csokagm2017-06-24 15:57:44 // 96190
Ezt a GP kútra írod? Soha nem tankoltam még ott csak érdekel hol ne.
David | Centocinquantanove2017-06-24 15:20:07 // 96189
A különbség már igy is drasztikus, mármint hogy mennyi dzsuva van az érzékelő körül.
Menet közben még nem próbáltam....
Menet közben még nem próbáltam....
Zolibácsi2017-06-24 15:15:35 // 96188
én addig tisztítottam míg nyomokban már kezdett sárgulni az érzékelő, utána lett csak jó nekem
Ildiko2017-06-24 13:32:14 // 96187
Köszönöm
Hardy2017-06-24 13:03:20 // 96186
Azon ne csodálkozz. Nekünk leragadtak az injektorok és nem indultak el a motorok mikor ott tankoltunk.
Piritu - 1.000.0002017-06-24 12:54:14 // 96185
Sose kapcsoltam le. Minek? Amikor megvettem bekapcsoltam, aztán sose bántottam. Szerintem Hardy még ebben az állásban vette át :-)
A 190e átlagsebessége 70 km/ó volt, innen az üzemóra is számolható.
A 190e átlagsebessége 70 km/ó volt, innen az üzemóra is számolható.
David | Centocinquantanove2017-06-24 12:31:10 // 96184
És a negyvenezerből hány km-en át volt felkapcsolva? :)
Üzemórát kéne nézni, nem pedig km-t.
Üzemórát kéne nézni, nem pedig km-t.
David | Centocinquantanove2017-06-24 12:27:25 // 96183
Nekem egyszer a smart klubtagság révén küldtek egy ilyen online kitöltős kérdőívet az elégedettségről.
Na itt bőven taglaltam, hogy az adott shell kúton az emberünk kezéből szó szerint ki kellett vennem a primkó töltőpisztolyt és a tanksapka fedele már nyitva volt mire odaértem...
Leírtam, hogy undorító, tolakodó, visszataszító ez a mentalitás. Tudom jelezni ha segítséget igénylek, de az autóhoz ne nyúlkáljon a kutas.
Érdekesség, hogy nagyjából azóta ez megszűnt, nincs nyomulás.
Leírtam, hogy a kompresszornál a mérőóra egy sapka sz*r, mellette a kézmosó okádék.
Jó, hogy ingyenes szolgáltatások ezek, na de akkor is...
Na itt bőven taglaltam, hogy az adott shell kúton az emberünk kezéből szó szerint ki kellett vennem a primkó töltőpisztolyt és a tanksapka fedele már nyitva volt mire odaértem...
Leírtam, hogy undorító, tolakodó, visszataszító ez a mentalitás. Tudom jelezni ha segítséget igénylek, de az autóhoz ne nyúlkáljon a kutas.
Érdekesség, hogy nagyjából azóta ez megszűnt, nincs nyomulás.
Leírtam, hogy a kompresszornál a mérőóra egy sapka sz*r, mellette a kézmosó okádék.
Jó, hogy ingyenes szolgáltatások ezek, na de akkor is...
David | Centocinquantanove2017-06-24 12:20:01 // 96182
TEXTAR se rossz márka és az ára sem ráz.
Nem fontos, hogy egy márka legyen a betét és a tárcsa, de talán kisebb az esélye hogy csikorogni fog, ha egy márka...
Egyébkét ATE talán a csúcs, de emellett a legdrágábbak egyike.
Nem fontos, hogy egy márka legyen a betét és a tárcsa, de talán kisebb az esélye hogy csikorogni fog, ha egy márka...
Egyébkét ATE talán a csúcs, de emellett a legdrágábbak egyike.
David | Centocinquantanove2017-06-24 12:08:46 // 96181
tomchip702017-06-24 11:22:20 // 96180
Én az ATE-t mondanám ....a Brembo már nem olyan,mint rég...
Shadin2017-06-24 11:16:29 // 96179
Ne viccelj má'!
Csütörtök-péntek, most hétvége...
Csütörtök-péntek, most hétvége...
Ildiko2017-06-24 11:14:34 // 96178
Sziasztok,
A véleményeteket/segítségeteket szeretném kérni.
Szombaton szerelőhöz került az Alfám (zárlatos lett az akksi), és ha már így alakult, teljes átvizsgálást kértem, ill. cseréltetem, ami szükséges.
Fékbetétek mindenképpen kellenek, tárcsa sem volt nálam még cserélve, most mindent egyszerre kicseréltetek és ezzel kapcsolatban szeretném kérdezni, ti mit ajánlanátok?
Fékbetétet Brembo, Bosch és Ate opciót mondott a szerelőm, tárcsából pedig Brembo, Ate vagy Ferodo.
Melyiket ajánlanátok?
Illetve lehet hülye kérdés, de számít, hogy fékbetét és fáktárcsa egy márka legyen, vagy csak nekünk csajoknak fontos, hogy rózsaszín atlétához rózsaszín zoknit veszünk fel edzésen?
Köszönöm szépen
A véleményeteket/segítségeteket szeretném kérni.
Szombaton szerelőhöz került az Alfám (zárlatos lett az akksi), és ha már így alakult, teljes átvizsgálást kértem, ill. cseréltetem, ami szükséges.
Fékbetétek mindenképpen kellenek, tárcsa sem volt nálam még cserélve, most mindent egyszerre kicseréltetek és ezzel kapcsolatban szeretném kérdezni, ti mit ajánlanátok?
Fékbetétet Brembo, Bosch és Ate opciót mondott a szerelőm, tárcsából pedig Brembo, Ate vagy Ferodo.
Melyiket ajánlanátok?
Illetve lehet hülye kérdés, de számít, hogy fékbetét és fáktárcsa egy márka legyen, vagy csak nekünk csajoknak fontos, hogy rózsaszín atlétához rózsaszín zoknit veszünk fel edzésen?
Köszönöm szépen
tdemeter2017-06-24 10:34:14 // 96177
Az autom a 3.5 évvel ezelőtt olyan volt mint egy álom. Szerintem ennél többet nem igen tudtam volna tenni érte, így tehát most perpillanat nehezen győznél meg róla, hogy megéri a többlet költséget.
Ugyanakkor én is merem állítani, hogy az omv premium a legjobb, azzal ment a legcsendesebben, legjobban. Szóval van valami csak nem az igazi...
Ugyanakkor én is merem állítani, hogy az omv premium a legjobb, azzal ment a legcsendesebben, legjobban. Szóval van valami csak nem az igazi...
RomeoOne2017-06-24 10:22:08 // 96176
A prémium üzemanyag sem a mennyei manna, ami örökéletet ad. Olyan ez, mintha egészségesen étkezel vagy szedsz vitamint. Nagy számok törvénye szerint statisztikailag, azok az autók, ahol ezt betartják, az üzemanyag rendszer biztos kevésbé hibásodik meg. De ki tudja, hogy a te 3.5 éved előtt mit kapott a kocsi? Meg ki tudja milyen behatások érték még az élete alatt...
tdemeter2017-06-24 10:19:47 // 96175
Olyat sajnos csak te tudsz nekem csinálni, de már nincs pofám szívességet kérni :)
Shadin2017-06-24 09:11:17 // 96174
Vissza kellene tenni rá a gyári programot és megnézni a nyomáskülönbség érzékelő csöveinek állapotát...
tdemeter2017-06-24 08:11:03 // 96173
Már mindent csináltunk, van szép új egr szelepem, map szenzorom, lett takarítva.
És a helyzet az, hogy ezek - és úgy egyáltalán az egész dpf - szépen teszi is a dolgát.
De az autó füstöl, még dpf-el is, holott korábban enni lehetett volna a kipufogóból - olyan tiszta volt.
Lehet, hogy más baja van, de a computer szerint az injektorok is szarakodnak, túl nagy korrekciót végeznek. Mindezt úgy, hogy 10000 km-enként szűrő cserék (üzemanyag is) és premium anyag only.
És egyébként szerintem nem ez a legdrágább művelet, mert a legdrágább az az idő mennyiség amit ebbe eddig beleöltem.....
És a helyzet az, hogy ezek - és úgy egyáltalán az egész dpf - szépen teszi is a dolgát.
De az autó füstöl, még dpf-el is, holott korábban enni lehetett volna a kipufogóból - olyan tiszta volt.
Lehet, hogy más baja van, de a computer szerint az injektorok is szarakodnak, túl nagy korrekciót végeznek. Mindezt úgy, hogy 10000 km-enként szűrő cserék (üzemanyag is) és premium anyag only.
És egyébként szerintem nem ez a legdrágább művelet, mert a legdrágább az az idő mennyiség amit ebbe eddig beleöltem.....
Shadin2017-06-24 07:56:47 // 96172
Pont ezért jártam a próbálkozások kivételével Schwechat-i nyállal.
Csak a Shell volt ami totál szar volt bele, a többinél nem éreztem különbséget.
Tibinek meg tökmindegy, de a fehérvári GP-s nyáltól dobott egy kopogás hibát a 3-4 hengerre. Lukoil-t szereti, valamiért kevesebbet eszik belőle. Javasolt nyál az enyémbe a 98+, azt még nem tettem bele Luk-nál, de a kövi az lesz.
Csak a Shell volt ami totál szar volt bele, a többinél nem éreztem különbséget.
Tibinek meg tökmindegy, de a fehérvári GP-s nyáltól dobott egy kopogás hibát a 3-4 hengerre. Lukoil-t szereti, valamiért kevesebbet eszik belőle. Javasolt nyál az enyémbe a 98+, azt még nem tettem bele Luk-nál, de a kövi az lesz.
AdiArsenal2017-06-24 07:21:52 // 96171
Én sosem éreztem semmi pozitív hatását a prémium benzinnek a simához képest se a fogyasztásban se a teljesítményben, Forma 1-be biztos kell a komoly üzemanyag, de egy utcai autónak elég a sima 95-ös vagy a sima dízel, a nyugati magyar omv kutakat kivéve úgyis mind százhalombattai üzemanyag.
Zselé2017-06-24 05:02:07 // 96170
Illetve tegyük hozzá, hogy a kagylóskút mérőóráit szvsz óvodások hitelesítették. Mindenhol lehet plusz, 1-2 liter reális is, de 42 literes tankba 49,5-öt csak ott tudtam tankolni :D
Liquid2017-06-24 00:34:42 // 96169
én nem hiszek a prémium cuccban, meg úgy általában semmilyen adalékban sem :)
Vagy valami ármány folytán a győri Metro kúton, illetve a bécsi Eni-kúton is prémium van...
Normális kúton alap nyál, a többi csak placebo. (60e km után alakult ki ez a meglátásom)
Vagy valami ármány folytán a győri Metro kúton, illetve a bécsi Eni-kúton is prémium van...
Normális kúton alap nyál, a többi csak placebo. (60e km után alakult ki ez a meglátásom)
Csabi2017-06-23 22:26:19 // 96168
A füstölés, fogyi nővekedés, mennyire biztos, hogy az injektorok miatt van? Bár nem írtad mit csináltál, mit néztek előtte...de tuti ez lenne az utolsó beavatkozás nálam, mert szerintem ez a legdrágább, és nem biztos, hogy megoldja a problémád...
Piritu - 1.000.0002017-06-23 22:08:06 // 96167
1,9 16V (156)-al történt, hogy vagy 6-7e km-en keresztül csak normál nyállal mentem.
Aztán németbe menet a Vas nem ment 180-nál többet. Miután hazajöttem bevittem a szakszervizbe, ahol is megállapították, hogy tényleg nem megy 180 felett, de baját nem találtak. A szerelő srác ajánlotta, hogy tegyek bele valamilyen prémium cuccot.
Teletettem, aztán 3-400 km múlva (mire németbe értem) újra ment 180 felett.
Azóta minden 4-5. tankolás prémium.
Aztán németbe menet a Vas nem ment 180-nál többet. Miután hazajöttem bevittem a szakszervizbe, ahol is megállapították, hogy tényleg nem megy 180 felett, de baját nem találtak. A szerelő srác ajánlotta, hogy tegyek bele valamilyen prémium cuccot.
Teletettem, aztán 3-400 km múlva (mire németbe értem) újra ment 180 felett.
Azóta minden 4-5. tankolás prémium.
tdemeter2017-06-23 21:55:49 // 96166
A jövőheti injektor felújítás után megmondom, hogy egyáltalán érdemes-e bármilyet tankolni.
Az elmélet szerint tisztán tartja a porlasztókat, de nekem 3.5 év kizárólag premium tankolás után is egyre rosszabbak. Füstölés, fogyasztás növekedés, ami kell...
Az elmélet szerint tisztán tartja a porlasztókat, de nekem 3.5 év kizárólag premium tankolás után is egyre rosszabbak. Füstölés, fogyasztás növekedés, ami kell...
Trogerr2017-06-23 21:49:54 // 96165
Bizony a kávé tényleg jó! :D Tankolni viszont Luk... Shellt szintén a túl rámenős kutasok miatt kerülöm, anya meg pont azért szereti...:)))
Smith2017-06-23 21:41:10 // 96164
Shell csak kenyszerbol, mert rohadt idegesito hogy kiteszem az indexet hogy lemenjek a kutra, es mar rohannak hogy tankoljanak nekem... kikeszitenek.
OMV premium. Mindig. Jo a kave is :)
OMV premium. Mindig. Jo a kave is :)
RomeoOne2017-06-23 21:06:54 // 96163
Csak MOL-nál. 4-ből 3-szor prémium, a maradék alkalommal sima. Semmi különbséget nem érzek. Szerintem a prémiumnak nem is az a lényege, hogy érzed a különbséget, hanem kevesebb lerakódást okoz, jobb kenést ad, ami hosszútávon tesz jót, és nem a tankolás után érzed.
Piritu - 1.000.0002017-06-23 20:54:05 // 96162
Az izzó szempontjából az első tized mp számít. Az az idő, ami a felizzásig telik el. Ennyi idő alatt nő meg az izzószál hőmérséklete és vele együtt az ellenállása sokszorosára, ill esik vissza az áramfelvétele a normálisra.
Mire indítasz ez már lezajlott...
Mire indítasz ez már lezajlott...
Haddel2017-06-23 20:34:13 // 96161
Az is szép😃
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-23 20:31:59 // 96160
én semmi különbséget nem tapasztalok mind1 hol tankolok ...OMW vagy Shell nagy ritkán Mol nyálat...
deportivo2017-06-23 20:13:28 // 96159
OMW prémium, szeretném hinni, hogy jól hiszem, ez az üzemanyag passzol a kocsihoz. 1.9 JTDm.
csokagm2017-06-23 20:02:26 // 96158
Nekem a 166 2.4ese a normál shell üzemanyagot nem szerette. Teljesen megvaltozott az auto es rossz iranyba.
Zselé2017-06-23 20:01:49 // 96157
Lukoilnál etetem, semmi baj nincs vele... 2.0 jtdm 136le. A Spidert is néha ott tankolom, csak azt benzinnel. Nem éreztem különbséget a Lukoil benzin és az OMV premium közt
csokagm2017-06-23 20:00:49 // 96156
Én most nem a németre reagáltam, csak arra hogy nem voltál biztos benne hogy van benne tuzmegelozo rendszer.
bonyesz2017-06-23 19:57:19 // 96155
Énnekem a Schell bejött mind sima mind préniumba ,de ami nekem az legjobb talán a BP a OMW-vel hát jó de más.
bonyesz2017-06-23 19:53:46 // 96154
Vielleicht ja, bitte. Majd holnap megtudom.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 19:47:52 // 96153
Én ha lehet OMW prémiummal etetem.
Sokak szerint a prémium placebo.
Hozzáteszem többségük 2.4-et hajt, ahol lehet tényleg placebo, hiszen önmagában nagyteljesítményű a kocsi, így nem érződik a prémium anyag hatása. Nálam, az 1.9 8v esetében (még ha choppelt is) igenis érződik.
Sokak szerint a prémium placebo.
Hozzáteszem többségük 2.4-et hajt, ahol lehet tényleg placebo, hiszen önmagában nagyteljesítményű a kocsi, így nem érződik a prémium anyag hatása. Nálam, az 1.9 8v esetében (még ha choppelt is) igenis érződik.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 19:43:11 // 96152
Egyet értek, tutira elírás (also einfach falsch geschrieben 😉)
bonyesz2017-06-23 19:42:30 // 96151
Újra megnézem hogy esetleg rosszul irtam-e le és most nem ir semmit csak a szokásosat.Holnap tesztelem.Talán napszúrást kapott a kedves.
Szabister2017-06-23 19:40:18 // 96150
Sziasztok! Üzemanyag téma érdekelne. Normál vagy prémium dízel? Kinek mi a tapasztalata a különböző társaságokkal? (Omv ,Shell,Mol) 1.9 16v melyiket szereti a legjobban? Most kezdtem el a dízelezést és érdekelnek a tapasztalatok.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 19:39:29 // 96149
De indításkor vannak pillanatnyi feszültségingadozások és azok nyírják ki. Indítás után pár másodperccel már egyenleges a terhelés.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 19:36:54 // 96148
Nekem meg még kb 10 k és megvan az együtt töltött 100 k😎
RomeoOne2017-06-23 18:41:31 // 96147
De ha németül keresel rá a kifejezésre, akkor kijavít "Fahrzeug"-ra, mivel csak arra vannak találatok. Ha angolul, akkor kijavítja a "Fire protection"-t "vehicle protection"-re, szintén, mivel csak arra ad találatot. Elég valószínűnek látom, hogy nem az egész internet lett hirtelen információhiányos...
csokagm2017-06-23 17:26:40 // 96146
Elvileg van valami tűzvédelmi rendszer az autóban.
Piritu - 1.000.0002017-06-23 17:22:02 // 96145
Nálam egy évig voltak jók az emelt fényerejű izzók (kb 40e km)
bonyesz2017-06-23 17:12:52 // 96144
Reggel melóba menet semmi meló után indítom akkor láttam de lehet vele közlekedni.Hazaértem leállítom kulcs ki ismét ez az üzenet.Megpróbállok majd hibát olvastatni??
Shadin2017-06-23 17:09:28 // 96143
A tűzmegelőző rendszer a vezetőülés alatt lévő üzemanyag elzáró szelep szerintem, azt a kioldó gombot kellene megnyomkodnod...
RomeoOne2017-06-23 16:49:55 // 96142
Szerintem elírtad és az üzenet az volt, hogy Fahrzeugschutzsystem nicht verfügbar.
Valami kormányzárral kapcsolatos dolog lehet.
Valami kormányzárral kapcsolatos dolog lehet.
tdemeter2017-06-23 16:47:31 // 96141
Sziasztok!
Új hepije van a gépnek, úgy 60-70%-os eltőmődöttségnél beszól a compjúter, hogy invalid dpf pressure signal van.
Konkrétan 0-át mutat ilyenkor alapjáraton. Aztán ha megyek vele akkor szépen regenerál és minden jó és boldog addig, amíg ismét nem lesz 60-70 %-os dugulás. Ekkor kezdődik minden előröl.
Kezd kicsit az agyamra menni már.
Csak tele lehet korommal, lyukas netán a szenzor csöve, vagy csak szimplán elromolhatott a szenzor?
Valakinek hasonló?
Btw jövőhéten viszem injektorfelújításra, remélem megoldódik a füstölés, merthogy ezzel együtt az is van.
Új fogyasztás rekord, 8.9L /100 (6.4-el indultunk 3.5 éve)
Van valakinek tapasztalata 8v injektor felújítással (előtte, utána) kapcsolatban?
Minden tapasztalatot szívesen veszek.
Köszi
Új hepije van a gépnek, úgy 60-70%-os eltőmődöttségnél beszól a compjúter, hogy invalid dpf pressure signal van.
Konkrétan 0-át mutat ilyenkor alapjáraton. Aztán ha megyek vele akkor szépen regenerál és minden jó és boldog addig, amíg ismét nem lesz 60-70 %-os dugulás. Ekkor kezdődik minden előröl.
Kezd kicsit az agyamra menni már.
Csak tele lehet korommal, lyukas netán a szenzor csöve, vagy csak szimplán elromolhatott a szenzor?
Valakinek hasonló?
Btw jövőhéten viszem injektorfelújításra, remélem megoldódik a füstölés, merthogy ezzel együtt az is van.
Új fogyasztás rekord, 8.9L /100 (6.4-el indultunk 3.5 éve)
Van valakinek tapasztalata 8v injektor felújítással (előtte, utána) kapcsolatban?
Minden tapasztalatot szívesen veszek.
Köszi