hááát, én speciel nem kapcsolom le a lámpát :) Kis túlzással bekapcsoltam 2012.07.07-én és azóta megy :)
Azonkívül a fél max. 1 évet ha megtoldjuk 50%-kal még az is szánalmas.
Szerintem nem éri meg, akkor már közönséges izzó ha nem akar xenont az ember.
Liquid2017-06-23 08:57:08 // 96121
Dömpi (il dottore)2017-06-23 08:53:27 // 96120
Nekem pont az OSRAM Silverlight nem jött be.
Pontosabban, ugyanannyit tud, mint a GE emelt fényűje, de 50-60%-kal drágább.
Maradok a GE-nél és javaslom mindenkinek.
Pontosabban, ugyanannyit tud, mint a GE emelt fényűje, de 50-60%-kal drágább.
Maradok a GE-nél és javaslom mindenkinek.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 08:51:54 // 96119
nekem más a tapasztalatom
a "hamar kiégnek" ellen van ellenszer: indítás után várni kell kb. 10 mp-et, és csak utána szabad felkapcsolni a tompítottat, leállításkor pedig előbb le kell kapcsolni a lámpákat és csak utána szabad leállítani az autót.
Ezzel a kis odafigyeléssel kb. 50%-kal tudod növelni az emelt fényű halogén izzód élettartamát.
a "hamar kiégnek" ellen van ellenszer: indítás után várni kell kb. 10 mp-et, és csak utána szabad felkapcsolni a tompítottat, leállításkor pedig előbb le kell kapcsolni a lámpákat és csak utána szabad leállítani az autót.
Ezzel a kis odafigyeléssel kb. 50%-kal tudod növelni az emelt fényű halogén izzód élettartamát.
yani🍀2017-06-23 08:42:07 // 96118
DDDDDD
Bombi2017-06-23 08:35:58 // 96117
Köszönöm a válaszokat!
Azt hiszem ez az Osram Silverlight 2.0 van most az enyémben.
Utána nézek egy foncsorozás költségének és mérlegelek, vagy veszek xenont.
Azt hiszem ez az Osram Silverlight 2.0 van most az enyémben.
Utána nézek egy foncsorozás költségének és mérlegelek, vagy veszek xenont.
Liquid2017-06-23 08:19:38 // 96116
xenon :)
A magas fényerejűnek mondott cuccok nem fognak észrevehetően többet adni, cserébe drágák és hamar kiégnek.
A magas fényerejűnek mondott cuccok nem fognak észrevehetően többet adni, cserébe drágák és hamar kiégnek.
csokagm2017-06-23 07:52:03 // 96115
Amiatt gyenge mert szétvan égve a foncsor. Itt csak foncsoroztatás segít. Nekem sima halogén van és baromi messze elvisz és nagyot is terít.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-06-23 07:27:19 // 96114
Az 1.9 -em nél, nekem is halálfélelmem volt, dobtam is bele egy xenon szettet és meg is változott a helyzet. Mokor a 2.4 et vetem alap kikötés volt hogy xenonos legyen :)
mizooo2017-06-23 07:14:33 // 96113
Projektor, vagy lámpa csere. Esetleg Osram silverstar 2.0 stb.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-23 06:12:31 // 96112
Aldi elött is próbáld ki... :)
Smith2017-06-22 23:36:02 // 96111
Bombi2017-06-22 23:27:10 // 96110
Ciao!
Tegnap volt műszakis a kocsim, előtte be lett állítva perfektre a fényszórója és kapott emelt teljesítményű(+60% asszem ) izzókat. Ma este kivittem városon kívülre, de katasztrofálisan gyenge a fényszórója.
Valakinek van valami tippje esetleg, hogy mit lehet ilyenkor tenni?
Tegnap volt műszakis a kocsim, előtte be lett állítva perfektre a fényszórója és kapott emelt teljesítményű(+60% asszem ) izzókat. Ma este kivittem városon kívülre, de katasztrofálisan gyenge a fényszórója.
Valakinek van valami tippje esetleg, hogy mit lehet ilyenkor tenni?
Zselé2017-06-22 22:09:51 // 96109
Na akkor majd csak összefutunk egyszer ott :) Örülök, hogy rendben a gép, sok boldog km-t kívánok! ;)
Zselé2017-06-22 22:08:37 // 96108
Sőt, a fék és kuplung együttes benyomására nekem be se indul, illetve megzavarodik egy kicsit. Egyet teker, vagy kattan egyet, és slussz... ez úgy derült ki, hogy egy hete kifogtam egy rendkívül tehetségtelen sofőrszolgálatos arcot, és odáig fajult a dolog, hogy át kellett ülnöm beindítani... nekem persze elsőre ment, ahogy szokott :) Pedig ő nyomott mindent... állítása szerint
Giuntini2017-06-22 22:02:36 // 96107
Tényleg, neked az indítás egy gombnyomás, vagy indítózás alatt végig tartani kell? Azért kérdezem, mert a kézi váltósoknál az újabbakban a kuplung kinyomásra csak egy gombnyomás kell, viszont a fék benyomásra folyamatosan nyomni kell az indítógombot.
Atesz1592017-06-22 21:35:11 // 96106
Szia!Vasárnap jártam úgy,hogy az egyik inditásnál az indítógomb felöl hangos kattanást hallottam,olyat amit nem szokott produkálni,bár pöccre indult.Azután még talán egyszer csinálta ezt.Mondjuk vasárnap nem volt ennyire meleg és az Auchan parkolóban álltam meg.:-)Azóta nem ültem benne.
Zolibácsi2017-06-22 21:28:51 // 96105
akksi saru volt a ludas amikor ilyesmit láttam, meg kellett pucolni vagy laza volt
Zolibácsi2017-06-22 21:27:39 // 96104
nekem nem jött át, hogy most jó vagy nem jó hogy nem nyit az EGR-ed, örülsz vagy nem örülsz?
Giuntini2017-06-22 21:17:15 // 96103
Kíváncsi vagyok, kinek volt már ilyen gondja... Délután lejöttem a Balatonra, dög meleg volt, végig 35-37 fokban autóztam. Leállítom az autót a Lidlnél fél órára, mikor indítanék, csak egy kattanás a nyomógomb felől. Másodszorra ismét kattanás, de beindul. Utána nem jött elő ez a hiba. Az önindító fel lett újítva 2 éve, a kattanás biztos hogy az indítógomb felől jött.
Laca622017-06-22 21:06:14 // 96102
Csak néhány szót mondanék a mindenki által gyűlölt,vagy elfogadott,vagy kiírt EGR szelepről.
Mikor megvettem az autót,fogalmam sem volt,hogy írott,vagy eredeti az ECU .
Tettem azt,hogy hozzám került és kitakarítottam az EGR szelepet és a MAP érzékelőt.
Szó se róla elég retkes volt midkettő.
Következő olajcserénél megint takarítani akartam,de nem kellett.Tiszta volt mindkettő.
MES-ben rátaláltam jól eldugva,hogy az Autómban az EGR inaktív !
A lényeg: EGR soha nem nyit,DPF megvan,400-500 km körül regenerál,megy mint ahogy kell.
Az autó 1400 környékén meglódul mint egy bivaly,utána ha 6.-ban előzni szeretnék,csak padló és megindul ,turbónyomás azonnal 1,5 - 1,6 .Tényleg,mint egy kezelhető vadállat...
Mikor megvettem az autót,fogalmam sem volt,hogy írott,vagy eredeti az ECU .
Tettem azt,hogy hozzám került és kitakarítottam az EGR szelepet és a MAP érzékelőt.
Szó se róla elég retkes volt midkettő.
Következő olajcserénél megint takarítani akartam,de nem kellett.Tiszta volt mindkettő.
MES-ben rátaláltam jól eldugva,hogy az Autómban az EGR inaktív !
A lényeg: EGR soha nem nyit,DPF megvan,400-500 km körül regenerál,megy mint ahogy kell.
Az autó 1400 környékén meglódul mint egy bivaly,utána ha 6.-ban előzni szeretnék,csak padló és megindul ,turbónyomás azonnal 1,5 - 1,6 .Tényleg,mint egy kezelhető vadállat...
Shadin2017-06-22 19:01:22 // 96101
De bizony, és én is ott tankolok :-D
Sztingo2017-06-22 18:26:25 // 96100
Sztingo2017-06-22 18:12:14 // 96099
Ez napi első hideg indítás után készült alapjáraton mért értékek. Az első megugrás a motorindulás pillanata.
Shadin2017-06-22 18:00:52 // 96098
Én ilyet készülök betenni:
http://dzienne.eu/
Végtelenül egyszerű cucc.
http://dzienne.eu/
Végtelenül egyszerű cucc.
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-22 17:46:23 // 96097
Ez nem tűnik nagyon rossznak, gondolom hajszálnyi kis gázt adogattál neki :-)
Az egr ki van írva? Mert úgy tűnik nem nyit.
A 2.4-nél azt látom, hogy minden hibakeresés előtt le kell cserélni a csatlakozókat. Addig esélytelen. Nekem is ez lesz majd a következő lépés megelőző jelleggel, a csatlakozó feszegetés csak félmegoldás sajnos.
A kihagyós hidegindításra nagyon úgytűnik, hogy az akksi feltöltése egy megoldás. C-Tek töltés után pár napig nem, vagy alig észrevehetően csinálja.
Az egr ki van írva? Mert úgy tűnik nem nyit.
A 2.4-nél azt látom, hogy minden hibakeresés előtt le kell cserélni a csatlakozókat. Addig esélytelen. Nekem is ez lesz majd a következő lépés megelőző jelleggel, a csatlakozó feszegetés csak félmegoldás sajnos.
A kihagyós hidegindításra nagyon úgytűnik, hogy az akksi feltöltése egy megoldás. C-Tek töltés után pár napig nem, vagy alig észrevehetően csinálja.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-06-22 17:19:08 // 96096
Lehet porlasztó gond, úgy néz ki a 2.4 nél elég gyakori hiba :( nekem is hamarosan fel lesz újítva 2db
Sztingo2017-06-22 15:56:28 // 96095
Lemaradt hogy 159 2.4 (200) róla van szó.
Sztingo2017-06-22 15:21:34 // 96094
Sziasztok!
Arra gyanakszom hogy az üzemanyag nyomásnak nem kéne így ingadozni.... Mi lehet rossz ?
Az is lehet hogy ez így rendben van ?
Próbálok rájönni a szabálytalan alapjárat okára, a csatikat már meg piszkáltam warbi blogja szerint ... Javult is a helyzet, a self l reset is megvolt mostmár finomabb de még érezhető a rángás.
Ami feltünt hogy az első indítás a necces + a kulcs behelyezésekor hallani egy nagyon hangos búgó hangot mint amikor egy busz fékez.. ezért gondoltam az üzemanyag nyomásra
Arra gyanakszom hogy az üzemanyag nyomásnak nem kéne így ingadozni.... Mi lehet rossz ?
Az is lehet hogy ez így rendben van ?
Próbálok rájönni a szabálytalan alapjárat okára, a csatikat már meg piszkáltam warbi blogja szerint ... Javult is a helyzet, a self l reset is megvolt mostmár finomabb de még érezhető a rángás.
Ami feltünt hogy az első indítás a necces + a kulcs behelyezésekor hallani egy nagyon hangos búgó hangot mint amikor egy busz fékez.. ezért gondoltam az üzemanyag nyomásra
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-22 14:38:42 // 96093
jah kell neki 4-5 óra és még akkor is 40 fokos :)
Smith2017-06-22 13:30:41 // 96092
Kint közel 40 fok van, ilyenkor nagyon lassan hűl ki szerintem.
Dömpi (il dottore)2017-06-22 13:26:35 // 96091
Trogerr2017-06-22 13:25:49 // 96090
EGR hűtő most lett cserélve, így ránézésre nem láttam rajta semmit. Hűtővíz meg valahol csak el kellett, hogy keveredjen... Ami fura, hogy tolja ezt a hibakódot. Ami meg aggasztó, hogy leállítás után két órával még mindig elég meleg a motor!:(
Hege2017-06-22 12:55:40 // 96089
Szia!
Próbáld a Hüllő kft. Ők gyártással is foglalkoznak.
Próbáld a Hüllő kft. Ők gyártással is foglalkoznak.
Zolibácsi2017-06-22 12:49:45 // 96088
Csak akkor toltot a turbo 1.5 felett ha 2000-rol padloztam. Ha mar nagyobb furdulaton mentem akkor 1.2 volt talan a toltes. Sokszor ugrallt 1.5 es 1.2 kozott a nyomas teligazon. Ilyenkor kormolt is. Levakartam a kokszot es kicserelodott a kocsi kb. Hibakod nem volt, alpjarati ertekei rendben voltak a map szenzornak.
RomeoOne2017-06-22 12:39:34 // 96087
Azért, ha az EGR hűtőfedél hasad fel, azt nem nagyon lehet benézni. Nem lehet, hogy kilőtt valami légtelenítőcsavart?
Liquid2017-06-22 12:19:40 // 96086
Ez így van, megnézik az emberek, utánafordulnak.
David | Centocinquantanove2017-06-22 12:16:41 // 96085
Pontosan mi volt a hibajelenség? Volt hibakód is meg minden? Vagy csak nem ment az autó?
Hétvégére én is ütemeztem egy ilyen puccantást...
Hétvégére én is ütemeztem egy ilyen puccantást...
Shadin2017-06-22 12:13:05 // 96084
Macccy is hasonló cipőben...
Zolibácsi2017-06-22 12:08:47 // 96083
Tegnap rohangaltam a kocsival es orultem hogy vegre ugy megy ahogy kell. Kijelenthetem hogy a szaros map szenzor okozta a turbo nyomas hibamat. Nem volt eleg a fogkefes tisztitas konkretan tuvel kellett levakarni a rasult kormot a szenzorrol.
Smith2017-06-22 12:02:57 // 96082
Ami ugyanúgy nem felel meg a jogszabályoknak, ha nem olyan jelzéssel ellátott lesz az a led gyűrű. :)
Shadin2017-06-22 11:45:02 // 96081
Én 48 napig mindenféle OFF-osból integettem Alfásoknak, de nem tudtak mit kezdeni velem, észre sem vettek, de most már...
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-22 11:26:02 // 96080
Ja... erre 9 év Alfázás után sem számítottam, ami elismerést a 159 kap, szinte nap mint nap. :-)
BigBratyó2017-06-22 11:10:24 // 96079
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem! Klíma csövet keresek, ami a klíma kompresszortól megy a klíma hűtőhöz. Ami fontos hogy 1.9 JTD automata váltós autóhoz kellene, mert nem egyforma a manuális váltóssal. Érdi bontó és az alfa depó kilőve, nekik nincs..
Vagy olyan légkondis kontakt kellene, akiknek van kézi roppantójuk (és csinál is ilyet), mert a gépibe nem fért bele.
Előre is köszönöm!
Segítségre lenne szükségem! Klíma csövet keresek, ami a klíma kompresszortól megy a klíma hűtőhöz. Ami fontos hogy 1.9 JTD automata váltós autóhoz kellene, mert nem egyforma a manuális váltóssal. Érdi bontó és az alfa depó kilőve, nekik nincs..
Vagy olyan légkondis kontakt kellene, akiknek van kézi roppantójuk (és csinál is ilyet), mert a gépibe nem fért bele.
Előre is köszönöm!
Dömpi (il dottore)2017-06-22 11:10:01 // 96078
nos, az enyém egy 1.9 8v, ami egyszerű, mint a faék, a tiéd pedig 2.0, szóval ott lehet más gond lesz.
Nálam tényleg csak hisztijelenségről van szó.
Nálam tényleg csak hisztijelenségről van szó.
Trogerr2017-06-22 10:30:05 // 96077
Na sajnos nincs ilyen szerencsém. Az előbb ért haza vele az asszony, szokásos sárga lámpa mondom akkor kiütöm a hibát újra... Megint a P0480, viszont hiába ütöttem ki mert motor indítás után dobta újra. Na fasza mondom most valami tényleg szar, nyitom a motorháztetőt, forró a motor mint állat, hűtővíz semmi. Úgyhogy remélem anya nem sütötte meg hazafele. Délután tud átjönni a szakim megszakérteni mivan. Kb egy hónapja lett cserélve az EGR hűtő pont emiatt, hogy nehogy bakker legyen...:(
antonov2017-06-22 10:29:32 // 96076
Tegnap ugyanez történt velem, csak az aldi parkolóban, és valami új toyota volt a céljármű.
Tocke2017-06-22 10:24:31 // 96075
Ott a pont. Ami még ide illik, ma reggel pápai tesco parkoló, velem szemben egy P rendszámos Kadjar. Kiszáll egy 5 év körüli kisfiú majd félhangosan mondja az apjának: nézd apu, ott egy Alfa! Köszöntem nekik és boldogabban mentem tovább!
Liquid2017-06-22 10:11:09 // 96074
Hát igen, ez volt az egyik fő visszatartó erő nálam is, a másik a felár.
Komolyan gondolkodtam bimmeren a 159 előtt, de aztán elvetettem, mert egyrészt pár évvel idősebbet, vagy pár millával drágábbat kellett volna vennem, másrészt így max. fura/viccesen hülye Alfás vagyok, ami sokkal jobb mint a bunkó BMW-s.
Komolyan gondolkodtam bimmeren a 159 előtt, de aztán elvetettem, mert egyrészt pár évvel idősebbet, vagy pár millával drágábbat kellett volna vennem, másrészt így max. fura/viccesen hülye Alfás vagyok, ami sokkal jobb mint a bunkó BMW-s.
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-22 10:01:18 // 96073
Hallottál már ilyet, hogy "előzékeny, intelligens, finom modorú BMW-s?" :-) Minden autó egy skatulya, ilyen értelemben is. Soha az életben nem ülnék bimmerbe... függetlenül a műszaki tartalmától.
antonov2017-06-22 09:50:59 // 96072
Nekem inkább a VW konszern tagjaival szokott gondom akadni, de szinte kizárólag. : )
Online tag
1
Vendég1
518