Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2018-02-19 20:32:48 // 105759
az újabbakról nem sokat hallottam, de a régebbi benzinesek igazi oljafalók
Roll19832018-02-19 20:31:51 // 105758
Hát nem néz ki rosszul ezzel a felnivel! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-19 20:27:54 // 105757
-2 :DDD A kisebb Mazdák 3-ig Ford végül is a felette lévők saját fejlesztés bánatukra, ha az is HDI blokkos lenne nem lenne baja, nekem a külsejükkel nincs gond a beltere viszont nekem nagyon japános amúgy rosszabbak, mint a Honda vagy Toyota, egy rosszabb van nála az Isuzu :DDD
DKori2018-02-19 20:26:13 // 105756
Bammeg, itt aszondja, hogy a navis fejekkel nem megy és 159-nél tényleg csak a Blau-kat sorolja fel:

http://coolautoo.hu/yatour-mp3-usb-sd-aux-illeszto/3901-yatour-mp3-usb-sd-aux-illeszto-fiat-alfa-romeo-lancia.html

Itt meg azt mondja, hogy (MagnetiMarelli) ConnectNav-al is megy, sőt az egyik fotón pont a 159 navit is mutatja:

http://www.ycarlink.com/pd_18533_USB-iPhone-interface-CD-changer-for-Fiat-Alfa-Romeo-Lancia-OEM-Blaupunkt-head-unit-bluetooth-optional.htm

Ebből találd ki :( (igazából a "doboz" mindegyik esetben ugyanaz, a kék csatis kábel lábkiosztásában lehet az eltérés...)
DKori2018-02-19 20:18:52 // 105755
MI a jelenség? Sikerült a CD-tár helyére a fejegységben bedugnod a Yatour kék csatlakozóját aztán ennek ellenére se kép se hang? Nem jelenik meg az SRC gomb nyomkodására a "CDC" opció, mint CD-tár? Lehet ott lesz a hiba ahol írod...legalábbis ez a Yatourozás a CAN-bustól teljesen független "átverése" a fejegységnek, MES-ben biztos nem kell neki tanítani semmit, korábban CD-tár nélküli autóknál is működik kapásból nem kell/lehet aktiválni ilyesmit. Nekem legalábbis Stilo és GT valamint egy OFF Leon-ba történő beépítés alapján ez a tapasztalatom, mindbe elsőre csont nélkül működött...sőt a Stiloban (azt hiszem) Visteon márkájú a gyári fejegység a GT-ben meg Blaupunkt volt mégis ugyanaz a Yatour megette szépen mind a kettőt (a Stilobol költöztettem a GT-be a Yatourt, ott azóta is köszöni jól van :) ), minden trükközés nélkül, szóval van remény még ha Marelli a fejegységed is. ;)
Trogerr2018-02-19 19:52:04 // 105754
Tehát a te tapasztalataid alapján, ha jól értem a Mazda egy drágán fenntartható fos. 10 ből mondjuk mennyit érdemel? 3?
Trogerr2018-02-19 19:48:04 // 105753
Annyira biztos nem hibamentesek mint a tiéd mondjuk vagy az enyém...:D Nem értelek, azt írod, hogy nekedis tetszett. Akkor nem volt szedett vedett? Harmónikus volt az elején?Ez az elég sok rosszat hallani kifejezés tipikusan olyan mikor valaki egy alfát fikázik nem? Gyorsan ránéztem a népítéletre, nem mérvadó ugyan, de kiindulásnak nem rossz az, hogy 8 felett vannak. A rajongást értem az Alfa iránt viszont ezt a csőlátást nem...
Laca622018-02-19 19:42:55 // 105752


Uraim ! Segítségeteket kérem !
Vettem egy YATOUR illesztőt,de nem működik.A mellékelt kép alapján,arra gondoltam,hogy a fejegységem lehet a gond.MES szerint Magneti Marelli,de mindenki Blaupunkt-ról beszél.A készüléken is Marelli matrica van.Mielőtt visszavinném a cuccot,tudnom kéne,hogy nem kompatibilis,vagy csak engedélyeztetni kellene a fejegységet,ha lehet a MES-ben ? Ha igen,hogyan ? Mert nem találom.
Tényleg kellene a segítség,mert jó sok pénzt fizettem,de semmi eredmény...
Köszi előre is fiúk !
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-19 19:41:32 // 105751
ez ilyen, de legalább olcsó hozzá :DDD
Haddel2018-02-19 19:41:32 // 105750
Giuntini2018-02-19 19:33:09 // 105749
Egy kolléganőm dízelében tört el a főtengely autópályán.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-19 19:13:36 // 105748
mert a delejük egy drágán fenntartható fos, a benyásukban meg törik a főtengely... én szeretem a Mazdát sok pénzt hoz a konyhára :DDD
Giuntini2018-02-19 19:12:43 // 105747
Engem leginkább a kultúra hiánya zavarna. A mű pozitívitás, a negatív dolgokról nem beszélnek. A külsőségek felértékelése.
Giuntini2018-02-19 19:09:46 // 105746
A szépség szubjektív dolog. Nálam a szépség a harmónia. A Mazda 6 nem harmónikus. Az Alfak nagy részének szépsege azért időtálló, mert harmónikus. A 6-os szedett vedett. A nagy száj, a rengeteg tördelt él, csak aktuális forma lehet. De van akinek tetszik, van akinek nem. Nekem is az elején még tetszett. De most már sok.
Elég sok bajt hallottam. Csak ezekről a szakértők nem beszélnek. Az újságírók csak szarolaszoznak. Pedig körül kellene nézni. Például mikor a Mazdás odamegy a szalon elé, és azt mondja, ott gyújtja fel. De mi Alfasok vagyunk, és a másikat nem szídjuk.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-19 19:02:22 // 105745
Voltam ott egyszer 10 napot. Megvolt a szabadság feeling, egy V6-ossal róttam az utakat, cég fizetett mindent. A melót megoldottam gyorsan, előszedtem a térképet és mentem amerre akartam. Élménynek jó volt. De az emberek nagyon furcsák. Én nem bírtam. Túl toleráns dinkák művigyorral a képünkön. A komolyabb cégeknél rendre úgy jártam, hogy amikor a projekt 'agya' előkerült, az borzalmas akcentussal szólalt meg. Lengyel, orosz, k. német stb. :-) Ká európa még mindig sok értelmes embert tartogat :-) Én se mennék sehova, de az USA-ba pláne nem. Gáz hely :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-19 18:53:39 // 105744
Nem tetszett nyugat Európa az sem fog, bár még nem jártam USA-ban de sok úti filmet láttam már róla és egy szakadék, fos ország, mint ha vissza menne az ember kb 30 évet, ráadásul az emberek is sötétek nem vágyom oda élni max körülnézni.
Trogerr2018-02-19 18:46:52 // 105743
Miért szar a mazda6? Azt mondta a karosszériásom, hogy a rohadásra hajlamos ez is úgyhogy nyomatni kell rajta az alváz védelmet. Más rosszat nem hallottam még róla... Meg egy kifejezetten szép autó.
Shadin2018-02-19 17:53:50 // 105742
Remélem a HF után nem valami kombinált szop...ás elé néz :-(
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-19 17:24:32 // 105741
Köszi itt is a segítséget, majd Attila jelez, hogy végül mire jutottak, ahogy beszéltük, igen csak a behúzó tekercs a gyanús. Viszont jó hülye helyen van. Reméljük megoldódott végül.
Morfiusz Cédula2018-02-19 17:06:52 // 105740
Igen, az olasz az még izgalmas lehet. Mondjuk nekem lehet, hogy túl izgalmas lenne hosszabb távon. ;)
alfa155gyuri2018-02-19 16:52:12 // 105739
Nekem 200tizenezer van benne és végzi a dolgát!Nincs kiírva.
Giuntini2018-02-19 16:30:50 // 105738
Ami nekem élhető, es nem csak a pénz szempontjából, valamelyik eszak-olasz kisebb város. Nem jön be az amerikai mentalitás. Egyébként Amerika olyan mint a mágnes. Ha egyszer ottragadsz és szabadulni akarsz, nem tudsz. Amerika a fiatalok paradicsoma.
RomeoOne2018-02-19 16:14:44 // 105737
Ezt majd pénteken tudom megmondani, amikor hozom el a kocsit :)
Morfiusz Cédula2018-02-19 15:54:00 // 105736
Egyébként mennyiért fényezik újra a lökhárítót? Most én is lyen fényezési dilemmában vagyok, van pár kőfelverődésem és gondolkodom mi tévő legyek..
Morfiusz Cédula2018-02-19 15:48:41 // 105735
Ezzel hasonlóképpen vagyok én is. Sehova nem költöznék ki szívesen Nyugat-Európába Magyarországról. Az USA-ba viszont igen. Régen sokat voltam ott, nekem is bejött. Persze ott se mindegy, hogy kelet, nyugat, észak, dél vagy közép.
RomeoOne2018-02-19 15:37:32 // 105734
De amúgy sem ez volt a lényeg, hanem, hogy nem fogja a rendszám rondítani az elejét :D
RomeoOne2018-02-19 15:36:25 // 105733
Hát én elég sok helyen voltam már a világon, de Nyugat-Európáért nem nagyon hagynám itt Magyarországot. Megy úgy semelyik másik helyért sem. De az USA-n nem sokat gondolkoznék, ha mehetnék. (Esetleg még Ausztrália, de azon már gondolkodnom kéne)
Giuntini2018-02-19 15:30:11 // 105732
USA feeling? Sötérség birodalma. Én nagyon nem vágyom az USA feelingre.
RomeoOne2018-02-19 14:51:18 // 105731
Na, most hogy fújják az első lökhárítómat, megkérdezte a fényező, hogy mi legyen a matrica rendszámmal, mert az lenne az igazi, ha leszedhetné és szépen le tudná fényezni az egészet. De ha gondolom, akkor kimaszkolja.

Gondolkodtam kicsit, úgysem volt már a rendszám szép állapotban, a fólia helyenként feljött rajta. Ha már egyszer megcsináltatom, legyen szép.

Így mondtam neki, hogy lekaparhatja és már meg is igényeltem az új rendszámot. A legjobb azonban az egészben, hogy most egy hónapig első rendszám nélkül járhatok :D
Az Alfáknak úgyis csak nyűg az első rendszám, nem passzol sehova, középen a pajzs van, oldalt is csak kolonc. Ezt szerettem az USA-ban, hogy ott sem kell elölre a legtöbb államban. Most lesz egy hónapnyi USA feelingem, alig várom :DDD
Giuntini2018-02-19 14:48:28 // 105730
Most példaul mindenki ezzel a fostalicska KIA stringerrel jön. Fostalicskát azert mondok (biztosan nen az), mert semmi egyéniseg nincs benne. Majd 3 év múlva. A Mazdaval ugyanez a helyzet. Mindenki el volt halva a 6-tól. Azert három ev utan igencsak mulik felette az idő. Mellette mára kiderült, hogy a legszarabb japán.
droberto2018-02-19 14:35:40 // 105729
Ez évek óta megy. Kik állnak ez mögött, és mit mond erről az FCA?
Ok, hogy nem a legjobb, és nincsenek már rossz autók, de azért ez szerintem távol áll a valóságtól?
Kíváncsi lenneék a több márkát forgalmazó dealerek véleményére.
gecsa2018-02-19 14:05:18 // 105728
Első nekifutás

gecsa2018-02-19 13:13:49 // 105727
Néhány újabb videó a hangjáról.
Shadin2018-02-19 13:10:54 // 105726
Külön villanyon vannak és csak feltétel szerepük van.
Tocsa2018-02-19 12:32:07 // 105725
Szerintem azzal lesz gondjuk.
Tocsa2018-02-19 12:30:29 // 105724
Üdv. Ahhoz hogy önindítózzon van egy előfeltétel hogy nyomni kell a kuplungpedált azt az áramkört is nézzétek meg.
Shadin2018-02-19 12:12:57 // 105723


Az külön tápról megy.
Shadin2018-02-19 12:11:33 // 105722


A sárgázott piros vezeték a vezérlőszál as a másik ami az aksihoz megy.
Szabister2018-02-19 12:10:18 // 105721
Maga az indítógomb nem lehet ludas?
Shadin2018-02-19 12:09:15 // 105720
Az M089 B8 RED szálja az amiaz F3-on keresztül húzza az indító motor bendixét. Amit lekötöttél az akkuról az ujjnyi piros kábel az már a direkt kábel? A vékony(abb) piros a behúzó...
Shadin2018-02-19 12:05:21 // 105719
Az A020 indítómotor behúzótekercse az M089 modulból van vezérelve, más közvetlen fogyasztót nem látok ami okozhatja.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-19 12:01:56 // 105718
Tudok csatlakozni a modulhoz
Akkor pukkan el a bizti, amikor a start gombot megnyomjuk.
Akkor zárlatol valami, de nem az önindító, mert az akksiról lekötöttük a kábelét
Shadin2018-02-19 11:59:44 // 105717
A kulcs az F32-n kapott villannyal vezérli az M089 et.
Mikor dobja a biztit? Kulcs be, vagy gombra?
Shadin2018-02-19 11:56:11 // 105716
Az F3 biztosíték a kormányoszlop alján lévő "STEERING LOCK CONTROL UNIT (NBS)" betápja. Ezekkel van kapcsolatban:





Ez itt csak a kormányzár rajza:



Úgy gondolom, hogy miután a kormányzár maga nincs külön feltüntetve, az egybe van építve az modullal :-(
Sanszos, hogy a mudul ment el?
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-19 11:44:18 // 105715
Csabi, ha olvasod, a rajzon amit linkeltél mi a 089? Zárlat az van, de nem tudjuk lokalizálni
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-19 11:33:45 // 105714
Az indító relé melyik? Pls help :-)
Az önindító kábelt az akksiról lekötve is zárlatunk van.
gecsa2018-02-19 11:25:06 // 105713
Itt nem kell hozzá lezárni.
psychoati2018-02-19 10:59:46 // 105712
...autópályán...
psychoati2018-02-19 10:58:48 // 105711
Egy lezárt német aztópályán :-)
Zolibácsi2018-02-19 10:48:43 // 105710
Kicsit meghajtottam egyik este a kocsit pályán ahol nem volt nagyon senki, valahol 240 környékén volt a mutató, de már lassítani kellett. Erzetre már nem gyorsult a kocsi, de a 220-at könnyedén éri el. Előző turbóval érezhetően jobban szenvedett 200 felett.
Mióta nálam van a kocsi ez volt a 2. Alkalom hogy ilyet csináltam :)
Nem veszelyeztettem senkit ezen teszt alatt mert üres szakasz volt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak