízszintesen, mert nem kell a féket se nyomni. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-15 22:17:25 // 93826
Hát én szurkolok Neked, hogy ne legyen komoly gond.
Piritu - 1.000.0002017-04-15 21:39:04 // 93825
Használati utasítás 111. oldal:
Piritu - 1.000.0002017-04-15 21:36:45 // 93824
Én 80 ezrenként cserélem, 100 felett szokott elrepedni.
alfa155gyuri2017-04-15 20:10:05 // 93823
Köszi!
Szupi akkor nekem van.
Most vettem észre és egy kicsit fura volt. :)
Liquid2017-04-15 20:08:38 // 93822
Hogyne, HillHolder a leánykori neve. Ha állsz a féken, majd elengeded, akkor 1-2 másodpercig tartja, épp van időd átlépni a gázra...
alfa155gyuri2017-04-15 20:05:15 // 93821
Sziasztok!
Létezik visszagurulásgátló a 159-be?
Trogerr2017-04-15 19:57:53 // 93820
Nekem mindegy csak a következő 70.000 km-en ne kelljen emiatt aggódnom! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-15 19:31:02 // 93819
vagy egy fém fedlap...
droberto2017-04-15 19:28:51 // 93818
Egy hővédő pajzs, vagy egy szigetelés kellet volna oda.
csocsi2017-04-15 19:27:05 // 93817
"ilyen korú, felszereltségű, állapotú más márkák autói egy lépcsővel még mindig feljebb vannak, mint az Alfáké... Érdemtelenül"

Teljesen egyetértek veled.

Konkrét dolgokat csak az unokaöcsém tudna mondani.
Mivel jön az utód a pénzre szüksége van.
Shadin2017-04-15 19:16:59 // 93816
Most épp szópóágon vagyok, egyébként nem mozdítana meg bennem sem semmit, de azért itt az ideje kikapcsolni a figyelőt...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-15 18:25:48 // 93815
sajnos sok esetben az utángyártott jobb minőség, mint a gyári...bár ez esetben nincs ugy....
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-15 18:24:20 // 93814
a minőséggel van a gond, csinálják már vastagabb vagy hőállóbb műanyagból...
Trogerr2017-04-15 16:28:32 // 93813
Értem én viszont sok esetben egy utángyártott holmi nem éri el egy gyári minőségbeli szintjét, ezért kérdeztem, hogy érdemes e ezen spórolni ezesetben.
droberto2017-04-15 14:25:12 // 93812
Kellemes Húsvéti Ünnepeket, Minden Kedves CarTársnak!
Várom már, hogy találkozzunk. :)
droberto2017-04-15 14:24:42 // 93811
Ünnepi kvíz:
Melyik volt a rossz izzítógyertya?


Izzítógyertya csere:

Maradtam a (gyári) Beru-nál. 9 év 200k+ km-t bírt.


Költség: 4x4.600,- = 18.400,-Ft

Műanyag pipák lehúzása:


Kiszerelés:


Gyári gyertyák:


Meghúzási nyomaték. 15 Nm:


Jobb első ajtóhatároló javítás:

Ez egy egyébként egy zseniális mérnöki alkotás.
Remélem még nem volt késő a javítása.

Burkolat leszedése:


Kiszerelés:


Lyukon kifűzés:


Szétszedés:



Tisztítás:


Műanyag és gumi ápolás:


Zsírzás:


Az ajtó oldali tengely hüvely zsírtároló hornyait is jól megtömtem.
A felesleget letöröltem.

Zsanérok zsírzása:


Beszerelés:


A következő teendő a szívósor felőli tömörtelenség megszüntetése lesz:
droberto2017-04-15 13:27:48 // 93810
Nem a minőséggel van a gond, hanem azzal, hogy ott van a 620°C-os DPF tőle 5 cm-re. Hősokkot kap a műanyag és elöregszik. Ezért reped el. :(
marci96192017-04-15 12:54:55 // 93809
Sziasztok !
Egy olyan problémám van hogy egyik percről a másikra elkezdett a turbónyomás ingázni .Amikor nyomok egy padlót felmegy 1.6 ra a nyomás és mikor megjönne a nyomaték visszaesik és így ingázik.néha kisebb sebességi fokozatban nem csinálja de nagyon kellemetlen.Valakinek volt már hasonló mit tudok tenni ? (1.9 jtdm 16v )
yani🍀2017-04-15 08:52:09 // 93808
Olcsó navi valakinek
Haddel2017-04-15 01:53:41 // 93807
Megint lemaradtam a kerek számról,de igy is jó . 240000 km!😃
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-14 21:05:22 // 93806
Még csak a második hónapban vagy az autóddal :-) Nekem kellett 5 hónap, hogy megnyitva az ózdi TBi linkjét ne mozdítson meg bennem semmit. Szép, ilyesmit kerestem eredetileg, bár igazából fehérben vagy ezüstben. Mégsem jött rám a 'francba miért nem vártam még ' feeling. Inkább a gyerekekkel lemostuk a dögöt .
Ez pár hónapja lehet nem így lett volna még :-)
PBali2017-04-14 20:49:41 // 93805
Jogos, pont most esett le, hogy erre gondolsz..:-) Ez is nagyon szép, való igaz...
RomeoOne2017-04-14 20:41:51 // 93804
Ez is a bajom az ültetéssel. Szépen ráteszik a kerékre a kocsit, aztán így már azért nagyon kontrasztos, hogy mélyen van a kerék. Kisebb ET-s felnit vagy pogácsát meg nem tehetsz alá, mert akkor minden huppanónál az abroncsnak ütközik a sárvédőív.
PBali2017-04-14 19:50:42 // 93802
😃 Olvastam a blogodat, megértem. Pont azt mondtam én is itthon még délelőtt,hogy kikapcsolom a hirdetésfigyelőt már,...túl sok "izgalom" ez húsvétra..😃
Shadin2017-04-14 19:43:54 // 93801
Részemről hála az égnek! :-)
PBali2017-04-14 19:28:28 // 93800
Szerintem néztem, dízel, ha jól emlékszem. Sajnos csak benzines jöhet szóba a használatból eredően és mivel lett egy családi autónk, a Berlina egy fokkal még az SW-nél is jobban tetszik...
PBali2017-04-14 19:24:06 // 93799
Sajnos...:-) Mi ugyan nem ismerjük egymást,de a tavalyi Alfacity óta egy ilyen fotót is őrizgetek,azt hiszem ez a tiéd,bár ha jól olvastam,csak volt...pedig még fontolgattam is,hogy írok,hátha eladod...😃
Trogerr2017-04-14 19:21:01 // 93798
Köszi! Akkor ezt hozza a nyuszi az autónak! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-14 19:20:29 // 93797
De van fehérvárott egy Ti sw ami jó
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-14 19:18:45 // 93796
No akkor még sincsenek csodák
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-14 19:17:03 // 93795
Hali az opel is gyári csak ennyivel olcsóbb :)
PBali2017-04-14 19:13:44 // 93794
Projektben voltam reggel óta én is...😎 Igen,elmondása szerint a bal eleje kapott a kocsinak. Kár érte, mert ritka jó vételnek tűnt, nem sok ilyen fut az utakon...
Zolibácsi2017-04-14 19:10:40 // 93793
Szia, dobsz egy ebay linket pls?
Trogerr2017-04-14 19:07:02 // 93792
Akkor azért nincs rajta rendszám elől talán? Matricát csaknem kapirgálják le a foto miatt, főleg, hogy a hátsó rendszám meg fent van. Mondjuk, ha rendesen meg van csinálva akkor még attól az autó lehet jó. Csak ezt a hirdetésben illene feltüntetni, legalább telefonon "beismerte". Kár pedig, én is agyaltam rajta, hogy rámelegítem a családot!:)
PBali2017-04-14 17:57:24 // 93791
Sziasztok! Hát,nekem pont ilyen 159 Berlina a vágyam,fel is hívtam őket...
Korrektek voltak,gyakorlatilag a lényeg: szarvas gázolás után romjaiból felállított autó sajnos...Annyiból vicces a történet,hogy legutóbb januárban egy Tbi SW-t akartam megnézni Fehérváron,amit eladtak,mire elindultam volna(3-4 napig hirdették csak)...méghozzá annak,akinek az autó balesete után 4misit fizetett a biztosító ezért a 159-ért...(ezt ma tudtam meg, a dátumok is stimmelnek) Nem volt nehéz összerakni a két sztorit,miután beszéltem a kereskedőkkel.
Tanulság: jó, hogy nem indultam el Győrből Ózdra, még várnom kell az igazira...
A két érintett...még nem töröltem ki a fotókat a telefonomból.
Vs.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak