NGC2017-09-06 07:17:04 // 98755
Nem ír semmit, sehol. Nem az a hang szól, mint amikor nincs bekapcsolva az öv, hanem egy magasabb. Azt sem tudom megállapítani, hogy honnan szól. Akartam videót csinálni, de persze akkor nem produkálta.
Zolibácsi2017-09-06 07:04:44 // 98754
Mi az ami csipog és sípol? Műszerfal sem ír semmit?
NGC2017-09-06 06:56:47 // 98753
Jó reggelt!
Valaki segítsen... most már menet közben is csipog és sípol, csak úgy, változó időközönként. Nincs hibajelzés, nincs hibaüzenet, kétszer voltam hibaolvasáson, nincs semmi, csak a csipogás.
Valaki segítsen... most már menet közben is csipog és sípol, csak úgy, változó időközönként. Nincs hibajelzés, nincs hibaüzenet, kétszer voltam hibaolvasáson, nincs semmi, csak a csipogás.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-06 06:43:27 // 98752
Lengikább a biztositás miatt vonjuk ki a forgalomból egy 7-8 éves 59re cégre 120e/év... persze én mindenkinek elmondom, hogy ki van vonva
Attis2017-09-06 06:28:55 // 98751
Sziasztok!
Az enyém is ki volt vonva ideiglenesen a forgalomból...Aki ettől az újpestitől vesz autót, nyálazza be a kisujját és húzza végig a motorháztetőn és egyéb elemeken. Majdnem agyf.szt kaptam, mikor lemostam az autót és a szivacson ott maradt az 1000 Forintos piros (prevent??) polír. Utána meg kőfelverődés hegyek... Csak azt nem értem miért kell átverni az embert. Akkor is megvettem volna az autót, ha látom ezeket az esztétikai sérüléseket, mert amúgy tip-top, de attól még bosszantó, hogy utólag derült ki számomra, hogy egy át lettem verve.... Bárki bármit mond, számomra 10 év után (akkor vettem az előző autót) ismét bebizonyosodott, hogy minden nepper még mindig ugyanakkora paraszt. Igazából, mikor a fél literes kólás palackot eldobta ott a háza(?) előtt, akkor kellett volna ott hagynom inkább a fenébe, az ilyen parasztot.
Az enyém is ki volt vonva ideiglenesen a forgalomból...Aki ettől az újpestitől vesz autót, nyálazza be a kisujját és húzza végig a motorháztetőn és egyéb elemeken. Majdnem agyf.szt kaptam, mikor lemostam az autót és a szivacson ott maradt az 1000 Forintos piros (prevent??) polír. Utána meg kőfelverődés hegyek... Csak azt nem értem miért kell átverni az embert. Akkor is megvettem volna az autót, ha látom ezeket az esztétikai sérüléseket, mert amúgy tip-top, de attól még bosszantó, hogy utólag derült ki számomra, hogy egy át lettem verve.... Bárki bármit mond, számomra 10 év után (akkor vettem az előző autót) ismét bebizonyosodott, hogy minden nepper még mindig ugyanakkora paraszt. Igazából, mikor a fél literes kólás palackot eldobta ott a háza(?) előtt, akkor kellett volna ott hagynom inkább a fenébe, az ilyen parasztot.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-09-05 23:14:53 // 98750
Szintén. A kilowatt adó miatt vonja ki ideiglenesen, hogy ne neki keljen fizetni, engem meh még át is b..szott, történetet ismered, ja és még engem gyökerezett le a facebookon alfás csoportba :)
Tomi Stark2017-09-05 22:08:16 // 98749
Csak megnéztem, hogy ezen az áron milyen új autót adnak ( nekem) , kb a CrosslandX kerül ennyibe... Eddig csak olasz autóim voltak/ vannak. Ha egyszer beindul a biznisz akkor veszek egy Aston Martint..., de mivel nem tudok megválni az autóimtól így addigra gondba leszek, hogy hova tegyem a tizenx éves járgányokat. Ha Opelt vettem volna ilyen probléma sem volna. :-)
RomeoOne2017-09-05 21:13:51 // 98748
Lehet, hogy egyszer tényleg el kéne vinned Csörihez, mint hogy dézsával öntöd bele a pénzt :D
Csabi2017-09-05 21:10:45 // 98747
Üdv a klubban, én ugyanígy jártam,szerintem egy helyen vettük az autót, Újpesten...Morogtam én is...és megfogadtam ha legközelebb autót veszek, semmilyen kedvezményt, engedményt nem nyújtok egy neppernek sem, lehet akármilyen baráti..
Múlt héten kapok egy levelet a "gyorshajtási központból"...gondoltam: na már fel is avattam az új autóm, remélem csak 30...erre a rendszámnál látom, hogy a régi autóm új tulaja hajtott gyorsan...telefon, levélváltás..aztán majd törlik a büntit...de mindezt a neppernek kellett volna intézni, ha nem vagyok engedékeny...(ennyit lehet leírni)
Múlt héten kapok egy levelet a "gyorshajtási központból"...gondoltam: na már fel is avattam az új autóm, remélem csak 30...erre a rendszámnál látom, hogy a régi autóm új tulaja hajtott gyorsan...telefon, levélváltás..aztán majd törlik a büntit...de mindezt a neppernek kellett volna intézni, ha nem vagyok engedékeny...(ennyit lehet leírni)
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-05 20:55:02 // 98746
Viszek majd felszerelést :-) Addig is, ha Debrecen felé jársz, szólj, szívesen látlak. Ha hozol csatit, kicseréljük hamar. :-)
Shadin2017-09-05 20:43:21 // 98745
Nekem már csak kis hibám van, az albumban lévő videókon hallható, bármi 5letet szívesen veszek, jelenleg olajpumpa csere jön a sorban és kb. utolsónak, mert minden más ki van cserélve ill. ellenőrizve van...
Google Drive...
Google Drive...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-09-05 20:41:54 // 98744
Akkor VTT-n lesz dolog :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-05 20:39:38 // 98743
Próbáld meg a blogom alapján kis csavarhúzóval összenyomogatni a csatikat. Ha ettől megjavul akár ideiglenesen, akkor érdemes lecserélni a csatikat. Nekem is illene rendelni egy szettet, csak lusta vagyok. Egyelőre jó összenyomás óta. Legközelebbi talira viszek kis csavarhúzót, és neki állhatunk megnézni, hogy változik e valami. Nekem 5-ös korrekcióból lett 0.6 :-)
A csati forrasztást is bevállalom, a Tied már a második lenne, mindhatni rutin :-)
A csati forrasztást is bevállalom, a Tied már a második lenne, mindhatni rutin :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-05 20:29:35 // 98742
A 146-nál csináltam ezt, minden zajra, rezdülésre kiolvastam, már gondolkoztam is, hogy mit cseréljek, hogy programozzam. Most ilyen nincs. A regenerálást figyelem, ha városban elkezdi (már észreveszem) kerülök egyet. Ennyi kompromisszumot meg bevállalok. Eleinte inkább csak nem bíztam benne, de ez valahogy megszűnt. Jó, igaz, a tablet ott van nálam, de ez inkább biztonságérzetet ad. Tudom, ha bármi van, ott van, nem ragadok az út szélén. A MES egy olyan szintű eszköz, amit más márkák tulajai csak irigyelhetnek. :-)
Valamiért elmúlt a para, és igazából a saját program írására sincs ambícióm. Beleülök, megyek és olyan megnyugtatóan jó az egész :-)
Valamiért elmúlt a para, és igazából a saját program írására sincs ambícióm. Beleülök, megyek és olyan megnyugtatóan jó az egész :-)
yani🍀2017-09-05 19:58:52 // 98741
Ennél nagyobb baja soha ne legyen!
SWut2017-09-05 19:56:19 // 98740
Sziasztok!
Hát nem kezdődik jól...... :D
Múlthéten megvettem, ma átírattam. Az okmányirodába kiderült, hogy ideiglenesen ki van vonva a forgalomból. Mikor megvettem, erre direkt rákérdeztem és azt mondták, hogy járhatok vele nyugodtan.... hát köszi, még jó hogy nem állított meg a rendőr.
Mikor ma meló után hazaértem látom hogy egy csavar irdatlankodik a jobb elsőben! Mondanom se kell majdnem agyvérzést kaptam.
Holnap az első út a gumishoz vezet, még szerencse, hogy itt van 1,5km-re.
Hát nem kezdődik jól...... :D
Múlthéten megvettem, ma átírattam. Az okmányirodába kiderült, hogy ideiglenesen ki van vonva a forgalomból. Mikor megvettem, erre direkt rákérdeztem és azt mondták, hogy járhatok vele nyugodtan.... hát köszi, még jó hogy nem állított meg a rendőr.
Mikor ma meló után hazaértem látom hogy egy csavar irdatlankodik a jobb elsőben! Mondanom se kell majdnem agyvérzést kaptam.
Holnap az első út a gumishoz vezet, még szerencse, hogy itt van 1,5km-re.
deportivo2017-09-05 19:51:48 // 98739
Az legutolsó szakszervizben történő látogatásomkor (erőltetett regenerálás, részecskeszűrő), mondták hogy nem lettek a legjobbak az eredmények. Így ma végre lett hajtva a részecskeszűrő kiszerelése, tisztítása, majd visszaszerelése. Kíváncsian várom, a hosszú távú eredményt.
Roll19832017-09-05 19:09:59 // 98738
Hogy jön ide a CroslandX? Ne kínozz! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-05 15:52:19 // 98737
pedig ennyiért mennek, kint még drágábbak is, ami jó tartja az árát :DDD
yani🍀2017-09-05 15:49:19 // 98736
Hát pontosan ez-az. Amióta a Tibi van, nem foglalkozom ezzel. Nem gondolnám, hogy megváltoztam :-) Szerintem a Tibi működése egyszerűbb és ez megnyugtat.
Tomi Stark2017-09-05 15:47:04 // 98735
Fúúúúú, én piros SW-t akartam mindig, csak akkoriban nem találtam olyan árban ami nekem még belefért. Mondjuk a traktorra rápengetnék egy misit ,hogy átüljek egy piros SW+tibi kombinációra. Mondjuk 3,4M egy 8 éves autóért... ennyi lenne egy CrosslandX is.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-05 14:17:44 // 98734
rohadt nehezen is adtam el :))) nekem tetszik csak ezért nem vennék... feketét viszik a leggyorsabban, a fehér is nehéz szín...
Roll19832017-09-05 14:15:45 // 98733
Szerintem jól áll neki. Neked is volt piros. Nekem csak a fekete a kizáró szín, soha többet nem akarok fekete autót, minden szar meglátszik rajta.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-05 14:08:36 // 98732
sajnos azért adják el nehezen, mert piros...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-09-05 14:03:35 // 98731
Enyémet is meg javíthatnád, Ha sikerülne utána a Pálinkáktól vágnád magad hanyatt :)
Roll19832017-09-05 13:57:07 // 98730
Hahun is van fent egy szép piros.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-05 13:39:58 // 98729
hát igen ma mentem egy Tibivel amin Ragazzon hátsó dobok vannak 3000ig semmi hangja utána viszont szépen duruzsol állat na :)))
RomeoOne2017-09-05 13:33:02 // 98728
Nem is normális meg nem is indokolt. a 2.0-nak nincsenek DPF problémái. Ilyen erővel minden nap rettegve hallgathatnád a kettőstömegűt is vagy nézegethetnéd a TBi-n, hogy elvált-e már az a ragasztott rész, ami miatt Shadin valami motorgyilkos trutyit öntött a motorolajba.
Ha valami baja van, azt úgyis észreveszed, nem kell indokolatlanul aggodalmaskodni. Ha nincs baja, akkor max az élettartamukat elérő alkatrészeket kell cserélni, ami megint csak tervezhető és nem aggodalom-faktor.
Ha valami baja van, azt úgyis észreveszed, nem kell indokolatlanul aggodalmaskodni. Ha nincs baja, akkor max az élettartamukat elérő alkatrészeket kell cserélni, ami megint csak tervezhető és nem aggodalom-faktor.
yani🍀2017-09-05 13:17:50 // 98727
Tulajdonképpen egyetértek veled. Nagyon szerettem a 2.0-át de pszichológiailag nem volt nekem való. Mivel nagyon sokat használtam városban, mindig attól tartottam félbeszakítom a regenerálást. Folyamatosan rajta volt a Bluetooth-os olvasó és a mobilon lesegettem mikorra várható a következő. Nézegettem a korrekciókat nem kellene-e az injektorokat felújítani. Kapcsolgattam az örvénycsappantyúk motorját, hallok-e valamilyen rendellenes hangot. Így utólag nem voltam normális.
Amióta a Tibi van, csak akkor diagolok, ha mondjuk Shadinnak szüksége van valamilyen szintű összehasonlításra. Nincs DPF- nincs para. Beülök és használom. Szerintem jobban kanyarodik, mint a dízelek, mert könnyeb az eleje a motorok súlya közötti különbség miatt. Én nagyon élvezem, hogy lehet forgatni, így nem kell 3500-nál elváltani, simán megy 6000-ig. Ott azért megjön a hangja is. Ja, hogy átlagban jó 1,5X annyit eszik, mint a 2.0 hát igen, de a vigyorfaktor és a nyugalom nekem megér ennyit.
Ezt kell mindenkinek magának eldöntenie!
Amióta a Tibi van, csak akkor diagolok, ha mondjuk Shadinnak szüksége van valamilyen szintű összehasonlításra. Nincs DPF- nincs para. Beülök és használom. Szerintem jobban kanyarodik, mint a dízelek, mert könnyeb az eleje a motorok súlya közötti különbség miatt. Én nagyon élvezem, hogy lehet forgatni, így nem kell 3500-nál elváltani, simán megy 6000-ig. Ott azért megjön a hangja is. Ja, hogy átlagban jó 1,5X annyit eszik, mint a 2.0 hát igen, de a vigyorfaktor és a nyugalom nekem megér ennyit.
Ezt kell mindenkinek magának eldöntenie!
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-05 12:33:25 // 98726
A dpf minden dízelben kopó alkatrész, ezt el kell fogadni. Az egr is minden dízelben kormolódik, sőt a turbó geometria is. Többet számít a használat módja, mint hogy 1.9, 2.0 vagy 2.4. Szerintem ezt kell jól felmérni, hogy mire fogod használni. Aztán úgy dönteni, hogy dízel vagy benzines. A többi részlet kérdés. Én olyat vennék, amiből normális példányt találnék :-) Illetve pont így tettem tavaly :-)
A porlasztó dologban meg nem hiszek egyelőre. :-) Csatlakozó típus hiba, olyan korrekciókat csinált nálam, hogy majd hanyatt vágtam magam. Aztán egy kis csavarhúzóval megjavítottam, azóta is jó. Nincs fehér füst, nincs rángatás, nincs limp mód.
A porlasztó dologban meg nem hiszek egyelőre. :-) Csatlakozó típus hiba, olyan korrekciókat csinált nálam, hogy majd hanyatt vágtam magam. Aztán egy kis csavarhúzóval megjavítottam, azóta is jó. Nincs fehér füst, nincs rángatás, nincs limp mód.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-05 11:39:30 // 98725
jön egy Tibi SW TI 8 kerék, nagy navin kívül full :P
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-05 10:33:22 // 98724
Az tuti, én is eljutottam oda, hogy jól megy, gyönyörű a hangja.. minden más kit érdekel :-D
Roll19832017-09-05 08:09:12 // 98723
Eszembe se jut leharcolt autót venni. 3 milliós gépeket nézegetem, mindenképp facelift SW-t. De ettől függetlenül itt fórumon is sokan szenvednek dpf, egr nyűgökkel, aztán sokan inkább kiszedik, kiíratják. Aztán ott van még a porlasztó, ami valami oknál fogva a 2.4-ben hamarabb halálozik, mint a többiben. És valami oknál fogva a hengerfejekre is egész nagy a kereslet a bontóban hozzá.
Chris1592017-09-05 07:08:54 // 98722
Az enyém manuál váltós 210 lovas garrett turbós, az eddig levezetett 15000km alatt semmiféle probléma nem volt az autóval, legapróbb hibát se tudok leírni.
Manky szerint is a garrett turbós többet bír.
Nem a kategória legalját egy leharcoltat kell megvenni másfél milláért és akkor már szerintem egy kicsit közelebb vagy, hogy egy hibákkal teli darabot kifogj.
Még mindig azt mondom, hogy egy normális 2.4 dizel 2.3-2.5 milla körül mozog.
Ha már a pótkeréknél tartunk, én is meglepődtem mikor felnyítottam és láttam a karcmentes lefóliázott gyári gumival szerelt TI felnit. DOT szám szerint is 2007-es a gumi 1 métert se futott. Gondos osztrák első tulajtól vettem mindent bent hagyott.
Manky szerint is a garrett turbós többet bír.
Nem a kategória legalját egy leharcoltat kell megvenni másfél milláért és akkor már szerintem egy kicsit közelebb vagy, hogy egy hibákkal teli darabot kifogj.
Még mindig azt mondom, hogy egy normális 2.4 dizel 2.3-2.5 milla körül mozog.
Ha már a pótkeréknél tartunk, én is meglepődtem mikor felnyítottam és láttam a karcmentes lefóliázott gyári gumival szerelt TI felnit. DOT szám szerint is 2007-es a gumi 1 métert se futott. Gondos osztrák első tulajtól vettem mindent bent hagyott.
Csabi2017-09-05 05:48:54 // 98721
Igen gyári-gyári. Viszont azért hamar korrigáltak...mert egy bizonyos gyártástól megszűntek ezek a problémák.
Szerintem utángyártottban is megvan a megfeleő minőség, ha úgy tetszik a
gyári minőség, csak meg kell találni... Az sem jellemző, ha valaki alkatrèszt keres akkor a felső árszegmensből választana...inkább minnél olcsobb legyen kategória jön...Ami ugye nem mindig a minőséget képviseli...
Szerintem utángyártottban is megvan a megfeleő minőség, ha úgy tetszik a
gyári minőség, csak meg kell találni... Az sem jellemző, ha valaki alkatrèszt keres akkor a felső árszegmensből választana...inkább minnél olcsobb legyen kategória jön...Ami ugye nem mindig a minőséget képviseli...
tirex2017-09-05 04:58:29 // 98720
Ha elég a 18as felni akkor ne gondolkodj rajta. 225/45ös gumival nem lesz gond a gödrökkel sem. De csak jó minőségű gyári felniket vegyél. Replika szarokat felejtsd el. Gyári vagy tuning felni. Ezek bírják a gyűrődést. 18asra a per40 is vékony, eléggé zötyögős és kicsi a kerék, nem tölti ki rendesen a kerékjáratot. Én a 19es Ti-t venném, komfortérzetben már nincs sok különbség a kettő között és az már ott van a szeren. Én azért nem azt vettem mert kicsit túlárazott. A nagy kerék olyan mint a tüsarkú cipő. Kurva kényelmetlen viszont jól néz ki. :))
Roll19832017-09-04 22:32:19 // 98719
Sprintmonitoron már megnéztem a fogyasztását a tbi-nek 8,57 - 13,6 liter. Ez annyira nem tűnik veszélyesnek. Igen, én is úgy gondolom, hogy egyre nehezebb lesz eladni a dízeleket a negatív kampány miatt.
Zolibácsi2017-09-04 22:30:20 // 98718
a 210 lovas már garrett turbós ahogy tudom és megbízhatóbb ha többlett teljesítmény kell.
2.4-nek egy baja van az a fentartási költsége, ha bármit kell cserélni ehhez a legdrágább minden. Nekem csak város értsd 10km oda 10 vissza a munkába 9-9.5 körül van mindig.Nagy átlagban 8 körülire jön ki. 3000 km-s nyaralás 7.5 volt.
2.4-nek egy baja van az a fentartási költsége, ha bármit kell cserélni ehhez a legdrágább minden. Nekem csak város értsd 10km oda 10 vissza a munkába 9-9.5 körül van mindig.Nagy átlagban 8 körülire jön ki. 3000 km-s nyaralás 7.5 volt.
Liquid2017-09-04 22:09:51 // 98717
jaaaa :) Bocs nem tudtam hova tenni és az autód se volt ismerős.
Giuntini2017-09-04 22:02:29 // 98716
A 2,4 nem problémás (pont én mondom), de oda kell rá figyelni. Nem városi araszolásra való! Ha sokat mész autópályán, és szereted a jó hanghatást, akkor nyugodtan válaszd a 2,4-et. Automata váltóval az igazi. Viszont ha jó kompromisszumot akarsz, válaszd a 170 lovas 2,0-át. Shadin elmesélése alapján viszont a Tibi sokat fogyaszt autópályán, és ott jobban él a dízel. Viszont az is igaz, hogy a dízel eladása egyre problémásabb, nagyon sújtják a negatív kampány hírek. Ha sokat mész, és problémamentesen akarod használni a városban, akkor vegyél 2,0-át. Ha dízel fronton az élvezet számít, akkor a 2,4, és nem fog érdekelni a magasabb üzemeltetési költség. Az enyém automata 2,4, autópályán nyugodtan kalkulálhatsz 9l-el, természetesen nem öreguras tempóval, 150 km/h sebességgel, viszont Budapesten az enyém simán bekajál 12l-t, és nem is dugózom. Az is igaz, hogy az enyém nem gyári 200 ló, hanem valamivel erősebb. EGR és DPF benne van.
Roll19832017-09-04 22:00:17 // 98715
Mondjuk Győrben és nemrég. :) Zsoltival mentem a barna q4-gyel.
Liquid2017-09-04 21:58:46 // 98714
tényleg? mikor hol? :)
Roll19832017-09-04 21:39:28 // 98713
Nem vagyok egyik ellen sem. Viszont azt a motort szeretném választani, amivel a legkevesebb gond lehet. Sajnos 159-ben eddig csak 2.4-ben ültem így nincs hasonlítási alapom. Amúgy az egyik az pont a tiéd volt. ;)
Amúgy a 210 lovas 2.4-en javítottak valamit a 200 lovashoz képest?
Amúgy a 210 lovas 2.4-en javítottak valamit a 200 lovashoz képest?
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-04 21:31:54 // 98712
A gyári szerelésű gyári? Az elég gáz ha így van. Nyilván nem szentírás, de többnyire ez a tapasztalat, a gyári szerelésű alkatrészek élettartama hosszabb, minősége jobb, mint akár a gyáriként vett cserealkatrészé. Ha ebből is leadtak, akkor már csak ócska autót veszek ezentúl :-)
Egyébként eddig ilyen gondom nincs a 159-cel, mindene elég minőséginek tűnik, minden kifejezetten finoman és jól működik. Nem ráz, nem nyiszog, nem klattyog. Azt a hibát nem követem el most, mint anno a 146-nál, hogy lelkesen cserélek mindent benne az első nyösszenésre. Évekig kerestem aztán a megfelelő minőségű alkatrészeket, amivel visszakaphattam az autó gyári érzetét. Sokszor csak bontóban találtam meg amit kerestem (pl kettőstömegű, motortartó bak). Nem kevés tanulópénz volt.
Most, a 159-nél óvatosabban járok majd el. :-)
Egyébként eddig ilyen gondom nincs a 159-cel, mindene elég minőséginek tűnik, minden kifejezetten finoman és jól működik. Nem ráz, nem nyiszog, nem klattyog. Azt a hibát nem követem el most, mint anno a 146-nál, hogy lelkesen cserélek mindent benne az első nyösszenésre. Évekig kerestem aztán a megfelelő minőségű alkatrészeket, amivel visszakaphattam az autó gyári érzetét. Sokszor csak bontóban találtam meg amit kerestem (pl kettőstömegű, motortartó bak). Nem kevés tanulópénz volt.
Most, a 159-nél óvatosabban járok majd el. :-)
Liquid2017-09-04 21:13:48 // 98711
A fő kérdés mindig az, hogy egyrészt mire van szükséged, másrészt mire használod majd.
Dízel seggberugásra vagy benzinszagra porcosodik, legyen-e benne erő, vagy inkább fogyasszon keveset...
A 2.0 jó kompromisszum, a dízelek között a leginkább kiforrott, persze szopófaktor ott is van de kezelhető. Jól fogyaszt, DPF nem problémás, de azé nem erőgép, a 2.4 nagyságrendekkel fickósabb.
A TBI könnyebb a dízeleknél ami önmagában nagy előny, és a 200 ló alapból is elegendő, ha meg akasztasz rá valami boxot, bőven sok lesz. Kicsit többet eszik, a karakterisztikája dízeles.
A TBI gyári változatban kb. a gyári 2.4-ek szintjén van, tán kicsit erősebb.
Dízel seggberugásra vagy benzinszagra porcosodik, legyen-e benne erő, vagy inkább fogyasszon keveset...
A 2.0 jó kompromisszum, a dízelek között a leginkább kiforrott, persze szopófaktor ott is van de kezelhető. Jól fogyaszt, DPF nem problémás, de azé nem erőgép, a 2.4 nagyságrendekkel fickósabb.
A TBI könnyebb a dízeleknél ami önmagában nagy előny, és a 200 ló alapból is elegendő, ha meg akasztasz rá valami boxot, bőven sok lesz. Kicsit többet eszik, a karakterisztikája dízeles.
A TBI gyári változatban kb. a gyári 2.4-ek szintjén van, tán kicsit erősebb.
Liquid2017-09-04 21:07:19 // 98710
A fene tudja, nekem nem tudom milyen tárcsám volt amivel vettem, mert a rozsda miatt nem láttunk rajta semmit. Viszont behullámosodott, kapott EBC USR-t, green betéttel. Azóta királyság van :)
Csabi2017-09-04 20:28:24 // 98709
2.0-t jelenleg is használok, Tbi-t csak kipróbáltam... Tbi fürgébb,jobban ugrik, kicsivel erősebb, viszont jóval többet fogyaszt... Nem problémás a DPF egyiknél sem , 2.0 nál főleg nem... 2,4-et majdnem 7évig használtam, egyáltalán nem mondanám problémásnak...
A legnagyobb különbség szerintem a fogyasztásban van...itt kell eldönteni mi a fontosabb...
A legnagyobb különbség szerintem a fogyasztásban van...itt kell eldönteni mi a fontosabb...
yani🍀2017-09-04 20:24:44 // 98708
Shadin és én is. Az ő nevében nem nyilatkozom, a magam részéről Tibit választanám. Ha akarsz róla személyesen beszélni, csörgess meg holnap!
Roll19832017-09-04 20:14:39 // 98707
Van olyan, aki vezetett 2.0 jtdm-et és tbi-t is? Megéri a többlet pénzt a tbi? Még nem döntöttem, hogy melyik legyen, a dízel 156 februárban elment a nyarat végig motoroztam, de most, jön a rossz idő és kell egy autó. :) Ennél a dízelnél mennyire problémás a dpf? 50-50% város és városon kívüli használatban lenne nálam az autó. 1.9-et és 2.4-et kizártam. 1.9 gyenge, 2.4 meg túl problémásnak tűnik.
Csabi2017-09-04 19:38:15 // 98706
Jah nekem is, még a 2,4et gyári tárcsákkal vettem, na az olyan volt mintha rázópadon lettem volna fékezéskor, kapott brembo tárcsákat és az jó volt...a következő brembo szettnél már az első nagy fékezés után rázni kezdett, nem ugyanaz a minőség volt