Giuntini2017-09-27 21:52:16 // 99699
Ja, még hab a tortan, holnap viszem vizsgázni. Mondjuk minden jó rajta, csak a hűtővíz cső oldódna mar meg...
Giuntini2017-09-27 21:50:13 // 99698
Igen, csak ez a cső cikkszám szerint nem létezik. Most eléggé összemosódott minden. A gázolaj is folyt, nem is kicsit a résolajcsőből. Ma megérkezett komplettül, és kicseréltem az egészet. Legalább a gázolaj nem folyik, tiszta olaj volt már a befecskendezők alatt, de mashol is. Amit ma reggel lattam nagy tócsát, az valszeg nem is a fagyálló volt, hanem a klíma kondenzvize keveredett a gázolajjal.
Shadin2017-09-27 21:03:28 // 99697
Pedig a cikkszám jó
Hardy2017-09-27 20:06:24 // 99696
Volt belőle de nem gyártották. A Maserati motorját raktak bele. Lehet V8 volt és rosszul emlékszem. De az biztos hogy negykerekhajtás. Megkérdezem ha érdekel. Ismerek olyant aki személyesen látta.
Giuntini2017-09-27 19:48:34 // 99695
De miért lehet nyomás hideg motornál a hűtőrendszerben? Hideg motornál letekerem a zárókupakot, és felmegy a víz szintje. Köze van ennek a szivárgáshoz. A motor tökéletesen működik, minden henger tökéletesen röffen, Nincs olajnyom a hűtővízben, víz nyom sincs a nívópálcán, a mutató szög 90 fokon áll. Tehát nincs hengerfejre utaló jel. Fellevegősödhet a rendszer a szivárgás miatt?
Giuntini2017-09-27 19:12:46 // 99694
Nem, ilyet kaptam.
sutyi702017-09-27 19:00:06 // 99693
Honnan érdemes beszerezni?
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-27 17:36:47 // 99692
Sose vezettem más 159-et, köszönhetően annak, hogy az elsőt megvettem :-) Szóval összehasonlítási alapom nincs, de ami a lényeg, hogy hiányérzetem se nagyon :-) A brutál tényleg kb jól kifejezi ezt az autót :-) Vagy mondhatjuk súlyosnak. Szó szerint is és átvitt értelemben is. Nagyon súlyosan tud menni.
Fogyi téma :-) A csengeri családi konvolyozást megfejeltem egy rokonnak autót veszünk túrával, ahonnan visszafelé hátul gurultam az új szerzemény mögött. The végeredmény:

Na ilyen nem lesz többet, nem lehet bírni :-) Rendesen küzdöttem, hogy minimálisan az útra bírjak figyelni. Már hallgattam mindenféle rádiót, nyújtóztam erre, arra, rájöttem, hogy a másfél literes flakont nem lehet kiinni normálisan, mert alacsonyan van a plafon :-) Felettem minden rágcsát. Ááááá.
Rajongója ma is akadt, Debrecenben egy Superb-es jött nagyon, hogy utolérjen. Mellém sorolt és amíg a lámpa piros volt, vagy 2 percig csak nézte az autót. Már én voltam zavarban :-))
Fogyi téma :-) A csengeri családi konvolyozást megfejeltem egy rokonnak autót veszünk túrával, ahonnan visszafelé hátul gurultam az új szerzemény mögött. The végeredmény:



Na ilyen nem lesz többet, nem lehet bírni :-) Rendesen küzdöttem, hogy minimálisan az útra bírjak figyelni. Már hallgattam mindenféle rádiót, nyújtóztam erre, arra, rájöttem, hogy a másfél literes flakont nem lehet kiinni normálisan, mert alacsonyan van a plafon :-) Felettem minden rágcsát. Ááááá.
Rajongója ma is akadt, Debrecenben egy Superb-es jött nagyon, hogy utolérjen. Mellém sorolt és amíg a lámpa piros volt, vagy 2 percig csak nézte az autót. Már én voltam zavarban :-))
antonov2017-09-27 16:42:10 // 99691
De, ez az, tudtommal ilyet rendelt és 1.9-ét kapta.
Shadin2017-09-27 16:12:15 // 99690
Giuntini2017-09-27 15:40:44 // 99689
Most hívott Erhard, és tényleg nem létezik hozzá cikkszám. Méret alapján próbálunk rendelni.
RomeoOne2017-09-27 14:55:53 // 99688
Nekem is volt, valamelyik motor mögötti vízcsövön lévő légtelenítő csavar kilőtte magát. Az eperben viszont nem nagyon volt lerajzolva az a rész konkrétan. Először Csöri rossz alkatrészt is rendelt hozzá emiatt. Kizárásos alapon aztán megrendelte a másikat, de a kép alapján nem lehetett megmondani, hogy tényleg az lesz. De az már jó volt.
antonov2017-09-27 14:37:55 // 99687
Nem teljesen értem ezt amúgy. Létezik a cső, csak nincs hozzátársítva az epres cikkszám?
Giuntini2017-09-27 14:27:22 // 99686
Húztam már rajta. E-peren is néztük Ofiéknál de semmire sem jutottunk.
antonov2017-09-27 14:06:15 // 99685
Gondolom sokak szemében nagy szentségtörés lesz amit most írok, de nem lehet abból a fránya csőből vágni kicsit? Esetleg húzni a bilincsen? A kiegyenlítő tartály nálam is így viselkedik.
Liquid2017-09-27 13:26:05 // 99684
eper cikkszámod van?
Shadin2017-09-27 13:00:15 // 99683
A gyári felső lengőkar TRW.
Giuntini2017-09-27 12:47:27 // 99682
Most már nagyon mérges vagyok az Alfa "alkatrészellátására". Az Egr hőcserélő csövét, küldték múltkor, de az 1,9-ét. A 2,4-nek külön cikkszáma van, egy hosszú cső, de mintha nem is létezne. Szatyi is próbál rendelni, és létezik eza cső, de nincs cikkszáma. Ma reggel már egy tócsa volt a motor alatt, közben alig észrevehető a szivárgás.
Az rendeltetésszerű, hogy teljesen hideg motornál lecsavarom a kiegyenlítő zárókupakját, és szisszen és felmegy a szint maximumig? A szivárgás következtében fellevegősödhet a rendszer?
Az rendeltetésszerű, hogy teljesen hideg motornál lecsavarom a kiegyenlítő zárókupakját, és szisszen és felmegy a szint maximumig? A szivárgás következtében fellevegősödhet a rendszer?
droberto2017-09-27 11:54:56 // 99681
Illetve úgy viselkedjen, mint a gyári.
droberto2017-09-27 11:54:19 // 99680
Ha az a cél, hogy ennyit fusson mint idáig, akkor:
gyári + TRW + Lemförder
:)
gyári + TRW + Lemförder
:)
sutyi702017-09-27 11:36:05 // 99679
Sziasztok,
Első futómű felújítás előtt állok, melyik gyártó alkatrészeiben érdemes gondolkodni?
Köszi
Első futómű felújítás előtt állok, melyik gyártó alkatrészeiben érdemes gondolkodni?
Köszi
droberto2017-09-27 11:13:18 // 99677
droberto2017-09-27 11:05:52 // 99676
Elmeszelte a válság. Illeteve az se segített hogy a Premium plattform rugalmatlan nehéz és drága volt.
Szerintem a Cartárs a 156-ra gondolt, már csak a V6 miatt is ezt gondolom. :)
Szerintem a Cartárs a 156-ra gondolt, már csak a V6 miatt is ezt gondolom. :)
RomeoOne2017-09-27 10:20:21 // 99674
Azt írja egyébként, hogy keresztben lett volna benne a V8.
RomeoOne2017-09-27 10:18:44 // 99673
Ez decemberi cikk. Meg kéne találni valami olyasmit, ahol azt írják, hogy elmeszelték.
Liquid2017-09-27 10:00:45 // 99672
erre a cikkre emlékeztem, de aztán sajna lnem lett folytatás
Liquid2017-09-27 09:57:35 // 99671
a Q4 gyakorlatilag megyegyezik az elsőkerekessel, csak az első difi nem sima, hanem Torsen Twin, közös házban van az első és a középső, onnan megy hátra a kardán
RomeoOne2017-09-27 09:42:22 // 99670
Volt 159 GTA? Erről nem is hallottam. Bár rákeresve néhány információt találtam, de ez tényleg létezett? Nem láttam még ilyet, még ezen a fórumon sem említve vagy másfél éve, mióta olvasom.
Egyébként a Q4-ben hogy áll a motor? Keresztben vagy hosszában? Gondolom, ha hátsó kerekesre akarná az ember megcsinálni, akkor ökörség lenne keresztben betenni.
Egyébként a Q4-ben hogy áll a motor? Keresztben vagy hosszában? Gondolom, ha hátsó kerekesre akarná az ember megcsinálni, akkor ökörség lenne keresztben betenni.
Shadin2017-09-27 09:29:18 // 99669
Bakker elfelejtettem megnézni, lemegyek a parkeszba és mekknézem :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-27 09:02:23 // 99668
most akkor hány a venti vagy nem hány? :)))
Shadin2017-09-27 08:26:40 // 99667
Én is :-) Csak legyen Irsai és Norbi ne adjon túl patkányon :-D
Hardy2017-09-27 07:25:50 // 99666
Ha V8 nem is de a 159 GTA ba V6 volt.
fazek2017-09-26 23:20:57 // 99665
Szia! Sajnos én is jártam már így mint te, az előző autómmal ami egy BMW volt.
A motort bontottan vettem magánszemélytől adásvételivel, a beszerelésről kaptam számlát és hivatalosan bejegyeztettem a motorcserét. ( kár volt) Miután kész volt az autó elvittem a helyi közlekedési hatósághoz hogy igazolják, azonos típusú motor került bele. Na ez egy vicc volt, a hatósági manusszal közösen keresgéltük a motorszámot, és miután meg lett én próbáltam meg olvashatóvá tenni a szomszéd autóklub szerelőitől kölcsönkért drótkefével.
A telefonommal lefotóztam a nagyjából letakarított számsort és bediktáltam az embernek, ő pedig ha jól emlékszem 3000 Ft körüli összegért adott egy igazolást amivel már mehettem az okmányirodába. 6000 a forgalmi és 6000 a törzskönyv és ennyi.
Így utólag végiggondolva felesleges ceremónia volt, azt szűrtem le a hatósági vizsgálat során hogy a hapsi is azt gondolta mi a fenének szórakozok én ezzel a jelentéktelen motorszámmal, de ő ezt nem mondhatta nekem. Egyszerűbb és olcsóbb ha nem látható a motorszám. A következő műszaki vizsgán meg bejegyzik hogy olvashatatlan.
Remélem tudtam segíteni, a többi a te döntésed.
A motort bontottan vettem magánszemélytől adásvételivel, a beszerelésről kaptam számlát és hivatalosan bejegyeztettem a motorcserét. ( kár volt) Miután kész volt az autó elvittem a helyi közlekedési hatósághoz hogy igazolják, azonos típusú motor került bele. Na ez egy vicc volt, a hatósági manusszal közösen keresgéltük a motorszámot, és miután meg lett én próbáltam meg olvashatóvá tenni a szomszéd autóklub szerelőitől kölcsönkért drótkefével.
A telefonommal lefotóztam a nagyjából letakarított számsort és bediktáltam az embernek, ő pedig ha jól emlékszem 3000 Ft körüli összegért adott egy igazolást amivel már mehettem az okmányirodába. 6000 a forgalmi és 6000 a törzskönyv és ennyi.
Így utólag végiggondolva felesleges ceremónia volt, azt szűrtem le a hatósági vizsgálat során hogy a hapsi is azt gondolta mi a fenének szórakozok én ezzel a jelentéktelen motorszámmal, de ő ezt nem mondhatta nekem. Egyszerűbb és olcsóbb ha nem látható a motorszám. A következő műszaki vizsgán meg bejegyzik hogy olvashatatlan.
Remélem tudtam segíteni, a többi a te döntésed.
Liquid2017-09-26 23:12:14 // 99664
A teszt még azelőtt készült, hogy megvette.
Liquid2017-09-26 23:10:29 // 99663
Mondjuk egy Maser V8-cal disznó lenne :)
RomeoOne2017-09-26 23:00:31 // 99662
Én a múltkor pont azon gondolkoztam, miközben néztem a felnyitott motorháztetőt, hogy hogy férne be hosszában egy V8-as motor. Meg mi mindent lehetne hátrébb pakolni a hátsó tengely környékére, hogy jobb legyen a súlyelosztás. Ha lenne végtelen pénzem....
Giuntini2017-09-26 22:49:47 // 99661
Én ezt a Tibivel való összehasonlításra értettem. Annak könnyebb az eleje, de nem mindig előny a könnyű orr. Shadinnal beszéltem ma, és ő is azt mondja, a Tibi már hátsókerékhajtással lenne igazi. Gyuri, nekünk igazi nehézbombázónk van, ami egyáltalán nem hátrány. Imádom az ilyen tankot. Imádom a 2,4 macho jellegét. Vezettem múltkor Csabi 170 lovas 2,0-ját. Egyszerűen érezhető az a különbség viselkedésben. A 2,4 brutál, és ez minden mozdulatában érezhető.
Roll19832017-09-26 22:34:04 // 99660
Lefogadom, hogy csak kód lesz a forgalmidban, simán kicserélheted. Semmi gond nem lesz vele, se műszakin, se eredetvizsgán.
droberto2017-09-26 22:26:28 // 99659
:)))
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-26 21:53:55 // 99658
az gázosabb bár a 86-os Sipederemen kívül mindegyik Alfámnak a forgalmiában az állt nem olvasható a motorszám/kód ... más... egyetem=buli hegyek=pénbaszolda+159= duplapénzbaszolda ~ gyakornokoskodás => lehetetlen $$$ :DDD
Bombi2017-09-26 21:43:29 // 99657
Forgalmit holnapra derítem ki, apám szerint valszeg van sajna motorszámom is.
Az anyagiakkal kapcsolatban annyi megjegyzésem van, hogy a tanulás mellett 2 évnyi gyakornokoskodás azért kellett egy 159-hez.:)
Az anyagiakkal kapcsolatban annyi megjegyzésem van, hogy a tanulás mellett 2 évnyi gyakornokoskodás azért kellett egy 159-hez.:)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-26 21:37:11 // 99656
meg egy jó gumi....
Liquid2017-09-26 21:30:28 // 99655
ezek szerint a TI futómű a különbség
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-26 21:28:12 // 99654
Kanyargós úton? Esős vizes időben mentem le Csengerbe, van pár kanyar. Semmi nem jött át abból, hogy vizes az aszfalt. Semmi orrtolás, vagy elsőkerekes bénázás. Meglepett. :-) Ami még még jobban, hogy ahol lefordultam a főútról, kavics felhordásos volt. És azon is csak átment és kész. Néha már bele vagyok zavarodva hogy akkor túl gyorsan, vagy túl lassan megyek :-) Vagy megyek e egyáltalán, vagy csak egy utifilmet nézek a saját zenéimmel aláfestve :-)
Hardy2017-09-26 20:54:57 // 99653
Hardy2017-09-26 20:51:07 // 99652
Sajnos nem leszek ott. De a régi szivosort megkapom. :-))
TS2017-09-26 20:48:50 // 99651
A régi autómon (rover)Hivatalos úton lett motorcsere.A bontóban adtak egy számlát a motorról.(Hivatalosan 25000 ft volt a bontott motor😂)A beépítésről nem adtak semmit.Ugyanott történt a beépítés is.A számlát meg kellett őrizni a műszakiig.Műszakinál Ott kell lennie a számlának.Ekkor kiállít a műszaki állomás egy műszaki adatlapot amire már az új motorszám van felvezetve.Ezzel el kell ballagni az okmányirodába és fogalmam sincs mennyiért,de hivatalosan bekerül a forgalmiba.
Lehet hogy csak én vagyok szerencsétlen,de nekem minden sumákolásból csak bajom volt.Már meg sem kísérlek olyasmit.
Lehet hogy csak én vagyok szerencsétlen,de nekem minden sumákolásból csak bajom volt.Már meg sem kísérlek olyasmit.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-26 20:30:58 // 99650
nincs motor szám csak kód, ha csak nem itthoni forgalomba helyezésű az autó, szóval nyugodtan mehet a második megoldás... sok ismerősömnek munka mellett sincs 59-e lehet tanulniuk kéne :)))