Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-15 15:24:43 // 99199
de legalább nem adják occóé :DDD
Shadin2017-09-15 14:47:19 // 99198
Nem is mert '13 Q4 :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-15 14:15:21 // 99197
Shadind kérdezd meg, megvette a legutolsót és pont ugyan az, mint a 2010-es :DDD
Csabi2017-09-15 13:31:14 // 99196
2015 negyedik negyedév-i térképet adnak, kell hogy frissítsék, meg hát ez nem nagy cucc... Viszont az ára+ hogy a navi 15évvel ezelőtti szinten van, az ciki :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-15 12:56:09 // 99195
nincs, hiába másolod kódot kér... az újabb térkép pont ugyan az, mint a 2009-es :D :D :D nincs frissítés hozzá... ezért mondtam a gyári navi 2ft-ot nem ér :(
multizseti2017-09-15 12:53:27 // 99194
Tied már Instant Nav vagy minek nevezik.
multizseti2017-09-15 12:52:22 // 99193
Enym nem SD kártyás, cd van hozzá, azt kell pendrive-ra telepíteni és utána pendrive-on van a cucc, az megy az usb portba.
Macccy2017-09-15 12:50:33 // 99192
A xenon lámpák érzékelői vezetői bal oldalon vannak.
Az első tengelyé az első kerékdobba benézel és jobbra fent a felső-hátsó lengőkarhoz csatlakozik, kis konzolon, műanyag kar. A hátsó tengelyé a bal hátsó kerék előtt, lefekszel, bedugod picit a fejed az emelési pont mellett és az érzékelő a keresztstabilizátor-rúdra van szerelve, a műanyag karja egy fix fémkonzolhoz csatlakozik. A te esetedben valószínűleg az első szenzor karja lesz letörve, annak a dolga lenne a lámpát "felbólintani" amikor elöl berugózik a futómű. Ha a kar lóg az kirugózott állapotot feltételez, ezért letekeri a motor.

MES/FES vagy AlfaOBD valóban tudja diagnosztizálni, de csak ha módosított ELM interfészed van, vagy ha rendelkezel az A1 (zöld) átalakítóval.
Csabi2017-09-15 12:39:43 // 99191
SD kártyán megvan egész Európa...de nem tudom ezzel mit lehet kezdeni...mármint, ha átmásolom egy másik SD kártyára a tartalmat akkor működni fog? Most néztem 200€ a legújabb frissítés 15/Q4 térképekkel :D
Van ennek más járható útja?
multizseti2017-09-15 12:24:57 // 99190
Blue and Me Nav-hoz nincs valakinek térképe? Sajnos nekem csak Benelux van.
multizseti2017-09-15 12:23:44 // 99189
MES vagy FES valamelyikével rá lehet csatlakozni a lámpákra, az megmondja mi a gond. Manuálisat állítsd be a lámpát, ha este közlekedsz, amíg nem találod meg a hibát.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-15 09:10:08 // 99188
hát ezen már meg sem lepődöm
antonov2017-09-15 08:59:17 // 99187
55195625-t rendeltél?
Giuntini2017-09-15 08:52:05 // 99186
Ismét bizonyságot tett az Alfa "tökéletes" alkatrészellátása. Az Egr hőcserélő cső csomagolásán is a 2,4 cikkszáma volt feltüntetve, viszont sz 1,9-ét küldték. Nem értem, hogy lehet ez... Amikor felújítottak a motort egy horror volt az alkatrész. A korona "ékköve" a lendkerék csavar volt. Fanzasztikus az Alfa, de ami van az alkatrészek körül az horror. A 159-hez jó minőségű utángyártott kevés van, a gyári alkatrészek ára horror.
Marseus2017-09-15 08:32:10 // 99185
Ko két=konkrét. Bocs, új a telóm ezért a vendég karakterek.
Marseus2017-09-15 08:29:29 // 99184
Hja és feleakkorát bólint. Ez utalhat a kő két hibára?
