Fórum >> Típusok >> 159

Shadin2018-02-09 11:37:39 // 105159
Igaz, fentről nem látszik ennyire.
Shadin2018-02-09 11:37:15 // 105158
Ez így igaz :-)
RomeoOne2018-02-09 11:35:10 // 105157
Amúgy ez a lámpavonal szerintem jobban nézne ki, ha fejmagasságból nézed. Egyfajta parallaxis hiba.
Tocke2018-02-09 11:34:48 // 105156
De ha a lámpákat egy vonalba tennéd, már a TI lenne lejjebb:-)))
Shadin2018-02-09 11:28:16 // 105155
Tudom, retkes :-( Majd mosom is egyszer.

Most a felirat és a lámpa vonalai a lényegesek a képen :-)

Shadin2018-02-09 11:21:26 // 105154
Ez a terv és jó esetben ha már tudok kommunikálni a xenonnal akkor csak egy sima kalibráció v. hibatörlés kell...
Szergej2018-02-09 10:33:22 // 105153
Akkor készülhetek.:-(
Zolibácsi2018-02-09 10:30:15 // 105152
Edesanyám 1.9 multipljája pont ugyan ezt csinálta, egy idő után egyre nagyobb tartományban volt a rázás, laikus füllel semmit problémát nem hallottam
Szergej2018-02-09 10:26:56 // 105151
Én is attól tartok,csak az az érdekes,hogy inditás,leállításnál,semmi csattogás vagy bármi ami tipikus lendkerékre utalna.
Zolibácsi2018-02-09 10:22:58 // 105150
lendkerékre szavazok
esvé2018-02-09 10:15:08 // 105149
Sziasztok,
TI tulajoktól kérnék segítséget. Cserélni kellett az autómon hátsó lökhárítón lévő 159-es feliratot.
Meg tudnátok légyszives nézni, hogy a 159es felirat egyvonalban van-e a csomagtérajtón lévő TI felirattal?
Nekem sajnos nem lett egyvonalban és parázok, hogy csak az én szép-érzékemet zavarja vagy eredetileg is ilyen volt és nem tűnt fel eddig?

nagyon köszi:)
Szergej2018-02-09 10:11:11 // 105148
Sziasztok. Ma reggel pestre menet közben,elkezdett produkálni egy olyat,hogy 1400-1800fordulat között 4-5-6ban padlógáznál rezeg,rángatózik vmi. Alatta felette nem,és csak padlon és akkor is csak teljes turbonyomásnál,tehát teljes terhelésen. Egr,dpf off,tehát az nem lehet gond. Kezdödö lendkerék,vmi motortarto,féltengely,esetleg szivotorok lapátkák? Találkozott vki már ilyennel? Ötlet?
esvé2018-02-09 10:10:37 // 105147
köszi szépen!
előfordul, hogy 3000környékén is haladok....néha azonban olyan érzésem van, hogy olyankor nem akarja tisztitani magát - pedig akkor biztos jó meleg a dpf:)
Liquid2018-02-08 22:45:48 // 105146
obakker, Welcome back :)
Azt hittem eladó :D
Haddel2018-02-08 22:41:03 // 105145
Gratula itt is !
Szép együtt a két rosso ,vagyis a 147-el együtt már 3 :D
Liquid2018-02-08 22:31:11 // 105144
ha hozzádobsz még 8V-t, beszélhetünk róla :)
Szabolcs 1592018-02-08 22:17:40 // 105143
Újra itt 159 16v jts 82 ezer km 1 tulajdonos tól végig vezetett szervizkönyv leinformált 1év teljes körű Garancia, stelvio is ott figyel a háttérben :)
Liquid2018-02-08 22:10:58 // 105142
na ez üt-vág :)
RomeoOne2018-02-08 22:02:30 // 105141
Alapjáratba bazdmeg, szányóc... kéccásztíz lóerő :DDDD
Liquid2018-02-08 21:35:45 // 105139
jó is az ASR :(
gecsa2018-02-08 21:28:46 // 105138
Beállt a ház mellé a fűre, onnan meg nem bírt már mozdulni. Ótómata, hamar elásta magát. Ráadásul az asr nem kapcsolható, amikor kellett volna, hogy pörögjön, akkor vette el pont a tüzet. Max a nyomairól tudok képet csinálni. Jól vizsgázott a q4, erőlködés nélkül kirántotta.
Tocsa2018-02-08 21:24:09 // 105137
Dobhattál volna képet a szituról ! :D
gecsa2018-02-08 21:15:57 // 105136
Ezt megcsinálhatnád lóerővel is. :)
gecsa2018-02-08 20:58:59 // 105135
Ez is kész.
multizseti2018-02-08 20:38:39 // 105134
Nézd meg, "szakadás" vizsgálattal. Ha gond van, húzz be egy új szálat a b35-be, kintről.
multizseti2018-02-08 20:32:41 // 105133
A saru leszedése után nem fogja kérni a kódot, mivel a rendszer már egyszer megtanulta. Csak akkor kéri, ha másik autóba rakod be, illetve egy másikat raksz a sajátodba.
Giuntini2018-02-08 20:20:35 // 105132
Semmit nem tudsz tenni, de tanácsos nem leállítani a motort. Egyébként a keményebb gázadásra, ha már tele van a DPF tudsz operálni, hogy elindítsa a regenerálást. Igazából az a jó, ha állandó fordulaton mész. Autópályán a 2500-as fordulat tökéletes.
esvé2018-02-08 19:56:42 // 105131
Sziasztok,

légyszi segítsetek, mi az elvárt teendő amikor regenerál az autó?
Többször előfordult, hogy autópályáról éppen lejöttem mikor elkezdett brummogni. Vagy pont városból kifelé, pörgettem egy picit Budapestről mikor elértem a budaörsi Ikeát - a parkoló előtt kezdte el.
Miért nem regenerál az autópályán (Bp-Balaton)? Vagy milyen fordulaton menjek, hogy ott regeneráljon?

Ui: pár napja jól megszivatott a drága....épp gurultam az M1 kivezetőn mikor hallom, hogy elkezdi a regent, gondoltam megyek egy kört Biatorbágyig....aha, csak épp előző nap járt le a matricám....15ezerbe fájt a plusz kör...

előre is köszi:)
Haddel2018-02-08 19:41:35 // 105130
A km állás eléggé hihetetlen ,de amúgy nem néz ki rosszul.
sas-1592018-02-08 19:40:17 // 105129
Úgy-úgy! :)
És véletlenül pont a magyar vásárlóknál lélektani határnak számító 150 ezer km alatt van benne nem sokkal. Csodálom hogy nem 149 ezer.
Szerintem is 300-hoz lehet az közelebb, amitől persze még lehet "nem rossz".
gecsa2018-02-08 19:29:53 // 105128
Itt annyira sarcolják a dízelt, hogy nem vesznek csak úgy az emberek. Csak a 100km-re ingázóknak éri meg kb. Szerintem ebben minimum 300k van, akörül szokták eladni. De, ha jó az autó, akkor mindegy, hogy mennyit mutat.
sas-1592018-02-08 19:25:04 // 105127
Nekem 2010. Január óta ment bele 189 ezer km a 0-ról, itt Magyarországon.
8 év alatt. Ebből 7 évig napi - oda vissza - 50 km melóba járás + az egyebek.
Ez kb 23 ezer km/év.
Ez alatti futás szerintem Mo-i autó esetén is kérdőjeles, németországi esetèn meg különösen. Egy kicsit nagyobb az ország.
Csoda kategória lehet, de inkább megfelezték a km-t az órában.
Vagy véletlenül elírta. :)
gecsa2018-02-08 18:53:34 // 105126
Fater E Mercije bentragadt a sárban. Jó alkalom volt tesztelni a Q4 hajtást. :D
csokagm2018-02-08 18:29:07 // 105124
Novemberben már majdnem eljutottam oda, de megtudtam hogy le kell venni az akku sarut, nekem pedig nincs meg a navi kódja. Úgy hogy ott abbamaradt. Aztan jott a karácsony. Most lakasfelujitasban vagyok szóval most sem tudom megcsinálni. Viszont az ördög ott ül a vallamon.
Vittorio1592018-02-08 18:16:08 // 105123
Biztos 147ezer van benn....., szerintem tuti vétel...bár van 80ezret futott is a piacon az sokkal jobb!! Én meg visszacsavarom a sajátomat 50re és meghirdetem 3,5 misiért 😂
Zolesz2018-02-08 18:09:50 // 105122
Egy ismerősöm keres 159-est.

Erről vélemény:
Alfa Romeo 159 sw 2.0 jtdm 16v distinctive igazi ti nem kell bemutatni

Esetleg valaki láttam már élőben?
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 17:34:50 // 105121
De gondolom nem zavar különösebben, hogy mennyit fogyaszt :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 17:32:40 // 105120
Az állítás az volt, hogy egy remapolt 2.4 kb annyit tud, mint a gyári 3.2 :-) Erre voltam kíváncsi, hogy tényleg így van e. És ugy tűnik tényleg :-) Nyilván a 3.2 egy remap után megint egyel feljebb teszi a lécet.
Ezen túl persze, licitálni lehet a végtelenségig, mindkét motorból elképesztő lóerő és nyomaték halmazt ki lehet gyötörni. Attól tartok izgalmas autót bármennyi lóerő sem csinál a 159-ből. l
Nyilván mindenkinek megvan az indoka, hogy miért épp olyat hajt amilyet.
'''''2018-02-08 17:18:53 // 105119
Van pár videó fent amin a 3.2-re kompresszort raktak.Elég jól megy vele! :-)
Érdekes,hogy valamelyik kereskedés hirdeti is.Volt több is amit megcsináltak.
RomeoOne2018-02-08 17:16:46 // 105118
Arra egy turbót kéne rátenni és akkor minden kérdés eldőlne :DD
gecsa2018-02-08 17:13:54 // 105117
A 3.2 remap hiányzik mellé.
'''''2018-02-08 17:12:24 // 105116
Én a Dunántúlon lakom de valahogy sosem sikerült jó fogyit produkálni! :-)
(QV fogyiját le sem merem írni. :-) )
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 15:09:20 // 105115
Nekem az M3-mas, M35-ös kombó ilyen. Nem létezik, hogy ne fújjon a szél. Nagyon fogyasztás gyilkos. Van, hogy egy napon belül oda és vissza is szembe kapom. Olyan persze sosem, hogy végig hátszél legyen :-) Átmegyek a Dunántúlra, dimbek-dombok közé, az összes autóm jobban fogyasztott és fogyaszt.
Liquid2018-02-08 14:49:25 // 105114
tudod jobb a kinti nafta :) Amúgy kb. az az oka, hogy az uralkodó szélirány NY-i, és Bécs magasabban van, így odafele szembeszél + emelkedő, visszafele meg lejtő + hátszél.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 14:36:24 // 105113
A q4 tuti rádob egy keveset. Az viszont érdekes, hogy hazafelé 1 literrel kevesebb. Sajnos tapasztaltam ilyet én is. Hollandiából hazajöttünk 7.5l-es átlaggal, Szigetszentmiklóson tankoltam, onnantól megint zabált, de 9l környékén. Hogy az M3-mas aszfaltja ragad e, vagy mindig szembe fúj a szél, azt nem tudom :-)
Lényeg, hogy a 9-es kijelzés a múlté mostmár az m3-mason is, itthoni gázolajjal is. Azért az rohadtul zavart. Akkor én is úgy gondoltam, hogy ennyi erővel egy benzinnyelőt is hajthatnék. Mostmár azért árnyaltabb a kép. Pályán, országúton dízel léptékű lett az étvágya. Városban meg nyeli mint kacsa a nokedlit, ez az automata kényelmének az ára.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 14:25:13 // 105112
Az attól függ, hogy van áttételezve. Ideális esetben pont annyival hosszabb a dízel fokozatkiosztása, hogy kb ugyanott vagy bármelyikkel. Engem meg ez pláne nem érint, mert nekem nem is kell váltogatni :-)
Liquid2018-02-08 14:23:49 // 105111
Q4, amúgy legiknkább azért van szerintem mert 150+-t tolok a pályán, meg általában kihasználom a lehetőségeket. Ausztriában csak 140 körül megyek, plusz Bécsnél van bőven korlátozás, egy ilyen Győr-Bécs (túlfele) etap megvan 8-8.5 között átlaggal ha nincs komoly dugesz, hazafele meg 1 literrel kevesebb. De pl. mikor elvittem Csörihez, és Márti jöt utánam a Pandával, emiatt igen lájtosan közlekedtem, így lett 6.5.
Liquid2018-02-08 14:16:55 // 105110
naja, csak kevesebbet kell váltogatni
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak