Laller18002017-09-20 21:51:28 // 99405
Köszönöm megpróbálom
Csabi2017-09-20 21:51:17 // 99404
én áfás árat írtam, a Tied is az
yani🍀2017-09-20 21:48:37 // 99403
Piritu - 1.000.0002017-09-20 21:48:25 // 99402
Semmivel sem bonyolultabb a csere, mint a 159-nél volt.
Piritu - 1.000.0002017-09-20 21:47:51 // 99401
Szerintem ott is, mert normában cserélik. A +ÁFA-t is vedd azért hozzá.
droberto2017-09-20 21:41:30 // 99400
Igen tényleg ennek volt kiugró az ára. Meg meg a 80k-es revízió maga.
Csabi2017-09-20 21:35:27 // 99399
érdekes :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-20 21:24:52 // 99398
14900 a hivatalos kisker ára by Opel :) Múltkor gyári motor alkatrészeket rendeltem Opelhez (gyűrűsor, hajtókarcsapágy stb) mindegyik Fiat gyári számmal jött fele annyiért, mint Alfáéknál ...érdekes nem? :DDD
Haddel2017-09-20 21:22:33 // 99397
Igen ,egy autó állapota ,legyen bármilyen márka ,két dologtól függ,a tulajtól ,meg a szerelőjétől.
Haddel2017-09-20 21:20:41 // 99396
D.Z. tuning and service, 20. kerületben
TS2017-09-20 21:19:32 // 99395
Köszi.Az útvonalhoz párszor volt szerencsém,a Balaton felé menet.Tuti élvezet az Alfával.Szerintem a jövő hónapban felkeresem,úgyis kezd kopogni valami hátul.Véleményem szerint egy autó megfelelő szerelő nélkül csak pénztemető és nyűg.Lehet az akármilyen márka.A roveremet 435E km-el adtam el,és kb 50-60E-ként volt nemvárt szervíz.Ezt kiváló eredménynek tartom,de főleg a szerelő hozzáértésének tudom be,akihez hordtam.
Csabi2017-09-20 21:17:36 // 99394
Hát nem tudom egy opel szervizben mennyiért adnák,oké, hogy te olcsón tudod :)
Laller18002017-09-20 21:13:52 // 99393
Sziasztok tudnátok ajánlani vkit Pest környékén aki tapasztalt a 159 esek elektromos hibáinak javitasában? Sajnos vétel után jött pár meglepi
Haddel2017-09-20 21:02:24 // 99392
Győrtől csak egy ugrás ,ráadásul élvezetes úton, Várpalota ,ott van Csöri műhelye😃
Haddel2017-09-20 20:55:28 // 99391
Aztabetyármindenit! Fincsi kis számla! :0
Csabi2017-09-20 20:50:01 // 99390
Ez benne van , a probléma kezelését sokszínűen oldják meg, szerencséd van a szerelőddel :)
Liquid2017-09-20 20:48:20 // 99389
igen, de nagyságrendileg hasonló szervíz a nyáron 50e volt + pollenszűrő
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-20 20:41:24 // 99388
egy Bp-i csákó, házhoz megy...csak ezzel foglalkozik
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-20 20:40:21 // 99387
szép ára van, az Opel gyári (ugyan az a francia gyártó mindkettőnél, szögre megegyezik) kemény 14e :DDDD
Látod ők nem adnak kedvezményt, 10-20-30% inkább olcsón tolják ... ez lenne a normális itt is...
Látod ők nem adnak kedvezményt, 10-20-30% inkább olcsón tolják ... ez lenne a normális itt is...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-09-20 20:39:05 // 99386
Én is ismerek olyan szerelőt aki nem vállal A-s mercit, azt mondta még egy izzító gyertya cseréhez is ki kell venni a motort :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-09-20 20:37:45 // 99385
Hol csinálnak ilyen műtétet? :)
Csabi2017-09-20 20:33:19 // 99384
24400 a 20% kedvezménnyel
Dömpi (il dottore)2017-09-20 20:33:17 // 99383
A szerelőm tavsly javított egy volvót, ami egyik kollégámé volt.
El volt havazva melóval, így rábízta az alkalmazottjára.
Mindig, mindent átnéz az alkalmazottja után, de ez valahogy kimaradt.
Lett is belőle egy 80ezres kár.
A szerelőm szó nélkül elismerte a hibát és megcsinálta a kocsit ingyen.
A 159-et imándja szerelni, de pl. az A-s mercit nem vállalja el, inkább szól hogy vigyék máshová.
El volt havazva melóval, így rábízta az alkalmazottjára.
Mindig, mindent átnéz az alkalmazottja után, de ez valahogy kimaradt.
Lett is belőle egy 80ezres kár.
A szerelőm szó nélkül elismerte a hibát és megcsinálta a kocsit ingyen.
A 159-et imándja szerelni, de pl. az A-s mercit nem vállalja el, inkább szól hogy vigyék máshová.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-20 20:23:01 // 99382
20 rugeszért szedik ki megbontás nélkül :P
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-20 20:22:02 // 99381
és mennyiért vesztegették a fedelet?
mizooo2017-09-20 20:05:51 // 99380
Csabi2017-09-20 19:48:31 // 99379
Rosszul emlékeztem,megnéztem a számlát, 0,8óra és 10160 Ft volt az EGR fedélcsere...nem semmi a különbség
Csabi2017-09-20 19:40:42 // 99378
Vagy a GIU-nál több idő
Csabi2017-09-20 19:39:04 // 99377
Ez tényleg durva, gondolom nálad erősen visszaélnek azzal, hogy gyakorlatilag kötelezve vagy, hogy odavidd.
Nekem augusztusban br18ezerért cserélték az EGR fedelet(Pécsen), neked ugyanez 48volt ...
Azért kíváncsi lennék nem garis autóknál mennyi az annyi...
Nekem augusztusban br18ezerért cserélték az EGR fedelet(Pécsen), neked ugyanez 48volt ...
Azért kíváncsi lennék nem garis autóknál mennyi az annyi...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-09-20 19:30:19 // 99376
Ha bele törik úgy már nem sok az egy kiló. Ha tavasszal még meg lesz a patesz meg mondom mennyi idő és pénz a beletört gyertya csere :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-20 19:21:50 // 99375
aztabúbánatos cefredék ár
ezeket ha gyáriban össze adom minden kedvezmény nélkül: 82e :DDD
10% kedvezmény fííícsööör áhhhh de az emberek leszopják magukat a kedvezmény szótól :P
ezeket ha gyáriban össze adom minden kedvezmény nélkül: 82e :DDD
10% kedvezmény fííícsööör áhhhh de az emberek leszopják magukat a kedvezmény szótól :P
Csabi2017-09-20 19:08:18 // 99374
Hali!
Az alu burkolatnál ázik be nagy valószínűséggel. Nekem ott ázott be 4ből 3ajtónál. A burkolat és az ajtó közötti tömítést kell megújítani, és jó lesz.
Az alu burkolatnál ázik be nagy valószínűséggel. Nekem ott ázott be 4ből 3ajtónál. A burkolat és az ajtó közötti tömítést kell megújítani, és jó lesz.
Ferenc922017-09-20 18:14:17 // 99372
Sziasztok!
Ezek az esős napok végén észrevettem reggel, hogy beázott a jobb hátsó ülésnél a lábtér. Tocsog a vízben a kárpit. Próbáltam kideríteni, hogy mi okozhatja ezt, de eddig kevés sikerrel. Az látszik, hogy a küszöbnél lévő két műanyag elem találkozásánál csorog be a víz de azt már nem tudom, hogy oda honnan folyik be. Elvileg az ajtón rendben van a gumi tömítő elem. Érdekes, hogy tavaly is előfordult ugyan ez de akkor a túloldalon, de most meg ott minden rendben volt.
Van esetleg valami ötletek, tapasztalatok, hogy hogy tudnám megszüntetni a beázást?
Előre is köszi a segítséget.
Ezek az esős napok végén észrevettem reggel, hogy beázott a jobb hátsó ülésnél a lábtér. Tocsog a vízben a kárpit. Próbáltam kideríteni, hogy mi okozhatja ezt, de eddig kevés sikerrel. Az látszik, hogy a küszöbnél lévő két műanyag elem találkozásánál csorog be a víz de azt már nem tudom, hogy oda honnan folyik be. Elvileg az ajtón rendben van a gumi tömítő elem. Érdekes, hogy tavaly is előfordult ugyan ez de akkor a túloldalon, de most meg ott minden rendben volt.
Van esetleg valami ötletek, tapasztalatok, hogy hogy tudnám megszüntetni a beázást?
Előre is köszi a segítséget.
TS2017-09-20 18:03:42 // 99371
Én személy szerint Liqid álláspontjával értek egyet.A HOZZÁÉRTŐ maszek ezerszer többet ér mint a szakszervíz.Függetlenül attól,hová kell vinni szervízre a kocsit.A feleségem Voyagerén most nagyon megtanultam.Gondoltam egy egyszerű vezérléscsere nem fog ki senkin aki ezt tanulta,ezért elvittem maszekhoz.De bizony.Első körben gyári hibás alaktrész került bele(vízpumpa)5000 km múlva kicseréltettem egy győri szervízben.Két napra rà elkezdett 3 hengerezni a kocsi.Újabb szervíz,aki nem egy hónapra ad időpontot,porlasztófelújítás,ugyanolyan szar.Trailer,irány Kerepes (150km),ott találtam HOZZÁÉRTŐ maszekot.Kiderült hogy az előző szevizek egyike kifelejtett egy görgőt a vezérlésből,az meg ugrott egyet és összetört pár dolgot a hengerfejben.Természetesen a felelősök egymásra mutogatnak,nekem meg sem időm,sem energiám nincs szakértőre meg perre.Így került a fent említett vezérlés 500 ezerbe.Ezért írtam vastaggal hogy hozzàértő maszek.Innentől csak ilyen fog hozzányúlni.A régi kocsimhoz (rover75)volt budapesten,tökéletesen elégedett voltam.Sajnos az Alfához még nem találtam,mondjuk még igazi nagy probléma nem is vo!t vele.Győrben nem bízok egy szerelőben sem.A győri márkaszervízről csak annyit hogy elvittem az Alfát vásárlás után átnézésre.Elpanaszoltam hogy alacsony fordulaton rángat,hidegen leáll alapjáraton,és egyenetleneül jár a motor.Fél óra vizsgálódás után kiállították a számlát,12ezer ft,A szervízvezető szerint hibakód nincs,fogadjam el hogy a kettőnégyes alfa motor ilyen.Pár hét múlva kitakarítottam az egr-t,gyártottam hozzá másik egr szűkítőt,amin csak hatos furatok vannak,és lám,tökéletes lett.Ebből következik hogy a szakszervíz nem biztos hogy megfelelően képzett,annak ellenére hogy az áraik alapján annak kellene lenniük.Ha értett volna hozzá,annyit mondott volna hogy márkaszervízként nem végezhetünk olyan átalakítást ami orvosolná a problémát,de vidd xy-hoz és rakjatok bele kissebb szűkítőt.Nyilván ha egy ilyen jelentéktelen probléma feladja a leckét,akkor nagyobb hiba esetén nem lesz elég bizalom ahhoz hogy odavigyem az autót
Piritu - 1.000.0002017-09-20 17:34:46 // 99370
Csak a munkadíj volt 80+ÁFA, ugyanakkor egy szerelő fél délelőtt végzett mindennel még a próbaúttal is.
Piritu - 1.000.0002017-09-20 17:32:57 // 99369
Alig várom, hogy a Giulietta elérje a 100ezret és ne kelljen szakszervizbe vinnem...
Egy előnyük van, hozzáférnek a frissítésekhez és automatikusan meg is nézik. Amúgy finoman szólva qva drága.
Cserék + egr fedél 171.158 Ft
Egy előnyük van, hozzáférnek a frissítésekhez és automatikusan meg is nézik. Amúgy finoman szólva qva drága.
Cserék + egr fedél 171.158 Ft
Csabi2017-09-20 17:19:33 // 99368
A szűrőknél a többesszám már megdobja a számlát egy kicsit:)
Zselé2017-09-20 16:28:01 // 99367
Cégesünket elvitték márkaszervízbe. A természetesen horror számlán ilyen tételek: "flex korong 2db; 3500 Ft/db... meg csavar, 2-300 ft-ért... jo, hogy a szerelő esti tusfürdője nem volt rajta :D
Shadin2017-09-20 16:23:49 // 99366
Simán azt szoktam, hogy én viszem az alkatrészeket és csak a munkát kérem tőlük. Erre mindig azt mondják, hogy nem tudják adni a munkadíj kedvezményt. 10-20% nem tudom de az alkatrész a nagyobb gáz általában azt meg jóval olcsóbban viszem oda.
Kivétel az ex. kuplung meg kéttömegű cseréje, mert az ott volt a legolcsóbb mindenestül. Igaz,hogy gyári felújított alkatrészekkel, de akkor is.
Kivétel az ex. kuplung meg kéttömegű cseréje, mert az ott volt a legolcsóbb mindenestül. Igaz,hogy gyári felújított alkatrészekkel, de akkor is.
Shadin2017-09-20 16:20:06 // 99365
Tök vicces volt amikor egy sima olajcserénél megkérdezték, baj-e hogy felszámoltak egy féktisztítót, mert az olajat le kellett pucolni valamivel :-)
Liquid2017-09-20 15:41:13 // 99364
Olaj + szűrők + munkadíj.
No mindegy, igaza van Erhardnak, meddő vita :)
No mindegy, igaza van Erhardnak, meddő vita :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-20 15:25:51 // 99363
jah cefet árakon dolgoznak, de mindenki ott költi el a pénzét ahol akarja.... meddő vita ...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-20 15:24:05 // 99362
mondjuk egy beszakadt izzítógyertyára kivi lennék mit mondanának meg a norma időre hozzá :DDD Pappaséknál kapásból 1 kilót mondanak a 4db izzítógyertya cserére de abban garantálják, hogy ha bele törik akkor is ennyi :DDDDD
Köszi inkább kihagyom :P
Köszi inkább kihagyom :P
Csabi2017-09-20 15:21:15 // 99361
Jól látod :) Miért gondolod, hogy a kettő kizárja egymást. A többség kettős életet él.
Gondolom nem csak szimplán az olaj és a cseréjének a díja volt 96....egyébként az alkatrész árak amik megdobják a számlát, ez a tapasztalat....szóval azokat vinni kell, vagy élni a 20-30%-os kedvezménnyel...
Gondolom nem csak szimplán az olaj és a cseréjének a díja volt 96....egyébként az alkatrész árak amik megdobják a számlát, ez a tapasztalat....szóval azokat vinni kell, vagy élni a 20-30%-os kedvezménnyel...
Csabi2017-09-20 15:10:06 // 99360
Nem hárítják rád, ezért van a normaidő..és ezért írtam a példát, ami nyugodtan elhihetsz :)
PBali2017-09-20 15:07:19 // 99359
Akkor ez a gyári akció - köszi a jelzést Tocsa - is olyan, mint a rádiók hallgatottságának mérése a Rádió1-en, ami évek óta pont ezen a héten van. :-) Nálam márkaszervizes csinálja a kezdetek óta zömmel maszekban, én ezt tekintem az arany középútnak.
Liquid2017-09-20 15:03:27 // 99358
Biztosan van olyan márkaszerví, illetve azon belül olyan szerelő aki valóban hozzáértő és tapasztalt, de nekem az a meglátásom, hogy az ilyenek már rég saját műhelyt alapítottak, és a márkaszervízben a kezdő gyakornokok cserélgetnek gariban alkatrészt illetve olajat, meg hasonlókat, amik miatt a garidőn belül odaviszik az emberek.
Van egy Riegleres számlám 2012-ből (az előző tulaj adta), olajcsere: 96e ft.
Van egy Riegleres számlám 2012-ből (az előző tulaj adta), olajcsere: 96e ft.
Liquid2017-09-20 14:55:55 // 99357
Lehet hogy nekem régiek a tapasztalataim, de ha az ember szakértelmet és autószerelőt keres, nem tippelgető alkatrészcserélőt akkor nem a márkaszervízbe megy hanem a hozzáértő maszekhez. Aki még számlával is jelentősen olcsóbban dolgozik és rugalmasabb, igaz nem ad csereautót, de az nem nagyon izgat.
Amúgy kötve hiszem, hogy ha egy beszakadt csavar miatt nem tudják tartani a normaidőt, akkor nem hárítják rád.
Amúgy kötve hiszem, hogy ha egy beszakadt csavar miatt nem tudják tartani a normaidőt, akkor nem hárítják rád.
Csabi2017-09-20 14:54:49 // 99356
Természetesen tisztelet a kivételnek, de ők messze vannak innen :) vagy nem találtam rá, még ..