Marseus2017-09-15 08:18:53 // 99183
Köszönöm a segítséged, igen alsó állásba áll bólintás után. Már csak azt áruld el légyszives, h hol találom őket. Mármint a szenzorokat.
forrasr2017-09-15 06:18:50 // 99182
Ha hiba van a rendszerben akkor a vakítás elkerülése érdekében biztonsági okokból világít alacsonyan. Jellemzően ha az első futóműnél lévő magasság szenzorral kapcsolatos hiba van, akkor megtartja a legutóbbi még hibátlan magasságot és arra áll be, ha a hátsóval van a hiba akkor alsó "service" magasságra áll be- elmondásod alapján nálad ez a helyzet állhat fel. Persze lehet még mechanikus hiba is a lámpatestben vagy az állítómotor kiakadt. Javaslom nézz rá a hátsó szintérzékelőre, hogy nem ment-e tönkre az állítókarja.
multizseti2017-09-15 00:06:46 // 99181
Szia!

Csak lefelé végzi el az önbálló tesztet, majd beáll ahova kell neki.
Marseus2017-09-14 22:41:49 // 99180
Sziasztok jó estét!
Xenonos tapasztalatra lenne szükségem. Akinek autómata fényszóró magasságállítós xenonja van,felfelé v lefelé kezdi a bólintást? Mert nekem most lefelé de én eddig fordítva emlékeztem, és ma lefelé kezdte és nem is emeli fel eléggé csak az orrom elé látok 3 métert és ennyi.Egy újabb hiszti?Már 1 hete probléma mentesen autózok, el vok kényeztetve.:-)
Liquid2017-09-14 21:21:52 // 99179
fujj de sokat eszik, az enyém beérte volna a duplájával is :)
Zselé2017-09-14 20:49:24 // 99178
Délutáni csúcs, 16-17 ora kozt, Gubacsi hid- Savoya park 16 perc a Lágymányosin át, átlag: 6,4, puszi! :D
Shadin2017-09-14 09:22:32 // 99177
Annál kevesebbet is tudok szabályosan :-)
Piritu - 1.000.0002017-09-13 20:51:23 // 99176
A számlálót olajcserekor nullázni kell. Egyszerűen számol vissza, Neked valószínűleg olajcserekor nem tették meg és a comp "nem tud" a cseréről.
FES/MES-el is lehet nullázni, DE ez nem azonos a szerviz számlálóval, az olajat külön kell.
Piritu - 1.000.0002017-09-13 20:49:21 // 99175
A 2.0 Giuliettához (2015) ezt írják: "Nem poros területek: maximális javasolt futásteljesítmény 120 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 6 évente ki kell cserélni.
Poros területek és/vagy a jármű nehéz üzemi körülmények közötti használata (hideg éghajlat, városi közlekedés, gyakori alapjárat): maximális javasolt
futásteljesítmény 60 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 4 évente ki kell cserélni."
87Jani872017-09-13 20:30:22 // 99174
Szia! Mi lett a megoldás? Tegnap én is így jártam, most kapott új olajat egy hónapja...
Mattyancs2017-09-13 20:18:46 // 99173
Furcsa. Használatiban én is 140e km-t és 4-5 évet találtam. Holnap végül cseréljük, bár csak 6 éves az autó és 65e km van benne. Kihagytam volna ha lehet, de már elvittem a szervizbe.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-13 16:22:13 // 99172
Ja és ma utolértem egy 159-cet az M3-mason. Üdv innen is :-) Volt villogás, üdvözlés. Jó az ilyen.
Aztán még nézegettem egy darabig a tükörben... azért egy 159 orr felkapcsolt fényszórókkal a tükörben elég súlyos látvány. :-D Vagy a tükröm torzít :-) De baromi laposnak, szélesnek tűnt.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-13 15:37:19 // 99171
Igen, valóban más a sebességérzet. Sok összetevős amúgy, a végáttételtől az üléspozícióig rengeteg mindenen múlik. Anno a két 146-osomnál is hatalmas különbség volt, és sosem tudtam igazán megfejteni, hogy mitől. A jtd nem érződött olyan gyorsnak. Még Ferko barátom is úgy adta vissza egyszer, hogy nem csal e az óra, mert szerinte nem megy az annyival, mint amit mutat. Ezt úgy, hogy akkor neki 156 2.4 volt :-) Passz, valamiért az olyan volt.
A 159 végképp csalóka, teljesen el lehet veszni vele. Ha nem lenne sebességmérő, szerintem +-20km/h-t simán mellé lehet lőni. Nem sebességérzet nincs, hanem különbség. Nem tudom jobban megfogalmazni :-D 140-nél odalépek, tudom, érzem, hogy akkor most megyünk, sebességérzet van azért már, de a jó ég se tudja, hogy 170 vagy 200 amíg le nem nézek a mutatóra. :-)
Csabi2017-09-13 13:26:44 // 99170
És tényleg..akkor csak annyi az újítás, hogy odaírják a 96 hónapot
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-13 13:14:39 // 99169
Már kezdem érteni a csodifogyikat, létezik, Svájci Tibik rendszerint 8,2-es átlaggal landolnak és miért, talán zöldebb a fű, talán több az oxigén, talán nem mutyiznak az üzemanyaggal, talán édesebb a Milka, talán talán máshogy böfög a tehén? Hát nem a magyarázat sokkal prózaibb a Tatás üzemmód :DDD Autópályán 120, közúton 80, városban lassan mindenfelé 30... és mindenki betartja, mert mindenhol trafi hegyek
Kunyho2017-09-13 12:18:30 // 99168
Igen, de alul írják:
"Nehéz üzemi körülmények esetén (hideg éghajlat, városi közlekedés, gyakori alapjárat) a vezérműszíjat négyévenként ki kell cserélni, vagy ötévenként mindenképpen ki kell cserélni"
RomeoOne2017-09-13 12:05:32 // 99167
Ott alul a csillagoknál van kiemelve, ha valami időben van korlátozva. Megnézem majd a kocsiét, hogy abban mit írnak. Holnap úgyis kitakarom :D
Csabi2017-09-13 11:58:02 // 99166
Asszem Shadin-tól loptam még, 2011.02 dátumú ...változott, de idő nem is látszik a Te verziódon, pedig időben is van korlátozva...
RomeoOne2017-09-13 11:51:21 // 99164
Milyen kézikönyved van neked? :D 4-5 év van beleírva az angolba. A saját, magyar nincs nálam. Lehet változott?
Macccy2017-09-13 11:48:43 // 99163
Mennyibe kerül ebből egy párral? A jobb első gyári gátló nálam állítólag ~40% ...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-13 11:25:44 // 99162
Fincsi B8 a Ti-hez... ezzel nem pattog el :DDD
Csabi2017-09-13 10:56:37 // 99161
Szia! 140ezer km, vagy 8év (ez meglepett, mert a régebbieken 4vagy 5 év volt a használatiban)
Mattyancs2017-09-13 10:15:11 // 99160
Sziasztok. 2,0JTDm vezérlésének mi a csereintervalluma? Hány év vagy km futás? Légyszi írjátok meg. Köszönöm.
RomeoOne2017-09-13 09:18:30 // 99159
Mondjuk ez a Fiat 500 féle Ford Ka, nem a régi, műanyag sárvédős. Persze nyilván nem egy 146 azért. Inkább csak arra akartam kilyukadni, amit a 159-ről írtál a 146-hoz hasonlítva, hogy ott nem érezni úgy a sebességet, meglepődik az ember néha, ha ránéz a műszerre. Én a 159-hez vagyok szokva és ez a más sebességérzet nagyon megcsapott.
droberto2017-09-12 20:36:59 // 99158
Így meg érthetőbb is:
:)
droberto2017-09-12 20:32:41 // 99157
Így már látszik:
:)
antonov2017-09-12 19:22:52 // 99156
Magába az EGR hűtőbe megy ahogy látom.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-12 19:08:03 // 99155
Ha csak ennyi lenne, akkor bármi jó lenne ami kicsi :-) Nyilván más a sebességérzet, de a TD-ben pont nem a gyorsan menés a jó. Abban a használat érzete jó, a gépszerűsége közvetlensége.
A 146 jtd.. hát az meg a mai napig hiányzik, azt meg nagyon nem vetném össze egy Ka- val :-D Miért nem gyártottak abból 5 hengeres 2.0 20v szívó benzinest... olyanom lenne örökre :-D
Giuntini2017-09-12 18:18:43 // 99154
2,4-es tulajok felé lenne kérdésem. Megjött a cső ami az Egr hőcserélőbe menne. De csak egy könyök ami a fém Y-ból jön ki. Egyszerűen nem lehet belatni. Elképzelhető hogy egy másik gumicsőbe megy bele? Egyszerűen nem értem, gyari és a száma is az.
RomeoOne2017-09-12 18:14:53 // 99153
Kicsit szaladgáltam az asszony új Ford Ka-jával. Gondoltam pörgetem kicsit, hogy a 7ezerig számozott fordulatszámmérő soha nem megy 2ezer fölé, ha ő használja. Nem is néztem a sebességmérőt, de úgy 120-nak tippeltem. Gondoltam fékezni knée, csak 70-es tábla van. Lenézek a műszerre: 85 km/h... Ahha, szóval valami ilyesmit érezhet warbi a 146-ban :DDD
antonov2017-09-12 14:25:37 // 99152
Hát a kis leírás szerint igen, mert azt írja, hogy "activated at steady speed in gears 3-6".
Én nem érzek különbséget manuálban sem, S-em meg nincs. : ) Lehet, hogy más 2.4-nél a váltó progija.

Kipróbálni oké, birtokolni nem biztos, hogy lenne kedvem, főleg mikororra lecsorog az én árszintemre. : ) Már így is visszasírom kicsit az egyszerűsége az 1.7 D Tipót (ami ugye erős rokonságban van az általad kedvelt 145/146 párossal). 2 év alatt egy vízcső kellett bele meg hátra egy fékmunkahenger. Jó kis városi szaladgálós volt az 57 lóerejével.
Csabi2017-09-12 14:24:27 // 99151
A karakterisztika tényleg nagyon fontos, és nem lehet állandó...Gondolok itt arra amit írtál is, hogy pl a legérzékenyebb állásban már simogatni kell a gázpedált ha tartani akarom a sebességet, és marha érzékeny.. Városban tök jó, de hosszútávon nem játszik...Gondolom ezért is kapcsolható, ami miatt kiüti a remapot.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-12 14:01:27 // 99150
Én is olvastam már ezt, de ma tényleg minden alkalommal 35-nél lehetett érezni ahogy lockolt. 100km/h körüli egyenletes gurulás után gyorsításkor néha rajta lehet kapni, hogy valamit csinál a váltó, ami nem váltás. Ilyenkor lehet hogy old?
Az is érdekes, hogy a manuális módban mennyire más az egész, szerintem olyankor lockol és úgy is marad. Direktebben ugrik, normális motorfék van. Lehet hogy ez is káros, de a legjobb üzemmód egy rendes autózáshoz. D-ben kényelmes, élmény mentes, S-ben feleslegesen idióta, M-ben állat jó. Meg még annál is jobb :-)
Tényleg kíváncsi lennék egy 'rendes' 8 gangos automatára szép nagy hideg fém fülekkel. Lehetőleg amikor rápöccintek, csak egy icipicit durrogjon vissza a kémény is hátul :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak