Fórum >> Típusok >> 159

bonyesz2017-06-23 16:43:27 // 96140
Ezt ki googléztam én is de mit jelenthet igazából fogalmam sincs.
RomeoOne2017-06-23 16:35:46 // 96139
Lefordítva azt, hogy a tűzvédelmi rendszer nem elérhető. Bár nekem új, hogy ilyen is van a 159-ben.
David | Centocinquantanove2017-06-23 16:18:52 // 96138
Pedig az én izzóim is a Dömpi által leírt módszerrel bírják elég jól... Pedig a növelt fényerejűt rakom be mindig, és annak a gyártó által bevallottan harmatos az élettartama...
bonyesz2017-06-23 16:15:57 // 96137
Sziasztok ma délután a vas azt irta,Feuerzeug schutsystem nicht verfügbar.Van valakinek ötlete mit jelent.Kösz.
Zolibácsi2017-06-23 15:40:12 // 96136
Igen, kb 1 eve mar falazva van az egr. Szoval ami rajta volt keves olaj vagy korom, falazas elottrol, az szepen raszaradt es kikemenyedett ami mar zavarta a map mukodoset.
Piritu - 1.000.0002017-06-23 15:40:00 // 96135
Elméletileg pont ez a használat csökkenti a legjobban az élettartamot.
Az izzónak az a legjobb, ha minél kisebb feszültségről kapcsolod hidegen be (akku 12V), ilyenkor kisebb a csúcsáram. Ha indítás után kapcsolod be, akkor a töltőfeszültséget kapja, ami 14V felett van, ez ugyanennyi %-al magasabb áramot jelent.
Haddel2017-06-23 15:38:57 // 96134
Gratula! Még legalább ugyanennyit!😃 Enyém vasárnap fordult 250ezerbe ,csak elfelejtettem lefotozni.
szekkyy2017-06-23 13:23:33 // 96133
Hali!

Arra az útmutatóra igényt tartanék én is ha van rá lehetőség :) Mellesleg nekem a nagynavi angolul csak ír, olaszul beszél....ami egy szép nyelv, csak nem értem :)
mizooo2017-06-23 12:16:01 // 96132
Visszakaptam a váltót a szakitól! 135 000 Ft-ot kért gyári csapágyakkal felújította és újrahézagolta a váltót. Azt mondta nem volt hatalmas baja.
Kiderült a zörgést az okozta, hogy beállt a kettőstömegűm, és a már kopott váltó zörgött emiatt. A lendkerékben ~50 000 Km van, Koreai VAleo?!
David | Centocinquantanove2017-06-23 11:11:19 // 96131
Ebben az esetben a szenzor dzsuvásodása az nem az ok, hanem az is egy következmény... Szerintem.
David | Centocinquantanove2017-06-23 11:07:40 // 96130
Ma reggel...
csokagm2017-06-23 11:06:42 // 96129
Most veszem észre hogy az indítás-leállítás kimaradt nálam, de igen úgy értettem:)
Liquid2017-06-23 10:53:51 // 96128
indításnál, leállításnál nyomom is :)
csokagm2017-06-23 10:30:01 // 96127
Fogalmam sincs már hol hallottam ezt es mely gyártókra igaz.

De például en úgy tudom, hogy a manuál váltónál akkor is érdemes nyomni a kuplungot ha üresben vagy, így kíméled a kettőtomegut.
Igaz azt cserélni valamivel nagyobb költség mint egy izzót😀
Giuntini2017-06-23 09:54:44 // 96126
Nekem emelt fényerejű van benne már több mint 2 éve. Soha nem kapcsolgatom, automatán hagyom. A garázsban indításnál felkapcsol, mikor leállítom lekapcsol. És nem kellett még cserélnem!
Shadin2017-06-23 09:16:30 // 96125
Itt van több infó a DRL-ről amit korábban linkeltem:

eBay
Liquid2017-06-23 09:07:37 // 96124
Egyik olaszban se szoktam kapcsolgatni (UNO, Panda, 156) Az UNO-ban cseréltem csak izzókat, mert emelt fényerejűt tettem bele, annak ártott.
Shadin2017-06-23 09:05:49 // 96123
Remélem! Majd időzítjük!

Köszi!
csokagm2017-06-23 09:01:55 // 96122
Ezt en is így tudom, ezekszerint nem vagyok egyedül. Valami olyasmiről hallottam, hogy az nem tesz jot az izzónak ha az indítás es leallitas pillanatában világít.
Liquid2017-06-23 08:57:08 // 96121
hááát, én speciel nem kapcsolom le a lámpát :) Kis túlzással bekapcsoltam 2012.07.07-én és azóta megy :)
Azonkívül a fél max. 1 évet ha megtoldjuk 50%-kal még az is szánalmas.
Szerintem nem éri meg, akkor már közönséges izzó ha nem akar xenont az ember.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 08:53:27 // 96120
Nekem pont az OSRAM Silverlight nem jött be.
Pontosabban, ugyanannyit tud, mint a GE emelt fényűje, de 50-60%-kal drágább.
Maradok a GE-nél és javaslom mindenkinek.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 08:51:54 // 96119
nekem más a tapasztalatom

a "hamar kiégnek" ellen van ellenszer: indítás után várni kell kb. 10 mp-et, és csak utána szabad felkapcsolni a tompítottat, leállításkor pedig előbb le kell kapcsolni a lámpákat és csak utána szabad leállítani az autót.
Ezzel a kis odafigyeléssel kb. 50%-kal tudod növelni az emelt fényű halogén izzód élettartamát.
Bombi2017-06-23 08:35:58 // 96117
Köszönöm a válaszokat!
Azt hiszem ez az Osram Silverlight 2.0 van most az enyémben.
Utána nézek egy foncsorozás költségének és mérlegelek, vagy veszek xenont.
Liquid2017-06-23 08:19:38 // 96116
xenon :)
A magas fényerejűnek mondott cuccok nem fognak észrevehetően többet adni, cserébe drágák és hamar kiégnek.
csokagm2017-06-23 07:52:03 // 96115
Amiatt gyenge mert szétvan égve a foncsor. Itt csak foncsoroztatás segít. Nekem sima halogén van és baromi messze elvisz és nagyot is terít.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-06-23 07:27:19 // 96114
Az 1.9 -em nél, nekem is halálfélelmem volt, dobtam is bele egy xenon szettet és meg is változott a helyzet. Mokor a 2.4 et vetem alap kikötés volt hogy xenonos legyen :)
mizooo2017-06-23 07:14:33 // 96113
Projektor, vagy lámpa csere. Esetleg Osram silverstar 2.0 stb.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-23 06:12:31 // 96112
Aldi elött is próbáld ki... :)
Smith2017-06-22 23:36:02 // 96111

Kerek 9000 km óta együtt, komplikációmentesen :)
Bombi2017-06-22 23:27:10 // 96110
Ciao!
Tegnap volt műszakis a kocsim, előtte be lett állítva perfektre a fényszórója és kapott emelt teljesítményű(+60% asszem ) izzókat. Ma este kivittem városon kívülre, de katasztrofálisan gyenge a fényszórója.
Valakinek van valami tippje esetleg, hogy mit lehet ilyenkor tenni?
Zselé2017-06-22 22:09:51 // 96109
Na akkor majd csak összefutunk egyszer ott :) Örülök, hogy rendben a gép, sok boldog km-t kívánok! ;)
Zselé2017-06-22 22:08:37 // 96108
Sőt, a fék és kuplung együttes benyomására nekem be se indul, illetve megzavarodik egy kicsit. Egyet teker, vagy kattan egyet, és slussz... ez úgy derült ki, hogy egy hete kifogtam egy rendkívül tehetségtelen sofőrszolgálatos arcot, és odáig fajult a dolog, hogy át kellett ülnöm beindítani... nekem persze elsőre ment, ahogy szokott :) Pedig ő nyomott mindent... állítása szerint
Giuntini2017-06-22 22:02:36 // 96107
Tényleg, neked az indítás egy gombnyomás, vagy indítózás alatt végig tartani kell? Azért kérdezem, mert a kézi váltósoknál az újabbakban a kuplung kinyomásra csak egy gombnyomás kell, viszont a fék benyomásra folyamatosan nyomni kell az indítógombot.
Atesz1592017-06-22 21:35:11 // 96106
Szia!Vasárnap jártam úgy,hogy az egyik inditásnál az indítógomb felöl hangos kattanást hallottam,olyat amit nem szokott produkálni,bár pöccre indult.Azután még talán egyszer csinálta ezt.Mondjuk vasárnap nem volt ennyire meleg és az Auchan parkolóban álltam meg.:-)Azóta nem ültem benne.
Zolibácsi2017-06-22 21:28:51 // 96105
akksi saru volt a ludas amikor ilyesmit láttam, meg kellett pucolni vagy laza volt
Zolibácsi2017-06-22 21:27:39 // 96104
nekem nem jött át, hogy most jó vagy nem jó hogy nem nyit az EGR-ed, örülsz vagy nem örülsz?
Giuntini2017-06-22 21:17:15 // 96103
Kíváncsi vagyok, kinek volt már ilyen gondja... Délután lejöttem a Balatonra, dög meleg volt, végig 35-37 fokban autóztam. Leállítom az autót a Lidlnél fél órára, mikor indítanék, csak egy kattanás a nyomógomb felől. Másodszorra ismét kattanás, de beindul. Utána nem jött elő ez a hiba. Az önindító fel lett újítva 2 éve, a kattanás biztos hogy az indítógomb felől jött.
Laca622017-06-22 21:06:14 // 96102
Csak néhány szót mondanék a mindenki által gyűlölt,vagy elfogadott,vagy kiírt EGR szelepről.
Mikor megvettem az autót,fogalmam sem volt,hogy írott,vagy eredeti az ECU .
Tettem azt,hogy hozzám került és kitakarítottam az EGR szelepet és a MAP érzékelőt.
Szó se róla elég retkes volt midkettő.
Következő olajcserénél megint takarítani akartam,de nem kellett.Tiszta volt mindkettő.
MES-ben rátaláltam jól eldugva,hogy az Autómban az EGR inaktív !
A lényeg: EGR soha nem nyit,DPF megvan,400-500 km körül regenerál,megy mint ahogy kell.
Az autó 1400 környékén meglódul mint egy bivaly,utána ha 6.-ban előzni szeretnék,csak padló és megindul ,turbónyomás azonnal 1,5 - 1,6 .Tényleg,mint egy kezelhető vadállat...
Shadin2017-06-22 19:01:22 // 96101
De bizony, és én is ott tankolok :-D
Sztingo2017-06-22 18:26:25 // 96100
Igen valóban az egr felsem tünt hogy nem nyit pedig nincs ki íratva sem a dpf sem a swirl flap...
Itt a teljes grafikon:
Sztingo2017-06-22 18:12:14 // 96099
Ez napi első hideg indítás után készült alapjáraton mért értékek. Az első megugrás a motorindulás pillanata.
Shadin2017-06-22 18:00:52 // 96098
Én ilyet készülök betenni:

http://dzienne.eu/

Végtelenül egyszerű cucc.
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-22 17:46:23 // 96097
Ez nem tűnik nagyon rossznak, gondolom hajszálnyi kis gázt adogattál neki :-)
Az egr ki van írva? Mert úgy tűnik nem nyit.
A 2.4-nél azt látom, hogy minden hibakeresés előtt le kell cserélni a csatlakozókat. Addig esélytelen. Nekem is ez lesz majd a következő lépés megelőző jelleggel, a csatlakozó feszegetés csak félmegoldás sajnos.

A kihagyós hidegindításra nagyon úgytűnik, hogy az akksi feltöltése egy megoldás. C-Tek töltés után pár napig nem, vagy alig észrevehetően csinálja.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-06-22 17:19:08 // 96096
Lehet porlasztó gond, úgy néz ki a 2.4 nél elég gyakori hiba :( nekem is hamarosan fel lesz újítva 2db
Sztingo2017-06-22 15:56:28 // 96095
Lemaradt hogy 159 2.4 (200) róla van szó.
Sztingo2017-06-22 15:21:34 // 96094
Sziasztok!
Arra gyanakszom hogy az üzemanyag nyomásnak nem kéne így ingadozni.... Mi lehet rossz ?
Az is lehet hogy ez így rendben van ?
Próbálok rájönni a szabálytalan alapjárat okára, a csatikat már meg piszkáltam warbi blogja szerint ... Javult is a helyzet, a self l reset is megvolt mostmár finomabb de még érezhető a rángás.
Ami feltünt hogy az első indítás a necces + a kulcs behelyezésekor hallani egy nagyon hangos búgó hangot mint amikor egy busz fékez.. ezért gondoltam az üzemanyag nyomásra
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-22 14:38:42 // 96093
jah kell neki 4-5 óra és még akkor is 40 fokos :)
Smith2017-06-22 13:30:41 // 96092
Kint közel 40 fok van, ilyenkor nagyon lassan hűl ki szerintem.
Dömpi (il dottore)2017-06-22 13:26:35 // 96091
én ilyet használok, szerintem verhetetlen :)

DRL

elektronika benne van, helyzetjelző kapcsolásakor kikapcsol, de a ködlámpa gomb megnyomásakor kapcsolja a ködlámpa funkciót, ami ködben is jó, és bevilágítja az út szélét is rendesen

blog
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak