Haddel2018-02-12 14:16:28 // 105309
tom1642018-02-12 14:09:37 // 105307
Sziasztok!
Kollegám elhagyta 159-es Alfájának a kulcsát.
Van valami megoldás arra, hogy emberi áron pótolhassa?
Kollegám elhagyta 159-es Alfájának a kulcsát.
Van valami megoldás arra, hogy emberi áron pótolhassa?
gecsa2018-02-12 14:06:39 // 105306
És innen hogy is kell vásárolni?
Smith2018-02-12 13:55:00 // 105304
Ha talalsz valahol ne tartsd magadban :)
Petra-Gergő2018-02-12 13:47:32 // 105303
akku üresen 12.8 V, indítózásnál 10,9 V, járó motornál pedig 13,8 - 14,3 V között mozog..megpróbálkozok egy új akkuval aztán ha azt sem segít akkor marad az ABS kocka
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-12 13:41:16 // 105302
Igen, nekem is ez a mániám. Ahelyett, hogy vennék egy benzinest :-) De a sötét oldal nem ereszt. A terv TBi volt.. de tényleg.. esküszöm :-) És tessék, itt ülök a sötét oldal legmélyebb és legsötétebb bugyrában. Messze a libatollak világától egy súlyos szörnnyel :-) Áhh és de jó :-D
gecsa2018-02-12 13:39:02 // 105301
Hol lehet emberi áron kulcsházat szerezni?
Krisz1562018-02-12 11:48:36 // 105300
Nem lett nézve de hétfőn lesz tisztítva az EGR akkor ránezetek arra is.
Shadin2018-02-12 11:06:55 // 105299
Én is azt szerettem a 2.0 programjában, hogy rendesen "benzinesen" viselkedett.
RomeoOne2018-02-12 10:56:11 // 105298
Manky is ilyesmit mondott, hogy benzines karakterisztikára írja és forgatni kell a motort a teljesítményért meg a nyomatékért.
Giuntini2018-02-12 10:53:31 // 105297
Igen tudom, ez a váltó még többet elvisel. A Volvo XC 90 nyomatéka 460Nm ugyanezzel az Aisin váltóval. Szerintem a határnak valahol efölött kell lenni.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-12 10:47:00 // 105296
2000-nél 440Nm 'only', 3000-nél van a maximum, 450Nm, majd ismét 440-re esik és amennyire levegővel bírja, ezt tartja. 4000-nél még 420 fölött van. Figyeltem arra, hogy ennek a váltónak 440Nm a hivatalos limitje. Habár van olyan Saab amelyik gyárilag többet tud ugyanezzel a váltóval. Már nem emlékszem melyik, valami Aisines fórumon írtak róla. Elég jól utána néztem én mielőtt belepiszkáltam :-)
A dízel púpokat én szeretem elsimítani és inkább beáldozok a csúcsnyomatékból, csak lapos legyen a görbe. Inkább fent szeretem eröltetni kicsit, hogy hosszan legyen lapos :-) Nekem érzetre ez jött be, így szeretem. Azt a 10Nm-t vicces módon érezni lehet 3000-nél és az egész egy 'nem fogy el, csak tol' érzetet ad.
A dízel púpokat én szeretem elsimítani és inkább beáldozok a csúcsnyomatékból, csak lapos legyen a görbe. Inkább fent szeretem eröltetni kicsit, hogy hosszan legyen lapos :-) Nekem érzetre ez jött be, így szeretem. Azt a 10Nm-t vicces módon érezni lehet 3000-nél és az egész egy 'nem fogy el, csak tol' érzetet ad.
Shadin2018-02-12 10:43:58 // 105295
Akkor alkalmazkodj :-)
Giuntini2018-02-12 10:15:52 // 105294
Annyit azért megkérdeznék Gyuri, hogy mennyit emelkedett a nyomaték? Hogy bírja az automata váltó?
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-12 10:06:25 // 105293
Az is megtörtént. Nagyjából mindent átprogramoztam már. :-) Igazából jó ez így. Városban az egész autó túl erős, szerintem jobb is hogy automata. Mindig olyan érzésem van, hogy egy rossz mozdulat és legázolom a népeket.
Országúton, pályán viszont a mostani beállítással van meg az a természetes vezetés érzet. Nekem zavaró volt, hogy a gázpedál érzéketlen volt és alul a konverter dolgozta össze a nyomatékot, aztán inkább mégis visszaváltott. Most végre ahogy a lában mozdul, azzal együtt mozdul az autó is és nem váltogat vissza. Ezelőtt közepes gázra egy nagy semmi történt, aztán észbe kapott, visszacsapta, meglódult, aztán másodpercekig még pörgött a motor pedig már rég befejeztem amit akartam :-)
Ennyi, hogy most tényleg ott az erő a talpam alatt, normálisan, érezhetően. Visszább nem venném, inkább magamból veszek még vissza :-)
Bár amúgy is tök békésen vezetek, ma is beállt mellém gyorsulni egy Jetta a surranó sávba (muhaha) én meg elengedtem :-) Ha a TD-vel vagyok, tuti lekormoltam volna az utat rendesen :-D
Országúton, pályán viszont a mostani beállítással van meg az a természetes vezetés érzet. Nekem zavaró volt, hogy a gázpedál érzéketlen volt és alul a konverter dolgozta össze a nyomatékot, aztán inkább mégis visszaváltott. Most végre ahogy a lában mozdul, azzal együtt mozdul az autó is és nem váltogat vissza. Ezelőtt közepes gázra egy nagy semmi történt, aztán észbe kapott, visszacsapta, meglódult, aztán másodpercekig még pörgött a motor pedig már rég befejeztem amit akartam :-)
Ennyi, hogy most tényleg ott az erő a talpam alatt, normálisan, érezhetően. Visszább nem venném, inkább magamból veszek még vissza :-)
Bár amúgy is tök békésen vezetek, ma is beállt mellém gyorsulni egy Jetta a surranó sávba (muhaha) én meg elengedtem :-) Ha a TD-vel vagyok, tuti lekormoltam volna az utat rendesen :-D
pettinke2018-02-12 09:48:14 // 105292
ezt most nem pont értem, hogy az üres akksi terhelés hatására miért mutatna többet ...
3 dolgot mérj meg:
- leállítod az autót, kikapcsolod a gyújtást. akku üresjárati fesz. olyan 12,7 V tájéka
- indítózol, és az indítózás közben méred az akkut. ekkor biztos, hogy 12 alá fog esni, csak az a kérdés, mennyire. itt szokott kritikusan 10 V alá menni (akár egy pillanatra is), amitől az összes elektronika hülyét kap
- járó motornál a generátor tölt, a töltési feszültség 13,4 V max. szabad legyen (de legyen olyan 13)
3 dolgot mérj meg:
- leállítod az autót, kikapcsolod a gyújtást. akku üresjárati fesz. olyan 12,7 V tájéka
- indítózol, és az indítózás közben méred az akkut. ekkor biztos, hogy 12 alá fog esni, csak az a kérdés, mennyire. itt szokott kritikusan 10 V alá menni (akár egy pillanatra is), amitől az összes elektronika hülyét kap
- járó motornál a generátor tölt, a töltési feszültség 13,4 V max. szabad legyen (de legyen olyan 13)
Shadin2018-02-12 09:33:17 // 105291
Kézihez vagyok szokva :-)
Akkor programozd a pedál állásához tartozó kikért nyomaték értékeket.
Akkor programozd a pedál állásához tartozó kikért nyomaték értékeket.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-12 09:18:10 // 105290
Állítottam azon is, szép egyenletesen túl sok :-)
Az automata miatt a fokozatokhoz tartozó limiterek nálam nem üzemelnek :-)
Manuál váltósnál lehet külön limitálni, itt gondolom a konverter miatt nem.
Az automata miatt a fokozatokhoz tartozó limiterek nálam nem üzemelnek :-)
Manuál váltósnál lehet külön limitálni, itt gondolom a konverter miatt nem.
Shadin2018-02-12 09:10:52 // 105289
Állíts a nyomaték limitereken (is).
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-12 08:54:26 // 105288
Megvan a remap hátránya. :-) Városban nem bír mit kezdeni a nyomatékkal. Nagyobb gázra elforog, megtolja az elejét egy pillanatra. Ilyen 3-mas, 4-esben (passz, automata a drága). Mezei szituációkban, hogy jobbra kanyarodót egy nagy gázzal kerülöm, drámázik.
Shadin2018-02-12 08:02:51 // 105287
A terelő, nyitó, záró lapátok a műszerfal közepe alatti klíma blokkban vannak, szerintem nem azokat hallod a kormány környékéről. Végig kellene matatni azt a környéket mocorgó alkatrészeket keresve.
Shadin2018-02-12 07:59:09 // 105286
Várnék mindenképp a köv. hibákig, lehet h ez egyszeri "véletlen" volt.
Utána üa. szűrőt és a nagynyomású nyomásszenzorát ill. annak szűrőjét nézném meg. Na meg a jeladó csatlakozóját természetesen.
Utána üa. szűrőt és a nagynyomású nyomásszenzorát ill. annak szűrőjét nézném meg. Na meg a jeladó csatlakozóját természetesen.
Shadin2018-02-12 07:52:57 // 105285
Gondolom nem bírja a ballaszt.
Shadin2018-02-12 07:52:35 // 105284
És mi van ha 55W-ost teszek bele?
Shadin2018-02-12 07:51:21 // 105283
Adja magát, még a kihajtás ívét is belelátom...
Angelo Bianco2018-02-11 22:40:35 // 105282
Hali! Ki ismeri a digit klíma szellőztető belső lapátkák helyeit? Mennyi és hol lehet a műszerfal alatt? Nagy sebességnél valami zörög a műszerfal alatt, a kormány környékéről... Nem tudok mire gondolni?!?! :S Ezek zöröghetnek ugyan??? Vagy mi a t*köm?!
RomeoOne2018-02-11 22:12:59 // 105281
Na kicsit megjárattam ma az autót, mert már egy hete állt. Mentem egy 30 km-es kört, úgy húsz kilométernél, amikor elkezdtem nagyon taposni, akkor 3-asban 3000 fordulat felett megvillant a csekk&dzsinn.
Elsőre nem is foglalkoztam vele, mert szökő évente egyszer feldobja, ha nagyon taposom neki. Viszont elkezdte veszteni a teljesítményt is és nem úgy vészmódosan, hanem egyre gyengébb lett. Mikor a lakótelepre jöttem fel, a dombnak felfelé már 2-esben is ejtette a fordulatszámot.
Fél óra múlva mentem le kiolvasni, p0091 volt. Töröltem és nem is tért vissza. Kíváncsiságból mentem még egy kisebb kört a városban, de teljesen tünetmentes volt. Találkozott már valaki ilyennel? Haldoklik majd lassan a nagynyomású vagy jelent ez valamit?
Elsőre nem is foglalkoztam vele, mert szökő évente egyszer feldobja, ha nagyon taposom neki. Viszont elkezdte veszteni a teljesítményt is és nem úgy vészmódosan, hanem egyre gyengébb lett. Mikor a lakótelepre jöttem fel, a dombnak felfelé már 2-esben is ejtette a fordulatszámot.
Fél óra múlva mentem le kiolvasni, p0091 volt. Töröltem és nem is tért vissza. Kíváncsiságból mentem még egy kisebb kört a városban, de teljesen tünetmentes volt. Találkozott már valaki ilyennel? Haldoklik majd lassan a nagynyomású vagy jelent ez valamit?
RomeoOne2018-02-11 22:06:36 // 105280
Én régen erőemelésben versenyeztem és megmaradt ez a nagy súly kis ismétlészszám kombó. Meg kurva jó érzés sokkal nyomni fekve :DDD
Én meg akkora vagyok, mint egy kutya ülve, 1.65 magas. Súlyra meg 80 kg off-, 70 kg on-szezon
Én meg akkora vagyok, mint egy kutya ülve, 1.65 magas. Súlyra meg 80 kg off-, 70 kg on-szezon
gecsa2018-02-11 21:16:14 // 105279
Sunnyognak ezek mind! :D
multizseti2018-02-11 21:11:59 // 105278
Elírták a könyvbe. 35w a jó. A könyv a 136 lovas 20 jtdm-et se írja, pedig létezik.
gpek2018-02-11 20:52:10 // 105277
Mentem az ominózus eset után kb. 1000 km, hiba nincs.
sutyi702018-02-11 20:22:51 // 105276
Én is így gondolom.
Érdekes a felvetés mert d1s xenonból nem is találok 55W izzót értelmes gyártótól, ez hogy lehet? Legtöbb xenon kereső 35w ír a típusra.
Érdekes a felvetés mert d1s xenonból nem is találok 55W izzót értelmes gyártótól, ez hogy lehet? Legtöbb xenon kereső 35w ír a típusra.
Macccy2018-02-11 20:14:17 // 105275
Szívatsz :D Az gyárilag ilyen szerintem, nemár hogy azt kihajtod a fém elé :)
Shadin2018-02-11 20:07:19 // 105274
Azt sem ártana tudni h mi a hibakód mielőtt cseréled. Alvázszám alapján pedig tudunk cikkszámot mondani.
Továbbá mázlid van, mert nekem is F10BT-m van és van hozzá 2017-es frissítésem. SD kártya kell hozzá meg türelem és hit...
Továbbá mázlid van, mert nekem is F10BT-m van és van hozzá 2017-es frissítésem. SD kártya kell hozzá meg türelem és hit...
Shadin2018-02-11 20:04:56 // 105273
Még az is lehet, mert ennyi autóm még az olaszok sem baxják el, de adja magát kitenni a műanyagot a fém elé az alsó szakaszon.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-02-11 19:55:40 // 105272
Szerintem ez gyárilag van így. Nekem legalább is mindegyik 159-nél így volt-van.
Petra-Gergő2018-02-11 19:48:35 // 105271
Köszönöm a gyors választ. Az aksi 12.1- 12.3 közt mozog, terhelés esetén 13.9 - 14.3 közt ingadozik. Nem tudom mikori aksi van benne, próbaképpen megnézem akkor új aksival is
pettinke2018-02-11 19:41:22 // 105270
mielőtt kicseréled az ABS kockádat, mérd meg, mennyire esik le az akkumulátor feszültsége indítózás során. ha 10 V alá lemegy, akkor előbb vegyél új akksit, és várj, hogy megszűnnek-e az ABS hibák.
Roll19832018-02-11 19:41:19 // 105269
Szegény Pityukomának is így volt összerakva. Dobbetét
Lehet, attól függ, hogy milyen napjuk volt a gyárban, úgy rakták össze :)
Lehet, attól függ, hogy milyen napjuk volt a gyárban, úgy rakták össze :)
Petra-Gergő2018-02-11 19:36:04 // 105268
Sziasztok. Olyan kérdéssel, problémával fordulók hozzátok h az ABS kockámat kellene cserélni (abs, asr, vdc folyamatos hiba, hibakód olvasás utáni eredmény). Érdeklődnék h esetleg tudna valaki cikkszámot mondani vagy alkatrész számot, mivel én nem látom rajta csak úgy ha kivan szedve az egész tömb. 159 1.9 jtdm 8v 120 le a kocsi. Forgalmi alapján bárdi, unix tud mondani valamit? Másik kérdésem Pioneer avic f10bt lejátszó van benne azt lehet valahogy frissíteni, térkép gyárilag van rajta, sd kártya nem kell hozzá (2009-es). Bocsi ha hülyeségeket kérdeztem nekem még új az alfa s minden választ fogadok szívesen. Előre is köszönöm.
Roll19832018-02-11 19:27:21 // 105267
Hoppá, ismét köszi a tippet, akkor lefestem és berakom a dobbetét mögé!
Szabister2018-02-11 18:58:16 // 105266
Miért gyárilag nem úgy van ahogy a képen? Nekem is így van. Csak nekem egy picit durvább sajna pici lakatolás is kellesz majd tavasszal. Bár nekem rajta volt az a műanyag kiegészítő sárvédő is sztem az autó új kora óta . Alatta a dzsuva megtette a hatását...
Én ősszel levettem mind2 műanyag dobbetétet, tele volt már "porral" mögötte azon a részen.
Én ősszel levettem mind2 műanyag dobbetétet, tele volt már "porral" mögötte azon a részen.
Shadin2018-02-11 18:05:05 // 105265
Ezt mindenki elbassza :-( A dobbetét hátsó alsó külső része a fém sárvédő előtt kell legyen. Ki kell tenni elé. Csak a keskeny rozsdásodó fém perem elé ami felett visszamegy "hátra". Bocsesz, ezt nem tudom jobban leírni.
Smith2018-02-11 17:01:39 // 105264
Szerintem annak így külön nincs biztosítéka. Minden már világít, csak az nem?
FRC2018-02-11 15:31:11 // 105263
Help Me!
A gyújtás kapcsoló háttér (piros) világításának tudja valaki melyik a biztosítéka a biztosíték táblán?
A gyújtás kapcsoló háttér (piros) világításának tudja valaki melyik a biztosítéka a biztosíték táblán?
Zolibácsi2018-02-11 14:30:44 // 105262
Dpf el tömödöttség hogy áll?
Macccy2018-02-11 13:54:48 // 105261
Annak a résznek javítás után valami jó húsos lakkot vagy műgyantát kéne adni, vagy gumis alvázvédőt, látszani úgyse fog szinte soha, de a kavicsot mindig kapja
Liquid2018-02-11 13:43:15 // 105260
Ez az utsó szetonja gumiknak. Amúgy nem vészes a kopás nálam, kb. 1mm van két oldal között.